Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 352
    • 353
    • 354
    • 355
    • 356
    • 355 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    136
    7105
    223049
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      metoikos @groover1972 last edited by metoikos

      @groover1972

      Καλημέρα σε όλους.

      4ο Service, 239 euro, χωρίς τακάκια τελικά.

      Λίγο πεσμένη μπαταρία του ss λόγω λίγων χιλιομέτρων. 23κ.

      Υπήρχε ανάκληση του δοχείου (κάνιστρο) αναθυμιασεων, το οποιο έγινε αντικατάσταση.

      Έγινε και έκπτωση μου είπαν της τάξης του 10% αλλά δεν την πολυειδα...

      Η φωτό τής απόδειξης αρχειοθετήθηκε. Θα ανασυρθεί σε ένα έτος όταν θα κάνω (πιθανότατα στον ίδιο χώρο) το πρώτο μου σέρβις προκειμένου να γίνουν οι δέουσες συγκρίσεις. Μπάι δε γουέι, η εκπτώση 15% θεωρείται δεδομένη (δίδεται σε όλους τους πελάτες τους) ή αποτελεί προϊόν διαπραγμάτευσης (ή/καί κάποιο είδος μπόνους); 😎

      D G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • D
        danis @metoikos last edited by danis

        @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
        Καλημέρα σε όλους.

        4ο Service, 239 euro, χωρίς τακάκια τελικά.

        Λίγο πεσμένη μπαταρία του ss λόγω λίγων χιλιομέτρων. 23κ.

        Υπήρχε ανάκληση του δοχείου (κάνιστρο) αναθυμιασεων, το οποιο έγινε αντικατάσταση.

        Ουδέν πρόβλημα. Έβγαλα και φώτο την απόδειξη για τα ανταλλακτικά... !

        Έγινε και έκπτωση μου είπαν της τάξης του 10% αλλά δεν την πολυειδα...

        Η φωτό τής απόδειξης αρχειοθετήθηκε. Θα ανασυρθεί σε ένα έτος όταν θα κάνω (πιθανότατα στον ίδιο χώρο) το πρώτο μου σέρβις προκειμένου να γίνουν οι δέουσες συγκρίσεις. Μπάι δε γουέι, η εκπτώση 15% θεωρείται δεδομένη (δίδεται σε όλους τους πελάτες τους) ή αποτελεί προϊόν διαπραγμάτευσης (ή/καί κάποιο είδος μπόνους); 😎

        Κάνε edit το σχόλιο και αφαίρεσε τη φωτογραφία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          groover1972 @metoikos last edited by

          @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

          @groover1972

          Καλημέρα σε όλους.

          4ο Service, 239 euro, χωρίς τακάκια τελικά.

          Λίγο πεσμένη μπαταρία του ss λόγω λίγων χιλιομέτρων. 23κ.

          Υπήρχε ανάκληση του δοχείου (κάνιστρο) αναθυμιασεων, το οποιο έγινε αντικατάσταση.

          Έγινε και έκπτωση μου είπαν της τάξης του 10% αλλά δεν την πολυειδα...

          Η φωτό τής απόδειξης αρχειοθετήθηκε. Θα ανασυρθεί σε ένα έτος όταν θα κάνω (πιθανότατα στον ίδιο χώρο) το πρώτο μου σέρβις προκειμένου να γίνουν οι δέουσες συγκρίσεις. Μπάι δε γουέι, η εκπτώση 15% θεωρείται δεδομένη (δίδεται σε όλους τους πελάτες τους) ή αποτελεί προϊόν διαπραγμάτευσης (ή/καί κάποιο είδος μπόνους); 😎

          Μου το έκαναν από το 1ο service, χωρίς να τους πω κάτι, μάλιστα μου ειπαν, ότι το κάνουν, ώστε να πηγαίνω, εκεί κάθε χρόνο. 😏

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mariolas last edited by mariolas

            https://www.carandmotor.gr/nea/pro-ton-pylon-ta-aytomata-vitara-kai-s-cross
            Θα ανέβει πολύ σαν επίλογη αν κρατήσει την ιπποδύναμη και βάλει το αυτόματο! Δυνατή επιλογή!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • antonakis
              antonakis last edited by

              Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.

              Moments before detonation...

              M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mariolas @antonakis last edited by mariolas

                @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.

                Με το αυτόματο?Και τι θα πουλάει αυτόματο μεσαίο suv με 109 ίππους? Καληνύχτα

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • antonakis
                  antonakis last edited by

                  Με όλα τα mild hybrid 1.4.

                  Moments before detonation...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    metoikos last edited by

                    @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                    Με όλα τα mild hybrid 1.4.

                    Σε τί υποτίθεται ότι θα βοηθήσει αυτή η υποβάθμιση?
                    Μείωση κατανάλωσης/ρύπων, ίσως? Όμως διατηρώντας το ίδιο βάρος (ή και αυξάνοτάς το λόγω αυτόματου κιβωτίου) πώς θα μπορούσε να επιτευχθεί αυτό στην πράξη?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      groover1972 @mariolas last edited by

                      @mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.

                      Με το αυτόματο?Και τι θα πουλάει αυτόματο μεσαίο suv με 109 ίππους? Καληνύχτα

                      Οι 129 ίπποι είναι από τον θερμικό. Δίνει και η μπαταρία 20 ίππους περίπου.

                      M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        metoikos @groover1972 last edited by

                        @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        @mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.

                        Με το αυτόματο?Και τι θα πουλάει αυτόματο μεσαίο suv με 109 ίππους? Καληνύχτα

                        Οι 129 ίπποι είναι από τον θερμικό. Δίνει και η μπαταρία 20 ίππους περίπου.

                        Αναφέρεσαι στο τρέχον μοντέλο 1.4 mild?

                        antonakis G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • antonakis
                          antonakis @metoikos last edited by

                          @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          Αναφέρεσαι στο τρέχον μοντέλο 1.4 mild?

                          Δεν αλλάζει το ηλεκτρικό μοτέρ και στο τρέχον και στο νέο ίδιο θα είναι.

                          Moments before detonation...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            groover1972 @metoikos last edited by

                            @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.

                            Με το αυτόματο?Και τι θα πουλάει αυτόματο μεσαίο suv με 109 ίππους? Καληνύχτα

                            Οι 129 ίπποι είναι από τον θερμικό. Δίνει και η μπαταρία 20 ίππους περίπου.

                            Αναφέρεσαι στο τρέχον μοντέλο 1.4 mild?

                            Ναι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • williamg
                              williamg last edited by

                              Μου ρθε γραμματάκι να πάρω την αντιπροσωπεία για ανάκληση για κάνιστρο EVAP. Αν θυμάμαι καλά είχε βάλει κάποιος εδώ ένα λινκ για να τσεκάρεις μόνος σου αν έχει ήδη γίνει η επισκευή. Καλά θυμάμαι;

                              Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                              G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • antonakis
                                antonakis last edited by

                                Αυτό είναι το ελληνικό
                                https://www.suzuki.gr/anakliseis/

                                Φαντάζομαι αφού σου ήρθε θα σε δείχνει εδώ.

                                Moments before detonation...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  groover1972 @williamg last edited by

                                  @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  Μου ρθε γραμματάκι να πάρω την αντιπροσωπεία για ανάκληση για κάνιστρο EVAP. Αν θυμάμαι καλά είχε βάλει κάποιος εδώ ένα λινκ για να τσεκάρεις μόνος σου αν έχει ήδη γίνει η επισκευή. Καλά θυμάμαι;

                                  Το ανέφερα ότι στο Service που πήγα για το 4ο, μου έκαναν και την αντικατάσταση του κανιστρου επιστροφής αναθυμιασεων. Δεν με είχαν ειδοποιήσει καν (λογικά επειδή θα το πήγαινα έτσι και αλλιώς).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    metoikos last edited by metoikos

                                    Παρατηρώ τη μπαταρία λιθίου (mild hybrid) στον πίνακα οργάνων
                                    η ένδειξη φόρτισης να παραμένει στις 2 γραμμές (από τις πέντε
                                    συνολικά), σπάνια τσιμπάει 3η γραμμή και μετά από λίγο ξαναπέφτει
                                    στις 2 ενώ κάποιες φορές κατεβαίνει καί στη μία γραμμή.

                                    Υποθέτω ότι είναι θέμα χαμηλής φόρτισης λόγω έλειψης οδηγικών
                                    χιλιομέτρων σε κατάλληλες συνθήκες ταχύτητας καί απόστασης που να
                                    προκαλούν την ενεργοποίηση της λειτουργίας αναγέννησης ενέργειας.

                                    Αναρωτιέμαι ωστόσο μήπως εχει να κάνει τίποτα με την κατάσταση
                                    της μπαταρίας (αν και δεν θα έπρεπε βέβαια, καθότι είναι καινούργια).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Οταν φρενάρεις μη βάζεις νεκρά στο κιβώτιο παρά μονάχα λίγο πριν σταματήσεις

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        metoikos @lap last edited by metoikos

                                        @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        Οταν φρενάρεις μη βάζεις νεκρά στο κιβώτιο παρά μονάχα λίγο πριν σταματήσεις

                                        Αυτό κάνω ή τουλάχιστον προσπαθώ να συνηθίσω να κάνω.
                                        Στο παρελθόν συνήθιζα να αφήνω το αμάξι να ρολλάρει με νεκρά (όταν και
                                        όποτε το σήκωνε η περίπτωση βέβαια) θεωρώντας ότι κάνω κάποια λίγη
                                        οικονομία καυσίμου και μειώνεται η καταπόνηση κινητήρα (δίσκοπλακες,
                                        ιμάντες,γρανάζια,κλπ) αλλά αυτό, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μπορεί να είναι
                                        καί μύθος καί σίγουρα δεν ισχύει στα HEV/EV (in theory...).
                                        Το ενδιαφέρον είναι ότι όπως φαίνεται στην οθόνη οργάνων η ροή ενέργειας
                                        από τον κινήτηρα προς μπαταρία και το αντίθετο γίνεται όπως πρέπει.
                                        Προφανώς θέλει δρόμο καί ταχύτητες το πράγμα για να φορτώσει,
                                        εντός πόλης η χρησιμότητα του συστήματος προορίζεται κυρίως για
                                        σταρτ-στοπ και τροφοδοσία infotainment.

                                        G antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          groover1972 @metoikos last edited by

                                          @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          Οταν φρενάρεις μη βάζεις νεκρά στο κιβώτιο παρά μονάχα λίγο πριν σταματήσεις

                                          Αυτό κάνω ή τουλάχιστον προσπαθώ να συνηθίσω να κάνω.
                                          Στο παρελθόν συνήθιζα να αφήνω το αμάξι να ρολλάρει με νεκρά (όταν και
                                          όποτε το σήκωνε η περίπτωση βέβαια) θεωρώντας ότι κάνω κάποια λίγη
                                          οικονομία καυσίμου και μειώνεται η καταπόνηση κινητήρα (δίσκοπλακες,
                                          ιμάντες,γρανάζια,κλπ) αλλά αυτό, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μπορεί να είναι
                                          καί μύθος καί σίγουρα δεν ισχύει στα HEV/EV (in theory...).
                                          Το ενδιαφέρον είναι ότι όπως φαίνεται στην οθόνη οργάνων η ροή ενέργειας
                                          από τον κινήτηρα προς μπαταρία και το αντίθετο γίνεται όπως πρέπει.
                                          Προφανώς θέλει δρόμο καί ταχύτητες το πράγμα για να φορτώσει,
                                          εντός πόλης η χρησιμότητα του συστήματος προορίζεται κυρίως για
                                          σταρτ-στοπ και τροφοδοσία infotainment.

                                          Όπως είπε και ο Lap, θέλει ταχύτητα στο κιβωτιο για να φορτίσει. Το MH σύστημα που έχει, σου κάνει οικονομία με το πατήσεις το φρένο, ας πούμε σε φανάρι, κλείνει την τροφοδοσία καυσίμου, αυτόματα. Σε μεγάλες κατηφόρες επίσης πρέπει να έχεις έτσι και αλλιώς ταχύτητα στο κιβώτιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • antonakis
                                            antonakis @metoikos last edited by antonakis

                                            @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                            Αυτό κάνω ή τουλάχιστον προσπαθώ να συνηθίσω να κάνω.
                                            Στο παρελθόν συνήθιζα να αφήνω το αμάξι να ρολλάρει με νεκρά (όταν και

                                            Η μπαταρία γεμίζει γρηγορότερα όταν ρολαρεις με 4η και άνω. Με μικρότερες ταχύτητες λιγότερο.
                                            Σε σταματά-ξεκινά πόλης, πολύ δύσκολο να δεις πάνω από δύο μπάρες.

                                            Moments before detonation...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 355 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr