-
η byd εδειξε οτι αν η τιμη ειναι σωστη, θα γινουν πωλησεις. Μαλιστα ηταν ακομα πιο δυσκολη η κατασταση στη byd, διοτι επαιξαν στην αγορα με αμιγως ηλεκτρικα μοντελα.
-
-
@dettol said in DEEPAL (by Changan) forum:
η byd εδειξε οτι αν η τιμη ειναι σωστη, θα γινουν πωλησεις. Μαλιστα ηταν ακομα πιο δυσκολη η κατασταση στη byd, διοτι επαιξαν στην αγορα με αμιγως ηλεκτρικα μοντελα.
Αλλάζουν πλέον λένε την στρατηγική τους, πλέον κυρίως phev και μετά ev.
Θα γίνει χαμός με το atto 2 phev. Εάν βγει σε καλή τιμή μαζί και τα φορολογικά κίνητρα, τότε θα τρελαθούν στις εταιρικές πωλήσεις
-
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
ποιο ρισκο αντικαταστασης, εχεις δει ποσα χρόνια δινουν εγγυηση, εχεις δει οτι οι τιμες των μπαταριών πέφτουν?
Ρίσκο με την έννοια ότι η κάθε ντονγκφινγκ μπορεί αύριο να αποσυρθεί από Ευρώπη ή ο κάθε Βασιλάκης και Σπανός να δει ότι δεν βγαίνουν τα κουκιά και να κλείσει την εισαγωγική. Οπότε άντε βρες μετά ποιος θα σου καλύψει την εγγύηση.
-
@fanis75 said in DEEPAL (by Changan) forum:
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
ποιο ρισκο αντικαταστασης, εχεις δει ποσα χρόνια δινουν εγγυηση, εχεις δει οτι οι τιμες των μπαταριών πέφτουν?
Ρίσκο με την έννοια ότι η κάθε ντονγκφινγκ μπορεί αύριο να αποσυρθεί από Ευρώπη ή ο κάθε Βασιλάκης και Σπανός να δει ότι δεν βγαίνουν τα κουκιά και να κλείσει την εισαγωγική. Οπότε άντε βρες μετά ποιος θα σου καλύψει την εγγύηση.
Δεν διάβασες προηγούμενο μύνημα μου όμως, το εχω καλύψει πιο πριν αυτό
Κιτρινη κάρτα
-
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
Δεν διάβασες ολο το μύνημα μου όμως, το εχω καλύψει πιο πριν αυτό
Κιτρινη κάρτα
Το διάβασα, αλλά δεν ταίριαζε (και δεν με βόλευε) στην απάντησή μου, να το κάνω quote!
Κόκκινη κάρτα!
-
Υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία που υποχρεώνει κάθε κατασκευαστή και εισαγωγέα να παρέχει τουλάχιστον 10 έτη ανταλλακτικά για όποιο όχημα πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου και εισαχθεί. Επίσης ακόμα και αν ο εισαγωγεας κλείσει πρέπει ο κατασκευαστής να παρέχει ανταλλακτικά σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία , δηλαδή αν έχει δίαυλο επικοινωνίας.
Μιλάμε για τουλάχιστον 10 έτη από την τελευταία εισαγωγή του οχήματος.
-
@lap said in DEEPAL (by Changan) forum:
Υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία που υποχρεώνει κάθε κατασκευαστή και εισαγωγέα να παρέχει τουλάχιστον 10 έτη ανταλλακτικά για όποιο όχημα πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου και εισαχθεί. Επίσης ακόμα και αν ο εισαγωγεας κλείσει πρέπει ο κατασκευαστής να παρέχει ανταλλακτικά σε α εξουσιοδοτημένα συνεργεία , δηλαδή αν έχει δίαυλο επικοινωνίας.
Δεν διαφωνώ. Αλλά άντε α) να βγάλεις άκρη με εγγύηση ενός τόσο ακριβού ανταλλακτικου - στο τέλος θα βγάλεις αλλά η ταλαιπωρία μεγάλη και β) άντε να το πουλήσεις μετά.
-
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
@savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
@savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:
Οι Κινέζοι έχουν εσωτερικό που για να το βρεις σε ευρωπαϊκό θέλει 10κ πάνω συνήθως. Αλλά το θέμα είναι τα ανταλλακτικά και αξιοπιστία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σχεδόν όλες οι Κινεζικές μάρκες σε υβριδικά βάζουν plug-in και όχι αυτοφoρτιζομενα που τουλάχιστον στην Ελλάδα οι περισσότεροι αυτό ψάχνουν.; Μόνο η MG εξαιρείται με το zs max hybrid..είδα και ένα jaecoo προχτές θηριακι
Αξιοπιστα είναι πολύ. Τωρα για ανταλλακτικα εκει είναι ενα υπαρκτο ρισκο αν ειναι κάποια μικρη μαρκα και κλεισει και φυγει από την ευρωπη αργοτερα. Σε μεγαλες μαρκες οπως η BYD, GEELLY κτλ δεν νομιζω οτι το ρισκο είναι μεγάλο καθώς δεν βλέπω να φευγουν ποτε (ηρθαν για να μεινουν και ανοιγουν εργοστασια στην Ευρώπη)
Γιατι τα plug in είναι πολύ καλύτερα από τα απλά hybrid και τα κινεζικα πουλιώνται σε τιμες αλλων σε απλα hybrid (δες lync & co στην Ελλαδα πχ εχει τιμη οσο ενα toyota corolla cross και είναι καλύτερο σε ολα). Αν το φορτισεις πχ το βραδυ από το σπίτι θα κάνει 50-100 χλμ την αλλη μερα χωρις να ανοιξει καν ο κινητηρας και δεν θα κάψει τιποτα σε βενζινη παρα μόνο ότι ξοδεψες για ρευμα να το φορτισεις. Δηλαδη δεν επιβαρηνεις ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ αν δεν κανεις χλμ και λειτουργει τελειως σαν ηλεκτρικο (ουτε θορυβο ούτε τιποτα). Αντιθετως το full hybrid θα λειτουργησει και τον κινητηρα και θα καψει λίγο βενζινη και θα έχει θορυβο προφανως οταν μπαινει σε λειτουργια αυτος
Δε διαφωνώ απλά στο plug-in έχεις το ρίσκο αντικατάστασης (σε έσχατο σενάριο) της μπαταρίας που π.χ. αν είσαι εκτός εγγύησης προφανώς και είναι 15kwh θα είναι 5000μεσες άκρες. Ενώ στο αυτοφιρτιζομενο κάνα 2000€ που είναι μικρή. Πέραν του βάρους
ποιο ρισκο αντικαταστασης, εχεις δει ποσα χρόνια δινουν εγγυηση, εχεις δει οτι οι τιμες των μπαταριών πέφτουν? Δεν ειμαστε πια στην πρώτη γενια μπαταριων, οι κινεζοι βάζουν LFP που είναι πολύ καλύτερες από τις απλες λιθιου και αντεχουν πολύ περισσότερο
Με αυτό το σκεπτικο μπορεις να πάρεις απλό βενζινη να μην έχεις καθόλου μπαταρία. Αλλα ειναι λαθος αυτο το σκεπτικο
Έχει 5-6 χρόνια εγγύηση μετά ευελπιστεις απλώς να υποβαθμίζεται απλά η μπαταρία και να μη θέλει πολλά πολλά
-
Η byd μάλλον θα γίνει η αντίστοιχη Toyota στην Ευρώπη. Εχει χτίσει ΔΥΟ εργοστάσια επι ευρωπαϊκού εδάφους οπότε δεν θα επιβαρύνεται με δασμούς. Ενώ θα έχει πρόσβαση σε μεγάλο logistic εξαρτημάτων.
Η MG έχει χτίσει μια κεντρική ευρωπαϊκή αποθήκη ανταλλακτικών, αλλά εργοστάσιο μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει,
-
Η BYD θα έχει και δικά της πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων... έχει κάνει καλή δουλειά.
-
Και εξελίσσει και κατασκευάζει μόνη της τις μπαταρίες της. Δεν τις αγοράζει από προμηθευτή. Οι ανταγωνιστές ευρωπαίοι αγοράζουν από αυτήν για τις μπαταρίες τους. Φαντάζομαι όχι τζάμπα
-
@savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
@savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:
@cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:
@savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:
Οι Κινέζοι έχουν εσωτερικό που για να το βρεις σε ευρωπαϊκό θέλει 10κ πάνω συνήθως. Αλλά το θέμα είναι τα ανταλλακτικά και αξιοπιστία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σχεδόν όλες οι Κινεζικές μάρκες σε υβριδικά βάζουν plug-in και όχι αυτοφoρτιζομενα που τουλάχιστον στην Ελλάδα οι περισσότεροι αυτό ψάχνουν.; Μόνο η MG εξαιρείται με το zs max hybrid..είδα και ένα jaecoo προχτές θηριακι
Αξιοπιστα είναι πολύ. Τωρα για ανταλλακτικα εκει είναι ενα υπαρκτο ρισκο αν ειναι κάποια μικρη μαρκα και κλεισει και φυγει από την ευρωπη αργοτερα. Σε μεγαλες μαρκες οπως η BYD, GEELLY κτλ δεν νομιζω οτι το ρισκο είναι μεγάλο καθώς δεν βλέπω να φευγουν ποτε (ηρθαν για να μεινουν και ανοιγουν εργοστασια στην Ευρώπη)
Γιατι τα plug in είναι πολύ καλύτερα από τα απλά hybrid και τα κινεζικα πουλιώνται σε τιμες αλλων σε απλα hybrid (δες lync & co στην Ελλαδα πχ εχει τιμη οσο ενα toyota corolla cross και είναι καλύτερο σε ολα). Αν το φορτισεις πχ το βραδυ από το σπίτι θα κάνει 50-100 χλμ την αλλη μερα χωρις να ανοιξει καν ο κινητηρας και δεν θα κάψει τιποτα σε βενζινη παρα μόνο ότι ξοδεψες για ρευμα να το φορτισεις. Δηλαδη δεν επιβαρηνεις ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ αν δεν κανεις χλμ και λειτουργει τελειως σαν ηλεκτρικο (ουτε θορυβο ούτε τιποτα). Αντιθετως το full hybrid θα λειτουργησει και τον κινητηρα και θα καψει λίγο βενζινη και θα έχει θορυβο προφανως οταν μπαινει σε λειτουργια αυτος
Δε διαφωνώ απλά στο plug-in έχεις το ρίσκο αντικατάστασης (σε έσχατο σενάριο) της μπαταρίας που π.χ. αν είσαι εκτός εγγύησης προφανώς και είναι 15kwh θα είναι 5000μεσες άκρες. Ενώ στο αυτοφιρτιζομενο κάνα 2000€ που είναι μικρή. Πέραν του βάρους
ποιο ρισκο αντικαταστασης, εχεις δει ποσα χρόνια δινουν εγγυηση, εχεις δει οτι οι τιμες των μπαταριών πέφτουν? Δεν ειμαστε πια στην πρώτη γενια μπαταριων, οι κινεζοι βάζουν LFP που είναι πολύ καλύτερες από τις απλες λιθιου και αντεχουν πολύ περισσότερο
Με αυτό το σκεπτικο μπορεις να πάρεις απλό βενζινη να μην έχεις καθόλου μπαταρία. Αλλα ειναι λαθος αυτο το σκεπτικο
Έχει 5-6 χρόνια εγγύηση μετά ευελπιστεις απλώς να υποβαθμίζεται απλά η μπαταρία και να μη θέλει πολλά πολλά
Αναλογα την μαρκα αλλες δινουν 7 αλλες και παραπάνω.
Η μπαταρια στις LFP μπαταριες υποβαθμίζεται γύρω στο 10-15% στα πρωτα 10 χρόνια και μετά πεφτει με πιο πολύ πιο αργο ρυθμό συμφωνα με τις μελέτες, τιποτα σπουδαιο δηλαδη!!!
Οχι δεν θελει πολλα πολλά , δεν θέλει ΤΙΠΟΤΑ
ΞΑΝΑΛΕΩ : ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ !!!!!!
επίσης κοίτα στο διάγραμμα ποσο πεφτουν οι τιμές των μπαταριών σε δολλαρια για καθε KWh
-
ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ?
-
Greece 2.0
-
@lap said in DEEPAL (by Changan) forum:
Οι ανταγωνιστές ευρωπαίοι αγοράζουν από αυτήν για τις μπαταρίες τους. Φαντάζομαι όχι τζάμπα
από την CATL κυρίως αγοράζουν οχι από την BYD
-
@lap said in DEEPAL (by Changan) forum:
ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ?
Ε μα έχω βαρεθει ρε λαπ να διαβαζω σχολια που δεν εχουν σχέση με την πραγματικοτητα του σήμερα και αναφερονται στις πρώτες μπαταρίες που προφανώς είχαν πολλα προβληματα και οντως υπήρχε αγχος για την αξιοπιστια τους , το κοστος τους και το ποσο θα αντεξουν και ποσο θα κανει η αλλαγη τους.
Αυτα πλεον εχουν λυθει σε πολύ μεγαλο βαθμό!!!!! Τωρα μας ενδιαφερει ποιο πολύ η μειωση του βάρους, η χωρητικότητα τους και ποσο γρήγορα θα φορτιζουν στην επομενη γενια
-
φοβερό αμάξι....και το UNI-T...
Η τάση που υπάρχει στα κινητά θα επεκταθεί και στα αυτοκίνητα....έχει συμβεί στο παρελθόν....
Πριν 5-6 χρόνια δεν ήξερε κανείς την Xiaomi, realme, oppo,TCL, huawei πιο παλιά ,και τώρα έχουν ένα σημαντικό μερίδιο αγορας...
Στην αγορά αυτοκινήτου.....παλιότερα με τα Hyundai,Daewoo,η ακόμα πιο παλιά με τα Nissan ...
Εκεί πάει η αγορά. -
Δεν πάει ακριβώς έτσι. Κινητό παίρνει και ένας έφηβος με το χαρτζιλήκι του τρέχοντος μήνα. Και αν δεν του αρέσει, παίρνει ένα άλλο με (σχετική) ευκολία. Και θα το κρατήσει βαριά 3-4 χρόνια προτού στραφεί σε κάτι άλλο.
Το αμάξι είναι πολύ ακριβότερο, δεν αγοράζεται με ένα χαρτζιλήκι εφήβου, δεν το κρατάς 3-4 χρόνια παρά μόνο σε εξαίρεση, θες συνεχή και εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη σε βάθος ακόμη και κάμποσων δεκαετιών, και ρισκάρεις και τη ζωή σου μπαίνοντας μέσα.
Παρά τους όποιους παραλληλισμούς, γιατί αναλώσιμα καταναλωτικά προιόντα είναι και τα δύο, στο ιχ θα το σκεφτείς στο αρκετά πολλαπλάσιο μέχρι να αποφασίσεις να αγοράσεις από μία άγνωστη μάρκα. -
Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό σου....Απλώς θεωρώ ότι οι Κινέζοι ήρθαν για να μείνουν..... που σημαίνει ότι ξερουν σε τι αγορά μπαίνουν και τι απαιτείται.... για να αποσπάσεις μερίδιο...και καταλήγω ότι στο τέλος θα γίνει ότι και με την αγορά κινητών .....απλώς θα πάρει παραπάνω χρονο ....λόγω των συνθηκών που περιεγραψες...
...Τα βασικά τα έχουν κάνει πάντως....διαφοροποίηση προϊόντος και χαμηλότερη τιμή...μένει μόνο η αξιοπιστία και το after sales...
DEEPAL (by Changan) forum