-
Lexus GS450h F Sport.
http://www.roadandtrack.com/tests/drive ... 0h-f-sport
Νομίζω οτι το τελευταίο GS είναι στο top 3 των προτάσεων στη μεσαία κατηγορία ( με 5 Series, E Class, A6, Jaguar XF,Infinity M Series κλπα)
-
Lexus GS450h F Sport.
http://www.roadandtrack.com/tests/drive ... 0h-f-sport
Νομίζω οτι το τελευταίο GS είναι στο top 3 των προτάσεων στη μεσαία κατηγορία ( με 5 Series, E Class, A6, Jaguar XF,Infinity M Series κλπα)
-
Lexus GS450h F Sport.
http://www.roadandtrack.com/tests/drive ... 0h-f-sport
Νομίζω οτι το τελευταίο GS είναι στο top 3 των προτάσεων στη μεσαία κατηγορία ( με 5 Series, E Class, A6, Jaguar XF,Infinity M Series κλπα)
-
Μπορεί εξωτερικά να μην δείχνει ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένο στις φώτο ( ζωντανό είναι αρκετά καλύτερο ) αλλά εσωτερικά , ποιοτικά , και οδηγικά είναι ένα εξαιρετικό !!! αυτοκίνητο .
-
LF-CC Concept ή αλλιώς πως περίπου θα είναι το νέο IS ,όπου θα παίξει και coupe εκδοχή πλέον.
Αν δεν κάνουν καμιά χοντρή λακαμία με τη μάσκα , θα γίνει επίσης θελκτικό σχέδιο όπως και το GS.
Οψόμεθα στο Παρίσι.
ΥΓ κάτι ακούγεται ήδη για υβρίδιο με 2.5άρη άμεσου ψεκασμού + Energizer = 200+ hp.
-
Επειδή γκώσαμε με το δήθεν Lexus, Yaris Cross, να ένα σωστό Lexus. Διάβασα την δοκιμή και ναι, αυτό το Lexus θα το ήθελα: https://www.autocar.co.uk/car-review/lexus/rc-f
-
@realzeus said in Lexus Forum:
Επειδή γκώσαμε με το δήθεν Lexus, Yaris Cross, να ένα σωστό Lexus. Διάβασα την δοκιμή και ναι, αυτό το Lexus θα το ήθελα: https://www.autocar.co.uk/car-review/lexus/rc-f
Αν δεν είναι υβριδικό δεν μου κάνει. Επίσης έχει πιο ωραία σπορ η Toyota GR86. Για να μην πούμε για τη Supra και γελάσουμε πάλι.
-
@george-0 said in Lexus Forum:
@realzeus said in Lexus Forum:
Επειδή γκώσαμε με το δήθεν Lexus, Yaris Cross, να ένα σωστό Lexus. Διάβασα την δοκιμή και ναι, αυτό το Lexus θα το ήθελα: https://www.autocar.co.uk/car-review/lexus/rc-f
Αν δεν είναι υβριδικό δεν μου κάνει. Επίσης έχει πιο ωραία σπορ η Toyota GR86. Για να μην πούμε για τη Supra και γελάσουμε πάλι.
Μισή γκαζιά υπόθεση είναι και τα δύο για το V8 RC-F. Αν και η Supra είναι πολύ καλή. Να είναι καλά η BMW βέβαια...
-
@realzeus said in Lexus Forum:
Επειδή γκώσαμε με το δήθεν Lexus, Yaris Cross, να ένα σωστό Lexus. Διάβασα την δοκιμή και ναι, αυτό το Lexus θα το ήθελα: https://www.autocar.co.uk/car-review/lexus/rc-f
Ωραίο αυτοκίνητο και καλό τεστ, όχι δελτίο τύπου όπως στα ελληνικά μέσα.
Παλιομοδίτικο, αλλά ιδανικό αν θέλεις "a new-old car"
Έχει και ωραίο, αντρικό ήχο -
@realzeus said in Lexus Forum:
@george-0 said in Lexus Forum:
@realzeus said in Lexus Forum:
Επειδή γκώσαμε με το δήθεν Lexus, Yaris Cross, να ένα σωστό Lexus. Διάβασα την δοκιμή και ναι, αυτό το Lexus θα το ήθελα: https://www.autocar.co.uk/car-review/lexus/rc-f
Αν δεν είναι υβριδικό δεν μου κάνει. Επίσης έχει πιο ωραία σπορ η Toyota GR86. Για να μην πούμε για τη Supra και γελάσουμε πάλι.
Μισή γκαζιά υπόθεση είναι και τα δύο για το V8 RC-F. Αν και η Supra είναι πολύ καλή. Να είναι καλά η BMW βέβαια...
Ναι είναι μεγάλη η διαφορά ιπποδύναμης. Πάντως πρόκληση να βγάλει 5.0L
Έλεγαν ότι εάν πάμε σε ηλεκτρικά θα χαθούν πολλές δουλειές στους κινητήρες.
-
Πρόκειται για το τελευταίο ατμο v8 της αγοράς πριν αρχειοθετήσει και αυτό.
https://jalopnik.com/naturally-aspirated-v8s-are-almost-gone-these-are-all-1851346354
-
@ataim said in Lexus Forum:
Πρόκειται για το τελευταίο ατμο v8 της αγοράς πριν αρχειοθετήσει και αυτό.
https://jalopnik.com/naturally-aspirated-v8s-are-almost-gone-these-are-all-1851346354
Δεν είναι το τελευταίο. Υπάρχουν στην Ευρωπαϊκή αγορά οι Corvette και Mustang, που θα ζήσουν αρκετά χρόνια ακόμα. Στην Αμερική και σε άλλα μέρη υπάρχουν μερικά ακόμα.
-
-
Στο 21:50 μιλάει για το πόσο λάθος είναι το 0-16W για ζεστά κλίματα όπως της Αυστραλίας και τονίζει ότι το 5-30W είναι το πλέον κατάλληλο.
-
@caro-0 said in Lexus Forum:
Στο 21:50 μιλάει για το πόσο λάθος είναι το 0-16W για ζεστά κλίματα όπως της Αυστραλίας και τονίζει ότι το 5-30W είναι το πλέον κατάλληλο.
Το έχουμε ξανασυζητησει το θέμα στο παρελθόν.
Εφόσον στο ελληνικό manual προτείνεται λάδι 0W-16 και εναλλακτικά 0W-20, καλύτερα να ακολουθήσουμε τον κατασκευαστή.
Μετά απο συνολική χρήση 100.000+ km με τρία διαφορετικά C-HR, που πάντα βάζω γνήσιο Toyota 0W-16 λάδι και δεν καίει σταγόνα, δεν το αλλάζω.
Πέρααν της οικονομίας καυσίμου, θεωρώ οτι ο βενζινοκινητήρας χρειάζεται το λεπτόρρευστο λάδι, λόγω του τρόπου λειτουργίας του υβριδικού συστήματος (συνεχείς εναύσεις-διακοπές λειτουργίας κλπ.). -
To βασικό ειναι ότι το UX ειναι αμαξάρα και σε εξαιρετική τιμή τόσο καινούργιο όσο και μτχ. Το κοιτάω για επόμενο, σε μτχ φυσικά.
-
@fanis75 said in Lexus Forum:
To βασικό ειναι ότι το UX ειναι αμαξάρα και σε εξαιρετική τιμή τόσο καινούργιο όσο και μτχ. Το κοιτάω για επόμενο, σε μτχ φυσικά.
Κι εγω το γλυκοκοιτάζω, αν και έχω παρόμοιο αμάξι.
Με χαλάνε οι χώροι (για το μήκος του) και τα κυβικά του. -
@bill_hsd said in Lexus Forum:
Κι εγω το γλυκοκοιτάζω, αν και έχω παρόμοιο αμάξι.
Με χαλάνε οι χώροι (για το μήκος του) και τα κυβικά του.Οι χώροι μου ειναι αδιάφοροι (το έχω πει ειναι το μόνο που δεν κοιτάζω σε ένα αμάξι) - να σημειώσω όμως ότι ουσιαστικά μόνο ο χώρος αποσκευών ειναι μικρός, όχι οι χώροι επιβατών. Τα κυβικά ναι ειναι ένα θέμα, για τον ΦΠ, αλλά ΟΚ το παραβλεπω για το πόσο καλό ειναι.
-
@fanis75 said in Lexus Forum:
@bill_hsd said in Lexus Forum:
Κι εγω το γλυκοκοιτάζω, αν και έχω παρόμοιο αμάξι.
Με χαλάνε οι χώροι (για το μήκος του) και τα κυβικά του.Οι χώροι μου ειναι αδιάφοροι (το έχω πει ειναι το μόνο που δεν κοιτάζω σε ένα αμάξι) - να σημειώσω όμως ότι ουσιαστικά μόνο ο χώρος αποσκευών ειναι μικρός, όχι οι χώροι επιβατών. Τα κυβικά ναι ειναι ένα θέμα, για τον ΦΠ, αλλά ΟΚ το παραβλεπω για το πόσο καλό ειναι.
Ίδιο πάτωμα (TNGA-C) εχει το UX με τα C-HR, Corolla H/B και Corolla Cross και ίδιο μεταξονιο (2,64m), αλλά πέραν του μικρού και ρηχού χώρου αποσκευών, μου βγάζει μια αίσθηση στριμωγμένου και στο εσωτερικό, παρότι φθάνει τα 4,50 μήκος.
Ως ιδιώτης κι εγω θα τον παρέβλεπα τον ΦΠ, αλλά παραμένει ένα μείον στη μεταπώληση. -
@bill_hsd said in Lexus Forum:
Ίδιο πάτωμα (TNGA-C) εχει το UX με τα C-HR, Corolla H/B και Corolla Cross και ίδιο μεταξονιο (2,64m), αλλά πέραν του μικρού και ρηχού χώρου αποσκευών, μου βγάζει μια αίσθηση στριμωγμένου και στο εσωτερικό, παρότι φθάνει τα 4,50 μήκος.
Ως ιδιώτης κι εγω θα τον παρέβλεπα τον ΦΠ, αλλά παραμένει ένα μείον στη μεταπώληση.Ναι ίδιο πάτωμα ειναι. Εμενα μου φάνηκε ΟΚ μέσα στο test drive, πιο άνετο από την Κορόλα. Αλλά έχει σημασία και εαν το δεις με ανοιχτόχρωμο ή σκουρόχρωμο εσωτερικό.
Για τον ΦΠ, ναι ειναι μειον στην μεταπώληση, αλλά μέχρι να το πουλήσω θα έχει περάσει η 10ετία.....χαχα.
Lexus Forum