Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 880
    • 881
    • 882
    • 883
    • 884
    • 898
    • 899
    • 882 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17978
    408838
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • babisstinson
      babisstinson last edited by

      Όποιος πάρει Οπελ ηλεκτρικό με 55Κ θα πρέπει να του δίνει και ευχαριστήρια πλακέτα ο ίδιος ο VP of Marketing της εταιρείας.

      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • L
        lap last edited by

        Με φιλάκι από κραγιον

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Ποιός παίρνει ηλεκτρικό χωρίς να είναι λήζινγκ σε αυτά τα χρήματα ?

          Αρα κανείς δεν θα δώσει 55 χιλ για ιδιωτικό ηλεκτρικό.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          D bekiaris 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @criuser last edited by

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Ποιός παίρνει ηλεκτρικό χωρίς να είναι λήζινγκ σε αυτά τα χρήματα ?

            Αρα κανείς δεν θα δώσει 55 χιλ για ιδιωτικό ηλεκτρικό.

            Εκτός από tesla 😁

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • bekiaris
              bekiaris @criuser last edited by bekiaris

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Ποιός παίρνει ηλεκτρικό χωρίς να είναι λήζινγκ σε αυτά τα χρήματα ?

              Αρα κανείς δεν θα δώσει 55 χιλ για ιδιωτικό ηλεκτρικό.

              καλά δεν είναι ακριβώς έτσι...και το leasing, μην νομίζεις πως είναι φθηνό, έχω leasing και γνωρίζω. Στην 4ετία συνήθως, με τις τιμές που έχουν διαμορφωθεί πλέον σε ηλεκτρικά και μη, δίνεις το 85-90% της αξίας του οχήματος, και μετά δεν σου μένει τίποτα. Πρακτικά, αν δεν βρεθεί κάποια προσφορά, δεν συμφέρει, παρακολουθώ συνέχεια τις προσφορές leasing που κυκλοφορούν. Στην χειρότερη περίπτωση, που οδηγηθείς σε μοντέλο με custom παραγγελία και οχι αυτά που εχουν stock, εκει ξεφεύγει η κατάσταση. Το leasing συμφέρει κάπως τις εταιρίες για λογιστικούς λόγους αλλά και στην αγορά(επιχειρήσεις), ειδικά στα ηλεκτρικά, εχεις πάλι οφέλη(μετράει νομιζω το έξοδο ως 150%).

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dettol last edited by dettol

                Πρώτη επαφή σήμερα με φορτιστή ΕΛΠΕ που είναι συνδεδεμένος με nfc για πληρωμή απευθείας μέσω πιστωτικής κάρτας. Χωρίς ενεργοποίηση από app ή rfid κάρτα.

                Πραγματικά απογοήτευση και εξηγώ. Τα βήματα είναι τα ακόλουθα τα οποία και γίνονται όλα στην συσκευή nfc/pos.

                1. Επιλέγεις αντλία
                2. Γράφεις τα ευρώ που θέλεις να ξοδέψεις (ευτυχώς σου κάνει αντιστοίχιση με kwh στο καντράν)
                3. γράφεις τον αριθμό κινητού σου τηλεφώνου
                4. σου έρχεται κωδικός με sms
                5. Εισάγεις τον κωδικό στο pos
                6. Περνάς την πιστωτική-χρεωστική κάρτα από το pos
                7. Κουμπώνεις και ξεκινάς την φόρτιση

                Την όλη φάση με το sms δεν κατάλαβα γιατί χρειάζεται. Δηλ χρειάζεται περισσότερη ασφάλεια για να φορτίσεις 10-20€ από το να πας να ξοδέψεις 1000-2000€ σε τηλεόραση;

                Δεν ξέρω αν είναι τόσο λάθος η υλοποίηση των ΕΛΠΕ, η υλοποίηση του συγκεκριμένου βενζινάδικου ή όλα θα είναι έτσι. Όσοι πάντως ελπίζαμε σε swipe και κούμπωμα, μάλλον να κρατάμε μικρό καλάθι. Χίλιες φορές καλύτερα με rfid.

                bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • bekiaris
                  bekiaris @dettol last edited by bekiaris

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Πρώτη επαφή σήμερα με φορτιστή ΕΛΠΕ που είναι συνδεδεμένος με nfc για πληρωμή απευθείας μέσω πιστωτικής κάρτας. Χωρίς ενεργοποίηση από app ή rfid κάρτα.
                  Χίλιες φορές καλύτερα με rfid.

                  ίσχυει, απλά σκέψου και έναν που έχει αγοράσει πρόσφατα ηλεκτρικό και δεν είναι ακόμα εξοικειωμένος με την διαδικασία. Καλό πιστεύω ότι είναι να υπάρχει και αυτή η επιλογή, αλλά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, καλύτερα με καρτούλα rfid, πιο απλά και ξεκούραστα τα πράγματα, και έχει και καλύτερη τιμή , αν δεν κάνω λάθος.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @bekiaris last edited by

                    @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Πρώτη επαφή σήμερα με φορτιστή ΕΛΠΕ που είναι συνδεδεμένος με nfc για πληρωμή απευθείας μέσω πιστωτικής κάρτας. Χωρίς ενεργοποίηση από app ή rfid κάρτα.
                    Χίλιες φορές καλύτερα με rfid.

                    ίσχυει, απλά σκέψου και έναν που έχει αγοράσει πρόσφατα ηλεκτρικό και δεν είναι ακόμα εξοικειωμένος με την διαδικασία. Καλό πιστεύω ότι είναι να υπάρχει και αυτή η επιλογή, αλλά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, καλύτερα με καρτούλα rfid, πιο απλά και ξεκούραστα τα πράγματα, και έχει και καλύτερη τιμή , αν δεν κάνω λάθος.

                    @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Πρώτη επαφή σήμερα με φορτιστή ΕΛΠΕ που είναι συνδεδεμένος με nfc για πληρωμή απευθείας μέσω πιστωτικής κάρτας. Χωρίς ενεργοποίηση από app ή rfid κάρτα.
                    Χίλιες φορές καλύτερα με rfid.

                    ίσχυει, απλά σκέψου και έναν που έχει αγοράσει πρόσφατα ηλεκτρικό και δεν είναι ακόμα εξοικειωμένος με την διαδικασία. Καλό πιστεύω ότι είναι να υπάρχει και αυτή η επιλογή, αλλά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, καλύτερα με καρτούλα rfid, πιο απλά και ξεκούραστα τα πράγματα, και έχει και καλύτερη τιμή , αν δεν κάνω λάθος.

                    Αν κάποιος δυσκολευτεί με το mobile app, δεν υπάρχει ούτε 1% πιθανότητα να τα καταφέρει με τη διαδικασία αυτή. Δεν ξέρω ποιος φωστήρας την σχεδίασε αλλά μάλλον ήταν αποκομμένος από τον πραγματικό κόσμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      https://www.facebook.com/reel/381381614736057

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser last edited by

                        Στην τελευταία μου εκδρομή, σταμάτησα στο ΣΕΑ Αλμυρού και στις δύο διαδρομές, μια και ήταν ακριβώς στο μέσον της διαδρομής, είτε προς Θεσσαλονίκη, είτε προς Κιλκίς.

                        Δεν θυμόμουν αν είχε σταθμό φόρτισης εκεί.

                        Κοίταξα σήμερα στο γούγλε μάπς και το επιβεβαίωσα ότι έχει ένα σταθμό της Προτέργια με 50 - 60 ταχύτητα για 2 θέσεις αυτοκινήτων.

                        Είχε και ενδιάμεσα αν ήθελες φόρτιση σε Καμμένα Βούρλα, Στυλίδα και αλλού εκτός βέβαια Αυτοκινητόδρομου.

                        Με τις ταχύτητες αυτές όμως στην μισή ώρα που κάθισα σε κάθε ΣΕΑ, προφανώς θα ήταν αδύνατο να φορτίσω αρκετά, αν μάλιστα δεχτούμε ότι δεν θα ήταν πιασμένος κάποιος φορτιστής.

                        Δεν μιλάμε για Τέσλα που έχουν τους δικούς τους, αλλά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά, πως θα έβγαζαν αυτό το ταξίδι, αφού η πραγματική τους αυτονομία, είναι κάτω από 300 χλμ.

                        Και πόση ώρα θα έκαναν να φορτίσουν.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        bekiaris D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • bekiaris
                          bekiaris @criuser last edited by

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Στην τελευταία μου εκδρομή, σταμάτησα στο ΣΕΑ Αλμυρού και στις δύο διαδρομές, μια και ήταν ακριβώς στο μέσον της διαδρομής, είτε προς Θεσσαλονίκη, είτε προς Κιλκίς.

                          Δεν θυμόμουν αν είχε σταθμό φόρτισης εκεί.

                          Κοίταξα σήμερα στο γούγλε μάπς και το επιβεβαίωσα ότι έχει ένα σταθμό της Προτέργια με 50 - 60 ταχύτητα για 2 θέσεις αυτοκινήτων.

                          Είχε και ενδιάμεσα αν ήθελες φόρτιση σε Καμμένα Βούρλα, Στυλίδα και αλλού εκτός βέβαια Αυτοκινητόδρομου.

                          έβαλε και η In charge στα συγκεκριμένα ΣΕΑ, ενεργοποιήθηκαν πριν λίγες ημέρες. Όταν επιστρέφω απο Θεσσαλονίκη, πάντα σταματάω στα συγκεκριμένα ΣΕΑ, καθώς ειναι 280 χιλιόμετρα από Αθήνα και βολεύουν πάρα πολύ. Επίσης, έχουν και Goodys-Everest για μασαμπούκα, καθώς και καθαρές τουαλέτες. Η Protergia εχει 2 60αρηδες σταθμούς στα 0.53 λεπτά, αλλά η In charge έβαλε 180αρηδες με χρέωση 0.59 στο premium Πακέτο που έχω. Αν κάποιος έχει αυτοκίνητο με γρήγορη φόρτιση, αξίζει νομιζω η In charge την διαφορά στην τιμή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @criuser last edited by

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Στην τελευταία μου εκδρομή, σταμάτησα στο ΣΕΑ Αλμυρού και στις δύο διαδρομές, μια και ήταν ακριβώς στο μέσον της διαδρομής, είτε προς Θεσσαλονίκη, είτε προς Κιλκίς.

                            Δεν θυμόμουν αν είχε σταθμό φόρτισης εκεί.

                            Κοίταξα σήμερα στο γούγλε μάπς και το επιβεβαίωσα ότι έχει ένα σταθμό της Προτέργια με 50 - 60 ταχύτητα για 2 θέσεις αυτοκινήτων.

                            Είχε και ενδιάμεσα αν ήθελες φόρτιση σε Καμμένα Βούρλα, Στυλίδα και αλλού εκτός βέβαια Αυτοκινητόδρομου.

                            Με τις ταχύτητες αυτές όμως στην μισή ώρα που κάθισα σε κάθε ΣΕΑ, προφανώς θα ήταν αδύνατο να φορτίσω αρκετά, αν μάλιστα δεχτούμε ότι δεν θα ήταν πιασμένος κάποιος φορτιστής.

                            Δεν μιλάμε για Τέσλα που έχουν τους δικούς τους, αλλά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά, πως θα έβγαζαν αυτό το ταξίδι, αφού η πραγματική τους αυτονομία, είναι κάτω από 300 χλμ.

                            Και πόση ώρα θα έκαναν να φορτίσουν.

                            ABRP και PlugShare λύνουν όλες σου τις απορίες

                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              iceman7 @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Στην τελευταία μου εκδρομή, σταμάτησα στο ΣΕΑ Αλμυρού και στις δύο διαδρομές, μια και ήταν ακριβώς στο μέσον της διαδρομής, είτε προς Θεσσαλονίκη, είτε προς Κιλκίς.

                              Δεν θυμόμουν αν είχε σταθμό φόρτισης εκεί.

                              Κοίταξα σήμερα στο γούγλε μάπς και το επιβεβαίωσα ότι έχει ένα σταθμό της Προτέργια με 50 - 60 ταχύτητα για 2 θέσεις αυτοκινήτων.

                              Είχε και ενδιάμεσα αν ήθελες φόρτιση σε Καμμένα Βούρλα, Στυλίδα και αλλού εκτός βέβαια Αυτοκινητόδρομου.

                              Με τις ταχύτητες αυτές όμως στην μισή ώρα που κάθισα σε κάθε ΣΕΑ, προφανώς θα ήταν αδύνατο να φορτίσω αρκετά, αν μάλιστα δεχτούμε ότι δεν θα ήταν πιασμένος κάποιος φορτιστής.

                              Δεν μιλάμε για Τέσλα που έχουν τους δικούς τους, αλλά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά, πως θα έβγαζαν αυτό το ταξίδι, αφού η πραγματική τους αυτονομία, είναι κάτω από 300 χλμ.

                              Και πόση ώρα θα έκαναν να φορτίσουν.

                              ABRP και PlugShare λύνουν όλες σου τις απορίες

                              Ε ναι εξισώσεις για μια βόλτα.
                              Αν προσθέσεις και λίγο google maps να δεις πως πας, ένα Waze για μπλόκα και κάμερες και ένα street view να δεις αν ο προορισμός έχει άνετο πάρκινγκ τότε προγραμματίζεις την επόμενη εκτόξευση της ΝΑΣΑ από το σπίτι σου 😂😂😂

                              O C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                              • O
                                otso @iceman7 last edited by otso

                                @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Στην τελευταία μου εκδρομή, σταμάτησα στο ΣΕΑ Αλμυρού και στις δύο διαδρομές, μια και ήταν ακριβώς στο μέσον της διαδρομής, είτε προς Θεσσαλονίκη, είτε προς Κιλκίς.

                                Δεν θυμόμουν αν είχε σταθμό φόρτισης εκεί.

                                Κοίταξα σήμερα στο γούγλε μάπς και το επιβεβαίωσα ότι έχει ένα σταθμό της Προτέργια με 50 - 60 ταχύτητα για 2 θέσεις αυτοκινήτων.

                                Είχε και ενδιάμεσα αν ήθελες φόρτιση σε Καμμένα Βούρλα, Στυλίδα και αλλού εκτός βέβαια Αυτοκινητόδρομου.

                                Με τις ταχύτητες αυτές όμως στην μισή ώρα που κάθισα σε κάθε ΣΕΑ, προφανώς θα ήταν αδύνατο να φορτίσω αρκετά, αν μάλιστα δεχτούμε ότι δεν θα ήταν πιασμένος κάποιος φορτιστής.

                                Δεν μιλάμε για Τέσλα που έχουν τους δικούς τους, αλλά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά, πως θα έβγαζαν αυτό το ταξίδι, αφού η πραγματική τους αυτονομία, είναι κάτω από 300 χλμ.

                                Και πόση ώρα θα έκαναν να φορτίσουν.

                                ABRP και PlugShare λύνουν όλες σου τις απορίες

                                Ε ναι εξισώσεις για μια βόλτα.
                                Αν προσθέσεις και λίγο google maps να δεις πως πας, ένα Waze για μπλόκα και κάμερες και ένα street view να δεις αν ο προορισμός έχει άνετο πάρκινγκ τότε προγραμματίζεις την επόμενη εκτόξευση της ΝΑΣΑ από το σπίτι σου 😂😂😂

                                Αναπολω τις εποχες που με ενα χαρτη μισελεν ταξιδεψα ολη την ευρωπη .

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • C
                                  criuser @iceman7 last edited by

                                  @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Στην τελευταία μου εκδρομή, σταμάτησα στο ΣΕΑ Αλμυρού και στις δύο διαδρομές, μια και ήταν ακριβώς στο μέσον της διαδρομής, είτε προς Θεσσαλονίκη, είτε προς Κιλκίς.

                                  Δεν θυμόμουν αν είχε σταθμό φόρτισης εκεί.

                                  Κοίταξα σήμερα στο γούγλε μάπς και το επιβεβαίωσα ότι έχει ένα σταθμό της Προτέργια με 50 - 60 ταχύτητα για 2 θέσεις αυτοκινήτων.

                                  Είχε και ενδιάμεσα αν ήθελες φόρτιση σε Καμμένα Βούρλα, Στυλίδα και αλλού εκτός βέβαια Αυτοκινητόδρομου.

                                  Με τις ταχύτητες αυτές όμως στην μισή ώρα που κάθισα σε κάθε ΣΕΑ, προφανώς θα ήταν αδύνατο να φορτίσω αρκετά, αν μάλιστα δεχτούμε ότι δεν θα ήταν πιασμένος κάποιος φορτιστής.

                                  Δεν μιλάμε για Τέσλα που έχουν τους δικούς τους, αλλά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά, πως θα έβγαζαν αυτό το ταξίδι, αφού η πραγματική τους αυτονομία, είναι κάτω από 300 χλμ.

                                  Και πόση ώρα θα έκαναν να φορτίσουν.

                                  ABRP και PlugShare λύνουν όλες σου τις απορίες

                                  Ε ναι εξισώσεις για μια βόλτα.
                                  Αν προσθέσεις και λίγο google maps να δεις πως πας, ένα Waze για μπλόκα και κάμερες και ένα street view να δεις αν ο προορισμός έχει άνετο πάρκινγκ τότε προγραμματίζεις την επόμενη εκτόξευση της ΝΑΣΑ από το σπίτι σου 😂😂😂

                                  Στις εκδρομές η συζήτηση πλέον δεν είναι που θα μείνουμε, ή που θα φάμε, αλλά που θα φορτίσουμε...😊

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser @otso last edited by

                                    @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Στην τελευταία μου εκδρομή, σταμάτησα στο ΣΕΑ Αλμυρού και στις δύο διαδρομές, μια και ήταν ακριβώς στο μέσον της διαδρομής, είτε προς Θεσσαλονίκη, είτε προς Κιλκίς.

                                    Δεν θυμόμουν αν είχε σταθμό φόρτισης εκεί.

                                    Κοίταξα σήμερα στο γούγλε μάπς και το επιβεβαίωσα ότι έχει ένα σταθμό της Προτέργια με 50 - 60 ταχύτητα για 2 θέσεις αυτοκινήτων.

                                    Είχε και ενδιάμεσα αν ήθελες φόρτιση σε Καμμένα Βούρλα, Στυλίδα και αλλού εκτός βέβαια Αυτοκινητόδρομου.

                                    Με τις ταχύτητες αυτές όμως στην μισή ώρα που κάθισα σε κάθε ΣΕΑ, προφανώς θα ήταν αδύνατο να φορτίσω αρκετά, αν μάλιστα δεχτούμε ότι δεν θα ήταν πιασμένος κάποιος φορτιστής.

                                    Δεν μιλάμε για Τέσλα που έχουν τους δικούς τους, αλλά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά, πως θα έβγαζαν αυτό το ταξίδι, αφού η πραγματική τους αυτονομία, είναι κάτω από 300 χλμ.

                                    Και πόση ώρα θα έκαναν να φορτίσουν.

                                    ABRP και PlugShare λύνουν όλες σου τις απορίες

                                    Ε ναι εξισώσεις για μια βόλτα.
                                    Αν προσθέσεις και λίγο google maps να δεις πως πας, ένα Waze για μπλόκα και κάμερες και ένα street view να δεις αν ο προορισμός έχει άνετο πάρκινγκ τότε προγραμματίζεις την επόμενη εκτόξευση της ΝΑΣΑ από το σπίτι σου 😂😂😂

                                    Αναπολω τις εποχες που με ενα χαρτι μισελεν ταξιδεψα ολη την ευρωπη .

                                    Και εγώ. Είχα μάλιστα αγοράσει δύο εκδόσεις, μία το 1990 και μία 10 χρόνια μετά...😊

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      Αχ ναι τι ωραία χρόνια. 150 δολάρια συνάλλαγμα το άτομο. Ουρές σε κάθε σύνορα για ψάξιμο και αλλαγή νομίσματος. Ψάχνοντας να βρεις στον τηλεφωνικό κατάλογο το ξενοδοχείο και να δεις αν έχουν δωμάτια. Να ανοίγεις και άντε να ξανά διπλώσεις τους χάρτες ψάχνοντας το παραμικρό στην πόλη που επισκεπτόσουν.
                                      Όντως πολύ ωραίες εποχές! Αντε να αναπολήσετε σε λίγο και τις εποχές του αποχωρητηρίου

                                      L O 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Δεν ήταν έτσι το 1990 σε καμία περίπτωση.

                                        Απλά ήταν πρακτική να κλείνουμε ξενοδοχεία στο εξωτερικό μέσω τουριστικών γραφείων, αλλά γρήγορα ξεκίνησε το ίντερνετ.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol @criuser last edited by

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Δεν ήταν έτσι το 1990 σε καμία περίπτωση.

                                          Απλά ήταν πρακτική να κλείνουμε ξενοδοχεία στο εξωτερικό μέσω τουριστικών γραφείων, αλλά γρήγορα ξεκίνησε το ίντερνετ.

                                          Μια χαρά έτσι ήταν απλά δεν το θυμάσαι. Η κατάσταση βελτιώθηκε μετά τη συνθήκη του Μαάστριχτ το 92 οπότε έβλεπαν ελληνικές πινακίδες και (αν τις αναγνώριζαν) περνούσαμε γρήγορα. Αλλά όλα τα υπόλοιπα παρέμειναν μέχρι το 2000, το ευρώ και την άνθηση του ίντερνετ. Απλά ως παππούδι όλα τα γεγονότα των τελευταίων 50 ετών έχουν ενωθεί στη μνήμη σου στο «τις προάλλες» 😁

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap @dettol last edited by

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Αχ ναι τι ωραία χρόνια. 150 δολάρια συνάλλαγμα το άτομο. Ουρές σε κάθε σύνορα για ψάξιμο και αλλαγή νομίσματος. Ψάχνοντας να βρεις στον τηλεφωνικό κατάλογο το ξενοδοχείο και να δεις αν έχουν δωμάτια. Να ανοίγεις και άντε να ξανά διπλώσεις τους χάρτες ψάχνοντας το παραμικρό στην πόλη που επισκεπτόσουν.
                                            Όντως πολύ ωραίες εποχές! Αντε να αναπολήσετε σε λίγο και τις εποχές του αποχωρητηρίου

                                            Απόλαυση. Να σε ρωτούν πώς θα πάνε κάπου, εσύ να μπερδεύεσαι, να τους στέλνεις σε λάθος κατεύθυνση και μετά να κρύβεσαι καθώς σε ψάχνουν.... Ωραίες εποχές.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 880
                                            • 881
                                            • 882
                                            • 883
                                            • 884
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 882 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr