-
Το Ρ7 ηθελε αρκετο ζεσταμα και μετα ηταν βεντουζα, ηταν το λαστιχο που ειχε το καλυτερο ελεγχομενο γλιστρημα (απο οσα εχω φορεσει) στις εκτος οριου συνθηκες σε αυτοκινητο χωρις ή με απενεργοποιημενα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ευσταθειας.
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Το Ρ7 ηθελε αρκετο ζεσταμα και μετα ηταν βεντουζα, ηταν το λαστιχο που ειχε το καλυτερο ελεγχομενο γλιστρημα (απο οσα εχω φορεσει) στις εκτος οριου συνθηκες σε αυτοκινητο χωρις ή απενεργοποιημενα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ευσταθειας.
Που να ξέρει ο Φάνης μας από τέτοια... με 30-40 πάει συνέχεια.
Όλα τα θερινά Pirelli θέλουν ζέσταμα (εκτός ίσως από το P1), αλλά μετά είναι όντως βεντούζες. Για αυτό άνθρωποι που δεν ξέρουν λένε ότι δεν κρατάνε, επειδή δεν ξέρουν καν τι είναι η γρήγορη οδήγηση και το ζέσταμα. Αν θες να πας γρήγορα όμως θα πας σε Pirelli.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]]
Κάποτε θα μάθετε...
αν βγάζει σαν τα SF3 μπορεί, όσο έβγαζε τα μάπα P6 & P7, ούτε απέξω....χειρότερο λάστιχο δεν είχα οδηγήσιε ποτέ στην ζωή μου. Τώρα τι έβαζε σε κάτι Φεραρικά αδιάφορα, γιατι ήταν ειδικές περιπτώσεις. Αλλά σε καθημερινά ελαστικά, μέχρι και πριν 5 χρόνια, έβγαζε μάπα λάστιχα. Εεε και μια έξτα αντιπάθεια γιατί είναι Ιταλικά και έδενε το κρασί. Όμως οι δοκιμές τους SF3 και ο λαστιχά φίλος μου με έπεισαν (για Bridgestone πήγαινα) και δεν το έχω μετανοιώσει!!
Κάνεις λάθος για το P7, είναι εξαιρετικό λάστιχο. To P6 όντως δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, αλλά ήταν στην ίδια μετριότητα με όλα τα άλλα της τότε εποχής και κατηγορίας. Το «μάπα» που λες φυσικά και δεν ισχύει. Σου έφαγε γκόμενα κανένας Ιταλός και έχεις θέμα;
Χαλια ηταν τα Πιρέλια τοτε καμια σχεση με τα αντιστοιχα Κοντι, gooodyear kai michelin. Πολυ πολυ χειροτερα, γλυστραγαν σαν να μην υπάρχει αυριο.
Τιποτα δεν μου εχει κανει κανεις Ιταλος, απλα γενικα δεν φτιαχουν τιποτα της προκοπης εκτος απο καμια βάρκα.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Το Ρ7 ηθελε αρκετο ζεσταμα και μετα ηταν βεντουζα, ηταν το λαστιχο που ειχε το καλυτερο ελεγχομενο γλιστρημα (απο οσα εχω φορεσει) στις εκτος οριου συνθηκες σε αυτοκινητο χωρις ή απενεργοποιημενα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ευσταθειας.
Που να ξέρει ο Φάνης μας από τέτοια... με 30-40 πάει συνέχεια.
Όλα τα θερινά Pirelli θέλουν ζέσταμα (εκτός ίσως από το P1), αλλά μετά είναι όντως βεντούζες. Για αυτό άνθρωποι που δεν ξέρουν λένε ότι δεν κρατάνε, επειδή δεν ξέρουν καν τι είναι η γρήγορη οδήγηση και το ζέσταμα. Αν θες να πας γρήγορα όμως θα πας σε Pirelli.
Δεν θελω να παω γρηγορα ουτε να περιμενω μιση ωρα για να εχω πρόσφυση. Θελω να ξεκινησω με το οικογενειακο αμαξι και την οικογενεια μεσα και να μην γλυστραει το αμαξι μεχρι να φτασω σχολειο, ή στον θειο. Δεν ψαχνω ελαστικο για πιστα και αναβασεις. Για οικογενειακα αμαξια μιλαμε οχι για Πορσικα.
-
100-130+χαω τρέμουλο light στο τιμόνι...... Ο τύπος που έκανε τη ζυγοστάθμιση είχε διάσταση ζάντας 5,5 , ενώ είναι 7,5....του το είπα, θίχτηκε η υπόληψη του κοντεψαμε να αρπάχτουμε ωστόσο δεν το άλλαξε λέγοντας ότι βγάζει το μηχάνημα . Ναι το μηχάνημα ήταν με λέιζερ κτλ.
Αντίβαρα έβαλε εσωτερικά προς το εσω χείλος και προς τα έξω μέσα από τις ακτίνες.
Οι ζάντες εξωτερικά έχουν και δεύτερο κομμάτι πρόσωπο άρα πολύ βάρος έξω.
Να ξαναπάω να του πω να βάλει και εξωτερικα αντίβαρα και φυσικά σωστό πλάτος?
Τα έχω πάρει άσχημα........ -
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]]
Κάποτε θα μάθετε...
αν βγάζει σαν τα SF3 μπορεί, όσο έβγαζε τα μάπα P6 & P7, ούτε απέξω....χειρότερο λάστιχο δεν είχα οδηγήσιε ποτέ στην ζωή μου. Τώρα τι έβαζε σε κάτι Φεραρικά αδιάφορα, γιατι ήταν ειδικές περιπτώσεις. Αλλά σε καθημερινά ελαστικά, μέχρι και πριν 5 χρόνια, έβγαζε μάπα λάστιχα. Εεε και μια έξτα αντιπάθεια γιατί είναι Ιταλικά και έδενε το κρασί. Όμως οι δοκιμές τους SF3 και ο λαστιχά φίλος μου με έπεισαν (για Bridgestone πήγαινα) και δεν το έχω μετανοιώσει!!
Κάνεις λάθος για το P7, είναι εξαιρετικό λάστιχο. To P6 όντως δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, αλλά ήταν στην ίδια μετριότητα με όλα τα άλλα της τότε εποχής και κατηγορίας. Το «μάπα» που λες φυσικά και δεν ισχύει. Σου έφαγε γκόμενα κανένας Ιταλός και έχεις θέμα;
Χαλια ηταν τα Πιρέλια τοτε καμια σχεση με τα αντιστοιχα Κοντι, gooodyear kai michelin. Πολυ πολυ χειροτερα, γλυστραγαν σαν να μην υπάρχει αυριο.
Τιποτα δεν μου εχει κανει κανεις Ιταλος, απλα γενικα δεν φτιαχουν τιποτα της προκοπης εκτος απο καμια βάρκα.
Άσχετος όπως πάντα ο φίλος μου...
Τα P7 ήταν πριν 5 χρόνια από τα καλύτερα στην κατηγορία τους.
Δεν μιλάω τώρα για Ferrari, Lamborghini κλπ, γιατί θα κλέψω εκκλησίες...@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Το Ρ7 ηθελε αρκετο ζεσταμα και μετα ηταν βεντουζα, ηταν το λαστιχο που ειχε το καλυτερο ελεγχομενο γλιστρημα (απο οσα εχω φορεσει) στις εκτος οριου συνθηκες σε αυτοκινητο χωρις ή απενεργοποιημενα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ευσταθειας.
Που να ξέρει ο Φάνης μας από τέτοια... με 30-40 πάει συνέχεια.
Όλα τα θερινά Pirelli θέλουν ζέσταμα (εκτός ίσως από το P1), αλλά μετά είναι όντως βεντούζες. Για αυτό άνθρωποι που δεν ξέρουν λένε ότι δεν κρατάνε, επειδή δεν ξέρουν καν τι είναι η γρήγορη οδήγηση και το ζέσταμα. Αν θες να πας γρήγορα όμως θα πας σε Pirelli.
Δεν θελω να παω γρηγορα ουτε να περιμενω μιση ωρα για να εχω πρόσφυση. Θελω να ξεκινησω με το οικογενειακο αμαξι και την οικογενεια μεσα και να μην γλυστραει το αμαξι μεχρι να φτασω σχολειο, ή στον θειο. Δεν ψαχνω ελαστικο για πιστα και αναβασεις. Για οικογενειακα αμαξια μιλαμε οχι για Πορσικα.
Και οι οικογενειάρχες έχουν ψυχή, Τουλάχιστον ορισμένοι.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
100-130+χαω τρέμουλο light στο τιμόνι...... Ο τύπος που έκανε τη ζυγοστάθμιση είχε διάσταση ζάντας 5,5 , ενώ είναι 7,5....του το είπα, θίχτηκε η υπόληψη του κοντεψαμε να αρπάχτουμε ωστόσο δεν το άλλαξε λέγοντας ότι βγάζει το μηχάνημα . Ναι το μηχάνημα ήταν με λέιζερ κτλ.
Αντίβαρα έβαλε εσωτερικά προς το εσω χείλος και προς τα έξω μέσα από τις ακτίνες.
Οι ζάντες εξωτερικά έχουν και δεύτερο κομμάτι πρόσωπο άρα πολύ βάρος έξω.
Να ξαναπάω να του πω να βάλει και εξωτερικα αντίβαρα και φυσικά σωστό πλάτος?
Τα έχω πάρει άσχημα........Πήγαινε σε άλλον. Αν είναι τόσο ξεροκέφαλος δεν θα βγάλεις άκρη. Πάντως σωστό είναι αυτό που είπε ότι θα βάλει ό,τι πει το μηχάνημα.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
100-130+χαω τρέμουλο light στο τιμόνι...... Ο τύπος που έκανε τη ζυγοστάθμιση είχε διάσταση ζάντας 5,5 , ενώ είναι 7,5....του το είπα, θίχτηκε η υπόληψη του κοντεψαμε να αρπάχτουμε ωστόσο δεν το άλλαξε λέγοντας ότι βγάζει το μηχάνημα . Ναι το μηχάνημα ήταν με λέιζερ κτλ.
Αντίβαρα έβαλε εσωτερικά προς το εσω χείλος και προς τα έξω μέσα από τις ακτίνες.
Οι ζάντες εξωτερικά έχουν και δεύτερο κομμάτι πρόσωπο άρα πολύ βάρος έξω.
Να ξαναπάω να του πω να βάλει και εξωτερικα αντίβαρα και φυσικά σωστό πλάτος?
Τα έχω πάρει άσχημα........Το μηχανημα εχει υπολογισει τη θεση των αντιβαρων, σε φαρδιες ζαντες με χειλος εξωτερικα τα αντιβαρα μπαινου στη μεση της ζαντας για να μη χαλαει η εμφανιση της, αν το μηχανημα εδειξε στην τελικη περιστρογη 0 και εχει σωστα ρυθμιζμενη την ανοχη (λιγοτερη του γραμμαριου) δε νομιζω οτι το προβλημα ειναι η ζυγασταθμιση. Σε καθε περιπτωση ομως απο ακομα μια ζυγοσταθμιση θα ξεκινησεις, καλυτερα να γινοταν με το γαιδουρακι πανω στο αυτοκινητο.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
100-130+χαω τρέμουλο light στο τιμόνι...... Ο τύπος που έκανε τη ζυγοστάθμιση είχε διάσταση ζάντας 5,5 , ενώ είναι 7,5....του το είπα, θίχτηκε η υπόληψη του κοντεψαμε να αρπάχτουμε ωστόσο δεν το άλλαξε λέγοντας ότι βγάζει το μηχάνημα . Ναι το μηχάνημα ήταν με λέιζερ κτλ.
Αντίβαρα έβαλε εσωτερικά προς το εσω χείλος και προς τα έξω μέσα από τις ακτίνες.
