-
ελατε ρε σεις! μην χαλατε το νημα! Εδω μιλαμε για την αμαξαρα το c3
-
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ηλεκτροκίνηση και σοβαρότητα θέλουν 10 χρόνια ακόμα για να συμπέσουν...
Επειδή δεν έχω δει βιντεάκια του και δεν θα ανοίξω το κανάλι του, για τα κινέζικα που δεν σου δείχνουν πραγματικό υπόλοιπο αυτονομίας λέει κάτι ?
Η εκεί δεν το ακουμπάει ?
κανενα οχημα, ευρωπαικο, αμερικανικο ή κινεζικο, θερμικο ή ηλεκτρικο δεν δειχνει σωστα τα υπολειπομενα χιλιομετρα. Βασικα, σε ηλεκτρικα οχηματα, μονο οι αρχαριοι χρησιμοποιουν την ενδειξη των χιλιομετρων. Το SoC κοιταμε και αυτο ειναι το πρωτο πραγμα που γυριζεις οταν μπαινεις σε ηλεκτρικο. Απο χιλιομετρα σε soc.
Λάθος ορθογραφικό.
To Σοκ που παθαίνετε με τις καταναλώσεις που βλέπετε κοιτάτε...

τελειωσαν τα επιχειρηματα ε; Μην ξεχασεις να με διορθωσεις και για την ελλειψη τονων οταν γραφω

Οχι αυτό είναι διάλειμμα για να γελάσει λίγο το χειλάκι σας εσάς των SoCαρισμένων...

-
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Γιατί λοιπόν να πάρει κάποιος ηλεκτρικό, εκτός αν κινείται μέσα στο μποτιλιάρισμα, οπότε ποιός ο λόγος για αυτοκίνητο μεγαλύτερο από 4 άντε 4,20 μ.
Να το πούμε άλλη μια φορά: ΔΕΝ αγοράζεις ηλεκτρικό για να έχεις μειωμένο κόστος κίνησης, αυτό ειναι μια ευπρόσδεκτη παρενέρεγεια και δεν ξέρουμε για πόσο θα είναι. Αγοράζεις ηλεκτρικό γιατι ειναι καλύτερο αυτοκίνητο, ανώτερη εμπειρία κίνησης. Αγοράζεις αμάξι με 300-400 άλογα και διαστημικό εξοπλισμό σε τιμή που έχει ένα καλοεξοπλισμένο μεσαίο αμάξι με 150 άλογα. π.χ. αντί για Ford Focus, VW Golf ή Peugeot 308, αγοράζεις ένα πολύ ανώτερο αμάξι.
Όποιος αγοράζει ηλεκτρικό για να έχει οικονομία μετακίνσης, έχει λάθος κριτήρια και κάνει λάθος επιλογή, γιατί πολύ απλά προ-πληρώνει την όποια οικονομία.
Αγοράζω 300-400 άλογα για να πηγαίνω σαν να έχω 60-80...

-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ηλεκτροκίνηση και σοβαρότητα θέλουν 10 χρόνια ακόμα για να συμπέσουν...
Επειδή δεν έχω δει βιντεάκια του και δεν θα ανοίξω το κανάλι του, για τα κινέζικα που δεν σου δείχνουν πραγματικό υπόλοιπο αυτονομίας λέει κάτι ?
Η εκεί δεν το ακουμπάει ?
κανενα οχημα, ευρωπαικο, αμερικανικο ή κινεζικο, θερμικο ή ηλεκτρικο δεν δειχνει σωστα τα υπολειπομενα χιλιομετρα. Βασικα, σε ηλεκτρικα οχηματα, μονο οι αρχαριοι χρησιμοποιουν την ενδειξη των χιλιομετρων. Το SoC κοιταμε και αυτο ειναι το πρωτο πραγμα που γυριζεις οταν μπαινεις σε ηλεκτρικο. Απο χιλιομετρα σε soc.
Λάθος ορθογραφικό.
To Σοκ που παθαίνετε με τις καταναλώσεις που βλέπετε κοιτάτε...

τελειωσαν τα επιχειρηματα ε; Μην ξεχασεις να με διορθωσεις και για την ελλειψη τονων οταν γραφω

Οχι αυτό είναι διάλειμμα για να γελάσει λίγο το χειλάκι σας εσάς των SoCαρισμένων...

το χειλακι μας εχει στραβωσει αποτο γελιο που ριξαμε ηδη
-
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
ελατε ρε σεις! μην χαλατε το νημα! Εδω μιλαμε για την αμαξαρα το c3
Η οποία εκτός των άλλων δίνει ότι πληρώνεις.
Σε αντίθεση με άλλους, που δίνουν πολύ λιγότερα...
Δεν περιλαμβάνονται στην συζήτηση οι νονέιμ κινέζοι...
-
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ηλεκτροκίνηση και σοβαρότητα θέλουν 10 χρόνια ακόμα για να συμπέσουν...
Επειδή δεν έχω δει βιντεάκια του και δεν θα ανοίξω το κανάλι του, για τα κινέζικα που δεν σου δείχνουν πραγματικό υπόλοιπο αυτονομίας λέει κάτι ?
Η εκεί δεν το ακουμπάει ?
κανενα οχημα, ευρωπαικο, αμερικανικο ή κινεζικο, θερμικο ή ηλεκτρικο δεν δειχνει σωστα τα υπολειπομενα χιλιομετρα. Βασικα, σε ηλεκτρικα οχηματα, μονο οι αρχαριοι χρησιμοποιουν την ενδειξη των χιλιομετρων. Το SoC κοιταμε και αυτο ειναι το πρωτο πραγμα που γυριζεις οταν μπαινεις σε ηλεκτρικο. Απο χιλιομετρα σε soc.
Λάθος ορθογραφικό.
To Σοκ που παθαίνετε με τις καταναλώσεις που βλέπετε κοιτάτε...

τελειωσαν τα επιχειρηματα ε; Μην ξεχασεις να με διορθωσεις και για την ελλειψη τονων οταν γραφω

Οχι αυτό είναι διάλειμμα για να γελάσει λίγο το χειλάκι σας εσάς των SoCαρισμένων...

το χειλακι μας εχει στραβωσει αποτο γελιο που ριξαμε ηδη
Εχει στραβώσει από το κόστος που πληρώσατε για το ηλεκτρικό , από αυτό που πληρώνετε και από το γεγονός ότι δεν μπορείτε να πάτε πουθενά...
Εχε υπ΄ όψη σου ότι ο καφές θα αργήσει σήμερα...

-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ηλεκτροκίνηση και σοβαρότητα θέλουν 10 χρόνια ακόμα για να συμπέσουν...
Επειδή δεν έχω δει βιντεάκια του και δεν θα ανοίξω το κανάλι του, για τα κινέζικα που δεν σου δείχνουν πραγματικό υπόλοιπο αυτονομίας λέει κάτι ?
Η εκεί δεν το ακουμπάει ?
κανενα οχημα, ευρωπαικο, αμερικανικο ή κινεζικο, θερμικο ή ηλεκτρικο δεν δειχνει σωστα τα υπολειπομενα χιλιομετρα. Βασικα, σε ηλεκτρικα οχηματα, μονο οι αρχαριοι χρησιμοποιουν την ενδειξη των χιλιομετρων. Το SoC κοιταμε και αυτο ειναι το πρωτο πραγμα που γυριζεις οταν μπαινεις σε ηλεκτρικο. Απο χιλιομετρα σε soc.
Λάθος ορθογραφικό.
To Σοκ που παθαίνετε με τις καταναλώσεις που βλέπετε κοιτάτε...

τελειωσαν τα επιχειρηματα ε; Μην ξεχασεις να με διορθωσεις και για την ελλειψη τονων οταν γραφω

Οχι αυτό είναι διάλειμμα για να γελάσει λίγο το χειλάκι σας εσάς των SoCαρισμένων...

το χειλακι μας εχει στραβωσει αποτο γελιο που ριξαμε ηδη
Εχει στραβώσει από το κόστος που πληρώσατε για το ηλεκτρικό , από αυτό που πληρώνετε και από το γεγονός ότι δεν μπορείτε να πάτε πουθενά...
Εχε υπ΄ όψη σου ότι ο καφές θα αργήσει σήμερα...

σε αυτα δεν απανταω καν διοτι σε κριση παραληρηματος δεν φερνουμε ποτε αντιρρηση

-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Εγώ είμαι γνωστός χέητερς των ηλεκτρικών, οπότε για τα ηλεκτρικά 3 είπα ότι είναι φτηνά αυτοκίνητα πόλης, που είναι και η μόνη χρήση των ηλεκτρικών σήμερα.
H χρήση ειναι για παντού, γιατί τα μόνο ηλεκτρικά σήμερα ειναι τα Τέσλα, όλα τα άλλα ειναι πασατέμπος! Και με καταναλώσεις 14-18kwh/100χλμ ειναι μια χαρά και με αυτονομία 400χλμ και γενικά δεν έχουν ανταγωνισμό. Τα ηλεκτρικά Στελάντια ειναι για γέλια.
ΥΓ: όποιος έχει Φ/Β (όλο και περισσότεροι πλέον), απλά κινούνται τσάμπα. Διυληστήριο όμως δεν μπορείς να βάλεις σπίτι σου.

-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αγοράζω 300-400 άλογα για να πηγαίνω σαν να έχω 60-80...

Δεν σου είπε κανείς να πηγάινεις έτσι. Όσοι πάνε έτσι ειναι απλά βλάκες. Μπορείς να κινείσαι με τα όρια, να είσαι πρώτος σε κάθε φανάρι και να κάνεις προσπέραση στο επαρχιακό δίκτυο με τα 400 άλογα, άρα με ασφάλεια και άνεση. Οπότε μια χαρά ειναι τα 400 άλογα και με εξοπλισμό που στα πρίμια κοστίζει όσο ένα Τέσλα και τα μη πρίμια απλά δνε τον προσφέρουν ούτε ως έξτρα.
-
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Εγώ είμαι γνωστός χέητερς των ηλεκτρικών, οπότε για τα ηλεκτρικά 3 είπα ότι είναι φτηνά αυτοκίνητα πόλης, που είναι και η μόνη χρήση των ηλεκτρικών σήμερα.
H χρήση ειναι για παντού, γιατί τα μόνο ηλεκτρικά σήμερα ειναι τα Τέσλα, όλα τα άλλα ειναι πασατέμπος! Και με καταναλώσεις 14-18kwh/100χλμ ειναι μια χαρά και με αυτονομία 400χλμ και γενικά δεν έχουν ανταγωνισμό. Τα ηλεκτρικά Στελάντια ειναι για γέλια.
ΥΓ: όποιος έχει Φ/Β (όλο και περισσότεροι πλέον), απλά κινούνται τσάμπα. Διυληστήριο όμως δεν μπορείς να βάλεις σπίτι σου.

Για τα Τέσλα δεν λέω κουβέντα όπως είδες...
Με τον Ιλον έχουμε πιει και ένα καφέ μαζί...

-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Εχε υπ΄ όψη σου ότι ο καφές θα αργήσει σήμερα...

Α ρε cruiser εσυ και ο Καμμενος μονο υποστηριζετε τη φουκαριαρα τη Citroen.
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Για τα Τέσλα δεν λέω κουβέντα όπως είδες...
Μα δεν υπάρχουν άλλα ηλεκτρικα! όταν λέμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Τέσλα εννοούμε.
-
@george-0 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Εχε υπ΄ όψη σου ότι ο καφές θα αργήσει σήμερα...

Α ρε cruiser εσυ και ο Καμμενος μονο υποστηριζετε τη φουκαριαρα τη Citroen.
Εμείς και οι πωλήσεις...
Είμαστε αρκετοί περισσότεροι από τους χέητερς...
-
Καλά θα πάει και αυτό....

-
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/posts/2771289433070049/
και το fb post για να μπειτε να απολαυσετε τα σχολια. Αστεια τιμη οταν το inster ειναι καλυτερο αυτοκινητο και αρκετα φτηνοτερο.
Περιμενω απαντηση απο το γραφειο τυπου...
-
Όποιος έχει διαβάσει έστω και 3 δημοσιεύσεις του εν λόγω κυρίου καταλαβαίνει πόσο σοβαρός, τεχνικά άρτιος και προπάντων μετρημένος είναι. Τα γράφω αυτά για να προλάβω μερικούς μερικούς !
-
@red_monster said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Όποιος έχει διαβάσει έστω και 3 δημοσιεύσεις του εν λόγω κυρίου καταλαβαίνει πόσο σοβαρός, τεχνικά άρτιος και προπάντων μετρημένος είναι. Τα γράφω αυτά για να προλάβω μερικούς μερικούς !
ολα αυτα που λες (και ισχυουν) δεν εχουν απολυτως καμμια σημασια για το γραφειο τυπου

-
Σαμποτάζ των Γάλλων εκ των έσω , έτσι ώστε να αηδιάσει ο κόσμος με την ηλεκτροκίνηση και να γυρίσουν στον πιουρτεκ.
-
Ανοησίες γράφει, αλλά ήμουν στην δουλειά, είμαι σε καφέ και φαγητό σε συνάντηση και μετά γραφείο με πελάτες οπότε το βράδυ θα απαντήσω.
-
Μπραβο…είσαι έλληνας

Εργατικότητα ρε φίλε. Οχι σαν άλλους κληρονόμους.
Citroen C3 / e-C3 (2024)