-
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
-
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
Εχει λογικη βαση.
-
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.
-
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.
Με το ρυθμό που πέφτει η τιμή των μπαταριών, μάλλον απίθανο
-
Πέφτει για τις νέες συνθέσεις. Για ένα παλιό ιχ οι μπαταρίες μετά από πχ 15 χρόνια δεν θα είναι φθηνές.
-
Πολύ ρευστά τα πράγματα για να κάνουμε προβλέψεις.
Αν για παράδειγμα μετά από πέντε χρόνια επιβληθούν περιβαλλοντικά αντικίνητρα στην χρήση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τότε θα είναι τα θερμικά που θα έχουν πρόβλημα στην μεταπώληση, μιας και μπορεί να μην συμφέρει η κατοχή τους.
-
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.
Αν δεν ήμασταν Ελληνικό forum, κανέναν δε θα τον απασχολούσε αυτό.
-
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.
Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.
Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.
-
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.
Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.
Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.
πιθανον το αμαξι να μην δουλευει σωστα με χαμηλη χωρητικοτητα και να το ζητησει το ιδιο να τα αλλαξεις συν οτι θα θελουν να βγαλουν χρηματα απο τα ανταλλακτικα
-
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.
Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.
Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.
πιθανον το αμαξι να μην δουλευει σωστα με χαμηλη χωρητικοτητα και να το ζητησει το ιδιο να τα αλλαξεις συν οτι θα θελουν να βγαλουν χρηματα απο τα ανταλλακτικα
δεν ειναι χαμηλή χωρητικότητα το 50%. Μια χαρα ειναι
Εγω ξεκιναω από το σπίτι για δουλεια μερικές φορες με χαμηλότερο ποσοστο από 50% (35 χιλιομετρα μακρια ειναι η δουλεια, δηλαδη συνολο πηγαινε ελα 70 χιλιομετρα περιπου). Και με 20% την εβγαζε την απόσταση αλλα δεν θα το τολμουσα
Το κινητο σου αν εχει 50% μπαταρίας δεν δουλευει σωστα?
Μην τρομαζετε τον κοσμο αν δεν εχετε ιδεα από ηλεκτρικα. Εκφερετε αποψη σε κάτι που γνωριζετε οχι να βγαζετε πραγματα από το μυαλό σας
-
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.
Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.
Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.
πιθανον το αμαξι να μην δουλευει σωστα με χαμηλη χωρητικοτητα και να το ζητησει το ιδιο να τα αλλαξεις συν οτι θα θελουν να βγαλουν χρηματα απο τα ανταλλακτικα
δεν ειναι χαμηλή χωρητικότητα το 50%. Μια χαρα ειναι
Εγω ξεκιναω από το σπίτι για δουλεια μερικές φορες με χαμηλότερο ποσοστο από 50% (35 χιλιομετρα μακρια ειναι η δουλεια, δηλαδη συνολο πηγαινε ελα 70 χιλιομετρα περιπου). Και με 20% την εβγαζε την απόσταση αλλα δεν θα το τολμουσα
Το κινητο σου αν εχει 50% μπαταρίας δεν δουλευει σωστα?
Μην τρομαζετε τον κοσμο αν δεν εχετε ιδεα από ηλεκτρικα. Εκφερετε αποψη σε κάτι που γνωριζετε οχι να βγαζετε πραγματα από το μυαλό σας
μαλλον εσυ δεν καταλαβαινεις...δεν μπορεις να γνωριζεις τι θα βαλει στο λογισμικο η καθε εταιρεια.
μιας και το αναφερεις το Macbook βγαζει μηνυμα να το παω στο σερβις και η μπαταρια του κραταει ωρες ακομα.
-
Τονίζω ότι το συγκεκριμένο "πρόβλημα" αφορά μόνο Ελλάδα και κάποιες ελάχιστες ακόμη χώρες του πρώην "ανατολικού μπλοκ" που κρατάμε τα αυτοκίνητα 17 χρόνια κατά μέσο όρο.
Οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών απλά θα ανακυκλώσουν το αυτοκίνητο τους, πριν χρειαστεί να αλλάξουν μπαταρία.
Σε κάθε περίπτωση και με νορμάλ χρήση, δε πιστεύω ότι θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με το degradetion της μπαταρίας. Αντί να βγάζει 450Km όπως στην αρχή, θα βγάζει 360Km, δεν έγινε και τίποτα.
Πιο πιθανό μετά τα 8 χρόνια της εγγύησης να χρειαστεί κάποιος να αλλάξει ένα από τα cell της μπαταρίας του, σε περίπτωση που βγει off. Λογικά μέχρι τότε θα υπάρχουν λύσεις εκτός αντιπροσωπείας και από θέμα συνεργείων αλλά και ανταλλακτικών.
-
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό...
ολα τα ηλεκτρικα ασχετως χωρας προελευσης θα χάνουν την αξια τους πιο γρηγορα απο τα συμβατικα στο μέλλον.
Αυτο γιατι στα συμβατικα η εξελιξη ειναι πολύ μικρη με τα χρόνια ενώ αντιθετως στα ηλεκτρικα ειμαστε στην αρχη και καθε λίγα χρόνια θα υπάρχει πολύ μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα νέα καθως οι εξελίξεις στις μπαταρίες και σε συστηματα θα ειναι μεγάλη. εχουν πολύ μεγαλο περιθωριο βελτίωσης. Το κακο ομως σε αυτό ειναι να απαξιωνονται τα προηγουμενης γενιας περισσότερο
Το παραπάνω ειναι απλά η γνώμη μου, μπορει να έχω και λάθος
το κοστος αντικατασταση μπαταριων πιθανον να μηδενίσει την αξια τους στα 15 χρονια.
Δεν υπαρχει κανενας λόγος στα συχρονα ηλεκτρικα να αλλαξεις μπαταρία, αυτα ειναι χαζομάρες.
Αφου οι μπαταριες θα αντεχουν παρα πολλα χρονια, απλά η χωρητικότητα τους θα μειωνεται ωστε στα 15 χρόνια να εχουν το 50% ή το 40% της χωρητικότητας (στην χειροτερη των περιπτωσεων και μπορει και να υπερβαλω). Κανενας δεν θα ξοδεψει χρήματα να την αλλαξει θα αλλαξει αυτοκινητο ή θα το χρησιμοποιει για δευτερο αμαξι. Πχ αν εκανε 400 χλμ και μετα από 15 χρόνια κανει 200 γιατι να αλλαξεις την μπαταρία. Το κρατας αν θες για 2ο αμαξι να κανεις τις δουλειες σου.
πιθανον το αμαξι να μην δουλευει σωστα με χαμηλη χωρητικοτητα και να το ζητησει το ιδιο να τα αλλαξεις συν οτι θα θελουν να βγαλουν χρηματα απο τα ανταλλακτικα
δεν ειναι χαμηλή χωρητικότητα το 50%. Μια χαρα ειναι
Εγω ξεκιναω από το σπίτι για δουλεια μερικές φορες με χαμηλότερο ποσοστο από 50% (35 χιλιομετρα μακρια ειναι η δουλεια, δηλαδη συνολο πηγαινε ελα 70 χιλιομετρα περιπου). Και με 20% την εβγαζε την απόσταση αλλα δεν θα το τολμουσα
Το κινητο σου αν εχει 50% μπαταρίας δεν δουλευει σωστα?
Μην τρομαζετε τον κοσμο αν δεν εχετε ιδεα από ηλεκτρικα. Εκφερετε αποψη σε κάτι που γνωριζετε οχι να βγαζετε πραγματα από το μυαλό σας
μαλλον εσυ δεν καταλαβαινεις...δεν μπορεις να γνωριζεις τι θα βαλει στο λογισμικο η καθε εταιρεια.
μιας και το αναφερεις το Macbook βγαζει μηνυμα να το παω στο σερβις και η μπαταρια του κραταει ωρες ακομα.
Α εισαι και συ τυπος MAC οκ, εξηγουνται πολλα τότε.
Απλά να ξέρεις οτι δεν ξεζουμιζουν ολες οι εταιρειες τους πελατες τους χωρις λογο οπως η apple.
Το νορμαλ δεν ειναι αυτό που σας εχει μαθει να πληρωνετε χωρις λόγο συνεχεια.
Δεν θα εχεις κανενα θεμα σε ηλεκτρικο αυτοκίνητο
Αν βγει apple αμαξι να το περιμενεις να ειναι οπως το λες πάντως εκει σου δινω δικιο. Ευτυχως δεν υπάρχει ακομα. Αν και ειμαι σίγουρος οτι οταν και αν βγάλει θα κάνετε ουρες να το πάρετε
-
Καλά με τα παιχνίδια που κάνουν με τις σπάνιες γαίες οι Κινέζοι, αν φάνε τίποτα δασμούς και εδώ, να δω μετά ποιοί θα τα εισάγουν και τι θα συμβεί με όσους έχουν αγοράσει.
Κινέζικα μόνο με λήζινγκ αυτήν την περίοδο.
-
@criuser said in Chery Forum:
Καλά με τα παιχνίδια που κάνουν με τις σπάνιες γαίες οι Κινέζοι, αν φάνε τίποτα δασμούς και εδώ, να δω μετά ποιοί θα τα εισάγουν και τι θα συμβεί με όσους έχουν αγοράσει.
Κινέζικα μόνο με λήζινγκ αυτήν την περίοδο.
Δασμούς έχουν ήδη και είναι πάλι πιο vfm.
Όποιος θέλει να πληρώσει +30% καπέλο για λειψό αμάξι, be my guest.Άλλωστε με τους δασμούς είναι αντίθετες και οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως μπορείς να διαβάσεις στο λινκ.
-
Καλά αν έρθουν οι αποφάσεις από τον σερίφη, θα αλλάξουν πολλά.
-
Τον Ιούλιο διάβασα ένα δημοσίευμα θα γίνει προγραμματισμένη σύνοδος κορυφής με θέμα την σύσφιξη των εμπορικών σχέσεων της Ευρώπης με χώρες της Ασίας ως αντιστάθμισμα των δασμών που δέχτηκε η ευρωπαϊκή οικονομία. Ισως η εισβολή τόσων αυτοκινήτων να είναι μια πρόγευση…κανείς δεν ξέρει.
Μέχρι τότε αλλάζουν πολλά, θα συμφωνήσω αλλά η είδηση αυτή δείχνει μια κατεύθυνση των ευρωπαίων.
-
@criuser said in Chery Forum:
Καλά αν έρθουν οι αποφάσεις από τον σερίφη, θα αλλάξουν πολλά.
Αυτά παθαίνεις αν δεν μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός. Βασίζεσαι στον σερίφη για να σε "προστατεύσει" και να πληρώνει ο κόσμος τζάμπα κερατιάτικα!
-
Οχι θα βασιζόμαστε στα αλλοπρόσαλλα γερμανά, που πότε αγοράζουν τα πάντα από την Ρωσία και πότε θέλουν να μας πάνε σε Γ ΄ ΠΠ.
Ξεχνάτε ότι όσες ευρωπαϊκές εταιρείες πήγαν να κάνουν εργοστάσια στην Κίνα, υποχρεώθηκαν να μπουν σε κοινοπραξίες με κινέζικες εταιρείες οι οποίες θα είχαν μάλιστα το 51 %, δηλαδή την πλειοψηφία στις αποφάσεις.
Ξεχνάτε πόσους νεκρούς είχαν στα ολυμπιακά τους έργα, αλλά και τι επιδοτήσεις δίνει το κράτος στις εταιρείες του, τόσο που τώρα τους είπε να μην κάνουν πόλεμο τιμών μεταξύ τους, γιατί δεν έχουν τόσα λεφτά να τις επιδοτούν.
Και εμείς εδώ θα είμαστε οι ηλίθιοι που θα τους δεχτούμε με ανοικτές αγκάλες και θα κλείσουν τα ευρωπαϊκά εργοστάσια, γιατί μας πουλάνε δερματίνες και ηλεκτρονικά συστήματα και οθόνες για αμάξια.
-
@criuser said in Chery Forum:
Οχι θα βασιζόμαστε στα αλλοπρόσαλλα γερμανά, που πότε αγοράζουν τα πάντα από την Ρωσία και πότε θέλουν να μας πάνε σε Γ ΄ ΠΠ.
Ξεχνάτε ότι όσες ευρωπαϊκές εταιρείες πήγαν να κάνουν εργοστάσια στην Κίνα, υποχρεώθηκαν να μπουν σε κοινοπραξίες με κινέζικες εταιρείες οι οποίες θα είχαν μάλιστα το 51 %, δηλαδή την πλειοψηφία στις αποφάσεις.
Ξεχνάτε πόσους νεκρούς είχαν στα ολυμπιακά τους έργα, αλλά και τι επιδοτήσεις δίνει το κράτος στις εταιρείες του, τόσο που τώρα τους είπε να μην κάνουν πόλεμο τιμών μεταξύ τους, γιατί δεν έχουν τόσα λεφτά να τις επιδοτούν.
Και εμείς εδώ θα είμαστε οι ηλίθιοι που θα τους δεχτούμε με ανοικτές αγκάλες και θα κλείσουν τα ευρωπαϊκά εργοστάσια, γιατί μας πουλάνε δερματίνες και ηλεκτρονικά συστήματα και οθόνες για αμάξια.
Ρε ασε τα ηθικολογικα στις business δεξιος ανθρωπος και πας να μας κάνεις μαθημα. ΕΛΕΟΣ
Δεν ειναι θεμα ηλιθιοτητας , απλα μαθηματικά ειναι , ολοι θα αγορασουν πολύ περισσότερο αυτοκινητο με λιγοτερα χρηματα, γιαυτο θα πανε καλά τα κινέζικα
Ασε λοιπον τους ηθικους λογους κτλ γιατι έχουμε δει ποσο νοιαζονται για τους ανθρωπους και οι δυτικές εταιρίες που στο ονομα του κέρδους μπορουν να πουλήσουν την μανα τους ολοι
Αν θες να πας καλά απλα φτιαξε καλύτερα αμαξια με καλύτερη τιμη από τα χρέπια που πουλάς και κάνουν περισσότερα χλμ πάνω σε γερανό παρα σε ασφαλτο.
Αν θελουν οι Ευρωπαιοι να προτιμήσω την μάρκα τους να φτιάξουν κανα εργοστάσιο στην Ελλαδα να έχουμε και μεις κανα κερδος και μεις που μονιμα δεν εχουμε κανένα. Αλλιως να πανε να μπιπ ΟΛΟΙ. Μονο τι με συμφερει θα κοιτάξω. Εχουμε δει μες στα χρόνια και τα diesel gate και ενα σωρο παραποντιες και υπουλες κινησεις για να πουλήσουν. Ασε που μας πουλάνε τα παντα εξτρα τοσα χρόνια και τωρα τους ενοχλει που ο κινέζος τα δίνει ολα full extra στην κανονική τιμη. Ρε αντε να πάνε ολοι στο @@λο και ακόμα παραπέρα που θα πάτε να μου δημιουργησετε και τυψεις από πάνω
κινέζικα αυτοκίνητα (merged)