-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναλογικά μεγαλύτερη από το ηλεκτρικό γιατί η τεχνολογία του δεν έχει αλλάξει τόσο όσο τα ηλεκτρικά.
Σε 15 χρονια τα συμβατικα θα τα πουλανε για μια τυροπιτα, εκτος κι αν ειναι τιποτα σπανια και συλλεκτικα τυπου S2000 που θα πιασουν 50ρικα.
Iσως. Τα σημερινα ηλεκτρικα παντως δεν θα πωλουνται καν σε 15 χρονια κατα πασα πιθανοτητα, γιατι θα συμφερει καλυτερα να αγορασεις καινουριο παρα να αλλαξεις μπαταρια σε ενα ηλεκτρικο τωρινης γενιας που τοτε θα ειναι απαρχσιωμενο. Να χαριζονται, μπορει.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναλογικά μεγαλύτερη από το ηλεκτρικό γιατί η τεχνολογία του δεν έχει αλλάξει τόσο όσο τα ηλεκτρικά.
Σε 15 χρονια τα συμβατικα θα τα πουλανε για μια τυροπιτα, εκτος κι αν ειναι τιποτα σπανια και συλλεκτικα τυπου S2000 που θα πιασουν 50ρικα.
Iσως. Τα σημερινα ηλεκτρικα παντως δεν θα πωλουνται καν σε 15 χρονια κατα πασα πιθανοτητα, γιατι θα συμφερει καλυτερα να αγορασεις καινουριο παρα να αλλαξεις μπαταρια σε ενα ηλεκτρικο τωρινης γενιας που τοτε θα ειναι απαρχσιωμενο. Να χαριζονται, μπορει.
Τα σημερινα ηλεκτρικα με μια απώλεια της ταξης του 15-20% που θα έχουν στα 15 χρόνια (150000χλμ διανυθεντα με εναν μεσο οδηγο, οχι 300000χλμ που ισχυριζεσαι. Δεν με νοιαζει ποσα κανεις εσυ λεμε για τον μεσο οδηγο.) θα χαριζονται?
Μαλιστα το ακούσαμε και αυτό.
Εγω πρωτος ειπα ότι δεν εχουν μεταπωλητικη αξια γενικα τα ηλεκτρικα αλλα το πήγες σε αλλο επίπεδο.
Εγω λέω ότι μπορει να πληρώνουμε και από πάνω για να τα πάρει κάποιος για να βγαλουμε και το βάρος από πάνω μας.
ρε ποσο κοροιδα είμαστε τελικα. Μονο βενζινη που συμφέρει παιδια!!!!!
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παίδες μιλάμε για τη χώρα με τα παλαιότερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Για χώρα με επίσημη αγορά μεταχειρισμένων ελαστικών επιβατικών.
Για χώρα που αντιπροσωπεία βάζει επίσημα τη δεύτερη επιλογή λιπαντικών.
Όλα αυτά λόγω ανεχειας να ανταποκριθεί ο κόσμος στη συντήρηση.
Οπότε το να δαιμονοποιουν τις απαιτητικες τεχνολογίες δεν είναι περίεργο.Eγω παντως δεν δαιμονοποιησα κατι. Ερωτησεις κανω και βλεπω οτι δεν υπαρχουν ξεκαθαρες απαντησεις.
Δεν διαβασα να γραφει καποιος με βεβαιοτητα οτι ενα ηλεκτρικο μετα απο 200.000 χλμ (γιατι κολλησαν ολοι στις 300.000) και 15 χρονια, που ειναι ενα πολυ ευλογο διαστημα να κρατησει καποιος το αυτοκινητο του, θα εχει 90+% μπαταριας.
Διαβαζω να γραφεται ποσο κοστιζει το diesel και οι φθορες του, ποσο ειναι το κοστος της βενζινης κλπ κλπ, πετωντας τη μπαλα στην εξεδρα. Αυτα ολα ειναι γνωστα, το αγνωστο ειναι πως θα ειναι η μπαταρια σε 15 χρονια με νορμαλ χρηση.
Και στην τελικη αν το κοστος χρησης και συντηρησης τους βγαινει μια η αλλη, γιατι να παρει καποιος ηλεκτρικο αυτη τη στιγμη? Για να χανει χρονο στο ταξιδι κανοντας ολοκληρο πλανο για το που θα φορτισει και περιμενοντας μισαωρα στους φορτιστες? Κι ολα αυτα αν εχει ιδιωτικο παρκινγκ κλπ κλπ.
Αν ενα βασικο θετικο εχουν τα ηλεκτρικα αυτο ειναι υποτιθεται το κοστος χρησης και συντηρησης. Ε αν αυτο παει περιπατο, τοτε αλλο σοβαρο πλεονεκτημα προς ωρας δεν υπαρχει. Κι αυτο εξαρταται ξεκαθαρα απ'την αντοχη της μπαταριας. Για την οποια κανεις δεν ειναι βεβαιος απ'οσα εχω συμπερανει.Συμφωνώ με όσα λες, και τελικά δεν πήρα ακόμη ηλεκτρικό πήρα υβριδικό.
Οι λόγοι είναι όσοι περιγράφεις, δηλαδή έχει περάσει η 15ετια και είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ η κατάσταση στην οποία θα βρίσκεται και θα πωληθεί ως μεταχειρισμένο, αν και οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εξασφαλίζουν τις μελλοντικές, πολλά μπορεί να αλλάξουν.
Το να βγει κάποιος να ισχυριστεί οτιδήποτε για μετά από 15 χρόνια, είναι απλά ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ όσο κι αν δικαιολογησει το σκεπτικό του.
Ισχύει όμως το εξής.
Απ όσους για παράδειγμα πήραν ένα φουλ υβριδικό, που είναι αθόρυβο, καίει το μισό καύσιμο απ ένα συμβατικό, είναι αυτόματο κι αξιόπιστο, στο μεγαλύτερο κομμάτι της λειτουργίας του αθόρυβο, με κλιματισμό που δουλεύει με ελάχιστο κόστος (2-3 δεκαδικά ψηφία ανεβάζει τη κατανάλωση) θέλει λιγότερα αναλωσιμα κλπ. το 90% ΔΕΝ πρόκειται να ξαναγυρισουν σε απλό συμβατικό χειροκίνητο θερμικό, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κι αν ισχύει υπέρ του δεύτερου.
Το αντίστοιχο με τα ηλεκτρικά, η εμπειρία χρήσης από μόνη της θα δελεάζει και θα κρατήσει το 90% όσων τα αγοράσουν, ακόμη κι αν αποδειχθεί ακριβότερο συνολικά, ακόμη κι αν αποδειχθεί λιγότερο οικολογικό κλπ.
Άλυτο πρόβλημα εμβέλειας θα έχει ο ένας ή δύο στους 10.
Μην ξεχνάμε ότι μπορούμε να επιλέξουμε απ αυτά που διαθέτουν οι βιομηχανίες, δεν τις καθοδηγούμε εμείς όπως νομίζουμε.Το παντρεμα των δυο τεχνολογιων ειναι και για'μενα η ιδανικη λυση που συνδυαζει οικονομια, αυτονομια και μακροζωια κινητηρα-μπαταριας.
Το θεμα ειναι οτι επειδη με το στανιο επιβαλλεται η ηλεκτροκινηση, πολυ λιγες εταιρειες εχουν φτιαξει κορυφαια υβριδικα συστηματα για καθημερινα αυτοκινητα, με πρωτη και καλυτερη φυσικα την toyota.
Kατ'εμε αυτα που θα επρεπε να εδραιωθουν ειναι τα υβριδικα και οταν ωριμασει καλα η ηλεκτροκινηση τοτε παμε και προς τα εκει. Η αποτομη μεταβαση που πηγε να γινει ομως προς τα ηλεκτρικα ηταν εντελως βεβιασμενη και γι'αυτο σιγα σιγα παιρνει παραταση, αφου απ'ολες τις αποψεις δεν μπορει αυτη τη στιγμη η πλειοψηφια να εχει ηκεκτροκινητα, και λογω δικτυου φορτισης και λογω μη καλυψης ολων των αναγκων κλπ κλπ.
Εγω λοιπον διαλογο κανω με αρκετα ανοιχτη ματια, απλα ορισμενοι καθε διαφορετικη αποψη την βλεπουν σαν εμμονη στο παρελθον και θεωρουν οτι κατεχουν το αλαθητο του Παπα επειδη επελεξαν να παρουν ηλεκτρικο.
Εντωμεταξυ, η συντριπτικη πλειψηφια το εκανε για οικονομικους λογους καθαρα, απλα το θεμα ειναι, κι εκει εστιασα εγω εξ αρχης, αν οντως τελικα κανεις οικονομια ή οχι. Κι αυτο εξαρταται ξεκαθαρα απ'το ποτε χρειαζεται αλλαγη η μπαταρια. Κατι που μετα βεβαιοτητας κανεις δεν ξερει. -
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγω λέω ότι μπορει να πληρώνουμε και από πάνω για να τα πάρει κάποιος για να βγαλουμε και το βάρος από πάνω μας.
Εναντι συμβολικου τιμηματος (μου αρκει ενα 500ρικο ) δηλωνω υποψηφιος απο τωρα (για βολτες στα χωραφια η μπαταρια θα φτανει )
Να το περνας κεραμικη μια φορα το χρονο , δεν μπυ αρεσουν τα ξεθωριασμενα χρωματα , ζεις και σε υποβαθμισμενη περιβαλοντικα περιοχη . -
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναλογικά μεγαλύτερη από το ηλεκτρικό γιατί η τεχνολογία του δεν έχει αλλάξει τόσο όσο τα ηλεκτρικά.
Σε 15 χρονια τα συμβατικα θα τα πουλανε για μια τυροπιτα, εκτος κι αν ειναι τιποτα σπανια και συλλεκτικα τυπου S2000 που θα πιασουν 50ρικα.
Iσως. Τα σημερινα ηλεκτρικα παντως δεν θα πωλουνται καν σε 15 χρονια κατα πασα πιθανοτητα, γιατι θα συμφερει καλυτερα να αγορασεις καινουριο παρα να αλλαξεις μπαταρια σε ενα ηλεκτρικο τωρινης γενιας που τοτε θα ειναι απαρχσιωμενο. Να χαριζονται, μπορει.
Τα σημερινα ηλεκτρικα με μια απώλεια της ταξης του 15-20% που θα έχουν στα 15 χρόνια (150000χλμ διανυθεντα με εναν μεσο οδηγο, οχι 300000χλμ που ισχυριζεσαι. Δεν με νοιαζει ποσα κανεις εσυ λεμε για τον μεσο οδηγο.) θα χαριζονται?
Μαλιστα το ακούσαμε και αυτό.
Εγω πρωτος ειπα ότι δεν εχουν μεταπωλητικη αξια γενικα τα ηλεκτρικα αλλα το πήγες σε αλλο επίπεδο.
Εγω λέω ότι μπορει να πληρώνουμε και από πάνω για να τα πάρει κάποιος για να βγαλουμε και το βάρος από πάνω μας.
ρε ποσο κοροιδα είμαστε τελικα. Μονο βενζινη που συμφέρει παιδια!!!!!
Σε 15 χρονια ενας μεσος ορος ειναι οι 220.000 χλμ, εκτος κι αν εχεις 2 αυτοκινητα.
Με αυτα τα χιλιομετρα και τα ετη, εχεις σαφη απαντηση του ποσο θα εχει πεσει η μπαταρια σε ενα τωρινο τεσλα 3 και σε ενα ηλεκτρικο c3?
15-20% θα εχει πεσει μονο?
Αυτο περιμενω να διαβασω. Γιατι αν πεσει μονο τοσο, τοτε μαζι σου. Μια χαρα ειναι για το τεσλα ιδιως, τωρα για το c3 ας πουμε απλα αποδεκτο.
Αν ομως πεσει 30-40%, ε τοτε το αμαξι θελει αλλαγη μπαταριας για να ειναι συγκρισιμη η χρηστικοτητα του σε σχεση με οταν ηταν καινουριο. Κατι που στους μεκ δεν ισχυει, ουτε μετα απο 200.000 χλμ ουτε μετα απο 300.Τα παντα λοιπον στα τωρινα ηλεκτρικα ειναι συναρτηση της αντοχης της μπαταριας, τουλαχιστον στο.θεμα της οικονομιας. Που ειναι και ο βασικος λογος αγορας τους απ'τους περισσοτερους.
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγω λέω ότι μπορει να πληρώνουμε και από πάνω για να τα πάρει κάποιος για να βγαλουμε και το βάρος από πάνω μας.
Εναντι συμβολικου τιμηματος (μου αρκει ενα 500ρικο ) δηλωνω υποψηφιος απο τωρα (για βολτες στα χωραφια η μπαταρια θα φτανει )
Να το περνας κεραμικη μια φορα το χρονο , δεν μπυ αρεσουν τα ξεθωριασμενα χρωματα , ζεις και σε υποβαθμισμενη περιβαλοντικα περιοχη .Ωραία το κλείνουμε από τώρα 500 ευρώ . Ο θεός σε έστειλε να με σώσεις
Είναι ότι πρέπει για χωράφια, είναι ψηλό .
Δεν θα ξεθωριάσει το χρώμα μη φοβάσαι πάω σε πλυντήριο που το πλένουν με κερί και τα τεχνητά δέρματα τα καθαρίζουν παρθένες με πετσί (όχι από βοιδο.....α , απαγορεύεται)
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγω λέω ότι μπορει να πληρώνουμε και από πάνω για να τα πάρει κάποιος για να βγαλουμε και το βάρος από πάνω μας.
Εναντι συμβολικου τιμηματος (μου αρκει ενα 500ρικο ) δηλωνω υποψηφιος απο τωρα (για βολτες στα χωραφια η μπαταρια θα φτανει )
Να το περνας κεραμικη μια φορα το χρονο , δεν μπυ αρεσουν τα ξεθωριασμενα χρωματα , ζεις και σε υποβαθμισμενη περιβαλοντικα περιοχη .Ωραία το κλείνουμε από τώρα 500 ευρώ . Ο θεός σε έστειλε να με σώσεις
Είναι ότι πρέπει για χωράφια, είναι ψηλό .
Δεν θα ξεθωριάσει το χρώμα μη φοβάσαι πάω σε πλυντήριο που το πλένουν με κερί και τα τεχνητά δέρματα τα καθαρίζουν παρθένες με πετσί (όχι από βοιδο.....α , απαγορεύεται)
τι υψος εχει απο το εδαφος ;
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναλογικά μεγαλύτερη από το ηλεκτρικό γιατί η τεχνολογία του δεν έχει αλλάξει τόσο όσο τα ηλεκτρικά.
Σε 15 χρονια τα συμβατικα θα τα πουλανε για μια τυροπιτα, εκτος κι αν ειναι τιποτα σπανια και συλλεκτικα τυπου S2000 που θα πιασουν 50ρικα.
Iσως. Τα σημερινα ηλεκτρικα παντως δεν θα πωλουνται καν σε 15 χρονια κατα πασα πιθανοτητα, γιατι θα συμφερει καλυτερα να αγορασεις καινουριο παρα να αλλαξεις μπαταρια σε ενα ηλεκτρικο τωρινης γενιας που τοτε θα ειναι απαρχσιωμενο. Να χαριζονται, μπορει.
Τα σημερινα ηλεκτρικα με μια απώλεια της ταξης του 15-20% που θα έχουν στα 15 χρόνια (150000χλμ διανυθεντα με εναν μεσο οδηγο, οχι 300000χλμ που ισχυριζεσαι. Δεν με νοιαζει ποσα κανεις εσυ λεμε για τον μεσο οδηγο.) θα χαριζονται?
Μαλιστα το ακούσαμε και αυτό.
Εγω πρωτος ειπα ότι δεν εχουν μεταπωλητικη αξια γενικα τα ηλεκτρικα αλλα το πήγες σε αλλο επίπεδο.
Εγω λέω ότι μπορει να πληρώνουμε και από πάνω για να τα πάρει κάποιος για να βγαλουμε και το βάρος από πάνω μας.
ρε ποσο κοροιδα είμαστε τελικα. Μονο βενζινη που συμφέρει παιδια!!!!!
Σε 15 χρονια ενας μεσος ορος ειναι οι 220.000 χλμ, εκτος κι αν εχεις 2 αυτοκινητα.
Με αυτα τα χιλιομετρα και τα ετη, εχεις σαφη απαντηση του ποσο θα εχει πεσει η μπαταρια σε ενα τωρινο τεσλα 3 και σε ενα ηλεκτρικο c3?
15-20% θα εχει πεσει μονο?
Αυτο περιμενω να διαβασω. Γιατι αν πεσει μονο τοσο, τοτε μαζι σου. Μια χαρα ειναι για το τεσλα ιδιως, τωρα για το c3 ας πουμε απλα αποδεκτο.
Αν ομως πεσει 30-40%, ε τοτε το αμαξι θελει αλλαγη μπαταριας για να ειναι συγκρισιμη η χρηστικοτητα του σε σχεση με οταν ηταν καινουριο. Κατι που στους μεκ δεν ισχυει, ουτε μετα απο 200.000 χλμ ουτε μετα απο 300.Τα παντα λοιπον στα τωρινα ηλεκτρικα ειναι συναρτηση της αντοχης της μπαταριας, τουλαχιστον στο.θεμα της οικονομιας. Που ειναι και ο βασικος λογος αγορας τους απ'τους περισσοτερους.
Στα έχω απαντήσει πιο πάνω. Ξαναδιάβασε αν θες. Βαριέμαι να γράφω τα ίδια. Αν ενδιαφέροσουν θα τα είχες δει. Ο μέσος οδηγός 10000χλμ τον χρόνο κάνει στατιστικά . Το να λες διαφορετικά και να διαστρεβλώνεις κάτι για να το φέρεις όπως σε συμφέρει εγώ δεν το ακολουθώ είτε με βοηθάει σε αυτό που γράφω είτε όχι.
Ο λόγος αγοράς κυριως είναι ότι είναι πολύ καλύτερα οδηγικά με υσηχια μες την πόλη και σχεδόν με ένα πέταλι του γκαζιου κάνεις χαλαρή οδήγηση, όχι τόσο η οικονομία. Βέβαια έχοντας βάλει Φ/β στην στέγη θα μπορούσα να εμβαθύνω στο ποσό πολύ συμφέρον είναι αυτό και πόσο γρήγορα κάνω απόσβεση. Αλλά όχι, κυριως ο λόγος ΔΕΝ είναι η οικονομία για αγορά. Αν οδηγήσεις ένα μέσα στην πόλη και δεις πόσο ανώτερο είναι ίσως το καταλάβεις. Αν δεν σαρεσει και προτιμάς βενζίνη πάλι θα το δέκτω φυσικά αλλά εμένα μου άρεσε πάρα πολύ.
Το ιδανικό για μένα πάντα είναι να έχεις ένα αμάξι για ταξίδια με βενζίνη και ένα ηλεκτρικό για μέσα στην πόλη. Για άλλους δεν είναι έτσι. Όλα δεκτά. Πάντως το αμάξι πόλης και 50% λιγοτερα χλμ να κάνει μετά από 30 χρόνια χρήσιμο παραμένει χωρία που η μπαταρία θα είναι φτηνή να αλλάξει. Δηλαδή εμένα μέσα στην πόλη βγάζει 300-320 χλμ
Και 150χλμ να έβγαζε, άχρηστο δεν θα μου ήταν . Πήγαινε έλα δουλειά είναι 60 χλμ για να καταλάβεις οπότε βγάζει 2 πέρα δώθε άνετα και μένει και άλλο πριν φορτίσεις αν ήταν τόσο χάλια η μπαταρία. Αλλά σιγά μην κρατήσω αυτοκίνητο 30 χρόνια και το καλύτερο να ήταν με 0% απώλειες τόσο δεν θα κρατούσα τιποτα
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα
Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!
Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.
Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...
Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!
-
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα
Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!
Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.
Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...
Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!
Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!!
με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγω λέω ότι μπορει να πληρώνουμε και από πάνω για να τα πάρει κάποιος για να βγαλουμε και το βάρος από πάνω μας.
Εναντι συμβολικου τιμηματος (μου αρκει ενα 500ρικο ) δηλωνω υποψηφιος απο τωρα (για βολτες στα χωραφια η μπαταρια θα φτανει )
Να το περνας κεραμικη μια φορα το χρονο , δεν μπυ αρεσουν τα ξεθωριασμενα χρωματα , ζεις και σε υποβαθμισμενη περιβαλοντικα περιοχη .Ωραία το κλείνουμε από τώρα 500 ευρώ . Ο θεός σε έστειλε να με σώσεις
Είναι ότι πρέπει για χωράφια, είναι ψηλό .
Δεν θα ξεθωριάσει το χρώμα μη φοβάσαι πάω σε πλυντήριο που το πλένουν με κερί και τα τεχνητά δέρματα τα καθαρίζουν παρθένες με πετσί (όχι από βοιδο.....α , απαγορεύεται)
τι υψος εχει απο το εδαφος ;
16,5 cm
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εχεις δίκιο. Μας πιάσανε κότσους. Πάω να το φουνταρω και να αγοράσω σετριο
Ηλεκτρικό προφανώς...
Αυτό πάντως που δεν σχολιάζετε στην συζήτηση σας και είναι όλη η ουσία, είναι πως θα είναι τα ηλεκτρικά σε 5 χρόνια και σε 10 χρόνια και σε 15 χρόνια.
Οπότε όποιος πάρει σήμερα και θέλει να το πουλήσει σε 15 χρόνια, δεν θα συγκρίνεται με καμία τιμή από τα παραπάνω, γιατί όλα θα είναι πολύ πιο εξελιγμένα τεχνολογικά από το σημερινό.
Αν πούμε λοιπόν ότι τότε το σημερινό των 40000 ηλεκτρικό, κάνει 50000 λόγω πληθωρισμού και το πολύ πιο σύγχρονο από το σημερινό, αλλά πιο πίσω τεχνολογικά από το καινούργιο κάνει 25000, αντίστοιχα το 10 ετίας θα κάνει 12000 και το 15000 ότι προαιρείσθε...
Μετά από 15 χρόνια τι τιμή περιμένεις να πιάσεις σε οποιαδήποτε mainstream αμάξι;;; Ας μην παραλογιζόμαστε και τελείως πια…
Δεν μ'ενδιαφερει εμενα προσωπικα γιατι δεν πουλαω, γι'αυτο και αγοραζω καινουρια για να τα κρατησω για πολυ καιρο. Εμενα μ'ενδιαφερει να βγαλω καμια 20ετια με το ιδιο αυτοκινητο σιγουρα, κατι που με το ηλεκτρικο δεν ξερω αν γινεται.
Γιατι εκει που μιλουσαμε με επιχειρηματα, στο τελος οι μισοι το γυρισαν (oχι εσυ) στο οτι δεν αλλαζει μυαλα ο Ελληνας και στα euro6.
Ε ενταξει, ας το παω ετσι κι εγω. Οι ηλεκτροκινητοι κανατε μακραν την καλυτερη επιλογη, οι μπαταριες θα κρατησουν 20 χρονια κι αν δεν κρατησουν δεν πειραζει γιατι ειναι πολλα τα 20 χρονια για ενα αμαξι και επισης ουτε τα euro 6 κρατανε πολυ και καινε και βενζινη αρα ειναι για πεταμα και απαρχαιωμενα.
Ασε που οταν φορτιζεις στην εθνικη μπορει να κανεις και δημοσιες σχεσεις το μισαωρακι αυτο και να περασει η ωρα πιο ευχαριστα οποτε εχεις κι εκει και πλεονεκτημα.
Και ζησαν αυτοι καλα και οι ηλεκτροκινητοι φανατικοι καλυτερα.λυπαμαι, αλλα δεν μπορω να παρω σοβαρα ουτε εσενα ουτε τον criuser που μιλατε για τι θα γινει σε ενα ματσο λαμαρινες μετα απο 20 χρονια. Στα @@ μου κιολας. Μακαρι να ειμαστε καλα και να συζητησουμε μετα απο 20 χρονια για το τι εγινε και ας εχει χασει το μπουρδελο το 90% της μπαταριας του και το 95% της αξιας του.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα
Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!
Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.
Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...
Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!
Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!!
με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο
Χαχχαχαχαχαχ γιατί μωρέ;; Η γυναίκα (που δεν έχει ιδέα από οδήγηση) είχε 24 χρόνια το yaris 1ης γενιάς. Ρε χρυσή την έκανα να πάρει το yaris cross
Με ΤΊΠΟΤΑ!!! Της φαινόταν τεράστιο.... Οπότε η επιλογή του yaris ήταν μονόδρομος...Όσον αφορά το id3 θα πω ότι είναι ένα παρεξηγημένο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, όμορφο (αυτό είναι υποκειμενικό), με αντιπροσωπεία στην Πάτρα (πχ τέσλα δεν...), που βρήκα σε καλή τιμή 2ο χέρι και με σχετικά καλή αξιοπιστία... Επίσης έχει καλό εξοπλισμό, ικανοποιητική μπαταρία και αυτονομία. Άρα γιατί όχι για πρώτο αμάξι ηλεκτρικό; Είδα και atto3 & dolphin αλλά τελικά η πλάστιγγα έγειρε προς το vw. Αν βρω χρόνο θα πω μερικά πράγματα γιαυτό. Πάντως έχοντας κάνει 1000 σε 2 βδομάδες δηλώνω πολύ ικανοποιημένος... Αν το βαρεθώ θα κάνω το level up προς τέσλα.. Αν έπαιρνα τώρα τέσλα μετά δεν θα είχα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο!!!
-
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα
Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!
Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.
Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...
Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!
Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!!
με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο
Χαχχαχαχαχαχ γιατί μωρέ;; Η γυναίκα (που δεν έχει ιδέα από οδήγηση) είχε 24 χρόνια το yaris 1ης γενιάς. Ρε χρυσή την έκανα να πάρει το yaris cross
Με ΤΊΠΟΤΑ!!! Της φαινόταν τεράστιο.... Οπότε η επιλογή του yaris ήταν μονόδρομος...Όσον αφορά το id3 θα πω ότι είναι ένα παρεξηγημένο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, όμορφο (αυτό είναι υποκειμενικό), με αντιπροσωπεία στην Πάτρα (πχ τέσλα δεν...), που βρήκα σε καλή τιμή 2ο χέρι και με σχετικά καλή αξιοπιστία... Επίσης έχει καλό εξοπλισμό, ικανοποιητική μπαταρία και αυτονομία. Άρα γιατί όχι για πρώτο αμάξι ηλεκτρικό; Είδα και atto3 & dolphin αλλά τελικά η πλάστιγγα έγειρε προς το vw. Αν βρω χρόνο θα πω μερικά πράγματα γιαυτό. Πάντως έχοντας κάνει 1000 σε 2 βδομάδες δηλώνω πολύ ικανοποιημένος... Αν το βαρεθώ θα κάνω το level up προς τέσλα.. Αν έπαιρνα τώρα τέσλα μετά δεν θα είχα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο!!!
το id3 ειναι μια χαρα αυτοκινητο. Η τιμη του ως καινουριο στην ελλαδα ηταν εξωπραγματικη. Για μτχ οπως το αγορασες εσυ και αφου εχει παρει κιολας ενα σωρο update που διορθωσαν τις παιδικες ασθενειες, ειναι εξαιρετικη επιλογη!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα
Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!
Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.
Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...
Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!
Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!!
με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο
Χαχχαχαχαχαχ γιατί μωρέ;; Η γυναίκα (που δεν έχει ιδέα από οδήγηση) είχε 24 χρόνια το yaris 1ης γενιάς. Ρε χρυσή την έκανα να πάρει το yaris cross
Με ΤΊΠΟΤΑ!!! Της φαινόταν τεράστιο.... Οπότε η επιλογή του yaris ήταν μονόδρομος...Όσον αφορά το id3 θα πω ότι είναι ένα παρεξηγημένο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, όμορφο (αυτό είναι υποκειμενικό), με αντιπροσωπεία στην Πάτρα (πχ τέσλα δεν...), που βρήκα σε καλή τιμή 2ο χέρι και με σχετικά καλή αξιοπιστία... Επίσης έχει καλό εξοπλισμό, ικανοποιητική μπαταρία και αυτονομία. Άρα γιατί όχι για πρώτο αμάξι ηλεκτρικό; Είδα και atto3 & dolphin αλλά τελικά η πλάστιγγα έγειρε προς το vw. Αν βρω χρόνο θα πω μερικά πράγματα γιαυτό. Πάντως έχοντας κάνει 1000 σε 2 βδομάδες δηλώνω πολύ ικανοποιημένος... Αν το βαρεθώ θα κάνω το level up προς τέσλα.. Αν έπαιρνα τώρα τέσλα μετά δεν θα είχα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο!!!
το id3 ειναι μια χαρα αυτοκινητο. Η τιμη του ως καινουριο στην ελλαδα ηταν εξωπραγματικη. Για μτχ οπως το αγορασες εσυ και αφου εχει παρει κιολας ενα σωρο update που διορθωσαν τις παιδικες ασθενειες, ειναι εξαιρετικη επιλογη!
Ακριβώς έτσι!!! Έκανε 45.000 ευρώ τον 12/2020. Εγώ το πήρα με 37.000 χλμ 20.5000. Πες 21 με κάτι ψιλά... Δεν το λες κακό deal. Όχι κορυφαίο αλλά ικανοποιητικό!!!
-
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα
Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!
Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.
Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...
Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!
Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!!
με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο
Χαχχαχαχαχαχ γιατί μωρέ;; Η γυναίκα (που δεν έχει ιδέα από οδήγηση) είχε 24 χρόνια το yaris 1ης γενιάς. Ρε χρυσή την έκανα να πάρει το yaris cross
Με ΤΊΠΟΤΑ!!! Της φαινόταν τεράστιο.... Οπότε η επιλογή του yaris ήταν μονόδρομος...Όσον αφορά το id3 θα πω ότι είναι ένα παρεξηγημένο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, όμορφο (αυτό είναι υποκειμενικό), με αντιπροσωπεία στην Πάτρα (πχ τέσλα δεν...), που βρήκα σε καλή τιμή 2ο χέρι και με σχετικά καλή αξιοπιστία... Επίσης έχει καλό εξοπλισμό, ικανοποιητική μπαταρία και αυτονομία. Άρα γιατί όχι για πρώτο αμάξι ηλεκτρικό; Είδα και atto3 & dolphin αλλά τελικά η πλάστιγγα έγειρε προς το vw. Αν βρω χρόνο θα πω μερικά πράγματα γιαυτό. Πάντως έχοντας κάνει 1000 σε 2 βδομάδες δηλώνω πολύ ικανοποιημένος... Αν το βαρεθώ θα κάνω το level up προς τέσλα.. Αν έπαιρνα τώρα τέσλα μετά δεν θα είχα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο!!!
δεν εχει να κάνει. καλες επιλογες ειναι. απλα......
Δεν γουσταρω την Toyota και την VW σαν μαρκες, για εντελώς διαφορετικούς λόγους.
και προφανως αστειευομαι
-
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα
Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!
Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.
Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...
Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!
Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!!
με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο
Χαχχαχαχαχαχ γιατί μωρέ;; Η γυναίκα (που δεν έχει ιδέα από οδήγηση) είχε 24 χρόνια το yaris 1ης γενιάς. Ρε χρυσή την έκανα να πάρει το yaris cross
Με ΤΊΠΟΤΑ!!! Της φαινόταν τεράστιο.... Οπότε η επιλογή του yaris ήταν μονόδρομος...Όσον αφορά το id3 θα πω ότι είναι ένα παρεξηγημένο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, όμορφο (αυτό είναι υποκειμενικό), με αντιπροσωπεία στην Πάτρα (πχ τέσλα δεν...), που βρήκα σε καλή τιμή 2ο χέρι και με σχετικά καλή αξιοπιστία... Επίσης έχει καλό εξοπλισμό, ικανοποιητική μπαταρία και αυτονομία. Άρα γιατί όχι για πρώτο αμάξι ηλεκτρικό; Είδα και atto3 & dolphin αλλά τελικά η πλάστιγγα έγειρε προς το vw. Αν βρω χρόνο θα πω μερικά πράγματα γιαυτό. Πάντως έχοντας κάνει 1000 σε 2 βδομάδες δηλώνω πολύ ικανοποιημένος... Αν το βαρεθώ θα κάνω το level up προς τέσλα.. Αν έπαιρνα τώρα τέσλα μετά δεν θα είχα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο!!!
το id3 ειναι μια χαρα αυτοκινητο. Η τιμη του ως καινουριο στην ελλαδα ηταν εξωπραγματικη. Για μτχ οπως το αγορασες εσυ και αφου εχει παρει κιολας ενα σωρο update που διορθωσαν τις παιδικες ασθενειες, ειναι εξαιρετικη επιλογη!
Ακριβώς έτσι!!! Έκανε 45.000 ευρώ τον 12/2020. Εγώ το πήρα με 37.000 χλμ 20.5000. Πες 21 με κάτι ψιλά... Δεν το λες κακό deal. Όχι κορυφαίο αλλά ικανοποιητικό!!!
απο περιεργεια, γνωριζεις γιατι πωληθηκε; ηταν απο leasing που τελειωσε;
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγω λέω ότι μπορει να πληρώνουμε και από πάνω για να τα πάρει κάποιος για να βγαλουμε και το βάρος από πάνω μας.
Εναντι συμβολικου τιμηματος (μου αρκει ενα 500ρικο ) δηλωνω υποψηφιος απο τωρα (για βολτες στα χωραφια η μπαταρια θα φτανει )
Να το περνας κεραμικη μια φορα το χρονο , δεν μπυ αρεσουν τα ξεθωριασμενα χρωματα , ζεις και σε υποβαθμισμενη περιβαλοντικα περιοχη .Ωραία το κλείνουμε από τώρα 500 ευρώ . Ο θεός σε έστειλε να με σώσεις
Είναι ότι πρέπει για χωράφια, είναι ψηλό .
Δεν θα ξεθωριάσει το χρώμα μη φοβάσαι πάω σε πλυντήριο που το πλένουν με κερί και τα τεχνητά δέρματα τα καθαρίζουν παρθένες με πετσί (όχι από βοιδο.....α , απαγορεύεται)
τι υψος εχει απο το εδαφος ;
16,5 cm
Μια χαρα με βολευει
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα
Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!
Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.
Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...
Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!
Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!!
με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο
Χαχχαχαχαχαχ γιατί μωρέ;; Η γυναίκα (που δεν έχει ιδέα από οδήγηση) είχε 24 χρόνια το yaris 1ης γενιάς. Ρε χρυσή την έκανα να πάρει το yaris cross
Με ΤΊΠΟΤΑ!!! Της φαινόταν τεράστιο.... Οπότε η επιλογή του yaris ήταν μονόδρομος...Όσον αφορά το id3 θα πω ότι είναι ένα παρεξηγημένο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, όμορφο (αυτό είναι υποκειμενικό), με αντιπροσωπεία στην Πάτρα (πχ τέσλα δεν...), που βρήκα σε καλή τιμή 2ο χέρι και με σχετικά καλή αξιοπιστία... Επίσης έχει καλό εξοπλισμό, ικανοποιητική μπαταρία και αυτονομία. Άρα γιατί όχι για πρώτο αμάξι ηλεκτρικό; Είδα και atto3 & dolphin αλλά τελικά η πλάστιγγα έγειρε προς το vw. Αν βρω χρόνο θα πω μερικά πράγματα γιαυτό. Πάντως έχοντας κάνει 1000 σε 2 βδομάδες δηλώνω πολύ ικανοποιημένος... Αν το βαρεθώ θα κάνω το level up προς τέσλα.. Αν έπαιρνα τώρα τέσλα μετά δεν θα είχα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο!!!
το id3 ειναι μια χαρα αυτοκινητο. Η τιμη του ως καινουριο στην ελλαδα ηταν εξωπραγματικη. Για μτχ οπως το αγορασες εσυ και αφου εχει παρει κιολας ενα σωρο update που διορθωσαν τις παιδικες ασθενειες, ειναι εξαιρετικη επιλογη!
Ακριβώς έτσι!!! Έκανε 45.000 ευρώ τον 12/2020. Εγώ το πήρα με 37.000 χλμ 20.5000. Πες 21 με κάτι ψιλά... Δεν το λες κακό deal. Όχι κορυφαίο αλλά ικανοποιητικό!!!
απο περιεργεια, γνωριζεις γιατι πωληθηκε; ηταν απο leasing που τελειωσε;
Ναι γνωρίζω. Τελείωσε το leasing, το αγόρασε ο ίδιος. Μετά άλλαξε εταιρία το παιδί (δούλευε στην kosmocar) και στην νέα εταιρία του έδωσαν πάλι εταιρικό οπότε δεν το χρειαζόταν
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναλογικά μεγαλύτερη από το ηλεκτρικό γιατί η τεχνολογία του δεν έχει αλλάξει τόσο όσο τα ηλεκτρικά.
Σε 15 χρονια τα συμβατικα θα τα πουλανε για μια τυροπιτα, εκτος κι αν ειναι τιποτα σπανια και συλλεκτικα τυπου S2000 που θα πιασουν 50ρικα.
Iσως. Τα σημερινα ηλεκτρικα παντως δεν θα πωλουνται καν σε 15 χρονια κατα πασα πιθανοτητα, γιατι θα συμφερει καλυτερα να αγορασεις καινουριο παρα να αλλαξεις μπαταρια σε ενα ηλεκτρικο τωρινης γενιας που τοτε θα ειναι απαρχσιωμενο. Να χαριζονται, μπορει.
Τα σημερινα ηλεκτρικα με μια απώλεια της ταξης του 15-20% που θα έχουν στα 15 χρόνια (150000χλμ διανυθεντα με εναν μεσο οδηγο, οχι 300000χλμ που ισχυριζεσαι. Δεν με νοιαζει ποσα κανεις εσυ λεμε για τον μεσο οδηγο.) θα χαριζονται?
Μαλιστα το ακούσαμε και αυτό.
Εγω πρωτος ειπα ότι δεν εχουν μεταπωλητικη αξια γενικα τα ηλεκτρικα αλλα το πήγες σε αλλο επίπεδο.
Εγω λέω ότι μπορει να πληρώνουμε και από πάνω για να τα πάρει κάποιος για να βγαλουμε και το βάρος από πάνω μας.
ρε ποσο κοροιδα είμαστε τελικα. Μονο βενζινη που συμφέρει παιδια!!!!!
Σε 15 χρονια ενας μεσος ορος ειναι οι 220.000 χλμ, εκτος κι αν εχεις 2 αυτοκινητα.
Με αυτα τα χιλιομετρα και τα ετη, εχεις σαφη απαντηση του ποσο θα εχει πεσει η μπαταρια σε ενα τωρινο τεσλα 3 και σε ενα ηλεκτρικο c3?
15-20% θα εχει πεσει μονο?
Αυτο περιμενω να διαβασω. Γιατι αν πεσει μονο τοσο, τοτε μαζι σου. Μια χαρα ειναι για το τεσλα ιδιως, τωρα για το c3 ας πουμε απλα αποδεκτο.
Αν ομως πεσει 30-40%, ε τοτε το αμαξι θελει αλλαγη μπαταριας για να ειναι συγκρισιμη η χρηστικοτητα του σε σχεση με οταν ηταν καινουριο. Κατι που στους μεκ δεν ισχυει, ουτε μετα απο 200.000 χλμ ουτε μετα απο 300.Τα παντα λοιπον στα τωρινα ηλεκτρικα ειναι συναρτηση της αντοχης της μπαταριας, τουλαχιστον στο.θεμα της οικονομιας. Που ειναι και ο βασικος λογος αγορας τους απ'τους περισσοτερους.
Στα έχω απαντήσει πιο πάνω. Ξαναδιάβασε αν θες. Βαριέμαι να γράφω τα ίδια. Αν ενδιαφέροσουν θα τα είχες δει. Ο μέσος οδηγός 10000χλμ τον χρόνο κάνει στατιστικά . Το να λες διαφορετικά και να διαστρεβλώνεις κάτι για να το φέρεις όπως σε συμφέρει εγώ δεν το ακολουθώ είτε με βοηθάει σε αυτό που γράφω είτε όχι.
Ο λόγος αγοράς κυριως είναι ότι είναι πολύ καλύτερα οδηγικά με υσηχια μες την πόλη και σχεδόν με ένα πέταλι του γκαζιου κάνεις χαλαρή οδήγηση, όχι τόσο η οικονομία. Βέβαια έχοντας βάλει Φ/β στην στέγη θα μπορούσα να εμβαθύνω στο ποσό πολύ συμφέρον είναι αυτό και πόσο γρήγορα κάνω απόσβεση. Αλλά όχι, κυριως ο λόγος ΔΕΝ είναι η οικονομία για αγορά. Αν οδηγήσεις ένα μέσα στην πόλη και δεις πόσο ανώτερο είναι ίσως το καταλάβεις. Αν δεν σαρεσει και προτιμάς βενζίνη πάλι θα το δέκτω φυσικά αλλά εμένα μου άρεσε πάρα πολύ.
Το ιδανικό για μένα πάντα είναι να έχεις ένα αμάξι για ταξίδια με βενζίνη και ένα ηλεκτρικό για μέσα στην πόλη. Για άλλους δεν είναι έτσι. Όλα δεκτά. Πάντως το αμάξι πόλης και 50% λιγοτερα χλμ να κάνει μετά από 30 χρόνια χρήσιμο παραμένει χωρία που η μπαταρία θα είναι φτηνή να αλλάξει. Δηλαδή εμένα μέσα στην πόλη βγάζει 300-320 χλμ
Και 150χλμ να έβγαζε, άχρηστο δεν θα μου ήταν . Πήγαινε έλα δουλειά είναι 60 χλμ για να καταλάβεις οπότε βγάζει 2 πέρα δώθε άνετα και μένει και άλλο πριν φορτίσεις αν ήταν τόσο χάλια η μπαταρία. Αλλά σιγά μην κρατήσω αυτοκίνητο 30 χρόνια και το καλύτερο να ήταν με 0% απώλειες τόσο δεν θα κρατούσα τιποτα
Aυτο προυποθετει και 2 θεσεις παρκινγκ. Μια για το μεγαλο για ταξιδια, που λογικα θα ειναι και το ακριβο, και αλλη μια για το ηλεκτρικο με φορτιστη για να το φορτιζεις οταν εισαι παρκαρισμενος.
Σχεδον ανεφικτο για κατοικους πολεων σαν την Αθηνα οπου τα παρκινγκ ειναι δυσευρετα.
Οσο για την εμπειρια, τα ξαναγραψαμε. Θετικη ειναι το να μην εχεις θορυβο και να εχεις δυναμη παντου, αρνητικη ειναι το να εξαρτασαι, ιδιως σε ταξιδι, τοσο πολυ απ'το που θα φορτισεις και να χανεις και χρονο και να εισαι με το αγχος μην ξεπερασεις τα 130 και μεινεις. Οποτε εχει και αρνητικα και θετικα.
Τελος, 10.000 χλμ κανει μονο καποιος που εχει 2 αυτοκινητα ή καποιος που κινειται μεσα στην πολη μονιμα και αντε να παει ενα ταξιδι τον χρονο. Κανεις αλλος. Γιατι φτασαμε απ'τα 15 χρονια, ενα πολυ ευλογο διαστημα για καινουρια αυτοκινητο, στα 30 τωρα εντελως αυθαιρετα. Και μιλαω για Ελλαδα, στη Γερμανια πχ παιζει να κανουν κατα μ.ο. 30.000 χλμ το χρονο.Οταν λοιπον σε καμια δεκαετια δουμε τι μπαταρια εχει απομεινει σε ενα τεσλα 3 πχ του 2020 με 200.000 χλμ (τοτε), θα φανει τι ισχυει. Τωρα εικασιες κανετε κι εσεις κι εγω.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης