-
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει ξανα. Γιατι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αντλία θερμότητας , χάνουν μεγαλύτερη αυτονομία το καλοκαίρι, σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς αντλία ?
Οταν εχουν αντλια δεν εχουν και το συνηθισμενο τυπο a/c ? Δεν ξερω πως δουλευει η αντλιαη διαφορα είναι μικρή και μη σημαντικη. Χανουν καποια μικρη αυτονομία γιατι αντι να δροσιζουν τους επιβάτες τους μόνο, δροσιζουν και τις συστοιχίες μπαταριων αρα ξοδευουν περισσότερη ισχυ
ΟΜΩΣ
σε κάποια χρόνια οι μπαταρίες αυτών χωρις αντλια θερμότητας θα έχουν πέσει περισσότερο ενω με αυτά με αντλια θα έχουν διατηρησει τις μπαταρίες με μικρότερο degradation
ΑΡΑ οσο περνανε τα χρόνια αυτό αντιστρέφεται!!!!!
γιατι πολύ απλα η χωρητικότητα των μπαταριων με αντλια θα πέσει πολύ λιγότερο από αυτά που δεν εχουν!!!
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει ξανα. Γιατι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αντλία θερμότητας , χάνουν μεγαλύτερη αυτονομία το καλοκαίρι, σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς αντλία ?
Οταν εχουν αντλια δεν εχουν και το συνηθισμενο τυπο a/c ? Δεν ξερω πως δουλευει η αντλιαη διαφορα είναι μικρή και μη σημαντικη. Χανουν καποια μικρη αυτονομία γιατι αντι να δροσιζουν τους επιβάτες τους μόνο, δροσιζουν και τις συστοιχίες μπαταριων αρα ξοδευουν περισσότερη ισχυ
ΟΜΩΣ
σε κάποια χρόνια οι μπαταρίες αυτών χωρις αντλια θερμότητας θα έχουν πέσει περισσότερο ενω με αυτά με αντλια θα έχουν διατηρησει τις μπαταρίες με μικρότερο degradation
ΑΡΑ οσο περνανε τα χρόνια αυτό αντιστρέφεται!!!!!
γιατι πολύ απλα η χωρητικότητα των μπαταριων με αντλια θα πέσει πολύ λιγότερο από αυτά που δεν εχουν!!!
Δλδ οταν ανοιγεις το a/c στελνει και στις μπαταριες ή στελνει ετσι κι αλλιως (οταν ζεσταθουν) ?
-
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει ξανα. Γιατι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αντλία θερμότητας , χάνουν μεγαλύτερη αυτονομία το καλοκαίρι, σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς αντλία ?
Οταν εχουν αντλια δεν εχουν και το συνηθισμενο τυπο a/c ? Δεν ξερω πως δουλευει η αντλιαη διαφορα είναι μικρή και μη σημαντικη. Χανουν καποια μικρη αυτονομία γιατι αντι να δροσιζουν τους επιβάτες τους μόνο, δροσιζουν και τις συστοιχίες μπαταριων αρα ξοδευουν περισσότερη ισχυ
ΟΜΩΣ
σε κάποια χρόνια οι μπαταρίες αυτών χωρις αντλια θερμότητας θα έχουν πέσει περισσότερο ενω με αυτά με αντλια θα έχουν διατηρησει τις μπαταρίες με μικρότερο degradation
ΑΡΑ οσο περνανε τα χρόνια αυτό αντιστρέφεται!!!!!
γιατι πολύ απλα η χωρητικότητα των μπαταριων με αντλια θα πέσει πολύ λιγότερο από αυτά που δεν εχουν!!!
Δλδ οταν ανοιγεις το a/c στελνει και στις μπαταριες ή στελνει ετσι κι αλλιως (οταν ζεσταθουν) ?
Αυτόματα στέλνει ετσι και αλλιως οταν εντοπίσει οτι εχουν υπερθερμανθει ή αντιστοιχα όταν θεωρεί οτι ειναι πολύ παγωμένες. Εχει ενα range θερμοκρασιών οφελιμο που ξέρει οτι εκει οι μπαταρίες ειναι πιο αποδοτικές και δεν εχουν degradation μεγάλο και το συστημα τις κρατάει εκει. Βεβαια ο καθε κατασκευαστής το πραγματοποιει διαφορετικα κάπως αλλα για να καταλάβεις την γενική ιδέα
-
-
-
Καλα τα λεει ο Κρουζερ!! Το προσανατολισμενο σε ανεση Σιτροεν εχει τα καλυτερο κρατημα απολα!!
-
-
Ανταποκριτης από Κίνα παρον χαχαχαχαχα. θα σας βαλω μερικές φωτο από μια βολτα στην Κινα σημερα. Τυφλα να εχουν οι εκθεσεις αυτοκινητων
-
-
-
-
-
-
Το τελευταιο , πολυμορφικο το αγαπημενο μου .
Εχεις κρυφο λογαριασμο για τις απολαυσεις της Απω Ανατολης ; και χρησιμοποιεις ντοπιο κινητο ; -
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το τελευταιο , πολυμορφικο το αγαπημενο μου .
Εχεις κρυφο λογαριασμο για τις απολαυσεις της Απω Ανατολης ; και χρησιμοποιεις ντοπιο κινητο ;δεν εχω ιδεα ποιες ειναι οι απολαυσεις της απω ανατολης που λες. μονο εχω ακουσει.
ενα κινητο εχω μονο. Τωρα ντοπιο ειναι σχετικο, τοσες φορες που εχω ερθει Κινα (πανω από 70) με λες και μενα ντοπιο
-
Τι αμαξαρες που ειναι τα nio; ακομα και χωρις την ολη φαση του battery swap.
Αν και θα συμφωνησω με τον otso, οτι την καρδια μου την εκλεψε το Li Auto mega home. Δωσε μου captain's chair και την ψυχη μου παρε. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι αμαξαρες που ειναι τα nio; ακομα και χωρις την ολη φαση του battery swap.
Αν και θα συμφωνησω με τον otso, οτι την καρδια μου την εκλεψε το Li Auto mega home. Δωσε μου captain's chair και την ψυχη μου παρε.μλκς κινεζιες
τα καλα αμαξια ειναι τα Χαllantris-στεllantis που κάνουν πολυ παραπάνω χρηματα και ειναι η προτιμηση εργολάβων και κληρονομων. ασε τις κινεζιες δεν θα τις πάρει κανενας
-
Ειδα το βιντεο με τα 1000χλμ που κανει ως δοκιμη.
Ειναι εντυπωσιακο πως για να πετυχει τον καλυτερο χρονο πρεπει να φορτιζει εως περιπου 50% και αυτο σημαινει σταση για φορτιση καθε 100-130χλμ!!!Συγνωμη αυτο δεν ειναι ταξιδι, ειναι ταλαιπωρια που θα επρεπε να πληρωνεσαι για το κανεις.
Ναι οκ, υποτιθεται ειναι ενα μικρο αυτοκινητο πολης αλλά και παλι ειναι εντυπωσιακα απογοητευτικο.
-
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι οκ, υποτιθεται ειναι ενα μικρο αυτοκινητο πολης αλλά και παλι ειναι εντυπωσιακα απογοητευτικο.
Γαλλικό τι περιμένεις?? Είπαμε, ηλεκτρικα = ΜΟΝΟ Τέσλα σήμερα και σε λίγο και Κινεζιές. Τα Ευρωπαϊκά ηλεκτρικά για πέταμα ειναι.
-
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ειδα το βιντεο με τα 1000χλμ που κανει ως δοκιμη.
Ειναι εντυπωσιακο πως για να πετυχει τον καλυτερο χρονο πρεπει να φορτιζει εως περιπου 50% και αυτο σημαινει σταση για φορτιση καθε 100-130χλμ!!!Συγνωμη αυτο δεν ειναι ταξιδι, ειναι ταλαιπωρια που θα επρεπε να πληρωνεσαι για το κανεις.
Ναι οκ, υποτιθεται ειναι ενα μικρο αυτοκινητο πολης αλλά και παλι ειναι εντυπωσιακα απογοητευτικο.
το 1000km challenge ειναι κατι πολυ ειδικο, οπου προσπαθει βασει των χαρακτηριστικων του καθε αμαξιου να πετυχει τον ελαχιστο χρονο. Δεν ταξιδευει κανενας ετσι. Οπως ειπες και μονος σου ομως, ειναι ενα μικρο αυτοκινητο πολης, δεν θα κανει καποιος 1000km μονοκοπανια με αυτο. Ακομα και αν τα κανει, δεν θα τα κανει με αυτον τον τροπο
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης