-
@ataim said in MG (SAIC) forum:
αλλά αυτή που ονομάζουν dht.
Από όσα καταλαβαίνω (γενικότερα δεν είναι εύκολο έτσι όπως τα γράφουν) το DHT έχει εκδόσεις με δύο ή τρεις ή ακόμα και τέσσερις σχέσεις μετάδοσης.
Το νεότερο σύστημα τους ονομαζεται DMH όπου μοιάζει αυτό της BYD.
-
Ίδιο σύστημα με το MG3, πως λέγεται, φαίνεται.
-
Δεν είναι το ίδιο, το σύστημα επιλέγει να λειτουργεί ως generator ο θερμικός στο kick down τουλάχιστον μέχρι τα 100kph, στο mg3 περίπου από τα 50kph εμπλέκει την πρώτη σχέση.
Το hs δεν είναι τελείως καινούριο το πουλάει η saιc ως roewe σε αντίστοιχες phev/hev εκδόσεις από το 2022.
-
Το ίδιο ειναι, απλώς αυτό έχει turbo και μπορεί να παράγει περισσότερα kw εκεί που το ατμοσφαιρικό χρειάζεται να λειτουργήσει πιο ψηλά, εξού και η μία παραπάνω σχέση και η νωρίτερη εμπλοκή του θερμικού στην κίνηση
-
Μπορεί στο kick down πάντα ως γεννήτρια να επιλέγει να δουλεύει κάτι που το καθιστά τελείως διαφορετικό από την παράλληλη λειτουργία του mg3. Θα φανεί όταν κάνει κάποιος 400αρι.
-
@ataim said in MG (SAIC) forum:
Δεν είναι το ίδιο, το σύστημα επιλέγει να λειτουργεί ως generator ο θερμικός στο kick down τουλάχιστον μέχρι τα 100kph, στο mg3 περίπου από τα 50kph εμπλέκει την πρώτη σχέση.
Το hs δεν είναι τελείως καινούριο το πουλάει η saιc ως roewe σε αντίστοιχες phev/hev εκδόσεις από το 2022.
Στο θέμα του MG3 είχε κάποτε link με ένα service manual. Εκεί έδειχνε και διάγραμμα από το υβριδικό σύστημα. Είναι σχεδόν ίδιο με του HS στην συνδεσμολογία και έχει και τις ίδιες λειτουργίες. Αλλά έχει πλανητικό σύστημα με 3 σχέσεις αντί για 2. Τώρα πως έχουν ρυθμίσει τα διάφορα modes λειτουργίας είναι άλλο θέμα.
-
Το πώς έχει ρυθμιστεί η μετάδοση εχει σημασία, στο HS η δεύτερη σχέση θα είναι overdrive,, για κίνηση με χαμηλές στροφές χωρίς φορτίο, η πρώτη σχέση θα εμπλέκεται αρκετά ψηλά εκεί που θα έχουν λαχανιασει οι ηλεκτροκινητήρες θα αλλάζει από series σε parallel hybrid μέχρι να πιάσει την τελική του ταχύτητα. Αυτό σημαίνει ότι βγάζει ως επί το πλείστον 200 άλογα, όσα δηλαδή το traction motor, και κοντά στην τελική του ταχύτητα που θα έχει γυρίσει σε parallel φτάνει τα 220.
-
@super-t said in MG (SAIC) forum:
@ataim said in MG (SAIC) forum:
Δεν είναι το ίδιο, το σύστημα επιλέγει να λειτουργεί ως generator ο θερμικός στο kick down τουλάχιστον μέχρι τα 100kph, στο mg3 περίπου από τα 50kph εμπλέκει την πρώτη σχέση.
Το hs δεν είναι τελείως καινούριο το πουλάει η saιc ως roewe σε αντίστοιχες phev/hev εκδόσεις από το 2022.
Στο θέμα του MG3 είχε κάποτε link με ένα service manual. Εκεί έδειχνε και διάγραμμα από το υβριδικό σύστημα. Είναι σχεδόν ίδιο με του HS στην συνδεσμολογία και έχει και τις ίδιες λειτουργίες. Αλλά έχει πλανητικό σύστημα με 3 σχέσεις αντί για 2. Τώρα πως έχουν ρυθμίσει τα διάφορα modes λειτουργίας είναι άλλο θέμα.
Ναι εγώ το είχα βάλει, αλλά η πηγή που τα ανέβασε δεν ήταν με http εαν θυμάμαι καλά, και για λόγους ασφαλείας μη προκαλέσω άθελά μου βλάβη στα μέλη του φόρουμ, το έσβησα.
-
Όχι ρε συ γιατί να βγάζει 200 άλογα το θερμικό;
Πάντως είδα κάποιον τεστς σε ταξίδι λένε κάτι 7 άρια/100 χλμ σε κατανάλωση;
Είναι όμως και θηρίο.
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Όχι ρε συ γιατί να βγάζει 200 άλογα το θερμικό;
Πάντως είδα κάποιον τεστς σε ταξίδι λένε κάτι 7 άρια/100 χλμ σε κατανάλωση;
Είναι όμως και θηρίο.
Για βάλε να το δούμε
-
Πάντως το εσωτερικό του μου αρέσει πολύ. Πάνε δες το και εσύ να μας πεις. Είναι πολύ ποιοτικό.
Μονάχα το μεσαιο μέρος των θυρών που είναι σκληρούλυτισκο είναι μια παραφωνία στο ποιοτικό εσωτερικό
-
A αυτό είναι το υβριδικό από ότι βλέπω όχι το phev. Δείχνει όντως ποιοτικό και ευχάριστο με αυτό το χρώμα επένδυσης. Εδώ δεν έχει εμφανιστεί ακόμα και έξω κάνουν ήδη ιδιώτες τεστ ντραιβ;
-
Ναι το υβριδικό με 220 άλογα.
Πόσο άραγε έχει η corolla cross με κίνηση περιαστικά και εθνική μέχρι τα 130 χλμ/ώρα όπως αυτός στο βίντεο;Πάντως με αυτά τα υβριδικά με τα μεγάλα traction motors πλέον τα 200 άλογα θα μας γίνουν συνήθεια.
Σου λέει 220 άλογα.... Πφφφ δηλαδή ένα απλό αυτοκίνητο
-
Η κκ θα έχει κάνα μισό λίτρο λιγότερο αλλά έχει και λιγότερα άλογα και έχει και μικρότερο όγκο.
-
Η δική μου κυρία ένστασης το hs είναι τα λτ χώρου αποσκευών 441λτ για 4.65μ αμάξι είναι πολύ λίγα . Τα λτ αυτά αντιστοιχούν σε 30-35εκ κοντύτερο αμάξι.
Από ότι βλέπω έχουν τραβήξει πολύ πίσω τα καθίσματα.
Με 4-5 πόντους πιο μπροστά θα είχε το περιβόητο 500αρι αποσκευών χωρίς να άρχιζαν οι γκρίνιες για τα γόνατα των πίσω.
Διαφορετικά είναι ένα σύγχρονο υβριδικό +200 ίππων , δείχνει να μην έχει τα ξελιγωματα της μπαταρίας και την έλλειψη δύναμης όταν αυτή αδειάζει κυρίως γιατί έχει πιο δυνατό θερμικό που σωστά τοποθετήθηκε λόγω μεγαλύτερου σκάφους.
Η τιμή του να δούμε που θα την βολεψουμε καθώς το phev ξεκινά από 35.4Κ και το zs φτάνει μέχρι σχεδόν 30Κ .
Αν πάει στα 32Κ το υβριδικό ζοριζει και το zs αλλά ζοριζεται και το ίδιο από το πριζατο .
Φυσικά ζοριζει πολύ και των ανταγωνισμό του φουλ υβριδικών στην κατηγορία από 30 ως 50 χιλιαδων καθώς από αλλά είναι ισχυρότερο, μεγαλύτερο ή αισθητά φθηνότερο χωρίς να δείχνει να χωλαίνει πουθενά.
Ζοριζει δλδ πολύ την κκ , το rav4 τα τουσον/σπορτατζ, τα crv ,zrv (καλά αυτά έτσι κι αλλιώς δεν καταγράφονται εύκολα) , το κασκαι, το austral , το 3008. -
Ρε παιδιά γιατί το τωρινό mg4 μου φαίνεται πιο ωραίο από το επερχόμενο; Is it just me? θα το σκεφτόμουν σε μεταχειρισμένο..
-
Είδα αρκετά εδώ στην Εύβοια zs hybrid νομίζω μια χαρά vfm επιλογή, πιστεύω θα το απέρριπτα μόνο λόγω λίτρων αποσκευών
-
@katafractos17 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@katafractos17 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Υ.Γ. Σε φίλο, του νοίκιασε η εταιρεία του ένα SUV MG για επαγγελματικά ταξίδια Αθήνα - Βόλο και μου είπε ότι στην εθνική τρόμαξε.
γιατι; τι συνεβη; ρωταω διοτι εχουν πουλησει παρα πολυ αυτα τα οχηματα.
Η αλήθεια είναι ότι δε ρώτησα λεπτομέρειας αλλά θα το κάνω και θα χρωστάω την απάντηση.
@dettol Λοιπόν, όσον αφορά την απάντηση που χρωστάω. Τη βάζω στο topic της MG για μη σπαμάρουμε το άλλο topic.
Μου ανέφερε:
-
Σε στροφές, αλλά και μεγάλες γρήγορες καμπές στην εθνική, του έκανε μερικές φορές κάποια απότομα μουριάσματα (υποστροφές δηλαδή) τα οποία έρχονταν ξαφνικά και δεν τα περίμενες. Αν είχες κάμποσα χιλιόμετρα και δεν πήγαινες πχ με 100, ίσως γινόταν και επικίνδυνο.
-
Γενικώς δεν έχει καλή αίσθηση πατήματος στο δρόμο.
-
Δεν είχε δύναμη, είτε σε σχέση με άλλα SUV που έχει οδηγήσει, είτε με το δικό του QQ πετρέλαιο.
Δεν ξέρει αν μπορεί να έτυχε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να έχει κάποιο θέμα ή αν γενικά αυτή είναι η συμπεριφορά αλλά αυτά διαπίστωσε.
-
-
Με πόσα πήγαινε και του έβγαζε μούτρα στις καμπές; Το είχα πάθει με δημοσιογραφικό Volvo S60 το 2001 στις καμπές στο Αρτεμίσιο, όταν έβγαλα το ESP επειδή θεωρούσα ότι με έκοβε και για αυτό δεν έπιανα τον Τσιγκρή. Στο πρώτο γλίστρημα που η μούρη άλλαξε λωρίδα με 180+, άλλαξα επτά χρώματα και πάταγα τον διακόπτη σαν τρελός, για να το ξαναβάλω. Ήμουν και 22 όμως, μες στην τάβλα. Μικρό και χαζό.
Ο φίλος σου, τι έκανε και του έβγαζε μούτρα;ΥΓ. Εντάξει, έκανα τη φιγούρα μου για Σαββατόβραδο. Πάλι καλά που δεν πλήρωσα ακριβά τις πελλάρες μου.
-
@dimsabas said in MG (SAIC) forum:
Με πόσα πήγαινε και του έβγαζε μούτρα στις καμπές; Το είχα πάθει με δημοσιογραφικό Volvo S60 το 2001 στις καμπές στο Αρτεμίσιο, όταν έβγαλα το ESP επειδή θεωρούσα ότι με έκοβε και για αυτό δεν έπιανα τον Τσιγκρή. Στο πρώτο γλίστρημα που η μούρη άλλαξε λωρίδα με 180+, άλλαξα επτά χρώματα και πάταγα τον διακόπτη σαν τρελός, για να το ξαναβάλω. Ήμουν και 22 όμως, μες στην τάβλα. Μικρό και χαζό.
Ο φίλος σου, τι έκανε και του έβγαζε μούτρα;ΥΓ. Εντάξει, έκανα τη φιγούρα μου για Σαββατόβραδο. Πάλι καλά που δεν πλήρωσα ακριβά τις πελλάρες μου.
Καλά με 180 δεν πήγαινε, αλλά ούτε και με 100.
Με μια 140αρα ήταν περίπου.
MG (SAIC) forum