-
Άντε μπράβο φίλε. Ελπίζω να ξεμπερδέψεις. Πολύ σημαντική επισκευή.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Πριν ενάμιση χρόνο είχα γράψει εδώ https://forum.4troxoi.gr/post/11000191106 για την διαρροή του παραφλού (200ml ανά 2.000km) που είχα στο Tucson.
Το αυτοκίνητο εισήχθη στον Μητρόπουλο (Ίλιον) που είχε κάνει και την αρχική διάγνωση της διαρροής, στάλθηκε το καπάκι του κινητήρα για έλεγχο στεγανότητας και βρέθηκε ότι είναι απολύτως στεγανό. Άρα το πρόβλημα αποδίδεται στο "short block" το οποίο έχει ενσωματωμένα τα χιτώνια.Το ανταλλακτικό (short block) υπήρχε ευτυχώς στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο μπήκε στις 18/3 και εξήλθε στις 2/5. Το πόρισμα είναι ότι βρέθηκε «πόρος» στο χιτώνιο (δηλ. μικρή οπή), μια αρκετά σπάνια βλάβη που συνήθως οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος.
Φυσικά όλα αλλάχτηκαν στην εγγύηση, το κόστος των ανταλλακτών είναι περίπου 2.800€+ΦΠΑ συν τις εργατώρες. Επίσης δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης από τα κεντρικά της Hyundai.
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
18 Μαρτίου με 2 Μαϊου;
Τι εργασίες και ανταλλακτικά έπρεπε να γίνουν και να αλλαχθούν και πήρε τόσο καιρό; -
@gtsartsal said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
18 Μαρτίου με 2 Μαϊου;
Τι εργασίες και ανταλλακτικά έπρεπε να γίνουν και να αλλαχθούν και πήρε τόσο καιρό;Όλο το κάτω μέρος του κινητήρα (short block). Ουσιαστικά βγήκε το καπάκι πήγε για έλεγχο στεγανότητας σε μηχανουργείο, βρέθηκε στεγανό, άρα ο υπαίτιος της διαρροής ήταν το short block. Μεγάλη δουλειά: αφαίρεση όλων των παρελκόμενων του κινητήρα (αντλία λαδιού, νερού κλπ κλπ), επανατοποθέτησή τους στο καινούριο short block, επανασύνδεση σωληνώσεων, καλωδιώσεων, έλεγχοι στεγανότητας, λαθών στο διαγνωστικό κλπ.
-
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
Μάλλον αυτό θυμήθηκα…
-
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
Μάλλον αυτό θυμήθηκα…
Παραφλού μπορείς να χάνεις και από οποιοδήποτε σωλήνα στον χώρο του κινητήρα. Το πρόβλημα σοβαρεύει όταν δεν βλέπεις διαρροή πουθενά (όπως εγώ). Το θέμα είναι ότι εγώ μια φορά τον μήνα ανοίγω καπό και ελέγχω. Αν δεν το έβλεπα και μου το γέμιζαν κάθε φορά στο service, κάποια στιγμή θα πέρναγε η εγγύηση, μπορεί ο πόρος να γινόταν ρήγμα και μετά κλάφτα Χαράλαμπε.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
Μάλλον αυτό θυμήθηκα…
Παραφλού μπορείς να χάνεις και από οποιοδήποτε σωλήνα στον χώρο του κινητήρα. Το πρόβλημα σοβαρεύει όταν δεν βλέπεις διαρροή πουθενά (όπως εγώ). Το θέμα είναι ότι εγώ μια φορά τον μήνα ανοίγω καπό και ελέγχω. Αν δεν το έβλεπα και μου το γέμιζαν κάθε φορά στο service, κάποια στιγμή θα πέρναγε η εγγύηση, μπορεί ο πόρος να γινόταν ρήγμα και μετά κλάφτα Χαράλαμπε.
Για όταν το βλέπεις να χάνει λες οκ. Όταν χρειάζεται να προσθέτεις και δεν ξέρεις τον λόγο είναι το θέμα.
Θα ήταν μεγάλη ήττα μετά την λήξη όντως …
Όλα καλά τώρα.
Hyundai Tucson NX4 (2020)