Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 224
    • 225
    • 226
    • 227
    • 228
    • 228 / 228
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4546
    226325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • George 0
      George 0 last edited by

      Άντε μπράβο φίλε. Ελπίζω να ξεμπερδέψεις. Πολύ σημαντική επισκευή.

      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • gtsartsal
        gtsartsal @npapanik last edited by

        @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        Πριν ενάμιση χρόνο είχα γράψει εδώ https://forum.4troxoi.gr/post/11000191106 για την διαρροή του παραφλού (200ml ανά 2.000km) που είχα στο Tucson.
        Το αυτοκίνητο εισήχθη στον Μητρόπουλο (Ίλιον) που είχε κάνει και την αρχική διάγνωση της διαρροής, στάλθηκε το καπάκι του κινητήρα για έλεγχο στεγανότητας και βρέθηκε ότι είναι απολύτως στεγανό. Άρα το πρόβλημα αποδίδεται στο "short block" το οποίο έχει ενσωματωμένα τα χιτώνια.

        Το ανταλλακτικό (short block) υπήρχε ευτυχώς στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο μπήκε στις 18/3 και εξήλθε στις 2/5. Το πόρισμα είναι ότι βρέθηκε «πόρος» στο χιτώνιο (δηλ. μικρή οπή), μια αρκετά σπάνια βλάβη που συνήθως οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος.

        Φυσικά όλα αλλάχτηκαν στην εγγύηση, το κόστος των ανταλλακτών είναι περίπου 2.800€+ΦΠΑ συν τις εργατώρες. Επίσης δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης από τα κεντρικά της Hyundai.

        Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!

        18 Μαρτίου με 2 Μαϊου;
        Τι εργασίες και ανταλλακτικά έπρεπε να γίνουν και να αλλαχθούν και πήρε τόσο καιρό;

        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • npapanik
          npapanik @gtsartsal last edited by

          @gtsartsal said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          18 Μαρτίου με 2 Μαϊου;
          Τι εργασίες και ανταλλακτικά έπρεπε να γίνουν και να αλλαχθούν και πήρε τόσο καιρό;

          Όλο το κάτω μέρος του κινητήρα (short block). Ουσιαστικά βγήκε το καπάκι πήγε για έλεγχο στεγανότητας σε μηχανουργείο, βρέθηκε στεγανό, άρα ο υπαίτιος της διαρροής ήταν το short block. Μεγάλη δουλειά: αφαίρεση όλων των παρελκόμενων του κινητήρα (αντλία λαδιού, νερού κλπ κλπ), επανατοποθέτησή τους στο καινούριο short block, επανασύνδεση σωληνώσεων, καλωδιώσεων, έλεγχοι στεγανότητας, λαθών στο διαγνωστικό κλπ.

          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • npapanik
            npapanik @Chrisk6 last edited by

            @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!

            Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη. 😰 😰 😰

            Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?

            Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!

            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

            Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Chrisk6
              Chrisk6 @npapanik last edited by

              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!

              Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη. 😰 😰 😰

              Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?

              Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!

              Μάλλον αυτό θυμήθηκα…

              npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • npapanik
                npapanik @Chrisk6 last edited by

                @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!

                Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη. 😰 😰 😰

                Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?

                Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!

                Μάλλον αυτό θυμήθηκα…

                Παραφλού μπορείς να χάνεις και από οποιοδήποτε σωλήνα στον χώρο του κινητήρα. Το πρόβλημα σοβαρεύει όταν δεν βλέπεις διαρροή πουθενά (όπως εγώ). Το θέμα είναι ότι εγώ μια φορά τον μήνα ανοίγω καπό και ελέγχω. Αν δεν το έβλεπα και μου το γέμιζαν κάθε φορά στο service, κάποια στιγμή θα πέρναγε η εγγύηση, μπορεί ο πόρος να γινόταν ρήγμα και μετά κλάφτα Χαράλαμπε.

                Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • Chrisk6
                  Chrisk6 @npapanik last edited by

                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!

                  Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη. 😰 😰 😰

                  Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?

                  Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!

                  Μάλλον αυτό θυμήθηκα…

                  Παραφλού μπορείς να χάνεις και από οποιοδήποτε σωλήνα στον χώρο του κινητήρα. Το πρόβλημα σοβαρεύει όταν δεν βλέπεις διαρροή πουθενά (όπως εγώ). Το θέμα είναι ότι εγώ μια φορά τον μήνα ανοίγω καπό και ελέγχω. Αν δεν το έβλεπα και μου το γέμιζαν κάθε φορά στο service, κάποια στιγμή θα πέρναγε η εγγύηση, μπορεί ο πόρος να γινόταν ρήγμα και μετά κλάφτα Χαράλαμπε.

                  Για όταν το βλέπεις να χάνει λες οκ. Όταν χρειάζεται να προσθέτεις και δεν ξέρεις τον λόγο είναι το θέμα.
                  Θα ήταν μεγάλη ήττα μετά την λήξη όντως …
                  Όλα καλά τώρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 224
                  • 225
                  • 226
                  • 227
                  • 228
                  • 228 / 228
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr