-
Η υπεροχή των allseason δεν περιορίζεται στο χιόνι αλλά και στο κρύο όπου τα θερινά σε θερμοκρασίες κάτω των 7 βαθμών αρχίζουν κι σκληραίνουν.
Επίσης είναι σαφώς ανώτερα των θερινών σε λασπωμένο έδαφος λόγω των M&S χαρακτηριστικών. Μπορούν να κάνουν την διαφορά ακόμη κι σε ένα λαμπωμένο με χόρτα έδαφος με κλίση όπου απλώς εκκίνησα απροβλημάτιστα κι άλλο awd όχημα με θερινά γλιστρούσε κι πήγαινε στην ουσία χωρίς τιμόνι στις αυλακώσεις του δρόμου -
Αν σου αρεσουν οι εκδρομες σε χιονια ειναι απαραιτητο.
Δεν ειναι οτι θα πας μονο με αυτο χωρις αλυσιδες ή κουβερτες, αλλα σε σχεση με ενα απλο ελαστικο εχει μεγαλη διαφορα στο χιονι.
Σιγουρα συμπεριφερεται καλυτερα στο κρυο αλλα σιγουρα δεν εχει τα τοσο καλα αποτελεσματα στο στεγνο οπως με ενα φουλ καλοκαιρινο. Οχι ομως οτι εχει θεμα.
Τωρα σε πολυ χωμα/λασπη κλπ κλπ θες τακουνακι. Αντε να σε βγαλει απο τιποτα μικρο-ζορικες καταστασεις.
Για πιο χωματινη κατασταση ειναι ωραιο το Yokohama που εχει βαλει ο @tylip1984.Επειδη εχω δουλεψει σε προηγουμενα αυτοκινητα allseason ελαστικα(CC, CC+ & CC2) καταλαβα οτι αν δεν το κυνηγας πολυ το αυτοκινητο που θες μεγιστο γκριπ εισαι οκ. Στα πολλα ζορια (γρηγορη οδηγηση) θα δεις οτι τα καλοκαιρινα ειναι προφανως καλυτερα.
Ζυγιζεις και παιρνεις αναλογως με την χρηση σου και το τι θες να κανεις. -
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Η υπεροχή των allseason δεν περιορίζεται στο χιόνι αλλά και στο κρύο όπου τα θερινά σε θερμοκρασίες κάτω των 7 βαθμών αρχίζουν κι σκληραίνουν.
Επίσης είναι σαφώς ανώτερα των θερινών σε λασπωμένο έδαφος λόγω των M&S χαρακτηριστικών. Μπορούν να κάνουν την διαφορά ακόμη κι σε ένα λαμπωμένο με χόρτα έδαφος με κλίση όπου απλώς εκκίνησα απροβλημάτιστα κι άλλο awd όχημα με θερινά γλιστρούσε κι πήγαινε στην ουσία χωρίς τιμόνι στις αυλακώσεις του δρόμουΕνδιαφέρουσα οπτική, δεν την είχα σκεφτεί αυτήν την παράμετρο χρήσης.
Εγώ κινούμαι μεταξύ Αθήνας και Σπάρτης/Καλαμάτας συνήθως. Χαμηλές θερμοκρασίες και αρκετό νερό, αρκετές φορές και πάγος τον χειμώνα τα πρωινά. Φέτος πχ έδειχνε 1 βαθμό το πρωί και ένδειξη πάγου πολλές μέρες. Ταιριάζουν άραγε στην χρήση ή τσάμπα θα μπουν all season ελαστικα; Καλοκαίρι φουλ εκδρομές/βόλτες παραλία. -
Σε σκετο παγο μονο τα καρφια.
-
Τσάμπα θα πάνε.
-
Παιδιά φαντάζομαι πως ο άνθρωπος αναφέρεται στην ένδειξη πάγου που βγάζει σαν προειδοποίηση το αυτοκίνητο κάτω από τους 3 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία.
Δεν νομίζω να μιλά για πάγο μετά από χιονόπτωση, αλλά στην χειρότερη αυτό το επικίνδυνο φιλμ υγρασίας με ξαστερο βραδυνό ουρανό που σχηματίζεται σε συγκεκριμένα σημεία όταν πέφτει κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία.
Αν δηλαδή τα all season δεν κάνουν ούτε για τέτοιες χαμηλές θερμοκρασίες σε στεγνό οδόστρωμα ώστε να έχουν καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με ένα θερινό, τότε που είναι καλά;
Σε 1-2 πόντους φρέσκο χιονάκι μόνο;
-
@vagkirk said in Mazda CX-30:
Παιδιά φαντάζομαι πως ο άνθρωπος αναφέρεται στην ένδειξη πάγου που βγάζει σαν προειδοποίηση το αυτοκίνητο κάτω από τους 3 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία.
Δεν νομίζω να μιλά για πάγο μετά από χιονόπτωση, αλλά στην χειρότερη αυτό το επικίνδυνο φιλμ υγρασίας με ξαστερο βραδυνό ουρανό που σχηματίζεται σε συγκεκριμένα σημεία όταν πέφτει κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία.
Αν δηλαδή τα all season δεν κάνουν ούτε για τέτοιες χαμηλές θερμοκρασίες σε στεγνό οδόστρωμα ώστε να έχουν καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με ένα θερινό, τότε που είναι καλά;
Σε 1-2 πόντους φρέσκο χιονάκι μόνο;
Αυτον τον παγο αναφερει και δεν υπαρχει λαστιχο χωρις καρφια να τα βγαζει περα σε αυτην τη συνθηκη.
Τα all season πουθενα δεν ειναι καλυτερα απο τα λαστιχα συγκεκριμενων συνθηκων, θερινα για στεγνο και βροχη, χειμερινο για χαμηλες θερμοκρασιες, Α/Τ για πετρα και λασπη, αλλα ειναι μετρια σχεδον παντου. Σε χιονι και λασπη θα πας παραπερα απο ενα θερινο, θα κρατησουν στην επιφανεια τους το χιονι ή τη λασπη για να υπαρξει η τριβη μεταξυ των ιδιων υλικων.
Π.χ. εδω πηγα παντου δικινητος και χωρις προβλημα σε λογικες ανηφορες και δρομους με κλιση.
https://scontent.fskg1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/151179467_1694680664038414_2607666128266745780_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=BuQElf5QulIQ7kNvwFYTwUv&_nc_oc=AdlxZQHsAIDFsTSjHIqJdwIcf35NRNRd4H6772zS5Nh8pCJFpZmZ8X59cMRU1XIOvwei-XdD-qLa3PRwDAcw3kMx&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fskg1-2.fna&_nc_gid=i21rMJKqNggBS5EJ55crow&oh=00_AfaOlY-h_taKmjUeE_qBiKz5NoP0X86ymioB7jurpqfOSQ&oe=68F973D2 -
Σε καλοκαιρινή χρήση δεν με προβλημάτισαν πουθενά. Μάλιστα σε δύσκολο ανηφορικό κομμάτι με σαθρό έδαφος, γάτζωναν μάλλον λόγω της V σχεδίασης του πέλματος χωρίς να σπινάρει στο ελάχιστο όπως π.χ. στην παραλία Σκαλωσιά στο Λουτράκι
Youtube Video
Στο χιόνι έχω κινηθεί απροβλημάτιστα σε σαφώς βαθύτερο χιόνι όπως εδώ
Youtube VideoΓενικά τα allseason κάνουν τα πάντα ικανοποιητικά. Σαφώς ένα θερινό είναι ανώτερο κι ένα χειμερινό επίσης ανώτερο. Αλλά με αυτά απλώς δεν με απασχολεί το έδαφος κι οι καιρικές συνθήκες που θα κινηθώ. Άλλωστε στην Ελλάδα μπορεί μια μέρα να κινηθείς με χιόνι και θερμοκρασία υπό του μηδέν και σε δυο - τρεις μέρες η θερμοκρασία να φτάσει τους 15 βαθμούς.
Σχετικά με τον πάγο, αποφεύγω να κινούμαι. Πάντως σε ανηφορικό σημείο που είχε πάγο, σταμάτησα κι ξεκίνησα με σπινάρισμα μεν αλλά ξεκίνησα κι φρέναρα με προσοχή ώστε να περάσω το δύσκολο σημείο. Άλλα οχήματα με θερινά απλώς είχαν ακινητοποιηθεί
-
Εχει βγει αντιστοιχο τεστ για τις διαφορες τους μεταξυ χαμηλων θερμοκρασιων και πως συμπεριφερονται.
Πιστευω ολοι καταλαβαμε τις διαφορες τους και που ποναει το καθενα τους.
Για εμενα η επιλογη all season πλεον ειναι αποδεκτη και ξερω οτι το καλοκαιρι μπορει να μην εχω το απολυτο γκριπ του καλοκαιρινου αλλα το χειμωνα ειδικα σε χαμηλες θεμοκρασιες θα ανταμειφθεις.
Εχω πατησει χιονι και εγω με καλοκαιρινο (Primacy) φρεσκοστρωμενο...αλλα δεν λεει κατι αυτο. Σιγουρα ειναι ακαταλληλο γι αυτες τις συνθηκες. -
@vagkirk said in Mazda CX-30:
Παιδιά φαντάζομαι πως ο άνθρωπος αναφέρεται στην ένδειξη πάγου που βγάζει σαν προειδοποίηση το αυτοκίνητο κάτω από τους 3 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία.
Δεν νομίζω να μιλά για πάγο μετά από χιονόπτωση, αλλά στην χειρότερη αυτό το επικίνδυνο φιλμ υγρασίας με ξαστερο βραδυνό ουρανό που σχηματίζεται σε συγκεκριμένα σημεία όταν πέφτει κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία.
Αν δηλαδή τα all season δεν κάνουν ούτε για τέτοιες χαμηλές θερμοκρασίες σε στεγνό οδόστρωμα ώστε να έχουν καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με ένα θερινό, τότε που είναι καλά;
Σε 1-2 πόντους φρέσκο χιονάκι μόνο;
Ακριβώς σε αυτό αναφερόμουν.
-
Εγώ πάντως που έβαλα τα crossclimate 2 και χιόνι δεν είδαμε και σκλήρυναν γρήγορα και τώρα πάω μάλλον για θερινά.
-
Τα τελευταία χρόνια έχω σταθερά all season στο αυτοκίνητο. Αρχικά Crossclimate, μετά Crossclimate 2 και τώρα Pirelli SF3.
Στο χιόνι δεν υπάρχει σύγκριση σε σχέση με τα καλοκαιρινά. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο, μιας και σε πάγο θα τις χρειαστείς.
Τα Michelin πολύ καλά, έβγαλαν αρκετά χιλιόμετρα, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχα ήταν η πρόσφυση όταν ήταν πολύ υψηλές οι θερμοκρασίες. Μπορούσα να καταλάβω πόσο ζέστη έχει, από το πως κρατούσε το λάστιχο.
Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγα σε SF3. Μέχρι στιγμής πολύ καλύτερη συμπεριφορά στις υψηλές θερμοκρασίες (προσωπικά δεν είδα διαφορά με θερινό, αν και προφανώς υπάρχει), ενώ δεν έχω δοκιμάσει ακόμη τις δυνατότητες του στο χιόνι, όπως και την διάρκεια ζωής του (τα έβαλα την άνοιξη). Στα reviews πάντως βγαίνει σταθερά πρώτο τα τελευταία χρόνια και πάνω από Michelin και Continental. -
Έκανα το 4ο service συμπληρώνοντας 47.000Km (Skyactive X AWD).
Έδωσα το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 378€.
5lit λάδι 110€
φίλτρο λαδιού 22,3€
φίλτο αέρα 40€
φίλτρο καμπίνας 51€
εργασία service 74,4€
Αυτό που με χάλασε όμως ήταν τα επιπλέον 74,4€ που έδωσα για την αναβάθμιση-ενημέρωση της ECU (χρειάστηκε 60').
Όπως μου είπαν αυτή δεν καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.Έκανα τα παράπονά μου στην εισαγωγική εταιρία αλλά και στην Αυστρία χωρίς καμία ανταπόκριση.
Με τέτοιες πρακτικές όσο και να μειωθεί ο φόρος πολυτελείας θα βλέπουμε ελάχιστα mazda στους δρόμους.
-
@ivank said in Mazda CX-30:
Έκανα το 4ο service συμπληρώνοντας 47.000Km (Skyactive X AWD).
Έδωσα το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 378€.
5lit λάδι 110€
φίλτρο λαδιού 22,3€
φίλτο αέρα 40€
φίλτρο καμπίνας 51€
εργασία service 74,4€
Αυτό που με χάλασε όμως ήταν τα επιπλέον 74,4€ που έδωσα για την αναβάθμιση-ενημέρωση της ECU (χρειάστηκε 60').
Όπως μου είπαν αυτή δεν καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.Έκανα τα παράπονά μου στην εισαγωγική εταιρία αλλά και στην Αυστρία χωρίς καμία ανταπόκριση.
Με τέτοιες πρακτικές όσο και να μειωθεί ο φόρος πολυτελείας θα βλέπουμε ελάχιστα mazda στους δρόμους.
Δυστυχώς η συμπεριφορά της mazda σε τέτοια θέματα παραμένει η ίδια χρονιά τώρα, τόσο πριν όσο και μετά τη χρεοκοπία της εισαγωγικης στην Ελλάδα.Απο τιμές σε ανταλλακτικά και γενικά μέχρι τιμές service, από τις πιο ακριβές.Διαχρονικη αξία, ότι πρέπει για να παραμείνει στο παρασκήνιο.
-
@ivank said in Mazda CX-30:
Έκανα το 4ο service συμπληρώνοντας 47.000Km (Skyactive X AWD).
Έδωσα το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 378€.
5lit λάδι 110€
φίλτρο λαδιού 22,3€
φίλτο αέρα 40€
φίλτρο καμπίνας 51€
εργασία service 74,4€
Αυτό που με χάλασε όμως ήταν τα επιπλέον 74,4€ που έδωσα για την αναβάθμιση-ενημέρωση της ECU (χρειάστηκε 60').
Όπως μου είπαν αυτή δεν καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.Έκανα τα παράπονά μου στην εισαγωγική εταιρία αλλά και στην Αυστρία χωρίς καμία ανταπόκριση.
Με τέτοιες πρακτικές όσο και να μειωθεί ο φόρος πολυτελείας θα βλέπουμε ελάχιστα mazda στους δρόμους.
Πότε βγήκε η αναβάθμιση? Εμένα τον Ιούλιο δεν βρήκαν κάτι. skyactiv-x μοτέρ?
-
@ivank said in Mazda CX-30:
Έκανα το 4ο service συμπληρώνοντας 47.000Km (Skyactive X AWD).
Αυτό που με χάλασε όμως ήταν τα επιπλέον 74,4€ που έδωσα για την αναβάθμιση-ενημέρωση της ECU (χρειάστηκε 60').
Όπως μου είπαν αυτή δεν καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.Έκανα τα παράπονά μου στην εισαγωγική εταιρία αλλά και στην Αυστρία χωρίς καμία ανταπόκριση.
Autoone;
-
Δεν ξερω ποια ειναι η πολιτικη της καθε εταιριας σχετικα με τις αναβαθμισεις.
Αν πρεπει να γινεται δωρεαν ή οντως να χρεωνεται.
Τυπικα αν δεν διορθωνεται καποια βλαβη ωστε να θεωρειται επισκευη (υπο εγγυηση) μπορει να στο χρεωσει.
Μαλλον εχει να κανει πως το βλεπει ο καθε αντιπροσωπος.
Ας μαθουμε και απο αλλους κατασκευαστες πως λειτουργουν πανω στο θεμα.
Τι περιελαμβανε αυτο το update? Σου εξηγησαν μηπως?Εγω στην εταιρια που εργαζομαι (Γιαπωνεζικη πολυεθνικη) τα updates σε μηχανηματα/εξοπλισμους (που ειναι υπο εγγυηση ακομα προφανως) γινονται με χρεωση εκτος και αν εχει προβλημα ενα μηχανημα και το διορθωνεις με το update.
-
Το 2024 είχε βγει update κι με mail είχαμε ειδοποιηθεί όπου πραγματοποιήθηκε χωρίς χρέωση.
Αν έγινε προαιρετικά κι ο πελάτης ενημερώθηκε για την χρέωση, τότε καλώς -αν κι εδώ μάλλον δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
Αν η το update είναι υποχρεωτικό, τότε το κόστος θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή καθώς πρόκειται για τεχνική οδηγία.
Αν όμως το έκανε αυτοβούλως το συνεργείο τότε προσωπικά θα απαιτούσα να αναλάβουν το κόστος ή να αφαιρέσουν την αναβάθμιση.
Εννοείται καλό θα είναι να ζητηθεί η σχετική τεχνική οδηγία -αν υφίσταται -
Πότε βγήκε η αναβάθμιση? Εμένα τον Ιούλιο δεν βρήκαν κάτι. skyactiv-x μοτέρ?
Το μοτέρ είναι skyactiv-x και η αναβάθμιση έγινε 27 Αυγούστου.
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
Έκανα το 4ο service συμπληρώνοντας 47.000Km (Skyactive X AWD).
Αυτό που με χάλασε όμως ήταν τα επιπλέον 74,4€ που έδωσα για την αναβάθμιση-ενημέρωση της ECU (χρειάστηκε 60').
Όπως μου είπαν αυτή δεν καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.Έκανα τα παράπονά μου στην εισαγωγική εταιρία αλλά και στην Αυστρία χωρίς καμία ανταπόκριση.
Autoone;
Μανώλογλου.
Mazda CX-30