-
-
-
-
-
Δεν θα βγει με τον νέο κινητήρα υγραερίου ;
-
Πάντως παίδες, αρχίζει και μου αρέσει πολύ.
Αν βγει στα 21, 22 για την μεσαία έκδοση είναι μια χαρά, για κάποιον που δεν θέλει ψηλό.
Γνώμες για τον Tce115 ?
Ξέρουμε τίποτα για αξιοπιστία (έστω για τον παλιό tce) ? -
@lap said in Renault Clio VI:
Δεν θα βγει με τον νέο κινητήρα υγραερίου ;
Μέσα στο 2026 θα προστεθεί στη γκάμα
-
@v_a said in Renault Clio VI:
Πάντως παίδες, αρχίζει και μου αρέσει πολύ.
Αν βγει στα 21, 22 για την μεσαία έκδοση είναι μια χαρά, για κάποιον που δεν θέλει ψηλό.
Γνώμες για τον Tce115 ?
Ξέρουμε τίποτα για αξιοπιστία (έστω για τον παλιό tce) ?Ωραίο θα ήταν με τον 140 αρι LPG και mild hybrid
Αλλά παρατήρησες κάτι, το εσωτερικό του πέρα από τις οθόνες είναι ίδιο με του duster! Εχει παντού σκληρό πλαστικό κσι μοιάζει πολύ στο σημείο των αεραγωγών
-
-
Σε ενα αυτοκίνητο βλέπεις εάν έχει επιλεχθεί η δύσκολη διαδρομή του αυξημένου κόστος κατασκευής, έλεγε ένα μεγάλο κεφάλι μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, από τον τρόπο που δένουν οι καθρέφτες στην πόρτα! Εάν βγαίνουν από το αμάξωμα και όχι από το παράθυρο είναι δείγμα ότι το πρόσεξαν πολύ και τους κόστισε και πολύ!
-
-
@lap said in Renault Clio VI:
Σε ενα αυτοκίνητο βλέπεις εάν έχει επιλεχθεί η δύσκολη διαδρομή του αυξημένου κόστος κατασκευής, έλεγε ένα μεγάλο κεφάλι μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, από τον τρόπο που δένουν οι καθρέφτες στην πόρτα! Εάν βγαίνουν από το αμάξωμα και όχι από το παράθυρο είναι δείγμα ότι το πρόσεξαν πολύ και τους κόστισε και πολύ!
μπορεί να έχει δίκιο αλλά θα φτασεις να πληρωνεις το clio 30.000
-
Yaris gr sport 29k.
Αρα;
Ήδη πληρώνουμε σουπερμινι 30 καφετια που λέγαμε κάποτε. -
@lap said in Renault Clio VI:
Σε ενα αυτοκίνητο βλέπεις εάν έχει επιλεχθεί η δύσκολη διαδρομή του αυξημένου κόστος κατασκευής, έλεγε ένα μεγάλο κεφάλι μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, από τον τρόπο που δένουν οι καθρέφτες στην πόρτα! Εάν βγαίνουν από το αμάξωμα και όχι από το παράθυρο είναι δείγμα ότι το πρόσεξαν πολύ και τους κόστισε και πολύ!
Αν ίσχυε αυτό τότε τα Clio θα φτιάχνονταν στη Γαλλία και όχι στην Τουρκία -λέω εγώ τώρα.
-
@lap said in Renault Clio VI:
Σε ενα αυτοκίνητο βλέπεις εάν έχει επιλεχθεί η δύσκολη διαδρομή του αυξημένου κόστος κατασκευής, έλεγε ένα μεγάλο κεφάλι μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, από τον τρόπο που δένουν οι καθρέφτες στην πόρτα! Εάν βγαίνουν από το αμάξωμα και όχι από το παράθυρο είναι δείγμα ότι το πρόσεξαν πολύ και τους κόστισε και πολύ!
Μεγαλύτερη μπουρδα δεν έχω διαβάσει! Θέλει να μας πει δηλαδή ότι μια S class η μια 7αρα δεν ειναι προσεγμένες και έχουν επιλέξει λύσεις χαμηλού κόστους!?!?!
-
@fanis75 said in Renault Clio VI:
@lap said in Renault Clio VI:
Σε ενα αυτοκίνητο βλέπεις εάν έχει επιλεχθεί η δύσκολη διαδρομή του αυξημένου κόστος κατασκευής, έλεγε ένα μεγάλο κεφάλι μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, από τον τρόπο που δένουν οι καθρέφτες στην πόρτα! Εάν βγαίνουν από το αμάξωμα και όχι από το παράθυρο είναι δείγμα ότι το πρόσεξαν πολύ και τους κόστισε και πολύ!
Μεγαλύτερη μπουρδα δεν έχω διαβάσει! Θέλει να μας πει δηλαδή ότι μια S class η μια 7αρα δεν ειναι προσεγμένες και έχουν επιλέξει λύσεις χαμηλού κόστους!?!?!
Αμάξι για αρχόντους.
Αμάξι για λινάτσες.
-
@fanis75 said in Renault Clio VI:
@lap said in Renault Clio VI:
Σε ενα αυτοκίνητο βλέπεις εάν έχει επιλεχθεί η δύσκολη διαδρομή του αυξημένου κόστος κατασκευής, έλεγε ένα μεγάλο κεφάλι μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, από τον τρόπο που δένουν οι καθρέφτες στην πόρτα! Εάν βγαίνουν από το αμάξωμα και όχι από το παράθυρο είναι δείγμα ότι το πρόσεξαν πολύ και τους κόστισε και πολύ!
Μεγαλύτερη μπουρδα δεν έχω διαβάσει! Θέλει να μας πει δηλαδή ότι μια S class η μια 7αρα δεν ειναι προσεγμένες και έχουν επιλέξει λύσεις χαμηλού κόστους!?!?!
Εγώ να δεις μπούρδες που διαβάζω και προσπαθώ να μείνω νηφάλιος....
Ναι έτσι είναι. Ένας καθρέφτης στην βάση της πόρτας και όχι στο τρίγωνο του a pillar απαιτεί άλλες βάσεις έδρασης που αυξάνουν την πολυπλοκότητα και τον σχεδιασμό παραγωγής στα στάδια κατασκευής της πόρτας. Το ότι επιλέγεται αυτός ο τύπος είναι ένα ΔΕΙΓΜΑ με μια γρήγορη ματιά πως στο συγκεκριμένο μοντελο ο κατασκευαστής ακολουθεί μια λίγο πιο κοστοβορα προσέγγιση κατά την κατασκευή. Σύμφωνα με έναν έμπειρο του χώρου, πρέπει να ήταν MURANO εαν θυμάμαι καλά όπου ανέλυε πως μικρές αλλαγές στην σχεδίαση κάθε εξαρτήματος ενός αυτοκινήτου επηρεάζει την γραμμή παραγωγής, κάτι που είναι γνωστό και σε όσους έχουν βασικές γνώσεις κοστολόγησης γραμμών παραγωγής.
Το γεγονός πως μια λιμουζίνα με συγκεκριμένη κλίση του παρμπρίζ και του a pillar και ζητούμενες γωνίες ορατότητας δεν το έχει δεν σημαίνει πως δεν συμβαίνει και ότι είναι μια μπούρδα.
Στα αυτοκίνητα της σειράς και τα λαϊκά που λέμε, παίζει σημαντικό ρόλο αυτή η επιλογή τοποθέτησης του καθρέφτη καθώς κάθε μικρή αλλαγή επηρεάζει την οριακή τιμή του αυτοκινήτου σύμφωνα με τον ανταγωνισμό
Καλά ο άλλος με τις ferrari απλά διασκεδαστικός....
-
αλλα ντάλα της παρασκευής το γάλα!
Ας επανέλθουμε εντός θέματος για το κλιο και ας αφήσουμε του καθρέπτες.
-
Την τύφλα σου τη μαύρη!!!
-
@fanis75 said in Renault Clio VI:
αλλα ντάλα της παρασκευής το γάλα!
Ας επανέλθουμε εντός θέματος για το κλιο και ας αφήσουμε του καθρέπτες.
@fanis75 , Όλο εκτρέπει την συζήτηση, εγώ λέω να βρούμε μια δικαιολογία και να τον μπαναρουμε μόνιμα
Renault Clio VI