-
Το καινουργιο το countryman είναι πολύ κλασατο. Πολύ ωραίο.
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το καινουργιο το countryman είναι πολύ κλασατο. Πολύ ωραίο.
Είναι απλά άθλιο σχεδιαστικά, απορώ τι σου αρέσει - άσε ξέρω, ό,τι σου αρέσει και στο Μούλτιπλα!!
-
@fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
άσε ξέρω, ό,τι σου αρέσει και στο Μούλτιπλα!!Το μουλτιπλα ομορφο?
-
-
-
it's not what you drive, it's how you drive
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Αμαξαρα....
το λέει η περδικούλα του να πηγαίνει έτσι με τη βάρκα και χωρίς κράνος
-
https://www.drive.gr/news/kosmos/volvo-xekina-tin-maziki-paragogi-sti-slobakia-2027
Είχαμε την BYD και την Leapmotor με εργοστάσια στην Ευρώπη.
Μάλλον θα έρθει και η Geely μέσω της Volvo.
Δηλαδή, μηδέν δασμούς στα τελικά προϊόντα τους.
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
https://www.drive.gr/news/kosmos/volvo-xekina-tin-maziki-paragogi-sti-slobakia-2027
Είχαμε την BYD και την Leapmotor με εργοστάσια στην Ευρώπη.
Μάλλον θα έρθει και η Geely μέσω της Volvo.
Δηλαδή, μηδέν δασμούς στα τελικά προϊόντα τους.
μηδέν δασμούς αλλά ακριβότερη παραγωγή
-
Έτσι, πάντως το leapmotor c10 που είναι d suv το δίνουν σε φοβερές τιμες
Βγαίνει και σε Reev
-
-
Ποιος μου έρχεται στο μυαλό όταν μου λένε για Mini Countryman/Fiat Multipla
/Ford Scorpio MKII κι άλλα παρόμοια τέρατα: -
Εδω λεει οτι και η λατρεμένη peugeot αλλα και η σιτρονελ πιάστηκαν με την γιδα στην πλάτη .
-
@teo-mak said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Εδω λεει οτι και η λατρεμένη peugeot αλλα και η σιτρονελ πιάστηκαν με την γιδα στην πλάτη .
Κι εγώ αυτό μπήκα να ποσταρω...
Καλά, από πότε είναι αυτή η εφημερίδα φίλε κρουζερ; -
Αυτός πρέπει να κινείται με ev σε λεωφορειόδρομο!
Δίνει ιδέες σε όσους έχουν ev για το πώς να χαιρετάτε τον κόσμο
-
Αυτό το αναφέρατε;;;
Δηλαδή, πόσο δύσκολο είναι να βάλουν ένα υβριδικό σύστημα, να πάρουν την πατέντα του κιβωτίου από την toyota, που την προσφέρει προς αγορά, όπως έκανε και η ford που την επέλεξε για το δικό της υβριδικό, και να ασχοληθούν με το να φτιαξουν δύο καλά ατμοσφαιρικά μοτέρ.
Δύο απλά και καλά ατμοσφαιρικά μοτέρ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.
Ούτε καδένες σε λάδι, ούτε ουρία ούτε τίποτα από όλα αυτά για να μειώσουν 2 γρ. Τους ρύπους.
Στην δε Σιτροέν απλώς να φτιάξουν αναρτήσεις από άλλο πλανήτη όπως αρμόζει στην εταιρία.
Τρία βήματα ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και σύγχρονοι.
Αλλά είπαμε, και εδώ και εκεί οι γενιες αυτές που βρέθηκαν σε θέσεις ευθύνης απλώς δεν μπορούν να κατανοήσουν τον σύγχρονο κόσμο. Η αντίληψη τους βρίσκετε σε εποχές 70-80s
-
Αυτά αφορούν περιπτώσεις πριν 10 - 15 χρόνια και λένε για το Γιούρο 5 που σύμφωνα με το άρθρο οι εταιρείες λένε ότι οι κανονισμοί του δεν ήταν σαφείς.
Οπότε μην τα παίρνουμε τις μετρητοίς όλα.
-
Και για τα νεότερα λέει.
Πόσα λεφτά έχουν πάει σε κουβά για τις εμμονές τους με το ντίζελ όταν όλη η τεχνολογία οδηγείται στην hybrid εποχή εδώ και 25 έτη;
Η Toyota πουλάει σε όποιον θέλει το σύστημα της ή μέρη του.
Δηλαδή έλεος.
Η ford πήρε το σύστημα της toyota και το ενίσχυσε για τα δικά της μοντέλα. Αυτή ήταν λογική λύση. Πόσο μάλλον για εταιρίες με μικρή κεφαλοποηση.
Το ίδιο έκανε και η psa με κιβώτια της aisin επί δεκαετίες, δηλαδή της Toyota
Ποια ντίζελ εν έτη 2020+++;;;;
Κρίμα και πάλι κρίμα για μια εταιρία που έβγαζε πολύ καλά αυτοκίνητα.
-
-
Ανακαλύπτουν το αυτονόητο για το κυκλοφοριακό.
Οι μελέτες που είχαν γίνει πριν 30-40-50-60 χρόνια τα είχαν προβλέψει όλα.
Δεν υλοποιήθηκε τίποτα όμως.
Η χρυσή ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων, έγινε η ευκαιρία του ΠΑΣΟΚ και των νταβατζήδων του να κονομήσουν φτιάχνοντας τεράστια στάδια από μπετόν, για αθλήματα που δεν είχαν καμία ζήτηση.
Αυτά έπρεπε να είναι λυόμενα, ώστε να κοστίσουν ελάχιστα και να μας αδειάσουν τον χώρο μετά, ενώ έπρεπε να έχει γίνει από το 2000 η επέκταση των 3,8 χλμ της Λεωφόρου Κύμης που ακόμα περιμένουμε την απόφαση των ξυστών της Πανεπιστημίου πάνω σε προσφυγή των ξυστοδημάρχων.
Τα ίδια είχαν γίνει και με την περιφερειακή Υμηττού.
Λεωφόρος Κύμης, Ελευσίνα - Οινόφυτα/Θήβα, μεταφορά στο Θριάσιο δίπλα στις αποθήκες του ΟΣΕ, των μεταφορικών και της Λαχαναγοράς, κόμβος Σκαραμαγκά, απαγόρευση εισόδου νταλικών, μετά τα Οινόφυτα και ανατολικά της Ελευσίνας, αφού ο Ελευσίνα - Οινόφυτα θα έδινε την διέξοδο μαζί με την Σχιστού για τα λιμάνια Πειραιά και Ελευσίνας.
Πλήρης απαγόρευση φορτηγών άνω των 7,5 τόνων από τις 8.00 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ και χρήση οχημάτων τελευταίου χλμ για τις διανομές.
Ετσι θα είχαν ανοίξει οι μεγάλοι δρόμοι, οπότε μετά θα κοιτάζαμε το θέμα της εισόδου στο κέντρο της Αθήνας και την στάθμευση.
Οπως τα έχουν λύσει οι άλλοι Ευρωπαίοι.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!