-
Καλά ακόμα ασχολείστε με τα Στελλάντια, που χαλάνε με το μάτιασμα και που ακόμα και οι ίδιοι δεν ξέρουν να τα φτιάξουν και δεν ξέρουν πότε θα παραχθεί τι και πως. Ρε παιδιά οι άνθρωποι ειναι κωμωδίες, μόνο για φαγητά, γλυκα και κρασιά κάνουν...από μηχανολογία δεν το έχουν, τι να κάνουμε τώρα!?!
-
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ο τύπος λέει θα πάει να ανανεώσει την άδεια παραμονής.
Από που να είναι άραγε ?

Μάλλον για Σουηδός φαίνεται.
Δεν είναι η Σουηδία στην ΕΕ για αυτό θέλει άδεια παραμονής.
Θα το δω αργότερα το βίντεο και θα το σχολιάσω.
Έλα μωρέ με τον σχιστοματη. Ενας τυχαίος είναι. Δεν ξέρει αυτός από ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οπως και ο Seth McFarlane δεν ξέρει από κωμωδίαείδα το βίντεο του μ*****α. Είναι προφανώς στημένος, γιατί αφού παριστάνει τον ειδικό και λέει ότι έχει οδηγήσει εκατοντάδες ηλεκτρικά, γιατί όπως λέει ο ίδιος έκανε λάθος στην αρχή και ξέχασε να σβήσει το αμάξι πριν βάλει τον φορτιστή. Μετά αρχίζει να γκρινιάζει από το πρώτο λεπτό, προφανώς είναι Μακρόν και αυτός και τρώει ξύλο από την γυναίκα του, για αυτό φοβάται τόσο.
Μετά ενώ έχει δει πως ξεκουμπώνει κάνει σαν υστερική γριά και τραβάει τα καλώδια και διάφορα άλλα γελοία και γραφικά.
Εντάξει χέητερς υπάρχουν πολλοί, δεν ξέρω πως δουλεύει το σύστημα, αλλά ίσως θα έπρεπε να του πουν δύο λογάκια οι νομικοί της Στελλάντις, αν τελικά αυτά που κάνει είναι λάθη που θα έπρεπε λόγω της εμπειρίας του να μην τα κάνει.
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ο τύπος λέει θα πάει να ανανεώσει την άδεια παραμονής.
Από που να είναι άραγε ?

Μάλλον για Σουηδός φαίνεται.
Δεν είναι η Σουηδία στην ΕΕ για αυτό θέλει άδεια παραμονής.
Θα το δω αργότερα το βίντεο και θα το σχολιάσω.
Έλα μωρέ με τον σχιστοματη. Ενας τυχαίος είναι. Δεν ξέρει αυτός από ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οπως και ο Seth McFarlane δεν ξέρει από κωμωδίαείδα το βίντεο του μαλάκα. Είναι προφανώς στημένος, γιατί αφού παριστάνει τον ειδικό και λέει ότι έχει οδηγήσει εκατοντάδες ηλεκτρικά, γιατί όπως λέει ο ίδιος έκανε λάθος στην αρχή και ξέχασε να σβήσει το αμάξι πριν βάλει τον φορτιστή. Μετά αρχίζει να γκρινιάζει από το πρώτο λεπτό, προφανώς είναι Μακρόν και αυτός και τρώει ξύλο από την γυναίκα του, για αυτό φοβάται τόσο.
Μετά ενώ έχει δει πως ξεκουμπώνει κάνει σαν υστερική γριά και τραβάει τα καλώδια και διάφορα άλλα γελοία και γραφικά.
Εντάξει χέητερς υπάρχουν πολλοί, δεν ξέρω πως δουλεύει το σύστημα, αλλά ίσως θα έπρεπε να του πουν δύο λογάκια οι νομικοί της Στελλάντις, αν τελικά αυτά που κάνει είναι λάθη που θα έπρεπε λόγω της εμπειρίας του να μην τα κάνει.
επειδη τον ανθρωπο δεν τον εχεις παρακολουθησει και δεν γνωριζεις τι συνεισφορα του με τα απιστευτα excel, απλα θα απαντησω σε αυτα που λες.
α. δεν χρειαζεται να "σβησεις" ενα ηλεκτρικο αμαξι για να φορτισει. Αν τα ηλεκτρικα στελαντις χρειαζονται κατι τετοιο εχει ξεκινησει το fail νωριτερα απο οτι νομιζα.
β. το οχημα δεν μπορουσε να μπει σε "ταχυτητα" για να κουνηθει και αυτο "λυθηκε" οταν το εβαλε στον φορτιστη. Κατι που μας φερνει στο επομενο fail
γ. η "μανικα" του φορτιστη ειχε κολλησει και δεν εβγαινε, διοτι δεν την απελευθερωνε το οχημα. fail
δ. οταν ξεκινησε να φορτιζει το οχημα, η ισχυς φορτισης ηταν πολυ χαμηλοτερη απο αυτην που προκυπτει απο το charging curve. Επρεπε να βλεπει σχεδον 100kw, ειδε <45kw. fail
ε. και ερχομαστε τωρα στο ΕΠΙΚΟΤΕΡΟ σημειο, το οποιο οπως ανεφερε το εχει συναντησει και σε αλλα στελαντις και ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΑ! Καποια χαζομαρα εχουν κανει και δεν γινεται σωστα το handshake οταν η μανικα του φορτιστη δεν ειναι στην τελεια θεση. Επρεπε να βαλει απο κατω κατι για να υποστηριξει το καλωδιο και ετσι να μην "πεφτει". Οταν καποιος υπαλληλος του παρκινγκ, εβγαλε τον σκουπιδοτενεκε (pun intended) απο τη θεση του η φορτιση σταματησε. FAIL
αλλα ναι, πες να κινηθουν νομικα εναντιον του να γελασουμε λιγο

-
Ξεκίνησα να δω και δεύτερο βίντεο στην σειρά που τα έχει στο κανάλι του ο Αρχιμ******ς.
Είχε το αιρκρος. Ο τύπος κάνει τον καραγκιόζη προφανώς απευθυνόμενος στους χέητερς κάθε μάρκας, που είναι πολύ περισσότεροι από αυτός που την συμπαθούν...
Κάτι είπε ότι έχει ηλεκτρικό γκόλφ, οπότε είναι λογική η προαγωγή του σε Αρχιμα, από απλό μα.
Επίσης είπε για το Αιρκρος που έχει εξαιρετική ανάρτηση ότι είναι βάρκα, όπως όλα τα σιτροέν, αλλά ο Αρχιμ*****ς δεν έχει δει πόσο γαμάτο ήταν το 3 στον τάρανδο.
Ισως γιατί από τον φόβο που έδειξε για την γυναίκα του, φοβάται τους ταράνδους, μην κολλήσει τίποτα στο κεφάλι του.
Ισως και να έχει κολλήσει και να μην το ξέρει.
Επίσης το 3 και το 3 αιρκρος ηλεκτρικά έχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό, ώστε να έχουν χαμηλές τιμές, οπότε οι συγκρίσεις με αμάξια που είναι 10-20000 πιο ακριβά είναι ίδιον των ανόητων όπως ο τύπος, ή μπορεί και να μην είναι ανόητος, απλά να τα παίρνει χοντρά από άλλους.
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ξεκίνησα να δω και δεύτερο βίντεο στην σειρά που τα έχει στο κανάλι του ο Αρχιμαλάκας.
Είχε το αιρκρος. Ο τύπος κάνει τον καραγκιόζη προφανώς απευθυνόμενος στους χέητερς κάθε μάρκας, που είναι πολύ περισσότεροι από αυτός που την συμπαθούν...
Κάτι είπε ότι έχει ηλεκτρικό γκόλφ, οπότε είναι λογική η προαγωγή του σε Αρχιμαλάκα, από απλό μαλάκα.
Επίσης είπε για το Αιρκρος που έχει εξαιρετική ανάρτηση ότι είναι βάρκα, όπως όλα τα σιτροέν, αλλά ο Αρχιμαλάκας δεν έχει δει πόσο γαμάτο ήταν το 3 στον τάρανδο.
Ισως γιατί από τον φόβο που έδειξε για την γυναίκα του, φοβάται τους ταράνδους, μην κολλήσει τίποτα στο κεφάλι του.
Ισως και να έχει κολλήσει και να μην το ξέρει.
Επίσης το 3 και το 3 αιρκρος ηλεκτρικά έχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό, ώστε να έχουν χαμηλές τιμές, οπότε οι συγκρίσεις με αμάξια που είναι 10-20000 πιο ακριβά είναι ίδιον των ανόητων όπως ο τύπος, ή μπορεί και να μην είναι ανόητος, απλά να τα παίρνει χοντρά από άλλους.
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ... πεθαινω.. σβηνω
Γραψτου ρε συ και κανενα σχολιο απο αυτα που λες εδω σε εμας οτι δεν χρειαζεται εξοπλισμος επειδη η εταιρεια ξερει καλυτερα τι θελει ο καταναλωτης. Μην τα κρατας μονο για εμας εδω

-
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ο τύπος λέει θα πάει να ανανεώσει την άδεια παραμονής.
Από που να είναι άραγε ?

Μάλλον για Σουηδός φαίνεται.
Δεν είναι η Σουηδία στην ΕΕ για αυτό θέλει άδεια παραμονής.
Θα το δω αργότερα το βίντεο και θα το σχολιάσω.
Έλα μωρέ με τον σχιστοματη. Ενας τυχαίος είναι. Δεν ξέρει αυτός από ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οπως και ο Seth McFarlane δεν ξέρει από κωμωδίαείδα το βίντεο του μαλάκα. Είναι προφανώς στημένος, γιατί αφού παριστάνει τον ειδικό και λέει ότι έχει οδηγήσει εκατοντάδες ηλεκτρικά, γιατί όπως λέει ο ίδιος έκανε λάθος στην αρχή και ξέχασε να σβήσει το αμάξι πριν βάλει τον φορτιστή. Μετά αρχίζει να γκρινιάζει από το πρώτο λεπτό, προφανώς είναι Μακρόν και αυτός και τρώει ξύλο από την γυναίκα του, για αυτό φοβάται τόσο.
Μετά ενώ έχει δει πως ξεκουμπώνει κάνει σαν υστερική γριά και τραβάει τα καλώδια και διάφορα άλλα γελοία και γραφικά.
Εντάξει χέητερς υπάρχουν πολλοί, δεν ξέρω πως δουλεύει το σύστημα, αλλά ίσως θα έπρεπε να του πουν δύο λογάκια οι νομικοί της Στελλάντις, αν τελικά αυτά που κάνει είναι λάθη που θα έπρεπε λόγω της εμπειρίας του να μην τα κάνει.
επειδη τον ανθρωπο δεν τον εχεις παρακολουθησει και δεν γνωριζεις τι συνεισφορα του με τα απιστευτα excel, απλα θα απαντησω σε αυτα που λες.
α. δεν χρειαζεται να "σβησεις" ενα ηλεκτρικο αμαξι για να φορτισει. Αν τα ηλεκτρικα στελαντις χρειαζονται κατι τετοιο εχει ξεκινησει το fail νωριτερα απο οτι νομιζα.
β. το οχημα δεν μπορουσε να μπει σε "ταχυτητα" για να κουνηθει και αυτο "λυθηκε" οταν το εβαλε στον φορτιστη. Κατι που μας φερνει στο επομενο fail
γ. η "μανικα" του φορτιστη ειχε κολλησει και δεν εβγαινε, διοτι δεν την απελευθερωνε το οχημα. fail
δ. οταν ξεκινησε να φορτιζει το οχημα, η ισχυς φορτισης ηταν πολυ χαμηλοτερη απο αυτην που προκυπτει απο το charging curve. Επρεπε να βλεπει σχεδον 100kw, ειδε <45kw. fail
ε. και ερχομαστε τωρα στο ΕΠΙΚΟΤΕΡΟ σημειο, το οποιο οπως ανεφερε το εχει συναντησει και σε αλλα στελαντις και ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΑ! Καποια χαζομαρα εχουν κανει και δεν γινεται σωστα το handshake οταν η μανικα του φορτιστη δεν ειναι στην τελεια θεση. Επρεπε να βαλει απο κατω κατι για να υποστηριξει το καλωδιο και ετσι να μην "πεφτει". Οταν καποιος υπαλληλος του παρκινγκ, εβγαλε τον σκουπιδοτενεκε (pun intended) απο τη θεση του η φορτιση σταματησε. FAIL
αλλα ναι, πες να κινηθουν νομικα εναντιον του να γελασουμε λιγο

Στο αιρκρος δεν χρειάστηκε κάδος για να φορτίσει, έφτασε τα 90 η φόρτιση, αλλά ασχολήθηκε με το καπώ αν έχει αρμούς και άλλα γραφικά, που δείχνει ότι ο τύπος εξυπηρετεί συμφέροντα και μόνο.
Ειδικά η απαξιωτική του συμπεριφορά στην ανάρτηση του αιρκρος που το έχω οδηγήσει, δείχνει ότι ο τύπος είναι χειρότερος από διαιτητή σε αγώνα του γαύρου.
Προφανώς εγώ δεν θα ξαναδώ βίντεο του, να μην έχει και κλίκ, γενικά όμως είδα ότι εύκολα βάζει αρνητικούς τίτλους στο βίντεο του, όπως έβαλε στο εξπλόρερ, που σημαίνει ότι περιμένει να αρπάξει κάτι.
Στυλ Ζούγκλα, Τράγκα και άλλων που καταγγέλουν τους πάντες και ως γνωστόν όταν πεθαίνουν μαθαίνουμε ότι οι εκβιασμοί ήταν αποδοτικοί.
Οι κινήσεις του και μόνο, δείχνουν ότι προσπαθεί να κάνει ζημιές, από τον τρόπο που τραβάει τον μοχλό που ανοίγει το καπώ, που προσπαθεί να αποσυνδέσει το καλώδιο και πολλά ακόμα.
Να τον χαίρεστε τον τύπο...
-
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Γραψτου ρε συ και κανενα σχολιο απο αυτα που λες εδω σε εμας οτι δεν χρειαζεται εξοπλισμος επειδη η εταιρεια ξερει καλυτερα τι θελει ο καταναλωτης.
Tωρα θα βάλει και στάνταρ ανεμιστηράκι με κίνηση από το πόδι του οδηγού (το αριστέρο που δεν το χρησιμοποιει), σαν πετάλι, ώστε να ψύχεται σωστά η μπαταρία. Τι άλλο θες δηλαδή!?!?!
-
Σιγά μην ασχοληθώ με γελοίους τύπους, που προσπαθούν να εκβιάσουν για να τα αρπάξουν.
Καραγκιόζης από τους λίγους.
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Να τον χαίρεστε τον τύπο...
Ευχαριστουμε! Τον χαιρομαστε οσοι ασχολουμαστε σοβαρα με την ηλεκτροκινηση!
-
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Να τον χαίρεστε τον τύπο...
Ευχαριστουμε! Τον χαιρομαστε οσοι ασχολουμαστε σοβαρα με την ηλεκτροκινηση!
Εεε η Στελάντις δεν ασχολείται σοβαρά (φαίνεται από τις υλοποιήσεις), οπότε δεν την νοιάζει αυτός. Γενικά δεν ασχολείται σοβαρά με την αυτοκίνηση η Στελάντις, αλλά αυτό ειναι άλλο θέμα...

-
Ηλεκτροκίνηση και σοβαρότητα θέλουν 10 χρόνια ακόμα για να συμπέσουν...
Επειδή δεν έχω δει βιντεάκια του και δεν θα ανοίξω το κανάλι του, για τα κινέζικα που δεν σου δείχνουν πραγματικό υπόλοιπο αυτονομίας λέει κάτι ?
Η εκεί δεν το ακουμπάει ?
-
α ξεχασα... και
στ. το warning για το electronic traction system, το οποιο το αμαξι το ελυσε απο μονο του (ή ισως οχι). 6 fails λοιπον, αλλα νταξ μωρε, who's counting?

-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ηλεκτροκίνηση και σοβαρότητα θέλουν 10 χρόνια ακόμα για να συμπέσουν...
Επειδή δεν έχω δει βιντεάκια του και δεν θα ανοίξω το κανάλι του, για τα κινέζικα που δεν σου δείχνουν πραγματικό υπόλοιπο αυτονομίας λέει κάτι ?
Η εκεί δεν το ακουμπάει ?
κανενα οχημα, ευρωπαικο, αμερικανικο ή κινεζικο, θερμικο ή ηλεκτρικο δεν δειχνει σωστα τα υπολειπομενα χιλιομετρα. Βασικα, σε ηλεκτρικα οχηματα, μονο οι αρχαριοι χρησιμοποιουν την ενδειξη των χιλιομετρων. Το SoC κοιταμε και αυτο ειναι το πρωτο πραγμα που γυριζεις οταν μπαινεις σε ηλεκτρικο. Απο χιλιομετρα σε soc.
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ηλεκτροκίνηση και σοβαρότητα θέλουν 10 χρόνια ακόμα για να συμπέσουν...
Έχουν συμπέσει εδώ και χρόνια, από τότε που ασχολήθηκε σοβαρά ο Ήλωνας, ο μεσίας της αυτοκίνησης! όλοι οι άλλοι ειναι για κλοτσιές, συμφωνώ. Κάποια μέρα, κάποτε θα φτάσουν και οι άλλοι την Τέσλα....μέχρι τότε ή Τέσλα ή υβρίδια.
-
Πάντως σιγά σιγά όλοι ξερνάνε ότι οι φορτίσεις στους δρόμους είναι στα 60 λεπτά η κβω.
Και αν υπολογίσουμε ότι οι 20 κβω είναι λογικές για ταχύτητες μέχρι τα όρια, πάμε σε τιμές απλού θερμικού στον δρόμο.
Αρα μόνο όταν φορτίζουμε σπίτι και για όσο φορτίζουμε σπίτι, ισχύουν οι χαμηλές τιμές, οπότε βιντεάκια με 1000 χλμ σαν αυτά του γελοίου, είναι ανέφικτα και αδιάφορα.
Υπ΄ όψη ότι με 1,35 με 1,38 το πετρέλαιο και κατανάλωση 5,7 για 1800 χλμ που έκανα με ταχύτητες όρια+κάτι είμαι στα 7,5 ευρώ και άντε στα 8 ευρώ με τα 1,5 που είχε πιο πριν.
Γιατί λοιπόν να πάρει κάποιος ηλεκτρικό, εκτός αν κινείται μέσα στο μποτιλιάρισμα, οπότε ποιός ο λόγος για αυτοκίνητο μεγαλύτερο από 4 άντε 4,20 μ.
-
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ηλεκτροκίνηση και σοβαρότητα θέλουν 10 χρόνια ακόμα για να συμπέσουν...
Επειδή δεν έχω δει βιντεάκια του και δεν θα ανοίξω το κανάλι του, για τα κινέζικα που δεν σου δείχνουν πραγματικό υπόλοιπο αυτονομίας λέει κάτι ?
Η εκεί δεν το ακουμπάει ?
κανενα οχημα, ευρωπαικο, αμερικανικο ή κινεζικο, θερμικο ή ηλεκτρικο δεν δειχνει σωστα τα υπολειπομενα χιλιομετρα. Βασικα, σε ηλεκτρικα οχηματα, μονο οι αρχαριοι χρησιμοποιουν την ενδειξη των χιλιομετρων. Το SoC κοιταμε και αυτο ειναι το πρωτο πραγμα που γυριζεις οταν μπαινεις σε ηλεκτρικο. Απο χιλιομετρα σε soc.
Λάθος ορθογραφικό.
To Σοκ που παθαίνετε με τις καταναλώσεις που βλέπετε κοιτάτε...

-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Πάντως σιγά σιγά όλοι ξερνάνε ότι οι φορτίσεις στους δρόμους είναι στα 60 λεπτά η κβω.
Και αν υπολογίσουμε ότι οι 20 κβω είναι λογικές για ταχύτητες μέχρι τα όρια, πάμε σε τιμές απλού θερμικού στον δρόμο.
Αρα μόνο όταν φορτίζουμε σπίτι και για όσο φορτίζουμε σπίτι, ισχύουν οι χαμηλές τιμές, οπότε βιντεάκια με 1000 χλμ σαν αυτά του γελοίου, είναι ανέφικτα και αδιάφορα.
Υπ΄ όψη ότι με 1,35 με 1,38 το πετρέλαιο και κατανάλωση 5,7 για 1800 χλμ που έκανα με ταχύτητες όρια+κάτι είμαι στα 7,5 ευρώ και άντε στα 8 ευρώ με τα 1,5 που είχε πιο πριν.
Γιατί λοιπόν να πάρει κάποιος ηλεκτρικό, εκτός αν κινείται μέσα στο μποτιλιάρισμα, οπότε ποιός ο λόγος για αυτοκίνητο μεγαλύτερο από 4 άντε 4,20 μ.
α. βλεπω ξεκινησες τα greatest hits. Κανε μας και μια αναλυση για το κοστος εγκατασταση φορτιστη που ανερχεται στα τουλαχιστον 8-10 χιλιαρικα

β. τυχερος ειναι που καταφερε και εκανε το 1000km challenge με το σκουπιδοτενετε...εεεμμμ.. οχημα
γ. εσυ δεν μας ελεγες ποσο καταπληκτικο, οικονομικο ηλεκτρικο θα ειναι το ec3; Ασε που οι πληροφοριες σου μιλουσαν για μονο ευρωπαικα στο ΚΗ4. Τουλαχιστον το ec3 εχει αρκετα μεγαλο πορτμπαγαζ για να κουβαλει μαζι του σκουπιδοτενεκε ο χρηστης;

-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@dettol said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ηλεκτροκίνηση και σοβαρότητα θέλουν 10 χρόνια ακόμα για να συμπέσουν...
Επειδή δεν έχω δει βιντεάκια του και δεν θα ανοίξω το κανάλι του, για τα κινέζικα που δεν σου δείχνουν πραγματικό υπόλοιπο αυτονομίας λέει κάτι ?
Η εκεί δεν το ακουμπάει ?
κανενα οχημα, ευρωπαικο, αμερικανικο ή κινεζικο, θερμικο ή ηλεκτρικο δεν δειχνει σωστα τα υπολειπομενα χιλιομετρα. Βασικα, σε ηλεκτρικα οχηματα, μονο οι αρχαριοι χρησιμοποιουν την ενδειξη των χιλιομετρων. Το SoC κοιταμε και αυτο ειναι το πρωτο πραγμα που γυριζεις οταν μπαινεις σε ηλεκτρικο. Απο χιλιομετρα σε soc.
Λάθος ορθογραφικό.
To Σοκ που παθαίνετε με τις καταναλώσεις που βλέπετε κοιτάτε...

τελειωσαν τα επιχειρηματα ε; Μην ξεχασεις να με διορθωσεις και για την ελλειψη τονων οταν γραφω

-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Γιατί λοιπόν να πάρει κάποιος ηλεκτρικό, εκτός αν κινείται μέσα στο μποτιλιάρισμα, οπότε ποιός ο λόγος για αυτοκίνητο μεγαλύτερο από 4 άντε 4,20 μ.
Να το πούμε άλλη μια φορά: ΔΕΝ αγοράζεις ηλεκτρικό για να έχεις μειωμένο κόστος κίνησης, αυτό ειναι μια ευπρόσδεκτη παρενέρεγεια και δεν ξέρουμε για πόσο θα είναι. Αγοράζεις ηλεκτρικό γιατι ειναι καλύτερο αυτοκίνητο, ανώτερη εμπειρία κίνησης. Αγοράζεις αμάξι με 300-400 άλογα και διαστημικό εξοπλισμό σε τιμή που έχει ένα καλοεξοπλισμένο μεσαίο αμάξι με 150 άλογα. π.χ. αντί για Ford Focus, VW Golf ή Peugeot 308, αγοράζεις ένα πολύ ανώτερο αμάξι.
Όποιος αγοράζει ηλεκτρικό για να έχει οικονομία μετακίνσης, έχει λάθος κριτήρια και κάνει λάθος επιλογή, γιατί πολύ απλά προ-πληρώνει την όποια οικονομία.
-
Εγώ είμαι γνωστός χέητερς των ηλεκτρικών, οπότε για τα ηλεκτρικά 3 είπα ότι είναι φτηνά αυτοκίνητα πόλης, που είναι και η μόνη χρήση των ηλεκτρικών σήμερα.
Δεν είμαι σαν τον άλλον που πήγαινε Καλαμάτα και μας έλεγε ότι πήγαινε φτηνά, επειδή φόρτιζε τζάμπα στους ταχυφορτιστές της Τέσλα.
Δηλαδή ένας άλλος που θα είχε βενζινάδικο και έβαζε από την λαθραία βενζίνη και είχε 2 ευρώ στα 100 χλμ κατανάλωση....

Citroen C3 / e-C3 (2024)