-
@dstou said in Sport cars:
Δεν υπάρχει τίποτα το μαγικό ή κρυφό. Άμα συμπληρώσεις σωστά την εφαρμογή, ή αν θες το κάνεις με το χέρι έχοντας δίπλα τη νομοθεσία, δεν έχεις σοβαρές αποκλίσεις. Το έχω κάνει πολλάκις.
Εχεις κάνει πολλάκις εισαγωγές και έπεσες μέσα με μεγάλη ακρίβεια ;
-
@dstou said in Sport cars:
Δεν υπάρχει τίποτα το μαγικό ή κρυφό. Άμα συμπληρώσεις σωστά την εφαρμογή, ή αν θες το κάνεις με το χέρι έχοντας δίπλα τη νομοθεσία, δεν έχεις σοβαρές αποκλίσεις. Το έχω κάνει πολλάκις.
Μόνο εαν ξέρεις επακριβώς την ΛΤΠΦ. Αυτό λέμε εδώ, ότι δεν την ξέρεις εύκολα εκ των προτέρων. Στο παράδειγμά μας, βλέπουμε από ιστορικούς τιμοκαταλόγους της Φορντ ότι η συγκεκριμένη Mustang ειναι 40.000+, αλλά δεν ξέρουμε πόσο κοστίζει το πακέτο SHELBY - αυτό ειναι Kinder εκπληξη και μπορεί εύκολα το τελωνείο να προσθέσει 15-20.000 στην ΛΤΠΦ. Ο κουμπάρος μου το είχε πάθει πολλές φορές με αμάξια που είχαν εξοπλισμό εκτός Ελληνικού τιμοκαταλόγου. Ακόμα και με "ταπεινά" όπως Κασκάι.
Εαν κάποιος θέλει ακρίβεια, με το VIN και ερώτηση του εκτελωνιστή στο τελωνείο.
-
Έχω εισάγει 2 φορές ιχ από το εξωτερικό, και αυτές τις ημέρες προετοιμάζομαι και για τρίτη. Όλα τους κοινά ιχ, τίποτα το σπέσιαλ. Το κόλπο είναι να βάζεις λίγο πλούσια την τιμή, ώστε να είσαι άνετος με τις επιβαρύνσεις που προκύπτουν και να μην πιαστείς αδιάβαστος την τελευταία στιγμή.
Διοξείδια, χιλιόμετρα, χρονολογίες φαίνονται στις καταχωρήσεις των ξένων αγγελιών, π.χ. από το mobile.de
Άμα μιλάμε για κάτι το πολύ εξειδικευμένο, και με πλειάδα έξτρα όπως π.χ. ένα Πόρσε με δύο σελίδες έξτρα εξοπλισμό και κομπετίσιον εξαρτήματα, να δεχθώ ότι το ρίσκο αυξάνει.
Και πάλι, έστω ότι βγάζεις π.χ. 10 χήνες εκτελωνισμό. Βάλε 12 εσύ, το πιθανότερο να είναι άνετος και να πάρεις και ρέστα.
Δε λέω να πετύχεις το νούμερο στο δίφραγκο, αλλά για να σου έρθει 20.000 ευρώ και εσύ να έχεις υπολογίσει π.χ, 10.000, κάτι έχεις κάνει πολύ λάθος.
Εν τω μεταξύ, τα 2 χιλιάρικα απόκλιση είναι αστείο νούμερο για ένα ακριβό ζμπορ αμάξι, τόσο για την αρχική του τιμή, όσο για το συνολικό του κοστολόγιο σε βάθος χρόνου. -
@dstou said in Sport cars:
Και πάλι, έστω ότι βγάζεις π.χ. 10 χήνες εκτελωνισμό. Βάλε 12 εσύ, το πιθανότερο να είναι άνετος και να πάρεις και ρέστα.
Δε λέω να πετύχεις το νούμερο στο δίφραγκο, αλλά για να σου έρθει 20.000 ευρώ και εσύ να έχεις υπολογίσει π.χ, 10.000, κάτι έχεις κάνει πολύ λάθος.
Εν τω μεταξύ, τα 2 χιλιάρικα απόκλιση είναι αστείο νούμερο για ένα ακριβό ζμπορ αμάξι, τόσο για την αρχική του τιμή, όσο για το συνολικό του κοστολόγιο σε βάθος χρόνου.Μα αυτό λέω, ότι για ένα Mustang Shelby που δεν είχε έρθει επίσημα Ελλάδα και άρα ειναι άγνωστη η ΛΤΠΦ, έκπληξη μπορεί να ειναι μεγάλη. Μπορεί η ΛΤΠΦ των 40.000 να μην ανέβει στα 45Κ όπως με μερικά έξτρα, αλλά στις 60.000 εύκολα. Και με 64% ΕΤΤ, η διαφορά των 15-20.000 στην ΛΤΠΦ σημαίνει αρκετές χιλιάδες επιπλέον φόρο.
Άλλο παράδειγμα, έφερε ο κουμπάρος μου 2 ίδια - φαινομενικά - Κασκάι. Το ένα πλήρωσε 2.500 ΕΤΤ και το άλλο 4.800!! Μιλάμε σχεδόν διπλάσιο ΕΤΤ, γιατι είχε κάποια έξτρα που δεν τα έπιανε το μάτι σου αλλά τα τζιμάνια του τελωνείου (επειδή δεν ερχόταν Ελλάδα με αυτό τον εξοπλισμό) εκτίναξαν την ΛΤΠΦ.
-
Στη χώρα μας υπάρχει τεράστια εμπειρία εκτελωνισμού ακριβών ιχ (και φορτηγών και λεωφορείων), διότι σε αυτές τις κατηγορίες 4 στα 5, μη πω 9 στα 10 έρχονται μετάχειρα. Ποιός αγοράζει καινούργιο Πόρσε/Κορβέτ/Φερράρι κτλ, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια?
Ένας εκτελωνιστής, δίνοντάς του μερικά στοιχεία, όπως euro class, χρονολογία, χλμ. τιμή, κλπ, σου βγάζει μια προσέγγιση. Δείξε του την αγγελία, το ίδιο κάνει, τα υπόλοιπα θα τα βρει αυτός.
Το πρώτο μου Μερσεντέ το υπολογίσαμε σχεδόν στο δίφραγκο. Στο δεύτερο μου είπε ο εκτελωνιστής ότι το βλέπει για 5-6 χιλιάρικα, ήρθε 6.100 περίπου. Τι πάει να πει αυτό? ότι έπεσε έξω, ή ότι εγώ τέθηκα εκτός προυπολογισμού? Αστεία πράγματα, όταν έχεις κάνει τα κουμάντα σου για 6 χήνες, τα επιπλέον 100 θα σε ρίξουν έξω?
Εν προκειμένω τώρα, ξεκινάμε από το εξής απλό: Πόση διαφορά είχε αυτό το Σέλμπυ σε σχέση με ένα μη-Σέλμπυ στο εξωτερικό? 5 χήνες ή 50? Αν ειναι το πρώτο, φούσκωσε αντίστοιχα την λιανική τιμή και προχώρα. Αν είναι το δεύτερο, το ψάχνεις πιο ενδελεχώς.
Κάτι άλλο, οι μεγάλες φοροσφαλιάρες πέφτουν όταν αλλάζεις κλάση ρύπων ή κατηγορία λιανικής τιμής άνευ φόρων, αλλά στα ακριβά ιχ είναι όλα στην ανώτερη κατηγορία, οπότε οι πιθανότητες για εκπλήξεις εξαλείφονται. -
@dstou said in Sport cars:
Εδώ υπολογίζετε το τελωνείο, με αρκετή ακρίβεια.
https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/
Μεταφορά βάλε πρόχειρα 1.000 ευρώ
Αμοιβή εκτελωνιστή πρόχειρα 250 ευρώ
Πιστοποιητικό πρόχειρα 150 ευρώ1500€ μου έβγαλε
Κάποιο σοβαρό λάθος πρέπει να έκανα αν θες με βάση την αγγελία κάνε εσύ τον υπολογισμό. -
Πρώτα να ξεκινήσω και να πω το εξής το αμάξι που έστειλα δεν είναι σελμπι! Δύο σελμπι κυκλοφόρησαν το gt500 και το gt350 και τα δύο φορούσαν τον Predator (5.2) τα απλά gt φοράνε τον coyote (5.0) το gt500 είναι και supercharged με 760 άλογα από το εργοστάσιο ενώ το gt350 που είναι ατμόσφαιρα βγαίνει στα 520 ενώ το απλό gt 420. Για τα mustang είναι κοινό φαινόμενο ακόμα και για τα ecoboost να φοράνε το σελμπι μποντι Κιτ (όποιος μπει στο car gr θα δει σίγουρα 2-3 ecoboost με σελμπι look).
Ο Φάνης έχει δίκιο για το τελωνείο 100% δεν μπορείς να ξέρεις τι θα σου έρθει.
Εγώ το πηγαίνω μπακαλιστικα με την λογική ότι είχε 65.000€ ως καινούργιο(με τον φόρο μέσα) θα ήταν παράλογο ένα τελωνείο μεγαλύτερο των 15.000€ σε μια απλή gt. -
@alexzero1 said in Sport cars:
Εγώ το πηγαίνω μπακαλιστικα με την λογική ότι είχε 65.000€ ως καινούργιο(με τον φόρο μέσα) θα ήταν παράλογο ένα τελωνείο μεγαλύτερο των 15.000€ σε μια απλή gt.
Εαν θες να μπορέσεις να το υπολογίσεις όσο περισσότεορ μπορείς, πας εδώ: https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-11/2016.zip
Βλέπεις ότι η ΛΤΠΦ ειναι στα 35Κ και τιμή για κάθε έξτρα (που ερχόταν Ελλάδα). Εαν μπορείς να βρεις τι έξτρα έχει, μπορείς να υπολογίσεις και την τελική ΛΤΠΦ και μετά εύχεσαι το τελωνείο να μην υπολογίσει κάτι διαφορετικό ή πρόσθετο που εμείς δεν μπορούμε να δούμε στους τιμοκαταλόγους.
-
Πάντως σαν να καταλήγω μάλλον Z4 e89 σε 28is ή σε 35is. Overall συντήρηση- κόστος αγοράς- επιδόσεις είναι το πιο value.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Πάντως σαν να καταλήγω μάλλον Z4 e89 σε 28is ή σε 35is. Overall συντήρηση- κόστος αγοράς- επιδόσεις είναι το πιο value.
Καλό ειναι να αποφύγεις την 35is, εκτός εαν μπορείς να ξηλωθείς για καλή ανάρτηση. Είναι πάρα πολύ ατσούμπαλη και άχαρη στον δρόμο, δεν μπορεί να διαχειριστεί την ισχύ της. Καλύτερα η 28i από θέμα οδικής συμπεριφοράς. Εαν σε νοιάζουν φυσικά μόνο οι επιδόσεις, πάς σε 35i.
-
@fanis75 said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Πάντως σαν να καταλήγω μάλλον Z4 e89 σε 28is ή σε 35is. Overall συντήρηση- κόστος αγοράς- επιδόσεις είναι το πιο value.
Καλό ειναι να αποφύγεις την 35is, εκτός εαν μπορείς να ξηλωθείς για καλή ανάρτηση. Είναι πάρα πολύ ατσούμπαλη και άχαρη στον δρόμο, δεν μπορεί να διαχειριστεί την ισχύ της. Καλύτερα η 28i από θέμα οδικής συμπεριφοράς. Εαν σε νοιάζουν φυσικά μόνο οι επιδόσεις, πάς σε 35i.
Καλά και 28is δεν πάει πίσω σε επιδόσεις απλά το 35is έχει απίστευτο ήχο
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Καλά και 28is δεν πάει πίσω σε επιδόσεις απλά το 35is έχει απίστευτο ήχο
Εαν θές ήχο 6κύλινδρου, απλά παίρνεις την 30i που έχει τον ήχο που θες, επιδόσεις ίδιες με το 2λιτρο 28i και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά από το 35i. Βέβαια ό,τι θες θα κάνεις, απλά συζήτηση να κάνουμε!
-
Μ αρέσει που εγώ κοιτούσα αμάξια των 80-90-100κ και περίμενα λογικό τελωνείο......
Η φάση είναι ότι αυτά τα αμάξια από Γερμανία είναι ως επί το πλείστον με το μισό κατάλογο έξτρα φορτωμένα........ Θερμαινόμενο παρμπρίζ....
Το μαστανγκ μόνο εγώ το έχω στο μυαλό ένα ατσάλι muscle car? Τόσα βίντεο που έχω δει με στουκες αυτό μου έχει μείνει. Κατά τα άλλα τούμπανο -
@fanis75 said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Καλά και 28is δεν πάει πίσω σε επιδόσεις απλά το 35is έχει απίστευτο ήχο
Εαν θές ήχο 6κύλινδρου, απλά παίρνεις την 30i που έχει τον ήχο που θες, επιδόσεις ίδιες με το 2λιτρο 28i και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά από το 35i. Βέβαια ό,τι θες θα κάνεις, απλά συζήτηση να κάνουμε!
Κοίτα απλά με το τούρμπο έχεις και ένα πλεονέκτημα αν θες κάποια στιγμή να το κάνεις stage 1. Γενικά η ατμόσφαιρα είναι πολύ περιορισμένη σε αναβαθμίσεις.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Καλά και 28is δεν πάει πίσω σε επιδόσεις απλά το 35is έχει απίστευτο ήχο
Εαν θές ήχο 6κύλινδρου, απλά παίρνεις την 30i που έχει τον ήχο που θες, επιδόσεις ίδιες με το 2λιτρο 28i και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά από το 35i. Βέβαια ό,τι θες θα κάνεις, απλά συζήτηση να κάνουμε!
Κοίτα απλά με το τούρμπο έχεις και ένα πλεονέκτημα αν θες κάποια στιγμή να το κάνεις stage 1. Γενικά η ατμόσφαιρα είναι πολύ περιορισμένη σε αναβαθμίσεις.
Εδω σου λεει δεν μπορει να διαχειριστει την εργοστασικη δυναμη , θες και να το δυναμωσεις κι αλλο ?
Επισης να ξερεις αυτος ο κινητηρας ηταν προβληματικος -
@w202-amg said in Sport cars:
Μ αρέσει που εγώ κοιτούσα αμάξια των 80-90-100κ και περίμενα λογικό τελωνείο......
Η φάση είναι ότι αυτά τα αμάξια από Γερμανία είναι ως επί το πλείστον με το μισό κατάλογο έξτρα φορτωμένα........ Θερμαινόμενο παρμπρίζ....
Το μαστανγκ μόνο εγώ το έχω στο μυαλό ένα ατσάλι muscle car? Τόσα βίντεο που έχω δει με στουκες αυτό μου έχει μείνει. Κατά τα άλλα τούμπανοΤο παλιό το Mustang ήταν έτσι που λες λόγο της ακαμπτης πίσω ανάρτησης από την 6η γενιά και μετά που έχουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση είναι μια χαρά. Καλά μην νομίζεις αυτά που βλέπεις στα βίντεο είναι συνήθως αναβαθμισμένα πενταλιτρα με τις περισσότερες φορές ανίκανους ανθρώπους να διαχειριστούν αυτή την δύναμη στον πίσω άξονα. Για να καταλάβεις με ένα supercharger kit για το 5.0 mustang φτάνεις κοντά 750-770 άλογα ( και κάποια άλλα πραγματακια).
-
@alexandros-k said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Καλά και 28is δεν πάει πίσω σε επιδόσεις απλά το 35is έχει απίστευτο ήχο
Εαν θές ήχο 6κύλινδρου, απλά παίρνεις την 30i που έχει τον ήχο που θες, επιδόσεις ίδιες με το 2λιτρο 28i και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά από το 35i. Βέβαια ό,τι θες θα κάνεις, απλά συζήτηση να κάνουμε!
Κοίτα απλά με το τούρμπο έχεις και ένα πλεονέκτημα αν θες κάποια στιγμή να το κάνεις stage 1. Γενικά η ατμόσφαιρα είναι πολύ περιορισμένη σε αναβαθμίσεις.
Εδω σου λεει δεν μπορει να διαχειριστει την εργοστασικη δυναμη , θες και να το δυναμωσεις κι αλλο ?
Επισης να ξερεις αυτος ο κινητηρας ηταν προβληματικοςΑυτός δεν μπορεί να διαχειριστεί την εργοστασιακή δύναμη όχι εγώ
. 35is φτάνει για πλάκα 400+ άλογα. Τίμιος είναι ο n54 δεν είναι Β58 αλλά είναι οκ.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
Μ αρέσει που εγώ κοιτούσα αμάξια των 80-90-100κ και περίμενα λογικό τελωνείο......
Η φάση είναι ότι αυτά τα αμάξια από Γερμανία είναι ως επί το πλείστον με το μισό κατάλογο έξτρα φορτωμένα........ Θερμαινόμενο παρμπρίζ....
Το μαστανγκ μόνο εγώ το έχω στο μυαλό ένα ατσάλι muscle car? Τόσα βίντεο που έχω δει με στουκες αυτό μου έχει μείνει. Κατά τα άλλα τούμπανοΤο παλιό το Mustang ήταν έτσι που λες λόγο της ακαμπτης πίσω ανάρτησης από την 6η γενιά και μετά που έχουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση είναι μια χαρά. Καλά μην νομίζεις αυτά που βλέπεις στα βίντεο είναι συνήθως αναβαθμισμένα πενταλιτρα με τις περισσότερες φορές ανίκανους ανθρώπους να διαχειριστούν αυτή την δύναμη στον πίσω άξονα. Για να καταλάβεις με ένα supercharger kit για το 5.0 mustang φτάνεις κοντά 750-770 άλογα ( και κάποια άλλα πραγματακια).
Έχουν ένα ελαφρυντικό πάντως , η w202 με το παλιό 722.4 αυτόματο δεν κοιτάει αν θα κάνει soft αλλαγή, βρεγμένο οδόστρωμα γυαλί και κανένα λάστιχο hankook χειμερινό ( χάλι δλδ) τέρμα πρώτη σε Δευτέρα γίνεται χαμός στη φάση της αλλαγής. Το ίδιο παθαίνουν (φυσικά πολύ πιο έντονο λόγω ροπής)τα μαστανγκ τα παλιά όπως λες ειδικά αν έχεις έστω και λίγο κομμένο τιμόνι .
Αν το αμάξι έχει βελτιωθεί και δεν κινδυνεύεις να το στείλεις για ανταλλακτικά με το καλημέρα αξίζει αρκετά χάνοντας κάτι σε στρίψιμο. 5000κυβικα οκ αν δεν έχεις- θα έχεις θέμα με τεκμήρια αλλιώς Ελλάδα κατά καιρούς έχει καλές αγγελίες -
@w202-amg said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
Μ αρέσει που εγώ κοιτούσα αμάξια των 80-90-100κ και περίμενα λογικό τελωνείο......
Η φάση είναι ότι αυτά τα αμάξια από Γερμανία είναι ως επί το πλείστον με το μισό κατάλογο έξτρα φορτωμένα........ Θερμαινόμενο παρμπρίζ....
Το μαστανγκ μόνο εγώ το έχω στο μυαλό ένα ατσάλι muscle car? Τόσα βίντεο που έχω δει με στουκες αυτό μου έχει μείνει. Κατά τα άλλα τούμπανοΤο παλιό το Mustang ήταν έτσι που λες λόγο της ακαμπτης πίσω ανάρτησης από την 6η γενιά και μετά που έχουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση είναι μια χαρά. Καλά μην νομίζεις αυτά που βλέπεις στα βίντεο είναι συνήθως αναβαθμισμένα πενταλιτρα με τις περισσότερες φορές ανίκανους ανθρώπους να διαχειριστούν αυτή την δύναμη στον πίσω άξονα. Για να καταλάβεις με ένα supercharger kit για το 5.0 mustang φτάνεις κοντά 750-770 άλογα ( και κάποια άλλα πραγματακια).
Έχουν ένα ελαφρυντικό πάντως , η w202 με το παλιό 722.4 αυτόματο δεν κοιτάει αν θα κάνει soft αλλαγή, βρεγμένο οδόστρωμα γυαλί και κανένα λάστιχο hankook χειμερινό ( χάλι δλδ) τέρμα πρώτη σε Δευτέρα γίνεται χαμός στη φάση της αλλαγής. Το ίδιο παθαίνουν (φυσικά πολύ πιο έντονο λόγω ροπής)τα μαστανγκ τα παλιά όπως λες ειδικά αν έχεις έστω και λίγο κομμένο τιμόνι .
Αν το αμάξι έχει βελτιωθεί και δεν κινδυνεύεις να το στείλεις για ανταλλακτικά με το καλημέρα αξίζει αρκετά χάνοντας κάτι σε στρίψιμο. 5000κυβικα οκ αν δεν έχεις- θα έχεις θέμα με τεκμήρια αλλιώς Ελλάδα κατά καιρούς έχει καλές αγγελίεςΕπικό είναι εδώ φαντάσου το ecoboost ήταν πολύ fun to drive. Απλά αν το συγκρίνεις με αμάξι με την λογική του roadster έχεις χάσει το παιχνίδι. Εδώ το ecoboost είδα κάτι άκυρες συγκρίσεις τύπου drag race με γκολφ σε ξένα σάιτ. Η κατηγορία των pony cars είναι μια κατηγορία από μόνη της δεν γίνεται να συγκριθεί με το hot hatches, roadsters κτλ. Είναι ένα αμάξι που τα κάνει όλα καλά αλλά δεν είναι πουθενά τέλειο.
Το 5.0 είναι εμπειρία και συναίσθημα. Για το τεκμήριο που λες αν δεν μπορείς να το σηκώσεις ο ίδιος κάνεις κάποιες παραχωρήσεις πχ μπορείς να δηλώνεις ακινησία για 2-3 μήνες που δεν θα θες να το χρησιμοποιείς ή μοιράζεις την κυριότητα σε δικούς σου ( έχω δει άνθρωπο να έχει μοιράσει την κυριότητα σε 4 άτομα.)
Δες και εδώ ένα βίντεο με ένα παιδί που δεν έχει ξανά οδηγήσει mustang και είναι η πρώτη του φορά στην πίστα πόσο καλή εντύπωση του άφησε. https://youtu.be/2ORX0Brua7I?si=FOVpW_m4c9S_Nyya -
Σήμερα μου προτάθηκε και το υβριδικό i8 για πείτε απόψεις που λογικά θα έχει μικρό τελωνείο λόγο του το είναι υβριδικό. Η μόνη εμπειρία που έχω από τέτοια αυτοκίνητα είναι ότι όταν τα φτύσει η μπαταρία θα θες 7-10.000€ για αλλαγή.
Sport cars