Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 43 / 45
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    49
    883
    5692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @axel12p last edited by cirus

      @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

      Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

      ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

      Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

      Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

      Cirus the virus

      I W 2 Replies Last reply Reply Quote 4
      • I
        ilias-a @cirus last edited by

        @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

        @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

        Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

        ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

        Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

        Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

        Εχει λογικη βαση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • W
          wantone @cirus last edited by wantone

          @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

          @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

          Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

          ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

          Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

          Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

          το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.

          D A cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 0
          • D
            dg79 @wantone last edited by

            @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

            @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

            @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

            Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

            ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

            Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

            Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

            το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.

            Με το ρυθμό που πέφτει η τιμή των μπαταριών, μάλλον απίθανο

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dstou last edited by dstou

              Πέφτει για τις νέες συνθέσεις. Για ένα παλιό ιχ οι μπαταρίες μετά από πχ 15 χρόνια δεν θα είναι φθηνές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                axel12p last edited by

                Πολύ ρευστά τα πράγματα για να κάνουμε προβλέψεις.

                Αν για παράδειγμα μετά από πέντε χρόνια επιβληθούν περιβαλλοντικά αντικίνητρα στην χρήση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τότε θα είναι τα θερμικά που θα έχουν πρόβλημα στην μεταπώληση, μιας και μπορεί να μην συμφέρει η κατοχή τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  axel12p @wantone last edited by

                  @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                  @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                  @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                  Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

                  ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

                  Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

                  Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

                  το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.

                  Αν δεν ήμασταν Ελληνικό forum, κανέναν δε θα τον απασχολούσε αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @wantone last edited by cirus

                    @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                    @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                    @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                    Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

                    ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

                    Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

                    Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

                    το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.

                    Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.

                    Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.

                    Cirus the virus

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone @cirus last edited by

                      @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                      @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                      @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                      @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                      Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

                      ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

                      Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

                      Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

                      το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.

                      Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.

                      Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.

                      πιθανον το αμαξι να μην δουλευει σωστα με χαμηλη χωρητικοτητα και να το ζητησει το ιδιο να τα αλλαξεις συν οτι θα θελουν να βγαλουν χρηματα απο τα ανταλλακτικα

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @wantone last edited by cirus

                        @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                        @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                        @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                        @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                        @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                        Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

                        ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

                        Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

                        Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

                        το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.

                        Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.

                        Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.

                        πιθανον το αμαξι να μην δουλευει σωστα με χαμηλη χωρητικοτητα και να το ζητησει το ιδιο να τα αλλαξεις συν οτι θα θελουν να βγαλουν χρηματα απο τα ανταλλακτικα

                        δεν ειναι χαμηλή χωρητικότητα το 50%. Μια χαρα ειναι

                        Εγω ξεκιναω από το σπίτι για δουλεια μερικές φορες με χαμηλότερο ποσοστο από 50% (35 χιλιομετρα μακρια ειναι η δουλεια, δηλαδη συνολο πηγαινε ελα 70 χιλιομετρα περιπου). Και με 20% την εβγαζε την απόσταση αλλα δεν θα το τολμουσα

                        Το κινητο σου αν εχει 50% μπαταρίας δεν δουλευει σωστα?

                        Μην τρομαζετε τον κοσμο αν δεν εχετε ιδεα από ηλεκτρικα. Εκφερετε αποψη σε κάτι που γνωριζετε οχι να βγαζετε πραγματα από το μυαλό σας

                        Cirus the virus

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          wantone @cirus last edited by

                          @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                          @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                          @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                          @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                          @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                          @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                          Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

                          ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

                          Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

                          Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

                          το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.

                          Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.

                          Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.

                          πιθανον το αμαξι να μην δουλευει σωστα με χαμηλη χωρητικοτητα και να το ζητησει το ιδιο να τα αλλαξεις συν οτι θα θελουν να βγαλουν χρηματα απο τα ανταλλακτικα

                          δεν ειναι χαμηλή χωρητικότητα το 50%. Μια χαρα ειναι

                          Εγω ξεκιναω από το σπίτι για δουλεια μερικές φορες με χαμηλότερο ποσοστο από 50% (35 χιλιομετρα μακρια ειναι η δουλεια, δηλαδη συνολο πηγαινε ελα 70 χιλιομετρα περιπου). Και με 20% την εβγαζε την απόσταση αλλα δεν θα το τολμουσα

                          Το κινητο σου αν εχει 50% μπαταρίας δεν δουλευει σωστα?

                          Μην τρομαζετε τον κοσμο αν δεν εχετε ιδεα από ηλεκτρικα. Εκφερετε αποψη σε κάτι που γνωριζετε οχι να βγαζετε πραγματα από το μυαλό σας

                          μαλλον εσυ δεν καταλαβαινεις...δεν μπορεις να γνωριζεις τι θα βαλει στο λογισμικο η καθε εταιρεια.

                          μιας και το αναφερεις το Macbook βγαζει μηνυμα να το παω στο σερβις και η μπαταρια του κραταει ωρες ακομα.

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            axel12p last edited by

                            Τονίζω ότι το συγκεκριμένο "πρόβλημα" αφορά μόνο Ελλάδα και κάποιες ελάχιστες ακόμη χώρες του πρώην "ανατολικού μπλοκ" που κρατάμε τα αυτοκίνητα 17 χρόνια κατά μέσο όρο.

                            Οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών απλά θα ανακυκλώσουν το αυτοκίνητο τους, πριν χρειαστεί να αλλάξουν μπαταρία.

                            Σε κάθε περίπτωση και με νορμάλ χρήση, δε πιστεύω ότι θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με το degradetion της μπαταρίας. Αντί να βγάζει 450Km όπως στην αρχή, θα βγάζει 360Km, δεν έγινε και τίποτα.

                            Πιο πιθανό μετά τα 8 χρόνια της εγγύησης να χρειαστεί κάποιος να αλλάξει ένα από τα cell της μπαταρίας του, σε περίπτωση που βγει off. Λογικά μέχρι τότε θα υπάρχουν λύσεις εκτός αντιπροσωπείας και από θέμα συνεργείων αλλά και ανταλλακτικών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • cirus
                              cirus @wantone last edited by cirus

                              @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

                              ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.

                              Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο

                              Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος

                              το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.

                              Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.

                              Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.

                              πιθανον το αμαξι να μην δουλευει σωστα με χαμηλη χωρητικοτητα και να το ζητησει το ιδιο να τα αλλαξεις συν οτι θα θελουν να βγαλουν χρηματα απο τα ανταλλακτικα

                              δεν ειναι χαμηλή χωρητικότητα το 50%. Μια χαρα ειναι

                              Εγω ξεκιναω από το σπίτι για δουλεια μερικές φορες με χαμηλότερο ποσοστο από 50% (35 χιλιομετρα μακρια ειναι η δουλεια, δηλαδη συνολο πηγαινε ελα 70 χιλιομετρα περιπου). Και με 20% την εβγαζε την απόσταση αλλα δεν θα το τολμουσα

                              Το κινητο σου αν εχει 50% μπαταρίας δεν δουλευει σωστα?

                              Μην τρομαζετε τον κοσμο αν δεν εχετε ιδεα από ηλεκτρικα. Εκφερετε αποψη σε κάτι που γνωριζετε οχι να βγαζετε πραγματα από το μυαλό σας

                              μαλλον εσυ δεν καταλαβαινεις...δεν μπορεις να γνωριζεις τι θα βαλει στο λογισμικο η καθε εταιρεια.

                              μιας και το αναφερεις το Macbook βγαζει μηνυμα να το παω στο σερβις και η μπαταρια του κραταει ωρες ακομα.

                              Α εισαι και συ τυπος MAC οκ, εξηγουνται πολλα τότε.

                              Απλά να ξέρεις οτι δεν ξεζουμιζουν ολες οι εταιρειες τους πελατες τους χωρις λογο οπως η apple.

                              Το νορμαλ δεν ειναι αυτό που σας εχει μαθει να πληρωνετε χωρις λόγο συνεχεια.

                              Δεν θα εχεις κανενα θεμα σε ηλεκτρικο αυτοκίνητο

                              Αν βγει apple αμαξι να το περιμενεις να ειναι οπως το λες πάντως εκει σου δινω δικιο. Ευτυχως δεν υπάρχει ακομα. Αν και ειμαι σίγουρος οτι οταν και αν βγάλει θα κάνετε ουρες να το πάρετε

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                criuser last edited by

                                Καλά με τα παιχνίδια που κάνουν με τις σπάνιες γαίες οι Κινέζοι, αν φάνε τίποτα δασμούς και εδώ, να δω μετά ποιοί θα τα εισάγουν και τι θα συμβεί με όσους έχουν αγοράσει.

                                Κινέζικα μόνο με λήζινγκ αυτήν την περίοδο.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dg79 @criuser last edited by

                                  @criuser said in Chery Forum:

                                  Καλά με τα παιχνίδια που κάνουν με τις σπάνιες γαίες οι Κινέζοι, αν φάνε τίποτα δασμούς και εδώ, να δω μετά ποιοί θα τα εισάγουν και τι θα συμβεί με όσους έχουν αγοράσει.

                                  Κινέζικα μόνο με λήζινγκ αυτήν την περίοδο.

                                  Δασμούς έχουν ήδη και είναι πάλι πιο vfm.
                                  Όποιος θέλει να πληρώσει +30% καπέλο για λειψό αμάξι, be my guest.

                                  Άλλωστε με τους δασμούς είναι αντίθετες και οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως μπορείς να διαβάσεις στο λινκ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Καλά αν έρθουν οι αποφάσεις από τον σερίφη, θα αλλάξουν πολλά.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Τον Ιούλιο διάβασα ένα δημοσίευμα θα γίνει προγραμματισμένη σύνοδος κορυφής με θέμα την σύσφιξη των εμπορικών σχέσεων της Ευρώπης με χώρες της Ασίας ως αντιστάθμισμα των δασμών που δέχτηκε η ευρωπαϊκή οικονομία. Ισως η εισβολή τόσων αυτοκινήτων να είναι μια πρόγευση…κανείς δεν ξέρει.

                                      Μέχρι τότε αλλάζουν πολλά, θα συμφωνήσω αλλά η είδηση αυτή δείχνει μια κατεύθυνση των ευρωπαίων.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        axel12p @criuser last edited by

                                        @criuser said in Chery Forum:

                                        Καλά αν έρθουν οι αποφάσεις από τον σερίφη, θα αλλάξουν πολλά.

                                        Αυτά παθαίνεις αν δεν μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός. Βασίζεσαι στον σερίφη για να σε "προστατεύσει" και να πληρώνει ο κόσμος τζάμπα κερατιάτικα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Οχι θα βασιζόμαστε στα αλλοπρόσαλλα γερμανά, που πότε αγοράζουν τα πάντα από την Ρωσία και πότε θέλουν να μας πάνε σε Γ ΄ ΠΠ.

                                          Ξεχνάτε ότι όσες ευρωπαϊκές εταιρείες πήγαν να κάνουν εργοστάσια στην Κίνα, υποχρεώθηκαν να μπουν σε κοινοπραξίες με κινέζικες εταιρείες οι οποίες θα είχαν μάλιστα το 51 %, δηλαδή την πλειοψηφία στις αποφάσεις.

                                          Ξεχνάτε πόσους νεκρούς είχαν στα ολυμπιακά τους έργα, αλλά και τι επιδοτήσεις δίνει το κράτος στις εταιρείες του, τόσο που τώρα τους είπε να μην κάνουν πόλεμο τιμών μεταξύ τους, γιατί δεν έχουν τόσα λεφτά να τις επιδοτούν.

                                          Και εμείς εδώ θα είμαστε οι ηλίθιοι που θα τους δεχτούμε με ανοικτές αγκάλες και θα κλείσουν τα ευρωπαϊκά εργοστάσια, γιατί μας πουλάνε δερματίνες και ηλεκτρονικά συστήματα και οθόνες για αμάξια.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • cirus
                                            cirus @criuser last edited by cirus

                                            @criuser said in Chery Forum:

                                            Οχι θα βασιζόμαστε στα αλλοπρόσαλλα γερμανά, που πότε αγοράζουν τα πάντα από την Ρωσία και πότε θέλουν να μας πάνε σε Γ ΄ ΠΠ.

                                            Ξεχνάτε ότι όσες ευρωπαϊκές εταιρείες πήγαν να κάνουν εργοστάσια στην Κίνα, υποχρεώθηκαν να μπουν σε κοινοπραξίες με κινέζικες εταιρείες οι οποίες θα είχαν μάλιστα το 51 %, δηλαδή την πλειοψηφία στις αποφάσεις.

                                            Ξεχνάτε πόσους νεκρούς είχαν στα ολυμπιακά τους έργα, αλλά και τι επιδοτήσεις δίνει το κράτος στις εταιρείες του, τόσο που τώρα τους είπε να μην κάνουν πόλεμο τιμών μεταξύ τους, γιατί δεν έχουν τόσα λεφτά να τις επιδοτούν.

                                            Και εμείς εδώ θα είμαστε οι ηλίθιοι που θα τους δεχτούμε με ανοικτές αγκάλες και θα κλείσουν τα ευρωπαϊκά εργοστάσια, γιατί μας πουλάνε δερματίνες και ηλεκτρονικά συστήματα και οθόνες για αμάξια.

                                            Ρε ασε τα ηθικολογικα στις business δεξιος ανθρωπος και πας να μας κάνεις μαθημα. ΕΛΕΟΣ

                                            Δεν ειναι θεμα ηλιθιοτητας , απλα μαθηματικά ειναι , ολοι θα αγορασουν πολύ περισσότερο αυτοκινητο με λιγοτερα χρηματα, γιαυτο θα πανε καλά τα κινέζικα

                                            Ασε λοιπον τους ηθικους λογους κτλ γιατι έχουμε δει ποσο νοιαζονται για τους ανθρωπους και οι δυτικές εταιρίες που στο ονομα του κέρδους μπορουν να πουλήσουν την μανα τους ολοι

                                            Αν θες να πας καλά απλα φτιαξε καλύτερα αμαξια με καλύτερη τιμη από τα χρέπια που πουλάς και κάνουν περισσότερα χλμ πάνω σε γερανό παρα σε ασφαλτο.

                                            Αν θελουν οι Ευρωπαιοι να προτιμήσω την μάρκα τους να φτιάξουν κανα εργοστάσιο στην Ελλαδα να έχουμε και μεις κανα κερδος και μεις που μονιμα δεν εχουμε κανένα. Αλλιως να πανε να μπιπ ΟΛΟΙ. Μονο τι με συμφερει θα κοιτάξω. Εχουμε δει μες στα χρόνια και τα diesel gate και ενα σωρο παραποντιες και υπουλες κινησεις για να πουλήσουν. Ασε που μας πουλάνε τα παντα εξτρα τοσα χρόνια και τωρα τους ενοχλει που ο κινέζος τα δίνει ολα full extra στην κανονική τιμη. Ρε αντε να πάνε ολοι στο @@λο και ακόμα παραπέρα που θα πάτε να μου δημιουργησετε και τυψεις από πάνω

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 43 / 45
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr