-
Καλά όλοι Γιάννενα είστε;
Ούτε συνάντηση να είχε το φόρουμ εκεί.
-
Δεν γίνεται να μην πάμε χωριο.
Φύγαμε για κλαρίνα τώρα…
-
520km με γεμάτο ρεζερβουάρ;
830km μου βγάζει όταν γεμίζω. 50άρι ρεζερβουάρ. -
Και εσύ στα Γιάννενα;
-
@lap said in Mazda CX-30:
Καλά όλοι Γιάννενα είστε;
Ούτε συνάντηση να είχε το φόρουμ εκεί.
Ποιος αλλος ειναι ?
-
Όλοι τους από ότι φαίνεται.
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
520km με γεμάτο ρεζερβουάρ;
830km μου βγάζει όταν γεμίζω. 50άρι ρεζερβουάρ.Είχα κάνει γύρω στα 150 στην φωτό.
Επίσης είχε την κατανάλωση από το ταξίδι και υπολόγιζε με το 7.2 την αυτονομία.
Εγώ πάνω από 40-41 κτλ δεν έχω βάλει ποτέ και άδειος να φτάσει με ένδειξη 10χλμ. -
Εγώ παιδιά γύρω στα 400 με 430 km μου ανάβει φωτάκι.
Αυτή τη στιγμή η κατανάλωση είναι στο 8.4. -
Είναι αναλόγως πως κινείσαι.
Έχω και εγώ φωτογραφία με 670 χλμ στο τριπ και να απομένουν άλλα 80.
Είναι υποκειμενικό το θέμα. -
Σήμερα γέμισα 42 λίτρα, μόλις άναψε λαμπάκι, έλεγε ακόμα 50 χλμ και είχα κάνει 620. Πολύ καλά. Τα αυτοκίνητα στην επαρχία καίνε λιγότερο.
Να πω κι ένα ευχαριστώ στον κύριο που ήρθε στο βενζινάδικο και το περιεργαζόταν και μου έπιασε συζήτηση για το πόσο ωραίο είναι, φάνηκε να το γουστάρει. Όταν με ρώτησε πόσα κυβικά είναι και του είπα 2000, η απάντηση ήταν "πασοκικό αμάξι" με χαμόγελο και "καλές βόλτες!" -
Πάλι καλά που δεν σου είπε αμάξι ΟΠΕΚΕΠΕ...

-
Κρυφό πασοκοι
-
Απο την εμπειρία μου πάντως στα τελευταία 70.000 km πρέπει να κινείσαι αρκετά αργα για να πετύχεις κατανάλωση κάτω απο 7,5.Ακόμα και στην ΕΟ υπολογίζω οτι πρέπει να κινείσαι γύρω στα 120 με 125 το πολύ. Εγω με μεικτή οδήγηση πόλη και εθνική με μεγάλη δυσκολία να κάνω πάνω απο 400-430km μέχρι να ανάψει φωτάκι.Το θεωρώ πολύ λίγο.
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις τώρα, είναι ένα αλλο σημείο που με προβληματίζει.
Ο κινητήρας θέλει πολύ πίεση δυστυχώς. Νομίζω πλέον οτι δε μου αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του....Όποτε οδηγώ το 500Χ πχ βλέπω τεράστια διαφορά στην άνεση με την οποία μαζεύει χιλιόμετρα αλλά και κατ'έπεκταση στην οδήγηση. Και να σκεφτείς οτι ,υποτίθεται εχει 36 ίπππους λιγότερους. Αν πετύχεις ανηφόρα με 6η και σε κόψει κάποιος υπάρχει εμφανέστατη δυσκολία,ακόμα και να κατεβάσεις 5η. Το πρόβλημα δηλαδή το εντοπίζω κυρίως στις ρεπρίζ και σε υψηλές ταχύτητες.Φυσικά αν είσαι φορτωμένος ,ακόμα χειρότερα.
Και μια και πιάσαμε τα αρνητικά αλλά δυο πράγματα με εχουν ενοχλήσει είναι η ελλειψη οθόνης αφής, ειδικά στο Android Auto.Αν και σε όλες τις υπολοιπες λειτουργίες δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα ,αν εξαιρέσεις την αναζήτηση σταθμού ,στο ΑΑ αυτη η έλλειψη καθιστά πολύ δύσκολη τη χρήση του. Για μένα προσωπικά αδύνατη ,χωρίς να αποσπά τη προσοχή μου. Νομίζω αυτό το διόρθωσαν στα νεώτερα μοντέλα.
Επίσης μεγάλη παράλειψη η έλλειψη έστω και υποτυπώδους φωτισμού στη κεντρική κονσόλα. Μαύρο σκοτάδι.
Το άλλο που με έχει παραξενέψει είναι η ειδοποίηση χαμηλής στάθμης μπαταρίας ,η οποία εμφανίζεται πανεύκολα. Χθες καθάριζα το εσωτερικό με ανοιχτή πόρτα έχοντας σβήσει τη πλαφονιέρα και η ένδειξη εμφανίστηκε σε 5 min.
Τελος το πορτ μπαγκαζ επρεπε να είναι μεγαλύτερο,ενω θα επρεπε να υπάρχει και αναλυτικός υπολ.ταξιδίου.
Αυτα γενικά με τα αρνητικά.Νομίζω η τρέχουσα γενιά cx5 με τον 2,5turbo 250 ps θα ήταν ιδανική για μένα αλλ.α δυστυχώς δεν ήρθε ποτέ ευρώπη.
Κατα τα αλλά το αμάξι είναι πολύ καλό εως αριστο .Ποιότητα ,αξιοπιστία ,οδική συμπεριφορα,τετρακίνηση,design ,οι τομείς που προσωπικά το θεωρώ κορυφαίο. -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Όποτε οδηγώ το 500Χ πχ βλέπω τεράστια διαφορά στην άνεση με την οποία μαζεύει χιλιόμετρα αλλά και κατ'έπεκταση στην οδήγηση. Και να σκεφτείς οτι ,υποτίθεται εχει 36 ίπππους λιγότερους. Αν πετύχεις ανηφόρα με 6η και σε κόψει κάποιος υπάρχει εμφανέστατη δυσκολία,ακόμα και να κατεβάσεις 5η.
Τουρμπινα vs ατμοσφαιρα
-
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Όποτε οδηγώ το 500Χ πχ βλέπω τεράστια διαφορά στην άνεση με την οποία μαζεύει χιλιόμετρα αλλά και κατ'έπεκταση στην οδήγηση. Και να σκεφτείς οτι ,υποτίθεται εχει 36 ίπππους λιγότερους. Αν πετύχεις ανηφόρα με 6η και σε κόψει κάποιος υπάρχει εμφανέστατη δυσκολία,ακόμα και να κατεβάσεις 5η.
Τουρμπινα vs ατμοσφαιρα
Και κλιμακωση σχεσεων.
-
Την έχω ξανακάνει την ερώτηση, δε λέω εξαιρετικά αμάξια τα Mazda, αλλά ποιος ο λόγος της εμμονής τους στα ατμοσφαιρικά μοτέρ και ποιο το όφελος της skyactive technology, όταν μένεις πίσω σε σχέση με ένα μικρότερο τουρμπατο σε όλα, ροπή, ιπποδύναμη, καταναλωση;
Ήρεμα ρωτάω. -
Πώς να δουλέψεις με αφή την οθόνη όταν είναι τόσο μακριά από τον οδηγό; Στα τελευταία απλά ενεργοποιείται η αφή μόνο σε στάση. Όχι εν κινήσει. Άσε που για μένα είναι πολύ βολικότερο με τον μοχλό παρά να κοιτάω τι πατάει το δάχτυλο μου.
Τώρα για καταναλώσεις κλπ κλπ τα έχουμε ξαναπεί. Τελείως υποκειμενικό.Εγώ θα ήθελα πιο αναλυτικό υπολογιστή ταξιδιού αλλά οκ. Ζω όπως είναι.
-
Ενεργοποειτε στο Android Auto και εν κινήσει.Προφανώς ειναι μακρυα η οθόνη αλλά αυτο δεν αλλάζει το γεγονός οτι το Android Auto είναι εξαιρετικά δυσχρηστο χωρίς οθόνη αφής.
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
Την έχω ξανακάνει την ερώτηση, δε λέω εξαιρετικά αμάξια τα Mazda, αλλά ποιος ο λόγος της εμμονής τους στα ατμοσφαιρικά μοτέρ και ποιο το όφελος της skyactive technology, όταν μένεις πίσω σε σχέση με ένα μικρότερο τουρμπατο σε όλα, ροπή, ιπποδύναμη, καταναλωση;
Ήρεμα ρωτάω.Η Mazda καλώς ή κακώς έχει τη δικιά της φιλοσοφία....εκ του αποτελέσματος δε μπορεί να συναγωνιστεί σε οικονομία την υβριδική τεχνολογία τύπου Toyota ,honda ούτε σε επιδόσεις τα turbo με λιγότερα κυβικά....είναι κάπου στη μέση
Υ.γ αν οδηγήσεις χωρίς turbo λογικό να σου φαίνεται ψοφιο,με τα τις 4000 ξυπναει
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
Την έχω ξανακάνει την ερώτηση, δε λέω εξαιρετικά αμάξια τα Mazda, αλλά ποιος ο λόγος της εμμονής τους στα ατμοσφαιρικά μοτέρ και ποιο το όφελος της skyactive technology, όταν μένεις πίσω σε σχέση με ένα μικρότερο τουρμπατο σε όλα, ροπή, ιπποδύναμη, καταναλωση;
Ήρεμα ρωτάω.Σε όλα όσα αναφέρεις που ακριβώς βρίσκεται πίσω;
Γιατί οι αριθμοί δεν δείχνουν αυτό που υποστηρίζεις.https://zeperfs.com/en/duel8894-9315.htm
https://www.spritmonitor.de/en/overview/19-Hyundai/1046-i30.html?power_s=160&power_e=160&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/250-3.html?power_s=186&power_e=186&powerunit=2
Mazda CX-30