Οι ζάντες εξωτερικά έχουν και δεύτερο κομμάτι πρόσωπο άρα πολύ βάρος έξω.
Να ξαναπάω να του πω να βάλει και εξωτερικα αντίβαρα και φυσικά σωστό πλάτος?
Τα έχω πάρει άσχημα........Πήγαινε σε άλλον. Αν είναι τόσο ξεροκέφαλος δεν θα βγάλεις άκρη. Πάντως σωστό είναι αυτό που είπε ότι θα βάλει ό,τι πει το μηχάνημα.
Υπάλληλος από αυτούς που μένουν 2-3 μήνες ήταν.....
Σε όσους έχω πάει πάντα τσεκαρουν και διορθώνουν ανάλογα το πλάτος. Είναι σαν να αγνοείς επί 2*2,54 το 60% της θέσης του βάρους της ζάντας. Τα λέω λάθος? -
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
100-130+χαω τρέμουλο light στο τιμόνι...... Ο τύπος που έκανε τη ζυγοστάθμιση είχε διάσταση ζάντας 5,5 , ενώ είναι 7,5....του το είπα, θίχτηκε η υπόληψη του κοντεψαμε να αρπάχτουμε ωστόσο δεν το άλλαξε λέγοντας ότι βγάζει το μηχάνημα . Ναι το μηχάνημα ήταν με λέιζερ κτλ.
Αντίβαρα έβαλε εσωτερικά προς το εσω χείλος και προς τα έξω μέσα από τις ακτίνες.
Οι ζάντες εξωτερικά έχουν και δεύτερο κομμάτι πρόσωπο άρα πολύ βάρος έξω.
Να ξαναπάω να του πω να βάλει και εξωτερικα αντίβαρα και φυσικά σωστό πλάτος?
Τα έχω πάρει άσχημα........Το μηχανημα εχει υπολογισει τη θεση των αντιβαρων, σε φαρδιες ζαντες με χειλος εξωτερικα τα αντιβαρα μπαινου στη μεση της ζαντας για να μη χαλαει η εμφανιση της, αν το μηχανημα εδειξε στην τελικη περιστρογη 0 και εχει σωστα ρυθμιζμενη την ανοχη (λιγοτερη του γραμμαριου) δε νομιζω οτι το προβλημα ειναι η ζυγασταθμιση. Σε καθε περιπτωση ομως απο ακομα μια ζυγοσταθμιση θα ξεκινησεις, καλυτερα να γινοταν με το γαιδουρακι πανω στο αυτοκινητο.
Ηλία ζυγοστάθμιση μόνο μέχρι 5 gr μου χουν κάνει.
Μια ζάντα πρέπει να άφησε στον επανέλεγχο με 5 γρ εκτός αφού το μηχάνημα αυτό έδειχνε.
Ο τύπος ήταν σε φάση μου χάλασες το αραλικι -
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]]
Κάποτε θα μάθετε...
αν βγάζει σαν τα SF3 μπορεί, όσο έβγαζε τα μάπα P6 & P7, ούτε απέξω....χειρότερο λάστιχο δεν είχα οδηγήσιε ποτέ στην ζωή μου. Τώρα τι έβαζε σε κάτι Φεραρικά αδιάφορα, γιατι ήταν ειδικές περιπτώσεις. Αλλά σε καθημερινά ελαστικά, μέχρι και πριν 5 χρόνια, έβγαζε μάπα λάστιχα. Εεε και μια έξτα αντιπάθεια γιατί είναι Ιταλικά και έδενε το κρασί. Όμως οι δοκιμές τους SF3 και ο λαστιχά φίλος μου με έπεισαν (για Bridgestone πήγαινα) και δεν το έχω μετανοιώσει!!
Κάνεις λάθος για το P7, είναι εξαιρετικό λάστιχο. To P6 όντως δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, αλλά ήταν στην ίδια μετριότητα με όλα τα άλλα της τότε εποχής και κατηγορίας. Το «μάπα» που λες φυσικά και δεν ισχύει. Σου έφαγε γκόμενα κανένας Ιταλός και έχεις θέμα;
Χαλια ηταν τα Πιρέλια τοτε καμια σχεση με τα αντιστοιχα Κοντι, gooodyear kai michelin. Πολυ πολυ χειροτερα, γλυστραγαν σαν να μην υπάρχει αυριο.
Τιποτα δεν μου εχει κανει κανεις Ιταλος, απλα γενικα δεν φτιαχουν τιποτα της προκοπης εκτος απο καμια βάρκα.
Άσχετος όπως πάντα ο φίλος μου...
Τα P7 ήταν πριν 5 χρόνια από τα καλύτερα στην κατηγορία τους.Χαλια ηταν για καθημερινο ελαστικο. Ναι εαν το ζεσταινες, το κερναγες και ενα κονιακ να ζεσταθεί ισως. Αλλα ο καθημερινος οδηγος θελει να παει στην δουλεια του με ασφάλεια οχι να ζεσταινει το πρωι με κουβερτες τα λαστιχα!
Λαμποργκινι ειναι φολκς βαγκεν αρα Γερμανικα. Φεραρι ποτε δεν μου αρεσαν (εκτος απο 2-3 μοντελα) παντα προτιμους πορσε και κορβετ.
-
Για τις motec ποια είναι η γνώμη σας;
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
100-130+χαω τρέμουλο light στο τιμόνι...... Ο τύπος που έκανε τη ζυγοστάθμιση είχε διάσταση ζάντας 5,5 , ενώ είναι 7,5....του το είπα, θίχτηκε η υπόληψη του κοντεψαμε να αρπάχτουμε ωστόσο δεν το άλλαξε λέγοντας ότι βγάζει το μηχάνημα . Ναι το μηχάνημα ήταν με λέιζερ κτλ.
Αντίβαρα έβαλε εσωτερικά προς το εσω χείλος και προς τα έξω μέσα από τις ακτίνες.
Οι ζάντες εξωτερικά έχουν και δεύτερο κομμάτι πρόσωπο άρα πολύ βάρος έξω.
Να ξαναπάω να του πω να βάλει και εξωτερικα αντίβαρα και φυσικά σωστό πλάτος?
Τα έχω πάρει άσχημα........Το μηχανημα εχει υπολογισει τη θεση των αντιβαρων, σε φαρδιες ζαντες με χειλος εξωτερικα τα αντιβαρα μπαινου στη μεση της ζαντας για να μη χαλαει η εμφανιση της, αν το μηχανημα εδειξε στην τελικη περιστρογη 0 και εχει σωστα ρυθμιζμενη την ανοχη (λιγοτερη του γραμμαριου) δε νομιζω οτι το προβλημα ειναι η ζυγασταθμιση. Σε καθε περιπτωση ομως απο ακομα μια ζυγοσταθμιση θα ξεκινησεις, καλυτερα να γινοταν με το γαιδουρακι πανω στο αυτοκινητο.
Ηλία ζυγοστάθμιση μόνο μέχρι 5 gr μου χουν κάνει.
Μια ζάντα πρέπει να άφησε στον επανέλεγχο με 5 γρ εκτός αφού το μηχάνημα αυτό έδειχνε.
Ο τύπος ήταν σε φάση μου χάλασες το αραλικι5 εδειξε, αν η ανοχη ειναι στα 5 τοτε ξεφευγεις μεχρι 9 γραμμαρια, λογικο το τρεμουλο.
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
100-130+χαω τρέμουλο light στο τιμόνι...... Ο τύπος που έκανε τη ζυγοστάθμιση είχε διάσταση ζάντας 5,5 , ενώ είναι 7,5....του το είπα, θίχτηκε η υπόληψη του κοντεψαμε να αρπάχτουμε ωστόσο δεν το άλλαξε λέγοντας ότι βγάζει το μηχάνημα . Ναι το μηχάνημα ήταν με λέιζερ κτλ.
Αντίβαρα έβαλε εσωτερικά προς το εσω χείλος και προς τα έξω μέσα από τις ακτίνες.
Οι ζάντες εξωτερικά έχουν και δεύτερο κομμάτι πρόσωπο άρα πολύ βάρος έξω.
Να ξαναπάω να του πω να βάλει και εξωτερικα αντίβαρα και φυσικά σωστό πλάτος?
Τα έχω πάρει άσχημα........Το μηχανημα εχει υπολογισει τη θεση των αντιβαρων, σε φαρδιες ζαντες με χειλος εξωτερικα τα αντιβαρα μπαινου στη μεση της ζαντας για να μη χαλαει η εμφανιση της, αν το μηχανημα εδειξε στην τελικη περιστρογη 0 και εχει σωστα ρυθμιζμενη την ανοχη (λιγοτερη του γραμμαριου) δε νομιζω οτι το προβλημα ειναι η ζυγασταθμιση. Σε καθε περιπτωση ομως απο ακομα μια ζυγοσταθμιση θα ξεκινησεις, καλυτερα να γινοταν με το γαιδουρακι πανω στο αυτοκινητο.
Ηλία ζυγοστάθμιση μόνο μέχρι 5 gr μου χουν κάνει.
Μια ζάντα πρέπει να άφησε στον επανέλεγχο με 5 γρ εκτός αφού το μηχάνημα αυτό έδειχνε.
Ο τύπος ήταν σε φάση μου χάλασες το αραλικι5 εδειξε, αν η ανοχη ειναι στα 5 τοτε ξεφευγεις μεχρι 9 γραμμαρια, λογικο το τρεμουλο.
Αν βάλει σωστό πλάτος και βάλει αντίβαρο κλασσικό -ασχημο απέξω δεν θα είναι πιο βέβαιο το αποτέλεσμα?
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Αν βάλει σωστό πλάτος και βάλει αντίβαρο κλασσικό -ασχημο απέξω δεν θα είναι πιο βέβαιο το αποτέλεσμα?
Αν εχει εμπειρια και με το λαθος πλατος μπορει να το μηδενισει, ειναι μια τεχνικη που χρησιμοποιουσαμε οταν θα βαζαμε τα αντιβαρα στο κεντρο και το μηχανημα ηταν πολυ παλιας τεχνολογιας και δεν εκανε τον υπολογισμο μονο του.
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Αν βάλει σωστό πλάτος και βάλει αντίβαρο κλασσικό -ασχημο απέξω δεν θα είναι πιο βέβαιο το αποτέλεσμα?
Αν εχει εμπειρια και με το λαθος πλατος μπορει να το μηδενισει, ειναι μια τεχνικη που χρησιμοποιουσαμε οταν θα βαζαμε τα αντιβαρα στο κεντρο και το μηχανημα ηταν πολυ παλιας τεχνολογιας και δεν εκανε τον υπολογισμο μονο του.
Δυστυχώς ο τύπος δεν είχε καμία επαφή...... Βέβαια φταίω εγώ που πήγα,την προηγούμενη φορά άλλος εργαζομένος - μετεωρίτης κόντεψε να κόψει το λάστιχο σε ζάντα που πρέπει να τοποθετηθεί από την άλλη πλευρά......
-
@georgemit said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Για τις motec ποια είναι η γνώμη σας;
Θα του πηγαίνει σίγουρα
i30 n line σωστά;
Για αυτές εγώ θα έκανα την υπέρβαση σε 19αρες για να φανεί η αλλαγή γιατί οι 18αρες μαμά είναι ήδη πολύ ωραίεςΠροσωπικά θα ξεκινούσα πρώτα από την εξάτμιση , δύο όμορφες μπούκες και γουστοζικο διάχυτη που όταν να ανοίγουν δίνουν και μια όμορφη σπορ ακουστική χροιά.
Θα αντέγραφα εύκολα και κάποια άλλα παρελκόμενα του N , σποιλερ , μάσκα, κλπ αφού το N line είναι πολύ κοντά σε αυτό.
Youtube Video -
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δυστυχώς ο τύπος δεν είχε καμία επαφή...... Βέβαια φταίω εγώ που πήγα,την προηγούμενη φορά άλλος εργαζομένος - μετεωρίτης κόντεψε να κόψει το λάστιχο σε ζάντα που πρέπει να τοποθετηθεί από την άλλη πλευρά......
Σε λαστιχαδικο στα Ιωαννινα ολα αυτα? Στειλε πμ αν δεν θες να πεις δημοσια
-
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δυστυχώς ο τύπος δεν είχε καμία επαφή...... Βέβαια φταίω εγώ που πήγα,την προηγούμενη φορά άλλος εργαζομένος - μετεωρίτης κόντεψε να κόψει το λάστιχο σε ζάντα που πρέπει να τοποθετηθεί από την άλλη πλευρά......
Σε λαστιχαδικο στα Ιωαννινα ολα αυτα? Στειλε πμ αν δεν θες να πεις δημοσια
Έχεις πμ ναι
-
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]]
Κάποτε θα μάθετε...
αν βγάζει σαν τα SF3 μπορεί, όσο έβγαζε τα μάπα P6 & P7, ούτε απέξω....χειρότερο λάστιχο δεν είχα οδηγήσιε ποτέ στην ζωή μου. Τώρα τι έβαζε σε κάτι Φεραρικά αδιάφορα, γιατι ήταν ειδικές περιπτώσεις. Αλλά σε καθημερινά ελαστικά, μέχρι και πριν 5 χρόνια, έβγαζε μάπα λάστιχα. Εεε και μια έξτα αντιπάθεια γιατί είναι Ιταλικά και έδενε το κρασί. Όμως οι δοκιμές τους SF3 και ο λαστιχά φίλος μου με έπεισαν (για Bridgestone πήγαινα) και δεν το έχω μετανοιώσει!!
Κάνεις λάθος για το P7, είναι εξαιρετικό λάστιχο. To P6 όντως δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, αλλά ήταν στην ίδια μετριότητα με όλα τα άλλα της τότε εποχής και κατηγορίας. Το «μάπα» που λες φυσικά και δεν ισχύει. Σου έφαγε γκόμενα κανένας Ιταλός και έχεις θέμα;
Χαλια ηταν τα Πιρέλια τοτε καμια σχεση με τα αντιστοιχα Κοντι, gooodyear kai michelin. Πολυ πολυ χειροτερα, γλυστραγαν σαν να μην υπάρχει αυριο.
Τιποτα δεν μου εχει κανει κανεις Ιταλος, απλα γενικα δεν φτιαχουν τιποτα της προκοπης εκτος απο καμια βάρκα.
Άσχετος όπως πάντα ο φίλος μου...
Τα P7 ήταν πριν 5 χρόνια από τα καλύτερα στην κατηγορία τους.Χαλια ηταν για καθημερινο ελαστικο. Ναι εαν το ζεσταινες, το κερναγες και ενα κονιακ να ζεσταθεί ισως. Αλλα ο καθημερινος οδηγος θελει να παει στην δουλεια του με ασφάλεια οχι να ζεσταινει το πρωι με κουβερτες τα λαστιχα!
Λαμποργκινι ειναι φολκς βαγκεν αρα Γερμανικα. Φεραρι ποτε δεν μου αρεσαν (εκτος απο 2-3 μοντελα) παντα προτιμους πορσε και κορβετ.
Ξεκινώντας από το τέλος, είναι γνωστή η άγνοια σου, για να μην σου αρέσουν οι Ferrari.
Οι Lamborghini σχεδιάζονται και κατασκευάζονται στην Ιταλία, εκτός από την Urus. Το ποιος είναι ο ιδιοκτήτης είναι αδιάφορο.
Τα P7 μπορεί να απέδιδαν καλύτερα μετά από ζέσταμα, αλλά λειτουργούσαν μια χαρά και χωρίς αυτό. Το βλέπεις κι εσύ με τα SF3 αλλά για κάποιον λόγο έχεις μίσος για τους Ιταλούς γενικά...
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]