Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ZEEKR forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ZEEKR forum
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 10 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    196
    6286
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 @dg79 last edited by katafractos17

      @dg79 said in ZEEKR forum:

      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

      @tkin73 said in ZEEKR forum:

      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

      @tkin73 said in ZEEKR forum:

      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

      @a-d-p said in ZEEKR forum:

      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

      Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
      Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
      Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
      Για αρκετά λιγότερα, ίσως.

      A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ

      Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ

      S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ

      Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
      Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekr

      Μια χαρά με καλύπτουν.
      Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
      Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
      Και αυτές με καλύπτουν. ☺

      Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.

      Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
      Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
      Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.

      Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
      Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
      Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.

      Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
      Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
      Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
      Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
      Για να λέμε πραγματικά νούμερα.

      7 για τα 100
      Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin😁

      Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε. 😁
      Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας; 🙂
      Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
      Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;

      Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
      Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν. 🙂
      Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.

      T D A d P 3 Replies Last reply Reply Quote 4
      • T
        tkin73 @katafractos17 last edited by

        @katafractos17 said in ZEEKR forum:

        @dg79 said in ZEEKR forum:

        @katafractos17 said in ZEEKR forum:

        @tkin73 said in ZEEKR forum:

        @katafractos17 said in ZEEKR forum:

        @tkin73 said in ZEEKR forum:

        @katafractos17 said in ZEEKR forum:

        @a-d-p said in ZEEKR forum:

        @katafractos17 said in ZEEKR forum:

        Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
        Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
        Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
        Για αρκετά λιγότερα, ίσως.

        A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ

        Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ

        S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ

        Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
        Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekr

        Μια χαρά με καλύπτουν.
        Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
        Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
        Και αυτές με καλύπτουν. ☺

        Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.

        Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
        Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
        Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.

        Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
        Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
        Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.

        Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
        Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
        Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
        Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
        Για να λέμε πραγματικά νούμερα.

        7 για τα 100
        Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin😁

        Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε. 😁
        Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας; 🙂
        Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
        Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;

        Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
        Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν. 🙂
        Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.

        Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!

        S katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • S
          savas89 @tkin73 last edited by

          @tkin73 said in ZEEKR forum:

          @katafractos17 said in ZEEKR forum:

          @dg79 said in ZEEKR forum:

          @katafractos17 said in ZEEKR forum:

          @tkin73 said in ZEEKR forum:

          @katafractos17 said in ZEEKR forum:

          @tkin73 said in ZEEKR forum:

          @katafractos17 said in ZEEKR forum:

          @a-d-p said in ZEEKR forum:

          @katafractos17 said in ZEEKR forum:

          Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
          Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
          Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
          Για αρκετά λιγότερα, ίσως.

          A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ

          Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ

          S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ

          Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
          Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekr

          Μια χαρά με καλύπτουν.
          Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
          Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
          Και αυτές με καλύπτουν. ☺

          Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.

          Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
          Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
          Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.

          Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
          Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
          Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.

          Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
          Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
          Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
          Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
          Για να λέμε πραγματικά νούμερα.

          7 για τα 100
          Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin😁

          Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε. 😁
          Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας; 🙂
          Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
          Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;

          Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
          Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν. 🙂
          Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.

          Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!

          Έχει και το Σέρρες σε αυτά τα λεφτά αφού μιλάμε για τέτοια μπάτζετ μάλιστα κάνα 50κ έχει μόνο και 500 ίππους suv 😂

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • katafractos17
            katafractos17 @tkin73 last edited by

            @tkin73 said in ZEEKR forum:

            @katafractos17 said in ZEEKR forum:

            @dg79 said in ZEEKR forum:

            @katafractos17 said in ZEEKR forum:

            @tkin73 said in ZEEKR forum:

            @katafractos17 said in ZEEKR forum:

            @tkin73 said in ZEEKR forum:

            @katafractos17 said in ZEEKR forum:

            @a-d-p said in ZEEKR forum:

            @katafractos17 said in ZEEKR forum:

            Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
            Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
            Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
            Για αρκετά λιγότερα, ίσως.

            A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ

            Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ

            S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ

            Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
            Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekr

            Μια χαρά με καλύπτουν.
            Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
            Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
            Και αυτές με καλύπτουν. ☺

            Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.

            Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
            Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
            Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.

            Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
            Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
            Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.

            Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
            Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
            Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
            Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
            Για να λέμε πραγματικά νούμερα.

            7 για τα 100
            Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin😁

            Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε. 😁
            Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας; 🙂
            Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
            Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;

            Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
            Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν. 🙂
            Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.

            Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!

            Δεν απαξιώνει τίποτα.
            Μπες στο Γερμανικό site και δες ότι τεχνική προδιαγραφή χρειάζεσαι.
            Το ότι στο Ελληνικό site δεν έχουν κάτσει να τα περάσουν, δε σημαίνει ότι η Audi τα κρύβει.

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dg79 @katafractos17 last edited by dg79

              @katafractos17 said in ZEEKR forum:

              Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
              Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν. 🙂
              Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.

              Από το λινκ που έβαλες εσύ

              Τεχνικά στοιχεία
              Τελική ταχύτητα 210 km/h
              Επιτάχυνση 0-100 km/h 7,0 sec

              Τα 6 που τα είδες εσύ;

              katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator @katafractos17 last edited by

                @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                @dg79 said in ZEEKR forum:

                @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                @tkin73 said in ZEEKR forum:

                @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                @tkin73 said in ZEEKR forum:

                @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                @a-d-p said in ZEEKR forum:

                @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
                Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
                Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
                Για αρκετά λιγότερα, ίσως.

                A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ

                Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ

                S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ

                Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
                Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekr

                Μια χαρά με καλύπτουν.
                Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
                Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
                Και αυτές με καλύπτουν. ☺

                Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.

                Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
                Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
                Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.

                Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
                Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
                Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.

                Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
                Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
                Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
                Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
                Για να λέμε πραγματικά νούμερα.

                7 για τα 100
                Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin😁

                Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε. 😁
                Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας; 🙂
                Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
                Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;

                Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
                Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν. 🙂
                Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.

                Συμφωνώ, άλλωστε στο έχω γράψει 30 ποστ νωρίτερα, αν σε καλύπτει η πισωκίνητη έκδοση του A6, δεν ασχολείσαι με zeekr.

                Από εξοπλισμό του zeekr, περισσότερο την αερανάρτηση έχω απωθημένο (ας είναι καλά ο @w202-amg 😁😁)

                Όταν με συναντήσεις στο φανάρι με το zeekr, μην κάνεις ότι ψάχνεις τραγούδι στο Infotainment, όμως 😝😁
                Youtube Video

                I EAT MILF AND COOKIES

                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  tkin73 @katafractos17 last edited by

                  @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                  @tkin73 said in ZEEKR forum:

                  @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                  @dg79 said in ZEEKR forum:

                  @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                  @tkin73 said in ZEEKR forum:

                  @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                  @tkin73 said in ZEEKR forum:

                  @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                  @a-d-p said in ZEEKR forum:

                  @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                  Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
                  Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
                  Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
                  Για αρκετά λιγότερα, ίσως.

                  A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ

                  Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ

                  S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ

                  Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
                  Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekr

                  Μια χαρά με καλύπτουν.
                  Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
                  Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
                  Και αυτές με καλύπτουν. ☺

                  Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.

                  Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
                  Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
                  Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.

                  Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
                  Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
                  Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.

                  Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
                  Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
                  Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
                  Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
                  Για να λέμε πραγματικά νούμερα.

                  7 για τα 100
                  Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin😁

                  Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε. 😁
                  Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας; 🙂
                  Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
                  Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;

                  Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
                  Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν. 🙂
                  Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.

                  Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!

                  Δεν απαξιώνει τίποτα.
                  Μπες στο Γερμανικό site και δες ότι τεχνική προδιαγραφή χρειάζεσαι.
                  Το ότι στο Ελληνικό site δεν έχουν κάτσει να τα περάσουν, δε σημαίνει ότι η Audi τα κρύβει.

                  Δλδ στο ελληνικό βαριουνται να τα περάσουν και καλά ας μπουν στο γερμανικό και άμα σας αρέσει; Τι λογική είναι αυτή; Τόση απαξίωση στην Ελλάδα;

                  katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • katafractos17
                    katafractos17 @dg79 last edited by

                    @dg79 said in ZEEKR forum:

                    @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                    Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
                    Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν. 🙂
                    Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.

                    Από το λινκ που έβαλες εσύ

                    Τεχνικά στοιχεία
                    Τελική ταχύτητα 210 km/h
                    Επιτάχυνση 0-100 km/h 7,0 sec

                    Τα 6 που τα είδες εσύ;

                    Με lounch control κάνει 6 sec.
                    Ότι γράφω το διασταυρώνω πρώτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • katafractos17
                      katafractos17 @tkin73 last edited by

                      @tkin73 said in ZEEKR forum:

                      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                      @tkin73 said in ZEEKR forum:

                      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                      @dg79 said in ZEEKR forum:

                      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                      @tkin73 said in ZEEKR forum:

                      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                      @tkin73 said in ZEEKR forum:

                      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                      @a-d-p said in ZEEKR forum:

                      @katafractos17 said in ZEEKR forum:

                      Στα 60Κ παίρνεις i4 ή A6 etron.
                      Αν είχα να δώσω 60Κ, αντί να πάρω τη BMW ή το Audi, θα έπαιρνα το Zeekr?
                      Ωραίο, εντυπωσιακό δε λέω, αλλά προς το παρόν δε θα έδινα τόσα χρήματα αν τα είχα.
                      Για αρκετά λιγότερα, ίσως.

                      A6 Sportback e-tron 286 PS: 65.980 ευρώ

                      Zeekr 001 Performance 544 PS AWD: 65.990 ευρώ

                      S6 Sportback e-tron quattro 505 PS: 103.980 ευρώ

                      Βλέπεις που είναι το πρόβλημα;
                      Αν σε καλύπτουν οι 286 ίπποι παίρνεις Audi, αν όχι παίρνεις zeekr

                      Μια χαρά με καλύπτουν.
                      Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
                      Και υπάρχουν και εκδόσεις που κοστίζουν 60Κ.
                      Και αυτές με καλύπτουν. ☺

                      Πέρα από την διαφορά των ίππων τι εξοπλισμό παίρνεις από το καθένα; Φαντάζομαι το zeekr θα σου δίνει συνολικά εξοπλισμό που αν τον φορτώσεις στο Α6 τα 60-65 θα γίνονται λογικά πάνω από 80-85.

                      Ότι εξοπλισμό χρειάζομαι, τον έχει και το Α6 και η i4.
                      Τώρα, για τίποτα θερμαινόμενα καθίσματα, μασάζ, head up display, διακοσμητικά καλούδια, έξτρα ατμοσφαιρικούς φωτισμούς και διάφορα παρόμοια, αν ένα αυτοκίνητο τα έχει, καλώς, αλλά δεν καίγομαι και δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.
                      Όπως δε με νοιάζει να σέρνω πχ τα δάχτυλα στη κεντρική οθόνη για να ανοίξω το εμπρός και το πίσω καπό, την ηλιοροφή και διάφορα άλλα τέτοια χαριτωμένα μεν, αλλά περιττά και ενίοτε μη εργονομικά δε.

                      Τώρα που μπήκα στο σάιτ τους βλέπω ότι η Α6 e hybrid s tronic ξεκινά από 79980 με τα βασικα προεπιλεγμένα πακέτα σε λευκό απλό.
                      Αν τολμήσεις να βάλεις αυτά που έχει ο Κινέζος πιάνει τα 100Κ εύκολα....
                      Και πιστέψτε με αυτός που έχει 80Κ για α6 δεν θα το πάρει χωρίς ηλιοροφή και αεριζόμενα και λοιπά καλουδια γιατί θα νιώθει σοβαρή έλλειψη για τόσα λεφτά. Θα δώσει αλλά 20Κ για να τα βάλει. Δλδ και εδώ είναι άλλο κοινό αυτός που θα δώσει τα 100Κ δεν υπάρχει περίπτωση να δει το ζικρ.

                      Κοιτάς λάθος αυτοκίνητο.
                      Το Α6 e hybrid είναι το plugin και όχι το ηλεκτρικό.
                      Το ηλεκτρικό έχει 60Κ
                      Και για να μη νιώθει καμία έλλειψη αυτός που θα το πάρει, βάζοντας ηλιοροφή, δερμάτινο τιμόνι, πακέτο tech, πακέτο Climate control pack (για τα καθίσματα, θερμαινόμενα τιμόνια κτλ.), Comfort key, Digital key και πακέτο S line, φτάνει στα 68Κ.
                      Για να λέμε πραγματικά νούμερα.

                      7 για τα 100
                      Θα σε κάνουν πλάκα τα dolphin😁

                      Σαν παιδάκια του δημοτικού κάνετε. 😁
                      Πραγματικά πιστεύετε ότι θα μου χρειαστούν κάπου στην καθημερινότητα μου ή στα ταξίδια μου, κάποιες μίκρο διαφορές δευτερολέπτων για τα 0-100, ή ότι με νοιάζουν κιόλας; 🙂
                      Ή πιστεύετε ότι στα 56 μου βάζω κόντρα με τους πιτσιρικάδες στα φανάρια;
                      Βασικά πως είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια πρόταση με το A6, τον κινέζικο τενεκέ και μάλιστα τελείως διαφορετικής κατηγορίας; Δε καταλαβαίνω τη σύγκριση;

                      Βέβαια όχι ότι έχει καμία σημασία όπως ανέφερα, αλλά για να μην υπάρχει και παραπληροφόρηση απλά για να στηριχτεί κάτι ανυπόστατο, το Dolphin έχει 0-100 σε 7sec και το Α6 σε 6sec.
                      Οπότε ούτε πλάκα δεν θα μπορούν να μου κάνουν. 🙂
                      Έτσι για να μιλάμε με πραγματικά νούμερα.

                      Δλδ εσύ θα δώσεις +60Κ για ένα ηλεκτρικό που απαξιώνει να γράψει τις τεχνικές του προδιαγραφές; Ή πας με την λογική αουντι είναι πληρώνω ένα σκασμο λεφτά καλό θα είναι!

                      Δεν απαξιώνει τίποτα.
                      Μπες στο Γερμανικό site και δες ότι τεχνική προδιαγραφή χρειάζεσαι.
                      Το ότι στο Ελληνικό site δεν έχουν κάτσει να τα περάσουν, δε σημαίνει ότι η Audi τα κρύβει.

                      Δλδ στο ελληνικό βαριουνται να τα περάσουν και καλά ας μπουν στο γερμανικό και άμα σας αρέσει; Τι λογική είναι αυτή; Τόση απαξίωση στην Ελλάδα;

                      Είπαμε η audi ως εταιρεία δεν απαξιώνει τίποτα.
                      Αυτό ήταν το ερώτημα σου.
                      Θα κάτσουμε τώρα να λύσουμε το θέμα ότι η Ελληνική αντιπροσωπεία δεν τα γράφει όλα;
                      Αν θέλουμε να βρούμε κάτι, βρίσκουμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • katafractos17
                        katafractos17 @A d P last edited by katafractos17

                        @a-d-p said in ZEEKR forum:

                        Όταν με συναντήσεις στο φανάρι με το zeekr, μην κάνεις ότι ψάχνεις τραγούδι στο Infotainment, όμως

                        Μπα, επειδή είναι ωραίο το Zeekr, θα το κοιτάξω κανονικά.
                        Απλά δε θα ασχοληθώ με το ποιος θα φτάσει πρώτος στο επόμενο φανάρι.
                        Αυτά τα έχω ξεπεράσει εδώ και δεκαετίες. 🙂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ataim
                          ataim last edited by

                          To 7x long range rwd είναι αυτοκίνηταρα, με 420hp στον πίσω άξονα θα έχει τουλάχιστον ενδιαφέρον.

                          Όμως στα 60κ είναι 10κ πιο ακριβό από το rwd tesla model y, θέλει 10κ έκπτωση για να έχει λογική η αγορά του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dg79 last edited by

                            Μετά όμως φτάνει στη τιμή ενός byd sealion 7, που δεν είναι κακό αμάξι, αλλά θεωρείται πιο mainstream. Το premium κάπως πρέπει να διαφέρει (+10Κ).
                            Το θέμα δεν είναι η τιμή του 7Χ, που για αυτά που προσφέρει είναι καλή, αλλά η εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής του tesla.

                            @a-d-p said in ZEEKR forum:

                            Το νέο Zeekr 7X ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη

                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/to-neo-zeekr-7x-taxideyei-sti-thessaloniki/

                            "Παράλληλα, οι επισκέπτες μπορούν να οδηγήσουν και το Zeekr X, το compact ηλεκτρικό crossover που προτάσσει ευελιξία, πλήρες τεχνολογικό οπλοστάσιο και την premium προσέγγισή του στην καθημερινή μετακίνηση. Την περίοδο παρουσίας του Zeekr X στο Mediterranean Cosmos, το μοντέλο θα διατίθεται με το ειδικό πρόγραμμα “Zeekr Χtreme Value 50” με τιμή από 32.990 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3) ή με προνομιακό επιτόκιο 0% και 288 ευρώ τον μήνα."

                            Αυτό είναι σε εξαιρετική τιμή
                            https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-kineziko-ilektriko-zeekr-x/

                            A d P ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                            • A d P
                              A d P moderator @dg79 last edited by

                              @dg79 said in ZEEKR forum:

                              Μετά όμως φτάνει στη τιμή ενός byd sealion 7, που δεν είναι κακό αμάξι, αλλά θεωρείται πιο mainstream. Το premium κάπως πρέπει να διαφέρει (+10Κ).
                              Το θέμα δεν είναι η τιμή του 7Χ, που για αυτά που προσφέρει είναι καλή, αλλά η εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής του tesla.

                              @a-d-p said in ZEEKR forum:

                              Το νέο Zeekr 7X ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη

                              https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/to-neo-zeekr-7x-taxideyei-sti-thessaloniki/

                              "Παράλληλα, οι επισκέπτες μπορούν να οδηγήσουν και το Zeekr X, το compact ηλεκτρικό crossover που προτάσσει ευελιξία, πλήρες τεχνολογικό οπλοστάσιο και την premium προσέγγισή του στην καθημερινή μετακίνηση. Την περίοδο παρουσίας του Zeekr X στο Mediterranean Cosmos, το μοντέλο θα διατίθεται με το ειδικό πρόγραμμα “Zeekr Χtreme Value 50” με τιμή από 32.990 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3) ή με προνομιακό επιτόκιο 0% και 288 ευρώ τον μήνα."

                              Αυτό είναι σε εξαιρετική τιμή
                              https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-kineziko-ilektriko-zeekr-x/

                              Αρνητικό τα μόνο 362 λίτρα πορτμπαγκάζ

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ataim
                                ataim @dg79 last edited by

                                @dg79 said in ZEEKR forum:

                                Το θέμα δεν είναι η τιμή του 7Χ, που για αυτά που προσφέρει είναι καλή, αλλά η εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής του tesla.

                                Στην Κίνα παρουσίασαν το 7x 2026 το οποίο σε σχέση με το model y:

                                $34k > $36κ
                                100kwh > 78kwh
                                500hp > 340hp
                                800km < 820km
                                5,1 > 5,6

                                Έχει καλύτερα specs κυρίως όμως χαμηλότερη τιμή αγοράς.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol @ataim last edited by

                                  @ataim said in ZEEKR forum:

                                  @dg79 said in ZEEKR forum:

                                  Το θέμα δεν είναι η τιμή του 7Χ, που για αυτά που προσφέρει είναι καλή, αλλά η εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής του tesla.

                                  Στην Κίνα παρουσίασαν το 7x 2026 το οποίο σε σχέση με το model y:

                                  $34k > $36κ
                                  100kwh > 78kwh
                                  500hp > 340hp
                                  800km < 820km
                                  5,1 > 5,6

                                  Έχει καλύτερα specs κυρίως όμως χαμηλότερη τιμή αγοράς.

                                  μην ασχολειστε με τις τιμες κινας. Δεν εχει το παραμικρο νοημα. Το 2019 εβλεπα το honda crv στην αμερικη στα 30.000usd και εκανα ονειρα. Ο σαρακακης ηρθε με βελονα και μου εσπασε τη φουσκα.
                                  Μονο ευρωπαϊκες τιμες βλεπουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dg79 last edited by

                                    Είναι και οι επιπλέον δασμοί στα κινέζικα που διαστρεβλώνουν περαιτέρω τις τιμές

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 6
                                    • 7
                                    • 8
                                    • 9
                                    • 10
                                    • 10 / 10
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr