-
Δηλαδή οι απόφοιτοι των ιδιωτικών εδώ στην Ελλάδα είναι καλύτερα καταρτισμένοι από αυτούς του δημοσίου ;
-
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Νομίζετε ότι κρατικό πανεπιστήμιο με διάβασμα ΄τέλος του εξαμήνου, επαναληπτικές σεπτέμβρη και εμβόλιμες παντού ,ά και σημειώσεις και αντιγραφή βγάζει απόφοιτο καλύτερου επιπέδου από ιδιωτικό?! Απλά μπερδεύεστε.
Εκτός αυτού Lap αναρωτηθήκατε πόσα εκατομμύρια αιμορραγούμε ως οικονομία από αυτή τη δουλειά?ναι, βγαζει
οταν μιλαμε για τα συγκεκριμενα ιδιωτικα μπακαλικα
και οτι η αιμορραγια θα παει σε συγκεκριμενες τσεπες τι σημασια εχει για το πόπολο? -
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Νομίζετε ότι κρατικό πανεπιστήμιο με διάβασμα ΄τέλος του εξαμήνου, επαναληπτικές σεπτέμβρη και εμβόλιμες παντού ,ά και σημειώσεις και αντιγραφή βγάζει απόφοιτο καλύτερου επιπέδου από ιδιωτικό?! Απλά μπερδεύεστε.
Εκτός αυτού Lap αναρωτηθήκατε πόσα εκατομμύρια αιμορραγούμε ως οικονομία από αυτή τη δουλειά?Το θέμα είναι ένα τέτοιο ιδιωτικό ίδρυμα να μην είναι πιο κάτω από τα αντίστοιχα Κύπρου, Βουλγαρίας κλπ στα οποία καταφεύγουν οι συμπολίτες μας αφήνοντας έναν σκασμό λεφτά. Ελπίζω ότι δεν θα είναι. Έχεις ένα δίκιο σε ότι αφορά την σύγκριση με περιφερειακά δημόσια ΑΕΙ αμφιβόλλου ποιότητας και σκοπιμότητας πλην ενίσχυσης εντόπιων σουβλατζίδηκων και κληρονόμων με γκαρσονιέρες. Ωστόσο φρονώ ότι τα 4 αυτά ιδιωτικά μπορεί να φτάσουν να συγκρίνονται με τα εν λόγω περιφερειακά, με τίποτα όμως με τα καθιερωμένα ιδρύματα πχ σε Αθήνα, Θεσσνίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Ηράκλειο και Ξάνθη.
Η μεγάλη στρέβλωση για εμένα είναι η ΕΒΕ, δεν γράφεις και δεν μπαίνεις έστω και σε (χαμηλής ποιότητας περιφερειακό) δημόσιο, αν έχεις χρήμα μετά πας στο (χαμηλής ποιότητας) ιδιωτικό. Πρόβλημα. Θα μου πεις αφού έφευγες για Βουλγαρία ή Κύπρο και κανείς δεν ήξερε πούθε κρατάει η σκουφια σου. Σωστό κι αυτό. -
Άλλο πράγμα το ερευνητικό έργο και άλλο η κατάρτιση των μαθητών στην επιστήμη τους. Ελπίζω να το διαχωρίζετε αυτό στην σκέψη σας.
-
Χαλαρώστε λίγο και ακούστε με.....
Εγώ είχα πάει Πολυτεχνείο Μηχ Μηχ 1 χρόνο......μάθηημα με βαθμολογούμενη εργασία βρήκα εγώ τις λύσεις από τη ΠΑΣΠ( ακούς ΛΑΠ η ΔΑΠ δεν είχε) και τα έδωσα σε όλο το έτος. Από εκεί και πέρα δεν είναι δυνατόν να διαβάζεις μια βδομάδα και αν σου κάτσει πέρασες,αν όχι σεπτέμβρης και γίναμε.
Εκτός των παράπάνω ενώ είχα φύγει για το UNIC της Κύπρου ,πήγα να δώ τα παιδιά από την πρώτη μου σχολή στην οποία ήμουν και γραμμένος. Ένα 3φυλλο σημειώσεις δικαιούμασταν μπήκα και εγώ να δώσω θερμοδυναμική....λίγο ότι μου κόβει άσχετα ότι δεν μπορώ το πολύωρο διάβασμα, πέρασα. Αλλη φορά που ξαναπήγα και πάλι το ίδιο.....αυτά μας αρέσουν?
Πάμε τώρα στο ΚΑΚΟ ιδιωτικό UNIC.....
Βάση 2/4....για πτυχίο
ΟΜΩΣ το 2 αντιστοιχεί σε 7,3
Ποσοστιαίες μονάδες % Βαθμός Μόρια
93-100 A 4.0
90-92 A- 3.7
87-89 B+ 3.3
83-86 B 3.0
80-82 B- 2.7
77-79 C+ 2.3
73-76 C 2.0
70-72 C- 1.7
67-69 D+ 1.3
63-66 D 1.0
60-62 D- 0.7
0-59 F 0.0
2 απουσίες /μάθημα στο 6μηνο, 30% του βαθμού ενδιάμεση εξέταση σε ΟΛΑ τα μαθήματα και φυσικά αν κοπείς ,σεπτέμβρη πάς με το 60% του βαθμού που κόπηκες.
το μάθημα το περνάς με 6-7,3 αλλά μετρά αρνητικά στο μέσο όρο για πτυχίο. ΠΟΛΛΟΙ συμφοιτητές μου ενώ πέρασαν όλα τα μαθήματα δεν είχαν μέσο όρο για πτυχίο.....έκατσαν ένα 6μηνο ή και χρόνοα και έδιναν χαμηλόβαθμα μαθήματα ΞΑΝΑ.
Έχω δει και τις δύο περιπτώσεις....υ.γ. μην ξεχνάτε ότι ενδιαφέρονται για κατατάξεις και για ξένους φοιτητές
Το πληρώνω και άρα με περνάνε ακούγεται σαν κακόγουστο ανέκδοτο σ αυτα τα πανεπιστήμια. -
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Άλλο πράγμα το ερευνητικό έργο και άλλο η κατάρτιση των μαθητών στην επιστήμη τους. Ελπίζω να το διαχωρίζετε αυτό στην σκέψη σας.
Πανμιο χωρίς ερευνα είναι εξευγενισμένο ΙΕΚ, άντε παλιό ΤΕΙ. Το αυτόν @w202-amg για τις κλίμακες που βάζεις, καλοδεχούμενες οι κλίμακες αλλά αν είναι ο καθηγητής να ελέγχει πόσο καλά ξέρεις "το βιβλίο" και ερευνητικά να είναι πάτος, άστο. Είσαι απλά σε ένα αυστηρό λύκειο. Και τα κυπριακά δεν πολυφημίζονται για το ranking τους.
-
Μαλακιες.
Για το πανεπιστήμιο ναι, και για τους καθηγητές που ψάχνουν παραδάκι και ερευνητικά προγράμματα. Άσε τα ξέρουμε….
Η επιστήμη όμως είναι μια. Και διδάσκεται σε ολο τον πλανήτη. Οπότε δεν παίζει τόσο ρόλο το μέγεθος των ερευνητικών προγραμμάτων για την κατάρτιση των φοιτητών στην επιστήμη τους. Μη σου πω μάλιστα, πως πολλοί γκουρού καθηγητές που κάνουν συνεχώς έρευνα δεν βρίσκουν χρόνο για παραδώσεις ασχέτως εάν τυπικά αναφέρονται ότι κάνουν.
Η κατάρτιση των μαθητών σε μια καθολικά αποδεκτή επιστήμη είναι κάτι άλλο από το τι επιστήμη ΘΑ παράξει στο μέλλον ένα ίδρυμα .
Εάν οι μαθητές θέλουν αν συνεχίσουν στη καριέρα τους ως ερευνητές, διδάκτορες κτλ τότε μονάχα όντως παίζει σημαντικό ρόλο η έρευνα του πανεπιστημίου
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Άλλο πράγμα το ερευνητικό έργο και άλλο η κατάρτιση των μαθητών στην επιστήμη τους. Ελπίζω να το διαχωρίζετε αυτό στην σκέψη σας.
Πανμιο χωρίς ερευνα είναι εξευγενισμένο ΙΕΚ, άντε παλιό ΤΕΙ. Το αυτόν @w202-amg για τις κλίμακες που βάζεις, καλοδεχούμενες οι κλίμακες αλλά αν είναι ο καθηγητής να ελέγχει πόσο καλά ξέρεις "το βιβλίο" και ερευνητικά να είναι πάτος, άστο. Και τα κυπριακά δεν πολυφημίζονται για το ranking τους.
Εγώ σου λέω τι έχω ζήσει και στα δύο τα οποία στην Ελλάδα είναι ισόβαθμα στο βαθμό εισαγωγής με πανελλήνιες..... πολυτεχνείο μηχ μηχ vs φαρμακευτική
-
Έχετε κάνει έρευνες;;;
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Μαλακιες.
Για το πανεπιστήμιο ναι, και για τους καθηγητές που ψάχνουν παραδάκι και ερευνητικά προγράμματα. Άσε τα ξέρουμε….
Η επιστήμη όμως είναι μια. Και διδάσκεται σε ολο τον πλανήτη. Οπότε δεν παίζει τόσο ρόλο το μέγεθος των ερευνητικών προγραμμάτων για την κατάρτιση των φοιτητών στην επιστήμη τους. Μη σου πω μάλιστα, πως πολλοί γκουρού καθηγητές που κάνουν συνεχώς έρευνα δεν βρίσκουν χρόνο για παραδώσεις ασχέτως εάν τυπικά αναφέρονται ότι κάνουν.
Η κατάρτιση των μαθητών σε μια καθολικά αποδεκτή επιστήμη είναι κάτι άλλο από το τι επιστήμη ΘΑ παράξει στο μέλλον ένα ίδρυμα .
Λάθος και πάλι. Και κρίμα γιατί είσαι υποτίθεται της επιστήμης. Ένας καθηγητής χωρίς ερευνητική δραστηριότητα είναι ανθρωπίνως αδύνατον να γνωρίζει το αντικείμενό του σε βάθος και να μπορεί να απαντήσει ορθά και τεκμηριωμένα σε απορίες/ανησυχίες φοιτητών του.
Αυτή δυστυχώς είναι η αλήθεια (το δυστυχώς πάει στο πόσο το συναντάς αυτό εδώ στην Ελλάδα). Λυπάμαι αλλά δεν είναι το ίδιο να σε διδάσκει αλγορίθμους ο Παπαδημητρίου και ο Κατσημητσούλιας. Ούτε να σε διδάσκει γραμματική ο Μπαμπινιώτης και ο Τελεμές. Αν είναι έτσι οι καθηγητές Πανμίου θα έπρεπε να καταργηθούν και να αντικατασταθούν από καθηγητές Λυκείου. Πράγμα που δυστυχώς συμβαίνει σε αρκετά περιφερειακά δημόσια ΑΕΙ με ωρομίσθιους αμφιβόλλου ποιότητας.
-
Η έρευνα που κολλάει με ένα απλό πτυχίο και με το αν ασχολείται το πανεπιστήμιο με έρευνα? ΤΟ 99% των προπτυχιακών φοιτητών δεν θα ασχοληθεί ποτέ στη ζωή του με έρευνα, ευτυχώς μάλιστα για μένα.......θλιβερό κάψιμο χρημάτων.
-
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Άλλο πράγμα το ερευνητικό έργο και άλλο η κατάρτιση των μαθητών στην επιστήμη τους. Ελπίζω να το διαχωρίζετε αυτό στην σκέψη σας.
Πανμιο χωρίς ερευνα είναι εξευγενισμένο ΙΕΚ, άντε παλιό ΤΕΙ. Το αυτόν @w202-amg για τις κλίμακες που βάζεις, καλοδεχούμενες οι κλίμακες αλλά αν είναι ο καθηγητής να ελέγχει πόσο καλά ξέρεις "το βιβλίο" και ερευνητικά να είναι πάτος, άστο. Και τα κυπριακά δεν πολυφημίζονται για το ranking τους.
Εγώ σου λέω τι έχω ζήσει και στα δύο τα οποία στην Ελλάδα είναι ισόβαθμα στο βαθμό εισαγωγής με πανελλήνιες..... πολυτεχνείο μηχ μηχ vs φαρμακευτική
παντως οι αποφοιτοι φαρμακευτικης απο σάιπρους ειναι για τον πουτσο καβαλα, μπορω να σου φερω και αποφοιτους του σάιπρους να στο βεβαιωσουν...
γενικα η κυπρος ειναι μπιζνα στην εκπαιδευση. και μονο.
ζηλεψαμε και ειπαμε να την κανουμε και ντοπιαστο μεταξυ ακομη και οσοι θα πανε δεν εχουν καταλαβει τι σημαινει αυτο που εγινε για το μελλον τους
-
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Η έρευνα που κολλάει με ένα απλό πτυχίο και με το αν ασχολείται το πανεπιστήμιο με έρευνα? ΤΟ 99% των προπτυχιακών φοιτητών δεν θα ασχοληθεί ποτέ στη ζωή του με έρευνα, ευτυχώς μάλιστα για μένα.......θλιβερό κάψιμο χρημάτων.
δεν υπαρχει ενα 'απλο πτυχιο', υπαρχει επιστημη
που πρεπει να διδασκεται απο γνωστες της
χωρις ερευνα μιλαμε για β'θμια
νομιζω ο φιβερ το εθεσε παραπανω -
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
στο μεταξυ ακομη και οσοι θα πανε δεν εχουν καταλαβει τι σημαινει αυτο που εγινε για το μελλον τους
Τι σημαίνει πέραν του ότι αντί να πάνε σε μια μπουρούχα στην Κύπρο θα πάνε σε μια μπουρούχα στην Αθήνα γλυτώνοντας τα σχετικά ενοίκια και κόστη ζωής "εκτός"?
-
Fiverg εάν διδάσκουν πράγματι αυτοί και όχι οι βοηθοί.
Θα επιμείνω διότι έχω στο περιβάλλον μου τεράστιο ερευνητή τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα αλλά και τα διεθνή και συζητούσα πολλές φορές με τις ιδές απορίες. Κάνω επίκληση στην εμπειρία και αυθεντία του.
Η κατάρτιση των φοιτητών στην γενικώς αποδεκτή επιστήμη του κλάδου τους καθώς και η γνώση της σε επίπεδο προπτυχιακό, δεν επηρεάζεται και τόσο από την έρευνα κάποιων καθηγητών στο κάθε τμήμα.
Αυτό που έχει σημασία για τον φοιτητή είναι να γνωρίζει το εαν θέλει να κάνει ο ίδιος έρευνα. Εάν όντως τον ενδιαφέρει αυτός ο κλάδος της επιστήμης, τότε θα πρέπει να δει συγκεκριμένους καθηγητές και όχι τόσο τα ιδρύματα.
Οπότε σε επίπεδο προπτυχιακών σπουδών άντε και μεταπτυχιακών για τις κοινωνικές επιστήμες, δεν παίζει τόσο ρόλο.
Τρανή απόδειξη αυτών είναι οι απόφοιτοι των ελληνικών πανεπιστημίων που συνεχίζουν τις σπουδές τους σε μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού τα οποία και βρίσκονται χιλιάδες θέσεις πιο πάνω στην κατάταξη όσον αφορά την έρευνα. Κατα την σπουδή τους σε αυτά διαπιστώνουν ότι εν τέλη, δεν έχουν ελλείψεις στην κατάρτιση της επιστήμης τους ενώ πολλές φορές ξεχωρίζουν!
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Μαλακιες.
Για το πανεπιστήμιο ναι, και για τους καθηγητές που ψάχνουν παραδάκι και ερευνητικά προγράμματα. Άσε τα ξέρουμε….
Η επιστήμη όμως είναι μια. Και διδάσκεται σε ολο τον πλανήτη. Οπότε δεν παίζει τόσο ρόλο το μέγεθος των ερευνητικών προγραμμάτων για την κατάρτιση των φοιτητών στην επιστήμη τους. Μη σου πω μάλιστα, πως πολλοί γκουρού καθηγητές που κάνουν συνεχώς έρευνα δεν βρίσκουν χρόνο για παραδώσεις ασχέτως εάν τυπικά αναφέρονται ότι κάνουν.
Η κατάρτιση των μαθητών σε μια καθολικά αποδεκτή επιστήμη είναι κάτι άλλο από το τι επιστήμη ΘΑ παράξει στο μέλλον ένα ίδρυμα .
Λάθος και πάλι. Και κρίμα γιατί είσαι υποτίθεται της επιστήμης. Ένας καθηγητής χωρίς ερευνητική δραστηριότητα είναι ανθρωπίνως αδύνατον να γνωρίζει το αντικείμενό του σε βάθος και να μπορεί να απαντήσει ορθά και τεκμηριωμένα σε απορίες/ανησυχίες φοιτητών του.
Αυτή δυστυχώς είναι η αλήθεια (το δυστυχώς πάει στο πόσο το συναντάς αυτό εδώ στην Ελλάδα). Λυπάμαι αλλά δεν είναι το ίδιο να σε διδάσκει αλγορίθμους ο Παπαδημητρίου και ο Κατσημητσούλιας. Ούτε να σε διδάσκει γραμματική ο Μπαμπινιώτης και ο Τελεμές. Αν είναι έτσι οι καθηγητές Πανμίου θα έπρεπε να καταργηθούν και να αντικατασταθούν από καθηγητές Λυκείου. Πράγμα που δυστυχώς συμβαίνει σε αρκετά περιφερειακά δημόσια ΑΕΙ με ωρομίσθιους αμφιβόλλου ποιότητας.
Η πλειονότητα των φοιτητών μπορεί να ανταπεξέλθει?
Στο Λύκειο είχαμε έναν μαθηματικό που έκανε και ιδιαίτερα( των 40 ευρω/ωρα). Εγώ πήγαινα σε φροντιστήριο, ο τύπος ήταν απίστευτος ,σε 1 ώρα μαζί του στο σχολείο κάναμε (οι δυο μας και 1-2 ακόμα που μπορούσαν) όσα δεν έκανα στο φροντιστήριο σε μια βδομάδα. Οι μαθητές του στα ιδιαίτερα ήταν μέτριοι και αδυνατούσαν να τον παρακολουθήσουν,με αποτέλεσμα να γράψουν χειρότερα απο τους δικούς μας μέτριους στο φροντιστήριο.
Θέλουμε τετοιούς καθηγητές ναι ή όχι? Είναι πραγματικά χρήσιμοι για τους φοιτητές ή μαθητές? -
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
στο μεταξυ ακομη και οσοι θα πανε δεν εχουν καταλαβει τι σημαινει αυτο που εγινε για το μελλον τους
Τι σημαίνει πέραν του ότι αντί να πάνε σε μια μπουρούχα στην Κύπρο θα πάνε σε μια μπουρούχα στην Αθήνα γλυτώνοντας τα σχετικά ενοίκια και κόστη ζωής "εκτός"?
προφανως εαν δεις τη λιστα ειναι εκπτωτικα χωρια
ακομη μεγαλυτερος υπερπληθωρισμος πτυχιων μετριων έως και κακων αποφοιτων που θα εχουν την αναλογη επιδραση ομως στην αγορα εργασιας
αυτο θα πιεσει αναλογα και τους αξιολογους, οσο και να λεμε πιπες περι ανταγωνισμου, 'θα ξεχωρισεις' κτλ, μαζικοποιηση παντου και πελτες ντοματας -
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Νομίζετε ότι κρατικό πανεπιστήμιο με διάβασμα ΄τέλος του εξαμήνου, επαναληπτικές σεπτέμβρη και εμβόλιμες παντού ,ά και σημειώσεις και αντιγραφή βγάζει απόφοιτο καλύτερου επιπέδου από ιδιωτικό?! Απλά μπερδεύεστε.
Εκτός αυτού Lap αναρωτηθήκατε πόσα εκατομμύρια αιμορραγούμε ως οικονομία από αυτή τη δουλειά?Τώρα τι συγκρίνουμε ; Βούρτσες με φαλλούς ;
Καλό να υπάρχουν ναι, για να μην στέλνουν οι συμπολίτες μας τα παιδιά τους σε κάτι μαγαζιά σαν τα κυπριακά και τα βουλγαρικά που δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα αλλά όχι ότι εξισώνονται κιόλας, μην τρελαθούμε ! -
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Χαλαρώστε λίγο και ακούστε με.....
Εγώ είχα πάει Πολυτεχνείο Μηχ Μηχ 1 χρόνο......μάθηημα με βαθμολογούμενη εργασία βρήκα εγώ τις λύσεις από τη ΠΑΣΠ( ακούς ΛΑΠ η ΔΑΠ δεν είχε) και τα έδωσα σε όλο το έτος. Από εκεί και πέρα δεν είναι δυνατόν να διαβάζεις μια βδομάδα και αν σου κάτσει πέρασες,αν όχι σεπτέμβρης και γίναμε.
Εκτός των παράπάνω ενώ είχα φύγει για το UNIC της Κύπρου ,πήγα να δώ τα παιδιά από την πρώτη μου σχολή στην οποία ήμουν και γραμμένος. Ένα 3φυλλο σημειώσεις δικαιούμασταν μπήκα και εγώ να δώσω θερμοδυναμική....λίγο ότι μου κόβει άσχετα ότι δεν μπορώ το πολύωρο διάβασμα, πέρασα. Αλλη φορά που ξαναπήγα και πάλι το ίδιο.....αυτά μας αρέσουν?
Πάμε τώρα στο ΚΑΚΟ ιδιωτικό UNIC.....
Βάση 2/4....για πτυχίο
ΟΜΩΣ το 2 αντιστοιχεί σε 7,3
Ποσοστιαίες μονάδες % Βαθμός Μόρια
93-100 A 4.0
90-92 A- 3.7
87-89 B+ 3.3
83-86 B 3.0
80-82 B- 2.7
77-79 C+ 2.3
73-76 C 2.0
70-72 C- 1.7
67-69 D+ 1.3
63-66 D 1.0
60-62 D- 0.7
0-59 F 0.0
2 απουσίες /μάθημα στο 6μηνο, 30% του βαθμού ενδιάμεση εξέταση σε ΟΛΑ τα μαθήματα και φυσικά αν κοπείς ,σεπτέμβρη πάς με το 60% του βαθμού που κόπηκες.
το μάθημα το περνάς με 6-7,3 αλλά μετρά αρνητικά στο μέσο όρο για πτυχίο. ΠΟΛΛΟΙ συμφοιτητές μου ενώ πέρασαν όλα τα μαθήματα δεν είχαν μέσο όρο για πτυχίο.....έκατσαν ένα 6μηνο ή και χρόνοα και έδιναν χαμηλόβαθμα μαθήματα ΞΑΝΑ.
Έχω δει και τις δύο περιπτώσεις....υ.γ. μην ξεχνάτε ότι ενδιαφέρονται για κατατάξεις και για ξένους φοιτητές
Το πληρώνω και άρα με περνάνε ακούγεται σαν κακόγουστο ανέκδοτο σ αυτα τα πανεπιστήμια.Και ένα στούρνος μπορεί να πάρει πτυχίο στην Κύπρο μην λέμε τα ίδια και τα ίδια. Και αφού δεν ήθελες ΜΗΧ μηχ γιατί δεν έκανες 10% για φαρμακευτική ;
-
Λοιπόν τα έχετε αλλιώς στο μυαλό σας όπως και εγώ όταν ταξίδευα, η πραγματικότητα είναι διαφορετική και θα σας διαψεύσει.
Ωστόσο αν ο μ.ο της κοινωνίας συμφωνεί μαζί σας τότε μπορείτε να νιώθετε ασφαλείς ,δεν θα προτιμούνται σε θέσεις εργασίας.
Λύθηκε τώρα?
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3