Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 64 / 67
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    1338
    51249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      azmo @ataim last edited by azmo

      @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Έψαξα για το mg5 και είδα ότι έχουν ένα ωραίο "Macedonia" στο eu site τους, κάποιος πρέπει να τους βάλει λίγο χέρι.

      Κανείς δεν μπορεί να βάλει χέρι στους Κινέζους. Είναι η νέα παγκόσμια υπερδύναμη και μπορούν να κάνουν οτι γουσταρουν. Πήγε ο Τραμπ να τους κάνει τον μαγκα με τους δασμούς και σχεδόν κατέρρευσε η Wall Street σε ενα 24ωρο και τους πήρε πίσω σαν κλαμμενο γατί.

      Το μόνο που μπορεί να κάνει ο ΥΠΕΞ μας είναι να στείλει στον CEO κάτι σε στυλ : "Καλημέρα κύριε Τσανγκ! Εχει μάλλον γινει ένα τυπογραφικό λάθος στο site σας. North Macedonia λεγεται η χώρα. Το αλλάζετε οπότε μπορείτε και αν θέλετε. Ο Θεός να μου κόβει χρόνια και να σας χαρίζει μέρες. Χαιρετίσματα στην σύζυγο. Πείτε μου πότε έρχεστε Ελλάδα για διακοπές για να έρθω να σας πάρω από το αεροδρόμιο και να έχω τον καφέ σας ετοιμο"

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Τρώω σκληρό μαρκάριζμα από τη σύζυγο και το παιδί για αγορά ενός υβριδικού MG3 και προσπαθώ να ξεγλυστρίσω.

        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Δεν έχει μεσαίο αερόσακο

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster @dstou last edited by

            @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Τρώω σκληρό μαρκάριζμα από τη σύζυγο και το παιδί για αγορά ενός υβριδικού MG3 και προσπαθώ να ξεγλυστρίσω.

            Γιατί να κάνεις αυτό το κακό στο εαυτό σου ;
            Δεν σε λυπούνται καθόλου ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Τους αντιπροτείνω ένα Κλιό ή ένα Πάλσαρ σε μετάχειρα, μπας και καθαρίσω με 9 χήνες.
              Μια άλλη εναλλακτική είναι το υβριδικό γιώρης σε μάζντα2, το οποίο θέλει 20.500 περίπου στη βασική, όσο και το κινέζικο. Από το χωροφύλακα στον αστυφύλακα...

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andya3 last edited by

                Άμα έχεις λεφτά πάρτο. Το πήρε ένας φίλος κι έχει πάθει πλάκα.

                Όσο αντέξει βέβαια (το MG...) αλλά οκ, νομίζω 7 χρόνια εγγύηση έχει, 20k : 7 = κάτι λιγότερο από 3k το χρόνο, δεν βαριέσαι, δε σε καταστρέφει και οικονομικά!

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσουν αλλά εγώ που οδήγησα το ZS ήταν μεταξένιο στην λειτουργία του σε συνθήκες βολτας. Κανένα απλό θερμικό και δη τρικύλινδρο δεν έχει τόσο μεταξένια λειτουργία. Το γεγονός πως σε χαλαρές ταχύτητες οπωσ 70-80 χλμ/ωρα το ηλεκτρικό μοτέρ είναι το traction motor αλλάζει όλη την αίσθηση οδήγησης. Εκεί θυμήθηκα του φίλους της ηλεκτροκίνησης που αναφέρουν τα τεσλα. Σκέψου σκέφτηκα ένα πραγματικό ev τι αίσθηση δίνει. Δηλαδή το δικό σου @andya3 με τον θερμικό τρικύλινδρο μοιάζει σαν αυτοκίνητο δεκαετίας σε αίσθηση. Ακόμα και το δικό μου με τετρακύλινδρο. Πάρε βόλτα του φίλου σου και δες και μόνος σου.

                  Καλά για τα τρακτέρ με το ντίζελ δεν το συζητώ. Είναι απλά ανέκδοτο. Σαν 50 έτη διαφοράς η αίσθηση .

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    50 χλμ διαφοράς είναι η αίσθηση από τα ντίζελ...

                    Τόσα πίσω ακολουθεί το εμτζι με την ηλεκτρομηχανή...😊

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 @lap last edited by

                      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσουν αλλά εγώ που οδήγησα το ZS ήταν μεταξένιο στην λειτουργία του σε συνθήκες βολτας. Κανένα απλό θερμικό και δη τρικύλινδρο δεν έχει τόσο μεταξένια λειτουργία. Το γεγονός πως σε χαλαρές ταχύτητες οπωσ 70-80 χλμ/ωρα το ηλεκτρικό μοτέρ είναι το traction motor αλλάζει όλη την αίσθηση οδήγησης. Εκεί θυμήθηκα του φίλους της ηλεκτροκίνησης που αναφέρουν τα τεσλα. Σκέψου σκέφτηκα ένα πραγματικό ev τι αίσθηση δίνει. Δηλαδή το δικό σου @andya3 με τον θερμικό τρικύλινδρο μοιάζει σαν αυτοκίνητο δεκαετίας σε αίσθηση. Ακόμα και το δικό μου με τετρακύλινδρο. Πάρε βόλτα του φίλου σου και δες και μόνος σου.

                      Καλά για τα τρακτέρ με το ντίζελ δεν το συζητώ. Είναι απλά ανέκδοτο. Σαν 50 έτη διαφοράς η αίσθηση .

                      Ναι. Οκ. Δεν εννοούσα τέτοια πράγματα όταν είπα ότι ο φίλος εντυπωσιάστηκε από το mg, αλλά δε θα σου χαλάσω το χατίρι γύρε! 😊

                      Βασικά είναι πολύ ζωντανό και διασκεδαστικό αυτοκίνητο, επιταχύνει πολύ γρήγορα και έχει καλό τιμονάκι, φέρνει λίγο σε polo gti! Αφού μου ανέφερε ότι πατάει απότομα γκάζι και σπινιάρει μόνο του και δεν μπορεί να το μαζέψει,Πως λέμε yaris? E, το ακριβώς αντίθετο 😀

                      Πέρα από την πλάκα, δεν νομίζω ότι υπάρχει στην αγορά αυτή τη στιγμή αυτοκίνητο στην τιμή και με τα προσόντα του mg3.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      ektoras ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Η μαμά εταιρία του MG είναι η SAIC που κατασκευάζει τα VW και Audi στην δική τους αγορά.

                        Εάν δεις ένα γράφημα που έχουν αναφερόμενοι στην ακαμψία του χάλυβα σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου, είναι όχι ίδιο αλλά πανομοιότυπο με τα γραφήματα που δημοσιεύει η VW. Δεν ξεχωρίζεις ποιο είναι ποιο. Αν το βρω θα το βάλω.

                        Όσον αφορά την λειτουργία του, είναι ένας ηλεκτροκινητήρας με 25 κιλά ροπής. Κινεί το αμάξωμα με υπέρ άνεση. Κανένας κραδασμός τίποτα.

                        Στην βασική έκδοση που είναι μια χαρά, όχι δεν υπάρχει άλλο αυτόματο με 200 άλογα.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skg1958 @dstou last edited by

                          @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          Τους αντιπροτείνω ένα Κλιό ή ένα Πάλσαρ σε μετάχειρα, μπας και καθαρίσω με 9 χήνες.
                          Μια άλλη εναλλακτική είναι το υβριδικό γιώρης σε μάζντα2, το οποίο θέλει 20.500 περίπου στη βασική, όσο και το κινέζικο. Από το χωροφύλακα στον αστυφύλακα...

                          Το έχω το Mazda ακριβώς έναν χρόνο. Μιά χαρά είναι και ιδιαίτερα ζωντανό αν το βάλεις στο power .Μέση πραγματική κατανάλωση σε καθημερινή χρήση 3,5/100. Στο ταξίδι με λίγο πάνω από τα όρια 4,3/100

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Δεν μηδενίζεις τον υπολογιστή κατανάλωσης στα ταξίδια και για αυτό βλέπεις τόσο χαμηλή κατανάλωση .

                            Η κατανάλωση λίγο πάνω από τα όρια είναι αυτή…

                            Youtube Video

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Πάντως, αν διαβάσει κανείς γισ τα προβλήματα των κινέζικων MG στη Βρετανία, που εκεί τα έχουν κάμποσα χρόνια, θα φρίξει. Τραγική αξιοπιστία, μόνιμη έλλειψη ανταλλακτικών πολύχρονη ακινητοποίηση στο συνεργείο μέχρι την αποκατάσταση και μέτρια υποστήριξη..

                              R L A 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                              • ektoras
                                ektoras @andya3 last edited by

                                @andya3 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                Αφού μου ανέφερε ότι πατάει απότομα γκάζι και σπινιάρει μόνο του και δεν μπορεί να το μαζέψει,

                                Κακό είναι αυτό, μήπως είναι πεζοδρομιοκυνηγός, όπως λέγαμε παλιά;

                                Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  και σπινιάρει μόνο του και δεν μπορεί να το μαζέψει,Πως λέμε yaris? E, το ακριβώς αντίθετο

                                  Μέχρι τα 60 πάνε μαζί, το yaris σπιναρει πιο εύκολα ακόμα και με μισό γκαζι λόγω μικρότερου βάρους.

                                  @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  Κακό είναι αυτό, μήπως είναι πεζοδρομιοκυνηγός, όπως λέγαμε παλιά;

                                  Όχι δεν είναι, πατάει και στρίβει πολύ καλά με ωραία αίσθηση από το τιμόνι.

                                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Στο eco και την ανάκτηση στο 3 γράφει κάτι 3.0λιτρα/100 χλμ σε καθημερινές μετακινήσεις.

                                    Μειώνει πολύ την κατανάλωση και τη ζήτηση για ενέργεια στο eco. Έχω την αίσθηση στο eco μένει με 130 άλογα όπως το Yaris

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster @dstou last edited by red_monster

                                      @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      Πάντως, αν διαβάσει κανείς γισ τα προβλήματα των κινέζικων MG στη Βρετανία, που εκεί τα έχουν κάμποσα χρόνια, θα φρίξει. Τραγική αξιοπιστία, μόνιμη έλλειψη ανταλλακτικών πολύχρονη ακινητοποίηση στο συνεργείο μέχρι την αποκατάσταση και μέτρια υποστήριξη..

                                      Και παρόλα αυτά, το συζητάς ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        red_monster @ataim last edited by

                                        @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        @andya3 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        και σπινιάρει μόνο του και δεν μπορεί να το μαζέψει,Πως λέμε yaris? E, το ακριβώς αντίθετο

                                        Μέχρι τα 60 πάνε μαζί, το yaris σπιναρει πιο εύκολα ακόμα και με μισό γκαζι λόγω μικρότερου βάρους.

                                        @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        Κακό είναι αυτό, μήπως είναι πεζοδρομιοκυνηγός, όπως λέγαμε παλιά;

                                        Όχι δεν είναι, πατάει και στρίβει πολύ καλά με ωραία αίσθηση από το τιμόνι.

                                        Μιλάμε και οι δύο για το ίδιο αυτοκίνητο ?

                                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @dstou last edited by lap

                                          @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                          Πάντως, αν διαβάσει κανείς γισ τα προβλήματα των κινέζικων MG στη Βρετανία, που εκεί τα έχουν κάμποσα χρόνια, θα φρίξει. Τραγική αξιοπιστία, μόνιμη έλλειψη ανταλλακτικών πολύχρονη ακινητοποίηση στο συνεργείο μέχρι την αποκατάσταση και μέτρια υποστήριξη..

                                          Το ατμοσφαιρικό το παλιό, είχε πολύ υψηλό δείκτη αξιοπιστίας. Βασικά ένα απλό αυτοκίνητο ήταν. Ατμοσφαιρικό, με μηχανικό κιβώτιο. Τι να χαλάσει.

                                          Για το νέο το υβριδικό γράφουν, αλλά θα δούμε μην είναι παιδικές ασθένειες ή κάτι σοβαρό και συστημικό

                                          Ακόμα και στα Yaris είχαν θέματα, με τα φρένα… με την συνδεσμολογία του αμαξώματος που έλειπαν ηλεκτροσυγκολλήσεις κτλ

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ataim
                                            ataim @red_monster last edited by

                                            @red_monster said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            @ataim said in [MG3

                                            Όχι δεν είναι, πατάει και στρίβει πολύ καλά με ωραία αίσθηση από το τιμόνι.

                                            Μιλάμε και οι δύο για το ίδιο αυτοκίνητο ?

                                            Για αυτοκίνητο πόλης πάντα, δεν είναι mini cooper ούτε mx5, είναι όμως αρκετά πάνω από τον μέσο όρο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 64 / 67
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr