Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Symbioz 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Symbioz 2024
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    173
    12862
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tolisk20 @dettol last edited by

      @dettol said in Renault Symbioz 2024:

      @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

      @dettol said in Renault Symbioz 2024:

      Οταν γεμίζει η μπαταρία μου φαίνεται λογικό να μην υπάρχει η δυνατότητα για regen breaking. Το ίδιο συμβαίνει στα bev

      Δεν διαφωνω αλλα ουτε ο κινητηρας ουτε η σχεση στο κιβωτιο σε φρεναρουν. Σχεδον λες και εχει νεκρα πας. Κατι θα επρεπε να βρουν σε αυτο το κομματι

      Ας μας πει κάποιος τογιοταιος πως συμπεριφέρεται το αγαπημένο αυτοκίνητο του έλληνα, σε αντίστοιχη κατάσταση

      Απαντησα αλλα νομιζω οτι δεν φταιει τοσο τ αμαξι ακομα και αν δεν ανοιγει τον θερμικο για να χεις βοηθεια..ισως φταιει οτι με τα καινουργια αυτοκινητα παρα παμε γρηγορα ιδιαιτερα σε επαρχιακους δρομους που δεν γνωριζουμε τις παγιδες τους και που οδηγαμε για πρωτη φορα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Arkoudas 0
        Arkoudas 0 @tolisk20 last edited by

        @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

        Επειδη εχω υβριδικο και ανεβαινω τα βουνα συχνα ειναι λογικο εως ενα σημειο ομως να ακουγετε ιδιαιτερα αν το πατας κιολας..εγω κανω 3 πραγματα

        1 παω σιγα
        2 προσπαθω να κρατησω τη φορα του αυτοκινητου
        3 οταν θελω να παιξω λιγο η να τρεξω η εχει μια μεγαλη ανωφερεια και εχω χασει τη φορα μου λογω κλειστων στροφων βαζω στον επιλογεα το sport και παιζω με τα paddles..πολυ μεγαλυτερη ευχαριστιση πολυ πιο αμεσο και λιγοτερο μουγκρητο..

        Απο τα 40-50 χλμ εμφανιζεται ο εντονος θορυβος αναλογα την κλιση και την μπαταρια. Καπου σε αυτα τα χλμ αλλαζει σχεση το κιβωτιο και προσπαθει να κρατησει ψηλα την ροπη.
        Δεν ετρεχα στα βουνα ποσο μαλλον με παιδι μεσα. Οι δρομοι της Λευκαδας ειναι ολο κλειστες φουρκετες οποτε ουτε φορα μπορεις να μαζεψεις.
        Σκεψου σε χειροκινητο αυτοκινητο σε πολλες περιπτωσεις δεν θα εβαζες ουτε δευτερα για να καταλαβεις πως ειναι.
        αλλα περαν αυτου το ειδα και σε πιο ανοιχτο δρομο που μπορουσες να τρεεις , αν ηταν αρκετα ανηφορικος και η μπαταρια κατω απο 50% το αυτοκινητο πηγαινε κοφτες.
        Επισης δεν υπαρχουν paddles ουτε καποιος τροπος να αλλαξεις εσυ ταχυτητα απο μονος σου.
        Εχω διαβασει στο αγγλικο φορουμ οτι υπαρχει update (gear box update) που διορθωνει πολλα απο αυτα που λεω. Στην Αγγλια ηδη καποιοι το εχουν κανει.
        Εδω προς το παρων δεν μου εμφανιζει καποιο update το αυτοκινητο. Περιμενω

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tolisk20 @Arkoudas 0 last edited by

          @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

          @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

          Επειδη εχω υβριδικο και ανεβαινω τα βουνα συχνα ειναι λογικο εως ενα σημειο ομως να ακουγετε ιδιαιτερα αν το πατας κιολας..εγω κανω 3 πραγματα

          1 παω σιγα
          2 προσπαθω να κρατησω τη φορα του αυτοκινητου
          3 οταν θελω να παιξω λιγο η να τρεξω η εχει μια μεγαλη ανωφερεια και εχω χασει τη φορα μου λογω κλειστων στροφων βαζω στον επιλογεα το sport και παιζω με τα paddles..πολυ μεγαλυτερη ευχαριστιση πολυ πιο αμεσο και λιγοτερο μουγκρητο..

          Απο τα 40-50 χλμ εμφανιζεται ο εντονος θορυβος αναλογα την κλιση και την μπαταρια. Καπου σε αυτα τα χλμ αλλαζει σχεση το κιβωτιο και προσπαθει να κρατησει ψηλα την ροπη.
          Δεν ετρεχα στα βουνα ποσο μαλλον με παιδι μεσα. Οι δρομοι της Λευκαδας ειναι ολο κλειστες φουρκετες οποτε ουτε φορα μπορεις να μαζεψεις.
          Σκεψου σε χειροκινητο αυτοκινητο σε πολλες περιπτωσεις δεν θα εβαζες ουτε δευτερα για να καταλαβεις πως ειναι.
          αλλα περαν αυτου το ειδα και σε πιο ανοιχτο δρομο που μπορουσες να τρεεις , αν ηταν αρκετα ανηφορικος και η μπαταρια κατω απο 50% το αυτοκινητο πηγαινε κοφτες.
          Επισης δεν υπαρχουν paddles ουτε καποιος τροπος να αλλαξεις εσυ ταχυτητα απο μονος σου.
          Εχω διαβασει στο αγγλικο φορουμ οτι υπαρχει update (gear box update) που διορθωνει πολλα απο αυτα που λεω. Στην Αγγλια ηδη καποιοι το εχουν κανει.
          Εδω προς το παρων δεν μου εμφανιζει καποιο update το αυτοκινητο. Περιμενω

          Δεν εγραψα για σενα οτι ετρεχες..γενικο σχολιο και βαζω και τον εαυτο μου μεσα..εχουν ανεβει οι ταχυτητες σε σχεση με παλαιοτερα καθως τα οχηματα το επιτρεπουν και σε κανουν να νιωθεις ασφαλεια αλλα πολλα σημεια κρυβουν παγιδες..
          Σε τετοιες περιπτωσεις χρειαζονται τα paddles..βοηθουν εκτος ολων των αλλων ακομα και στο να φορτισεις τη μπαταρια γρηγοροτερα..
          Ισως μια οδηγηση πιο επιθετικη σε εντονα ανηφορικα σημεια που δεν εχουν στροφες και το επιτρεπουν βοηθουσε στο γρηγοροτερο γεμισμα της μπαταριας και στο κρατημα της πανω απ το 50%..εσυ τωρα επεσες στη περιπτωση

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tkin73 last edited by

            Στην εθνική με 130 χλμ που το αμάξι δεν κάνει ανάκτηση η μπαταρία σε τι επίπεδα μένει; Οταν χρειαστείς στο φάσμα 110-130 λίγο γκάζι για προσπέραση και η μπαταρία είναι χαμηλά ο θερμικός είναι επαρκής ή κρεμάει;

            Arkoudas 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Arkoudas 0
              Arkoudas 0 @tkin73 last edited by

              @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

              Στην εθνική με 130 χλμ που το αμάξι δεν κάνει ανάκτηση η μπαταρία σε τι επίπεδα μένει; Οταν χρειαστείς στο φάσμα 110-130 λίγο γκάζι για προσπέραση και η μπαταρία είναι χαμηλά ο θερμικός είναι επαρκής ή κρεμάει;

              Με το που παει να πεσει κατω απο 50% η μπαταρια ανεβαζει στροφες και την φορτιζει.
              Δεν αδειασε ποτε η μπαταρια και γκαζι ειχα παντα.
              Ακομα και στις ανηφορες που ανεφερα πριν οτι κανει θορυβο , ειχα παντα πληρη ροπη
              Απο θεμα δυναμης το αμαξι δεν εχει κανενα θεμα

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tkin73 @Arkoudas 0 last edited by tkin73

                @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                Στην εθνική με 130 χλμ που το αμάξι δεν κάνει ανάκτηση η μπαταρία σε τι επίπεδα μένει; Οταν χρειαστείς στο φάσμα 110-130 λίγο γκάζι για προσπέραση και η μπαταρία είναι χαμηλά ο θερμικός είναι επαρκής ή κρεμάει;

                Με το που παει να πεσει κατω απο 50% η μπαταρια ανεβαζει στροφες και την φορτιζει.
                Δεν αδειασε ποτε η μπαταρια και γκαζι ειχα παντα.
                Ακομα και στις ανηφορες που ανεφερα πριν οτι κανει θορυβο , ειχα παντα πληρη ροπη
                Απο θεμα δυναμης το αμαξι δεν εχει κανενα θεμα

                Σε πολύωρη πορεία ας πούμε σε σχετική ευθεία που θα κρατάς σταθερά πχ 130 αυτό με το ανέβασμα των στροφών για να φορτίσει την μπαταρία θα γίνει θεωρητικά μια φορά; Την φορτίζει για να την διατηρήσει σε ένα καλό επίπεδο και μετά δεν την χάνει αν δεν αλλάξει σημαντικά το ανάγλυφο πάντα με σταθερή ταχύτητα σωστά;

                Arkoudas 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Arkoudas 0
                  Arkoudas 0 @tkin73 last edited by

                  @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                  @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                  @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                  Στην εθνική με 130 χλμ που το αμάξι δεν κάνει ανάκτηση η μπαταρία σε τι επίπεδα μένει; Οταν χρειαστείς στο φάσμα 110-130 λίγο γκάζι για προσπέραση και η μπαταρία είναι χαμηλά ο θερμικός είναι επαρκής ή κρεμάει;

                  Με το που παει να πεσει κατω απο 50% η μπαταρια ανεβαζει στροφες και την φορτιζει.
                  Δεν αδειασε ποτε η μπαταρια και γκαζι ειχα παντα.
                  Ακομα και στις ανηφορες που ανεφερα πριν οτι κανει θορυβο , ειχα παντα πληρη ροπη
                  Απο θεμα δυναμης το αμαξι δεν εχει κανενα θεμα

                  Σε πολύωρη πορεία ας πούμε σε σχετική ευθεία που θα κρατάς σταθερά πχ 130 αυτό με το ανέβασμα των στροφών για να φορτίσει την μπαταρία θα γίνει θεωρητικά μια φορά. Την φορτίζει για να την διατηρήσει σε ένα καλό επίπεδο και μετά δεν την χάνει αν δεν αλλάξει σημαντικά το ανάγλυφο πάντα με σταθερή ταχύτητα σωστά;

                  Οχι. Αν μιλησουμε για μια παρατεταμενη ευθεια χωρις κατηφορα και σταθερη ταχυτητα ανα καποια διαστηματα και για μικρο χρονικο διαστημα ανεβαζει στροφες για να διατηρησει το επιπεδο της μπαταριας πανω απο 50% .
                  Εστω και λιγο κατηφορικα να ειναι ομως ο κινητηρας σβηνει τελειως και πας με τον ηλεκτροκινητηρα , ο οποιος διατηρει ταχυτητα και φορτιζεται κιολας.

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tolisk20 @Arkoudas 0 last edited by tolisk20

                    @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                    @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                    @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                    @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                    Στην εθνική με 130 χλμ που το αμάξι δεν κάνει ανάκτηση η μπαταρία σε τι επίπεδα μένει; Οταν χρειαστείς στο φάσμα 110-130 λίγο γκάζι για προσπέραση και η μπαταρία είναι χαμηλά ο θερμικός είναι επαρκής ή κρεμάει;

                    Με το που παει να πεσει κατω απο 50% η μπαταρια ανεβαζει στροφες και την φορτιζει.
                    Δεν αδειασε ποτε η μπαταρια και γκαζι ειχα παντα.
                    Ακομα και στις ανηφορες που ανεφερα πριν οτι κανει θορυβο , ειχα παντα πληρη ροπη
                    Απο θεμα δυναμης το αμαξι δεν εχει κανενα θεμα

                    Σε πολύωρη πορεία ας πούμε σε σχετική ευθεία που θα κρατάς σταθερά πχ 130 αυτό με το ανέβασμα των στροφών για να φορτίσει την μπαταρία θα γίνει θεωρητικά μια φορά. Την φορτίζει για να την διατηρήσει σε ένα καλό επίπεδο και μετά δεν την χάνει αν δεν αλλάξει σημαντικά το ανάγλυφο πάντα με σταθερή ταχύτητα σωστά;

                    Οχι. Αν μιλησουμε για μια παρατεταμενη ευθεια χωρις κατηφορα και σταθερη ταχυτητα ανα καποια διαστηματα και για μικρο χρονικο διαστημα ανεβαζει στροφες για να διατηρησει το επιπεδο της μπαταριας πανω απο 50% .
                    Εστω και λιγο κατηφορικα να ειναι ομως ο κινητηρας σβηνει τελειως και πας με τον ηλεκτροκινητηρα , ο οποιος διατηρει ταχυτητα και φορτιζεται κιολας.

                    Αν δεν βαριεσε και το επιτρεπει ο δρομος και οι συνθηκες δοκιμασε να πας στα 140 και στη συνεχεια να προσπαθησεις να κρατησεις τα χιλιομετρα σου σχετικα σταθερα και παραλληλα να αφηνεις ελαχιστα το γκαζι μεχρι μετα απο π.χ 5 χλμ σιγα σιγα να πεσεις μεχρι τα 110-120..μετα παλι το ιδιο..αν αναπτησεις ταχυτητα και στις κατηφορες και ξαναπεφτει λιγο στις ανηφορες ακομα καλυτερα..πιστευω οτι ετσι θα εχεις αρκετα βελτιωμενη καταναλωση με τον ιδιο μ.ο χλμ

                    Arkoudas 0 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • Arkoudas 0
                      Arkoudas 0 @tolisk20 last edited by

                      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                      @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                      @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                      @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                      @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                      Στην εθνική με 130 χλμ που το αμάξι δεν κάνει ανάκτηση η μπαταρία σε τι επίπεδα μένει; Οταν χρειαστείς στο φάσμα 110-130 λίγο γκάζι για προσπέραση και η μπαταρία είναι χαμηλά ο θερμικός είναι επαρκής ή κρεμάει;

                      Με το που παει να πεσει κατω απο 50% η μπαταρια ανεβαζει στροφες και την φορτιζει.
                      Δεν αδειασε ποτε η μπαταρια και γκαζι ειχα παντα.
                      Ακομα και στις ανηφορες που ανεφερα πριν οτι κανει θορυβο , ειχα παντα πληρη ροπη
                      Απο θεμα δυναμης το αμαξι δεν εχει κανενα θεμα

                      Σε πολύωρη πορεία ας πούμε σε σχετική ευθεία που θα κρατάς σταθερά πχ 130 αυτό με το ανέβασμα των στροφών για να φορτίσει την μπαταρία θα γίνει θεωρητικά μια φορά. Την φορτίζει για να την διατηρήσει σε ένα καλό επίπεδο και μετά δεν την χάνει αν δεν αλλάξει σημαντικά το ανάγλυφο πάντα με σταθερή ταχύτητα σωστά;

                      Οχι. Αν μιλησουμε για μια παρατεταμενη ευθεια χωρις κατηφορα και σταθερη ταχυτητα ανα καποια διαστηματα και για μικρο χρονικο διαστημα ανεβαζει στροφες για να διατηρησει το επιπεδο της μπαταριας πανω απο 50% .
                      Εστω και λιγο κατηφορικα να ειναι ομως ο κινητηρας σβηνει τελειως και πας με τον ηλεκτροκινητηρα , ο οποιος διατηρει ταχυτητα και φορτιζεται κιολας.

                      Αν δεν βαριεσε και το επιτρεπει ο δρομος και οι συνθηκες δοκιμασε να πας στα 140 και στη συνεχεια να προσπαθησεις να κρατησεις τα χιλιομετρα σου σχετικα σταθερα και παραλληλα να αφηνεις ελαχιστα το γκαζι μεχρι μετα απο π.χ 5 χλμ σιγα σιγα να πεσεις μεχρι τα 110-120..μετα παλι το ιδιο..αν αναπτησεις ταχυτητα και στις κατηφορες και ξαναπεφτει λιγο στις ανηφορες ακομα καλυτερα..πιστευω οτι ετσι θα εχεις αρκετα βελτιωμενη καταναλωση με τον ιδιο μ.ο χλμ

                      Κοιτα στις καθημερινες μου μετακινησεις η καταναλωση ειναι πολυ χαμηλα και το σημαντικοτερο χωρις να προσπαθω κιολας.
                      2-3 φορες το χρονο που θα κανω ταξιδι αστο να καψει και κατι παραπανω . Εφοσον ειναι ανετο στο ταξιδι εμενα με αφησε ευχαριστημενο .
                      Και μακαρι να βγει και αξιοπιστο ετσι. εκει κρινονται ολα τα αυτοκινητα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        mariolas last edited by

                        @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                        @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                        @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                        @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                        @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                        @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                        Στην εθνική με 130 χλμ που το αμάξι δεν κάνει ανάκτηση η μπαταρία σε τι επίπεδα μένει; Οταν χρειαστείς στο φάσμα 110-130 λίγο γκάζι για προσπέραση και η μπαταρία είναι χαμηλά ο θερμικός είναι επαρκής ή κρεμάει;

                        Με το που παει να πεσει κατω απο 50% η μπαταρια ανεβαζει στροφες και την φορτιζει.
                        Δεν αδειασε ποτε η μπαταρια και γκαζι ειχα παντα.
                        Ακομα και στις ανηφορες που ανεφερα πριν οτι κανει θορυβο , ειχα παντα πληρη ροπη
                        Απο θεμα δυναμης το αμαξι δεν εχει κανενα θεμα

                        Σε πολύωρη πορεία ας πούμε σε σχετική ευθεία που θα κρατάς σταθερά πχ 130 αυτό με το ανέβασμα των στροφών για να φορτίσει την μπαταρία θα γίνει θεωρητικά μια φορά. Την φορτίζει για να την διατηρήσει σε ένα καλό επίπεδο και μετά δεν την χάνει αν δεν αλλάξει σημαντικά το ανάγλυφο πάντα με σταθερή ταχύτητα σωστά;

                        Οχι. Αν μιλησουμε για μια παρατεταμενη ευθεια χωρις κατηφορα και σταθερη ταχυτητα ανα καποια διαστηματα και για μικρο χρονικο διαστημα ανεβαζει στροφες για να διατηρησει το επιπεδο της μπαταριας πανω απο 50% .
                        Εστω και λιγο κατηφορικα να ειναι ομως ο κινητηρας σβηνει τελειως και πας με τον ηλεκτροκινητηρα , ο οποιος διατηρει ταχυτητα και φορτιζεται κιολας.

                        Αν δεν βαριεσε και το επιτρεπει ο δρομος και οι συνθηκες δοκιμασε να πας στα 140 και στη συνεχεια να προσπαθησεις να κρατησεις τα χιλιομετρα σου σχετικα σταθερα και παραλληλα να αφηνεις ελαχιστα το γκαζι μεχρι μετα απο π.χ 5 χλμ σιγα σιγα να πεσεις μεχρι τα 110-120..μετα παλι το ιδιο..αν αναπτησεις ταχυτητα και στις κατηφορες και ξαναπεφτει λιγο στις ανηφορες ακομα καλυτερα..πιστευω οτι ετσι θα εχεις αρκετα βελτιωμενη καταναλωση με τον ιδιο μ.ο χλμ

                        Κοιτα στις καθημερινες μου μετακινησεις η καταναλωση ειναι πολυ χαμηλα και το σημαντικοτερο χωρις να προσπαθω κιολας.
                        2-3 φορες το χρονο που θα κανω ταξιδι αστο να καψει και κατι παραπανω . Εφοσον ειναι ανετο στο ταξιδι εμενα με αφησε ευχαριστημενο .
                        Και μακαρι να βγει και αξιοπιστο ετσι. εκει κρινονται ολα τα αυτοκινητα

                        Αδερφέ η κατανάλωση που έχεις είναι πολύ καληηη.Αν σε μεγάλα τα ταξίδια παραμένει αρκετά άνετο δεν σε ενδιαφέρει νομίζω να κάψει παραπάνω.Αν βγει και λίγο αξιόπιστο μιλάμε για πολύ δυνατή πρόταση!!Γιατί από ομορφιά και ποιότητα είναι ΤΟΎΜΠΑΝΟ!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus @tolisk20 last edited by

                          @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                          εχουν ανεβει οι ταχυτητες σε σχεση με παλαιοτερα καθως τα οχηματα το επιτρεπουν

                          Ποιες ταχύτητες έχουν ανέβει; Των περιπτέρων (SUV) της φακής; Πριν 20-25 χρόνια ένα ταπεινό hatch (ένα Focus 1600 π,χ,) ήταν πιο γρήγορο σε στροφοδιαδρομές.

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tolisk20 @realzeus last edited by

                            @realzeus said in Renault Symbioz 2024:

                            @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                            εχουν ανεβει οι ταχυτητες σε σχεση με παλαιοτερα καθως τα οχηματα το επιτρεπουν

                            Ποιες ταχύτητες έχουν ανέβει; Των περιπτέρων (SUV) της φακής; Πριν 20-25 χρόνια ένα ταπεινό hatch (ένα Focus 1600 π,χ,) ήταν πιο γρήγορο σε στροφοδιαδρομές.

                            Πορτοκαλια με μηλα συγκρινεις?..συγκρινε ενα hatch 25ετιας με ενα hatch σημερινο..και ενα suv 25ετιας με ενα suv σημερινο..οι ταχυτητες που νοιωθεις ασφαλης μεσα,σ αυτα εχουν ανεβει..το νοιωθεις ασφαλεια ομως σε καποιες διαδρομες κρυβει παγιδες

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @tolisk20 last edited by realzeus

                              @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                              @realzeus said in Renault Symbioz 2024:

                              @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                              εχουν ανεβει οι ταχυτητες σε σχεση με παλαιοτερα καθως τα οχηματα το επιτρεπουν

                              Ποιες ταχύτητες έχουν ανέβει; Των περιπτέρων (SUV) της φακής; Πριν 20-25 χρόνια ένα ταπεινό hatch (ένα Focus 1600 π,χ,) ήταν πιο γρήγορο σε στροφοδιαδρομές.

                              Πορτοκαλια με μηλα συγκρινεις?..συγκρινε ενα hatch 25ετιας με ενα hatch σημερινο..και ενα suv 25ετιας με ενα suv σημερινο..οι ταχυτητες που νοιωθεις ασφαλης μεσα,σ αυτα εχουν ανεβει..το νοιωθεις ασφαλεια ομως σε καποιες διαδρομες κρυβει παγιδες

                              Δεν διαφωνώ ότι τα σημερινά αντίστοιχα αυτοκίνητα είναι καλύτερα. Εκεί που διαφωνώ είναι ότι η κυκλοφορία είναι ταχύτερη. Περισσότερο σέρνονται σήμερα, γιατί φοβούνται μην κάψουν. Πριν 20 χρόνια έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες (σε καμία ευθεία κάτω από 160) με Τέμπη και Μαλιακό μέσα. Σήμερα όλοι πηγαίνουν κιουρίες (φταίνε και τα μπλόκα βέβαια).

                              O T 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap last edited by

                                Ευτυχώς που έχουμε μπλόκα!

                                Άκου 160 στον Μαλιακό!!!

                                Έχετε ξεφύγει!

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  otso @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Renault Symbioz 2024:

                                  @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                                  @realzeus said in Renault Symbioz 2024:

                                  @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                                  εχουν ανεβει οι ταχυτητες σε σχεση με παλαιοτερα καθως τα οχηματα το επιτρεπουν

                                  Ποιες ταχύτητες έχουν ανέβει; Των περιπτέρων (SUV) της φακής; Πριν 20-25 χρόνια ένα ταπεινό hatch (ένα Focus 1600 π,χ,) ήταν πιο γρήγορο σε στροφοδιαδρομές.

                                  Πορτοκαλια με μηλα συγκρινεις?..συγκρινε ενα hatch 25ετιας με ενα hatch σημερινο..και ενα suv 25ετιας με ενα suv σημερινο..οι ταχυτητες που νοιωθεις ασφαλης μεσα,σ αυτα εχουν ανεβει..το νοιωθεις ασφαλεια ομως σε καποιες διαδρομες κρυβει παγιδες

                                  Δεν διαφωνώ ότι τα σημερινά αντίστοιχα αυτοκίνητα είναι καλύτερα. Εκεί που διαφωνώ είναι ότι η κυκλοφορία είναι ταχύτερη. Περισσότερο σέρνονται σήμερα, γιατί φοβούνται μην κάψουν. Πριν 20 χρόνια έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες (σε καμία ευθεία κάτω από 160) με Τέμπη και Μαλιακό μέσα. Σήμερα όλοι πηγαίνουν κιουρίες (φταίνε και τα μπλόκα βέβαια).

                                  πες τα ρε αλεξ και με την πεθερα στην θεση του συνοδηγου .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tolisk20 @realzeus last edited by

                                    @realzeus said in Renault Symbioz 2024:

                                    @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                                    @realzeus said in Renault Symbioz 2024:

                                    @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                                    εχουν ανεβει οι ταχυτητες σε σχεση με παλαιοτερα καθως τα οχηματα το επιτρεπουν

                                    Ποιες ταχύτητες έχουν ανέβει; Των περιπτέρων (SUV) της φακής; Πριν 20-25 χρόνια ένα ταπεινό hatch (ένα Focus 1600 π,χ,) ήταν πιο γρήγορο σε στροφοδιαδρομές.

                                    Πορτοκαλια με μηλα συγκρινεις?..συγκρινε ενα hatch 25ετιας με ενα hatch σημερινο..και ενα suv 25ετιας με ενα suv σημερινο..οι ταχυτητες που νοιωθεις ασφαλης μεσα,σ αυτα εχουν ανεβει..το νοιωθεις ασφαλεια ομως σε καποιες διαδρομες κρυβει παγιδες

                                    Δεν διαφωνώ ότι τα σημερινά αντίστοιχα αυτοκίνητα είναι καλύτερα. Εκεί που διαφωνώ είναι ότι η κυκλοφορία είναι ταχύτερη. Περισσότερο σέρνονται σήμερα, γιατί φοβούνται μην κάψουν. Πριν 20 χρόνια έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες (σε καμία ευθεία κάτω από 160) με Τέμπη και Μαλιακό μέσα. Σήμερα όλοι πηγαίνουν κιουρίες (φταίνε και τα μπλόκα βέβαια).

                                    Σερνονται στην εθνικη αλλα πανε γρηγοροτερα εκει που δεν πρεπει και δεν καιει συγχρονως τοσο πολυ..επαρχιακους-περιαστικα-στροφοδιαδρομες

                                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus @tolisk20 last edited by

                                      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                                      @realzeus said in Renault Symbioz 2024:

                                      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                                      @realzeus said in Renault Symbioz 2024:

                                      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

                                      εχουν ανεβει οι ταχυτητες σε σχεση με παλαιοτερα καθως τα οχηματα το επιτρεπουν

                                      Ποιες ταχύτητες έχουν ανέβει; Των περιπτέρων (SUV) της φακής; Πριν 20-25 χρόνια ένα ταπεινό hatch (ένα Focus 1600 π,χ,) ήταν πιο γρήγορο σε στροφοδιαδρομές.

                                      Πορτοκαλια με μηλα συγκρινεις?..συγκρινε ενα hatch 25ετιας με ενα hatch σημερινο..και ενα suv 25ετιας με ενα suv σημερινο..οι ταχυτητες που νοιωθεις ασφαλης μεσα,σ αυτα εχουν ανεβει..το νοιωθεις ασφαλεια ομως σε καποιες διαδρομες κρυβει παγιδες

                                      Δεν διαφωνώ ότι τα σημερινά αντίστοιχα αυτοκίνητα είναι καλύτερα. Εκεί που διαφωνώ είναι ότι η κυκλοφορία είναι ταχύτερη. Περισσότερο σέρνονται σήμερα, γιατί φοβούνται μην κάψουν. Πριν 20 χρόνια έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες (σε καμία ευθεία κάτω από 160) με Τέμπη και Μαλιακό μέσα. Σήμερα όλοι πηγαίνουν κιουρίες (φταίνε και τα μπλόκα βέβαια).

                                      Σερνονται στην εθνικη αλλα πανε γρηγοροτερα εκει που δεν πρεπει και δεν καιει συγχρονως τοσο πολυ..επαρχιακους-περιαστικα-στροφοδιαδρομες

                                      Πηγαίνοντας όσο πιο αργά μπορώ, παλι βρίσκω αργούς μπροστά μου σε επαρχιακούς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • ataim
                                        ataim last edited by ataim

                                        Παρουσίασαν και το αντίστοιχο mitsubishi το οποίο φέρει τον 1,8 με 110 άλογα, άρα θα είναι αρκετά πιο γρήγορο και θα έχει μικρότερη εξάρτηση από το στιγμιαίο φορτίο της μπαταρίας.

                                        Να δούμε πως θα το τιμολογησουν σε σχέση με το Renault.

                                        Οκ άκυρο το πιο γρήγορο, το traction motor είναι μόλις 36kw. Φαίνεται ότι θα μπει και στα symbioz, captur, ο 1,8λ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by tkin73

                                          Γενικά πολύ πείραμα πέφτει στις πλάτες των αγοραστών...λίγη ιπποδύναμη ατμόσφαιρα ψιλό μεγάλη μπαταρία (γενικά μιλάω) δεν γεμιζει ποτέ, τάχα υπέρ της οικονομίας το σύνολο, βουιζει ζοριζεται κρεμάει ο θερμικός, κάτσε να μεγαλωσουμε τον κινητήρα να μην ψοφαει, μίκρυνε την μπαταρία να γεμίζει πιο εύκολα. Πολύ κακο για το τίποτα.
                                          Κάντε ότι κάνει η Χόντα και η Τογιότα που έχουν κερδίσει το στοίχημα της κατανάλωσης χωρίς απώλειες ισχύος.
                                          Ειδικά η Χόντα με το πλασιμπο εφέ της αίσθησης αλλαγής ταχυτήτων δεν έχει το μονότονο βοητο των Τογιότα και με τους 2 ηλεκτροκινητήρες νομίζω έχει ξεπεράσει και την Τογιότα πλέον στην υλοποίηση (αναμενόμενο ήταν φυσικά η Χόντα είναι κορυφή πάντα, ασχολήθηκε με τους ντίζελ έφτιαξε τον καλύτερο με το μικρότερο κροτάλισμα με την χαμηλότερη κατανάλωση, ασχολήθηκε με τα υβριδικα έφτιαξε το καλύτερο σύστημα...)...απλά στην Ελλάδα την τσακίζει η Τογιότα στην τιμολόγηση καθώς είναι μόνιμα 5-6Κ φθηνότερη ... πρέπει να είσαι πολύ φανατικος για να πας Χόντα εδώ...ο άλλος κάνει εκπτώσεις στην Χόντα και στο hrv είναι 2 χιλιάδες πάνω από ότι ήταν πριν 2 χρόνια όταν όλα τα αμάξια μετά τον covid έριξαν τιμές ...το hrv αν ξεκινούσε από 30 αντί 34.5 με την έκπτωση, θα χτυπούσε γερά το Τογιότα και κανείς δεν θα κοιτούσε το symbioz.
                                          To symbioz ξεκινά από τα 29 έστω με ελλείψεις εξοπλισμού και στα 34 παίρνεις πανοραμική που της... μιλάς και σκουραίνει...συν τα 500λτ που γίνονται και +600 για βαλίτσες...και κάπου εκεί έρχεται η Τογιότα με τα Yaris cross, chr , cc με 27 ως 34 και κόβει κώλους...θες το απολύτως ευέλικτο και να μην καίει τπτ ; Πας στο yc . Θες σχεδιασμό, μοντερνια; Πας στο chr. Θες χώρους αποσκευές και εύκολο μπες βγες; Πας cc.
                                          Έχεις τα φράγκα δεν σε νοιάζουν τα πολλά κυβικά πας rav4 και δεν ασχολείσαι ξανά...

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dimitrioskosmas @tkin73 last edited by dimitrioskosmas

                                            @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                                            Γενικά πολύ πείραμα πέφτει στις πλάτες των αγοραστών...λίγη ιπποδύναμη ατμόσφαιρα ψιλό μεγάλη μπαταρία (γενικά μιλάω) δεν γεμιζει ποτέ, τάχα υπέρ της οικονομίας το σύνολο, βουιζει ζοριζεται κρεμάει ο θερμικός, κάτσε να μεγαλωσουμε τον κινητήρα να μην ψοφαει, μίκρυνε την μπαταρία να γεμίζει πιο εύκολα. Πολύ κακο για το τίποτα.
                                            Κάντε ότι κάνει η Χόντα και η Τογιότα που έχουν κερδίσει το στοίχημα της κατανάλωσης χωρίς απώλειες ισχύος.
                                            Ειδικά η Χόντα με το πλασιμπο εφέ της αίσθησης αλλαγής ταχυτήτων δεν έχει το μονότονο βοητο των Τογιότα και με τους 2 ηλεκτροκινητήρες νομίζω έχει ξεπεράσει και την Τογιότα πλέον στην υλοποίηση (αναμενόμενο ήταν φυσικά η Χόντα είναι κορυφή πάντα, ασχολήθηκε με τους ντίζελ έφτιαξε τον καλύτερο με το μικρότερο κροτάλισμα με την χαμηλότερη κατανάλωση, ασχολήθηκε με τα υβριδικα έφτιαξε το καλύτερο σύστημα...)...απλά στην Ελλάδα την τσακίζει η Τογιότα στην τιμολόγηση καθώς είναι μόνιμα 5-6Κ φθηνότερη ... πρέπει να είσαι πολύ φανατικος για να πας Χόντα εδώ...ο άλλος κάνει εκπτώσεις στην Χόντα και στο hrv είναι 2 χιλιάδες πάνω από ότι ήταν πριν 2 χρόνια όταν όλα τα αμάξια μετά τον covid έριξαν τιμές ...το hrv αν ξεκινούσε από 30 αντί 34.5 με την έκπτωση, θα χτυπούσε γερά το Τογιότα και κανείς δεν θα κοιτούσε το symbioz.
                                            To symbioz ξεκινά από τα 29 έστω με ελλείψεις εξοπλισμού και στα 34 παίρνεις πανοραμική που της... μιλάς και σκουραίνει...συν τα 500λτ που γίνονται και +600 για βαλίτσες...και κάπου εκεί έρχεται η Τογιότα με τα Yaris cross, chr , cc με 27 ως 34 και κόβει κώλους...θες το απολύτως ευέλικτο και να μην καίει τπτ ; Πας στο yc . Θες σχεδιασμό, μοντερνια; Πας στο chr. Θες χώρους αποσκευές και εύκολο μπες βγες; Πας cc.
                                            Έχεις τα φράγκα δεν σε νοιάζουν τα πολλά κυβικά πας rav4 και δεν ασχολείσαι ξανά...

                                            Νομίζω ότι τα honda είναι ακριβότερα σε όλη την ευρώπη από τα αντίστοιχα toyota, λογικό είναι, ποιο ποιοτικά αυτοκίνητα
                                            honda toyota 30 χρόνια τεχνογνωσία στα υβριδικά, που πας ρε γλιμίτζουρα ευρωπαίε;

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr