Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Bigster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Bigster
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 22
    • 23
    • 11 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    49
    451
    13317
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mariolas last edited by

      Πως το βλέπεις το bigster cruiser?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Σαν μία επιλογή κάποιου που δεν θέλει να πάρει το 3 αιρκρος και το Φροντέρα, που είναι φτηνότερα με ανάλογους χώρους, αφού τα μεταξόνια τους είναι κοντά, αλλά κερδίζει το Μπίγκστερ στις αποσκευές, ή το Κορόλα Κρός που είναι Τογιότα μεν, αλλά με μικρότερους χώρους.

        Και ότι το Τογιότα και το Μπίγκστερ είναι φουλ υβριδικά.

        Για μένα βέβαια η επιλογή του 3 ΑΙΡΚΡΟΣ ΜΑΧ 145 με διχρωμία πράσινο - άσπρο στα 28000, τελειώνει κάθε συζήτηση, αφού τα 460 λίτρα αποσκευές, μου φτάνουν και δεν έχω λόγο να δώσω 4-5000 παραπάνω για 660 λίτρα..

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mariolas last edited by

          Το υβριδικό της Citroen τι λέει? την παλεύει?Το ίδιο αναρωτιέμαι και για του bigster.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Μπορείς να βρεις στο εξωτερικό πολλά συγκριτικά του 3 αιρκρος 145 με το φουλ υβριδικό Ντάστερ, ή με το Συμπιόζ.

            Κάποια βίντεο έχω ανεβάσει εγώ στο θέμα του 3 αιρκρος, όπως συγκριτικό με τα δύο και το MG.

            Σύμφωνα με αυτά η επιλογή της υβριδικότητας της Στελλάντις, είναι μέσο υβριδικό, με αποτέλεσμα να μην είναι τόσο οικονομικό στην πόλη όσο τα φούλ υβριδικά Ρενώ/Ντάστερ και Τογιότα, αλλά είναι πολύ καλύτερα τους στον ανοικτό δρόμο, είτε αυτός είναι επαρχιακός, είτε αυτοκινητόδρομος, σε επιδόσεις, σε κατανάλωση και σε ποιότητα κύλισης, αφού συμπεριφέρεται σαν τούρμπο θερμικό με ηλεκτρικές βοήθειες στο τούρμπο λάγκ και όχι σαν ηλεκτρικό με βοήθειες από ένα ψόφιο ατμοσφαιρικό κινητήρα, με αποτέλεσμα να έχει πολύ λιγότερο θόρυβο από τα κιβώτια/κινητήρες σε σχέση με τα φουλ υβριδικά.

            Στο βάζω εδώ για να μην το ψάχνεις.

            Youtube Video

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              savas89 @criuser last edited by

              @criuser said in Dacia BigSter:

              Και ποιός ασχολείται με κινέζικες αηδίες που δεν ξέρεις αν θα είναι στην χώρα σε 2 χρόνια.

              Και άντε πες η μπίντ θα είναι.

              Οι άλλες οι αηδίες θα είναι ?

              Η θα είναι σαν την Σανγιόνγκ που έφυγε γμσε όποιος μλκες είχαν δώσει τα ωραία τους λεφτά σε αυτούς και ξαναγύρισε με άλλο όνομα και άλλο ΑΦΜ προφανώς.

              Να μιλήσουμε για νταεγού, σεβρολέτ, για μάζντα που είναι μέσω Αυστρίας, για σουμπαρού που είναι στην κόψη του ξυραφιού και όλα αυτά ?

              Η μήπως νομίζετε ότι κάποιος που έχει 35000, θα πει δεν θα δώσω 35000 για κάτι επώνυμο και διαχρονικό, αλλά θα δώσω 30000 για κάτι άγνωστο και ας τα χάσω...

              Δεν υπάρχουν τέτοιοι, εκτός βέβαια από την συνήθη αριθμό ανόητων και αφελών.

              Αυτοί που έχουν τα 30000 είναι όλα τους τα λεφτά και θα τα δώσουν εκεί που εμπιστεύονται.

              Επίσης το κέρδος των αντιπροσώπων είναι πάντα κάποια κατοστάρικα, αλλά στο τέλος της χρονιάς τα πολλά λεφτά είναι τα μπόνους.

              Σωστός ο συλλογισμός σου παρόλα αυτά εύκολα κάποιος θα θαμπωθεί με το dmi byd στα 35κ καθώς όλα αυτό το πακέτο phev ίππους και όλα τα κομφορ θα τα βρει αλλού με 80κ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator last edited by

                για να επανέλθουμε στο bigster

                Screenshot_2025-05-25-11-05-58-075_com.android.chrome.jpg
                μελέτησα της τιμές στο γαλλικό site
                οι 2 αρχικές εκδόσεις με τον mild hybrid 140 είναι φθηνότερες στην Ελλάδα
                essential
                23800 έναντι 24990
                expression
                25700 έναντι 26500

                οι journey έχουν την ίδια τιμή 28300
                και η extreme είναι 500 ευρώ ακριβότερη στην Ελλάδα (28800)

                Screenshot_2025-05-25-11-07-22-420_com.android.chrome.jpg Screenshot_2025-05-25-11-07-15-057_com.android.chrome.jpg Screenshot_2025-05-25-11-07-06-454_com.android.chrome.jpg Screenshot_2025-05-25-11-06-52-513_com.android.chrome.jpg
                η βασική essential έκδοση έχει καλουτσικο εξοπλισμό, με την δεύτερη expression να αποτελεί την VFM επιλογή και να καθιστά σπατάλη τα επιπλέον 2500 ευρώ για την journey και τα 3100 ευρώ για την extreme. (μόνο αν κάποιος θέλει οπωσδήποτε ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ ή πανοραμική )

                στα hybrid 155 έχουμε ανατροπή
                στη Γαλλία η expression κοστίζει 29700 ενώ στην Ελλάδα 31500, όσο περίπου η journey στη Γαλλία (31700), η οποία εδώ σκαρφαλώνει στα 34300 ευρώ.
                η extreme έχει ίδια τιμή με την journey στη Γαλλία (31700) , ενώ στη χώρα μας 34800.

                οπότε στη χώρα μας δεν συμφέρει να πάρεις το hybrid 155, γιατί δεν πρόκειται να πάρεις πίσω τα επιπλέον 5-6000 ευρώ από την μειωμένη κατανάλωση. Εκτός κι αν θέλεις αυτόματο κιβώτιο, οπότε είναι μονόδρομος.

                δυστυχώς δεν έχει ξεκινήσει η διάθεση της σπουδαιότερης έκδοσης, της lpg 140.

                Screenshot_2025-05-25-11-07-41-382_com.android.chrome.jpg Screenshot_2025-05-25-11-07-48-123_com.android.chrome.jpg Screenshot_2025-05-25-11-08-14-258_com.android.chrome.jpg Screenshot_2025-05-25-11-08-39-842_com.android.chrome.jpg

                I EAT MILF AND COOKIES

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mariolas last edited by

                  Δεν σου δίνει τη δυνατότητα για αυτόματο κιβώτιο.Εκει είναι το θέμα.
                  Γιατί ξέρουν ότι μπορεί να κλέψουν πωλήσεις.Οι περισσότερες παραγγελίες αφορούν το υβριδικό κυρίως λόγο αυτόματου

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A d P
                    A d P moderator @mariolas last edited by

                    @mariolas said in Dacia BigSter:

                    Δεν σου δίνει τη δυνατότητα για αυτόματο κιβώτιο.Εκει είναι το θέμα.
                    Γιατί ξέρουν ότι μπορεί να κλέψουν πωλήσεις.Οι περισσότερες παραγγελίες αφορούν το υβριδικό κυρίως λόγο αυτόματου

                    στην Γαλλία η mild με την full hybrid έχουν διαφορά 3200 ευρώ, ένα αυτόματο κιβώτιο της πλάκας (dct) επιβαρύνει τουλάχιστον κατά 2000 ευρώ την τιμή,
                    ποιος λογικός θα αγόραζε την mild hybrid με αυτόματο;
                    μη κοιτάς εδώ που έχουν μεγάλη διαφορά (κοντά στις 6000)

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mariolas last edited by

                      Αυτό λέω κ γω οι τιμές δεν πολύ βγάζουν λογική για μενα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Μην ξεχνάτε ότι κάπου εκεί στα 30000 υπάρχει φορολογικό σκαλί στο ΤΤ.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Εγώ είχα αποφασίσει για lpg, αλλά ο @red_monster πέταξε μια φράση του στυλ αν θα εμπιστευτείτε την ασφάλεια σας σε μια φιάλη αερίου πίσω σας και επειδή πέρα απο την συμπεριφορά τιυ τον θεωρώ ψαγμενο με έβαλε σε σκέψεις.🤔

                          Μετά πήγα στα υβριδικά! Συνεχίζω το μοτίβο σκεψης... Η μπαταρία είναι πίσω στην θέση της δεξαμενής αερίου, σε σύγκρουση η μπαταρία πόσο ανθεκτικη είναι; Μήπως αναφλεγεί;;🤔 🤔

                          Δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑ crash test να το δοκιμάζει! 🤔 🤔 🤔

                          Οπότε πάει και το υβριδικό😷

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            Οποιος καταφερει να σκασει φιαλη υγραεριου, οταν ειναι εντος προδιαγραφων, ειναι ικανος να πιασει 20 τζακ ποτ στη σειρα σε ολα τα τυχερα παιχνιδια.

                            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by

                              Για σύγκρουση λέω !

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a @lap last edited by

                                @lap said in Dacia BigSter:

                                Για σύγκρουση λέω !

                                Με οποιοδηποτε τροπο λεω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib @ilias-a last edited by

                                  @ilias-a said in Dacia BigSter:

                                  Οποιος καταφερει να σκασει φιαλη υγραεριου, οταν ειναι εντος προδιαγραφων, ειναι ικανος να πιασει 20 τζακ ποτ στη σειρα σε ολα τα τυχερα παιχνιδια.

                                  Εντός προδιαγραφών του εργοστασίου κατασκευής ή εντός προδιαγραφών του εγκαταστάτη σε 2ο χρόνο;;;
                                  Πχ αν η δεξαμενή είναι στο χώρο της ρεζερβας ή τύπου θερμοσίφωνα στο Πορτ μπαγκαζ σημαίνει ότι αν η βαλβίδα εκτόνωσης δεν δουλέψει το μπαμ σε καρφοκώλιασμα τύπου διόδια στην Κοζάνη μπορεί να είναι πιθανό (δεν έχω δει το πόρισμα, η αιτία για την φωτιά μπορεί να είναι η παρουσία υγραερίου, αλλά δεν έγινε μπαμ επειδή δούλεψε η βαλβίδα εκτόνωσης)

                                  Η μπαταρία στα υβριδικά είναι σε σημεία που για να είναι πιθανή μια έκρηξη είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχουν πεθάνει οι επιβάτες του οχήματος (όπως το ρεζερβουάρ καυσίμου)
                                  Πχ ένας λόγος που το ΦΑ στα vag πήγε ακλαυτο, είναι που μείωσαν το μέγεθος του ρεζερβουάρ βενζίνης για να βάλουν τη δεξαμενή ΦΑ δίπλα στο ρεζερβουάρ βενζίνης ώστε να είναι προστατευμένη (και για άλλους λόγους βέβαια έγινε αυτό, αλλά έπαιξε και αυτό σημαντικό ρόλο)

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Αυτό σκεφτόμουν! Το ατύχημα και τι έπαθαν οι άνθρωποι!

                                    Στο Dacia η μπαταρία είναι στο πίσω μέρος στο χώρο της ρεζέρβας!

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib @lap last edited by

                                      @lap said in Dacia BigSter:

                                      Αυτό σκεφτόμουν! Το ατύχημα και τι έπαθαν οι άνθρωποι!

                                      Στο Dacia η μπαταρία είναι στο πίσω μέρος στο χώρο της ρεζέρβας!

                                      Αν είναι εκεί, τότε είναι μέγιστο deal breaker!!!
                                      Στα true Renault είναι έτσι;

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Ναι και στα honda

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Δεν ξέρω μήπως υπερβάλουμε; Υπάρχει κάποιο τεστ ή κάτι που να αξιολογεί κάτι τέτοιο;

                                          Από την άλλη στα πλήρως ηλεκτρικά η μπαταρία είναι που σώζει από τσαλάκωμα στα κρας τεστς σε κολώνες!

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Υπαρχει η πιστοποιηση 67R για ολα τα εξαρτηματα, εννοειτε πιστοποιημενος τεχνικος και οχι ο κυρΤακης στο ημιυπογειο, η πολυβαλβιδα της δεξαμενης ειναι το μοναδικο εξαρτημα που προσφερει αυτην την ασφαλεια εναντι στην εκρηξη, καυση και βεβαια θα υπαρξει αλλα ελεγχομενη, το θεμα ειναι οτι στην 10ετια που αλλαζει η δεξαμενη (απο την ημερομηνια παραγωγης της και οχι τοποθετησης) οι περισσοτεροι τσιγκουνευονται τα 90-110 ευρω που στοιχιζει η πολυβαλβιδα και δεν την αλλαζουν.
                                            Τα ρεζερβουαρ βενζινης στο Φ.Α. τα κατασκευαζουν μικρα (μεχρι 13-15 λιτρα αν θυμαμαι σωστα) ετσι ωστε το αυτοκινητο να μην θεωρειτε διπλου καυσιμου γιατι εχει αλλη φορολογια στην Ε.Ε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 11 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr