Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DEEPAL (by Changan) forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. DEEPAL (by Changan) forum
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    40
    816
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol last edited by

      η byd εδειξε οτι αν η τιμη ειναι σωστη, θα γινουν πωλησεις. Μαλιστα ηταν ακομα πιο δυσκολη η κατασταση στη byd, διοτι επαιξαν στην αγορα με αμιγως ηλεκτρικα μοντελα.

      L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap last edited by

        🤷

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap @dettol last edited by lap

          @dettol said in DEEPAL (by Changan) forum:

          η byd εδειξε οτι αν η τιμη ειναι σωστη, θα γινουν πωλησεις. Μαλιστα ηταν ακομα πιο δυσκολη η κατασταση στη byd, διοτι επαιξαν στην αγορα με αμιγως ηλεκτρικα μοντελα.

          Αλλάζουν πλέον λένε την στρατηγική τους, πλέον κυρίως phev και μετά ev.

          Θα γίνει χαμός με το atto 2 phev. Εάν βγει σε καλή τιμή μαζί και τα φορολογικά κίνητρα, τότε θα τρελαθούν στις εταιρικές πωλήσεις

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator @cirus last edited by

            @cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:

            ποιο ρισκο αντικαταστασης, εχεις δει ποσα χρόνια δινουν εγγυηση, εχεις δει οτι οι τιμες των μπαταριών πέφτουν?

            Ρίσκο με την έννοια ότι η κάθε ντονγκφινγκ μπορεί αύριο να αποσυρθεί από Ευρώπη ή ο κάθε Βασιλάκης και Σπανός να δει ότι δεν βγαίνουν τα κουκιά και να κλείσει την εισαγωγική. Οπότε άντε βρες μετά ποιος θα σου καλύψει την εγγύηση.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @fanis75 last edited by cirus

              @fanis75 said in DEEPAL (by Changan) forum:

              @cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:

              ποιο ρισκο αντικαταστασης, εχεις δει ποσα χρόνια δινουν εγγυηση, εχεις δει οτι οι τιμες των μπαταριών πέφτουν?

              Ρίσκο με την έννοια ότι η κάθε ντονγκφινγκ μπορεί αύριο να αποσυρθεί από Ευρώπη ή ο κάθε Βασιλάκης και Σπανός να δει ότι δεν βγαίνουν τα κουκιά και να κλείσει την εισαγωγική. Οπότε άντε βρες μετά ποιος θα σου καλύψει την εγγύηση.

              Δεν διάβασες προηγούμενο μύνημα μου όμως, το εχω καλύψει πιο πριν αυτό

              Κιτρινη κάρτα 😄 🤣

              7003cccd-d35f-4ca0-bc89-a25efcc79709-image.png

              Cirus the virus

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @cirus last edited by

                @cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:

                Δεν διάβασες ολο το μύνημα μου όμως, το εχω καλύψει πιο πριν αυτό

                Κιτρινη κάρτα 😄 🤣

                Το διάβασα, αλλά δεν ταίριαζε (και δεν με βόλευε) στην απάντησή μου, να το κάνω quote!

                Κόκκινη κάρτα!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία που υποχρεώνει κάθε κατασκευαστή και εισαγωγέα να παρέχει τουλάχιστον 10 έτη ανταλλακτικά για όποιο όχημα πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου και εισαχθεί. Επίσης ακόμα και αν ο εισαγωγεας κλείσει πρέπει ο κατασκευαστής να παρέχει ανταλλακτικά σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία , δηλαδή αν έχει δίαυλο επικοινωνίας.

                  Μιλάμε για τουλάχιστον 10 έτη από την τελευταία εισαγωγή του οχήματος.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @lap last edited by

                    @lap said in DEEPAL (by Changan) forum:

                    Υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία που υποχρεώνει κάθε κατασκευαστή και εισαγωγέα να παρέχει τουλάχιστον 10 έτη ανταλλακτικά για όποιο όχημα πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου και εισαχθεί. Επίσης ακόμα και αν ο εισαγωγεας κλείσει πρέπει ο κατασκευαστής να παρέχει ανταλλακτικά σε α εξουσιοδοτημένα συνεργεία , δηλαδή αν έχει δίαυλο επικοινωνίας.

                    Δεν διαφωνώ. Αλλά άντε α) να βγάλεις άκρη με εγγύηση ενός τόσο ακριβού ανταλλακτικου - στο τέλος θα βγάλεις αλλά η ταλαιπωρία μεγάλη και β) άντε να το πουλήσεις μετά.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      savas89 @cirus last edited by

                      @cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:

                      @savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:

                      @cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:

                      @savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:

                      Οι Κινέζοι έχουν εσωτερικό που για να το βρεις σε ευρωπαϊκό θέλει 10κ πάνω συνήθως. Αλλά το θέμα είναι τα ανταλλακτικά και αξιοπιστία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σχεδόν όλες οι Κινεζικές μάρκες σε υβριδικά βάζουν plug-in και όχι αυτοφoρτιζομενα που τουλάχιστον στην Ελλάδα οι περισσότεροι αυτό ψάχνουν.; Μόνο η MG εξαιρείται με το zs max hybrid..είδα και ένα jaecoo προχτές θηριακι

                      Αξιοπιστα είναι πολύ. Τωρα για ανταλλακτικα εκει είναι ενα υπαρκτο ρισκο αν ειναι κάποια μικρη μαρκα και κλεισει και φυγει από την ευρωπη αργοτερα. Σε μεγαλες μαρκες οπως η BYD, GEELLY κτλ δεν νομιζω οτι το ρισκο είναι μεγάλο καθώς δεν βλέπω να φευγουν ποτε (ηρθαν για να μεινουν και ανοιγουν εργοστασια στην Ευρώπη)

                      Γιατι τα plug in είναι πολύ καλύτερα από τα απλά hybrid και τα κινεζικα πουλιώνται σε τιμες αλλων σε απλα hybrid (δες lync & co στην Ελλαδα πχ εχει τιμη οσο ενα toyota corolla cross και είναι καλύτερο σε ολα). Αν το φορτισεις πχ το βραδυ από το σπίτι θα κάνει 50-100 χλμ την αλλη μερα χωρις να ανοιξει καν ο κινητηρας και δεν θα κάψει τιποτα σε βενζινη παρα μόνο ότι ξοδεψες για ρευμα να το φορτισεις. Δηλαδη δεν επιβαρηνεις ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ αν δεν κανεις χλμ και λειτουργει τελειως σαν ηλεκτρικο (ουτε θορυβο ούτε τιποτα). Αντιθετως το full hybrid θα λειτουργησει και τον κινητηρα και θα καψει λίγο βενζινη και θα έχει θορυβο προφανως οταν μπαινει σε λειτουργια αυτος

                      Δε διαφωνώ απλά στο plug-in έχεις το ρίσκο αντικατάστασης (σε έσχατο σενάριο) της μπαταρίας που π.χ. αν είσαι εκτός εγγύησης προφανώς και είναι 15kwh θα είναι 5000μεσες άκρες. Ενώ στο αυτοφιρτιζομενο κάνα 2000€ που είναι μικρή. Πέραν του βάρους

                      ποιο ρισκο αντικαταστασης, εχεις δει ποσα χρόνια δινουν εγγυηση, εχεις δει οτι οι τιμες των μπαταριών πέφτουν? Δεν ειμαστε πια στην πρώτη γενια μπαταριων, οι κινεζοι βάζουν LFP που είναι πολύ καλύτερες από τις απλες λιθιου και αντεχουν πολύ περισσότερο

                      Με αυτό το σκεπτικο μπορεις να πάρεις απλό βενζινη να μην έχεις καθόλου μπαταρία. Αλλα ειναι λαθος αυτο το σκεπτικο

                      Έχει 5-6 χρόνια εγγύηση μετά ευελπιστεις απλώς να υποβαθμίζεται απλά η μπαταρία και να μη θέλει πολλά πολλά

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Η byd μάλλον θα γίνει η αντίστοιχη Toyota στην Ευρώπη. Εχει χτίσει ΔΥΟ εργοστάσια επι ευρωπαϊκού εδάφους οπότε δεν θα επιβαρύνεται με δασμούς. Ενώ θα έχει πρόσβαση σε μεγάλο logistic εξαρτημάτων.

                        Η MG έχει χτίσει μια κεντρική ευρωπαϊκή αποθήκη ανταλλακτικών, αλλά εργοστάσιο μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει,

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • antonakis
                          antonakis last edited by

                          Η BYD θα έχει και δικά της πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων... έχει κάνει καλή δουλειά.

                          "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Και εξελίσσει και κατασκευάζει μόνη της τις μπαταρίες της. Δεν τις αγοράζει από προμηθευτή. Οι ανταγωνιστές ευρωπαίοι αγοράζουν από αυτήν για τις μπαταρίες τους. Φαντάζομαι όχι τζάμπα

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @savas89 last edited by cirus

                              @savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:

                              @cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:

                              @savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:

                              @cirus said in DEEPAL (by Changan) forum:

                              @savas89 said in DEEPAL (by Changan) forum:

                              Οι Κινέζοι έχουν εσωτερικό που για να το βρεις σε ευρωπαϊκό θέλει 10κ πάνω συνήθως. Αλλά το θέμα είναι τα ανταλλακτικά και αξιοπιστία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σχεδόν όλες οι Κινεζικές μάρκες σε υβριδικά βάζουν plug-in και όχι αυτοφoρτιζομενα που τουλάχιστον στην Ελλάδα οι περισσότεροι αυτό ψάχνουν.; Μόνο η MG εξαιρείται με το zs max hybrid..είδα και ένα jaecoo προχτές θηριακι

                              Αξιοπιστα είναι πολύ. Τωρα για ανταλλακτικα εκει είναι ενα υπαρκτο ρισκο αν ειναι κάποια μικρη μαρκα και κλεισει και φυγει από την ευρωπη αργοτερα. Σε μεγαλες μαρκες οπως η BYD, GEELLY κτλ δεν νομιζω οτι το ρισκο είναι μεγάλο καθώς δεν βλέπω να φευγουν ποτε (ηρθαν για να μεινουν και ανοιγουν εργοστασια στην Ευρώπη)

                              Γιατι τα plug in είναι πολύ καλύτερα από τα απλά hybrid και τα κινεζικα πουλιώνται σε τιμες αλλων σε απλα hybrid (δες lync & co στην Ελλαδα πχ εχει τιμη οσο ενα toyota corolla cross και είναι καλύτερο σε ολα). Αν το φορτισεις πχ το βραδυ από το σπίτι θα κάνει 50-100 χλμ την αλλη μερα χωρις να ανοιξει καν ο κινητηρας και δεν θα κάψει τιποτα σε βενζινη παρα μόνο ότι ξοδεψες για ρευμα να το φορτισεις. Δηλαδη δεν επιβαρηνεις ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ αν δεν κανεις χλμ και λειτουργει τελειως σαν ηλεκτρικο (ουτε θορυβο ούτε τιποτα). Αντιθετως το full hybrid θα λειτουργησει και τον κινητηρα και θα καψει λίγο βενζινη και θα έχει θορυβο προφανως οταν μπαινει σε λειτουργια αυτος

                              Δε διαφωνώ απλά στο plug-in έχεις το ρίσκο αντικατάστασης (σε έσχατο σενάριο) της μπαταρίας που π.χ. αν είσαι εκτός εγγύησης προφανώς και είναι 15kwh θα είναι 5000μεσες άκρες. Ενώ στο αυτοφιρτιζομενο κάνα 2000€ που είναι μικρή. Πέραν του βάρους

                              ποιο ρισκο αντικαταστασης, εχεις δει ποσα χρόνια δινουν εγγυηση, εχεις δει οτι οι τιμες των μπαταριών πέφτουν? Δεν ειμαστε πια στην πρώτη γενια μπαταριων, οι κινεζοι βάζουν LFP που είναι πολύ καλύτερες από τις απλες λιθιου και αντεχουν πολύ περισσότερο

                              Με αυτό το σκεπτικο μπορεις να πάρεις απλό βενζινη να μην έχεις καθόλου μπαταρία. Αλλα ειναι λαθος αυτο το σκεπτικο

                              Έχει 5-6 χρόνια εγγύηση μετά ευελπιστεις απλώς να υποβαθμίζεται απλά η μπαταρία και να μη θέλει πολλά πολλά

                              Αναλογα την μαρκα αλλες δινουν 7 αλλες και παραπάνω.

                              Η μπαταρια στις LFP μπαταριες υποβαθμίζεται γύρω στο 10-15% στα πρωτα 10 χρόνια και μετά πεφτει με πιο πολύ πιο αργο ρυθμό συμφωνα με τις μελέτες, τιποτα σπουδαιο δηλαδη!!!

                              Οχι δεν θελει πολλα πολλά , δεν θέλει ΤΙΠΟΤΑ

                              ΞΑΝΑΛΕΩ : ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ !!!!!!

                              επίσης κοίτα στο διάγραμμα ποσο πεφτουν οι τιμές των μπαταριών σε δολλαρια για καθε KWh
                              2e16bb1a-87a8-4343-ae52-d4d8fc0c72d7-image.png

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by

                                ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ?

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • antonakis
                                  antonakis last edited by

                                  Greece 2.0

                                  "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • cirus
                                    cirus @lap last edited by cirus

                                    @lap said in DEEPAL (by Changan) forum:

                                    Οι ανταγωνιστές ευρωπαίοι αγοράζουν από αυτήν για τις μπαταρίες τους. Φαντάζομαι όχι τζάμπα

                                    από την CATL κυρίως αγοράζουν οχι από την BYD

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus @lap last edited by cirus

                                      @lap said in DEEPAL (by Changan) forum:

                                      ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ?

                                      Ε μα έχω βαρεθει ρε λαπ να διαβαζω σχολια που δεν εχουν σχέση με την πραγματικοτητα του σήμερα και αναφερονται στις πρώτες μπαταρίες που προφανώς είχαν πολλα προβληματα και οντως υπήρχε αγχος για την αξιοπιστια τους , το κοστος τους και το ποσο θα αντεξουν και ποσο θα κανει η αλλαγη τους.

                                      Αυτα πλεον εχουν λυθει σε πολύ μεγαλο βαθμό!!!!! Τωρα μας ενδιαφερει ποιο πολύ η μειωση του βάρους, η χωρητικότητα τους και ποσο γρήγορα θα φορτιζουν στην επομενη γενια

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        costasbab last edited by costasbab

                                        Changan UNI-K model 2024

                                        φοβερό αμάξι....και το UNI-T...

                                        Η τάση που υπάρχει στα κινητά θα επεκταθεί και στα αυτοκίνητα....έχει συμβεί στο παρελθόν....
                                        Πριν 5-6 χρόνια δεν ήξερε κανείς την Xiaomi, realme, oppo,TCL, huawei πιο παλιά ,και τώρα έχουν ένα σημαντικό μερίδιο αγορας...
                                        Στην αγορά αυτοκινήτου.....παλιότερα με τα Hyundai,Daewoo,η ακόμα πιο παλιά με τα Nissan ...
                                        Εκεί πάει η αγορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Δεν πάει ακριβώς έτσι. Κινητό παίρνει και ένας έφηβος με το χαρτζιλήκι του τρέχοντος μήνα. Και αν δεν του αρέσει, παίρνει ένα άλλο με (σχετική) ευκολία. Και θα το κρατήσει βαριά 3-4 χρόνια προτού στραφεί σε κάτι άλλο.
                                          Το αμάξι είναι πολύ ακριβότερο, δεν αγοράζεται με ένα χαρτζιλήκι εφήβου, δεν το κρατάς 3-4 χρόνια παρά μόνο σε εξαίρεση, θες συνεχή και εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη σε βάθος ακόμη και κάμποσων δεκαετιών, και ρισκάρεις και τη ζωή σου μπαίνοντας μέσα.
                                          Παρά τους όποιους παραλληλισμούς, γιατί αναλώσιμα καταναλωτικά προιόντα είναι και τα δύο, στο ιχ θα το σκεφτείς στο αρκετά πολλαπλάσιο μέχρι να αποφασίσεις να αγοράσεις από μία άγνωστη μάρκα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • C
                                            costasbab last edited by costasbab

                                            Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό σου....Απλώς θεωρώ ότι οι Κινέζοι ήρθαν για να μείνουν..... που σημαίνει ότι ξερουν σε τι αγορά μπαίνουν και τι απαιτείται.... για να αποσπάσεις μερίδιο...και καταλήγω ότι στο τέλος θα γίνει ότι και με την αγορά κινητών .....απλώς θα πάρει παραπάνω χρονο ....λόγω των συνθηκών που περιεγραψες...
                                            ...Τα βασικά τα έχουν κάνει πάντως....διαφοροποίηση προϊόντος και χαμηλότερη τιμή...μένει μόνο η αξιοπιστία και το after sales...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr