Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Crash Tests- Euro NCAP
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Crash Tests- Euro NCAP
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 42
    • 43
    • 37 / 43
    Περί αυτοκίνησης
    40
    858
    12527
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Να φέρει ξανά η Suzuki το Baleno !

      Αλλά αυτοί είστε!

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • nickthetrib
        nickthetrib @lap last edited by

        @lap said in Crash Tests- Euro NCAP:

        Να φέρει ξανά η Suzuki το Baleno !

        Αλλά αυτοί είστε!

        Αχχχχ Κούλα!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by

          😖 😞 😞 😞

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Τα γαλλικά σάιτ κράζουν μια χαρά τις γαλλικές εταιρείες και δη την Στελλάντις.

            Αν διαβάσετε τα τέστ τους, θα καταλάβετε πως είναι η δημοσιογραφία.

            Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.

            Αλλά προφανώς η εταιρεία έχει κάνει την δική της εκτίμηση την οποία την έχουμε αναφέρει πολλές φορές.

            Σύμφωνα με τις δικές της εκτιμήσεις και έρευνες αγοράς, οι αγοραστές προτιμάνε τις χαμηλές τιμές, από τα περίεργα συστήματα ασφαλείας, τα οποία ΟΛΟΙ οι δοκιμαστές των σάιτ θεωρούν προσόν των δοκιμαζόμενων αυτοκινήτων να μπορούν να τα απενεργοποιούν εύκολα.

            Δεν είναι λοιπόν υποκριτικό να είναι σημαντικό για το γιούροσκραπ να υπάρχουν αυτά τα συστήματα, αλλά ταυτόχρονα να μπορείς να τα απενεργοποιείς ?

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A d P
              A d P moderator @criuser last edited by A d P

              @criuser said in Renault Rafale:

              Τα

              Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.

              ?

              Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
              δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
              πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
              4 τυχαία αυτοκίνητα.
              Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
              Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
              αλλά φυσικά.......

              I EAT MILF AND COOKIES

              A C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • A
                araxnis @A d P last edited by araxnis

                @a-d-p said in Renault Rafale:

                @criuser said in Renault Rafale:

                Τα

                Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.

                ?

                Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
                δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
                πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
                4 τυχαία αυτοκίνητα.

                Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
                Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
                αλλά φυσικά.......

                Σίγουρα ισχύει αυτό; Παλαιότερα δεν είχε βγει ότι εταιρείες έδιναν για δοκιμή "ενισχυμένα" αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά που πωλούσαν, ώστε να πάρουν καλύτερη βαθμολογία;

                If in doubt...flat out!!

                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A d P
                  A d P moderator @araxnis last edited by

                  @araxnis said in Renault Rafale:

                  @a-d-p said in Renault Rafale:

                  @criuser said in Renault Rafale:

                  Τα

                  Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.

                  ?

                  Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
                  δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
                  πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
                  4 τυχαία αυτοκίνητα.

                  Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
                  Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
                  αλλά φυσικά.......

                  Σίγουρα ισχύει αυτό; Παλαιότερα δεν είχε βγει ότι εταιρείες έδιναν για δοκιμή "ενισχυμένα" αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά που πωλούσαν, ώστε να πάρουν καλύτερη βαθμολογία;

                  Έτσι ισχυρίζεται το Euro ncap
                  👇
                  Where Does Euro NCAP Get the Cars for Testing ?
                  Up to 4 cars are needed for an assessment by Euro NCAP. If a car model is already on sale, Euro NCAP will generally buy cars from dealers, in the same way that consumers do. Cars are bought anonymously, either from a single dealer or from several. Once the cars are at the test laboratory, the manufacturer is informed of the vehicle identification numbers (VINs) and are asked to confirm the specification. If a production change has been made since the cars were produced, for example to an item of safety equipment, the manufacturer may ask for the current part to be fitted to the vehicle. This ensures that, when they are released, the results are representative of current production cars

                  https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/the-car-selection-explained/

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • C
                    criuser @A d P last edited by

                    @a-d-p said in Renault Rafale:

                    @criuser said in Renault Rafale:

                    Τα

                    Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.

                    ?

                    Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
                    δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
                    πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
                    4 τυχαία αυτοκίνητα.
                    Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
                    Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
                    αλλά φυσικά.......

                    Δηλαδή δεν βρίσκει να αγοράσει Σε 3 τότε ?

                    Γιατί δεν το κάνει το τέστ μόνο του ?

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A d P
                      A d P moderator @criuser last edited by

                      @criuser said in Renault Rafale:

                      @a-d-p said in Renault Rafale:

                      @criuser said in Renault Rafale:

                      Τα

                      Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.

                      ?

                      Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
                      δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
                      πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
                      4 τυχαία αυτοκίνητα.
                      Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
                      Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
                      αλλά φυσικά.......

                      Δηλαδή δεν βρίσκει να αγοράσει Σε 3 τότε ?

                      Γιατί δεν το κάνει το τέστ μόνο του ?

                      Πάμε πάλι 😤
                      Είναι οργανισμός, δεν είναι μόνο του, με τα παρακάτω μέλη (ανεβάζω σκρινσοτ γιατί ξέρω ότι δεν πρόκειται να ανοίξεις λινκ

                      Screenshot_2025-10-28-19-17-07-43_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg Screenshot_2025-10-28-19-16-53-49_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg Screenshot_2025-10-28-19-16-42-96_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg Screenshot_2025-10-28-19-16-35-95_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg Screenshot_2025-10-28-19-16-24-95_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

                      Who Decided What Cars Are Tested ?
                      Every member organisation of Euro NCAP sponsors the assessment of at least one car model per year. They may choose a vehicle which is of relevance to their own domestic market or one which is particularly important in a certain market segment. In addition, vehicle manufacturers can sponsor their own cars. The process followed is exactly the same for both cases.

                      Γιατί δεν το επιλέγει κάποιο απο τα μέλη (ούτε καν τα δύο γαλλικά μέλη, προφανώς για να μην γίνει ρεζίλι η stellantis 😉😁, αλλά ούτε και τα γερμανικά, για να μην ζημιωθεί το Frontera)

                      Προφανώς, κάποια στιγμή θα το τρακαρουν και αυτό. Φέτος ασχολήθηκαν με το 3008 και το DS No8.
                      Ίσως να δοκιμάζεται την στιγμή που μιλάμε.

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Ναι αλλά....

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A d P
                          A d P moderator @lap last edited by

                          @lap said in Renault Rafale:

                          Ναι αλλά....

                          🤬🤬

                          😉😁😁😁

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Εικασίες άνευ αποδείξεων που λέτε και στο γραφείο του δημοσίου κατήγορου...😊 😁 😀

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              omikrositalofilos last edited by

                              Το σημαντικο για να επιβιωσεις ειναι τα οχηματα να εχουν το ιδιο και μικρο βαρος και οι κυριες ζωνες συγκρουσης να βρισκονται στο ιδιο υψος.

                              Σκεφτειται το δικο μου αμαξι που εχει το crash bar στα 35cm απο το εδαφος με ενα SUV που το εχει στα 50, πρακτικα θα με χτυπησε στο υψος του καπω και εγω κατω απο τα ραμφη θα με καβαλησει. Αν μου την ριξει στο πλαι θα με χτυπησει πρακτικα στο ανω ενα τριτο της πορτας μου δηλαδη εκει που η πορτα μου δεν εχει τιποτα να με προστατεψει. Τελειωσα I'm cooked, γενικα οπως ειπα το euroncap το γραφω στα παλαια μου υποδηματα. Μονο και μονο αν δειτε τις 4 φωτο που θα σας παραθεσω θα καταλαβεται τα παντα...

                              d3a3f0c7-f8e4-4a53-a928-dc3e7bc38aba-image.png

                              485da273-9ea5-4bb9-af05-8cbd977a867d-image.png

                              8d08e21e-4187-479f-8f90-9d24fda40a70-image.png

                              2ca793f8-71c9-45c3-a350-a969323158d2-image.png

                              Πειτε μου εσεις πιο αυτοκινητο ειναι πιο ευνοημενο απο το crash cart

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • nickthetrib
                                nickthetrib last edited by

                                This post is deleted!
                                nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib @nickthetrib last edited by nickthetrib

                                  Αυτό που δεν κάνει crass test!!!

                                  Πλάκα κάνω, πείραγμα σε συμφορουμίτη για να μην απαντήσω με τρόπο που πρέπει σε άλλο τόπικ!

                                  Γενικά το euro-ncap αφήνει κενά σε επίπεδο προδιαγραφών που όλο και μεγαλώνουν!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • O
                                    omikrositalofilos last edited by omikrositalofilos

                                    Ας συνεχισω λιγο ακομα, δειτε που ειναι τα πλευρα του οδηγου στην προτυπη θεση οδηγησης. Ειναι παντα ΠΙΣΩ απο την β κολωνα. Γιατι?
                                    Για να παρουν μεγιστη ασφαλεια για τα πλευρα του. Δειτε επισης που βρισκονται καθ υψος τα πλευρα του οδηγου σε σχεση με το προτυπο crash cart

                                    1c920eca-1d73-4546-b8b0-619fafac4757-image.png

                                    4a545137-8fdd-4839-8721-2342b71a23b5-image.png

                                    vs εγω σε τι μοιρα ειμαι, εξω απο το κρυφοκολωνο, οριακα εντος της μπαρας της πορτας, ειμαι βασικα καταδικασμενος αν με χτυπησει κατι ψηλο

                                    be449f4f-dda6-40fd-9ae3-2901bace7833-image.png
                                    με διακεκομμένες ειναι το κρυφοκολωνο, κοιτα ποσο πισω ειναι σε σχεση με τα πλευρα μου, οσο ψηλοτερο το αμαξι που μου ερθει τοσο πιο καταδικασμενος ειμαι, αλλα τι να κανουμε καποτε οι κατασκευαστες γουσταρανε να φτιαχνουν 1.5m frameless πορτα!

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Το μεγάλο ζητούμενο είναι κατά πόσο το euroncap δεκαετίες τώρα διαμόρφωσε την παθητική ασφάλεια στα.....μέτρα του και ξεφύγαμε από τις πραγματικές συγκρούσεις.
                                      Σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής το death rate είναι ίσως πολύ καλό εργαλείο ......ίσως καλύτερο του euroncap.

                                      O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • O
                                        omikrositalofilos @w202-amg last edited by

                                        @w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                        Το μεγάλο ζητούμενο είναι κατά πόσο το euroncap δεκαετίες τώρα διαμόρφωσε την παθητική ασφάλεια στα.....μέτρα του και ξεφύγαμε από τις πραγματικές συγκρούσεις.
                                        Σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής το death rate είναι ίσως πολύ καλό εργαλείο ......ίσως καλύτερο του euroncap.

                                        πρεπει να κανονικοποιησεις προς τον αριθμο που κυκολοφορουν, αν εχεις 200 αμαξια στην Ελλαδα προφανως ειναι 0

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          w202-amg @omikrositalofilos last edited by

                                          @omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                          @w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                          Το μεγάλο ζητούμενο είναι κατά πόσο το euroncap δεκαετίες τώρα διαμόρφωσε την παθητική ασφάλεια στα.....μέτρα του και ξεφύγαμε από τις πραγματικές συγκρούσεις.
                                          Σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής το death rate είναι ίσως πολύ καλό εργαλείο ......ίσως καλύτερο του euroncap.

                                          πρεπει να κανονικοποιησεις προς τον αριθμο που κυκολοφορουν, αν εχεις 200 αμαξια στην Ελλαδα προφανως ειναι 0

                                          Σαφώς, μόνο με δεδομένου επιπέδου Ευρώπης-ΗΠΑ βγαίνει άκρη .

                                          O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            omikrositalofilos @w202-amg last edited by omikrositalofilos

                                            @w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:

                                            Σαφώς, μόνο με δεδομένου επιπέδου Ευρώπης-ΗΠΑ βγαίνει άκρη .
                                            Ορθα,

                                            Παντως μονο το υψος να σκεφτεις.

                                            Εγω ειμαι 134cm το golf ειναι 146cm, 12cm ψηλοτερο...

                                            Τι να κανω ειμαι κοντος και εκτεθειμενος

                                            Επισης να πουμε οτι η ορθη αναλογια μηκους / πλατους στα GT ειναι 2.4 και το ορθο υψος 1.30 -1.36 m με το μηκος πισω τροχων μεχρι μουρη 3.5 - 3.8m. Οπως επισης κανενα σοβαρο αυτοκινητο δεν βαζει τον οδηγο πισω απο την κολωνα ανα τα χρονικα

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 37 / 43
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr