-
Είπα δεν είμαι εγώ στο παράδειγμα, αλλά κάποια αναλογία έχω βέβαια...

-
Κληρονομοεργολαβος. Θηλαστικό που συναντάται σε ακτές τις Μεσοείου. Αγαπά τα οστρακοειδή και τα τρένα. Συνήθως καταλαμβάνει ολόκληρη τη φωλιά της αγέλης και εκμισθώνει το υπόλοιπο δέντρο σε άλλα είδη.
Ο πληθυσμός του άνθησε τις περιόδους 2004-2009 μ.Χ.
-
Τα παρακάτω είναι οι δικές μου απόψεις επί του θέματος, μπορειτε να έχετε αντιθετες, δεν με νοιαζει απλά παραθετω τις δικές μου
- το αμάξι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ επενδυση, ΠΟΤΕ ομως ξεκινάω με αυτό
ειναι κάτι που σου τρώει χρήματα και πεφτει η αξια του με τα χρόνια σηλαδη το ακριβως αντιθετο με μια επενδυση. Οτι και να γλιτώνετε σε σχεση με κατι αλλο και να σας φαινεται πιο οικονομικο σε σχεση με κατι αλλο, μια επενδυση ΔΕΝ είναι κατι που ειναι οικονομικότερο και λιγοτερο δαπανηρο. Επενδυση λέγεται κατί που φέρνει χρήματα και περνει αξία . Οποτε αν δεν έχετε καποιο πανακριβο φεραρι ή κάτι αντιστοιχο που πέρνει αξια με τα χρόνια κακως λέτε οτι έχετε κάνει επενδυση με το αμάξι. Μπορειτε να λέτε οτι πήρα κάτι που θα μου κάνει λίγοτερα έξοδα ή είναι πολύ πιο οικονομικο από τα περισσότερα αυτοκίνητα. Η οφελεια ειναι αλλος όρος , δεν ειναι επένδυση. Οποιος λέει κάτι τέτοιο τα έχει μπερδεψει με τους όρους στο μυαλό του θεωρω.
-
Το συμφερον αμαξι συνήθως ειναι ενα μεταχειρισμένο που ειναι κάτι που έχουμε ψάξει αναλυτικά και ειναι σε καλή κατασταση. Αρα εχει χασει ενα μερος της αξιας του και το παιρνουμε σε πολύ καλύτερη τιμή από καινούργιο και ειναι και αξιοπιστο και οικονομικο να μην ξοδευουμε πολλά χρηματα. Ποτέ ενα καινουργιο δεν ειναι η καλύτερη οικονομικα επιλογη. Καινουργιο παίρνουμε για αλλους πολλους λόγους αλλα οχι γιατι ειναι η οικονομικότερη επιλογη. εγω ειμαι από αυτούς που γουσταρω τα αμαξια και περνω καινουργια με γνώση ομως οτι το κάνω γιατι γουσταρω και γνωριζοντας οτι δεν ειναι καθόλου συνετο οικονομικα και μονο μιλώντας
-
Ενα οποιωδήπωτε αγαθό που χανει την αξία του στο χρονο , ειδικα ενα αυτοκίνητο που την χάνει γρηγορα δεν θα το αγόραζα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ. Θα ήταν πραγματικά πολύ επίπονο για μενα να πάω να ξοφλήσω ενα αμάξι στην 5ετια και να δω ποσα πολλά παραπάνω έχω πληρωσει σε τοκους από την αξία του οταν ήταν καινουργιο, ποσα κάνει τωρα μετα από 5 χρόνια που εχει βγει και νεο μοντελο και εγω τωρα αποπληρώνω το παλιό !!!! Οτι μπορω να πληρωσω κασερι μόνο θα αγόραζα . Αν μπορω κατι με 2000 ευρώ θα αγόραζα κάτι με 2000 ευρω μεταχειρισμενο. Οταν θα εχω περισσότερα θα το αλλαξω. Μεχρι τότε μεχρι εκει που φτανει η τσέπη μου.
Αυτα τα ολίγα από μενα και τις απόψεις μου επι του θέματος . Μπορειτε να έχετε διαφορετικες φυσικα
ΥΓ Για το 3 υπάρχει μια εξαιρεση και μονο για πρωτη κατοικια. που και πάλι θα εβαζα δανειο μονο αν ειχα τουλάχιστον το μισό κεφαλαιο. Αλλιως θα εμενα στο νοικι
-
Επειδή πιάνεται ο καθένας από μια λέξη, ώστε να προκύψει ο γνωστός αχταρμάς, ας πούμε πρώτα για το "ποιος θα το φτιάξει;"
Είναι υπαρκτό πρόβλημα ξαναλέω, αλλά δεν γίνεται να αγοράζουμε οχήματα μόνο 15-20 ετών τεχνολογίας, επειδή ως εκεί φτάνουν τα περισσότερα μαστορια στην Ελλάδα.
Ακόμη και τα συμβατικά οχήματα που πωλούνται σήμερα, με ένα τούρμπο κι ένα σταρτ στοπ, δεν μπορούν να τα αντιμετωπίσουν σωστά οι καθιερωμενοι μάστορες.
Είχα ίσως ποσταρει το ιστορικό που μια "απλή" αλλαγή μπαταρίας αυτοκινητου 2018 σε καθιερωμένο γνωστό ηλεκτρολόγο του Βόλου, έγινε σήριαλ για βδομάδες, μέχρι να μπει η σωστή με τον σωστό τρόπο.
Και είναι ήδη σήριαλ για εκατοντάδες αγοραστές φουλ υβριδικών.
Που να φτάσουμε σε πιο πολύπλοκα συστήματα.
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι σαν πελάτες να απαξιωσουμε αυτούς που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να ενημερωθούν και να ακολουθήσουν τις εξελίξεις του επαγγέλματός τους, και να πιέζουμε όλοι τις αντιπροσωπείες καί με ενδικα μέσα για να τηρούν τις υποχρεώσεις τους.Τώρα, για το δεύτερο θέμα, τη λεγόμενη "επενδυση" αγορά ΙΧ αυτοκινήτου.
Για πολύ κόσμο, ίσως για τους περισσότερους ή πάντως για μεγάλο κομμάτι, ΔΕΝ είναι εξοικονόμηση χρημάτων η ιδιοκτησία και χρήση ΙΧ, παρά τα όσα λογικά περιέγραψε ο Κρουζερ, ώστε ούτε έμμεσα να χαρακτηριστεί ως "επενδυση" καθώς δεν προκύπτει κανένα κέρδος ή το ρίσκο είναι υπερβολικό. Γιατί απλά ΔΕΝ υπολόγισε σωστά και συνολικά, όλες τις παραμέτρους. Μόνο για λίγους επαγγελματίες ή έστω υπαλλήλους που δεν έχουν άλλο πιο πρόσφορο τρόπο να πάνε στην εργασία τους, δικαιολογείται η λέξη "επενδυση", που πάλι δεν ισχύει, σύμφωνα με τα όσα σωστά λέει ο σαηρους. -
@savas89 αν τα δούμε με ψυχρή λογική το 20% σε σώζει από πολλές περιπέτειες. Δεν ακούγεται ωραίο αλλά έτσι είναι και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αυτοκίνητο που τα 40κ σε μια στιγμή μπορεί νά γίνουν 0 σχεδόν.
Φυσικά παίζουν ρόλο και οι ετήσιες απολαβές σου όπως λέει ο Κρουζ όπου αν ας πούμε δεν βιαστεις και περιμένεις λίγο φτάνεις να παίξεις μπάλα με τον κανόνα του 20%. Ο Κρουζ έφερε ένα παράδειγμα που οι μισές απολαβές δεν ενέχουν κίνδυνο να χαθούν οπότε λογικά σκεπτόμενος μιλά για δοσεις κτλ. Και αγνοούμε το 20%, αλλά ακόμη και εκεί υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να α μην χάσεις απολαβές αλλά να σου εκτοξεύσουν τα έξοδα.
Γενικά το να ζεις πάνω από τις δυνατότητες σου δεν είναι καλό, κάποιοι τα καταφέρνουν και τους πάει καλά ομολογώ, άλλοι κάθεται μία στραβή και δεν σηκώνουν κεφάλι με τίποτα . -
Τα αυτοκίνητα ακόμα και αυτά που έχουν αγοραστεί με δόσεις, μπορούν να πωληθούν ανά πάσα στιγμή, τουλάχιστον σίγουρα μετά τα 2 χρόνια..
-
Έτσι είναι.... ο χρόνος εκποίησης είναι εξαιρετικά σημαντικός.
Όλοι έχουν περιουσίες, εν δυνάμει. Παντού κληρονόμοι.... Λίγοι μπορούν να τις εκποιήσουν όταν χρειαστει.
-
@w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@savas89 αν τα δούμε με ψυχρή λογική το 20% σε σώζει από πολλές περιπέτειες. Δεν ακούγεται ωραίο αλλά έτσι είναι και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αυτοκίνητο που τα 40κ σε μια στιγμή μπορεί νά γίνουν 0 σχεδόν.
Φυσικά παίζουν ρόλο και οι ετήσιες απολαβές σου όπως λέει ο Κρουζ όπου αν ας πούμε δεν βιαστεις και περιμένεις λίγο φτάνεις να παίξεις μπάλα με τον κανόνα του 20%. Ο Κρουζ έφερε ένα παράδειγμα που οι μισές απολαβές δεν ενέχουν κίνδυνο να χαθούν οπότε λογικά σκεπτόμενος μιλά για δοσεις κτλ. Και αγνοούμε το 20%, αλλά ακόμη και εκεί υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να α μην χάσεις απολαβές αλλά να σου εκτοξεύσουν τα έξοδα.
Γενικά το να ζεις πάνω από τις δυνατότητες σου δεν είναι καλό, κάποιοι τα καταφέρνουν και τους πάει καλά ομολογώ, άλλοι κάθεται μία στραβή και δεν σηκώνουν κεφάλι με τίποτα .Οκ φυσικά ευχής έργον να ανοίγεσαι όλο και λιγότερο αλλά επειδή ειδικά οι millenials εμείς δεν ευτυχησαμε να έχουμε έτοιμο χρήμα ζεστό από γονείς κάποιοι , οπότε υπάρχει και ο δανεισμός.

-
#monotoyota για επένδυση...

-
@savas89 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@savas89 αν τα δούμε με ψυχρή λογική το 20% σε σώζει από πολλές περιπέτειες. Δεν ακούγεται ωραίο αλλά έτσι είναι και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αυτοκίνητο που τα 40κ σε μια στιγμή μπορεί νά γίνουν 0 σχεδόν.
Φυσικά παίζουν ρόλο και οι ετήσιες απολαβές σου όπως λέει ο Κρουζ όπου αν ας πούμε δεν βιαστεις και περιμένεις λίγο φτάνεις να παίξεις μπάλα με τον κανόνα του 20%. Ο Κρουζ έφερε ένα παράδειγμα που οι μισές απολαβές δεν ενέχουν κίνδυνο να χαθούν οπότε λογικά σκεπτόμενος μιλά για δοσεις κτλ. Και αγνοούμε το 20%, αλλά ακόμη και εκεί υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να α μην χάσεις απολαβές αλλά να σου εκτοξεύσουν τα έξοδα.
Γενικά το να ζεις πάνω από τις δυνατότητες σου δεν είναι καλό, κάποιοι τα καταφέρνουν και τους πάει καλά ομολογώ, άλλοι κάθεται μία στραβή και δεν σηκώνουν κεφάλι με τίποτα .Οκ φυσικά ευχής έργον να ανοίγεσαι όλο και λιγότερο αλλά επειδή ειδικά οι millenials εμείς δεν ευτυχησαμε να έχουμε έτοιμο χρήμα ζεστό από γονείς κάποιοι , οπότε υπάρχει και ο δανεισμός.

Είδα ότι από το 81 και μετά πιάνονται για millennials οπότε και γω τέτοιος είμαι
, δεν το ήξερα, νόμιζα είμαι στους προηγούμενουςΤεσπά και γω δεν είχα ζεστό χρήμα από γονείς και όχι μόνο καθώς δυστηχως έχασα και την μάνα μου μικρή αλλά δεν έχω δανειστεί ποτέ στην ζωή μου και μια χαρά χρηματοδότησα μόνος μου το master μου και μια χαρά τα κατάφερα με νοίκι και χώρις ευρώ από τον πατέρα μετά τα 24 (σπούδαζα ΤΕΙ μέχρι τότε)
Βέβαια δεν κληρονόμησα χρέη (βασικό) και δούλευα παράλληλα με σπουδές . Μπορεί να στάθηκα και τυχερός ίσως , δεν ξέρω αλλά πιστεύω ότι αν προσπαθήσεις πολύ κάτι θα καταφέρεις. Δεν έγινα και γιατρός αλλά όσο να ναι ότι μπορούσα το έκανα και δεν κλαφτηκα όταν άλλοι φίλοι μου είχαν πολύ περισσότερα
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
ειναι κάτι που σου τρώει χρήματα και πεφτει η αξια του με τα χρόνια σηλαδη το ακριβως αντιθετο με μια επενδυση. Οτι και να γλιτώνετε σε σχεση με κατι αλλο και να σας φαινεται πιο οικονομικο σε σχεση με κατι αλλο, μια επενδυση ΔΕΝ είναι κατι που ειναι οικονομικότερο και λιγοτερο δαπανηρο.
Έτσι όπως τα λες είναι σύμφωνα με την χρηματοοικονομική. ΑΛΛΑ μονάχα ο ταξιδευτής ως παλιός επιχειρηματίας και έμπορος κατάλαβε ότι αυτός ο όρος έχει και άλλες ονομασίες και διευρυμένες έννοιες.
Οι υπόλοιποι είστε ιδιώτικοι και δημόσιοι υπάλληλοι οχι έμποροι. Δηλαδή, δεν θα το καταλάβετε ποτε.

Μάλλον δεν αντιλαμβάνεστε την έννοια της ωφέλειας, του κόστους ευκαιρίας και της αξίας.
Δεν πειράζει....
Υ.γ Α ξέχασα και τους κληρονόμους....αυτοί είναι από άλλο παραμύθι τουρίστες.
Υ.γ.1 Ε ταξιδευτή;; Καλό αυτό firmware που εγκατέστησα; Να εγκαταστήσω κάποιο άλλο πιο σκληρό ;
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Είδα ότι από το 81 και μετά πιάνονται για millennials οπότε και γω τέτοιος είμαι , δεν το ήξερα, νόμιζα είμαι στους προηγούμενους
Πασοκοι δηλαδή.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Τα αυτοκίνητα ακόμα και αυτά που έχουν αγοραστεί με δόσεις, μπορούν να πωληθούν ανά πάσα στιγμή, τουλάχιστον σίγουρα μετά τα 2 χρόνια..
Πρέπει να κάνεις άρση παρακράτησης για να το πουλήσεις. Όσο είναι σε δόσεις δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Είδα ότι από το 81 και μετά πιάνονται για millennials οπότε και γω τέτοιος είμαι , δεν το ήξερα, νόμιζα είμαι στους προηγούμενους
Πασοκοι δηλαδή.
Με πασοκαρα δεν θα μίλαγα για τι είναι επένδυση και τι όχι
Θα συζητούσα πιο κότερο να πάρω
Για χρήματα στα @@ μου , θα πληρώσετε οι επόμενοι
Το πολύ πολύ οι επόμενοι να αγοράζουν χρεπια που νομίζουν ότι είναι αμάξια και που έχουν 45 μέτρα το 100-0. Το αστείο είναι ότι τα θεωρούν και αυτοκινητα
. σουτζούκι σουιφττ Κλάιν ΜάινΤα σουτζουκια ρε συ εμείς τα τρωγαμε άκου εκεί σουτζούκι. Με πασοκαρα Μερσεντέ και πόρσε είχαμε για αγροτικα
Θα μετανιώσω μετά αλλά θα σου γράψω το μαντήλι που έκλαιγα ώστε να είσαι και συ κληρονόμος σε κάτι να έχουν να στο λένε οι επομενοι
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@savas89 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@savas89 αν τα δούμε με ψυχρή λογική το 20% σε σώζει από πολλές περιπέτειες. Δεν ακούγεται ωραίο αλλά έτσι είναι και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αυτοκίνητο που τα 40κ σε μια στιγμή μπορεί νά γίνουν 0 σχεδόν.
Φυσικά παίζουν ρόλο και οι ετήσιες απολαβές σου όπως λέει ο Κρουζ όπου αν ας πούμε δεν βιαστεις και περιμένεις λίγο φτάνεις να παίξεις μπάλα με τον κανόνα του 20%. Ο Κρουζ έφερε ένα παράδειγμα που οι μισές απολαβές δεν ενέχουν κίνδυνο να χαθούν οπότε λογικά σκεπτόμενος μιλά για δοσεις κτλ. Και αγνοούμε το 20%, αλλά ακόμη και εκεί υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να α μην χάσεις απολαβές αλλά να σου εκτοξεύσουν τα έξοδα.
Γενικά το να ζεις πάνω από τις δυνατότητες σου δεν είναι καλό, κάποιοι τα καταφέρνουν και τους πάει καλά ομολογώ, άλλοι κάθεται μία στραβή και δεν σηκώνουν κεφάλι με τίποτα .Οκ φυσικά ευχής έργον να ανοίγεσαι όλο και λιγότερο αλλά επειδή ειδικά οι millenials εμείς δεν ευτυχησαμε να έχουμε έτοιμο χρήμα ζεστό από γονείς κάποιοι , οπότε υπάρχει και ο δανεισμός.

Είδα ότι από το 81 και μετά πιάνονται για millennials οπότε και γω τέτοιος είμαι
, δεν το ήξερα, νόμιζα είμαι στους προηγούμενουςΤεσπά και γω δεν είχα ζεστό χρήμα από γονείς και όχι μόνο καθώς δυστηχως έχασα και την μάνα μου μικρή αλλά δεν έχω δανειστεί ποτέ στην ζωή μου και μια χαρά χρηματοδότησα μόνος μου το master μου και μια χαρά τα κατάφερα με νοίκι και χώρις ευρώ από τον πατέρα μετά τα 24 (σπούδαζα ΤΕΙ μέχρι τότε)
Βέβαια δεν κληρονόμησα χρέη (βασικό) και δούλευα παράλληλα με σπουδές . Μπορεί να στάθηκα και τυχερός ίσως , δεν ξέρω αλλά πιστεύω ότι αν προσπαθήσεις πολύ κάτι θα καταφέρεις. Δεν έγινα και γιατρός αλλά όσο να ναι ότι μπορούσα το έκανα και δεν κλαφτηκα όταν άλλοι φίλοι μου είχαν πολύ περισσότερα
Ναι κι εγώ το "βρώμικο 89" γεννήθηκα χαχα. Έτσι είναι αγωνιζομαστε όλοι

-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Είδα ότι από το 81 και μετά πιάνονται για millennials οπότε και γω τέτοιος είμαι , δεν το ήξερα, νόμιζα είμαι στους προηγούμενους
Πασοκοι δηλαδή.
Με πασοκαρα δεν θα μίλαγα για τι είναι επένδυση και τι όχι
Θα συζητούσα πιο κότερο να πάρω
Για χρήματα στα @@ μου , θα πληρώσετε οι επόμενοι
Το πολύ πολύ οι επόμενοι να αγοράζουν χρεπια που νομίζουν ότι είναι αμάξια και που έχουν 45 μέτρα το 100-0. Το αστείο είναι ότι τα θεωρούν και αυτοκινητα
. σουτζούκι σουιφττ Κλάιν ΜάινΤα σουτζουκια ρε συ εμείς τα τρωγαμε άκου εκεί σουτζούκι. Με πασοκαρα Μερσεντέ και πόρσε είχαμε για αγροτικα
Θα μετανιώσω μετά αλλά θα σου γράψω το μαντήλι που έκλαιγα ώστε να είσαι και συ κληρονόμος σε κάτι να έχουν να στο λένε οι επομενοι
Σύμφωνα με το drive
Φρένα 100-0 km/h 38,4 m
-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Είδα ότι από το 81 και μετά πιάνονται για millennials οπότε και γω τέτοιος είμαι , δεν το ήξερα, νόμιζα είμαι στους προηγούμενους
Πασοκοι δηλαδή.
Με πασοκαρα δεν θα μίλαγα για τι είναι επένδυση και τι όχι
Θα συζητούσα πιο κότερο να πάρω
Για χρήματα στα @@ μου , θα πληρώσετε οι επόμενοι
Το πολύ πολύ οι επόμενοι να αγοράζουν χρεπια που νομίζουν ότι είναι αμάξια και που έχουν 45 μέτρα το 100-0. Το αστείο είναι ότι τα θεωρούν και αυτοκινητα
. σουτζούκι σουιφττ Κλάιν ΜάινΤα σουτζουκια ρε συ εμείς τα τρωγαμε άκου εκεί σουτζούκι. Με πασοκαρα Μερσεντέ και πόρσε είχαμε για αγροτικα
Θα μετανιώσω μετά αλλά θα σου γράψω το μαντήλι που έκλαιγα ώστε να είσαι και συ κληρονόμος σε κάτι να έχουν να στο λένε οι επομενοι
Σύμφωνα με το drive
Φρένα 100-0 km/h 38,4 m
Ναι γιατί αυτοί το μέτρησαν εν αντίθεση με τους υπόλοιπους στο φυσικό του περιβάλλον αφού το έβαψαν μπλε και το βύθισαν στην θάλασσα. Εκεί αποδίδει καλύτερα . Απλά χρησιμοποιείς και άγκυρα
Ενώ οι υπόλοιποι:
AI Overview:
Το Suzuki Swift χρειάζεται 46,1 μέτρα για να σταματήσει από τα 100 χλμ/ώρα, σύμφωνα με δοκιμές. Αυτή η τιμή κατατάσσει το Swift στις χειρότερες επιδόσεις όσον αφορά το φρενάρισμα σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα στην κατηγορία του. -
Εγώ μιλώ για το προηγούμενο.
Είναι θέμα ελαστικών.
Το 46,1 ήταν μια συγκεκριμένη δοκιμή
-
Υπάρχει αμάξι με 46 μέτρα 100-0? Στη βροχή που φθάνει?! Θα έχει άχρηστο abs από αυτά που και καλά δουλεύουν αλλά κάνουν τα αδύνατα δυνατά να μην τα αντιληφθείς.
-
Δεν μου αρέσει όπως εξελίσσεται η συζήτηση
Θα καλέσω την φρουρά.
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα