-
-
Εξαιρετικό άρθρο! Βυθίζεσαι σαν να κάνεις συζήτηση με έναν φίλο!
Μου αρέσει που πάει λίγο πριν και λίγο μετά στην εξιστόρηση!
Ιδέα: Ίσως να έκανες και έναν θεατρικό διάλογο ως κείμενο δοκιμης, μεταξύ δύο φίλων ! Καλό ε;;
Ίσως δοκιμαστικά και να πάρεις feedbacks κατά πόσο αρέσει στο κοινό σου
Ενα ίσως λάθος!
"Όχι με τα δύο χέρια στις θέσεις 3 και 15."
(Δεν έχω άλλο "ίσως")
Τα χέρια στην σπορτίφ οδήγηση είναι 9 και 3, ή 9:15! Εκτός εάν εννοείς κάτι άλλο
-
Ναι ρε φίλε, μετά από τόσες λέξεις, ε μπέρδεψα τις ώρες. Άκου 3 και 15, το ένα χέρι πάνω στο άλλο σα μούντζα χαχαχχα. Το διορθώνω.
-
Αριστερόχειρας είσαι;
-
Ωραίο άρθρο, που αλλού θα διαβάζαμε πως και πότε εξαντλούνται τα όρια του υβριδικού συστήματος, το οποίο και για τον δικό μου τρόπο οδήγησης στις ανηφόρες της ΕΟ δεν είναι και ακραίο.
Θέλει και αυτό λίγο προγραμματισμό σε μια διαδρομή 2 ωρών , να κρατάς την μπαταρία ψηλά σε ευθείες και κατωφέρεια και μετά να το πλακώσεις στις ανηφόρες για να κρατήσεις την μωτ που θες.
Και για μεγαλύτερα ταξίδια γιατί όχι μια στάση για φόρτιση όπως τα ηλεκτρικά.Προσπαθώ να σκεφτώ ποιος είναι ο κατάλληλος αγοραστής για το συγκεκριμένο μοντέλο, μάλλον κάποιος που εκτιμά την κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον, κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού και ποιότητα premium χωρίς να ξεφραγκιαστει με μια BMW X3 ή να συμβιβαστεί με ένα Tiguan/ Χ1 στα παραπάνω.
Κύριο αυτοκίνητο δηλαδή για την σύζυγο soccer mom με τα παιδιά σε ΒΠ και ΝΠ , με τον νεο Άσσο για δεύτερο για την καθημερινότητα του συζύγου , ο οποίος θα οδηγεί το μεγάλο SUV μόνο στα οικογενειακά ταξίδια και το ΣΚ.PS: σκέφτομαι τώρα τι πανηγύρι θα κάνει η Toyota με τα επερχόμενα Turbo HEV που ετοιμάζει, κορυφαία αποδοτικότητα του υβριδικού συστήματος όπως μόνο αυτή γνωρίζει σε συνδυασμό με τα επιπλέον αλογάκια του θερμικού θα δημιουργήσει το τέλειο αποτέλεσμα από πλευράς οικονομίας και απόδοσης.
-
@vagkirk said in CarTalk.gr:
PS: σκέφτομαι τώρα τι πανηγύρι θα κάνει η Toyota με τα επερχόμενα Turbo HEV που ετοιμάζει, κορυφαία αποδοτικότητα του υβριδικού συστήματος όπως μόνο αυτή γνωρίζει σε συνδυασμό με τα επιπλέον αλογάκια του θερμικού θα δημιουργήσει το τέλειο αποτέλεσμα από πλευράς οικονομίας και απόδοσης.
θελω να δω πως θα καταφερουν να μην μενει απο λαδι η τουρμπινα καθε φορα που το μοτερ θα σταματα.
-
@spiros-0 said in CarTalk.gr:
θελω να δω πως θα καταφερουν να μην μενει απο λαδι η τουρμπινα καθε φορα που το μοτερ θα σταματα.
Με τον ιδιο ακριβως τροπο που τα τουρμπισια start-stop δε μενουν απο λιπανση.
-
@vagkirk said in CarTalk.gr:
PS: σκέφτομαι τώρα τι πανηγύρι θα κάνει η Toyota με τα επερχόμενα Turbo HEV που ετοιμάζει, κορυφαία αποδοτικότητα του υβριδικού συστήματος όπως μόνο αυτή γνωρίζει σε συνδυασμό με τα επιπλέον αλογάκια του θερμικού θα δημιουργήσει το τέλειο αποτέλεσμα από πλευράς οικονομίας και απόδοσης.
Αυτό που έχει βάλει στο Crown; Τελείως διαφορετικό βλέπω σε σχέση με τα παραδοσιακά της eCVT. Θα είναι το ίδιο αξιόπιστα;
Ίσως βάλει κάποιον τέτοιο κινητήρα στο RAV4 που παρουσιάζεται στις 21 Μαίου.
ΥΓ Τι αυτοκινητάρα το Crown.
-
-
Ερώτηση:, Τον όρο "στρατηγική τοπικοποίησης" εσύ τον σκέφτηκες ή το είχε σε κάποια ενημέρωση;
-
Δελτίο Τύπου είναι μάνα μου, δεν αλλάζω ούτε τόνο.
Σε άλλα νέα;
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Δελτίο Τύπου είναι μάνα μου, δεν αλλάζω ούτε τόνο.
Σε άλλα νέα;
η ρενω αργα και σταθερα εχει χτισει ενα απο τα πιο ομορφα portfolio αυτοκινητων που φτιαχνονται απο ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια, σε γηινες τιμες.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Δελτίο Τύπου είναι μάνα μου, δεν αλλάζω ούτε τόνο.
Σε άλλα νέα;
Τον νέο κινητήρα πότε θα τον φέρουν;
-
-
-
-
-
-
-
Και μετά λέτε για τον Σ. που τουλάχιστον τα δικά του ηλεκτρικά τα παίρνει ο κόσμος...
CarTalk.gr