-
Καλημέρα σε όλους.
4ο Service, 239 euro, χωρίς τακάκια τελικά.
Λίγο πεσμένη μπαταρία του ss λόγω λίγων χιλιομέτρων. 23κ.
Υπήρχε ανάκληση του δοχείου (κάνιστρο) αναθυμιασεων, το οποιο έγινε αντικατάσταση.
Έγινε και έκπτωση μου είπαν της τάξης του 10% αλλά δεν την πολυειδα...
Η φωτό τής απόδειξης αρχειοθετήθηκε. Θα ανασυρθεί σε ένα έτος όταν θα κάνω (πιθανότατα στον ίδιο χώρο) το πρώτο μου σέρβις προκειμένου να γίνουν οι δέουσες συγκρίσεις. Μπάι δε γουέι, η εκπτώση 15% θεωρείται δεδομένη (δίδεται σε όλους τους πελάτες τους) ή αποτελεί προϊόν διαπραγμάτευσης (ή/καί κάποιο είδος μπόνους);
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλημέρα σε όλους.4ο Service, 239 euro, χωρίς τακάκια τελικά.
Λίγο πεσμένη μπαταρία του ss λόγω λίγων χιλιομέτρων. 23κ.
Υπήρχε ανάκληση του δοχείου (κάνιστρο) αναθυμιασεων, το οποιο έγινε αντικατάσταση.
Ουδέν πρόβλημα. Έβγαλα και φώτο την απόδειξη για τα ανταλλακτικά... !
Έγινε και έκπτωση μου είπαν της τάξης του 10% αλλά δεν την πολυειδα...
Η φωτό τής απόδειξης αρχειοθετήθηκε. Θα ανασυρθεί σε ένα έτος όταν θα κάνω (πιθανότατα στον ίδιο χώρο) το πρώτο μου σέρβις προκειμένου να γίνουν οι δέουσες συγκρίσεις. Μπάι δε γουέι, η εκπτώση 15% θεωρείται δεδομένη (δίδεται σε όλους τους πελάτες τους) ή αποτελεί προϊόν διαπραγμάτευσης (ή/καί κάποιο είδος μπόνους);
Κάνε edit το σχόλιο και αφαίρεσε τη φωτογραφία.
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλημέρα σε όλους.
4ο Service, 239 euro, χωρίς τακάκια τελικά.
Λίγο πεσμένη μπαταρία του ss λόγω λίγων χιλιομέτρων. 23κ.
Υπήρχε ανάκληση του δοχείου (κάνιστρο) αναθυμιασεων, το οποιο έγινε αντικατάσταση.
Έγινε και έκπτωση μου είπαν της τάξης του 10% αλλά δεν την πολυειδα...
Η φωτό τής απόδειξης αρχειοθετήθηκε. Θα ανασυρθεί σε ένα έτος όταν θα κάνω (πιθανότατα στον ίδιο χώρο) το πρώτο μου σέρβις προκειμένου να γίνουν οι δέουσες συγκρίσεις. Μπάι δε γουέι, η εκπτώση 15% θεωρείται δεδομένη (δίδεται σε όλους τους πελάτες τους) ή αποτελεί προϊόν διαπραγμάτευσης (ή/καί κάποιο είδος μπόνους);
Μου το έκαναν από το 1ο service, χωρίς να τους πω κάτι, μάλιστα μου ειπαν, ότι το κάνουν, ώστε να πηγαίνω, εκεί κάθε χρόνο.
-
https://www.carandmotor.gr/nea/pro-ton-pylon-ta-aytomata-vitara-kai-s-cross
Θα ανέβει πολύ σαν επίλογη αν κρατήσει την ιπποδύναμη και βάλει το αυτόματο! Δυνατή επιλογή!! -
Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.
Με το αυτόματο?Και τι θα πουλάει αυτόματο μεσαίο suv με 109 ίππους? Καληνύχτα
-
Με όλα τα mild hybrid 1.4.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Με όλα τα mild hybrid 1.4.
Σε τί υποτίθεται ότι θα βοηθήσει αυτή η υποβάθμιση?
Μείωση κατανάλωσης/ρύπων, ίσως? Όμως διατηρώντας το ίδιο βάρος (ή και αυξάνοτάς το λόγω αυτόματου κιβωτίου) πώς θα μπορούσε να επιτευχθεί αυτό στην πράξη? -
@mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.
Με το αυτόματο?Και τι θα πουλάει αυτόματο μεσαίο suv με 109 ίππους? Καληνύχτα
Οι 129 ίπποι είναι από τον θερμικό. Δίνει και η μπαταρία 20 ίππους περίπου.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.
Με το αυτόματο?Και τι θα πουλάει αυτόματο μεσαίο suv με 109 ίππους? Καληνύχτα
Οι 129 ίπποι είναι από τον θερμικό. Δίνει και η μπαταρία 20 ίππους περίπου.
Αναφέρεσαι στο τρέχον μοντέλο 1.4 mild?
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αναφέρεσαι στο τρέχον μοντέλο 1.4 mild?
Δεν αλλάζει το ηλεκτρικό μοτέρ και στο τρέχον και στο νέο ίδιο θα είναι.
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.
Με το αυτόματο?Και τι θα πουλάει αυτόματο μεσαίο suv με 109 ίππους? Καληνύχτα
Οι 129 ίπποι είναι από τον θερμικό. Δίνει και η μπαταρία 20 ίππους περίπου.
Αναφέρεσαι στο τρέχον μοντέλο 1.4 mild?
Ναι
-
Μου ρθε γραμματάκι να πάρω την αντιπροσωπεία για ανάκληση για κάνιστρο EVAP. Αν θυμάμαι καλά είχε βάλει κάποιος εδώ ένα λινκ για να τσεκάρεις μόνος σου αν έχει ήδη γίνει η επισκευή. Καλά θυμάμαι;
-
Αυτό είναι το ελληνικό
https://www.suzuki.gr/anakliseis/Φαντάζομαι αφού σου ήρθε θα σε δείχνει εδώ.
-
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μου ρθε γραμματάκι να πάρω την αντιπροσωπεία για ανάκληση για κάνιστρο EVAP. Αν θυμάμαι καλά είχε βάλει κάποιος εδώ ένα λινκ για να τσεκάρεις μόνος σου αν έχει ήδη γίνει η επισκευή. Καλά θυμάμαι;
Το ανέφερα ότι στο Service που πήγα για το 4ο, μου έκαναν και την αντικατάσταση του κανιστρου επιστροφής αναθυμιασεων. Δεν με είχαν ειδοποιήσει καν (λογικά επειδή θα το πήγαινα έτσι και αλλιώς).
-
Παρατηρώ τη μπαταρία λιθίου (mild hybrid) στον πίνακα οργάνων
η ένδειξη φόρτισης να παραμένει στις 2 γραμμές (από τις πέντε
συνολικά), σπάνια τσιμπάει 3η γραμμή και μετά από λίγο ξαναπέφτει
στις 2 ενώ κάποιες φορές κατεβαίνει καί στη μία γραμμή.Υποθέτω ότι είναι θέμα χαμηλής φόρτισης λόγω έλειψης οδηγικών
χιλιομέτρων σε κατάλληλες συνθήκες ταχύτητας καί απόστασης που να
προκαλούν την ενεργοποίηση της λειτουργίας αναγέννησης ενέργειας.Αναρωτιέμαι ωστόσο μήπως εχει να κάνει τίποτα με την κατάσταση
της μπαταρίας (αν και δεν θα έπρεπε βέβαια, καθότι είναι καινούργια). -
Οταν φρενάρεις μη βάζεις νεκρά στο κιβώτιο παρά μονάχα λίγο πριν σταματήσεις
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Οταν φρενάρεις μη βάζεις νεκρά στο κιβώτιο παρά μονάχα λίγο πριν σταματήσεις
Αυτό κάνω ή τουλάχιστον προσπαθώ να συνηθίσω να κάνω.
Στο παρελθόν συνήθιζα να αφήνω το αμάξι να ρολλάρει με νεκρά (όταν και
όποτε το σήκωνε η περίπτωση βέβαια) θεωρώντας ότι κάνω κάποια λίγη
οικονομία καυσίμου και μειώνεται η καταπόνηση κινητήρα (δίσκοπλακες,
ιμάντες,γρανάζια,κλπ) αλλά αυτό, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μπορεί να είναι
καί μύθος καί σίγουρα δεν ισχύει στα HEV/EV (in theory...).
Το ενδιαφέρον είναι ότι όπως φαίνεται στην οθόνη οργάνων η ροή ενέργειας
από τον κινήτηρα προς μπαταρία και το αντίθετο γίνεται όπως πρέπει.
Προφανώς θέλει δρόμο καί ταχύτητες το πράγμα για να φορτώσει,
εντός πόλης η χρησιμότητα του συστήματος προορίζεται κυρίως για
σταρτ-στοπ και τροφοδοσία infotainment. -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Οταν φρενάρεις μη βάζεις νεκρά στο κιβώτιο παρά μονάχα λίγο πριν σταματήσεις
Αυτό κάνω ή τουλάχιστον προσπαθώ να συνηθίσω να κάνω.
Στο παρελθόν συνήθιζα να αφήνω το αμάξι να ρολλάρει με νεκρά (όταν και
όποτε το σήκωνε η περίπτωση βέβαια) θεωρώντας ότι κάνω κάποια λίγη
οικονομία καυσίμου και μειώνεται η καταπόνηση κινητήρα (δίσκοπλακες,
ιμάντες,γρανάζια,κλπ) αλλά αυτό, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μπορεί να είναι
καί μύθος καί σίγουρα δεν ισχύει στα HEV/EV (in theory...).
Το ενδιαφέρον είναι ότι όπως φαίνεται στην οθόνη οργάνων η ροή ενέργειας
από τον κινήτηρα προς μπαταρία και το αντίθετο γίνεται όπως πρέπει.
Προφανώς θέλει δρόμο καί ταχύτητες το πράγμα για να φορτώσει,
εντός πόλης η χρησιμότητα του συστήματος προορίζεται κυρίως για
σταρτ-στοπ και τροφοδοσία infotainment.Όπως είπε και ο Lap, θέλει ταχύτητα στο κιβωτιο για να φορτίσει. Το MH σύστημα που έχει, σου κάνει οικονομία με το πατήσεις το φρένο, ας πούμε σε φανάρι, κλείνει την τροφοδοσία καυσίμου, αυτόματα. Σε μεγάλες κατηφόρες επίσης πρέπει να έχεις έτσι και αλλιώς ταχύτητα στο κιβώτιο.
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτό κάνω ή τουλάχιστον προσπαθώ να συνηθίσω να κάνω.
Στο παρελθόν συνήθιζα να αφήνω το αμάξι να ρολλάρει με νεκρά (όταν καιΗ μπαταρία γεμίζει γρηγορότερα όταν ρολαρεις με 4η και άνω. Με μικρότερες ταχύτητες λιγότερο.
Σε σταματά-ξεκινά πόλης, πολύ δύσκολο να δεις πάνω από δύο μπάρες.
SUZUKI SX4 SCROSS