-
Έχω ποσταρει αμέτρητες φορές τα κομμάτια ότι η Opel θεωρείται upper mainstream στην ιεραρχία του ομίλου μαζί με την Peugeot.
Citroen είναι με την Fiat απλά σαν mainstream, και εκεί κάπου θα χωσουν και τις value προτάσεις τους.
Απλώς είναι η πιο κέντρο Ευρωπαϊκή πρόταση στην υπό -κατηγορια, εκεί όπου ελάχιστοι θα έπαιρναν Γαλλικό έναντι Γερμανικού. Είχα ποσταρει και τις πωλήσεις. Γαλλικά ελάχιστες, Opel πολύ υψηλές σε Γερμανία/Αυστρία/Τσεχία, κ.λ.π
Για έναν Άγγλο του είναι φυσικότερο να διαλέξει Vauxhall, για έναν Γερμανό Opel, για έναν Γάλλο Peugeot..με ενάμιση σμπαρο, 3 τριγονια.
-
Σωστός ο dublin.
Και θα πρόσθετα ότι ανήκω στην μειοψηφία. Το 308 το θεωρώ κακάσχημο αυτοκίνητο. Μία μουράκλα με χαυλιόδοντες. Μπλιαχ!! Το προηγούμενο 308 είχε ιδιαίτερα ισορροπημένη σχεδίαση. Και δεν είχε αυτό το i-cockpit που πρέπει να είναι κάποιος hobbit για να βρει μία σωστή θέση οδήγησης.
To Astra έχει ισορροπημένη δυναμική σχεδίαση και η μπροστινή μάσκα είναι ιδιαίτερα άγρια με όμορφα φωτιστικά σώματα. Έχει και στοιχεία από το παρελθόν και εμένα μου θυμίζει και λίγο το θρυλικό Opel Manta.
Το εσωτερικό του για μένα τα σπάει. Τυπικό, κλασσικό εσωτερικό με κονσόλες και όργανα που αγκαλιάζουν τη θέση οδήγησης.
Όσο το κοιτώ τόσο σκέφτομαι ότι εύκολα το αγόραζα, φυσικά με ένα κινητήρα βενζίνης και χειροκίνητο. Έτσι για να γουστάρω κιόλας οδήγηση, ανεβάσματα/κατεβάσματα και βρουμ-βρουμ....
Μπράβο στην Opel από μένα.
υ.γ. Ρε ΩΜΕΓΑ δεν ανοίγεις και μία έκθεση OPEL;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
-
Πηγα και εγω απο περιεργεια να δω το νεο Αστρα, ο πωλητης αμεσως επιασε λαυρακι, αφου ηρθες να το δεις μου λεει θελεις να το αγορασεις.
Λοιπον ωραιο το σχεδιο καλη ποιοτητα ολα καλα για ενα 5θυρο χατσμπακ. Μεχρι που φτανεις στον εξοπλισμο κινητηρα τιμη. 1.2 3κυλινδρο ιμαντας χειροκινητο και 33 κ με μετριο εξοπλισμο σορρυ ειναι ειναι γεματο οχι. 21 μονο θα εδινα. Και εννοειται μονο αυτοματο το αγοραζεις και μαλλον αν θελεις καποιο ντηζελ γιατι το βενζινη δεν βλεπω τον λογο. Και το υβριδικο ισως.
Αλλα στο τελος δεν βλεπω λογο να το παρεις, θα προτιμουσα ενα SUV απο την εταιρεια.
Τεσπα του ευχυθηκα καλη τυχη και συνεχισα τον δρομο μου.
-
Πάντως έχει πάρει ένας στη γειτονιά ένα πράσινο Allure 308 και είναι πολύ εντυπωσιακό.
Όπως και τα Astra/Mokka βέβαια. Νομίζω έχουν πετύχει σχεδιαστικά το σκοπό και το κοινό τους.
Τώρα για τις τιμές, δεν γνωρίζω.
Μου φαίνεται ότι όλα αυτά τα μοντέλα άξιζαν στην introductory price (το Mokka ξεκίναγε από 18.000 θυμάμαι, και με 20.000 έπαιρνες τη 2η βενζίνη ή diesel, η προσφορά του αιώνα..).
-
Ευκαιρία δοθείσης από σχόλια σε άλλο τοπικ, ας ζωντανέψουμε λίγο το τοπικό του Astra.

Opel Astra Hybrid: Δοκιμάζουμε την plug-in υβριδική έκδοση των 180 ίππων
-
Νέο plug-in υβριδικό Opel Astra: Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία
-
Από 43.500!!!!!!
Α ρε honda civic κελεπουρι -
Βρήκα και τις τιμές του στο λανσάρισμα το "μακρινό" 2022


Αυτή η executive που έχει τώρα 27000€ με ποια από τις παρακάτω είναι πιο κοντά;
Εκδόσεις ντίζελ
Edition 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €27.800
Edition 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €30.600
Elegance 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €30.900
Elegance 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €33.500
GS Line 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €31.900
GS Line 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €34.500
Ultimate 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €40.900https://www.4troxoi.gr/agora/poso-kostizei-to-neo-opel-astra-stin-ellada/
-
Λοιπόν έχει στάνταρ το ACC και όλα τα άλλα, έχει όμως μονοζωνικό κλιματισμό.
Θα έλεγα ότι είναι στην προτελευταία έκδοση.
-
Η 1.5 blueHDI executive με ποια από αυτές τις εκδόσεις είναι κοντά εξοπλιστικά; Όπως και με το c5 air aircoss έτσι και με το Astra δεν μπορώ να βρω τον κατάλογο με λεπτομέρειες, διαφορές ανά έκδοση κλπ.
-
Εύκολο είναι :
https://www.opel.gr/aftokinita/astra-models/astra/hatchback/configurator.html/Summary
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Τιμόνι από μαλακό δέρμα
ΑΝΕΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Μονοζωνικός κλιματισμός (ECC)
Διαιρούμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα 60/40
Ηλεκτρικό χειρόφρενο
Εξωτερικοί καθρέπτες θερμανόμενοι & ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω & Κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειριστήριο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Αισθητήρες (8 αισθητήρες) παρκαρίσματος εμπρός/πίσω
Εκκίνηση χωρίς κλειδί (Start Button)
Προβολείς ECO LED, με λειτουργία αυτόματου φωτισμού, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας προβολέων & μηχανική ρύθμιση δέσμης προβολέων
Safety Pack (Active Cruise Control, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευση πεζών, έξυπνη προσαρμογή ταχύτητας & αναγνώριση σημάτων ορίων ταχύτητας)
Σύστημα εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist)
Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί και οροφής
Sport Mode
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Περίγραμμα πλευρικών παραθύρων σε μαύρο
ΠΑΚΕΤΑ
Tech pack pro (Infotainment με Navi, Radio με έγχρωμη οθόνη αφής 10" & οθόνη ενημέρωσης οδηγού 10", 6 ηχεία, DAB, BT, Phone Projection και ασύρματη επαγωγική φόρτιση κινητού, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω & κάμερα οπισθοπορείας, Ξεκλείδωμα θυρών και εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί) -
@criuser said in Opel Astra L (2021):
Εύκολο είναι :
https://www.opel.gr/aftokinita/astra-models/astra/hatchback/configurator.html/Summary
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Τιμόνι από μαλακό δέρμα
ΑΝΕΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Μονοζωνικός κλιματισμός (ECC)
Διαιρούμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα 60/40
Ηλεκτρικό χειρόφρενο
Εξωτερικοί καθρέπτες θερμανόμενοι & ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω & Κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειριστήριο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Αισθητήρες (8 αισθητήρες) παρκαρίσματος εμπρός/πίσω
Εκκίνηση χωρίς κλειδί (Start Button)
Προβολείς ECO LED, με λειτουργία αυτόματου φωτισμού, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας προβολέων & μηχανική ρύθμιση δέσμης προβολέων
Safety Pack (Active Cruise Control, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευση πεζών, έξυπνη προσαρμογή ταχύτητας & αναγνώριση σημάτων ορίων ταχύτητας)
Σύστημα εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist)
Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί και οροφής
Sport Mode
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Περίγραμμα πλευρικών παραθύρων σε μαύρο
ΠΑΚΕΤΑ
Tech pack pro (Infotainment με Navi, Radio με έγχρωμη οθόνη αφής 10" & οθόνη ενημέρωσης οδηγού 10", 6 ηχεία, DAB, BT, Phone Projection και ασύρματη επαγωγική φόρτιση κινητού, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω & κάμερα οπισθοπορείας, Ξεκλείδωμα θυρών και εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί)Ψάχνω το κλασικό pdf που έχει τον πίνακα με τις διαφορές κλπ ανά έκδοση.
-
Αλλαξε τον διαμορφωτή στην έκδοση και θα δεις διαφορές.
-
@a-d-p said in Opel Astra L (2021):
Βρήκα και τις τιμές του στο λανσάρισμα το "μακρινό" 2022


Αυτή η executive που έχει τώρα 27000€ με ποια από τις παρακάτω είναι πιο κοντά;
Εκδόσεις ντίζελ
Edition 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €27.800
Edition 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €30.600
Elegance 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €30.900
Elegance 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €33.500
GS Line 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €31.900
GS Line 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €34.500
Ultimate 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €40.900https://www.4troxoi.gr/agora/poso-kostizei-to-neo-opel-astra-stin-ellada/
Νομίζω η Elegance είναι η πλησιέστερη. Αν είχε 27Κ τότε αντί για 33,5, θα πουλούσε κιόλας
-
@taxidiaris said in Opel Astra L (2021):
@a-d-p said in Opel Astra L (2021):
Βρήκα και τις τιμές του στο λανσάρισμα το "μακρινό" 2022


Αυτή η executive που έχει τώρα 27000€ με ποια από τις παρακάτω είναι πιο κοντά;
Εκδόσεις ντίζελ
Edition 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €27.800
Edition 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €30.600
Elegance 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €30.900
Elegance 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €33.500
GS Line 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €31.900
GS Line 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €34.500
Ultimate 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €40.900https://www.4troxoi.gr/agora/poso-kostizei-to-neo-opel-astra-stin-ellada/
Νομίζω η Elegance είναι η πλησιέστερη. Αν είχε 27Κ τότε αντί για 33,5, θα πουλούσε κιόλας
Πολύ πιθανόν
Την ίδια ζάντα φοράει η elegance
https://www.car.gr/s/hqf012ha/ -
Opel Astra Hybrid: Διένυσε 1.200 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/opel-astra-hybrid-dienyse-1-200-chlm-choris-anefodiasmo/
-
Το Λιμενικό Σώμα ενισχύθηκε με 51 αυτοκίνητα – Ποιο μοντέλο επιλέχθηκε
Η σύμβαση περιλαμβάνει εγγύηση έξι ετών ή 160.000 χιλιομέτρων, με υποχρέωση του προμηθευτή να καλύπτει τη συντήρηση και το service σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/me-51-aytokinita-enischyetai-to-limeniko-soma-opel-astra/
-
Diesel να φανταστώ;
Ένα μικρό ξεστοκάρισμα το έκανε η opel, αφού σε ιδιώτες δε πουλάει ούτε ένα. -
@georgemit said in Opel Astra L (2021):
Diesel να φανταστώ;
Ένα μικρό ξεστοκάρισμα το έκανε η opel, αφού σε ιδιώτες δε πουλάει ούτε ένα.Το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ, αλλά δεν ήθελα να το γράψω

Και μάλιστα τα παρέδωσαν γρηγορότερα από ότι προέβλεπε η σύμβασηΔεν αναφέρει κινητήρα, ίσως γνωρίζει ο μέτοχος @criuser
-
Πάντως εγώ ξέρω 2 που τα αγόρασαν τα ντίζελ, τα οποία μεταξύ μας στα 27000 με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, είναι εξαιρετική αγορά.
Opel Astra L (2021)