-
Πρέπει να καταλάβουμε ως αγοραστές ότι τα αυτοκίνητα πλεον έχουν ΔΥΟ κινητήρες. Έναν αυτόν που δίνει κίνηση στο διαφορικό και έναν το κιβώτιο που μεσολαβεί. Τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων είναι ‘’μικροί κινητήρες’’ και πολύπλοκα μηχανικά σύνολα
-
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Πρέπει να καταλάβουμε ως αγοραστές ότι τα αυτοκίνητα πλεον έχουν ΔΥΟ κινητήρες. Έναν αυτόν που δίνει κίνηση στο διαφορικό και έναν το κιβώτιο που μεσολαβεί. Τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων είναι ‘’μικροί κινητήρες’’ και πολύπλοκα μηχανικά σύνολα
Δεν ξέρω αν ειναι καλό αυτό, γιατί αν βγαλει βλάβη το κιβώτιο, μιλάμε για πανάκριβη επισκευη/αντικατάσταση.
-
Ακριβώς, γι αυτό το λέω.
Πολλές φορές πιο ακριβή από του θερμικό κινητήρα.
Εμείς μάθαμε σε χειροκίνητα, οπότε και να χαλάσει κάτι το πολύ 500-600 ευρώ να κοστίζει. Τώρα μιλάμε για 2-3Κ
Και δεν γνωρίζω πόσοι έχουν χρήματα 2Κ να δώσουν σε αυτοκίνητα εργαλεία.
-
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Ακριβώς, γι αυτό το λέω.
Πολλές φορές πιο ακριβή από του θερμικό κινητήρα.
Θα μαθουμε απο τα πειραματόζωα που θα παρουν τα νεα υβριδικά σιτροεν και πεζώ της στελλάντις

-
Διάβαζα για το κιβώτιο αυτό. Είναι πολύ ενδιαφέρον μηχανικό σύνολο. Οι αλλαγές γίνονται με ηλεκτρονικά σήματα σε σερβομηχνανισμους. Οχι με υδραυλικό κύκλωμα και solenoids.
Αυτό σημαίνει καλή διαχείρηση και ίσως καλή αξιοπιστία. Η πραγματικότητα θα δείξει -
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Πρέπει να καταλάβουμε ως αγοραστές ότι τα αυτοκίνητα πλεον έχουν ΔΥΟ κινητήρες. Έναν αυτόν που δίνει κίνηση στο διαφορικό και έναν το κιβώτιο που μεσολαβεί. Τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων είναι ‘’μικροί κινητήρες’’ και πολύπλοκα μηχανικά σύνολα
Τα κιβώτια δεν είναι κινητήρες, είναι μεταδότες της ισχύος.
-
Έχουν μηχανισμούς που κινούν εσωτερικά εξαρτήματα και μεσολαβούν για να προσφέρουν μετάδοση του θερμικού.
Για αυτό τους λέω ‘’μικρούς κινητήρες’’. Έτσι αναφέρονται μεταξύ και των μηχανικών.
Είναι πολύπλοκες μηχανές πλέον και αυτά.
-
Κινητήρας λογίζεται κάτι που παράγει ισχύ. Το κιβώτιο δεν παράγει ισχύ. Αυτά που έχουν ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους παράγουν ισχύ, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Το ότι είναι πολύπλοκοι μηχανισμοί δεν τους κάνει κινητήρες.
-
Βάζω ‘’ ‘’ και πιστεύω πως είναι κατανοητά. Αναφέρω επίσης και πιο πάνω ποια η συμβολή τους στην κίνηση ενός οχήματος.
-
@azmo said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
@georgemit said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Έχουμε καμιά πληροφορία για την τιμή του stepway 1.2 lpg?
Ε αυτό στα ίδια λεφτά θα είναι περίπου με το χιλιάρι που αντικαθιστά. Το πραγματικό ερώτημα είναι σε ποιά τιμή θα παιξει το Hybrid 155. Εχω την αίσθηση οτι θα είναι στα 25+ χιλιαρικα, το οποίο δεν ειναι κακό για τις προδιαγραφές του, αλλά το βάζει σε κατηγόρια με ποιοτικότερους ανταγωνιστές.
Δεν αντικαθιστά, συνεχίζουν κανονικά οι εκδόσεις με τα 65 & 100 & 110.
-
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
@azmo said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Έχουν κάνει κίνηση ρουά ματ. Έβαλαν δυνατότερο κινητήρα στην έκδοση LPG, 120 άλογα 1,2 turbo και……. Αυτόματο κιβώτιο, μαζί με αυτάκια στο τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές.
Οπότε υποψιάζομαι πως το ίδιο θα περάσει και στο duster
Έχει σίγουρα αυτόματο κιβώτιο ο 1,2 LPG ; Ειχα διαβάσει οτι δεν γίνεται λογω της ροπής του τουρμποκινητηρα.
Σιγά τη ροπή …20 κιλά. Ναι έχει και είναι διπλού συμπλέκτη. Το ερώτημα όμως είναι το εάν είναι υγρού ή ξηρού τυπου
Στο lpg 150 4 x 4 ειναι υγρού τύπου το αυτόματο. Λογικά και στο 120αρι?
-
-
@mariolas said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
@azmo said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Έχουν κάνει κίνηση ρουά ματ. Έβαλαν δυνατότερο κινητήρα στην έκδοση LPG, 120 άλογα 1,2 turbo και……. Αυτόματο κιβώτιο, μαζί με αυτάκια στο τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές.
Οπότε υποψιάζομαι πως το ίδιο θα περάσει και στο duster
Έχει σίγουρα αυτόματο κιβώτιο ο 1,2 LPG ; Ειχα διαβάσει οτι δεν γίνεται λογω της ροπής του τουρμποκινητηρα.
Σιγά τη ροπή …20 κιλά. Ναι έχει και είναι διπλού συμπλέκτη. Το ερώτημα όμως είναι το εάν είναι υγρού ή ξηρού τυπου
Στο lpg 150 4 x 4 ειναι υγρού τύπου το αυτόματο. Λογικά και στο 120αρι?
Λες;
Θα ναι τρελό πακετάκι με lpg και DCT με χειροκίνητες αλλαγές στο τιμόνι!
Καλύπτει και το οικονομικό κομμάτι στο κόστος μετακίνησης και το σπορτίφ σε οδηγική απόλαυση σε γρήγορα κομμάτια και το λαϊκό του πράγματος με μια χαμηλή τιμή κτήσης
-
Εντωμεταξύ διαφημίζουν την αυτόματη μεγάλη σκάλα των φώτων!!’
Από το 2017 το έχει το Suzuki !!!
-
-
Παραμένουν άσχημα πλην τίμια τα sandero...
Δώστε hipster με lpg στο λαό
Δείτε κουκλί (Jimnoφερνει)

-
Το Sandero είναι γαλλικό! Οπως τα παλιά γαλλικά!
Τα κάνει όλα καλά αλλά πάσχει ελαφρώς σε ηχομόνωση
-
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Το Sandero είναι γαλλικό! Οπως τα παλιά γαλλικά!
Τα κάνει όλα καλά αλλά πάσχει ελαφρώς σε ηχομόνωση
Πάσχει σε ηχομόνωση σε αεροδυναμικούς ήχους όταν πας με μεγάλη ταχύτητα, δεν έχει θόρυβο από την μηχανή.
-
@kger said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Το Sandero είναι γαλλικό! Οπως τα παλιά γαλλικά!
Τα κάνει όλα καλά αλλά πάσχει ελαφρώς σε ηχομόνωση
Πάσχει σε ηχομόνωση σε αεροδυναμικούς ήχους όταν πας με μεγάλη ταχύτητα, δεν έχει θόρυβο από την μηχανή.
Σε υψηλές ταχύτητες πάσχουν και πλ ακριβότερα αυτοκίνητα, τα Dacia δεν θα πάσχουν…
-
@vdx said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
@kger said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
@lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:
Το Sandero είναι γαλλικό! Οπως τα παλιά γαλλικά!
Τα κάνει όλα καλά αλλά πάσχει ελαφρώς σε ηχομόνωση
Πάσχει σε ηχομόνωση σε αεροδυναμικούς ήχους όταν πας με μεγάλη ταχύτητα, δεν έχει θόρυβο από την μηχανή.
Σε υψηλές ταχύτητες πάσχουν και πλ ακριβότερα αυτοκίνητα, τα Dacia δεν θα πάσχουν…
Δεν διαφωνώ αλλά για κάποιον ο οποίος το θέλει για επαρχιακό, πόλη κτλ δεν θα τον προβληματισει αυτό το πράγμα. Βέβαια στην τελευταία γεννιά δεν έχω μπει αλλά δεν νομίζω να το έκαναν χειρότερο.
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III