-
@dg79 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
Για αρκετά λιγότερα, ίσως.A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ
Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ
S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ
Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekrΜια χαρά με καλύπτουν.
Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
Και αυτές με καλύπτουν.
Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.
Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
Για να λέμε πραγματικά νούμερα.7 για τα 100
Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin
Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε.

Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας;
Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν.
Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα. -
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@dg79 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
Για αρκετά λιγότερα, ίσως.A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ
Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ
S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ
Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekrΜια χαρά με καλύπτουν.
Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
Και αυτές με καλύπτουν.
Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.
Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
Για να λέμε πραγματικά νούμερα.7 για τα 100
Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin
Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε.

Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας;
Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν.
Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!
-
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@dg79 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
Για αρκετά λιγότερα, ίσως.A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ
Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ
S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ
Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekrΜια χαρά με καλύπτουν.
Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
Και αυτές με καλύπτουν.
Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.
Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
Για να λέμε πραγματικά νούμερα.7 για τα 100
Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin
Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε.

Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας;
Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν.
Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!
Έχει και το Σέρρες σε αυτά τα λεφτά αφού μιλάμε για τέτοια μπάτζετ μάλιστα κάνα 50κ έχει μόνο και 500 ίππους suv

-
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@dg79 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
Για αρκετά λιγότερα, ίσως.A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ
Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ
S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ
Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekrΜια χαρά με καλύπτουν.
Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
Και αυτές με καλύπτουν.
Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.
Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
Για να λέμε πραγματικά νούμερα.7 για τα 100
Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin
Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε.

Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας;
Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν.
Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!
Δεν απαξιώνει τίποτα.
Μπες στο Γερμανικό site και δες ότι τεχνική προδιαγραφή χρειάζεσαι.
Το ότι στο Ελληνικό site δεν έχουν κάτσει να τα περάσουν, δε σημαίνει ότι η Audi τα κρύβει. -
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν.
Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.Από το λινκ που έβαλες εσύ
Τεχνικά στοιχεία
Τελική ταχύτητα 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km/h 7,0 secΤα 6 που τα είδες εσύ;
-
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@dg79 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
Για αρκετά λιγότερα, ίσως.A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ
Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ
S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ
Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekrΜια χαρά με καλύπτουν.
Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
Και αυτές με καλύπτουν.
Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.
Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
Για να λέμε πραγματικά νούμερα.7 για τα 100
Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin
Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε.

Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας;
Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν.
Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.Συμφωνώ, άλλωστε στο έχω γράψει 30 ποστ νωρίτερα, αν σε καλύπτει η πισωκίνητη έκδοση του A6, δεν ασχολείσαι με zeekr.
Από εξοπλισμό του zeekr, περισσότερο την αερανάρτηση έχω απωθημένο (ας είναι καλά ο @w202-amg

)Όταν με συναντήσεις στο φανάρι με το zeekr, μην κάνεις ότι ψάχνεις τραγούδι στο Infotainment, όμως


Youtube Video -
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@dg79 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
Για αρκετά λιγότερα, ίσως.A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ
Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ
S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ
Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekrΜια χαρά με καλύπτουν.
Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
Και αυτές με καλύπτουν.
Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.
Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
Για να λέμε πραγματικά νούμερα.7 για τα 100
Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin
Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε.

Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας;
Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν.
Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!
Δεν απαξιώνει τίποτα.
Μπες στο Γερμανικό site και δες ότι τεχνική προδιαγραφή χρειάζεσαι.
Το ότι στο Ελληνικό site δεν έχουν κάτσει να τα περάσουν, δε σημαίνει ότι η Audi τα κρύβει.Δλδ στο ελληνικό βαριουνται να τα περάσουν και καλά ας μπουν στο γερμανικό και άμα σας αρέσει; Τι λογική είναι αυτή; Τόση απαξίωση στην Ελλάδα;
-
@dg79 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν.
Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.Από το λινκ που έβαλες εσύ
Τεχνικά στοιχεία
Τελική ταχύτητα 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km/h 7,0 secΤα 6 που τα είδες εσύ;
Με lounch control κάνει 6 sec.
Ότι γράφω το διασταυρώνω πρώτα. -
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@dg79 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@tkin73 said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@katafractos17 said in ZEEKR forum:
Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
Για αρκετά λιγότερα, ίσως.A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ
Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ
S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ
Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekrΜια χαρά με καλύπτουν.
Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
Και αυτές με καλύπτουν.
Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.
Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
Για να λέμε πραγματικά νούμερα.7 για τα 100
Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin
Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε.

Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας;
Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν.
Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!
Δεν απαξιώνει τίποτα.
Μπες στο Γερμανικό site και δες ότι τεχνική προδιαγραφή χρειάζεσαι.
Το ότι στο Ελληνικό site δεν έχουν κάτσει να τα περάσουν, δε σημαίνει ότι η Audi τα κρύβει.Δλδ στο ελληνικό βαριουνται να τα περάσουν και καλά ας μπουν στο γερμανικό και άμα σας αρέσει; Τι λογική είναι αυτή; Τόση απαξίωση στην Ελλάδα;
Είπαμε η audi ως εταιρεία δεν απαξιώνει τίποτα.
Αυτό ήταν το ερώτημα σου.
Θα κάτσουμε τώρα να λύσουμε το θέμα ότι η Ελληνική αντιπροσωπεία δεν τα γράφει όλα;
Αν θέλουμε να βρούμε κάτι, βρίσκουμε. -
@a-d-p said in ZEEKR forum:
Όταν με συναντήσεις στο φανάρι με το zeekr, μην κάνεις ότι ψάχνεις τραγούδι στο Infotainment, όμως
Μπα, επειδή είναι ωραίο το Zeekr, θα το κοιτάξω κανονικά.
Απλά δε θα ασχοληθώ με το ποιος θα φτάσει πρώτος στο επόμενο φανάρι.
Αυτά τα έχω ξεπεράσει εδώ και δεκαετίες.
-
To 7x long range rwd είναι αυτοκίνηταρα, με 420hp στον πίσω άξονα θα έχει τουλάχιστον ενδιαφέρον.
Όμως στα 60κ είναι 10κ πιο ακριβό από το rwd tesla model y, θέλει 10κ έκπτωση για να έχει λογική η αγορά του.
-
Μετά όμως φτάνει στη τιμή ενός byd sealion 7, που δεν είναι κακό αμάξι, αλλά θεωρείται πιο mainstream. Το premium κάπως πρέπει να διαφέρει (+10Κ).
Το θέμα δεν είναι η τιμή του 7Χ, που για αυτά που προσφέρει είναι καλή, αλλά η εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής του tesla.@a-d-p said in ZEEKR forum:
Το νέο Zeekr 7X ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/to-neo-zeekr-7x-taxideyei-sti-thessaloniki/
"Παράλληλα, οι επισκέπτες μπορούν να οδηγήσουν και το Zeekr X, το compact ηλεκτρικό crossover που προτάσσει ευελιξία, πλήρες τεχνολογικό οπλοστάσιο και την premium προσέγγισή του στην καθημερινή μετακίνηση. Την περίοδο παρουσίας του Zeekr X στο Mediterranean Cosmos, το μοντέλο θα διατίθεται με το ειδικό πρόγραμμα “Zeekr Χtreme Value 50” με τιμή από 32.990 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3) ή με προνομιακό επιτόκιο 0% και 288 ευρώ τον μήνα."
Αυτό είναι σε εξαιρετική τιμή
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-kineziko-ilektriko-zeekr-x/ -
@dg79 said in ZEEKR forum:
Μετά όμως φτάνει στη τιμή ενός byd sealion 7, που δεν είναι κακό αμάξι, αλλά θεωρείται πιο mainstream. Το premium κάπως πρέπει να διαφέρει (+10Κ).
Το θέμα δεν είναι η τιμή του 7Χ, που για αυτά που προσφέρει είναι καλή, αλλά η εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής του tesla.@a-d-p said in ZEEKR forum:
Το νέο Zeekr 7X ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/to-neo-zeekr-7x-taxideyei-sti-thessaloniki/
"Παράλληλα, οι επισκέπτες μπορούν να οδηγήσουν και το Zeekr X, το compact ηλεκτρικό crossover που προτάσσει ευελιξία, πλήρες τεχνολογικό οπλοστάσιο και την premium προσέγγισή του στην καθημερινή μετακίνηση. Την περίοδο παρουσίας του Zeekr X στο Mediterranean Cosmos, το μοντέλο θα διατίθεται με το ειδικό πρόγραμμα “Zeekr Χtreme Value 50” με τιμή από 32.990 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3) ή με προνομιακό επιτόκιο 0% και 288 ευρώ τον μήνα."
Αυτό είναι σε εξαιρετική τιμή
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-kineziko-ilektriko-zeekr-x/Αρνητικό τα μόνο 362 λίτρα πορτμπαγκάζ
-
@dg79 said in ZEEKR forum:
Το θέμα δεν είναι η τιμή του 7Χ, που για αυτά που προσφέρει είναι καλή, αλλά η εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής του tesla.
Στην Κίνα παρουσίασαν το 7x 2026 το οποίο σε σχέση με το model y:
$34k > $36κ
100kwh > 78kwh
500hp > 340hp
800km < 820km
5,1 > 5,6Έχει καλύτερα specs κυρίως όμως χαμηλότερη τιμή αγοράς.
-
@ataim said in ZEEKR forum:
@dg79 said in ZEEKR forum:
Το θέμα δεν είναι η τιμή του 7Χ, που για αυτά που προσφέρει είναι καλή, αλλά η εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής του tesla.
Στην Κίνα παρουσίασαν το 7x 2026 το οποίο σε σχέση με το model y:
$34k > $36κ
100kwh > 78kwh
500hp > 340hp
800km < 820km
5,1 > 5,6Έχει καλύτερα specs κυρίως όμως χαμηλότερη τιμή αγοράς.
μην ασχολειστε με τις τιμες κινας. Δεν εχει το παραμικρο νοημα. Το 2019 εβλεπα το honda crv στην αμερικη στα 30.000usd και εκανα ονειρα. Ο σαρακακης ηρθε με βελονα και μου εσπασε τη φουσκα.
Μονο ευρωπαϊκες τιμες βλεπουμε. -
Είναι και οι επιπλέον δασμοί στα κινέζικα που διαστρεβλώνουν περαιτέρω τις τιμές
ZEEKR forum