-
Άντε μπράβο φίλε. Ελπίζω να ξεμπερδέψεις. Πολύ σημαντική επισκευή.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Πριν ενάμιση χρόνο είχα γράψει εδώ https://forum.4troxoi.gr/post/11000191106 για την διαρροή του παραφλού (200ml ανά 2.000km) που είχα στο Tucson.
Το αυτοκίνητο εισήχθη στον Μητρόπουλο (Ίλιον) που είχε κάνει και την αρχική διάγνωση της διαρροής, στάλθηκε το καπάκι του κινητήρα για έλεγχο στεγανότητας και βρέθηκε ότι είναι απολύτως στεγανό. Άρα το πρόβλημα αποδίδεται στο "short block" το οποίο έχει ενσωματωμένα τα χιτώνια.Το ανταλλακτικό (short block) υπήρχε ευτυχώς στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο μπήκε στις 18/3 και εξήλθε στις 2/5. Το πόρισμα είναι ότι βρέθηκε «πόρος» στο χιτώνιο (δηλ. μικρή οπή), μια αρκετά σπάνια βλάβη που συνήθως οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος.
Φυσικά όλα αλλάχτηκαν στην εγγύηση, το κόστος των ανταλλακτών είναι περίπου 2.800€+ΦΠΑ συν τις εργατώρες. Επίσης δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης από τα κεντρικά της Hyundai.
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
18 Μαρτίου με 2 Μαϊου;
Τι εργασίες και ανταλλακτικά έπρεπε να γίνουν και να αλλαχθούν και πήρε τόσο καιρό; -
@gtsartsal said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
18 Μαρτίου με 2 Μαϊου;
Τι εργασίες και ανταλλακτικά έπρεπε να γίνουν και να αλλαχθούν και πήρε τόσο καιρό;Όλο το κάτω μέρος του κινητήρα (short block). Ουσιαστικά βγήκε το καπάκι πήγε για έλεγχο στεγανότητας σε μηχανουργείο, βρέθηκε στεγανό, άρα ο υπαίτιος της διαρροής ήταν το short block. Μεγάλη δουλειά: αφαίρεση όλων των παρελκόμενων του κινητήρα (αντλία λαδιού, νερού κλπ κλπ), επανατοποθέτησή τους στο καινούριο short block, επανασύνδεση σωληνώσεων, καλωδιώσεων, έλεγχοι στεγανότητας, λαθών στο διαγνωστικό κλπ.
-
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
Μάλλον αυτό θυμήθηκα…
-
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
Μάλλον αυτό θυμήθηκα…
Παραφλού μπορείς να χάνεις και από οποιοδήποτε σωλήνα στον χώρο του κινητήρα. Το πρόβλημα σοβαρεύει όταν δεν βλέπεις διαρροή πουθενά (όπως εγώ). Το θέμα είναι ότι εγώ μια φορά τον μήνα ανοίγω καπό και ελέγχω. Αν δεν το έβλεπα και μου το γέμιζαν κάθε φορά στο service, κάποια στιγμή θα πέρναγε η εγγύηση, μπορεί ο πόρος να γινόταν ρήγμα και μετά κλάφτα Χαράλαμπε.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
Μάλλον αυτό θυμήθηκα…
Παραφλού μπορείς να χάνεις και από οποιοδήποτε σωλήνα στον χώρο του κινητήρα. Το πρόβλημα σοβαρεύει όταν δεν βλέπεις διαρροή πουθενά (όπως εγώ). Το θέμα είναι ότι εγώ μια φορά τον μήνα ανοίγω καπό και ελέγχω. Αν δεν το έβλεπα και μου το γέμιζαν κάθε φορά στο service, κάποια στιγμή θα πέρναγε η εγγύηση, μπορεί ο πόρος να γινόταν ρήγμα και μετά κλάφτα Χαράλαμπε.
Για όταν το βλέπεις να χάνει λες οκ. Όταν χρειάζεται να προσθέτεις και δεν ξέρεις τον λόγο είναι το θέμα.
Θα ήταν μεγάλη ήττα μετά την λήξη όντως …
Όλα καλά τώρα. -
Καλησπέρα σε όλους. Αγοράσαμε καινούργιο το Hyundai Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium (παραλαβή Φεβρουάριος 2023) μετά απο εκτεταμένη ανάγνωση αυτού του φόρουμ :). Πριν από μερικές ημέρες η μητέρα μου που το οδηγεί (καθώς εγώ ζω στο εξωτερικό) είχε περίεργο ατύχημα.
Στην ουσία είχε μόλις παρκάρει το αυτοκίνητο. Ενώ δεν πατούσε γκάζι και δεν ήταν σε κατηφόρα το αυτοκίνητο έφυγε με δύναμη προς το μπροστά παρκαρισμένο και το τράκαρε. Μετά από ώρα και για να διευκολύνει την κίνηση στο δρόμο (περιμένοντας οδική βοήθεια), έβαλε το R (πάλι χωρίς να πατά γκάζι) προκειμένου να μετατοπίσει προς τα πίσω το αμάξι να μην ενοχλεί. Το αυτοκίνητο έφυγε πάλι με φόρα και τράκαρε το πίσω παρκαρισμένο. Η ζημιά που έγινε ειδικά στον πίσω είναι τεράστια καθώς ήταν και παλιό αυτοκίνητο.
Βρήκα στο ίντερνετ το "unintended acceleration risk" για το οποίο η Hyundai απέσυρε 40.000 Hyundai Elantra (https://www.consumerreports.org/cars/car-recalls-defects/hyundai-elantra-hybrid-recalled-unintended-acceleration-risk-a7951382863/). Βρήκα επίσης ότι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν υποχρεωτικά EDR (event data recorder, «μαύρο κουτί») https://www.nextdeal.gr/epikairotita/aytokinito/133844/ti-einai-edr-poy-allaxe-ton-tropo-asfalisis-ohimaton. Το πρόβλημα που περιγράφω είναι νομίζω αυτό εδώ: https://www.hyundai-forums.com/threads/more-on-unintended-acceleration.702972/
Θα ήθελα να ρωτήσω: είχε κανείς παρόμοια εμπειρία; αυτό που έγινε ήταν εκτός από σοκαριστικό και πολύ επικίνδυνο. Δε θέλω καν να σκεφτώ τι θα συνέβαινε αν περνούσε κάποιος πεζός πίσω απτό αμάξι ή αν η μητέρα μου δε φορούσε ζώνη. Θεωρητικά το αυτοκίνητο έχει Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) και Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA), δηλαδή συστήματα ασφάλειας για αποφυγή συγκρούσεων. Τίποτα δε λειτούργησε στη συγκεκριμένη περίπτωση.
-
Ηλικία η μαμά; Το οδηγούσε καιρό;
-
@alexandra-xron said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Καλησπέρα σε όλους. Αγοράσαμε καινούργιο το Hyundai Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium (παραλαβή Φεβρουάριος 2023) μετά απο εκτεταμένη ανάγνωση αυτού του φόρουμ :). Πριν από μερικές ημέρες η μητέρα μου που το οδηγεί (καθώς εγώ ζω στο εξωτερικό) είχε περίεργο ατύχημα.
Στην ουσία είχε μόλις παρκάρει το αυτοκίνητο. Ενώ δεν πατούσε γκάζι και δεν ήταν σε κατηφόρα το αυτοκίνητο έφυγε με δύναμη προς το μπροστά παρκαρισμένο και το τράκαρε. Μετά από ώρα και για να διευκολύνει την κίνηση στο δρόμο (περιμένοντας οδική βοήθεια), έβαλε το R (πάλι χωρίς να πατά γκάζι) προκειμένου να μετατοπίσει προς τα πίσω το αμάξι να μην ενοχλεί. Το αυτοκίνητο έφυγε πάλι με φόρα και τράκαρε το πίσω παρκαρισμένο. Η ζημιά που έγινε ειδικά στον πίσω είναι τεράστια καθώς ήταν και παλιό αυτοκίνητο.
Βρήκα στο ίντερνετ το "unintended acceleration risk" για το οποίο η Hyundai απέσυρε 40.000 Hyundai Elantra (https://www.consumerreports.org/cars/car-recalls-defects/hyundai-elantra-hybrid-recalled-unintended-acceleration-risk-a7951382863/). Βρήκα επίσης ότι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν υποχρεωτικά EDR (event data recorder, «μαύρο κουτί») https://www.nextdeal.gr/epikairotita/aytokinito/133844/ti-einai-edr-poy-allaxe-ton-tropo-asfalisis-ohimaton. Το πρόβλημα που περιγράφω είναι νομίζω αυτό εδώ: https://www.hyundai-forums.com/threads/more-on-unintended-acceleration.702972/
Θα ήθελα να ρωτήσω: είχε κανείς παρόμοια εμπειρία; αυτό που έγινε ήταν εκτός από σοκαριστικό και πολύ επικίνδυνο. Δε θέλω καν να σκεφτώ τι θα συνέβαινε αν περνούσε κάποιος πεζός πίσω απτό αμάξι ή αν η μητέρα μου δε φορούσε ζώνη. Θεωρητικά το αυτοκίνητο έχει Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) και Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA), δηλαδή συστήματα ασφάλειας για αποφυγή συγκρούσεων. Τίποτα δε λειτούργησε στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Πολύ ανησυχητικό αυτό Αλεξάνδρα, εγώ πριν περίπου ένα χρόνο είχα ένα παρόμοιο συμβάν μέσα σε κίνηση με ενεργοποιημένο το Smart Cruise Control, το αυτοκίνητο επιτάχυνε και ευτυχώς πρόλαβα και πάτησα τα φρένα. Έκτοτε παρόλο που έχω χρησιμοποιήσει άπειρες φορές το σύστημα δεν έχει ξανασυμβεί. Δες σε παρακαλώ εδώ αν το Tucson της μητέρας σου βρίσκεται σε αυτήν την ανάκληση (σχεδόν σίγουρο γιατί εγώ παρέλαβα 3/23 και ήμουν μέσα): https://www.ggb.gr/sites/default/files/press-releases-files/ΔΤ Hyundai Tucson NX4e μονάδα ECU%2C 554 ΟΚ.pdf
-
60 είναι και το οδηγούσε δύο χρόνια. Είναι 35 χρόνια οδηγός και δεν της έχει συμβεί ποτέ κάποιο ατύχημα ή κάτι παρόμοιο.
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ηλικία η μαμά; Το οδηγούσε καιρό;
-
Δεν είχα ιδέα για αυτή την ανάκληση, θα τσεκάρω αν το αυτοκίνητο ήταν μέσα σε αυτά που κλήθηκαν για ενημέρωση λογισμικού. Ευχαριστώ πολύ! Αυτό που σου συνέβη ακούγεται πολύ παρόμοιο. Το μόνο που δε ξέρω είναι πως εξηγείται το ότι συνέβη και στην όπισθεν.
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@alexandra-xron said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Καλησπέρα σε όλους. Αγοράσαμε καινούργιο το Hyundai Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium (παραλαβή Φεβρουάριος 2023) μετά απο εκτεταμένη ανάγνωση αυτού του φόρουμ :). Πριν από μερικές ημέρες η μητέρα μου που το οδηγεί (καθώς εγώ ζω στο εξωτερικό) είχε περίεργο ατύχημα.
Στην ουσία είχε μόλις παρκάρει το αυτοκίνητο. Ενώ δεν πατούσε γκάζι και δεν ήταν σε κατηφόρα το αυτοκίνητο έφυγε με δύναμη προς το μπροστά παρκαρισμένο και το τράκαρε. Μετά από ώρα και για να διευκολύνει την κίνηση στο δρόμο (περιμένοντας οδική βοήθεια), έβαλε το R (πάλι χωρίς να πατά γκάζι) προκειμένου να μετατοπίσει προς τα πίσω το αμάξι να μην ενοχλεί. Το αυτοκίνητο έφυγε πάλι με φόρα και τράκαρε το πίσω παρκαρισμένο. Η ζημιά που έγινε ειδικά στον πίσω είναι τεράστια καθώς ήταν και παλιό αυτοκίνητο.
Βρήκα στο ίντερνετ το "unintended acceleration risk" για το οποίο η Hyundai απέσυρε 40.000 Hyundai Elantra (https://www.consumerreports.org/cars/car-recalls-defects/hyundai-elantra-hybrid-recalled-unintended-acceleration-risk-a7951382863/). Βρήκα επίσης ότι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν υποχρεωτικά EDR (event data recorder, «μαύρο κουτί») https://www.nextdeal.gr/epikairotita/aytokinito/133844/ti-einai-edr-poy-allaxe-ton-tropo-asfalisis-ohimaton. Το πρόβλημα που περιγράφω είναι νομίζω αυτό εδώ: https://www.hyundai-forums.com/threads/more-on-unintended-acceleration.702972/
Θα ήθελα να ρωτήσω: είχε κανείς παρόμοια εμπειρία; αυτό που έγινε ήταν εκτός από σοκαριστικό και πολύ επικίνδυνο. Δε θέλω καν να σκεφτώ τι θα συνέβαινε αν περνούσε κάποιος πεζός πίσω απτό αμάξι ή αν η μητέρα μου δε φορούσε ζώνη. Θεωρητικά το αυτοκίνητο έχει Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) και Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA), δηλαδή συστήματα ασφάλειας για αποφυγή συγκρούσεων. Τίποτα δε λειτούργησε στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Πολύ ανησυχητικό αυτό Αλεξάνδρα, εγώ πριν περίπου ένα χρόνο είχα ένα παρόμοιο συμβάν μέσα σε κίνηση με ενεργοποιημένο το Smart Cruise Control, το αυτοκίνητο επιτάχυνε και ευτυχώς πρόλαβα και πάτησα τα φρένα. Έκτοτε παρόλο που έχω χρησιμοποιήσει άπειρες φορές το σύστημα δεν έχει ξανασυμβεί. Δες σε παρακαλώ εδώ αν το Tucson της μητέρας σου βρίσκεται σε αυτήν την ανάκληση (σχεδόν σίγουρο γιατί εγώ παρέλαβα 3/23 και ήμουν μέσα): https://www.ggb.gr/sites/default/files/press-releases-files/ΔΤ Hyundai Tucson NX4e μονάδα ECU%2C 554 ΟΚ.pdf
-
@alexandra-xron said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
60 είναι και το οδηγούσε δύο χρόνια. Είναι 35 χρόνια οδηγός και δεν της έχει συμβεί οπότε κάποιο ατύχημα ή κάτι παρόμοιο.
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ηλικία η μαμά; Το οδηγούσε καιρό;
Τραγικό. Απαράδεκτο. Επικίνδυνο. Τέτοια ακραία συμπεριφορά σε αυτοκίνητο δεν εχω ακουσει παλι. Εφόσον ισχύει και ειναι το αμάξι εντος της λίστας ανάκλησης θα πρέπει να τους πατε δικαστήριο που δε σας ειδοποιησαν. Λογικα ειναι εντος εγγυησης .Επιστολή στον κατασκευαστή επισης δε θα ηταν κακη ιδεα. Να παρει τα συγχαρικια.
-
@alexandra-xron said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δεν είχα ιδέα για αυτή την ανάκληση, θα τσεκάρω αν το αυτοκίνητο ήταν μέσα σε αυτά που κλήθηκαν για ενημέρωση λογισμικού. Ευχαριστώ πολύ! Αυτό που σου συνέβη ακούγεται πολύ παρόμοιο. Το μόνο που δε ξέρω είναι πως εξηγείται το ότι συνέβη και στην όπισθεν.
Θα σου συνιστούσα να καλέσεις σε αυτό το τηλέφωνο στα κεντρικά 2105507477 (κκ Δέρβας & Κατσαρός) και να αναφέρεις αυτά που ανέφερες παραπάνω ενημερώνοντας τους ότι επιφυλάσσεσαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα σου.
-
Απίστευτα τραγικο... Εγώ θα έβαζα και δικηγόρο.
-
Αντε να αποδειξεις τωρα οτι δεν εισαι ελεφαντας . "Ευτυχως" εχει συμβει και σε αλλους
@npapanik Δεν επρεπε να σου αλλαξουν ολο το μοτερ? Τι γραφει η εγγύηση ?
-
@alexandros-k said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αντε να αποδειξεις τωρα οτι δεν εισαι ελεφαντας . "Ευτυχως" εχει συμβει και σε αλλους
@npapanik Δεν επρεπε να σου αλλαξουν ολο το μοτερ? Τι γραφει η εγγύηση ?
Για ποιο θέμα λες Αλέξανδρε;
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@alexandros-k said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αντε να αποδειξεις τωρα οτι δεν εισαι ελεφαντας . "Ευτυχως" εχει συμβει και σε αλλους
@npapanik Δεν επρεπε να σου αλλαξουν ολο το μοτερ? Τι γραφει η εγγύηση ?
Για ποιο θέμα λες Αλέξανδρε;
Για την διαρροη , που θα σου αλλαξουν το μπλοκ . Παλια καποιες εταιριες αλλαζαν ολο το μοτερ οταν παθαινες ζημια εντος εργοστασιακης εγγύησης
-
@alexandros-k said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@alexandros-k said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αντε να αποδειξεις τωρα οτι δεν εισαι ελεφαντας . "Ευτυχως" εχει συμβει και σε αλλους
@npapanik Δεν επρεπε να σου αλλαξουν ολο το μοτερ? Τι γραφει η εγγύηση ?
Για ποιο θέμα λες Αλέξανδρε;
Για την διαρροη , που θα σου αλλαξουν το μπλοκ . Παλια καποιες εταιριες αλλαζαν ολο το μοτερ οταν παθαινες ζημια εντος εργοστασιακης εγγύησης
Αλλάχτηκε ήδη το short block, ουσιαστικά έκαναν συναρμολόγηση: το παλιό καπάκι και τα παρελκόμενα του κινητήρα. Το short block ήρθε πλήρες, δεν μπήκε καθόλου χέρι ευτυχώς. Μέχρι στιγμής όλα καλά.
-
Μίλησα μαζί της και το αμάξι είχε όντως λάβει επιστολή για ανάκληση και το είχε πάει στη Hyundai. Κάποια ενημέρωση λογισμικού έκαναν και της το έδωσαν πίσω. Προφανώς δεν διόρθωσε το πρόβλημα. Έχουμε βάλει εμπειρογνώμονα, για να καταλάβουμε αρχικά τι έγινε ακριβώς.
@spi_duster said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@alexandra-xron said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
60 είναι και το οδηγούσε δύο χρόνια. Είναι 35 χρόνια οδηγός και δεν της έχει συμβεί οπότε κάποιο ατύχημα ή κάτι παρόμοιο.
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ηλικία η μαμά; Το οδηγούσε καιρό;
Τραγικό. Απαράδεκτο. Επικίνδυνο. Τέτοια ακραία συμπεριφορά σε αυτοκίνητο δεν εχω ακουσει παλι. Εφόσον ισχύει και ειναι το αμάξι εντος της λίστας ανάκλησης θα πρέπει να τους πατε δικαστήριο που δε σας ειδοποιησαν. Λογικα ειναι εντος εγγυησης .Επιστολή στον κατασκευαστή επισης δε θα ηταν κακη ιδεα. Να παρει τα συγχαρικια.
Hyundai Tucson NX4 (2020)