-
Καλός είναι, αν και λίγο γκρινιάρης. Για αυτό τον αγαπώ. Τους παγώνει όλους.
Και σου λέει, πως επειδή ήταν πολύ αντικειμενικός του κάνουν έκπτωση 5.000 ευρω. Και το παίρνει με 19Κ
Φάτε σκατά οι υπόλοιποι
-
Άραγε έχει δώσει feedback στην Toyota???
-
@a-d-p said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Βρήκαν άνθρωπο να κάνει ανατροφοδότηση.
Το έθαψε για αυτοκίνητο
Μη με παρεξηγείς, σε πειράζω.
Τουναντίον, είναι ιδανικός για αυτό.
Και όμως μου είπαν ότι από τα εκατοντάδες τεστ που έχουν κάνει ήμουν ο μόνος (το θεωρώ υπερβολή) που δεν αποκόμισα συνολικά θετική εντύπωση.
Τους εξήγησα όσα έχω γράψει.
Θεωρώ το προϊόν κάπως άγουρο σε λειτουργία υβριδικού και φυσικά φασόν όπως όλα τα κινέζικα.
Μάλιστα και σχεδιαστικά όλα τα cherry μου έκαναν κάπως παλιομοδίτικα.
Σαν τα πρώτα κορεάτικα όταν είχαν έρθει αρχές δεκαετίας 90.
Για δε το πρώτο σχόλιο για τη λειτουργία του υβριδικού να πως κιόλας ότι μπήκα μετά στο μαζντογιαρις και η ομαλότητα της υλοποίησης της Τογιότα φαινόταν σαν το τεσλα συγκριτικά με το cherry.
Εννοείται ότι διαφορά δύναμης ανάμεσα στα 115 και στα 204 δεν εντοπίστηκε αλλά οκ ας πούμε είναι άλλο σκαρί τα αμάξια.
Ωστοσο σε τέτοια τιμή ο κόσμος δικαίως θα κανει ουρές όταν τόσο χρόνια τον έχουν γδάρει οι legacy κατασκευαστές.Τελος επαναλαμβάνω ότι ο έντονος συντονισμός μεταξύ παρμπρίζ και κονσόλας στην επιτάχυνση που ακούστηκε όλες τις φορές που πάτησα το πόδι στο γκάζι με προβλημάτισε αναφορικά με την ποιότητα συναρμογής.
Ισως απλά να έτυχε στο εν λόγω τεστ ή να ήταν αμάξι προπαραγωγής ; -
Ο μόνος ήσουν
-
@iceman οι παρατηρήσεις σου είτε είναι εύστοχες είτε όχι είναι μάλλον αδιάφορες για τους υποψήφιους αγοραστές του Tigo. Όπως δεν ψειρίζουν τα Toyota, δεν θα το ψειρίσουν κι αυτό.
Αν καίει λίγο, είναι και αξιοπρεπώς αξιόπιστο και έχει και καλή τιμή είναι υπερ-αυτοκίνητο. Και όποιος το αμφισβητήσει να καεί στην πυρά για παραδειγματισμό!
-
@andya3 said in Chery Forum:
@iceman οι παρατηρήσεις σου είτε είναι εύστοχες είτε όχι είναι μάλλον αδιάφορες για τους υποψήφιους αγοραστές του Tigo. Όπως δεν ψειρίζουν τα Toyota, δεν θα το ψειρίσουν κι αυτό.
Αν καίει λίγο, είναι και αξιοπρεπώς αξιόπιστο και έχει και καλή τιμή είναι υπερ-αυτοκίνητο. Και όποιος το αμφισβητήσει να καεί στην πυρά για παραδειγματισμό!
Ε καλά γνωστό αυτό.
Η άποψη μας για ένα αυτοκίνητο είναι συνάρτηση των προηγούμενων εμπειριών μας.
Απο όσα τους είπα κατάλαβαν απευθείας ότι έχω οδηγήσει άνω του μέσου όρου αυτοκίνητα.
Απευθείας μου είπαν για τα 7 και 8 και τα λινκ. -
Τότε ποιος ο λόγος να κρίνεις με κριτήρια ανω του μέσου όρου αυτοκίνητα που κοστίζουν τα μισά!
Προφανώς θα βρίσκεις λάθη και ατέλειες!
Το t cross που φέρνεις ως παράδειγμα ανώτερου εσωτερικού ήταν άθλιο εσωτερικά τουλάχιστον το pre fl που είχα δει
Καθόλου ανώτερη εμπειρία αυτοκινήτου και άνω από το μέσο όρο!
Κατά τα άλλα καλά κάνεις να κρίνεις αυστηρά αλλά εάν μου επιτρέπεις μη πέφτεις στη παγίδα του εαυτού σου που προσπαθεί επιτηδευμένα να βρει λάθη εκεί οπου δεν υπάρχουν ή τουλάχιστον δικαιολογεί η κατηγορία!
-
Facelift
-
Βελτιώθηκε! Θυμάμαι είχα μπει όταν πρώτο βγήκε και ήταν μετριότατο! Η δε πλαστική φασα που φαίνεται με το σαγρέ πλαστικό έτριζε με το που την ακουμπούσες! Σαν κούφιο πλαστικό από μπουκαλάκι νερου! Άθλιο! Στο Suzuki ήταν μπετόν αρμε!!
Πάντως βλέπω αυτό που λέει ο παγωμένος! Το αυτοκίνητο είναι ένα κλικ παλιακο, άλλωστε μας έφεραν το fl του και όντως εχει διάφορα στοιχεία εντυπωσιασμού κάπως άσχετα!
Αλλα για την τιμή αν και πάλι τσιμπημένη μου φαίνεται, είναι καλό
-
Εντωμεταξύ, υπάρχει και άλλη έκδοση εκτός από αυτήν που μας έφεραν που δεν έχει αυτό το μαύρο πλαστικό φιλέτο στο c pillar!
Θεωρώ πιο αρμονικό σχέδιο αυτό από το δικό μας
https://www.goauto.com.au/assets/contents/001cb646159a0823eeb58250ac51d1f8fa995da8.jpg
-
The CHERY TIGGO 8 was assessed by Euro NCAP in July 2025, and awarded a 4-star rating. CHERY has now addressed the manufacturing issues which led to the side curtain airbag deploying incorrectly and failing to provide full protection to rear seat occupants. The CHERY TIGGO 8 is a partner model to the TIGGO 7, on which this assessment is based. Additional tests were performed to assess the third row seats of the TIGGO 8.
-
@dg79 said in Chery Forum:
The CHERY TIGGO 8 was assessed by Euro NCAP in July 2025, and awarded a 4-star rating. CHERY has now addressed the manufacturing issues which led to the side curtain airbag deploying incorrectly and failing to provide full protection to rear seat occupants. The CHERY TIGGO 8 is a partner model to the TIGGO 7, on which this assessment is based. Additional tests were performed to assess the third row seats of the TIGGO 8.
Ανέβηκε από 81 σε 82 στην προστασία ενηλίκων και από 77 σε 85 σε αυτήν των παιδιών, τα υπόλοιπα σταθερά
-
@a-d-p said in Chery Forum:
@dg79 said in Chery Forum:
The CHERY TIGGO 8 was assessed by Euro NCAP in July 2025, and awarded a 4-star rating. CHERY has now addressed the manufacturing issues which led to the side curtain airbag deploying incorrectly and failing to provide full protection to rear seat occupants. The CHERY TIGGO 8 is a partner model to the TIGGO 7, on which this assessment is based. Additional tests were performed to assess the third row seats of the TIGGO 8.
Ανέβηκε από 81 σε 82 στην προστασία ενηλίκων και από 80 σε 85 σε αυτήν των παιδιών, τα υπόλοιπα σταθερά
από 77 σε 85 στα παιδιά
Αυτές είναι σοβαρές εταιρείες, που διορθώνουν τα προβλήματα, όχι σαν κάτι άλλες
-
Την MG λες;
Δεν κατάλαβα. Είχε 4 αστέρια και ξανά δοκιμάστηκε;
-
Όχι, το tiggo 8 που αξιολογήθηκε τον Ιούλιο άλλα δε δούλευε σωστά ο πλαϊνός αερόσακος για τους πίσω επιβάτες. Πήρε 4 αστέρια τότε.
Το διόρθωσαν, έγινε επαναξιολόγηση, δουλεύει σωστά τώρα, τσίμπησε τα 5 αστεράκια. -
Σοβαρές εταιρείες που φορτώνουν όλον τον ADAS για να πάρουν τα ψεύτικα αστέρια, ενώ πάντα βάζουν και το κουμπί της απενργοποίησης και αυτό οι γελοίοι του γιούροσκραπ δεν το θεωρούν πρόβλημα.
Δηλαδή είναι πρόβλημα να μην έχεις κάποιο μέρος του adas στην βασική σου έκδοση, αλλά δεν είναι πρόβλημα να το έχεις και να το απενεργοποιείς.
Οσο για τους Κινέζους παίρνουν αστέρια, αλλά στο ένα φεύγει το κάθισμα του οδηγού, στον άλλον δεν δουλεύει ο αερόσακκος και τους δίνουν 4 αστέρια.
Τι μλκες αυτοί του γιούροσκραπ για τα φράγκα. Πόσο ξεφτίλες.
Περιμένω να δω πόσοι από τους Κινεζολάγνους εδώ μέσα θα δώσουν τα ωραία τους τα λεφτά για να αγοράσουν τα ομόντα, τίγκο, τσέρι και άλλα από τα πανέρια του τζάμπο...
-
Δηλαδή όσοι αγόρασαν την πρώτη καραβια είναι ηλίθιοι ;
-
@lap said in Chery Forum:
Δηλαδή όσοι αγόρασαν την πρώτη καραβια είναι ηλίθιοι ;
Beta tester θα το έλεγα ή early adopter.
-
@criuser said in Chery Forum:
Σοβαρές εταιρείες που φορτώνουν όλον τον ADAS για να πάρουν τα ψεύτικα αστέρια, ενώ πάντα βάζουν και το κουμπί της απενργοποίησης και αυτό οι γελοίοι του γιούροσκραπ δεν το θεωρούν πρόβλημα.
Δηλαδή είναι πρόβλημα να μην έχεις κάποιο μέρος του adas στην βασική σου έκδοση, αλλά δεν είναι πρόβλημα να το έχεις και να το απενεργοποιείς.
Οσο για τους Κινέζους παίρνουν αστέρια, αλλά στο ένα φεύγει το κάθισμα του οδηγού, στον άλλον δεν δουλεύει ο αερόσακκος και τους δίνουν 4 αστέρια.
Τι μλκες αυτοί του γιούροσκραπ για τα φράγκα. Πόσο ξεφτίλες.
Περιμένω να δω πόσοι από τους Κινεζολάγνους εδώ μέσα θα δώσουν τα ωραία τους τα λεφτά για να αγοράσουν τα ομόντα, τίγκο, τσέρι και άλλα από τα πανέρια του τζάμπο...
Το άσπρο μαύρο!!!
, μεγάλο ταλέντο!!!
-
Για το υβριδικό τους σύστημα; Ήδη είναι λένε στην 5η γενιά του
Chery Forum