-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
-
@james1978 said in BMW FORUM:
Για το αυτόματο κιβώτιο της Χ1 18d 2019 και μετά ξέρουμε τι παίζει? Αξιοπιστία? Προβλήματα?
Είναι διλιτρο, οπότε φοράει σωστό κιβώτιο. Δηλαδή Aisin 8αρι με μετατροπέα, το GA8F22AW για την ακρίβεια. Εξαιρετικό κιβώτιο, με σωστή συντήρηση θα αντέξει περισσότερο από τον κινητήρα! Ο Βασίλης που το έχει και μάλιστα με πολύ περισσότερα άλογα έχει περάσει τα 200.000χλμ με την Χ1 του και δεν έχει κάνει κιχ. Αλλά με άκουσε και του άλλαξε λάδια, δεν το άφησε έτσι.
Επειδή φαίνεσαι γνώστης και εγώ είμαι άσχετος με αυτόματα,εαν βγάλει προβλήματα, τι είδους προβλήματα βγάζει και για τι κόστος μιλάμε?
-
@james1978 said in BMW FORUM:
Επειδή φαίνεσαι γνώστης και εγώ είμαι άσχετος με αυτόματα,εαν βγάλει προβλήματα, τι είδους προβλήματα βγάζει και για τι κόστος μιλάμε?
Γνώστης ειναι μεγάλη κουβέντα....απλά ως χόμπι ξέρω μερικά πράγματα.
Τα προβλήματα (εαν δεν ειναι ελλατωματικό από το εργοστάσιο) ειναι κυρίως από ελλιπή συντήρηση και μπορεί να ειναι φθαρμένα γρανάζια, σωλενοειδή κολλημένα (οπότε δεν θα αλλάζει ταχύτητες ομαλά) και οι βαλβίδες να έχουν φθορά. Όλα αυτά ειναι σπάνια και κατά 95% αποφεύγονται με τακτική αλλαγή λαδιών (βαλβολίνη ATF) του κιβωτίου και των φίλτρων του - κάθε 80-100.000χλμ περίπου.
Τώρα το κόστος, κανείς δεν μπορεί να το ξέρει. Επίσημα η BMW δεν επισκευάζει το κιβώτιο, στο αλλάζει με άλλο (επισκευασμένο) με κόστος που δεν γνωρίζω πόσο ειναι σήμερα (αλλά σίγουρα πάνω από €4.000). Αλλά υπάρχουν πολλοί που τα επισκευάζουν με λογικό κόστος.
-
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
Από τα έγγραφο που ανεβασες:
Beginning in 2006, the engines will equip small and mid-size cars produced by the Peugeot and Citroën marques as well as future models of the MINI. Production is expected to eventually total roughly one million units a year.Όπως έγραψα σε πρόσφατο post, η επόμενη του Ε90 σειρά (F3x 316i) φόρεσε τον Ν13Β16 κινητηρα με turbo και 136 άλογα, που ήταν εξέλιξη του Ν14Β16Α κινητήρα που φορούσαν και τα Peugeot/Citroën/ΜΙΝΙ, αλλά σε πολύ βελτιωμένη εκδοχή.
-
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
Από τα έγγραφο που ανεβασες:
Beginning in 2006, the engines will equip small and mid-size cars produced by the Peugeot and Citroën marques as well as future models of the MINI. Production is expected to eventually total roughly one million units a year.Όπως έγραψα σε πρόσφατο post, η επόμενη του Ε90 σειρά (F3x 316i) φόρεσε τον Ν13Β16 κινητηρα με turbo και 136 άλογα, που ήταν εξέλιξη του Ν14Β16Α κινητήρα που φορούσαν και τα Peugeot/Citroën/ΜΙΝΙ, αλλά σε πολύ βελτιωμένη εκδοχή.
το παρακάτω μοντέλο ήταν το δικό μου με122 HP χωρίς turbo (N45B16)
https://www.auto-data.net/en/bmw-3-series-sedan-e90-lci-facelift-2008-316i-122hp-41043.
@realzeus Το παρακάτω άρθρο αναφέρει σαφώς ότι ο κινητήρας 1.6 ήταν κοινός σε BMW & Peugeot:
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2007&month=12&issue=587&cat=Συγκριτικές δοκιμές&number=12350
''Κλασικό δείγμα γραφής αποτελεί ο 1.600άρης του... μικρού «308», ο οποίος έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW, διαθέτοντας το γνωστό σύστημα Valvetronic, που μεταβάλλει όχι μόνο το χρονισμό των βαλβίδων, αλλά και το άνοιγμά τους. Η απόδοσή του στα χαρτιά είναι 120 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή 16,3 χλγμ. στις 4.250 σ.α.λ., τιμές που συγκαταλέγονται στις κορυφαίες του είδους αλλά και του κυβισμού'' -
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
Από τα έγγραφο που ανεβασες:
Beginning in 2006, the engines will equip small and mid-size cars produced by the Peugeot and Citroën marques as well as future models of the MINI. Production is expected to eventually total roughly one million units a year.Όπως έγραψα σε πρόσφατο post, η επόμενη του Ε90 σειρά (F3x 316i) φόρεσε τον Ν13Β16 κινητηρα με turbo και 136 άλογα, που ήταν εξέλιξη του Ν14Β16Α κινητήρα που φορούσαν και τα Peugeot/Citroën/ΜΙΝΙ, αλλά σε πολύ βελτιωμένη εκδοχή.
το παρακάτω μοντέλο ήταν το δικό μου με122 HP χωρίς turbo (N45B16)
Το ξέρω, φιλε μου.
Το έγραψα κι εγώ στο πρόσφατο post μου:
Αλλα ο Ν45 είναι διαφορετικός από τους κινητήρες Ν12/Ν13/Ν14/Ν16/Ν18 που εξέλιξαν από κοινού BMW/PSA, γνωστούς και ως Prince:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prince_engine -
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
Από τα έγγραφο που ανεβασες:
Beginning in 2006, the engines will equip small and mid-size cars produced by the Peugeot and Citroën marques as well as future models of the MINI. Production is expected to eventually total roughly one million units a year.Όπως έγραψα σε πρόσφατο post, η επόμενη του Ε90 σειρά (F3x 316i) φόρεσε τον Ν13Β16 κινητηρα με turbo και 136 άλογα, που ήταν εξέλιξη του Ν14Β16Α κινητήρα που φορούσαν και τα Peugeot/Citroën/ΜΙΝΙ, αλλά σε πολύ βελτιωμένη εκδοχή.
το παρακάτω μοντέλο ήταν το δικό μου με122 HP χωρίς turbo (N45B16)
Το ξέρω, φιλε μου.
Το έγραψα κι εγώ στο πρόσφατο post μου:
Αλλα ο Ν45 είναι διαφορετικός από τους κινητήρες Ν12/Ν13/Ν14/Ν16/Ν18 που εξέλιξαν από κοινού BMW/PSA, γνωστούς και ως Prince:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prince_engineσωστά και ευχαριστώ, απλά ήθελα να απαντήσω τεκμηριωμένα στον @realzeus ότι η Ε90 με κινητήρα Peugeot υπήρχε !
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@bill_hsd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
Από τα έγγραφο που ανεβασες:
Beginning in 2006, the engines will equip small and mid-size cars produced by the Peugeot and Citroën marques as well as future models of the MINI. Production is expected to eventually total roughly one million units a year.Όπως έγραψα σε πρόσφατο post, η επόμενη του Ε90 σειρά (F3x 316i) φόρεσε τον Ν13Β16 κινητηρα με turbo και 136 άλογα, που ήταν εξέλιξη του Ν14Β16Α κινητήρα που φορούσαν και τα Peugeot/Citroën/ΜΙΝΙ, αλλά σε πολύ βελτιωμένη εκδοχή.
το παρακάτω μοντέλο ήταν το δικό μου με122 HP χωρίς turbo (N45B16)
Το ξέρω, φιλε μου.
Το έγραψα κι εγώ στο πρόσφατο post μου:
Αλλα ο Ν45 είναι διαφορετικός από τους κινητήρες Ν12/Ν13/Ν14/Ν16/Ν18 που εξέλιξαν από κοινού BMW/PSA, γνωστούς και ως Prince:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prince_engineσωστά και ευχαριστώ, απλά ήθελα να απαντήσω τεκμηριωμένα στον @realzeus ότι η Ε90 με κινητήρα Peugeot υπήρχε !
Δεν υπήρχε στην Ε90, αυτό λεμε.
Κινητήρας Prince (ΒΜW/PSA) μπήκε στα ΜΙΝΙ και στην επόμενη 3άρα (F30). -
Λίγη σημασία έχει. Ότι κινητήρα και να φορούσαν οι Ε90 οι βλάβες ήταν αμέτρητες και ασταμάτητος.
Επίσης να επισημάνω ότι δε κράζω τους Γερμανούς μόνο για το dsg. -
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
Όχι! Η F30 είχε αυτό moteur, το οποίος δεν ήταν της Peugeot, αλλά συμπαραγωγή BMW-PSA. Μάλιστα της BWW είχε πολλές διαφορές καθώς έμπαινε κατά διαμήκη άξονα, αντίθετα με τα Peugeot (και τα Mini) που ήταν κατά τον εγκάρσιο. Οι Ε90/91/92/93 δεν είχαν καμία σχέση με αυτόν τον κινητήρα!
-
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
Όχι! Η F30 είχε αυτό moteur, το οποίος δεν ήταν της Peugeot, αλλά συμπαραγωγή BMW-PSA. Μάλιστα της BWW είχε πολλές διαφορές καθώς έμπαινε κατά διαμήκη άξονα, αντίθετα με τα Peugeot (και τα Mini) που ήταν κατά τον εγκάρσιο. Οι Ε90/91/92/93 δεν είχαν καμία σχέση με αυτόν τον κινητήρα!
Χωρις καθόλου κακή πρόθεση , είναι δυνατόν να κάνω τόσο λάθος που ήμουν κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και να κάνει το ίδιο λάθος και ο αρχιμηχανικος της BMW Σφακιανάκης?
παραθέτω πάλι τα σχετικά links:https://www.auto-data.net/en/bmw-3-series-sedan-e90-lci-facelift-2008-316i-122hp-41043
και
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2007&month=12&issue=587&cat=Συγκριτικές δοκιμές&number=12350 -
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
Όχι! Η F30 είχε αυτό moteur, το οποίος δεν ήταν της Peugeot, αλλά συμπαραγωγή BMW-PSA. Μάλιστα της BWW είχε πολλές διαφορές καθώς έμπαινε κατά διαμήκη άξονα, αντίθετα με τα Peugeot (και τα Mini) που ήταν κατά τον εγκάρσιο. Οι Ε90/91/92/93 δεν είχαν καμία σχέση με αυτόν τον κινητήρα!
Χωρις καθόλου κακή πρόθεση , είναι δυνατόν να κάνω τόσο λάθος που ήμουν κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και να κάνει το ίδιο λάθος και ο αρχιμηχανικος της BMW Σφακιανάκης?
παραθέτω πάλι τα σχετικά links:https://www.auto-data.net/en/bmw-3-series-sedan-e90-lci-facelift-2008-316i-122hp-41043
και
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2007&month=12&issue=587&cat=Συγκριτικές δοκιμές&number=12350Επειδή το 308 φορούσε τότε κινητηρα BMW/PSA, δεν σημαίνει ότι τον φορούσε ταυτόχρονα και το Ε90 εκείνης της εποχής.
Πρώτα φορέθηκε σε PSA, μετά σε MINI και αργότερα στην επόμενη Σειρά 3 της BMW (Σειρά F30).
O N45 της Ε90 δεν εχει σχέση με τον Ν13 της F30.
To link του Wikipedia που ανέβασα παραπάνω είναι πλήρως διαφωτιστικό. Το ξαναβάζω:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prince_engine -
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ε90
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό
Καμία απολύτως σχέση.
Όχι! Η F30 είχε αυτό moteur, το οποίος δεν ήταν της Peugeot, αλλά συμπαραγωγή BMW-PSA. Μάλιστα της BWW είχε πολλές διαφορές καθώς έμπαινε κατά διαμήκη άξονα, αντίθετα με τα Peugeot (και τα Mini) που ήταν κατά τον εγκάρσιο. Οι Ε90/91/92/93 δεν είχαν καμία σχέση με αυτόν τον κινητήρα!
Χωρις καθόλου κακή πρόθεση , είναι δυνατόν να κάνω τόσο λάθος που ήμουν κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και να κάνει το ίδιο λάθος και ο αρχιμηχανικος της BMW Σφακιανάκης?
παραθέτω πάλι τα σχετικά links:https://www.auto-data.net/en/bmw-3-series-sedan-e90-lci-facelift-2008-316i-122hp-41043
και
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2007&month=12&issue=587&cat=Συγκριτικές δοκιμές&number=12350Επειδή το 308 φορούσε τότε κινητηρα BMW/PSA, δεν σημαίνει ότι τον φορούσε ταυτόχρονα και το Ε90 εκείνης της εποχής.
Πρώτα φορέθηκε σε PSA, μετά σε MINI και αργότερα στην επόμενη Σειρά 3 της BMW (Σειρά F30).
O N45 της Ε90 δεν εχει σχέση με τον Ν13 της F30.
To link του Wikipedia που ανέβασα παραπάνω είναι πλήρως διαφωτιστικό. Το ξαναβάζω:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prince_engineOk, δεκτό λοιπόν!
Ολοκληρωνοντας την εμπειρία με το Ε90, εκτίμησα το πολύ καλό τιμόνι, την ποιότητα των πλαστικών και της βαφής, τη λογική κατανάλωση, τον καλό διζωνικό κλιματισμό και μετάνιωσα που το επέλεξα σε μαύρο χρώμα-το καλοκαίρι γινόταν θερμοκήπιο. Η Carglass που έβαλε μεμβράνες πειραξε τις πλαστικές επενδύσεις των θυρών στο ύψος της αρχής των παραθύρων και άφηναν ανοχές.
Στα πλην, το μέτριο ηχοσυστημα, οι αλλαγές 2 φορές στους πολλαπλασιαστες και ένας θόρυβος τύπου χαλασμενων ρουλεμάν στους μπροστινούς τροχούς που δεν βρέθηκε τι ήταν, μέχρι που το πούλησα.
Και πολύ πλην, η ανάρτηση-ταβλα, γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο ειχε κάποια εργοστασιακη ρυθμιση "sport mode",που μακάρι να ΜΗΝ την είχε! -
Επειδή το 308 φορούσε τότε κινητηρα BMW/PSA, δεν σημαίνει ότι τον φορούσε ταυτόχρονα και το Ε90 εκείνης της εποχής.
Πρώτα φορέθηκε σε PSA, μετά σε MINI και αργότερα στην επόμενη Σειρά 3 της BMW (Σειρά F30).Σωστά! Στο γκρουπ πρωτα φορεθηκε στο Μινι R56 (το ειχα) το 2007 και στην bmw με την ελευση της σειρά 1 (f20) το 2011.
-
Χωρις καθόλου κακή πρόθεση , είναι δυνατόν να κάνω τόσο λάθος που ήμουν κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και να κάνει το ίδιο λάθος και ο αρχιμηχανικος της BMW Σφακιανάκης?
Προφανώς ναι. Θα είχα αμφιβολίες για την δουλειά του τεχνικού αν δεν γνωρίζει βασικά πράγματα.
ΥΓ: Έχω κι εγώ Ε92. -
Χωρις καθόλου κακή πρόθεση , είναι δυνατόν να κάνω τόσο λάθος που ήμουν κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και να κάνει το ίδιο λάθος και ο αρχιμηχανικος της BMW Σφακιανάκης?
Προφανώς ναι. Θα είχα αμφιβολίες για την δουλειά του τεχνικού αν δεν γνωρίζει βασικά πράγματα.
ΥΓ: Έχω κι εγώ Ε92.Προφανώς έχω αμφιβολίες, αλλά δεν έχουν πλέον νόημα μετά από 10 χρόνια και 3 αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
-
Επειδή το 308 φορούσε τότε κινητηρα BMW/PSA, δεν σημαίνει ότι τον φορούσε ταυτόχρονα και το Ε90 εκείνης της εποχής.
Πρώτα φορέθηκε σε PSA, μετά σε MINI και αργότερα στην επόμενη Σειρά 3 της BMW (Σειρά F30).Σωστά! Στο γκρουπ πρωτα φορεθηκε στο Μινι R56 (το ειχα) το 2007 και στην bmw με την ελευση της σειρά 1 (f20) το 2011.
Παράλληλα με τα δύο 3άρια Touring (E91 320i και F31 316i Turbo), είχα κι εγώ δύο MINI R56 (Cooper απλό στην αρχή και JCW σκαλισμένο στα 250 άλογα στη συνέχεια).
Τρομερά οδηγικά, αλλά και πολύ αναξιόπιστα λόγω του BMW/PSA μοτέρ, που αναλύσαμε παραπάνω.
Τα έδωσα και ησύχασα... -
Ωραίο και αντρικό!
Κατά τα άλλα.... εκνευριστικό το να σκύβει και να μας δείχνει αυτά που βλέπουμε!
Μου θυμίζει πωλητές χαλιών
-
Υπάρχει κοινό για κάθε φίρμα. Το κοινό των σπορ αυτοκινήτων δεν έχει την αξιοπιστία ως κύριο κριτήριο. Ουτε οι χώροι θεωρούνται σημαντικοί. Ούτε η καταναλωση. Ολοι ομως βέβαια πλέον δινουν σημασία στα καλούδια (οθόνες, ηχος, συνδεσιμοτητα κλπ). Προσωπικά λατρεύω bmw. Ειναι αμάξια που θες να τα πηγαίνεις κυρίως μονοκάβαλα, αντε δικαβαλα.
BMW FORUM