-
Από τη βόρεια Ευρώπη η ματιά στρέφεται στην Ανατολή, με τη Nio EL6 να «πετάει το γάντι» στις καθιερωμένες ευρωπαϊκές δυνάμεις. Ένα premium SUV από τη Σαγκάη, 490 ίππων, με τεχνολογία αιχμής, μινιμαλιστικό design και το πρωτοποριακό σύστημα “battery swap”, που επιτρέπει αντικατάσταση μπαταρίας μέσα σε λίγα λεπτά.

Στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ, την Κυριακή 2 Νοεμβρίου με την «Καθημερινή»
-
Μου φαίνεται μάταιο αυτό που κάνει η Nio με το battery swap. Ειδικά όταν μιλάμε για έναν μικρό κατασκευαστή. Πόσους σταθμούς να μπορέσει να κατασκευάσει, ώστε να αξίζει όλο αυτό; Να πω ότι ήταν συμβατές οι μπαταρίες και με αυτοκίνητα άλλων εταιρειών, εκεί ίσως να είχε αξία.
Συν το γεγονός ότι σύντομα οι μπαταρίες θα φορτίζουν τόσο γρήγορα, που η λογική του να αλλάζεις όλη την μπαταρία για να φορτίσεις, ίσως να μην έχει καμία αξία.
-
Μου φαίνεται μάταιο αυτό που κάνει η Nio με το battery swap. Ειδικά όταν μιλάμε για έναν μικρό κατασκευαστή. Πόσους σταθμούς να μπορέσει να κατασκευάσει, ώστε να αξίζει όλο αυτό; Να πω ότι ήταν συμβατές οι μπαταρίες και με αυτοκίνητα άλλων εταιρειών, εκεί ίσως να είχε αξία.
Συν το γεγονός ότι σύντομα οι μπαταρίες θα φορτίζουν τόσο γρήγορα, που η λογική του να αλλάζεις όλη την μπαταρία για να φορτίσεις, ίσως να μην έχει καμία αξία.
χαζομαρα ειναι το battery swap εκτος αν υπήρχε προτυπο να το ειχαν ολοι οι κατασκευαστες με τις ιδιες μπαταρίες και οι ιδιοι σταθμοι να ηταν για ολα
Προφανως αυτο δεν συμβαινει οποτε μια βλακεια και μιση ειναι
απλα οι μπαταριες που χρησιμοποιουνται σε αυτα τα αυτοκινητα ειναι ημι-στερεας καταστασης half solid state οι οποίες ειναι πανακριβες και αν πουλιοντουσταν με αυτες τα αυτοκινητα δεν θα τα έπαιρνε κανενας απολύτως. Οποτε στην κινα τουλαχιστον τα πουλάει χωρις μπαταρίες και εχει αρκετους σταθμους και οι πελάτες πληρωνουν με τον μήνα να νοικιαζουν την υπηρεσια αλλαγης χωρις να τους ανοικει η μπαταρια.
Συμφωνω ειναι χαζομαρα οπως ειναι τωρα αλλα στην κινα με πολλους σταθμους μπορει και να εχει νοημα
-
Έχει νόημα μόνο σε semi, λεωφορεία, και τέτοιου τύπου οχήματα.
-
Και στην Ταιβάν γίνεται ΧΑΜΟΣ με ηλεκτρικά σκουτεράκια που χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο μπαταριών. Σταματάς, βγάζεις (σε δευτερόλεπτα) τη μπαταρία σου, τη βάζεις στο μηχάνημα, και παίρνεις μια άλλη, την οποία κουμπώνεις σε χρόνο σχεδόν μηδέν.

-
Ωραίο! Box now με μπαταρίες.
-
Αν οι προδιαγραφές των μπαταριών ήταν συγκεκριμένες, θα μπορούσαμε να έχουμε κάτι αντίστοιχο με τα εργαλεία του LIDL. Τρία μεγέθη μπαταριών (2, 4, 8Ah) που ταιριάζουν σε άπειρα διαφορετικά εργαλεία.
-
-
Χρειάζεται δυο τρία προβολάκια ακόμη για να δείξει.
-
Επίσημη πρώτη για τη Nio στην Ελλάδα

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/episimi-proti-gia-ti-nio-stin-ellada/ -
Ωραία αυτοκίνητα και λογικά κορυφή σε ότι αφορά την ποιότητα, αλλά οι τιμές τους ακατάλληλες για την Ελληνική πραγματικότητα.
Προφανώς σε άλλες Ευρωπαικές χώρες που οι μισθοί είναι καλύτεροι, η εταιρεία θα έχει καλύτερη τύχη. -
Δεν είναι λίγο ακριβό το firefly στα 32Κ; Μάλλον δεν θέλουν να φύγει εδώ. Δεν θα έχουν στοκ ακόμα.
Με 33Κ παίρνεις την techno R5.
Ναι αν αρχίσεις να κοιτάς spec sheet μπορεί να έχει παραπάνω καλούδια, αλλά... 52kWh + R5.
-
Δεν είναι λίγο ακριβό το firefly στα 32Κ; Μάλλον δεν θέλουν να φύγει εδώ. Δεν θα έχουν στοκ ακόμα.
Με 33Κ παίρνεις την techno R5.
Ναι αν αρχίσεις να κοιτάς spec sheet μπορεί να έχει παραπάνω καλούδια, αλλά... 52kWh + R5.
Άλλο το target group του firefly, άλλο του R5.
Το Firefly μου κάνει περισσότερο για γυναίκα στα 35-45 με παιδάκι, το R5 για παλικάρι στα 25-35 ανύπαντρο προφανώς. -
Μόνο που το είδα να αντιγράφει την όψη του Ρενώ 4, ούτε να το φτύσω το κινεζόχρεπο και βέβαια ούτε να διαβάσω τι είναι.
-
-
Αν είσαι σε κάνα βουνό και θες να αλλάξεις μαπταρία θα σου τη φέρουν με ελικόπτερο;

-
Προφανώς σε άλλες Ευρωπαικές χώρες που οι μισθοί είναι καλύτεροι, η εταιρεία θα έχει καλύτερη τύχη.
Καλύτεροι μισθοί, καλύτερες τιμές:
Γερμανία 30.000
Ολλανδία 30.000
Νορβηγία 25.500Ελλαδάρα!
Έχω την αίσθηση ότι είναι καθαρά θέμα αντιπροσώπου.
Ίσως να θεωρούν ότι παίρνει μια εσάνς Porsche!
Το έχουμε δει και με άλλους πάντως (π.χ. Skoda).
-
Προφανώς σε άλλες Ευρωπαικές χώρες που οι μισθοί είναι καλύτεροι, η εταιρεία θα έχει καλύτερη τύχη.
Καλύτεροι μισθοί, καλύτερες τιμές:
Γερμανία 30.000
Ολλανδία 30.000
Νορβηγία 25.500Ελλαδάρα!
Έχω την αίσθηση ότι είναι καθαρά θέμα αντιπροσώπου.
Ίσως να θεωρούν ότι παίρνει μια εσάνς Porsche!
Το έχουμε δει και με άλλους πάντως (π.χ. Skoda).
Δεν είναι θέμα εσανσ,
Απλώς πρέπει να δημιουργήσει κάποιες υποδομές, να προσλάβει και να εκπαιδεύσει προσωπικό και τα έξοδα επιμερίζονται σε λιγότερο αυτοκίνητα, αφού είμαστε πολύ μικρή αγορά.
Προφανώς θα έχουμε και μεγαλύτερο ΦΠΑ . -
Όντως έχουμε μεγαλύτερο ΦΠΑ.
Για το μικρή αγορά, κρατάω μια πισινή, δεν έχει κυκλοφορήσει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες παρόμοιου πληθυσμού, δε μπορώ να συγκρίνω.
Η Νορβηγία είναι εκτός ΕΕ, νομίζω δεν έχει δασμούς στα κινέζικα, "zero-tariff policy on Chinese electric vehicles" λέει το AI. -
Προφανώς σε άλλες Ευρωπαικές χώρες που οι μισθοί είναι καλύτεροι, η εταιρεία θα έχει καλύτερη τύχη.
Καλύτεροι μισθοί, καλύτερες τιμές:
Γερμανία 30.000
Ολλανδία 30.000
Νορβηγία 25.500Ελλαδάρα!
Έχω την αίσθηση ότι είναι καθαρά θέμα αντιπροσώπου.
Ίσως να θεωρούν ότι παίρνει μια εσάνς Porsche!
Το έχουμε δει και με άλλους πάντως (π.χ. Skoda).
Δεν είναι θέμα εσανσ,
Απλώς πρέπει να δημιουργήσει κάποιες υποδομές, να προσλάβει και να εκπαιδεύσει προσωπικό και τα έξοδα επιμερίζονται σε λιγότερο αυτοκίνητα, αφού είμαστε πολύ μικρή αγορά.
Προφανώς θα έχουμε και μεγαλύτερο ΦΠΑ .
Ισχύει αυτό που αναφέρεις, από την άλλη βέβαια αυτό ισχύει για όλους τους αντιπροσώπους που αναλαμβάνουν μια καινούργια μάρκα.
Αμφιβάλλω επίσης αν θα προσλάβει προσωπικό για την αντιπροσώπευση της Nio.Έχω την αίσθηση πως στην παρούσα φάση η Μοτοδυναμική απλά "καπάρωσε" την αντιπροσώπευση της Nio. Ταιριάζει στο προφίλ της και αν στο μέλλον της βγει η συνεργασία, τότε θα επενδύσει περισσότερο και η Μοτοδυναμική και θα ρίξει τις τιμές των μοντέλων της Nio.
Η NIO ναι μεν έχει πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα και επεκτείνεται, αλλά τον Ιανουάριο για παράδειγμα, ήταν 32η σε πωλήσεις.
Δε είναι αντιπροσώπευση μιας μεγάλης κινέζικης εταιρείας, όπως η BYD, η Geely, η Chery, η SAIC, κλπ.
NIO forum