-
Αντικειμενικά μιλώντας πάντως και μη μου αρχίσετε τις θεωρίες περί των τιμών σήμερα, όταν θέλεις 25k+ για ένα υβριδικό b hatch νομίζεις ότι κάνεις οικονομία στο καύσιμο αλλά στην ουσία όλο το όφελος που θα είχες το έχει καρπωθεί η εταιρεία.

-
@ad276 said in Renault Clio VI:
Ισπανικές τιμές
Los precios del nuevo Renault Clio en España
Renault Clio evolution TCe 115 CV: 18.900 euros
Renault Clio evolution full hybrid E-Tech 160 CV: 24.990 euros
Renault Clio techno TCe 115 CV: 23.340 euros
Renault Clio techno full hybrid E-Tech 160 CV: 27.740 euros
Renault Clio esprit Alpine full hybrid E-Tech 160 CV: 29.740 eurosΠαρόμοιες με τις γαλλικές
-
@georgemit said in Renault Clio VI:
Αντικειμενικά μιλώντας πάντως και μη μου αρχίσετε τις θεωρίες περί των τιμών σήμερα, όταν θέλεις 25k+ για ένα υβριδικό b hatch νομίζεις ότι κάνεις οικονομία στο καύσιμο αλλά στην ουσία όλο το όφελος που θα είχες το έχει καρπωθεί η εταιρεία.

Εσύ ειδικά που μένεις Κόρινθο και δεν κάνεις καθημερινά 1,5 ωρα μποτιλιαρίσματος για να πας δουλειά, δεν πρόκειται να κάνεις απόσβεση ποτέ

, κι αν το συγκρίνεις με την έκδοση υγραερίου, θα μπαίνεις και μέσα 

-
Καλά αυτό είναι προφανές, ακόμα και βενζίνη που βάζω θέλω 30 - 40€ κάθε 15 μέρες.
-
-
Αν κατάλαβα σωστά, το LPG θα είναι διαθέσιμο μόνο ως αυτόματο; Αν ναι, ποια η λογική πίσω από αυτό, όταν στο συμβατικό με τον ίδιο κινητήρα προσφέρεται και χειροκίνητη έκδοση;
-
Το αυτόματο που φερει το 1.2 tce με 120 αλογα ειναι διαφορετικό απο του φουλ υβριδικού?Νομίζω έχει και στο τιμόνι για αλλαγές ταχυτήτων.
-
@mariolas said in Renault Clio VI:
Το αυτόματο που φερει το 1.2 tce με 120 αλογα ειναι διαφορετικό απο του φουλ υβριδικού?Νομίζω έχει και στο τιμόνι για αλλαγές ταχυτήτων.
Ναι, είναι διπλού συμπλέκτη
-
Τι αντοχής; Αυτό είναι το ερώτημα. Γνωρίζει κανείς εάν είναι αξιόπιστο αυτό το κιβώτιο;
Κάτι ακόμα.....
Εάν δείτε το εσωτερικού του στην κεντρική κονσόλα, εάν επιλέξεις εκδοση με χειροκίνητο, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ποτηροθηκες.
Και πως θα πίνουμε τον καφέ μας, Ω Γαλατες;
-
@lap said in Renault Clio VI:
Τι αντοχής; Αυτό είναι το ερώτημα. Γνωρίζει κανείς εάν είναι αξιόπιστο αυτό το κιβώτιο;
Κάτι ακόμα.....
Εάν δείτε το εσωτερικού του στην κεντρική κονσόλα, εάν επιλέξεις εκδοση με χειροκίνητο, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ποτηροθηκες.
Και πως θα πίνουμε τον καφέ μας, Ω Γαλατες;
Σαν μερικούς έκανες τώρα


Που να ξέρουμε αν είναι αξιόπιστο;

Μέχρι τώρα 7αρι EDC έβαζε η Renault -
Είχε και 6 άρια!
Το κιβώτιο θα ναι μάλλον το 6DCT250 που είναι ξηρού τύπου αν και ίσως να ναι το 6DCT450 που είναι υγρού τύπου μιας και τελευταία όλοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν υγρού τύπου
-
@lap said in Renault Clio VI:
Είχε και 6 άρια!
Το κιβώτιο θα ναι μάλλον το 6DCT250 που είναι ξηρού τύπου αν και ίσως να ναι το 6DCT450 που είναι υγρού τύπου μιας και τελευταία όλοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν υγρού τύπου
Της Getrag λέει είναι, στο Clio 4 αλλά και σε μοντέλα της ford
-
Ναι, για αυτό είχα βάλει ένα βίντεο που το επισκεύαζε!
-
Τα πρώτα reviews βγήκαν στον αέρα....
https://m.youtube.com/watch?v=fKB8IqmmLrg&t=16s&pp=2AEQkAIBygUMUmVuYXVsdCBjbGlv0gcJCQsKAYcqIYzv
-
Ωραία τα εμπρός φωτιστικά...δεν θα εμφανίζουν και το σύνηθες φαινόμενο το κιτρινίσματος του διάφανου καλύμματος...
Τα πίσω πάλι...σαν να τα πρόσθεσαν μετά τον τελικό σχεδιασμό ανοίγοντας τρύπες στη λαμαρίνα. -
Ισα ισα που πίσω διαφέρει από τον σωρό των hatchback....
Εδω που τα λέμε όμως και το yaris άσχημο είναι πίσω.
Και καποιες πρώτες εντυπώσεις μου από τα reviews που εχω δει.Οι χώροι των πίσω επιβατών πάντως έμειναν αναλλοίωτοι σε σχέση με το 5αρι,παρόλο την αύξηση μήκους. Τα Πολο/Ίμπιζα παραμένουν πιο άνετα πίσω.
Το ταμπλο με αυτες τις οθόνες δε με ενθουσιαζει.
Η κατανάλωση στο E tech σε πραγματικές συνθήκες είναι στα 4,1 με 4,5, ενώ η Ρενο ανακοίνωνει 3,9.
Υπερβολή θεωρώ τις 18αρες ζαντες. Καλύτερα 16αρες,αντε 17αρες αν και απ ότι είδα στο Γαλλικό configurator δεν υπάρχουν. Απο 16 πάει στις 18 ιντσες.
Ισορροπημένη λύση η techno με τις στάνταρ 16αρες.Η esprit alipne πανάκριβη χωρίς να προσφέρει κάτι ιδιαίτερο.
Προσωπικά για εμένα, επιλογή μου, θα ήταν η techno 1,2 115 ιππων....
Τέλος ελπίζω να έχουν λυθεί τα προβλήματα με τα σασμάν στα υβριδικα και τα θεματακια με τις τουρμπίνες στην βενζινη.
-
-
POV Drive
Youtube Video -
All-new Renault Clio! Here as Renault Clio Esprit Alpine. The new generation of the Renault Clio ist 4,12 m 162“ long (almost 7 cm or 3“ longer), comes with 2x 10“ screens, 390 l trunk (310 l for the hybrid), lower loading sill, engines 115 hp to 158 hp, 1,2 l 3-cyl 115 hp manual or DCT, 1,8 l 4-cyl Full Hybrid E-Tech 158 with 1,4 kWh. The interior features 2x 10“ screens, real buttons for the AC unit and fabric seats. Esprit Alpine features microfibre accentuations
-
Renault Clio VI