-
Να φέρει ξανά η Suzuki το Baleno !
Αλλά αυτοί είστε!
-
@lap said in Crash Tests- Euro NCAP:
Να φέρει ξανά η Suzuki το Baleno !
Αλλά αυτοί είστε!
Αχχχχ Κούλα!!!
-

-
Τα γαλλικά σάιτ κράζουν μια χαρά τις γαλλικές εταιρείες και δη την Στελλάντις.
Αν διαβάσετε τα τέστ τους, θα καταλάβετε πως είναι η δημοσιογραφία.
Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.
Αλλά προφανώς η εταιρεία έχει κάνει την δική της εκτίμηση την οποία την έχουμε αναφέρει πολλές φορές.
Σύμφωνα με τις δικές της εκτιμήσεις και έρευνες αγοράς, οι αγοραστές προτιμάνε τις χαμηλές τιμές, από τα περίεργα συστήματα ασφαλείας, τα οποία ΟΛΟΙ οι δοκιμαστές των σάιτ θεωρούν προσόν των δοκιμαζόμενων αυτοκινήτων να μπορούν να τα απενεργοποιούν εύκολα.
Δεν είναι λοιπόν υποκριτικό να είναι σημαντικό για το γιούροσκραπ να υπάρχουν αυτά τα συστήματα, αλλά ταυτόχρονα να μπορείς να τα απενεργοποιείς ?
-
@criuser said in Renault Rafale:
Τα
Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.
?
Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
4 τυχαία αυτοκίνητα.
Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
αλλά φυσικά....... -
@a-d-p said in Renault Rafale:
@criuser said in Renault Rafale:
Τα
Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.
?
Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
4 τυχαία αυτοκίνητα.
Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
αλλά φυσικά.......Σίγουρα ισχύει αυτό; Παλαιότερα δεν είχε βγει ότι εταιρείες έδιναν για δοκιμή "ενισχυμένα" αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά που πωλούσαν, ώστε να πάρουν καλύτερη βαθμολογία;
-
@araxnis said in Renault Rafale:
@a-d-p said in Renault Rafale:
@criuser said in Renault Rafale:
Τα
Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.
?
Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
4 τυχαία αυτοκίνητα.
Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
αλλά φυσικά.......Σίγουρα ισχύει αυτό; Παλαιότερα δεν είχε βγει ότι εταιρείες έδιναν για δοκιμή "ενισχυμένα" αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά που πωλούσαν, ώστε να πάρουν καλύτερη βαθμολογία;
Έτσι ισχυρίζεται το Euro ncap

Where Does Euro NCAP Get the Cars for Testing ?
Up to 4 cars are needed for an assessment by Euro NCAP. If a car model is already on sale, Euro NCAP will generally buy cars from dealers, in the same way that consumers do. Cars are bought anonymously, either from a single dealer or from several. Once the cars are at the test laboratory, the manufacturer is informed of the vehicle identification numbers (VINs) and are asked to confirm the specification. If a production change has been made since the cars were produced, for example to an item of safety equipment, the manufacturer may ask for the current part to be fitted to the vehicle. This ensures that, when they are released, the results are representative of current production carshttps://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/the-car-selection-explained/
-
@a-d-p said in Renault Rafale:
@criuser said in Renault Rafale:
Τα
Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.
?
Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
4 τυχαία αυτοκίνητα.
Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
αλλά φυσικά.......Δηλαδή δεν βρίσκει να αγοράσει Σε 3 τότε ?
Γιατί δεν το κάνει το τέστ μόνο του ?
-
@criuser said in Renault Rafale:
@a-d-p said in Renault Rafale:
@criuser said in Renault Rafale:
Τα
Και σχολιάζουν αρνητικά ότι δεν δίνουν τα αυτοκίνητα για κρας τέστ, όπως και τα σχόλια του κοινού.
?
Συνεχίζεις να εκτίθεσαι,
δεν τα δίνουν οι εταιρείες,
πηγαίνει το γιουροσκραπ και τα αγοράζει από λιανική.
4 τυχαία αυτοκίνητα.
Μπορεί από 4 διαφορετικούς ντίλερ, μπορεί και από έναν.
Σιγά μην τεσταρανε τα αυτοκίνητα που θα τους έδιναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,
αλλά φυσικά.......Δηλαδή δεν βρίσκει να αγοράσει Σε 3 τότε ?
Γιατί δεν το κάνει το τέστ μόνο του ?
Πάμε πάλι

Είναι οργανισμός, δεν είναι μόνο του, με τα παρακάτω μέλη (ανεβάζω σκρινσοτ γιατί ξέρω ότι δεν πρόκειται να ανοίξεις λινκ

Who Decided What Cars Are Tested ?
Every member organisation of Euro NCAP sponsors the assessment of at least one car model per year. They may choose a vehicle which is of relevance to their own domestic market or one which is particularly important in a certain market segment. In addition, vehicle manufacturers can sponsor their own cars. The process followed is exactly the same for both cases.Γιατί δεν το επιλέγει κάποιο απο τα μέλη (ούτε καν τα δύο γαλλικά μέλη, προφανώς για να μην γίνει ρεζίλι η stellantis

, αλλά ούτε και τα γερμανικά, για να μην ζημιωθεί το Frontera)Προφανώς, κάποια στιγμή θα το τρακαρουν και αυτό. Φέτος ασχολήθηκαν με το 3008 και το DS No8.
Ίσως να δοκιμάζεται την στιγμή που μιλάμε. -
Ναι αλλά....
-
-
Εικασίες άνευ αποδείξεων που λέτε και στο γραφείο του δημοσίου κατήγορου...

-
Το σημαντικο για να επιβιωσεις ειναι τα οχηματα να εχουν το ιδιο και μικρο βαρος και οι κυριες ζωνες συγκρουσης να βρισκονται στο ιδιο υψος.
Σκεφτειται το δικο μου αμαξι που εχει το crash bar στα 35cm απο το εδαφος με ενα SUV που το εχει στα 50, πρακτικα θα με χτυπησε στο υψος του καπω και εγω κατω απο τα ραμφη θα με καβαλησει. Αν μου την ριξει στο πλαι θα με χτυπησει πρακτικα στο ανω ενα τριτο της πορτας μου δηλαδη εκει που η πορτα μου δεν εχει τιποτα να με προστατεψει. Τελειωσα I'm cooked, γενικα οπως ειπα το euroncap το γραφω στα παλαια μου υποδηματα. Μονο και μονο αν δειτε τις 4 φωτο που θα σας παραθεσω θα καταλαβεται τα παντα...




Πειτε μου εσεις πιο αυτοκινητο ειναι πιο ευνοημενο απο το crash cart
-
This post is deleted! -
Αυτό που δεν κάνει crass test!!!
Πλάκα κάνω, πείραγμα σε συμφορουμίτη για να μην απαντήσω με τρόπο που πρέπει σε άλλο τόπικ!
Γενικά το euro-ncap αφήνει κενά σε επίπεδο προδιαγραφών που όλο και μεγαλώνουν!!!
-
Ας συνεχισω λιγο ακομα, δειτε που ειναι τα πλευρα του οδηγου στην προτυπη θεση οδηγησης. Ειναι παντα ΠΙΣΩ απο την β κολωνα. Γιατι?
Για να παρουν μεγιστη ασφαλεια για τα πλευρα του. Δειτε επισης που βρισκονται καθ υψος τα πλευρα του οδηγου σε σχεση με το προτυπο crash cart

vs εγω σε τι μοιρα ειμαι, εξω απο το κρυφοκολωνο, οριακα εντος της μπαρας της πορτας, ειμαι βασικα καταδικασμενος αν με χτυπησει κατι ψηλο

με διακεκομμένες ειναι το κρυφοκολωνο, κοιτα ποσο πισω ειναι σε σχεση με τα πλευρα μου, οσο ψηλοτερο το αμαξι που μου ερθει τοσο πιο καταδικασμενος ειμαι, αλλα τι να κανουμε καποτε οι κατασκευαστες γουσταρανε να φτιαχνουν 1.5m frameless πορτα! -
Το μεγάλο ζητούμενο είναι κατά πόσο το euroncap δεκαετίες τώρα διαμόρφωσε την παθητική ασφάλεια στα.....μέτρα του και ξεφύγαμε από τις πραγματικές συγκρούσεις.
Σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής το death rate είναι ίσως πολύ καλό εργαλείο ......ίσως καλύτερο του euroncap. -
@w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:
Το μεγάλο ζητούμενο είναι κατά πόσο το euroncap δεκαετίες τώρα διαμόρφωσε την παθητική ασφάλεια στα.....μέτρα του και ξεφύγαμε από τις πραγματικές συγκρούσεις.
Σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής το death rate είναι ίσως πολύ καλό εργαλείο ......ίσως καλύτερο του euroncap.πρεπει να κανονικοποιησεις προς τον αριθμο που κυκολοφορουν, αν εχεις 200 αμαξια στην Ελλαδα προφανως ειναι 0
-
@omikrositalofilos said in Crash Tests- Euro NCAP:
@w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:
Το μεγάλο ζητούμενο είναι κατά πόσο το euroncap δεκαετίες τώρα διαμόρφωσε την παθητική ασφάλεια στα.....μέτρα του και ξεφύγαμε από τις πραγματικές συγκρούσεις.
Σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής το death rate είναι ίσως πολύ καλό εργαλείο ......ίσως καλύτερο του euroncap.πρεπει να κανονικοποιησεις προς τον αριθμο που κυκολοφορουν, αν εχεις 200 αμαξια στην Ελλαδα προφανως ειναι 0
Σαφώς, μόνο με δεδομένου επιπέδου Ευρώπης-ΗΠΑ βγαίνει άκρη .
-
@w202-amg said in Crash Tests- Euro NCAP:
Σαφώς, μόνο με δεδομένου επιπέδου Ευρώπης-ΗΠΑ βγαίνει άκρη .
Ορθα,Παντως μονο το υψος να σκεφτεις.
Εγω ειμαι 134cm το golf ειναι 146cm, 12cm ψηλοτερο...
Τι να κανω ειμαι κοντος και εκτεθειμενος
Επισης να πουμε οτι η ορθη αναλογια μηκους / πλατους στα GT ειναι 2.4 και το ορθο υψος 1.30 -1.36 m με το μηκος πισω τροχων μεχρι μουρη 3.5 - 3.8m. Οπως επισης κανενα σοβαρο αυτοκινητο δεν βαζει τον οδηγο πισω απο την κολωνα ανα τα χρονικα
Crash Tests- Euro NCAP