Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sport cars
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Sport cars
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 14
    • 15
    • 5 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    281
    8229
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @stefan147 last edited by

      @stefan147 said in Sport cars:

      PASM (για τους σκληροπυρηνικούς αυτό είναι καλό).

      Γιατί; Για να βάλουνε coil overs?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Γενικά υπάρχουν πολύ περισσότερες επιλογές στις non-PASM αναρτήσεις κι αυτό κάποιους μάλλον τους περιορίζει.. Πχ δύο από τα καλύτερα μαγαζιά, Ohlins και KW, δε βγάζουν τίποτα συμβατό με PASM.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexzero1
          alexzero1 @realzeus last edited by

          @realzeus said in Sport cars:

          Δεν θα έμενα τόσο στο μέγεθος και βάρος. Η μηχανολογία κάνει θαύματα. Τα σύγχρονα supercars είναι μεγάλα και βαριά, αλλά δεν δείχνουν το βάρος τους. Είναι θέμα υλοποίησης.

          Καλά σίγουρα ισχύει αυτό, αλλά δεν μπορείς να περιμένεις την τεχνολογία - στήσιμο μιας σπορ κατασκευής σε σχέση με μια ενός supercar να είναι ίδια. Το r&d για ένα supercar όπως είναι λογικό κοστίζει πολύ παραπάνω και σίγουρα δεν τους συμφέρει την τεχνολογία αυτή καθαυτή να την μεταφέρουν σε ένα σπορ αμάξι τουλάχιστον όχι ολόκληρη, μπορεί ένα κομμάτι της.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexzero1
            alexzero1 @w202-amg last edited by

            @w202-amg said in Sport cars:

            @alexzero1 said in Sport cars:

            @w202-amg said in Sport cars:

            @alexzero1 said in Sport cars:

            @w202-amg said in Sport cars:

            @alexzero1 said in Sport cars:

            Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

            Το cayman ναι στρίβει καλύτερα αλλά θα σου κοστίσει. Τα υπόλοιπα δεν στρίβουν απαραίτητα καλύτερα, ίσως κάπου καλύτερα κάπου χειρότερα.
            Αν φτάνεις το cayman είναι η καλύτερη επιλογή!
            Τα υπόλοιπα αχρειαστος συμβιβασμός για αυτό σου είπα cls, τουλάχιστον θα χει κάποια + ακόμη.
            Υ.γ. συνεργείο για Porsche εξειδικευμένο στην Αθήνα έπαθα πλάκα όταν πήγα το allroad και με δέχτηκε λόγω γνωστού. Ο τύπος άψογος και θαρρώ οικονομικός.....αν θες στοιχεία στείλε μου πμ .

            Φίλε μόνο και μόνο που το cls είναι sedan με έχει χάσει από αγοραστή, το βλέπω στον δρόμο και μου είναι αδιάφορο. Και ότι και να λες δεν γίνεται να στρίβει καλύτερα από ένα μικρό πισωκίνητο διθέσιο. Η αίσθηση που θα πάρεις από το είναι τέλειος διαφορετική από το άλλο. Αλλά σου ξανά λέω με βάση το δικό μου γούστο και τα αυτοκίνητα που όπως βλέπεις έχω στην λίστα το cls δεν μπορεί να σταθεί στις δικές μου προτιμήσεις.
            Γούστα είναι αυτά,δεν μ αρέσουν τα μικρά πισωκίνητα πολύ νευρικά για τα δικά μου χέρια.....

            Το ότι είναι νευρικό και μικρό είναι που σου φτιάχνει την διάθεση, γίνεσαι ένα με το αμάξι και γουστάρεις σαν να οδηγάς καρτ. Το cls ειναι να το πάρει κάποιος που αντικειμενικά θέλει την ποιότητα κύλισης, την άνεση του και την πολυτέλεια, δεν θα το πάρει κάποιος για να του πιεί το αίμα σε στροφοδιαδρομες. Εδώ το Μ2 λόγο μεγέθους έφτασε από πολλούς να θεωρείται το καλύτερο σύγχρονο Μ. Άποψη μου όσο πιο ελαφρύ και μικρό είναι ένα αμάξι σε μέγεθος τόσο το καλύτερο για σπορ οδήγηση.

            Σαν πρώτη αίσθηση είναι έτσι όπως τα λες και μάλιστα σε πίστα. Τώρα σε δημόσιο δρόμο θεωρώ ότι παρά την πιο σπορ αίσθηση δεν συγχωρεί υπερβολές και δεν πρόκειται να πας flat out πέρα από 2-3 στροφές λόγω αυτοπεποίθησης.
            Τα μεγάλα sport sedan εδώ και μια δεκαετία γαζωνουν, μπορεί να υστερούν σε αίσθηση αλλά σαν αποτέλεσμα είναι το ίδιο ή πιο πάνω εκτός πίστας.
            Υ.γ. δεν μιλάμε για sedan με ελατήρια, αερανάρτηση-abc. ή τέλος πάντων πως τα ονομάζουν αντίστοιχα οι εταιρείες.
            Audi tt mk2 έχεις τώρα?

            Δεν λέω ότι δεν είναι καλά τα σπορ Σεντάν απλά δεν με ικανοποιούν εμένα ούτε αισθητικά αλλά ούτε και σε οδηγική εμπειρία. Το μαστανγκ που εμένα γενικά μου αρέσουν τα αμερικανικά το έχω στην λίστα μου αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι το μέγεθος του, το θεωρώ αρκετά μεγάλο για το δικό μου ιδανικό.
            Γούστα είναι αυτά! Και αυτή είναι η προσωπική μου άποψη δεν λέω ότι έχω δίκιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • alexzero1
              alexzero1 @argyn last edited by alexzero1

              @argyn said in Sport cars:

              Καθότι καμένος από τον χώρο, νομίζω ότι υπάρχουν μερικά καθοριστικά στοιχεία που αφορούν ειδικά στην αγορά μεταχειρισμένων sports cars τα οποία αξίζει να τονιστούν:

              1. Στην αγορά "ειδικών" μεταχειρισμένων δεν αγοράζεις αυτό που θες αλλά το καλύτερο μεταξύ αυτών που βρίσκεις. Έτσι η κατάσταση του οχήματος γίνεται συχνά σημαντικότερη από το μοντέλο του καθαυτό. Συνεπώς η 70% προτίμηση στο Α μοντέλο έναντι του 30% προτίμηση στο Β μοντέλο εύκολα γίνεται "αβλεπί το Β" λόγω διαθεσιμότητας οχήματος στα λεφτά που διατίθενται.

              2. Πρέπει να είναι απολύτως ξεκάθαρη από την αρχή η μελλοντική χρήση του οχήματος. Το αγοράζεις για να διατηρηθεί ατόφιο εργοστασιακό με προοπτική καταχώρησης του ως ιστορικό (FIVA) και μεταπώλησης του (συχνά με κέρδος) λίγα χρόνια αργότερα? To αγοράζεις ως πλατφόρμα μετατροπών και βελτιώσεων? Το αγοράζεις ως "αναλώσιμο" και από χέρι ξεγραμμένο? κτλ

              3. Είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν ο αγοραστής διαθέτι χώρο, εργαλεία, ικανότητες και ΧΡΟΝΟ για να κατσαβιδιάζει ο ίδιος το όχημα - μόνος ή με βοήθεια από γνώστες (δωρέαν ή επί πληρωμή). Επίσης είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν έχει χρόνο, διάθεση και ικανότητα να την ψάξει ο ίδιος τόσο για τυπικές συντηρήσεις όσο και μικρής έκτασης βελτιώσεις και επισκευές φέρνοντας ανταλλακτικά και αναλώσιμα από το εξωτερικό. Αυτή η παράμετρος αλλάζει δραματικά το οικονομικό μέρος της συμβίωσης με το αμάξι και μπορεί να είναι καθοριστική για το εάν ένας κοινός θνητός μπορεί ή όχι να αποκτήσει πρόσβαση σε supercars.

              4. Οι καλοί μάστορες στην Ελλάδα είναι δυσεύρετοι. Και οι καλοί μάστορες που δεν είναι ταυτόχρονα και γδάρτες ακόμα λιγότεροι. Το κακό είναι ότι αυτοί που πληρούν τα κριτήρια είναι ελάχιστοι και πιθανά θα σου κλείσουν ραντεβού για απλή διάγνωση 2-3 μήνες μετά ... Συνεπώς ή ύπαρξη ή όχι ενός καλού Ελληνικού συνεργείου και η πρόσβαση σε αυτό είναι από μόνος του επαρκής λόγος απόρριψης ή επιλογής ενός μοντέλου. Επίσης για τον μάστορα, ακόμα και τον καλό και όχι γδάρτη, το πως θα σε ζυγίσει ως άνθρωπο και το ποιος σε σύστησε είναι καθοριστικό για το τι υπηρεσία θα σου δώσει.

              5. Εάν κάποιος είναι πρόθυμος να ακολουθήσει το ολισθηρό αλλά ιδιαίτερα ελκυστικό μονοπάτι των μετατροπών καθοριστική είναι η ύπαρξη bolt-on kits ή καλά τεκμηριωμένων mainstream λύσεων. Όπως και η τεχνογνωσία τοποθέτησης, συντήρησης και ρύθμισης τους στην Ελλάδα. πχ Τα δίλιτρα S2000 που συζητήθηκαν πριν, λόγω χαρακτηριστικών μοτέρ και άπλετου χώρου στο μηχανοστάσιο μπορούν εύκολα να φτάσουν με κλειστό καπάκι τα 100-200χαω από τα εργοστασιακά σκάρτα 20sec στα κάτω από 10sec με έναν κομπρέσορα και περιφερειακές προσθήκες. Και αυτό με μηδενικό λαγκ, εξαιρετική γραμμικότητα και οδηγησιμότητα καλύτερη του εργοστασιακού.

              6. Στην περίπτωση των sports cars η τσίμα-τσίμα αγορά στα όρια των οικονομικών μας δυνατοτήτων είναι ΠΟΛΥ κακή αρχή. Και αυτό διότι επηρεάζει άμεσα την συνολική εμπειρία χρήσης του οχήματος λόγω του φόβου ότι ενδεχόμενη μηχανική βλάβη ή ελαφρά έστω στούκα θα σημάνει τρελό οικονομικό πρόβλημα και παρκάρισμα του οχήματος επί μακρόν. Εν ολίγοις εαν ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν μπορείς να πληρώσεις την έξοδο από την στροφή δεν παίρνεις το εύλογο ρίσκο να το στρίψεις όπως του πρέπει κτλ κτλ

              Ως προς το αρχικό ερώτημα του @alexzero1 απλά δεν υπάρχει απάντηση διότι η λίστα είναι χαρακτηριστική ασαφούς προσανατολισμού, ελλιπούς έρευνας και μη συνειδητοποιημένου αγοραστή.

              Φίλε μου σόρι που στο γράφω έτσι χοντρά αλλά ΕΑΝ πράγματι σκέφτεσαι να δώσεις 50 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο sports car και δεν κάνεις το βασικό διαχωρισμό μεταξύ 987.1 και 987.2 όπως και των specs τους (πόρσε γαρ όπου η αναφορά του βασικού μοντέλου = τίποτα ως πληροφορία και κόστος) κάπου υπάρχει ζήτημα. Και επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν το γράφω καουμποϊλίστικα αλλά ως κάποιος που πλήρωσε κατ επανάληψη την αφέλεια και το πάθος του και θεωρεί χρέος του να αποτρέψει τους γύρω του από το να πάθουν τα ίδια.

              Φίλε μου η λίστα μου το γνωρίζω ότι δεν έχει σαφή προσανατολισμό και αυτό έγινε επιτηδευμένα έτσι ώστε να έχω πάρει εμπειρία από όσα εμένα μου αρέσουν και ύστερα να επιλέξω για εμένα το καλύτερο, για αυτό και η ποικιλία. Όπως το ξανά είπα κιόλας πιο πάνω θέλω αυτό που θα πάρω να μπορώ να το συντηρώ σωστά, για αυτό και όλα στην λίστα μου τετρακύλινδρα . Σαφώς το 987.1 με το 987.2 έχουν ουσιαστική διαφορά με το δεύτερο με το pdk να είναι άλλο αμάξι και με πολύ λιγότερες πιθανότητες για bore scoring και προβλήματα με το ims, γιατί δεν το έχω στην λίστα μου ; Λόγο παλαιότητας και μόνο θέλω κάτι της τελευταίας 15ετιας και όσο το δυνατόν πιο καινούργιο, δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κριτήριο ως προς αυτό απλά αυτό θέλω εγώ. Φυσικά και όσο είναι στην λίστα μπορώ να το συντηρησω σωστά. Τώρα αν εσύ θεωρείς πιο σωστό να είχα στην λίστα μου μόνο κουπέ, μόνο roadster ή μόνο hatch άποψη σου, εγώ δεν ήμουν ποτέ τέτοιος αγοραστής πάντα ήμουν ανοιχτός σε προτάσεις και εμπειρίες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by stefan147

                Σπορτσκαρ νεότερο της 15ετίας, με νορμάλ χιλιόμετρα, σε καλή κατάσταση, άνω των 300 ίππων πχ και με 50.000€, απλά δεν υπάρχει.

                Μόνο hot hatches παίζουν μ' αυτά τα κριτήρια που για μένα είναι μία καθόλα αξιοπρεπής επιλογή.

                Αυτό. Για να κερδίζουμε χρόνο.

                Όποιον δε φοβίζουν τα χιλιόμετρα και το σίγουρο 5χίλιαρο που θα θέλει για φρεσκάρισμα ανάρτησης και λοιπών αναλώσιμων, υπάρχει και αυτό που είναι μια φανταστική επιλογή.

                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45089766-porsche-boxster

                W alexzero1 S 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                • argyn
                  argyn last edited by

                  Επίσης ας διαχωρίσουμε τις επιδόσεις από την οδηγική ευχαρίστηση. Κι ας διαχωρίσουμε τους χρόνους στην πίστα από τις ρεαλιστικές και εύκολα επιτεύξιμες από κοινούς θνητούς ασφαλείς επιδόσεις στον δημόσιο δρόμο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    wantone @stefan147 last edited by

                    @stefan147 said in Sport cars:

                    Εξαιρετικό ποστ. 👍

                    Αυτή ακριβώς είναι η κατάσταση και η πραγματικότητα.

                    Btw αυτό εδώ βγήκε στην αγορά στα 35Κ πριν λίγους μήνες. Εξαφανίστηκε ξαφνικά και υπέθεσα ότι κάποιος μάγκας πρόλαβε τρελή ευκαιρία. Μετά από λίγες εβδομάδες, επανέκαμψε η αγγελία στα 57Κ και αισίως στα 55Κ. Ακόμα κι έτσι είναι πολύ καλή η τιμή και σίγουρα σηκώνει παζάρι καθώς είναι εμφανές ότι ο πωλητής μάλλον έχει συμβουλάτορα και όχι ακριβή εικόνα της αγοράς και του τι πουλάει.

                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44991984-porsche-cayman

                    Για τους μη γνωρίζοντες πρόκειται για 987.2 δηλαδή το facelift της πρώτης Cayman που έχει το 9Α1 μοτέρ χωρίς το IMS και με πολύ μειωμένες πιθανότητες bore scoring. Το συγκεκριμένο είναι και αρκετά καλά εξοπλισμένο. Στην ουσία του λείπουν μόνο τα adaptive καθίσματα και η PASM (για τους σκληροπυρηνικούς αυτό είναι καλό).

                    Υπήρχε μέχρι πρότινος κι ένα ίδιο μπλε με καμιά 100+ χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά πολύ προσεγμένο. Μίλησα και με το παιδί που το είχε και φάνηκε γνώστης ενώ ήταν διατεθειμένος να το δώσει γύρω στα 41-42Κ (καλή τιμή για 987.2). Προσωπικά έκανα πίσω γιατί πέραν του ότι δε μου φαινόταν τρελή αναβάθμιση σε σχέση με το δικό μου και πάλι θα έλειπε μία θέση, ήταν και σχετικά απόλυτα στημένο για τα γούστα μου και άντε βρες άκρη με μαστόρια να αλλάζεις ρυθμίσεις στις coilover κτλ.

                    τι εννοει στην αγγελια πολυ σπανιο πανευρωπαικα; εξαφανιστηκαν τα μεταχειρισμενα απο την ευρωπαικη αγορα, δεν εχω κοιταξει τον τελευταιο καιρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Τι εννοεί? Ότι μαλακία θέλει γράφει ο καθένας. Προφανώς το λέει λόγω manual γιατί στα 987.2 πρωτοεμφανίστηκε το pdk και πήρε πάνω απ' το 80% των πωλήσεων. Οπότε σου λέει ότι τα χειροκίνητα είναι πιο σπάνια, ας γράψω την παπαριά μου.

                      Και η αλήθεια είναι ότι τα χειροκίνητα Porsche της εποχής (αλλά και γενικότερα) είναι απείρως πιο desirable και κρατάνε περισσότερο αξία γιατί οι πιουρίστες τα προτιμάνε (και λογικό).

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        wantone @stefan147 last edited by

                        @stefan147 said in Sport cars:

                        Σπορτσκαρ νεότερο της 15ετίας, με νορμάλ χιλιόμετρα, σε καλή κατάσταση, άνω των 300 ίππων πχ και με 50.000€, απλά δεν υπάρχει.

                        Μόνο hot hatches παίζουν μ' αυτά τα κριτήρια που για μένα είναι μία καθόλα αξιοπρεπής επιλογή.

                        Αυτό. Για να κερδίζουμε χρόνο.

                        Όποιον δε φοβίζουν τα χιλιόμετρα και το σίγουρο 5χίλιαρο που θα θέλει για φρεσκάρισμα ανάρτησης και λοιπών αναλώσιμων, υπάρχει και αυτό που είναι μια φανταστική επιλογή.

                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45089766-porsche-boxster

                        ωραιο σπεκ οντως αν και το φουλ κοκκινο εσωτερικο δεν ειναι για ολους

                        τα χμ δεν ειναι θεμα, η τιμη ειναι. αν και λογικα θα δεχτει και χαμηλοτερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone @stefan147 last edited by wantone

                          @stefan147 said in Sport cars:

                          Τι εννοεί? Ότι μαλακία θέλει γράφει ο καθένας. Προφανώς το λέει λόγω manual γιατί στα 987.2 πρωτοεμφανίστηκε το pdk και πήρε πάνω απ' το 80% των πωλήσεων. Οπότε σου λέει ότι τα χειροκίνητα είναι πιο σπάνια, ας γράψω την παπαριά μου.

                          Και η αλήθεια είναι ότι τα χειροκίνητα Porsche της εποχής (αλλά και γενικότερα) είναι απείρως πιο desirable και κρατάνε περισσότερο αξία γιατί οι πιουρίστες τα προτιμάνε (και λογικό).

                          δεν αξιζει αυτο στα χρηματα που το δινει. αντιθετα το μποξτερ που εβαλες ειναι πολυ καλυτερο σπεκ. τα λιγα χμ σε πολλα χρονια ιδιοκτησιας ειναι το ιδιο αρνητικο με τα παρα πολλα γιατι αν δεν δουλευει ενα μηχανημα εχει πολλα πραγματα που μπορει να χαλασουν/κολλησουν/ξεραθουν κλπ αν δουλευει πολυ μετα εχεις φθορες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Αν το αμαξι ειναι συνεχως σε κινηση , δλδ δεν εχει παραδοσει πινακιδες για πολυ καιρο, δεν παθαινει απολυτως τιποτα . 2,000χλμ/ετος δεν ειναι παροπλισμένο. Απλα κανει λιγα χλμ . Αρκει να μοιραζονται μεσα στο ετος τα χλμ αυτα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • alexzero1
                              alexzero1 @stefan147 last edited by alexzero1

                              @stefan147 said in Sport cars:

                              Σπορτσκαρ νεότερο της 15ετίας, με νορμάλ χιλιόμετρα, σε καλή κατάσταση, άνω των 300 ίππων πχ και με 50.000€, απλά δεν υπάρχει.

                              Μόνο hot hatches παίζουν μ' αυτά τα κριτήρια που για μένα είναι μία καθόλα αξιοπρεπής επιλογή.

                              Αυτό. Για να κερδίζουμε χρόνο.

                              Όποιον δε φοβίζουν τα χιλιόμετρα και το σίγουρο 5χίλιαρο που θα θέλει για φρεσκάρισμα ανάρτησης και λοιπών αναλώσιμων, υπάρχει και αυτό που είναι μια φανταστική επιλογή.

                              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45089766-porsche-boxster

                              Εγώ δεν έβαλα κάποιο όριο στα άλογα απλά δεν θέλω να είναι ψοφιο στις ευθείες, ότι οδήγησα και έχω στην λίστα με καλύπτει. Το καθένα σε διαφορετικό βαθμό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 @stefan147 last edited by

                                @stefan147 said in Sport cars:

                                Σπορτσκαρ νεότερο της 15ετίας, με νορμάλ χιλιόμετρα, σε καλή κατάσταση, άνω των 300 ίππων πχ και με 50.000€, απλά δεν υπάρχει.

                                Εξ' ού και το "πχ" γιατί είναι κάτι υποκειμενικό. Προσωπικό δικό μου όριο στα 1300-1400 κιλά είναι τα μίνιμουμ 300 άλογα.

                                alexzero1 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • alexzero1
                                  alexzero1 last edited by

                                  Το να πας να πάρεις ένα αμάξι 20ετιας+ με μεγάλο κινητήρα για να έχεις την ροπή και τα άλογα στην σωστή τιμή για εμένα προσωπικά είναι λάθος μόνο και μόνο από την συντήρηση που θα χρειαστείς και δεν μιλάω για τα χρήματα αλλά για τους μηχανικούς, οι χρόνοι αναμονής η έλλειψη πολλές φορές μερικών ανταλλακτικών, οι σοβαρές ζημιές που όπως είναι λογικό έχουν περισσότερες πιθανότητες να προκύψουν ακόμα και η συντήρηση να ήταν σωστή. Επίσης όταν μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι Χ χρόνια στην αγορά λογικό δεν είναι οι μελλοντικές παραλλαγές του να είναι καλύτερες σε αξιοπιστία ; Έχει μιλήσει κανείς πχ για ims στο 718 ή για bore scoring ; Ή στο 981 ;
                                  Πέρα της τεχνολογίας, της αίσθησης και φυσικά της ποιότητας που είναι καλύτερη στα πιο καινούργια μοντέλα. Θα δώσεις δηλαδή 50Κ για ένα cayman s 987 και δεν θα τα δώσεις για ένα 718 ; Ποιος λογικός αγοραστής θα το έκανε αυτό ; https://www.autoscout24.com/offers/porsche-718-718-cayman-2-0-turbo-pdk-gasoline-grey-845ddc66-5f9c-47ad-b468-ce3b6e09c2d6?utm_source=web-native-share&utm_campaign=share

                                  I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

                                  Porsche Cayman Cayman
                                  First Registration: 05/2017 Mileage: 135,000 km Fuel: Petrol Power: 220 kW (299 hp)
                                  Price: €36,000

                                  https://link.mobile.de/5jSjtZ8hcecEtG2VA

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alexzero1
                                    alexzero1 @stefan147 last edited by

                                    @stefan147 said in Sport cars:

                                    @stefan147 said in Sport cars:

                                    Σπορτσκαρ νεότερο της 15ετίας, με νορμάλ χιλιόμετρα, σε καλή κατάσταση, άνω των 300 ίππων πχ και με 50.000€, απλά δεν υπάρχει.

                                    Εξ' ού και το "πχ" γιατί είναι κάτι υποκειμενικό. Προσωπικό δικό μου όριο στα 1300-1400 κιλά είναι τα μίνιμουμ 300 άλογα.

                                    Εγώ διαφωνώ τέλειος δεν θεωρώ ότι έχει τόσο σχέση (επειδή τα οδήγησα αυτά που σου είπα) το βάρος, ναι μεν δεν λέμε να είναι και δύο τόνοι αλλά πχ το Ζ4 με τα 245 άλογα με την ροπή που είχε(35 κιλά) που ήταν παραπάνω από το cayman s 987 ήταν εξαιρετικό και ας ήταν 1400 κιλά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Καμία αντίρρηση. Περι ορέξεως...

                                      Το θεμα ειναι ότι αν σου αρέσει το Ζ4 τότε αυτό που ζητάς δεν ειναι το 4C (που νομίζω ανέφερες ως το ιδανικο) ή κατι ανάλογο. Ζητάς ενα σβελτο cruiser. Και γι αυτο μάλλον σ αρέσει και το Μαστανγκ.

                                      Για την ιστορία πριν κάνα μήνα οδηγησα το sDrive23i καλού φίλου με το άθλιο αυτόματο με μετατροπέα και ενώ έχει ωραία χειριστήρια (ως παραδοσιακο πενβε), ειναι πολύ ατσουμπαλο στο στροφιλικι. Ούτε λόγος βεβαια στο να χαρακτηριστεί sportscar.

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • W
                                        w202-amg @stefan147 last edited by w202-amg

                                        @stefan147 said in Sport cars:

                                        Καμία αντίρρηση. Περι ορέξεως...

                                        Το θεμα ειναι ότι αν σου αρέσει το Ζ4 τότε αυτό που ζητάς δεν ειναι το 4C (που νομίζω ανέφερες ως το ιδανικο) ή κατι ανάλογο. Ζητάς ενα σβελτο cruiser. Και γι αυτο μάλλον σ αρέσει και το Μαστανγκ.

                                        Για την ιστορία πριν κάνα μήνα οδηγησα το sDrive23i καλού φίλου με το άθλιο αυτόματο με μετατροπέα και ενώ έχει ωραία χειριστήρια (ως παραδοσιακο πενβε), ειναι πολύ ατσουμπαλο στο στροφιλικι. Ούτε λόγος βεβαια στο να χαρακτηριστεί sportscar.

                                        Ο μετατροπεας γιατί δεν σας αρέσει? Ειδικά αν δεν κλειδώνει συχνά βοηθά πολύ στην πρόσφυση ενός δυνατού αυτοκινήτου.
                                        Ολα τα κοντά δεν έχουν καλή ισορροπία

                                        R S fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @w202-amg last edited by

                                          Γιατί δεν είχα καμία σχέση με σπορ κατασκευή ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 @w202-amg last edited by

                                            @w202-amg said in Sport cars:

                                            @stefan147 said in Sport cars:

                                            Καμία αντίρρηση. Περι ορέξεως...

                                            Το θεμα ειναι ότι αν σου αρέσει το Ζ4 τότε αυτό που ζητάς δεν ειναι το 4C (που νομίζω ανέφερες ως το ιδανικο) ή κατι ανάλογο. Ζητάς ενα σβελτο cruiser. Και γι αυτο μάλλον σ αρέσει και το Μαστανγκ.

                                            Για την ιστορία πριν κάνα μήνα οδηγησα το sDrive23i καλού φίλου με το άθλιο αυτόματο με μετατροπέα και ενώ έχει ωραία χειριστήρια (ως παραδοσιακο πενβε), ειναι πολύ ατσουμπαλο στο στροφιλικι. Ούτε λόγος βεβαια στο να χαρακτηριστεί sportscar.

                                            Ο μετατροπεας γιατί δεν σας αρέσει? Ειδικά αν δεν κλειδώνει συχνά βοηθά πολύ στην πρόσφυση ενός δυνατού αυτοκινήτου.
                                            Ολα τα κοντά δεν έχουν καλή ισορροπία

                                            Υπάρχει μετατροπέας σε giulia qv, υπάρχει και μετατροπέας τύπου tiptronic. Δεν ειναι τα ιδια.

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 5 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr