-
Διλιτρη Corolla touring, αμαξάρα.
-
Αν δεν βιαζεσαι, θα περιμενα τη νεα corolla με τα turbo μοτερ που θα εχουν αποδοση και λιγα κυβικα. Και φυσικα θα ειναι εντελως νεο αυτοκινητο.
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Αν δεν βιαζεσαι, θα περιμενα τη νεα corolla με τα turbo μοτερ που θα εχουν αποδοση και λιγα κυβικα. Και φυσικα θα ειναι εντελως νεο αυτοκινητο.
Ποτε βγαίνουν?
-
@iceman7 said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@pope4kos said in Toyota Corolla 2019:
Υποψήφιος αγοραστής Corolla hatchback 2.0 και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Καταλήγω στο 2λιτρο με βάση όσα έχω διαβάσει καθώς και γιατί κινούμαι πιο πολύ σε αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό 90-10
Προσωπικά θα απέφευγα το δίλιτρο για πολλούς λόγους.
Φορολογικά βάρη (έστω και αν μειωθούν προσωρινά, ποτέ δεν είσαι σίγουρος), μεταπωληση κλπ.
Σίγουρα ειναι πιο δυνατό από το 1.8 αλλα μην περιμένεις να δεις στον δρόμο τη διαφορά των ονομαστικών ιπποδυνάμεων μεταξύ 1.8 και 2.0.
Συν τοις άλλοις, λογω μεγαλυτερου κυβισμού, θα καίει και 1-1,5 lt/100 km παραπάνω.
Μια χαρά πηγαίνει σε ταξιδι και το 1.8.
Γνώμη μου ότι χρειαζεται πολύ συνειδητοποιημένη απόφαση για να καταλήξει ιδιώτης σε αγορά 2.0 hatchback εν ετει 2025.
Ίσως κοιτούσα και το 1.8 C-HR (ίδιο πατωμα-κινητήρες-αναρτησεις με Corolla H/B), το οποίο γενικά θεωρώ πιο ολοκληρωμένο σαν μοντέλο.Είναι εμφανής η διαφορά σε απόδοση, σπιρτάδα και δύναμη του δίλιτρου. Τα έχω δοκιμάσει back to back.
Και σε επίπεδο κατανάλωσης δεν έχει τα ίδια ζόρια ο 1,8.
Επίσης ο 1,8 είναι ένας πολύ παλιός κινητήρας σε αντίθεση με το δίλιτρο που είναι νέος.
Φυσικά με το φορολογικό καθεστώς στην Ελλάδα δεν παίζεις.Εμφανής ναι, το λέω κι εγώ, αλλα οχι διαφορά 50-60 αλόγων. Τα είχα δοκιμάσει κι εγω back to back σε C-HR 1ης γενιάς και δεν τρελάθηκα, γι'αυτο κατέληξα 3 φορές να αγοράσω το 1.8.
Το οτι ειναι παλιός ο 2ZR-FXE των 1.8 και εξακολουθεί να τον βάζει η Toyota, δείχνει οτι είναι αξιόπιστος, χωρίς προβλήματα νεότητας, κάτι που αποδεικνύεται στην πράξη.
Δεν επιμένω, αν ο ενδιαφερόμενος εχει αποφασίσει για 2.0, με το καλό! -
αλλοι λενε 2026, αλλοι 2027. Δεν ειναι ακομη επισημο. Ομως το νυν μοντελο ειναι του 2019. Το θεωρω παλιο πλεον.
-
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
Διλιτρη Corolla touring, αμαξάρα.
Ως παλιός ιδιοκτήτης 2 Touring BMW (E91 και F31), συμφωνώ και επαυξάνω.
Το station έχει και μεγαλύτερο μεταξονιο (2,70m) και μήκος απο το H/B Corolla, για όσους τα 2,64m μεταξόνιο των H/B τους φαίνονται λίγα (το ακούσαμε κι αυτό).
Έχει γεμίσει η Αθήνα με τέτοια ταξί. -
@pope4kos said in Toyota Corolla 2019:
Υποψήφιος αγοραστής Corolla hatchback 2.0 και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Καταλήγω στο 2λιτρο με βάση όσα έχω διαβάσει καθώς και γιατί κινούμαι πιο πολύ σε αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό 90-10
Μια ερώτηση, σου αρέσει τόσο πολύ? Το λέω επειδή λες θα κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο 90%. Το υβριδικό σύνολο της Κορολα ειναι για πολύ καλή οικονμία εντός πόλης. Αν είναι να γράφεις χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο ίσως κάποιο άλλο hatchback είναι προτιμότερο. Εκτός αν σου αρέσει ως σχέδιο, οπότε βουρ για το δίλιτρο αν δεν έχεις θέμα να πληρώνεις τον φόρο πολυτελείας.
-
Οι κορινθιοι ταριφες μάλλον είναι πιο συντηρητικοί, προτιμούν Corolla sedan, άβυσσος...
-
@babisstinson said in Toyota Corolla 2019:
@pope4kos said in Toyota Corolla 2019:
Υποψήφιος αγοραστής Corolla hatchback 2.0 και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Καταλήγω στο 2λιτρο με βάση όσα έχω διαβάσει καθώς και γιατί κινούμαι πιο πολύ σε αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό 90-10
Μια ερώτηση, σου αρέσει τόσο πολύ? Το λέω επειδή λες θα κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο 90%. Το υβριδικό σύνολο της Κορολα ειναι για πολύ καλή οικονμία εντός πόλης. Αν είναι να γράφεις χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο ίσως κάποιο άλλο hatchback είναι προτιμότερο. Εκτός αν σου αρέσει ως σχέδιο, οπότε βουρ για το δίλιτρο αν δεν έχεις θέμα να πληρώνεις τον φόρο πολυτελείας.
Εμφανισιακά μου αρέσει περισσότερο το Mazda 3 manual 186 hp hatchback. Σαν χώρους το Honda civic e hev. Το Corolla λόγω του δοκιμασμένου υβριδικού συνόλου και της αξιοπιστίας-εγγυήσεις και καλύτερου after sales
-
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
Οι κορινθιοι ταριφες μάλλον είναι πιο συντηρητικοί, προτιμούν Corolla sedan, άβυσσος...
Corolla, πάει με όλα...
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
Οι κορινθιοι ταριφες μάλλον είναι πιο συντηρητικοί, προτιμούν Corolla sedan, άβυσσος...
Corolla, πάει με όλα...
Αν θέλεις για κάθε λεπτό που το χρησιμοποιείς και κάθε χιλιόμετρο που κανείς να το απολαμβάνεις, CIVIC.
-
@ektoras said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
Οι κορινθιοι ταριφες μάλλον είναι πιο συντηρητικοί, προτιμούν Corolla sedan, άβυσσος...
Corolla, πάει με όλα...
Αν θέλεις για κάθε λεπτό που το χρησιμοποιείς και κάθε χιλιόμετρο που κανείς να το απολαμβάνεις, CIVIC.
Το σχόλιο (προφανώς χιουμοριστικό) αφορούσε την ποικιλία αμαξωμάτων του Corolla (στέισον, σεντάν κλπ.)
Από εκει και πέρα, όπως τη βρίσκει ο καθένας...
Προσωπικά, αν αντίκριζα αυτή την πόρτα καθημερινά...
... θα ξενέρωνα απίστευτα με την επιλογή μου να δωσω 37.000+ για δίλιτρο hatch (και τωρα δεν κάνω χιούμορ).
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@ektoras said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
Οι κορινθιοι ταριφες μάλλον είναι πιο συντηρητικοί, προτιμούν Corolla sedan, άβυσσος...
Corolla, πάει με όλα...
Αν θέλεις για κάθε λεπτό που το χρησιμοποιείς και κάθε χιλιόμετρο που κανείς να το απολαμβάνεις, CIVIC.
Το σχόλιο (προφανώς χιουμοριστικό) αφορούσε την ποικιλία αμαξωμάτων του Corolla (στέισον, σεντάν κλπ.)
Από εκει και πέρα, όπως τη βρίσκει ο καθένας...
Προσωπικά, αν αντίκριζα αυτή την πόρτα καθημερινά...... θα ξενέρωνα απίστευτα με την επιλογή μου να δωσω 37.000+ για δίλιτρο hatch (και τωρα δεν κάνω χιούμορ).
Λυπηρό να μην προσέχουν τα αυτοκίνητα τους οι ιδιοκτήτες και να τα ταλαιπωρούν.
-
@pope4kos said in Toyota Corolla 2019:
@babisstinson said in Toyota Corolla 2019:
@pope4kos said in Toyota Corolla 2019:
Υποψήφιος αγοραστής Corolla hatchback 2.0 και θα εκτιμούσα μια σύντομη εμπειρία από τους κατόχους ..περί κατανάλωσης ,οδηγικής συμπεριφοράς ,ανάρτησης ,ηχομόνωσης κτλ. Θα πάω από εβδομάδα για τεστ drive. Καταλήγω στο 2λιτρο με βάση όσα έχω διαβάσει καθώς και γιατί κινούμαι πιο πολύ σε αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό 90-10
Μια ερώτηση, σου αρέσει τόσο πολύ? Το λέω επειδή λες θα κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο 90%. Το υβριδικό σύνολο της Κορολα ειναι για πολύ καλή οικονμία εντός πόλης. Αν είναι να γράφεις χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο ίσως κάποιο άλλο hatchback είναι προτιμότερο. Εκτός αν σου αρέσει ως σχέδιο, οπότε βουρ για το δίλιτρο αν δεν έχεις θέμα να πληρώνεις τον φόρο πολυτελείας.
Εμφανισιακά μου αρέσει περισσότερο το Mazda 3 manual 186 hp hatchback. Σαν χώρους το Honda civic e hev. Το Corolla λόγω του δοκιμασμένου υβριδικού συνόλου και της αξιοπιστίας-εγγυήσεις και καλύτερου after sales
Εθνική με το Mazda θα είσαι στα 6.0-6.5 ανάλογα πόσο το πατάς. Με το κορόλα εκεί στα 5.5-6.0 αντίστοιχα με χειρότερη ηχομόνωση έχω την εντύπωση.
Το - πολύ ωραίο - Civic δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν μπορώ να πω. Χώροι πίσω στο Mazda είναι μετριότατοι έως ελάχιστοι. Είναι το πολύ αδύνατό του σημείο. Αν το θέλεις για οικογένεια με παιδιά δεν κάνει.
Το καλύτερο σε χώρους hatchback, για τους πίσω, είναι το Leon με διαφορά.
Επίσης, αν μπεις από την Κορόλα στο Μαζντα θα νομίζεις ότι μπήκες σε αεροπλάνο άλλης κατηγορίας από θέμα απτής ποιότητας και ντιζάιν.Φυσικά όταν τα οδηγήσεις όλα θα αποφασίσεις, οδηγικά, θεωρώ εύκολα, για το Mazda
-
Το 2λτ με το 1.8λτ έχουν 2 γραμμάρια CO² διαφορά, αν τα θυμάμαι ακριβώς, στη πράξη η κατανάλωση στις ίδιες ταχύτητες θα είναι ταυτόσημη (ίσως όχι όμως αν επιλέξεις να κινείσαι παντού πιο σβέλτα με το 2λτ). Κι οι δυο κινητήρες έχουν αρκετά χρόνια ώστε να θεωρούνται αποδεδειγμενοι. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα με τα φορολογικά βάρη, γιατί να μην έχεις το 2λτ, ειδικά για ταξίδια; (Εγώ 1.8 έχω ). Τα μόνα παράπονα θα είναι ο χώρος για ψηλούς στα πίσω καθίσματα (εμένα με προβληματίζει και μπροστά, γι αυτό πήρα το κρος) και κάποιοι δεν μείναν ευχαριστημένοι απ την ηχομόνωση στα ταξίδια, προσωπικά δεν το χω ως πρόβλημα, φαντάζομαι σε σύγκριση με "βαριά γερμανικά" αυτοκίνητα όλα τα γιαπωνέζικα υστερούν λίγο στην ηχομόνωση, αν κρίνω κι απ το Μαζντα που είχα, αλλά τι να πάρεις, μικρό αναξιόπιστο τουρμπάκι ή ντίζελ; Μαζντα και Σιβικ ωραία αμάξια, ίσως πιο ωραία απ τη κορολα, αλλά η Τογιότα πιο ασφαλής αγορά. Τα Τέσλα δεν τα κοιτάς καθόλου; Ιδανικό σενταν αν σε καλύπτει η αυτονομία.
-
@ektoras said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@ektoras said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
Οι κορινθιοι ταριφες μάλλον είναι πιο συντηρητικοί, προτιμούν Corolla sedan, άβυσσος...
Corolla, πάει με όλα...
Αν θέλεις για κάθε λεπτό που το χρησιμοποιείς και κάθε χιλιόμετρο που κανείς να το απολαμβάνεις, CIVIC.
Το σχόλιο (προφανώς χιουμοριστικό) αφορούσε την ποικιλία αμαξωμάτων του Corolla (στέισον, σεντάν κλπ.)
Από εκει και πέρα, όπως τη βρίσκει ο καθένας...
Προσωπικά, αν αντίκριζα αυτή την πόρτα καθημερινά...... θα ξενέρωνα απίστευτα με την επιλογή μου να δωσω 37.000+ για δίλιτρο hatch (και τωρα δεν κάνω χιούμορ).
Λυπηρό να μην προσέχουν τα αυτοκίνητα τους οι ιδιοκτήτες και να τα ταλαιπωρούν.
Οι φωτο ειναι από καινουριο αυτοκίνητο Civic από την περσινή έκθεση αυτοκινήτου στην Αθήνα. Για του λόγου το αληθές, διακρίνεται και η διαφημιστική επιγραφή στον πάτωμα.
Πορτα-φλουδα με πολλά ακάλυπτα μεταλλικά σημεία και πλαστικό τριγωνάκι που ούτε σε Civic του '90 δεν πρέπει να υπάρχει. -
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Το 2λτ με το 1.8λτ έχουν 2 γραμμάρια CO² διαφορά, αν τα θυμάμαι ακριβώς, στη πράξη η κατανάλωση στις ίδιες ταχύτητες θα είναι ταυτόσημη (ίσως όχι όμως αν επιλέξεις να κινήσαι παντού πιο σβέλτα με το 2λτ).
Είναι και λιγο πιο βαρύ το 2.0 από το 1.8 (40-50 κιλά).
Tο 2.0 Corolla εχει και μικρότερο πορτ παγκαζ (313lt) απο το 1.8 (361lt), μάλλον λογω της 12V μπαταριας που την εχει πίσω. -
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@ektoras said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@ektoras said in Toyota Corolla 2019:
@bill_hsd said in Toyota Corolla 2019:
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
Οι κορινθιοι ταριφες μάλλον είναι πιο συντηρητικοί, προτιμούν Corolla sedan, άβυσσος...
Corolla, πάει με όλα...
Αν θέλεις για κάθε λεπτό που το χρησιμοποιείς και κάθε χιλιόμετρο που κανείς να το απολαμβάνεις, CIVIC.
Το σχόλιο (προφανώς χιουμοριστικό) αφορούσε την ποικιλία αμαξωμάτων του Corolla (στέισον, σεντάν κλπ.)
Από εκει και πέρα, όπως τη βρίσκει ο καθένας...
Προσωπικά, αν αντίκριζα αυτή την πόρτα καθημερινά...... θα ξενέρωνα απίστευτα με την επιλογή μου να δωσω 37.000+ για δίλιτρο hatch (και τωρα δεν κάνω χιούμορ).
Λυπηρό να μην προσέχουν τα αυτοκίνητα τους οι ιδιοκτήτες και να τα ταλαιπωρούν.
Οι φωτο ειναι από καινουριο αυτοκίνητο Civic από την περσινή έκθεση αυτοκινήτου στην Αθήνα. Για του λόγου το αληθές, διακρίνεται και η διαφημιστική επιγραφή στον πάτωμα.
Πορτα-φλουδα με πολλά ακάλυπτα μεταλλικά σημεία και πλαστικό τριγωνάκι που ούτε σε Civic του '90 δεν πρέπει να υπάρχει.Κάποιο καλόπαιδο που μπήκε μέσα το κατέστρεψε, λογικό σε αυτές τις εκθέσεις να υπάρχουν φθορές, από όλους τους περίεργους που μπαίνουν μέσα.
-
-
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Το 2λτ με το 1.8λτ έχουν 2 γραμμάρια CO² διαφορά, αν τα θυμάμαι ακριβώς, στη πράξη η κατανάλωση στις ίδιες ταχύτητες θα είναι ταυτόσημη (ίσως όχι όμως αν επιλέξεις να κινείσαι παντού πιο σβέλτα με το 2λτ). Κι οι δυο κινητήρες έχουν αρκετά χρόνια ώστε να θεωρούνται αποδεδειγμενοι. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα με τα φορολογικά βάρη, γιατί να μην έχεις το 2λτ, ειδικά για ταξίδια; (Εγώ 1.8 έχω ). Τα μόνα παράπονα θα είναι ο χώρος για ψηλούς στα πίσω καθίσματα (εμένα με προβληματίζει και μπροστά, γι αυτό πήρα το κρος) και κάποιοι δεν μείναν ευχαριστημένοι απ την ηχομόνωση στα ταξίδια, προσωπικά δεν το χω ως πρόβλημα, φαντάζομαι σε σύγκριση με "βαριά γερμανικά" αυτοκίνητα όλα τα γιαπωνέζικα υστερούν λίγο στην ηχομόνωση, αν κρίνω κι απ το Μαζντα που είχα, αλλά τι να πάρεις, μικρό αναξιόπιστο τουρμπάκι ή ντίζελ; Μαζντα και Σιβικ ωραία αμάξια, ίσως πιο ωραία απ τη κορολα, αλλά η Τογιότα πιο ασφαλής αγορά. Τα Τέσλα δεν τα κοιτάς καθόλου; Ιδανικό σενταν αν σε καλύπτει η αυτονομία.
Δεν μου αρέσει όλη αυτή η τόσο έντονη ψηφιακή κονσόλα των ηλεκτρικών χωρίς κανένα φυσικό διακόπτη. Δεν νιώθω και ακόμη πολύ σίγουρος να πάρω ηλεκτρικό.
Toyota Corolla 2019