-
Το 1/3 έχει οράματα μεγαλείου και μανία διαφοροποίησης από την μάζα. Το άλλο 1/3 κάνει απλά virtue signaling και επίδειξη ευαισθησιών - οικολογικών ή άλλων. Μένει 1/3 στο οποίο συνωθούνται οι συγκριτικώς λιγότερο ψυχανώμαλοι.
Η πορεία τέτοιων special interest groups είναι προδιαγεγραμμένη ευτυχώς. πχ Στους χοντεους ήταν το τουρμπισμα και η εγκατάλειψη των φθηνών ελαφρών και γρήγορων οδηγοκεντρικων που οδήγησε στην διάλυση.
Στους τεσλακιδες είναι ήδη τα καμώματα του Ελομάς και σύντομα θα επακολουθήσει το κλείσιμο της ψαλίδας από τον κινεζικό δράκο που θα ξεκωλιάσει το σύμπαν στις χαμηλές κατηγορίες και των πρίμιο ευρωπαίων παικτών που θα καταβροχθίσουν το πάνω μέρος της αγοράς.
Ενδιαφέρον βέβαια, και ενδεικτικό του διαταραγμένου ψυχισμού ορισμένων, ότι αιτία αποχώρησης των εμπριμέ οικοχονδριων από τα meet-ups δεν ήταν πχ η κυκλοφορία ενος αυτοκινήτου-ύβρη για τον σύγχρονο πολιτισμό όπως το cybertruck αλλά τα ιδεολογικά καμώματα του Ελομάς.
-
Οποιαδήποτε γκρουπ κατόχων ίδιας μάρκας που μεταφέρονται κονβόι σαν αμνοεριφια μέχρι την πλησιέστερη ταβέρνα είναι υποψήφιο για γκρουπ θεραπι
-
Αν και έχω υπάρξει τέτοιος στα αυτοκινητιστικά μικρατα μου, συμφωνώ απολύτως … Ειδικά δε όταν πρόκειται για ενήλικους μετά τα πρώτα *ντα το θέαμα είναι θλιβερότατο.
-
Ενώ όσοι συμμετέχουμε στις συζητήσεις με κάποια Άντα εξ ημων στην πλάτη δεν είμαστε θλιβεροι;
Συνθλιβεροτατοι ξαμοληθειτε στα νήματα
-
Οι ακατουρητοι εξαιρούνται λόγω σεβασμού!
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Το 1/3 έχει οράματα μεγαλείου και μανία διαφοροποίησης από την μάζα. Το άλλο 1/3 κάνει απλά virtue signaling και επίδειξη ευαισθησιών - οικολογικών ή άλλων. Μένει 1/3 στο οποίο συνωθούνται οι συγκριτικώς λιγότερο ψυχανώμαλοι.
Η πορεία τέτοιων special interest groups είναι προδιαγεγραμμένη ευτυχώς. πχ Στους χοντεους ήταν το τουρμπισμα και η εγκατάλειψη των φθηνών ελαφρών και γρήγορων οδηγοκεντρικων που οδήγησε στην διάλυση.
Στους τεσλακιδες είναι ήδη τα καμώματα του Ελομάς και σύντομα θα επακολουθήσει το κλείσιμο της ψαλίδας από τον κινεζικό δράκο που θα ξεκωλιάσει το σύμπαν στις χαμηλές κατηγορίες και των πρίμιο ευρωπαίων παικτών που θα καταβροχθίσουν το πάνω μέρος της αγοράς.
Ενδιαφέρον βέβαια, και ενδεικτικό του διαταραγμένου ψυχισμού ορισμένων, ότι αιτία αποχώρησης των εμπριμέ οικοχονδριων από τα meet-ups δεν ήταν πχ η κυκλοφορία ενος αυτοκινήτου-ύβρη για τον σύγχρονο πολιτισμό όπως το cybertruck αλλά τα ιδεολογικά καμώματα του Ελομάς.
Αδελδε μια πραγματικά ειλικρινή ερώτηση.
Γιατι τέτοιο μένος με την τεσλα ;
Σου έφαγε καμία γκομενα κανας τεσλακιας; -
Αν σου πω οτι ότι την ίδια ακριβώς ερώτηση μου έχουν κάνει κατα σειρά, ομόσταυλα μου φανμποιζ της Honda (δις), Mazda (δις), BMW, VW και Audi καταλαβαίνεις υποθέτω την απάντηση
Απλά νομίζω ότι σήμερα μόνον οι τεσλακιδες εμφανίζουν τόσο έντονα οπαδικά χαρακτηριστικά, οπότε ως ενδιαφερόμενος αγοραστής τεσλα εστιάζω κυρίως εκεί.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Αν σου πω οτι ότι την ίδια ακριβώς ερώτηση μου έχουν κάνει κατα σειρά, ομόσταυλα μου φανμποιζ της Honda (δις), Mazda (δις), BMW, VW και Audi καταλαβαίνεις υποθέτω την απάντηση
μα καλά ρε φίλε τοσες γκόμενες έχεις χάσει? τι στο καλό
αν σου φυγει και με citroen ami εχεις πρόβλημα
-
Είναι οι τεσλιστα οι νέοι αλφιστα ;
Πάλι καλά που στις δόξες τους, τα αλφα ρομεο δεν είχαν κάμερες επιτήρησης, θα ξεροσταλιάζαν οι αλφιστα ως άλλοι μπιγκΜπροδερς ! -
@argyn said in TESLA FORUM:
Απλά νομίζω ότι σήμερα μόνον οι τεσλακιδες εμφανίζουν τόσο έντονα οπαδικά χαρακτηριστικά, οπότε ως ενδιαφερόμενος αγοραστής τεσλα εστιάζω κυρίως εκεί.
Αυτό ειναι η μεγαλύτερη αλήθεια, αν και δεν αποκλείω σε καμία περίπτωση να βρεθώ στο άμεσο μέλλον με ένα κόκκινο Juniper, και αναγνωρίζω τα καλά της Tesla συνολικά, δεν βλέπω κανέναν λόγο να μην αναγνωρίζουμε και τα άσχημα, λες και είμαστε μέτοχοι της Tesla, ή έχουμε κέρδη απο τις πωλήσεις της συγκεκριμένης εταιρίας. Πραγματικά, δεν υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος να υποστηρίζουμε μία μάρκα λές και ειναι ομάδα, είμαστε απλοί καταναλωτές, και το όφελος μας ειναι να αγοράσουμε το καλύτερο προιόν στα χρήματα που διαθέτουμε. Το αν αυτο το έχει η χ μαρκα σήμερα, και αύριο η άλλη, το όφελος μου θα ειναι απλά η αναγνώριση. Από την άλλη, αν έχουμε κάποιες καλές εμπειρίες με ένα αμάξι πχ Tesla, δεν σημαίνει οτι πάντα το συγκεκριμένο brand θα ειναι αντίστοιχου επιπέδου. Και τέλος, αδυνατώ να καταλάβω γιατι να μην βλέπουμε τον κινέζικο ανταγωνισμό, με τα μειονεκτήματα του, που κάθε χρόνο πέρνει και μεγαλύτερα μερίδια. Τα πράγματα ειναι πολύ απλά κ δεν χωράνε φθηνά οπαδιλίκια, αυτά ειναι για τα γήπεδα και οχι για ένα πολιτισμένο φορουμ που θέλουμε να κάνουμε μία υγιή κουβέντα, στο βαθμό που αυτό ειναι εφικτό.
το copilot απάντησε πάντως, για να δουμε θα πέσει μέσα:
In 2024, Tesla sold approximately 1.75 million electric vehicles globally . The Model Y was the best-selling model, making up a significant portion of these sales.
In 2025, Tesla's global electric vehicle sales are expected to face some challenges. While the overall EV market is growing, Tesla's market share is projected to decline due to increased competition and other factors .
In the U.S., Tesla's sales are anticipated to drop by about 9% , and globally, their deliveries might decrease by around 13% . However, the introduction of new models and potential strategic adjustments could influence these numbers as the year progresses. -
Ρε συ, κάθε δεύτερο ποστ μας λες για την πτωτική πορεία των πωλήσεων των τεσλα για τον κινεζικό ανταγωνισμό διανθίζοντας το με «μπορεί να αγοράσω ένα μοντελ Υ»
Ποιο το νόημα της επανάληψης ; -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ρε συ, κάθε δεύτερο ποστ μας λες για την πτωτική πορεία των πωλήσεων των τεσλα για τον κινεζικό ανταγωνισμό διανθίζοντας το με «μπορεί να αγοράσω ένα μοντελ Υ»
Ποιο το νόημα της επανάληψης ;σε ενοχλεί? μπορεις να την αγνοήσεις!!! μάλλον ειμαι εμμονικος. Η να με αναφέρεις στου admin για επανάληψη? ο σκοπος πάντως του post ήταν ο διαχωρισμός σε οπαδούς λες και είμαστε χωρισμένοι σε ομαδες
-
Εδώ μέσα δεν υπάρχει κανένας οπαδός της Τέσλα , δεν έχω δει κάτι τέτοιο
Στο Facebook της Tesla ίσως αλλά αυτό συμβαίνει και με άλλες ομάδες εκεί έξω
Τα Τέσλα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα για την τιμή τους σε σχέση με τι προσφέρουν κατά την γνώμη μου. Έχουν την καλύτερη διαχείριση ενέργειας και καταναλώνουν λιγότερο από οτιδήποτε άλλο με την ίδια μπαταρία παντα. Συν ότι έχουν τους καλύτερους φορτιστές που δεν θα χολοσκασεις αν θα δουλεύει ή όχι που γίνεται με τους υπόλοιπους.
Αν αφαιρέσεις τον παράγοντα τιμή και αν ήταν πιο ακριβά δεν θα τα εκθειαζα ούτε εγώ τόσο καθώς ένα κινέζικο ακόμα και στην ίδια τιμή είναι για μένα πάντα καλύτερο . Είναι και πιο όμορφα μέσα έξω και με περισσότερο εξοπλισμό
Αλλά οι 2 παράγοντες που ανέφερα είναι πόλυ σημαντικοί στην χώρα που ήμαστε που έτσι και αλλιώς δεν έχει και κάνα δίκτυο ανεπτυγμένο όπως σε άλλες χώρες. Οπότε και για μένα λόγω αυτών των 2 παραγόντων υπερτερούν συνολικά στην ζυγαριά μου και τα θεωρώ και γω τα καλύτερα μεγάλα ηλεκτρικά
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ρε συ, κάθε δεύτερο ποστ μας λες για την πτωτική πορεία των πωλήσεων των τεσλα για τον κινεζικό ανταγωνισμό διανθίζοντας το με «μπορεί να αγοράσω ένα μοντελ Υ»
Ποιο το νόημα της επανάληψης ;σε ενοχλεί? μπορεις να την αγνοήσεις!!! μάλλον ειμαι εμμονικος. Η να με αναφέρεις στου admin για επανάληψη? ο σκοπος πάντως του post ήταν ο διαχωρισμός σε οπαδούς λες και είμαστε χωρισμένοι σε ομαδες
Ποιος εδώ μέσα έχει συμπεριφορά οπαδού ;
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
σε ενοχλεί? μπορεις να την αγνοήσεις!!! μάλλον ειμαι εμμονικος. Η να με αναφέρεις στου admin για επανάληψη? ο σκοπος πάντως του post ήταν ο διαχωρισμός σε οπαδούς λες και είμαστε χωρισμένοι σε ομαδες
Ποιος εδώ μέσα έχει συμπεριφορά οπαδού ;
ρε φίλε, πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω. αντιλαμβάνομαι οτι σε ενοχλούν τα Post μου, δεκτό, μπορεις να τα αγνοήσεις? πχ το "ακατούρητος" που το γράφουν κάποια μέλη για σελίδες ολολοκληρες, εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί, ούτε θα κάνω υπόδειξη στους άλλους γιατί κάνουν την πλάκα τους και περνάνε τον χρόνο τους, ειναι προσωπικά κάτι που δεν με απασχολεί, ούτε με θίγει, πάω παρακάτω. Το φορουμ δεν ανήκει σε κανέναν μας, υπάρχει όμως κώδικας δεοντολογίας. Σε έθιξα κάπου στο συγκεκριμένο Post? σε ενοχλεί που γράφω συνέχεια οτι θεωρώ εγώ οτι θα μειωθούν οι πωλήσεις στα tesla? δικαίωμα μου, για αυτό υπάρχουν οι admins του φορουμ, αν θεωρεις οτι σε ενοχλεί κάτι να το αναφέρεις, από εκεί και πέρα, δεν δέχομαι υποδείξεις για ένα πράγμα που εγώ θεωρώ οτι δεν σε αφορά.
-
Έκανα εκτεταμένο test drive το Tesla Y Juniper.
Το αυτοκίνητο ειναι εξαιρετικό. Πατάει πλεον άνετα , ενώ είναι πλεον αθόρυβο στις ταχύτητες της εθνικής.
Παρότι έχει δυνατές προσφορές στο απόθεμα του παλιού, το Juniper είναι πολύ πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνση -
Δεν χρειάζεται να γκρινιάζεις. Σου επισημάνω ότι εδώ μέσα δεν υπάρχουν φανμποις -τουναντίον- χρήστες οι οποίοι παντελώς συγκυριακά βρέθηκαν με δαύτα. Η επανάληψη ειδήσεων σχετικά με την πορεία της μετοχής και των πωλήσεων δεν αφορά κανένα (τουλάχιστο σε τέτοιο βαθμό που να αξίζει η μνεία της ανά δύο δημοσιεύσεις).
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνσηΠρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνσηΠρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.
Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.
TESLA FORUM