Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
    • 1
    • 2
    • 338
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 422
    • 423
    • 340 / 423
    Αντίλογος
    79
    8451
    120500
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Βρε ξεφτέρι. Εάν δεν υπήρχε κάτι να κρατήσει τους κατοίκους της επαρχίας η αστικοποίηση θα έσπαγε ρεκόρ στην Ελλάδα στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.
      Ο ανταγωνισμός και η πληθώρα εργατών θα έφτανε σε κόκκινα επίπεδα, το καθαρό κέρδος ιδιαίτερα των εε θα έπεφτε στα κάτεργα, οι τιμές των σπιτιών θα έφταναν σε απίστευτα επίπεδα.

      Προφανώς, ένα μέρος του πλούτου που παράγεται στο οικονομικο κέντρο κάθε οικονομίας πρέπει με κάποιον τρόπο να γυρίζει στην περιφέρεια. Είτε μέσω φορολογικής επιβάρυνσης του κέντρου είτε μέσω των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και άλλων παρόμοιων δημοσίων επενδύσεων.

      Εάν δεν το κατανοείς τότε είναι δικό σου πρόβλημα. Πάνε σε ψυχίατρο

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      W F 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap @w202-amg last edited by lap

        @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

        Πιστεύω είναι δύσκολο για έναν ιδιώτη που αποσκοπεί στο κέρδος να καταφέρει να δημιουργήσει ένα αξιόλογο και ανταγωνιστικό μη κρατικό πανεπιστήμιο, χωρίς στήριξη από κρατικά ή κοινοτικά χρήματα για έρευνα κλπ. Αυτό το δείχνει η πράξη γενικά στην Ευρώπη.

        Ακόμα και στις ΗΠΑ νομίζω πέφτουν πολλά χρήματα από την κυβέρνηση στα γνωστά πανεπιστήμια, δεν είναι κι ένας από τους λόγους που σκοτώνονται πρόσφατα με τον Τραμπ?

        Στη χώρα μας βέβαια το θέμα των ιδιωτικών πανεπιστήμιων αντιμετωπίζεται κυρίως ιδεολογικά από την αριστερά και κερδοσκοπικά από την κυβέρνηση, που απλώς θέλει να ανοίξει νέες business.

        Δεν βλέπω βέβαια να απασχολεί το θέμα της έρευνας στην περίπτωση των ΤΕΙ που αναβαθμίστηκαν εν μία νυκτί σε Πανεπιστήμια, ούτε το ότι έχουν ανοίξει δεκάδες σχολές στην επαρχία που χρηματοδοοτούν οι Έλληνες χωρίς σοβαρό αντικείμενο και φοιτητές, ούτε η "δωρεάν παιδεία" στη χώρα, με τα φροντιστήρια να ξεκινάνε από το Γυμνάσιο και τις σπουδές εκτός του τόπου κατοικίας να κοστίζουν μια περιουσία.

        Εξ΄ορισμού το κρατικό είναι καλό και το ιδιωτικό το δαιμονοποιούμε. Όχι δεν πάει έτσι, θα δοκιμάσουμε και θα δούμε.

        Πάντως αυτό με την επαρχία να το κοιτάξετε διότι επαρχιώτες είστε και εσείς.

        Ενώ εάν δεν είχαν τις σχολές τότε θα έπρεπε μεγάλα κεφάλαια που απολαμβάνεται ως εσωτερικοί μετανάστες στην Αθήνα να πηγαίνουν στη επαρχία με σκοπό την ανάπτυξη τους. μετά θα κλαίτε γιατί δεν γίνονται επενδύσεις εκει όπου μένετε.

        Ενώ εάν δε γινόταν τίποτα από αυτά όλοι θα πήγαιναν στην Αθήνα για εύρεση εργασίας και εσείς θα πεινουσατε παρακαλώντας για κάποιο επίδομα.

        Να ευχαριστείτε την σοσιαλιστική κυβέρνηση που πήγε τα ιδρύματα στην περιφέρεια ώστε να απολαμβάνεται τα κεφάλαια της χώρας εσείς στο κέντρο

        Αχταρμά τα έχεις γράψει, όπως είναι και το μυαλό σου.

        Αν υπονοείς όμως ότι καλώς ανοίγουν διάφορες άχρηστες σχολές ανά την επαρχία, γιατί αυτό είναι ένα ένα είδος αποκέντρωσης και πολιτικής για την ενίσχυση της επαρχίας. Τράβα πέστο στους γονείς που στερούνται για να στείλουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν και μετά με τις μ.... που σπουδάζουν τα κρατάνε και στο σπίτι και τα συντηρούν επειδή δεν μπορούν να βρουν δουλειά στο αντικείμενό τους.

        Αυτές οι σοσιαλιστικές παπαριές πότε θα ξεριζωθούν επιτέλους, να προσπαθήσουμε να γίνουμε κι εμείς σοβαρό κράτος και πολίτες, να λειτουργούμε στοχευμένα και αποτελεσματικά με βάση τις εκάστοτε ανάγκες και να μπορούμε να προοδεύσουμε?

        Μάλλον ποτέ...

        RESPECT

        Άσχετοι και οι δύο,

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          george1977 last edited by

          Στην Ελλάδα δεν υπάρχει σύνδεση με την αγορά εργασίας ακόμη και στις σχολές αιχμής.

          Πόσες startup έχουν βγει από τα πανεπιστήμια και γίνανε εμπορικές εταιρίες;

          Η ερεύνα και καλά δημιουργεί ανθρώπους εξαρτημένους στα ΕΣΠΑ και τα RRF εαν δεν συνδέεται με επιτυχημένη δραστηριοτητα.

          Έχουμε πρόβλημα με τις πυρκαγίες τα καλοκαιρία και παρότι έχουμε πυρομετεωρολόγος με μοντέλα στα ερευνητικά κέντρα , η πολιτική προστασία πηγαίνει με εμπειροτεχνίτες και κάψανε τον κόσμο στον Μάτι γιατί δεν υπολογίσανε τον άνεμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • W
            w202-amg @lap last edited by

            @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

            Βρε ξεφτέρι. Εάν δεν υπήρχε κάτι να κρατήσει τους κατοίκους της επαρχίας η αστικοποίηση θα έσπαγε ρεκόρ στην Ελλάδα στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.
            Ο ανταγωνισμός και η πληθώρα εργατών θα έφτανε σε κόκκινα επίπεδα, το καθαρό κέρδος ιδιαίτερα των εε θα έπεφτε στα κάτεργα, οι τιμές των σπιτιών θα έφταναν σε απίστευτα επίπεδα.

            Προφανώς, ένα μέρος του πλούτου που παράγεται στο οικονομικο κέντρο κάθε οικονομίας πρέπει με κάποιον τρόπο να γυρίζει στην περιφέρεια. Είτε μέσω φορολογικής επιβάρυνσης του κέντρου είτε μέσω των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και άλλων παρόμοιων δημοσίων επενδύσεων.

            Εάν δεν το κατανοείς τότε είναι δικό σου πρόβλημα. Πάνε σε ψυχίατρο

            Lap η αστικοποίηση ξεκίνησε μια εποχή που στα χωριά κόντευαν να σκοτωθούν κυριολεκτικά για 1 μέτρο γη . Δουλειές υπάρχουν στην επαρχία αλλά η αστικοποίηση έχασε κάθε όριο λόγω μόδας μέχρι σήμερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 last edited by

              Το λοιπόν, γιατί μπαίνουμε και στο Σεπτέμβρη και αυξάνεται σιγά-σιγά η δουλειά, οπότε δεν θα υπάρχει και χρόνος για αμπελοφιλοσοφία στο forum...😊 Και με βάση την πάσα του @george1977.

              Ή θα αποφασίσουμε κάποια στιγμή να γίνουμε σοβαρό κράτος και σοβαροί πολίτες, ακολουθώντας τα παραδείγματα των προοδευμένων χωρών, ή θα συνεχίσουμε να νοσταλγούμε και να αναπολούμε το χαμένο σοσιαλιστικό παρελθόν του ΠΑΤΣΟΚ και τον παράδεισο που θα μας προσέφερε το ΚΚΕ αν υπερίσχυε.

              Η πανεπιστημιακή εκπαίδευση πρέπει να συνδέεται με τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και τις ικανότητες του πληθυσμού. Ο αχταρμάς ιδεολογίας, σοσιαλισμού, κοινωνικής πολιτικής κλπ και στο θέμα της ανώτατης παιδείας είναι η γνωστή συνταγή καταστροφής.

              Κλείνω με παράδειγμα για να γίνω κατανοητός, δεν μου αρέσουν οι θεωρίες.

              Στη Γερμανία για να γίνεις γιατρός, πρέπει να έχεις κάτι αρχidia να, όπως λέει και η ατάκα. 😊 Είναι μια προσπάθεια που ξεκινάει από το παιδί μικρό που έχει δείξει ότι είναι μαθητής που ξεχωρίζει, και συνεχίζει με διαρκείς δοκιμασίες αριστείας στη σχολική ζωή, μέχρι να μπει στο πανεπιστήμιο αλλά και να βγει απ' αυτό. Πολλοί κόβονται στο δρόμο και στην προσπάθεια.

              Οι Γερμανοί γκρινιάζουν ότι δεν μπορούν να γίνουν γιατροί ενώ θέλουν γιατί είναι δύσκολο, και πάνε στην Αυστρία και σπουδάζουν που είναι πιο χύμα. H γερμανική κοινωνία διαμαρτύρεται γιατί έχει έλλειψη γιατρών, αλλά όποιος δεν μπορεί, απλά το σύστημα δεν τον αφήνει να γίνει γιατρός.

              Όποιος μπορεί θα γίνει. Και άρα διαφαλίζεται το κράτος και η κοινωνία ότι θα επενδύσει πάνω του, θα τον πληρώνει, θα τον σπουδάσει, θα τον αμοίψει πλουσιοπάροχα σαν επαγγελματία και μετά θα βγει ένας σωστός επιστήμονας που θα τους κάνει τη δουλειά που πρέπει.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              F 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by lap

                Είπαμε η επιστήμη σταδιακά αρχίζει και το εντοπίζει κάτι που είναι εμφανές στους ακαδημαϊκούς κύκλους, στην υψηλή τέχνη και γενικότερα όπου απαιτείται ο εγκέφαλος.

                Όσο πιο υψηλή κατάρτιση και κριτική ικανότητα τόσο έστω ‘’μη δεξιές’’ οικονομικές αντιλήψεις.

                Και το αντίθετο…..

                😁

                Surprisingly, we found cognitive ability to significantly and negatively predict fiscal conservatism. Compared against the studies in Jedinger et al.’s (2022) meta-analysis, this appears to the first time cognitive ability has been significantly associated with left-wing economic beliefs. One possibility could be that the relationship between intelligence and fiscal conservatism has changed over time; political beliefs were measured 2017—2023. This is unlikely to be a generational effect. In Supplementary Table S6, we compare the association of intelligence with political beliefs in parents versus to the offspring, finding no significant effects but again with large standard errors.

                https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11308703/

                Με λίγα λόγια…Αντυ κρύβε λόγια! Να φαίνεσαι σοβαρός.😂

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fiverg @lap last edited by

                  @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                  Βρε ξεφτέρι. Εάν δεν υπήρχε κάτι να κρατήσει τους κατοίκους της επαρχίας η αστικοποίηση θα έσπαγε ρεκόρ στην Ελλάδα στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.
                  Ο ανταγωνισμός και η πληθώρα εργατών θα έφτανε σε κόκκινα επίπεδα, το καθαρό κέρδος ιδιαίτερα των εε θα έπεφτε στα κάτεργα, οι τιμές των σπιτιών θα έφταναν σε απίστευτα επίπεδα.

                  Προφανώς, ένα μέρος του πλούτου που παράγεται στο οικονομικο κέντρο κάθε οικονομίας πρέπει με κάποιον τρόπο να γυρίζει στην περιφέρεια. Είτε μέσω φορολογικής επιβάρυνσης του κέντρου είτε μέσω των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και άλλων παρόμοιων δημοσίων επενδύσεων.

                  Εάν δεν το κατανοείς τότε είναι δικό σου πρόβλημα. Πάνε σε ψυχίατρο

                  Αυτό μπορεί να ισχύει μέχρι ένα σημείο. Να έχεις πχ πανμιο σε Πάτρα, ΓΙάννενα, Βόλο, γενικά στις μεγάλες πόλεις. Με συγχωρείς αλλά κάτι εκτρώματα τύπου "πανμιο τάδε απλωμένο σε 5-6 κωμοπόλεις" είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και προφανής κοροιδία αυτών που πάνε να σπουδάσουν εκεί. Δεν υπάρχει εννιαίο campus, κοινότητα, κεντρικές βιβλιοθήκες και πολλά πολλά άλλα. Γι αυτό λέω ότι έχετε μπερδέψει το πανμιο με το λύκειο. Θα ήταν καλύτερα να μας φορολογεί επί τουτου το κράτος (με ένα φόρο "περιφέρειας" ξερωγω) και να τον μοιράζει στους κατοίκους παρά να κοροιδεύει στήνοντας "ιδρύματα". Από "αναπτυξιακή" σκοπια είναι πες σωστό, από πλευράς 3βάθμιας εκπαίδευσης ολέθριο.
                  Βεβαίως μετά πάνω σε αυτή την απλοϊκή θεώρηση θα πατήσει το κάθε ιδιωτικό για να προσφέρει ανάλλογη "ποιότητα" σπουδών και δεν μπορείς να του πεις και τίποτα...

                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • F
                    fiverg @andya3 last edited by

                    @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                    Στη Γερμανία για να γίνεις γιατρός, πρέπει να έχεις κάτι αρχidia να, όπως λέει και η ατάκα. Είναι μια προσπάθεια που ξεκινάει από το παιδί μικρό που έχει δείξει ότι είναι μαθητής που ξεχωρίζει, και συνεχίζει με διαρκείς δοκιμασίες αριστείας στη σχολική ζωή, μέχρι να μπει στο πανεπιστήμιο αλλά και να βγει απ' αυτό. Πολλοί κόβονται στο δρόμο και στην προσπάθεια.
                    Οι Γερμανοί γκρινιάζουν ότι δεν μπορούν να γίνουν γιατροί ενώ θέλουν γιατί είναι δύσκολο, και πάνε στην Αυστρία και σπουδάζουν που είναι πιο χύμα. H γερμανική κοινωνία διαμαρτύρεται γιατί έχει έλλειψη γιατρών, αλλά όποιος δεν μπορεί, απλά το σύστημα δεν τον αφήνει να γίνει γιατρός.

                    Δεν ξέρω τι θέλεις να δείξεις με το παράδειγμα γιατί και στην Ελλάδα το ίδιο ακριβως ισχύει! Η χαμηλότερη ιατρική είναι πλέον στα 18Κ μόρια και η μία από την άλλη από τις 6 (νομίζω) που έχουμε απέχουν το πολύ 100-150 μόρια...

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster @w202-amg last edited by

                      @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                      @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                      @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                      @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                      Χαλαρώστε λίγο και ακούστε με.....
                      Εγώ είχα πάει Πολυτεχνείο Μηχ Μηχ 1 χρόνο......μάθηημα με βαθμολογούμενη εργασία βρήκα εγώ τις λύσεις από τη ΠΑΣΠ( ακούς ΛΑΠ η ΔΑΠ δεν είχε) και τα έδωσα σε όλο το έτος. Από εκεί και πέρα δεν είναι δυνατόν να διαβάζεις μια βδομάδα και αν σου κάτσει πέρασες,αν όχι σεπτέμβρης και γίναμε.
                      Εκτός των παράπάνω ενώ είχα φύγει για το UNIC της Κύπρου ,πήγα να δώ τα παιδιά από την πρώτη μου σχολή στην οποία ήμουν και γραμμένος. Ένα 3φυλλο σημειώσεις δικαιούμασταν μπήκα και εγώ να δώσω θερμοδυναμική....λίγο ότι μου κόβει άσχετα ότι δεν μπορώ το πολύωρο διάβασμα, πέρασα. Αλλη φορά που ξαναπήγα και πάλι το ίδιο.....αυτά μας αρέσουν?
                      Πάμε τώρα στο ΚΑΚΟ ιδιωτικό UNIC.....
                      Βάση 2/4....για πτυχίο
                      ΟΜΩΣ το 2 αντιστοιχεί σε 7,3
                      Ποσοστιαίες μονάδες % Βαθμός Μόρια
                      93-100 A 4.0
                      90-92 A- 3.7
                      87-89 B+ 3.3
                      83-86 B 3.0
                      80-82 B- 2.7
                      77-79 C+ 2.3
                      73-76 C 2.0
                      70-72 C- 1.7
                      67-69 D+ 1.3
                      63-66 D 1.0
                      60-62 D- 0.7
                      0-59 F 0.0
                      2 απουσίες /μάθημα στο 6μηνο, 30% του βαθμού ενδιάμεση εξέταση σε ΟΛΑ τα μαθήματα και φυσικά αν κοπείς ,σεπτέμβρη πάς με το 60% του βαθμού που κόπηκες.
                      το μάθημα το περνάς με 6-7,3 αλλά μετρά αρνητικά στο μέσο όρο για πτυχίο. ΠΟΛΛΟΙ συμφοιτητές μου ενώ πέρασαν όλα τα μαθήματα δεν είχαν μέσο όρο για πτυχίο.....έκατσαν ένα 6μηνο ή και χρόνοα και έδιναν χαμηλόβαθμα μαθήματα ΞΑΝΑ.
                      Έχω δει και τις δύο περιπτώσεις....

                      υ.γ. μην ξεχνάτε ότι ενδιαφέρονται για κατατάξεις και για ξένους φοιτητές
                      Το πληρώνω και άρα με περνάνε ακούγεται σαν κακόγουστο ανέκδοτο σ αυτα τα πανεπιστήμια.

                      Και ένα στούρνος μπορεί να πάρει πτυχίο στην Κύπρο μην λέμε τα ίδια και τα ίδια. Και αφού δεν ήθελες ΜΗΧ μηχ γιατί δεν έκανες 10% για φαρμακευτική ;

                      Για οικονομία της συζήτησης...... 1η χρονιά ΔΕΝ δήλωσα φαρμακευτική γιατί δεν μ αρεσε,έπιανα ΑΠΘ και ΠΑΤΡΑ. 2η χρονια πήγε η αδερφή μου Κύπρο και δεν είχε νόημα να είμαστε διασκορπισμένοι στο χάρτη.
                      Και θα το ξαναπώ μπερδευεστε με το european και το τρισχειρότερο frederic.......Η πραγματικότητα θα σας διαψεύσει το ξαναλέω τουλάχιστον για το unic

                      Και ήταν πιο οικονομικό να πας στην Κύπρο από Πάτρα και ΑΠΘ ; Πολυτεχνείο ΕΜΠ ; Ποιο έτος ;

                      Πιο οικονομικό όχι ,20-30% πάνω ήταν αλλά οι γονείς ήταν πιο ήσυχοι για την αδερφή(επαρχία μένουμε βλέπεις,το είδαν σαν ευκαιρία)

                      Κάτσε ρε συ, δεν έχει δίδακτρα ένα σοβαρό ποσό ανά έτος ;

                      8400 περίπου ήταν, αλλά το κυπριακό κράτος έδινε 2-2,5κ άρα κάπου στα 6κ/ο ένας. Το 2ο παιδί είχε 20% έκπτωση αν θυμάμαι. Άρα από το νοίκι και μόνο κλείνει η διαφορά. Τώρα πρέπει να έχουν γίνει απλησίαστα τα δίδακτρα.
                      Lap στην πραγματικότητα δεν χρειαζόμαστε πάνω απο 40% των σημερινών θέσεων φοίτητσης...... όλοι(και εγώ) σπουδάσαμε για κάτι καλύτερο παραβλέποντας τη λογική!

                      Αν η σχολή είναι αντίστοιχου επιπέδου, δεν βλέπω τίποτα παράλογο στην επιλογή σου !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        red_monster @w202-amg last edited by

                        @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                        @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                        @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                        Λοιπόν τα έχετε αλλιώς στο μυαλό σας όπως και εγώ όταν ταξίδευα, η πραγματικότητα είναι διαφορετική και θα σας διαψεύσει.
                        Ωστόσο αν ο μ.ο της κοινωνίας συμφωνεί μαζί σας τότε μπορείτε να νιώθετε ασφαλείς ,δεν θα προτιμούνται σε θέσεις εργασίας.
                        Λύθηκε τώρα?

                        Γιατί βρε μάνα δεν έδωσες με 10% να είσαι άνετος ωραίος δωρεάν και να μην μπαίνεις τώρα σε ανάλογες συζητήσεις ;

                        Εκανα τη βλακεία (γιατί ήμουν αναποφάσιστος )για 10% και το έκανα φυσικά και μπήκα αλλά στέρησα τη θέση από κάποιον που το ήθελε !
                        Στη συζήτηση μπαίνω απλά για να περνάει η ώρα ούτε καίγομαι προς υπεράσπιση κανενός πτυχίου κτλ.
                        Αν θέλουν την άποψη μου εδώ μέσα τα προπτυχιακά ένα τσαπατσούλεμα είναι σαν το δίπλωμα οδήγησης που οδηγός γίνεσαι στη συνέχεια ,απλά σε νομιμοποιεί. Δεν ακούγεται ωραίο αλλά έτσι είναι.
                        Βίδες από ένα γ@@@@ ψαλίδι που δεν βγαίνει γιατί βρίσκει πάνω σε κάτι άλλο πώς νομίζετε ότι έχουν προκύψει ?! Πτυχίο δεν συνεπάγεται γνώσεις επί των πάντων ή αντίληψη.

                        υ.γ. Από την όλη συζήτηση κανείς δεν βγήκε να πει το μόνο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ άδικο για το ότι το χρήμα σου δημιουργεί εναλλακτική ενώ ο μη έχων που δεν έγραψε καλά στις πανελλήνιες ειναι καταδικασμένος στην επιλογή.
                        Εστω φαρμακευτική ελλάδα 18-18,5/20 πάει η αφρόκρεμα......
                        Το Unic θα δώσει πτυχίο και μάλιστα με πολύ καλύτερο βαθμό σε συνεπείς φοιτητές . του 16-17 της Ελλάδας
                        Εγώ πήρα πτυχίο με 2,7/4 (δεν διάβαζα ιδιαίτερα όπως και στις πανελλήνιες), άλλοι όμως που στις πανελλήνιες απέτυχαν πήραν με 3,5+/4.
                        Το μόνο άδικο είναι για αυτούς που δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα να διορθώσουν τα πεπραγμένα των πανελληνίων!!!!

                        Στο μόνο που διαφωνώ παρασάγγας είναι σε αυτό

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @fiverg last edited by lap

                          @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                          @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                          Βρε ξεφτέρι. Εάν δεν υπήρχε κάτι να κρατήσει τους κατοίκους της επαρχίας η αστικοποίηση θα έσπαγε ρεκόρ στην Ελλάδα στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.
                          Ο ανταγωνισμός και η πληθώρα εργατών θα έφτανε σε κόκκινα επίπεδα, το καθαρό κέρδος ιδιαίτερα των εε θα έπεφτε στα κάτεργα, οι τιμές των σπιτιών θα έφταναν σε απίστευτα επίπεδα.

                          Προφανώς, ένα μέρος του πλούτου που παράγεται στο οικονομικο κέντρο κάθε οικονομίας πρέπει με κάποιον τρόπο να γυρίζει στην περιφέρεια. Είτε μέσω φορολογικής επιβάρυνσης του κέντρου είτε μέσω των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και άλλων παρόμοιων δημοσίων επενδύσεων.

                          Εάν δεν το κατανοείς τότε είναι δικό σου πρόβλημα. Πάνε σε ψυχίατρο

                          Αυτό μπορεί να ισχύει μέχρι ένα σημείο. Να έχεις πχ πανμιο σε Πάτρα, ΓΙάννενα, Βόλο, γενικά στις μεγάλες πόλεις. Με συγχωρείς αλλά κάτι εκτρώματα τύπου "πανμιο τάδε απλωμένο σε 5-6 κωμοπόλεις" είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και προφανής κοροιδία αυτών που πάνε να σπουδάσουν εκεί. Δεν υπάρχει εννιαίο campus, κοινότητα, κεντρικές βιβλιοθήκες και πολλά πολλά άλλα. Γι αυτό λέω ότι έχετε μπερδέψει το πανμιο με το λύκειο. Θα ήταν καλύτερα να μας φορολογεί επί τουτου το κράτος (με ένα φόρο "περιφέρειας" ξερωγω) και να τον μοιράζει στους κατοίκους παρά να κοροιδεύει στήνοντας "ιδρύματα". Από "αναπτυξιακή" σκοπια είναι πες σωστό, από πλευράς 3βάθμιας εκπαίδευσης ολέθριο.
                          Βεβαίως μετά πάνω σε αυτή την απλοϊκή θεώρηση θα πατήσει το κάθε ιδιωτικό για να προσφέρει ανάλλογη "ποιότητα" σπουδών και δεν μπορείς να του πεις και τίποτα...

                          Πολλές φορές οι σχολές είναι μοιρασμένες με ένα στρατηγικό πλάνο κατά νου. Κάποιες φορές εκπληρώνεται κάποιες άλλες όχι.

                          Για παράδειγμα σχολές γεωπονίας εκεί όπου χρειάζεται η τοπική κοινωνία γεωπόνους και επιστήμονες να έχουν πρόσβαση σε πρακτικές μεθόδους.

                          Ενα άλλο θέμα που πρέπει να δούμε είναι το πόσους φοιτητές σηκώνει κάθε κοινωνία. Εαν για παράδειγμα γίνουν μελέτες και δουν ότι μετά ένα όριο το πρόβλημα στην επαρχιακή πόλη θα γίνει μεγαλύτερο από την λύση που πάει να δώσει τότε δεν θα έλεγα όχι στο σπάσιμο σχολών.

                          Οι μεγάλες χώρες που κοιτάτε και νομίζετε ότι μπορούν να γίνουν και εδώ σε εμάς ότι και σε αυτούς έχουν βιοτεχνία και βιομηχανία να στηρίζει τις επαρχίες τους. Εμείς πρέπει με κάποιον τρόπο να κρατήσουμε τους κατοίκους της επαρχίας στην επαρχία.

                          Ο φόρος είναι ένα μόνιμο μέτρο.

                          Εάν θέλεις να ολοκληρωθεί η σοσιαλιστική προσέγγιση θα έπρεπε όπως όντως έκαναν στην Κύπρο να χτιστούν και σωστές φοιτητικές κατοικίες. Ώστε με ένα ελάχιστο αντίτιμο ο φοιτητής να ζει άνετα.

                          Οπότε η λύση είναι περισσότερη σολιστική προσέγγιση και όχι το ανάποδο.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 @fiverg last edited by

                            @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                            @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                            Στη Γερμανία για να γίνεις γιατρός, πρέπει να έχεις κάτι αρχidia να, όπως λέει και η ατάκα. Είναι μια προσπάθεια που ξεκινάει από το παιδί μικρό που έχει δείξει ότι είναι μαθητής που ξεχωρίζει, και συνεχίζει με διαρκείς δοκιμασίες αριστείας στη σχολική ζωή, μέχρι να μπει στο πανεπιστήμιο αλλά και να βγει απ' αυτό. Πολλοί κόβονται στο δρόμο και στην προσπάθεια.
                            Οι Γερμανοί γκρινιάζουν ότι δεν μπορούν να γίνουν γιατροί ενώ θέλουν γιατί είναι δύσκολο, και πάνε στην Αυστρία και σπουδάζουν που είναι πιο χύμα. H γερμανική κοινωνία διαμαρτύρεται γιατί έχει έλλειψη γιατρών, αλλά όποιος δεν μπορεί, απλά το σύστημα δεν τον αφήνει να γίνει γιατρός.

                            Δεν ξέρω τι θέλεις να δείξεις με το παράδειγμα γιατί και στην Ελλάδα το ίδιο ακριβως ισχύει! Η χαμηλότερη ιατρική είναι πλέον στα 18Κ μόρια και η μία από την άλλη από τις 6 (νομίζω) που έχουμε απέχουν το πολύ 100-150 μόρια...

                            Απλώς ένα παράδειγμα για να επιδείξω τον ανορθολογισμό της Ελληνικής Δημόσιας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης. Δημιουργία σχολών χωρίς καμία σύνδεση με τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και αγοράς εργασίας, σχεδιασμό ή κριτήρια αξιολόγησης.

                            Και μέσα σ' αυτό το χάος πρόσθέτουμε και την ανάγκη περιφερειακής ανάπτυξης στην επαρχία. Και ξαφνικά ανακαλύπτουμε επίσης ότι θα ανοίξουν 3-4 ιδιωτικά πανεπιστήμια και έρχεται το τέλος και η καταστροφή των Δημόσιων ΑΕΙ και δίνουμε και ταξική διάσταση στο θέμα.

                            Έχει η Ελλάδα κάποιο μελετημένο και υπολογισμένο σύστημα παραγωγής επιστημόνων για τις ανάγκες της χώρας που να διαταράσσεται π.χ. από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια?

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • W
                              w202-amg @red_monster last edited by

                              @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                              @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                              @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                              @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                              Λοιπόν τα έχετε αλλιώς στο μυαλό σας όπως και εγώ όταν ταξίδευα, η πραγματικότητα είναι διαφορετική και θα σας διαψεύσει.
                              Ωστόσο αν ο μ.ο της κοινωνίας συμφωνεί μαζί σας τότε μπορείτε να νιώθετε ασφαλείς ,δεν θα προτιμούνται σε θέσεις εργασίας.
                              Λύθηκε τώρα?

                              Γιατί βρε μάνα δεν έδωσες με 10% να είσαι άνετος ωραίος δωρεάν και να μην μπαίνεις τώρα σε ανάλογες συζητήσεις ;

                              Εκανα τη βλακεία (γιατί ήμουν αναποφάσιστος )για 10% και το έκανα φυσικά και μπήκα αλλά στέρησα τη θέση από κάποιον που το ήθελε !
                              Στη συζήτηση μπαίνω απλά για να περνάει η ώρα ούτε καίγομαι προς υπεράσπιση κανενός πτυχίου κτλ.
                              Αν θέλουν την άποψη μου εδώ μέσα τα προπτυχιακά ένα τσαπατσούλεμα είναι σαν το δίπλωμα οδήγησης που οδηγός γίνεσαι στη συνέχεια ,απλά σε νομιμοποιεί. Δεν ακούγεται ωραίο αλλά έτσι είναι.
                              Βίδες από ένα γ@@@@ ψαλίδι που δεν βγαίνει γιατί βρίσκει πάνω σε κάτι άλλο πώς νομίζετε ότι έχουν προκύψει ?! Πτυχίο δεν συνεπάγεται γνώσεις επί των πάντων ή αντίληψη.

                              υ.γ. Από την όλη συζήτηση κανείς δεν βγήκε να πει το μόνο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ άδικο για το ότι το χρήμα σου δημιουργεί εναλλακτική ενώ ο μη έχων που δεν έγραψε καλά στις πανελλήνιες ειναι καταδικασμένος στην επιλογή.
                              Εστω φαρμακευτική ελλάδα 18-18,5/20 πάει η αφρόκρεμα......
                              Το Unic θα δώσει πτυχίο και μάλιστα με πολύ καλύτερο βαθμό σε συνεπείς φοιτητές . του 16-17 της Ελλάδας
                              Εγώ πήρα πτυχίο με 2,7/4 (δεν διάβαζα ιδιαίτερα όπως και στις πανελλήνιες), άλλοι όμως που στις πανελλήνιες απέτυχαν πήραν με 3,5+/4.
                              Το μόνο άδικο είναι για αυτούς που δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα να διορθώσουν τα πεπραγμένα των πανελληνίων!!!!

                              Στο μόνο που διαφωνώ παρασάγγας είναι σε αυτό

                              Κι όμως ας πούμε φαρμακευτική καλή ώρα.....
                              Σε φαρμακείο για να δουλέψεις το πτυχίο σου προσέφερε πολύ λίγα ( ίδιο πρόγραμμα σπουδών με ΑΠΘ νομίζω ήταν) ενώ το διάβασμα για την άδεια ασκήσεως στην οποία οι περισσότεροι κόβονται είναι ΟΛΗ η ουσία.
                              Για να δουλέψεις αύριο το πρωί για έρευνα νέων φαρμάκων κτλ είμαστε όλοι ακατάλληλοι με δύο εξάμηνα οργανική χημεία είμαστε κάπου στο πουθενά ΕΝΩ οι χημικοί είναι ακριβώς στο αντικείμενο τους.
                              Επιτήρηση σε παραγωγή, κανόνες - ορισμό και τήρηση διαδικασιών ή ποιοτικό έλεγχο πιστεύω ότι ο πιο σκραπας με στοιχειώδη αντίληψη είναι ικανότατος με τόσο χρόνο που δαπάνησε η σχολή. Όντως είναι δημοφιλής περιοχή της φαρμακοβιομηχανίας αυτό για επαγγελματική αποκατάσταση.
                              Εν ολίγοις δεν μπορείς να είσαι επαρκής παντού επειδή έχεις ένα πτυχίο.
                              Σε φάρμακαποθήκες είναι επαρκεστατο το πτυχίο από μόνο του .

                              R gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Απλά να ξεχωρίζεις κάποιες ουσίες μη κάνεις λάθος το κουτάκι... χαχαχαχα
                                Άντε και καμία κρέμα δώρο.

                                Μη νομίζεις όλα τα επαγγέλματα ετσι είναι. Από το πρόγραμμα σπουδών μιας σχολής εξασκουν ένα μικρό κομμάτι που διδάχθηκαν.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fiverg @lap last edited by

                                  @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                  @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                  @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                  Βρε ξεφτέρι. Εάν δεν υπήρχε κάτι να κρατήσει τους κατοίκους της επαρχίας η αστικοποίηση θα έσπαγε ρεκόρ στην Ελλάδα στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.
                                  Ο ανταγωνισμός και η πληθώρα εργατών θα έφτανε σε κόκκινα επίπεδα, το καθαρό κέρδος ιδιαίτερα των εε θα έπεφτε στα κάτεργα, οι τιμές των σπιτιών θα έφταναν σε απίστευτα επίπεδα.

                                  Προφανώς, ένα μέρος του πλούτου που παράγεται στο οικονομικο κέντρο κάθε οικονομίας πρέπει με κάποιον τρόπο να γυρίζει στην περιφέρεια. Είτε μέσω φορολογικής επιβάρυνσης του κέντρου είτε μέσω των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και άλλων παρόμοιων δημοσίων επενδύσεων.

                                  Εάν δεν το κατανοείς τότε είναι δικό σου πρόβλημα. Πάνε σε ψυχίατρο

                                  Αυτό μπορεί να ισχύει μέχρι ένα σημείο. Να έχεις πχ πανμιο σε Πάτρα, ΓΙάννενα, Βόλο, γενικά στις μεγάλες πόλεις. Με συγχωρείς αλλά κάτι εκτρώματα τύπου "πανμιο τάδε απλωμένο σε 5-6 κωμοπόλεις" είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και προφανής κοροιδία αυτών που πάνε να σπουδάσουν εκεί. Δεν υπάρχει εννιαίο campus, κοινότητα, κεντρικές βιβλιοθήκες και πολλά πολλά άλλα. Γι αυτό λέω ότι έχετε μπερδέψει το πανμιο με το λύκειο. Θα ήταν καλύτερα να μας φορολογεί επί τουτου το κράτος (με ένα φόρο "περιφέρειας" ξερωγω) και να τον μοιράζει στους κατοίκους παρά να κοροιδεύει στήνοντας "ιδρύματα". Από "αναπτυξιακή" σκοπια είναι πες σωστό, από πλευράς 3βάθμιας εκπαίδευσης ολέθριο.
                                  Βεβαίως μετά πάνω σε αυτή την απλοϊκή θεώρηση θα πατήσει το κάθε ιδιωτικό για να προσφέρει ανάλλογη "ποιότητα" σπουδών και δεν μπορείς να του πεις και τίποτα...

                                  Πολλές φορές οι σχολές είναι μοιρασμένες με ένα στρατηγικό πλάνο κατά νου. Κάποιες φορές εκπληρώνεται κάποιες άλλες όχι.

                                  Για παράδειγμα σχολές γεωπονίας εκεί όπου χρειάζεται η τοπική κοινωνία γεωπόνους και επιστήμονες να έχουν πρόσβαση σε πρακτικές μεθόδους.

                                  Ενα άλλο θέμα που πρέπει να δούμε είναι το πόσους φοιτητές σηκώνει κάθε κοινωνία. Εαν για παράδειγμα γίνουν μελέτες και δουν ότι μετά ένα όριο το πρόβλημα στην επαρχιακή πόλη θα γίνει μεγαλύτερο από την λύση που πάει να δώσει τότε δεν θα έλεγα όχι στο σπάσιμο σχολών.

                                  Οι μεγάλες χώρες που κοιτάτε και νομίζετε ότι μπορούν να γίνουν και εδώ σε εμάς ότι και σε αυτούς έχουν βιοτεχνία και βιομηχανία να στηρίζει τις επαρχίες τους. Εμείς πρέπει με κάποιον τρόπο να κρατήσουμε τους κατοίκους της επαρχίας στην επαρχία.

                                  Ο φόρος είναι ένα μόνιμο μέτρο.

                                  Εάν θέλεις να ολοκληρωθεί η σοσιαλιστική προσέγγιση θα έπρεπε όπως όντως έκαναν στην Κύπρο να χτιστούν και σωστές φοιτητικές κατοικίες. Ώστε με ένα ελάχιστο αντίτιμο ο φοιτητής να ζει άνετα.

                                  Οπότε η λύση είναι περισσότερη σολιστική προσέγγιση και όχι το ανάποδο.

                                  Αυτό που δυστυχώς δεν καταλαβαίνεις είναι ότι ανεξαρτήτως φοιτητικών κατοικιών, εστιατορίων, εγκαταστάσεων κλπ, ακόμη και αν όλα αυτά είναι άριστα και στην πένα, δεν δύναται να υπάρξει ποιοτικό και λειτουργικό "πανεπιστήμιο" απλωμένο από εδώ και από εκεί όπως αποφάσισε το καλό μας πασόκ. Η μη υπάρξη εννιαίας πανεπιστημιακής κοινότητας είναι από μόνη της υποβάθμιση σε κάποιου τύπου μεταλυκειακών σπουδών, αλλά οκ, δεν μπορώ να στο αναλύσω εδώ ούτε να σε πείσω. Το ότι πετύχαμε να συγκρατήσουμε κόσμο στην επαρχία να το δεχτώ, ποιοτικά ιδρύματα δεν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε με αυτό τον τρόπο ποτέ. Παρόλα αυτά τα έχουμε στο μηχανογραφικό και συνεχίζουμε να τα τροφοδοτούμε με φοιτητές κοροιδεύοντας αυτούς και τους δικούς τους.

                                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Εγώ εντοπίζω μια υποβόσκουσα προσπάθεια διαφήμισης συγκεκριμένων σχολών.

                                    Οκ...

                                    Δεν συμφωνώ, ιδιαίτερα σε επίπεδο προπτυχιακό.

                                    Εαν θες έρευνα, θα μπορούσε να στηθεί ένα κάποιο άλλο campus με εξειδίκευση στην έρευνα πχ υψηλής ρομποτικής τεχνολογίας. Μονάχα για διδάκτορες, από διάφορες σχολές της χώρας.

                                    Τα άλλα που μου λες για καθηγητές που κάνουν έρευνα και απαντουν σε απίστευτα δύσκολες ερωτήσεις μαθητών που ακόμα μαθαίνουν το αλφάβητο μιας επιστήμης, δεν τα δέχομαι

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      w202-amg @lap last edited by

                                      @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                      Απλά να ξεχωρίζεις κάποιες ουσίες μη κάνεις λάθος το κουτάκι... χαχαχαχα
                                      Άντε και καμία κρέμα δώρο.

                                      Μη νομίζεις όλα τα επαγγέλματα ετσι είναι. Από το πρόγραμμα σπουδών μιας σχολής εξασκουν ένα μικρό κομμάτι που διδάχθηκαν.

                                      Lap αν έχεις γνώσεις ως φαρμακοποιός σώζεις πολλούς από διάφορα πρόβληματα-παρενεργειες και λανθασμένα φάρμακα που παίρνουν επί χρόνια . Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει χρόνος.
                                      Το ίδιο ισχύει για όλα τα επαγγέλματα καλύτερές υπηρεσίες χαντακωνονται λόγω χρόνου.
                                      Ο λογιστής ας πούμε,στην αρχή είχαμε μια βιαστική επικοινωνία γιατί ο χρόνος είναι αμείλικτος και χρήμα ταυτόχρονα. Οδήγησε σε ακριβά λάθη. Στη συνέχεια πληρώνω έξτρα, πλέον υπάρχει χρόνος και αυτός να κάνει τη δουλειά του και εγώ να απολαύσω τα οφέλη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster @w202-amg last edited by

                                        @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                        @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                        @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                        @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                        @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                        Λοιπόν τα έχετε αλλιώς στο μυαλό σας όπως και εγώ όταν ταξίδευα, η πραγματικότητα είναι διαφορετική και θα σας διαψεύσει.
                                        Ωστόσο αν ο μ.ο της κοινωνίας συμφωνεί μαζί σας τότε μπορείτε να νιώθετε ασφαλείς ,δεν θα προτιμούνται σε θέσεις εργασίας.
                                        Λύθηκε τώρα?

                                        Γιατί βρε μάνα δεν έδωσες με 10% να είσαι άνετος ωραίος δωρεάν και να μην μπαίνεις τώρα σε ανάλογες συζητήσεις ;

                                        Εκανα τη βλακεία (γιατί ήμουν αναποφάσιστος )για 10% και το έκανα φυσικά και μπήκα αλλά στέρησα τη θέση από κάποιον που το ήθελε !
                                        Στη συζήτηση μπαίνω απλά για να περνάει η ώρα ούτε καίγομαι προς υπεράσπιση κανενός πτυχίου κτλ.
                                        Αν θέλουν την άποψη μου εδώ μέσα τα προπτυχιακά ένα τσαπατσούλεμα είναι σαν το δίπλωμα οδήγησης που οδηγός γίνεσαι στη συνέχεια ,απλά σε νομιμοποιεί. Δεν ακούγεται ωραίο αλλά έτσι είναι.
                                        Βίδες από ένα γ@@@@ ψαλίδι που δεν βγαίνει γιατί βρίσκει πάνω σε κάτι άλλο πώς νομίζετε ότι έχουν προκύψει ?! Πτυχίο δεν συνεπάγεται γνώσεις επί των πάντων ή αντίληψη.

                                        υ.γ. Από την όλη συζήτηση κανείς δεν βγήκε να πει το μόνο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ άδικο για το ότι το χρήμα σου δημιουργεί εναλλακτική ενώ ο μη έχων που δεν έγραψε καλά στις πανελλήνιες ειναι καταδικασμένος στην επιλογή.
                                        Εστω φαρμακευτική ελλάδα 18-18,5/20 πάει η αφρόκρεμα......
                                        Το Unic θα δώσει πτυχίο και μάλιστα με πολύ καλύτερο βαθμό σε συνεπείς φοιτητές . του 16-17 της Ελλάδας
                                        Εγώ πήρα πτυχίο με 2,7/4 (δεν διάβαζα ιδιαίτερα όπως και στις πανελλήνιες), άλλοι όμως που στις πανελλήνιες απέτυχαν πήραν με 3,5+/4.
                                        Το μόνο άδικο είναι για αυτούς που δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα να διορθώσουν τα πεπραγμένα των πανελληνίων!!!!

                                        Στο μόνο που διαφωνώ παρασάγγας είναι σε αυτό

                                        Κι όμως ας πούμε φαρμακευτική καλή ώρα.....
                                        Σε φαρμακείο για να δουλέψεις το πτυχίο σου προσέφερε πολύ λίγα ( ίδιο πρόγραμμα σπουδών με ΑΠΘ νομίζω ήταν) ενώ το διάβασμα για την άδεια ασκήσεως στην οποία οι περισσότεροι κόβονται είναι ΟΛΗ η ουσία.
                                        Για να δουλέψεις αύριο το πρωί για έρευνα νέων φαρμάκων κτλ είμαστε όλοι ακατάλληλοι με δύο εξάμηνα οργανική χημεία είμαστε κάπου στο πουθενά ΕΝΩ οι χημικοί είναι ακριβώς στο αντικείμενο τους.
                                        Επιτήρηση σε παραγωγή, κανόνες - ορισμό και τήρηση διαδικασιών ή ποιοτικό έλεγχο πιστεύω ότι ο πιο σκραπας με στοιχειώδη αντίληψη είναι ικανότατος με τόσο χρόνο που δαπάνησε η σχολή. Όντως είναι δημοφιλής περιοχή της φαρμακοβιομηχανίας αυτό για επαγγελματική αποκατάσταση.
                                        Εν ολίγοις δεν μπορείς να είσαι επαρκής παντού επειδή έχεις ένα πτυχίο.
                                        Σε φάρμακαποθήκες είναι επαρκεστατο το πτυχίο από μόνο του .

                                        Το πανεπιστήμιο δεν σου μαθαίνει τη δουλεία, αλλιώς θα ήταν σχολή επαγγελματικής κατάρτισης. Σου ανοίγει τους ορίζοντες και σου δίνει τα εφόδια εφόσον καταπιαστείς με σχετικό αντικείμενο να έχεις καλές πιθανότητες να επιτύχεις.

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • R
                                          red_monster @fiverg last edited by red_monster

                                          @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                          @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                          @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                          @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                          Βρε ξεφτέρι. Εάν δεν υπήρχε κάτι να κρατήσει τους κατοίκους της επαρχίας η αστικοποίηση θα έσπαγε ρεκόρ στην Ελλάδα στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.
                                          Ο ανταγωνισμός και η πληθώρα εργατών θα έφτανε σε κόκκινα επίπεδα, το καθαρό κέρδος ιδιαίτερα των εε θα έπεφτε στα κάτεργα, οι τιμές των σπιτιών θα έφταναν σε απίστευτα επίπεδα.

                                          Προφανώς, ένα μέρος του πλούτου που παράγεται στο οικονομικο κέντρο κάθε οικονομίας πρέπει με κάποιον τρόπο να γυρίζει στην περιφέρεια. Είτε μέσω φορολογικής επιβάρυνσης του κέντρου είτε μέσω των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και άλλων παρόμοιων δημοσίων επενδύσεων.

                                          Εάν δεν το κατανοείς τότε είναι δικό σου πρόβλημα. Πάνε σε ψυχίατρο

                                          Αυτό μπορεί να ισχύει μέχρι ένα σημείο. Να έχεις πχ πανμιο σε Πάτρα, ΓΙάννενα, Βόλο, γενικά στις μεγάλες πόλεις. Με συγχωρείς αλλά κάτι εκτρώματα τύπου "πανμιο τάδε απλωμένο σε 5-6 κωμοπόλεις" είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και προφανής κοροιδία αυτών που πάνε να σπουδάσουν εκεί. Δεν υπάρχει εννιαίο campus, κοινότητα, κεντρικές βιβλιοθήκες και πολλά πολλά άλλα. Γι αυτό λέω ότι έχετε μπερδέψει το πανμιο με το λύκειο. Θα ήταν καλύτερα να μας φορολογεί επί τουτου το κράτος (με ένα φόρο "περιφέρειας" ξερωγω) και να τον μοιράζει στους κατοίκους παρά να κοροιδεύει στήνοντας "ιδρύματα". Από "αναπτυξιακή" σκοπια είναι πες σωστό, από πλευράς 3βάθμιας εκπαίδευσης ολέθριο.
                                          Βεβαίως μετά πάνω σε αυτή την απλοϊκή θεώρηση θα πατήσει το κάθε ιδιωτικό για να προσφέρει ανάλλογη "ποιότητα" σπουδών και δεν μπορείς να του πεις και τίποτα...

                                          Πολλές φορές οι σχολές είναι μοιρασμένες με ένα στρατηγικό πλάνο κατά νου. Κάποιες φορές εκπληρώνεται κάποιες άλλες όχι.

                                          Για παράδειγμα σχολές γεωπονίας εκεί όπου χρειάζεται η τοπική κοινωνία γεωπόνους και επιστήμονες να έχουν πρόσβαση σε πρακτικές μεθόδους.

                                          Ενα άλλο θέμα που πρέπει να δούμε είναι το πόσους φοιτητές σηκώνει κάθε κοινωνία. Εαν για παράδειγμα γίνουν μελέτες και δουν ότι μετά ένα όριο το πρόβλημα στην επαρχιακή πόλη θα γίνει μεγαλύτερο από την λύση που πάει να δώσει τότε δεν θα έλεγα όχι στο σπάσιμο σχολών.

                                          Οι μεγάλες χώρες που κοιτάτε και νομίζετε ότι μπορούν να γίνουν και εδώ σε εμάς ότι και σε αυτούς έχουν βιοτεχνία και βιομηχανία να στηρίζει τις επαρχίες τους. Εμείς πρέπει με κάποιον τρόπο να κρατήσουμε τους κατοίκους της επαρχίας στην επαρχία.

                                          Ο φόρος είναι ένα μόνιμο μέτρο.

                                          Εάν θέλεις να ολοκληρωθεί η σοσιαλιστική προσέγγιση θα έπρεπε όπως όντως έκαναν στην Κύπρο να χτιστούν και σωστές φοιτητικές κατοικίες. Ώστε με ένα ελάχιστο αντίτιμο ο φοιτητής να ζει άνετα.

                                          Οπότε η λύση είναι περισσότερη σολιστική προσέγγιση και όχι το ανάποδο.

                                          Αυτό που δυστυχώς δεν καταλαβαίνεις είναι ότι ανεξαρτήτως φοιτητικών κατοικιών, εστιατορίων, εγκαταστάσεων κλπ, ακόμη και αν όλα αυτά είναι άριστα και στην πένα, δεν δύναται να υπάρξει ποιοτικό και λειτουργικό "πανεπιστήμιο" απλωμένο από εδώ και από εκεί όπως αποφάσισε το καλό μας πασόκ. Η μη υπάρξη εννιαίας πανεπιστημιακής κοινότητας είναι από μόνη της υποβάθμιση σε κάποιου τύπου μεταλυκειακών σπουδών, αλλά οκ, δεν μπορώ να στο αναλύσω εδώ ούτε να σε πείσω. Το ότι πετύχαμε να συγκρατήσουμε κόσμο στην επαρχία να το δεχτώ, ποιοτικά ιδρύματα δεν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε με αυτό τον τρόπο ποτέ. Παρόλα αυτά τα έχουμε στο μηχανογραφικό και συνεχίζουμε να τα τροφοδοτούμε με φοιτητές κοροιδεύοντας αυτούς και τους δικούς τους.

                                          Μήπως έχετε μπερδέψει τον σκοπό ίδρυσης των πανεπιστημίων; Μήπως δεν έχετε καταλάβει κάτι σωστά;

                                          Η ιστορία έχει δείξει ότι ο ημιμαθής «μπούλης» υπερασπίζεται κάτι μόνον εφόσον έχει ίδιον όφελος. Φαντάζεστε σε ποιο ΤΕΙ Άνω Κρεμαστών, με βαθμό εισαγωγής 11.500, έχει τελειώσει; 😁

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Θα σου πω και ένα παράδειγμα μιας και θυμηθηκα, ημουν τρίτη γυμνασίου, και κάναμε χημεία, το μάθημα μας το έκανε ο φυσικός.

                                            Τεσπά μας εξηγούσε την δομή το ατόμων στην ύλη και πως συμπεριφερεται υπό θερμοκρασία κτλ και του είχα κάνει μια ερώτηση που δεν ήξερε να την απαντήσει.

                                            Σε δύο εβδομάδες με βρίσκει σε διάλειμμα που έπαιζα και είχε έναν κυριουλη μεγαλόσωμο μαζί του. Μου λέει ο καθηγητής εδώ καθηγητής χημείας στο πανεπιστήμιο. Ξανακάνε την ερώτηση που μου έκανες. Του την έκανα, και μου έδωσε μια απάντηση ... Που ήταν φοβερή για τα αυτιά ενος μαθητή τρίτης γυμνασίου.

                                            Μου λέει σκέφτεσαι να γίνεις χημικός; Όχι του είπα.

                                            Χαχαχα

                                            Τον γείωσα.

                                            Παρόλα αυτά στο λύκειο στη χημεία ήταν το μοναδικό μάθημα που έγραψα σε εξετάσεις 20αρι.

                                            Όλα τα άλλα στα τάρταρα.

                                            Χαχαχαχα

                                            Στο σπίτι έλεγαν πως μου έπεσε το βιβλίο της χημείας στο κεφάλι δεν εξηγούνται με την λογική οι βαθμολογίες μου.

                                            Χαχαχαχα

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            nasos 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 338
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 340 / 423
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr