-
@alexzero1 said in Sport cars:
Σήμερα μου προτάθηκε και το υβριδικό i8 για πείτε απόψεις που λογικά θα έχει μικρό τελωνείο λόγο του το είναι υβριδικό. Η μόνη εμπειρία που έχω από τέτοια αυτοκίνητα είναι ότι όταν τα φτύσει η μπαταρία θα θες 7-10.000€ για αλλαγή.
Αμαξάρα, ουσιαστικά ειναι σχεδόν σουπερκαρ! Αλλά να ξέρεις ότι είναι ακριβό σε συντήρηση και επίσης εαν τρακάρεις ειναι πανάκριβη η επισκευη (ουσιαστικά αντικατάσταση) των carbon, οπότε οπωσδήποτε μικτή. Τελωνείο γλυτώνεις 75% του ΕΤΤ, που ειναι σημαντικό αλλά έχει μεγάλη ΛΤΠΦ (€120.000!!!), οπότε μην περιμένεις να σου έρθει πολύ φτηνά. Δηλαδή σκέψου ότι έχει 30% ΕΤΤ, το οποίο ειναι €36.000 χωρίς κάποια έξτρα!! Επειδή ειναι PHEV θα πληρώσει μόνο το 25% αυτού, δηλαδή €9.000.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
Μ αρέσει που εγώ κοιτούσα αμάξια των 80-90-100κ και περίμενα λογικό τελωνείο......
Η φάση είναι ότι αυτά τα αμάξια από Γερμανία είναι ως επί το πλείστον με το μισό κατάλογο έξτρα φορτωμένα........ Θερμαινόμενο παρμπρίζ....
Το μαστανγκ μόνο εγώ το έχω στο μυαλό ένα ατσάλι muscle car? Τόσα βίντεο που έχω δει με στουκες αυτό μου έχει μείνει. Κατά τα άλλα τούμπανοΤο παλιό το Mustang ήταν έτσι που λες λόγο της ακαμπτης πίσω ανάρτησης από την 6η γενιά και μετά που έχουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση είναι μια χαρά. Καλά μην νομίζεις αυτά που βλέπεις στα βίντεο είναι συνήθως αναβαθμισμένα πενταλιτρα με τις περισσότερες φορές ανίκανους ανθρώπους να διαχειριστούν αυτή την δύναμη στον πίσω άξονα. Για να καταλάβεις με ένα supercharger kit για το 5.0 mustang φτάνεις κοντά 750-770 άλογα ( και κάποια άλλα πραγματακια).
Έχουν ένα ελαφρυντικό πάντως , η w202 με το παλιό 722.4 αυτόματο δεν κοιτάει αν θα κάνει soft αλλαγή, βρεγμένο οδόστρωμα γυαλί και κανένα λάστιχο hankook χειμερινό ( χάλι δλδ) τέρμα πρώτη σε Δευτέρα γίνεται χαμός στη φάση της αλλαγής. Το ίδιο παθαίνουν (φυσικά πολύ πιο έντονο λόγω ροπής)τα μαστανγκ τα παλιά όπως λες ειδικά αν έχεις έστω και λίγο κομμένο τιμόνι .
Αν το αμάξι έχει βελτιωθεί και δεν κινδυνεύεις να το στείλεις για ανταλλακτικά με το καλημέρα αξίζει αρκετά χάνοντας κάτι σε στρίψιμο. 5000κυβικα οκ αν δεν έχεις- θα έχεις θέμα με τεκμήρια αλλιώς Ελλάδα κατά καιρούς έχει καλές αγγελίεςΕπικό είναι εδώ φαντάσου το ecoboost ήταν πολύ fun to drive. Απλά αν το συγκρίνεις με αμάξι με την λογική του roadster έχεις χάσει το παιχνίδι. Εδώ το ecoboost είδα κάτι άκυρες συγκρίσεις τύπου drag race με γκολφ σε ξένα σάιτ. Η κατηγορία των pony cars είναι μια κατηγορία από μόνη της δεν γίνεται να συγκριθεί με το hot hatches, roadsters κτλ. Είναι ένα αμάξι που τα κάνει όλα καλά αλλά δεν είναι πουθενά τέλειο.
Το 5.0 είναι εμπειρία και συναίσθημα. Για το τεκμήριο που λες αν δεν μπορείς να το σηκώσεις ο ίδιος κάνεις κάποιες παραχωρήσεις πχ μπορείς να δηλώνεις ακινησία για 2-3 μήνες που δεν θα θες να το χρησιμοποιείς ή μοιράζεις την κυριότητα σε δικούς σου ( έχω δει άνθρωπο να έχει μοιράσει την κυριότητα σε 4 άτομα.)
Δες και εδώ ένα βίντεο με ένα παιδί που δεν έχει ξανά οδηγήσει mustang και είναι η πρώτη του φορά στην πίστα πόσο καλή εντύπωση του άφησε. https://youtu.be/2ORX0Brua7I?si=FOVpW_m4c9S_NyyaΘα φαω εγώ κόλλημα με αυτό μου φαίνεται! Στις εξόδους είχε πολύ καλό έλεγχο.
Πάρε το ecoboost και θέμα να μην έχεις τώρα ,θα σου φάει πολύ από το πόθεν έσχες μελλοντικά,(εκτός αν έχεις πολύ μεγάλο περιθώριο). Επίσης είναι διαφορετικό να το χαίρεσαι κάθε μέρα ή όποτε εσύ γουστάρεις χωρίς ακινησίες κτλ.
Στο κάτω κάτω συνολικά είναι πολύ καλό παντού, όχι το καλύτερο όπως λες, αλλά αν δεν κανω λάθος σε σχέση με το ΤΤ που έχεις(αν κατάλαβα καλα) λογικά είναι παντού καλύτερο οπότε θα είσαι ικανοποιημένος +πισω κίνηση μόνο άλλη φάση. Το θέμα είναι η αίσθηση όχι η απόλυτη ταχύτητα.
υ.γ. Καλώς ή μη θα τραβάει πιο πολλά βλέμματα από τον κόσμο η εμφάνιση του από τα υπόλοιπα. -
@w202-amg said in Sport cars:
υ.γ. Καλώς ή μη θα τραβάει πιο πολλά βλέμματα από τον κόσμο η εμφάνιση του από τα υπόλοιπα.
Εκτός από το i8 φυσικά!
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Σήμερα μου προτάθηκε και το υβριδικό i8 για πείτε απόψεις που λογικά θα έχει μικρό τελωνείο λόγο του το είναι υβριδικό. Η μόνη εμπειρία που έχω από τέτοια αυτοκίνητα είναι ότι όταν τα φτύσει η μπαταρία θα θες 7-10.000€ για αλλαγή.
Για μένα λόγω μπαταρίας όχι.....πολλά πεταμένα λεφτά αν κάτσει στραβή.
Σχεδόν super car όμως.
υ.γ. το chat gpt είναι αισιόδοξο σχετικά με τις ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ αυτών των μπαταριών. Αν ίσχυαν αυτά θα θελα μια s400 hybrid!! -
@fanis75 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
υ.γ. Καλώς ή μη θα τραβάει πιο πολλά βλέμματα από τον κόσμο η εμφάνιση του από τα υπόλοιπα.
Εκτός από το i8 φυσικά!
Ισχύει (δεν είχα δεί το ποστ για το i8)
-
@fanis75 said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Σήμερα μου προτάθηκε και το υβριδικό i8 για πείτε απόψεις που λογικά θα έχει μικρό τελωνείο λόγο του το είναι υβριδικό. Η μόνη εμπειρία που έχω από τέτοια αυτοκίνητα είναι ότι όταν τα φτύσει η μπαταρία θα θες 7-10.000€ για αλλαγή.
Αμαξάρα, ουσιαστικά ειναι σχεδόν σουπερκαρ! Αλλά να ξέρεις ότι είναι ακριβό σε συντήρηση και επίσης εαν τρακάρεις ειναι πανάκριβη η επισκευη (ουσιαστικά αντικατάσταση) των carbon, οπότε οπωσδήποτε μικτή. Τελωνείο γλυτώνεις 75% του ΕΤΤ, που ειναι σημαντικό αλλά έχει μεγάλη ΛΤΠΦ (€120.000!!!), οπότε μην περιμένεις να σου έρθει πολύ φτηνά. Δηλαδή σκέψου ότι έχει 30% ΕΤΤ, το οποίο ειναι €36.000 χωρίς κάποια έξτρα!! Επειδή ειναι PHEV θα πληρώσει μόνο το 25% αυτού, δηλαδή €9.000.
Μικτή σε όλα όσα έχω στην λίστα αδιαμφισβήτητα γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου. Μια απορία είχα για την μικτή ίσως Φανή εσύ να ξέρεις, έστω ότι περνάει ένα τζογλανι και σου κάνει μια χαρακιά όλη την πλευρά η μικτή ασφάλεια σε καλύπτει ;
Και εννοείται πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να του περάσω ένα καλής ποιότητας ppf.
Κάτω από 40Κ είδα παίζουν στο γνωστό γερμανικό σάιτ. Σκέφτομαι να το πάρω για την κατανάλωση 2λτρ ανά 100 είναι σοβαρή οικονομία -
@alexzero1 said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Σήμερα μου προτάθηκε και το υβριδικό i8 για πείτε απόψεις που λογικά θα έχει μικρό τελωνείο λόγο του το είναι υβριδικό. Η μόνη εμπειρία που έχω από τέτοια αυτοκίνητα είναι ότι όταν τα φτύσει η μπαταρία θα θες 7-10.000€ για αλλαγή.
Αμαξάρα, ουσιαστικά ειναι σχεδόν σουπερκαρ! Αλλά να ξέρεις ότι είναι ακριβό σε συντήρηση και επίσης εαν τρακάρεις ειναι πανάκριβη η επισκευη (ουσιαστικά αντικατάσταση) των carbon, οπότε οπωσδήποτε μικτή. Τελωνείο γλυτώνεις 75% του ΕΤΤ, που ειναι σημαντικό αλλά έχει μεγάλη ΛΤΠΦ (€120.000!!!), οπότε μην περιμένεις να σου έρθει πολύ φτηνά. Δηλαδή σκέψου ότι έχει 30% ΕΤΤ, το οποίο ειναι €36.000 χωρίς κάποια έξτρα!! Επειδή ειναι PHEV θα πληρώσει μόνο το 25% αυτού, δηλαδή €9.000.
Μικτή σε όλα όσα έχω στην λίστα αδιαμφισβήτητα γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου. Μια απορία είχα για την μικτή ίσως Φανή εσύ να ξέρεις, έστω ότι περνάει ένα τζογλανι και σου κάνει μια χαρακιά όλη την πλευρά η μικτή ασφάλεια σε καλύπτει ;
Και εννοείται πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να του περάσω ένα καλής ποιότητας ppf.
Κάτω από 40Κ είδα παίζουν στο γνωστό γερμανικό σάιτ. Σκέφτομαι να το πάρω για την κατανάλωση 2λτρ ανά 100 είναι σοβαρή οικονομίαΚακοβουλες ενέργειες έχει και η απλή ,δεν ξέρω αν είναι το ίδιο και ούτε πως εφαρμόζεται
-
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Σήμερα μου προτάθηκε και το υβριδικό i8 για πείτε απόψεις που λογικά θα έχει μικρό τελωνείο λόγο του το είναι υβριδικό. Η μόνη εμπειρία που έχω από τέτοια αυτοκίνητα είναι ότι όταν τα φτύσει η μπαταρία θα θες 7-10.000€ για αλλαγή.
Αμαξάρα, ουσιαστικά ειναι σχεδόν σουπερκαρ! Αλλά να ξέρεις ότι είναι ακριβό σε συντήρηση και επίσης εαν τρακάρεις ειναι πανάκριβη η επισκευη (ουσιαστικά αντικατάσταση) των carbon, οπότε οπωσδήποτε μικτή. Τελωνείο γλυτώνεις 75% του ΕΤΤ, που ειναι σημαντικό αλλά έχει μεγάλη ΛΤΠΦ (€120.000!!!), οπότε μην περιμένεις να σου έρθει πολύ φτηνά. Δηλαδή σκέψου ότι έχει 30% ΕΤΤ, το οποίο ειναι €36.000 χωρίς κάποια έξτρα!! Επειδή ειναι PHEV θα πληρώσει μόνο το 25% αυτού, δηλαδή €9.000.
Μικτή σε όλα όσα έχω στην λίστα αδιαμφισβήτητα γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου. Μια απορία είχα για την μικτή ίσως Φανή εσύ να ξέρεις, έστω ότι περνάει ένα τζογλανι και σου κάνει μια χαρακιά όλη την πλευρά η μικτή ασφάλεια σε καλύπτει ;
Και εννοείται πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να του περάσω ένα καλής ποιότητας ppf.
Κάτω από 40Κ είδα παίζουν στο γνωστό γερμανικό σάιτ. Σκέφτομαι να το πάρω για την κατανάλωση 2λτρ ανά 100 είναι σοβαρή οικονομίαΚακοβουλες ενέργειες έχει και η απλή ,δεν ξέρω αν είναι το ίδιο και ούτε πως εφαρμόζεται
Ευχαριστώ θα ρωτήσω τον ασφαλιστή.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Μια απορία είχα για την μικτή ίσως Φανή εσύ να ξέρεις, έστω ότι περνάει ένα τζογλανι και σου κάνει μια χαρακιά όλη την πλευρά η μικτή ασφάλεια σε καλύπτει ;
Σε καλύπτει, εφόσον έχεις κάλυψη για κακόβουλες ενέργειες και βανδαλισμό (που 99% έχουν όλες οι μικτές). Το θέμα ειναι να δεις τι απαλλαγή έχεις.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Κάτω από 40Κ είδα παίζουν στο γνωστό γερμανικό σάιτ.
Στο mobile de και στο autoscout24 μονο μια εχει 39,999€ με 250,000χλμ
Ολα τα άλλα πανω απο 40 εχουν -
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Σήμερα μου προτάθηκε και το υβριδικό i8 για πείτε απόψεις που λογικά θα έχει μικρό τελωνείο λόγο του το είναι υβριδικό. Η μόνη εμπειρία που έχω από τέτοια αυτοκίνητα είναι ότι όταν τα φτύσει η μπαταρία θα θες 7-10.000€ για αλλαγή.
Αμαξάρα, ουσιαστικά ειναι σχεδόν σουπερκαρ! Αλλά να ξέρεις ότι είναι ακριβό σε συντήρηση και επίσης εαν τρακάρεις ειναι πανάκριβη η επισκευη (ουσιαστικά αντικατάσταση) των carbon, οπότε οπωσδήποτε μικτή. Τελωνείο γλυτώνεις 75% του ΕΤΤ, που ειναι σημαντικό αλλά έχει μεγάλη ΛΤΠΦ (€120.000!!!), οπότε μην περιμένεις να σου έρθει πολύ φτηνά. Δηλαδή σκέψου ότι έχει 30% ΕΤΤ, το οποίο ειναι €36.000 χωρίς κάποια έξτρα!! Επειδή ειναι PHEV θα πληρώσει μόνο το 25% αυτού, δηλαδή €9.000.
Μικτή σε όλα όσα έχω στην λίστα αδιαμφισβήτητα γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου. Μια απορία είχα για την μικτή ίσως Φανή εσύ να ξέρεις, έστω ότι περνάει ένα τζογλανι και σου κάνει μια χαρακιά όλη την πλευρά η μικτή ασφάλεια σε καλύπτει ;
Και εννοείται πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να του περάσω ένα καλής ποιότητας ppf.
Κάτω από 40Κ είδα παίζουν στο γνωστό γερμανικό σάιτ. Σκέφτομαι να το πάρω για την κατανάλωση 2λτρ ανά 100 είναι σοβαρή οικονομίαΚακοβουλες ενέργειες έχει και η απλή ,δεν ξέρω αν είναι το ίδιο και ούτε πως εφαρμόζεται
Μου είπε μόνο με μικτή
-
Γλήγορο το i8 είναι, οδηγοκεντρικό όχι τόσο.
-
@dstou said in Sport cars:
Γλήγορο το i8 είναι, οδηγοκεντρικό όχι τόσο.
Επισης δεν ξερω αν μενει χωρις μπαταρια αν το πας τερμα για πολυ ωρα
Οπως και δεν ειναι πολυ δημοφιλες ουτε στην Ελλαδα , που εχει και φορολογικο πλεονεκτημα -
Η i8 είναι πολύ εντυπωσιακή εμφανισιακά, αλλά τρως μεγάλη πίκρα για να μπεις και να βγεις. Επίσης ξεμένει απότομα από δύναμη όταν αδειάσει η μπαταρία. Στις Σέρρες έχασε κάπου 25 χλμ στην ευθεία από το 1ο στον 3ο πέρασμα και χωρίς να το πηγαίνουμε τάπα στον υπόλοιπο γύρο. Επίσης τα στενά μπροστινά λάστιχα το έκαναν υποστροφικό. Όχι ενοχλητικά, αλλά σε περιόριζε και δεν ήταν και ρυθμίσιμο με το γκάζι.
Εδώ in car βίντεο στην πίστα: https://youtu.be/b9OAEv4EGcA
-
Έτσι που το έψαξα λίγο τι παίρνεις από το i8 :
Θετικά :- Φουτουριστικό design το λες και "σουπερκαρισιο". Πολύ καλή ποιότητα σε υλικά και σχεδιαστικά έχουν δώσει έμφαση στην σπορ πλευρά του αυτοκινήτου με καρμπον monocoque πλαίσιο.
- Οικονομία στην κατανάλωση
- Μηδενικό τεκμήριο - τέλη κυκλοφορίας 30€ τον χρόνο
- Καλές επιδόσεις για σπορτς Καρ αλλά αν λογίζεται για σούπερ καρ είναι πάρα πολύ μέτριες. (4.4 το 0-100)
Αρνητικά :
- Μπαταρία όπως είναι γνωστό η αλλαγή της σε σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά έχει σημαντικό κόστος 7-10.000€ ανάλογα.
- Φόρτιση ( για εμένα είναι αρνητικό να θες να περιμένεις τόσην ώρα.)
Εγώ πιστεύω ότι δεν κυκλοφόρησε τοσο πολύ στην Ελλάδα γιατί ήταν ακριβό ως καινούργιο, αυτοί που είχαν τα 100Κ + πήγαν σε κάτι άλλο και αυτοί είναι που δεν τους νοιάζει το τεκμήριο - τα τέλη κτλ που είναι και τα πιο ουσιαστικά θετικά του.
Και ως bmw έχει ανταγωνιστή του τα m2 και m4 που είναι στα ίδια λεφτά ως μεταχειρισμένα (μπορεί και πιο λίγο) και είναι πολύ καλύτερα σε επιδόσεις και με πολύ πιο σοβαρά περιθώρια για βελτίωση.Ουσιαστικά ότι γλιτώνεις σε τέλη και κατανάλωση θα τα δώσεις κάποια στιγμή για την μπαταρία και ότι άλλο προκύψει.
Πλάκα πλάκα κουβέντα να γίνεται @fanis75 πόσο τελωνείο λες να έχει ένα Μ4 f82;
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Έτσι που το έψαξα λίγο τι παίρνεις από το i8 :
Θετικά :- Φουτουριστικό design το λες και "σουπερκαρισιο". Πολύ καλή ποιότητα σε υλικά και σχεδιαστικά έχουν δώσει έμφαση στην σπορ πλευρά του αυτοκινήτου με καρμπον monocoque πλαίσιο.
- Οικονομία στην κατανάλωση
- Μηδενικό τεκμήριο - τέλη κυκλοφορίας 30€ τον χρόνο
- Καλές επιδόσεις για σπορτς Καρ αλλά αν λογίζεται για σούπερ καρ είναι πάρα πολύ μέτριες. (4.4 το 0-100)
Αρνητικά :
- Μπαταρία όπως είναι γνωστό η αλλαγή της σε σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά έχει σημαντικό κόστος 7-10.000€ ανάλογα.
- Φόρτιση ( για εμένα είναι αρνητικό να θες να περιμένεις τόσην ώρα.)
Εγώ πιστεύω ότι δεν κυκλοφόρησε τοσο πολύ στην Ελλάδα γιατί ήταν ακριβό ως καινούργιο, αυτοί που είχαν τα 100Κ + πήγαν σε κάτι άλλο και αυτοί είναι που δεν τους νοιάζει το τεκμήριο - τα τέλη κτλ που είναι και τα πιο ουσιαστικά θετικά του.
Και ως bmw έχει ανταγωνιστή του τα m2 και m4 που είναι στα ίδια λεφτά ως μεταχειρισμένα (μπορεί και πιο λίγο) και είναι πολύ καλύτερα σε επιδόσεις και με πολύ πιο σοβαρά περιθώρια για βελτίωση.Ουσιαστικά ότι γλιτώνεις σε τέλη και κατανάλωση θα τα δώσεις κάποια στιγμή για την μπαταρία και ότι άλλο προκύψει.
Πλάκα πλάκα κουβέντα να γίνεται @fanis75 πόσο τελωνείο λες να έχει ένα Μ4 f82;
10 σελίδες χρειάστηκαν για να ξεχάσεις το μήκος και να πας σε πολύ σοβαρή κατηγορία?
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Πλάκα πλάκα κουβέντα να γίνεται @fanis75 πόσο τελωνείο λες να έχει ένα Μ4 f82;
Εξαρτάται από την χρονολογια και τον έξτρα εξοπλισμό. Παράδειγμα, το 2016 είχε ΛΤΠΦ €69.000 και το πακέτο Mo Competition εχει άλλες €6.000. Αλλά εαν πάρουμε ως βάση τις 69.000, τότε με 204 γρ. CO2, έχει ΕΤΤ 51%, που σημαίνει €35.000!! Πρόσθεσε τον έξτρα εξοπλισμό, αφαίρεση την απομείωση λόγω ετών και χιλιομέτρων και έχεις μια ένδειξη.
Εδώ μπορείς να δείς όλους τους ιστορικούς τιμοκαταλόγους της bmw και τις τιμές για τον έξτρα εξοπλισμο: https://www.bmw.gr/el/footer/bmw-explore/pricelists-archive.html
-
Φάνη νομίζω (επιμένω νομίζω) ότι τα υπολογίζεις λίγο λάθος . Η απομείωση λόγω ετών (9 έτη ) είναι μεγάλη = 79%.
Έστω ότι έχει Λτπφ = 75.000€ , θα πάρει μεγάλη απομείωση λόγω παλαιότητας , 79%. Άρα η λιανική πέφτει στα : 75000- (75.0000,79) = 15750€ . Εδώ θα μπεί ο πολλαπλασιαστής ρύπων , 76,8% ( είναι μάλλον το αμέσως προηγούμενο ισχύων πρότυπο ρύπων και όχι το 51% που είναι για τα μετά του 18) , άρα τελική χωρίς άλλα έξτρα και χωρίς απομείωση χιλιομέτρων ( η οποία συνήθως είναι μικρή συγκριτικά σε τέτοια οχήματα) : 15.7500,768 = 12.096€
Το καλό της bmw είναι ότι έχει "ελεύθερους" , μάλλον τους καλύτερους ιστορικούς τιμοκαταλόγους. Το κακό είναι ότι η παραπάνω λιανική ανεβαίνει πολύ εύκολα με χρώμα , και λοιπά που μπορεί να μην τα υποψιάζεσαι με αποτέλεσμα , εύκολα να φτάσει το τελικό γινόμενο τα 20.000€.
Πολύ σημαντικό οι ρύποι. Θέλει πάρα πολύ προσοχή εδώ. Αν είναι κανένα euro 6 b (και όχι c ή d και τα λοιπά) , το παραπάνω γινόμενο γίνεται αμέσως αμέσως : 15750*153,60% = 24.192€
Βασικά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρεί έναν εκτελωνιστή , πλήρωσέ τον κιόλας, (δουλειά τους είναι , αν απλά απευθυνθείς στο γενικό , δε θα ασχοληθεί , λογικό), για να έχεις μία πολύ πιο ακριβή τάξη μεγέθους. Προσωπικά μπορεί και να πέφτω (πολύ) έξω, δεν είναι εύκολη η απάντηση πόσο περίπου θα βγάλει τελωνείο και μπορεί να καταστρέψει το σχεδιασμό.
-
@civil357 said in Sport cars:
Φάνη νομίζω (επιμένω νομίζω) ότι τα υπολογίζεις λίγο λάθος . Η απομείωση λόγω ετών (9 έτη ) είναι μεγάλη = 79%.
Μα το έγραψα ξεκάθαρα ότι δεν έχω υπολογίσει την όποια απομείωση (γιατί δεν έψαξα να βρω πόση είναι και επίσης δεν έχουμε ιδέα εαν θα φέρει μοντέλο του 2015 ή του 2018 και με πόσα χλμ). Για αυτό έγραψα και το παρακάτω στο ποστ μου:
@fanis75 said in Sport cars:
Πρόσθεσε τον έξτρα εξοπλισμό, αφαίρεσε την απομείωση λόγω ετών και χιλιομέτρων και έχεις μια ένδειξη.
Οπότε συμφωνώ 100% μαζί σου σε όσα γράφεις!
-
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Έτσι που το έψαξα λίγο τι παίρνεις από το i8 :
Θετικά :- Φουτουριστικό design το λες και "σουπερκαρισιο". Πολύ καλή ποιότητα σε υλικά και σχεδιαστικά έχουν δώσει έμφαση στην σπορ πλευρά του αυτοκινήτου με καρμπον monocoque πλαίσιο.
- Οικονομία στην κατανάλωση
- Μηδενικό τεκμήριο - τέλη κυκλοφορίας 30€ τον χρόνο
- Καλές επιδόσεις για σπορτς Καρ αλλά αν λογίζεται για σούπερ καρ είναι πάρα πολύ μέτριες. (4.4 το 0-100)
Αρνητικά :
- Μπαταρία όπως είναι γνωστό η αλλαγή της σε σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά έχει σημαντικό κόστος 7-10.000€ ανάλογα.
- Φόρτιση ( για εμένα είναι αρνητικό να θες να περιμένεις τόσην ώρα.)
Εγώ πιστεύω ότι δεν κυκλοφόρησε τοσο πολύ στην Ελλάδα γιατί ήταν ακριβό ως καινούργιο, αυτοί που είχαν τα 100Κ + πήγαν σε κάτι άλλο και αυτοί είναι που δεν τους νοιάζει το τεκμήριο - τα τέλη κτλ που είναι και τα πιο ουσιαστικά θετικά του.
Και ως bmw έχει ανταγωνιστή του τα m2 και m4 που είναι στα ίδια λεφτά ως μεταχειρισμένα (μπορεί και πιο λίγο) και είναι πολύ καλύτερα σε επιδόσεις και με πολύ πιο σοβαρά περιθώρια για βελτίωση.Ουσιαστικά ότι γλιτώνεις σε τέλη και κατανάλωση θα τα δώσεις κάποια στιγμή για την μπαταρία και ότι άλλο προκύψει.
Πλάκα πλάκα κουβέντα να γίνεται @fanis75 πόσο τελωνείο λες να έχει ένα Μ4 f82;
10 σελίδες χρειάστηκαν για να ξεχάσεις το μήκος και να πας σε πολύ σοβαρή κατηγορία?
Χαχαχα δεν είχα ποτέ σοβαρό θέμα με το μήκος απλά προτιμώ να είναι μαζεμένα.
Sport cars