-
Δε νομίζω ότι χωράει δεύτερη σκέψη.Φυσικα τη guilleta.,Ειδικά με αυτόν τον κινητήρα.
-
@kostis20 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Δε νομίζω ότι χωράει δεύτερη σκέψη.Φυσικα τη guilleta.,Ειδικά με αυτόν τον κινητήρα.
Να δώσω την giulietta ή να την κρατήσω;
-
Να τη κρατήσεις.
-
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
-
Ακομα θυσιάζεις εσύ; Τουλάχιστον έβρεξε;
-
Η αλήθεια είναι ότι το μπέρδεψες τώρα το πράγμα γιατί έδωσες ένα σημαντικό ποσό στο σέρβις.
Από τη στιγμή όμως που το ζητούμενό σου είναι c-suv τι να την κάνεις τη giulietta; Μήπως θα έπρεπε να σκεφτείς πως θα βολεύεσαι στην πόλη;
Σε καθαρά αστική χρήση το swift είναι πιο βολικό ειδικά για τη σύζυγο. Η giulietta θέλει ανοιχτό δρόμο και στροφές όπου εκεί θα πηγαίνεις με το καινούργιο ενώ έχει και περισσότερα χιλιόμετρα αν κατάλαβα σωστά.
Για καινούργιο τι σκέφτεσαι;
-
@lap said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Ακομα θυσιάζεις εσύ; Τουλάχιστον έβρεξε;
Ευτυχώς ή δυστυχώς, υπάρχουν πιο σοβαρά πράγματα στη ζωή, από την αγορά αυτοκινήτου, που αναγκαστικά πάνε πίσω τον προγραμματισμό
-
@green-power said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Η αλήθεια είναι ότι το μπέρδεψες τώρα το πράγμα γιατί έδωσες ένα σημαντικό ποσό στο σέρβις.
Από τη στιγμή όμως που το ζητούμενό σου είναι c-suv τι να την κάνεις τη giulietta; Μήπως θα έπρεπε να σκεφτείς πως θα βολεύεσαι στην πόλη;
Σε καθαρά αστική χρήση το swift είναι πιο βολικό ειδικά για τη σύζυγο. Η giulietta θέλει ανοιχτό δρόμο και στροφές όπου εκεί θα πηγαίνεις με το καινούργιο ενώ έχει και περισσότερα χιλιόμετρα αν κατάλαβα σωστά.
Για καινούργιο τι σκέφτεσαι;
Πολύ σωστά θυμάσαι, η giulietta έχει περί τα 130.000 χλμ. Επειδή όμως στην καθημερινότητά μου κάνω πολλά χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον, έλεγα μήπως κινηθώ σε ηλεκτρικό, έστω υβριδικό, για να γλιτώσω λίγα κάυσιμα. Η giulietta είναι μεν diesel, όχι από τα πιο οικονομικά πάντως.. Σκέφτομαι για csuv, ίσως και bsuv με παραχωρήσεις (οικογένεια με ένα παιδί)
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Αν είναι να κάνεις με το Ντήζελ ελάχιστα χιλιόμετρα δεν αξίζει να το κρατήσεις. Θεωρητικά θα σου βγάλει προβλήματα από την ακινησία. Το Swift είναι πιο ενδεδειγμένη λύση για αυτό που θες.
-
@billy84 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Αν είναι να κάνεις με το Ντήζελ ελάχιστα χιλιόμετρα δεν αξίζει να το κρατήσεις. Θεωρητικά θα σου βγάλει προβλήματα από την ακινησία. Το Swift είναι πιο ενδεδειγμένη λύση για αυτό που θες.
Σίγουρα η λογική επιτάσσει αυτό, απλώς λυπάμαι τα χρήματα που έχω δώσει. Το έχω πολύ προσεγμένο. Από την άλλη έχει πολύ πιο ακριβή συντήρηση από ό,τι περιμένα. Ο κουμπάρος μου με αντίστοιχης χρονολογίας civic diesel δίνει για αντίστοιχα σέρβις και αλλαγές αναλώσιμων γύρω στο 40% πιο κάτω (σε εξουσιοδοτημένο πάντα)
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Πολύ σωστά θυμάσαι, η giulietta έχει περί τα 130.000 χλμ. Επειδή όμως στην καθημερινότητά μου κάνω πολλά χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον, έλεγα μήπως κινηθώ σε ηλεκτρικό, έστω υβριδικό, για να γλιτώσω λίγα κάυσιμα. Η giulietta είναι μεν diesel, όχι από τα πιο οικονομικά πάντως.. Σκέφτομαι για csuv, ίσως και bsuv με παραχωρήσεις (οικογένεια με ένα παιδί)
Το ηλεκτρικό για πόλη είναι εντάξει το ίδιο και το υβριδικό. Στα ταξίδια νιώθεις μεγαλύτερη ασφάλεια με το υβριδικό στο θέμα της αυτονομίας. Εγώ θα προτιμούσα υβριδικό full hybrid.
Για την πρώτη περίπτωση να δεις τις επιδοτήσεις που τρέχουν σε BMW, VW, Ford, Volvo που ακόμα και αν δεν ισχύει το Κινούμαι Ηλεκτρικά εξασφαλίζεις πολύ μεγάλη έκπτωση.
-
@green-power said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Πολύ σωστά θυμάσαι, η giulietta έχει περί τα 130.000 χλμ. Επειδή όμως στην καθημερινότητά μου κάνω πολλά χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον, έλεγα μήπως κινηθώ σε ηλεκτρικό, έστω υβριδικό, για να γλιτώσω λίγα κάυσιμα. Η giulietta είναι μεν diesel, όχι από τα πιο οικονομικά πάντως.. Σκέφτομαι για csuv, ίσως και bsuv με παραχωρήσεις (οικογένεια με ένα παιδί)
Το ηλεκτρικό για πόλη είναι εντάξει το ίδιο και το υβριδικό. Στα ταξίδια νιώθεις μεγαλύτερη ασφάλεια με το υβριδικό στο θέμα της αυτονομίας. Εγώ θα προτιμούσα υβριδικό full hybrid.
Για την πρώτη περίπτωση να δεις τις επιδοτήσεις που τρέχουν σε BMW, VW, Ford, Volvo που ακόμα και αν δεν ισχύει το Κινούμαι Ηλεκτρικά εξασφαλίζεις πολύ μεγάλη έκπτωση.
Ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι μάλλον θα κινούμουν προς Japan μεριά αυτή τη φορά..
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@billy84 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Αν είναι να κάνεις με το Ντήζελ ελάχιστα χιλιόμετρα δεν αξίζει να το κρατήσεις. Θεωρητικά θα σου βγάλει προβλήματα από την ακινησία. Το Swift είναι πιο ενδεδειγμένη λύση για αυτό που θες.
Σίγουρα η λογική επιτάσσει αυτό, απλώς λυπάμαι τα χρήματα που έχω δώσει. Το έχω πολύ προσεγμένο. Από την άλλη έχει πολύ πιο ακριβή συντήρηση από ό,τι περιμένα. Ο κουμπάρος μου με αντίστοιχης χρονολογίας civic diesel δίνει για αντίστοιχα σέρβις και αλλαγές αναλώσιμων γύρω στο 40% πιο κάτω (σε εξουσιοδοτημένο πάντα)
Είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι και ωραίο αυτοκίνητο και το έχεις προσέξει όμως φοβάμαι πως τα έξοδα θα εκτοξευτούν από την ακινησία. Σκέψου μήπως τελικά αξίζει να συνεχίσεις έτσι όπως είσαι με αυτά τα 2 αυτοκίνητα.
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι μάλλον θα κινούμουν προς Japan μεριά αυτή τη φορά..
Η αλήθεια είναι ότι για χαμηλά πάγια έξοδα είναι η ιδανική επιλογή.
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Νομίζω αν αλλάξεις συνεργείο και πας σε καλά aftermarket ανταλλακτικά θα ρίξεις τη συντήρηση στο μισο
-
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Νομίζω αν αλλάξεις συνεργείο και πας σε καλά aftermarket ανταλλακτικά θα ρίξεις τη συντήρηση στο μισο
Η αλήθεια είναι ότι είμαι ικανοποιημένος απόλυτα από το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο). Και με aftermarket πάντως που ρωτάω πάντα και μο υδίνουν την εναλλακτική, η διαφορά είναι το πολύ 15-20 %. Γενικα΄έχει ακριβή συντήρηση η alfa romeo μετά τα πρώτα χρόνια. Το έχω ξαναζήσει με 147 tspark..
-
@billy84 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@billy84 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Αν είναι να κάνεις με το Ντήζελ ελάχιστα χιλιόμετρα δεν αξίζει να το κρατήσεις. Θεωρητικά θα σου βγάλει προβλήματα από την ακινησία. Το Swift είναι πιο ενδεδειγμένη λύση για αυτό που θες.
Σίγουρα η λογική επιτάσσει αυτό, απλώς λυπάμαι τα χρήματα που έχω δώσει. Το έχω πολύ προσεγμένο. Από την άλλη έχει πολύ πιο ακριβή συντήρηση από ό,τι περιμένα. Ο κουμπάρος μου με αντίστοιχης χρονολογίας civic diesel δίνει για αντίστοιχα σέρβις και αλλαγές αναλώσιμων γύρω στο 40% πιο κάτω (σε εξουσιοδοτημένο πάντα)
Είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι και ωραίο αυτοκίνητο και το έχεις προσέξει όμως φοβάμαι πως τα έξοδα θα εκτοξευτούν από την ακινησία. Σκέψου μήπως τελικά αξίζει να συνεχίσεις έτσι όπως είσαι με αυτά τα 2 αυτοκίνητα.
Θα ήθελα λίγο παραπάνω χώρους και πρακτικότητα είναι η αλήθεια. Επίσης, έχει φτάσει σε σημείο να μου κοστίζει αρκετά κατοστάρικα τον χρόνο η συντήρησή της. Την τελευταία τριετία, μαζί με τον ιμάντα, έχω δώσει πάνω από 2 χιλιάρικα απλώς για αναλώσιμα.. Αν συνεχίσει να ζητάει με αυτόν τον ρυθμό (έρχονται δίσκος πλατώ, αμορτισέρ και ποιος ξέρει τι άλλο), θα δουλευώ για να συντηρώ ένα αμάξι που θα πλησιάζει την 15ετία
-
Τα κρατάς και τα δύο και μένεις όπως είσαι!
Σε οποιοδήποτε άλλο σενάριο θα είσαι ζημιωμένος οικονομικά.
Ειδικά από τη στιγμή που είσαι ευχαριστημένος και από τα 2 για τη δουλειά που τα θέλεις, μένεις όπως είσαι.
Στο μέλλον, ανάλογα και με το τι θα βγάλουν τα αμάξια, πορεύεσαι ανάλογα.
Και εμένα με τρώει να πάρω ένα "γυαλιστερό" καινούργιο ηλεκτρικό αλλά όσο το σκέφτομαι πιο ώριμα τόσο κάθομαι στα αυγά μου.
Στο μέλλον βλέπουμε! -
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@billy84 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@billy84 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Αν είναι να κάνεις με το Ντήζελ ελάχιστα χιλιόμετρα δεν αξίζει να το κρατήσεις. Θεωρητικά θα σου βγάλει προβλήματα από την ακινησία. Το Swift είναι πιο ενδεδειγμένη λύση για αυτό που θες.
Σίγουρα η λογική επιτάσσει αυτό, απλώς λυπάμαι τα χρήματα που έχω δώσει. Το έχω πολύ προσεγμένο. Από την άλλη έχει πολύ πιο ακριβή συντήρηση από ό,τι περιμένα. Ο κουμπάρος μου με αντίστοιχης χρονολογίας civic diesel δίνει για αντίστοιχα σέρβις και αλλαγές αναλώσιμων γύρω στο 40% πιο κάτω (σε εξουσιοδοτημένο πάντα)
Είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι και ωραίο αυτοκίνητο και το έχεις προσέξει όμως φοβάμαι πως τα έξοδα θα εκτοξευτούν από την ακινησία. Σκέψου μήπως τελικά αξίζει να συνεχίσεις έτσι όπως είσαι με αυτά τα 2 αυτοκίνητα.
Θα ήθελα λίγο παραπάνω χώρους και πρακτικότητα είναι η αλήθεια. Επίσης, έχει φτάσει σε σημείο να μου κοστίζει αρκετά κατοστάρικα τον χρόνο η συντήρησή της. Την τελευταία τριετία, μαζί με τον ιμάντα, έχω δώσει πάνω από 2 χιλιάρικα απλώς για αναλώσιμα.. Αν συνεχίσει να ζητάει με αυτόν τον ρυθμό (έρχονται δίσκος πλατώ, αμορτισέρ και ποιος ξέρει τι άλλο), θα δουλευώ για να συντηρώ ένα αμάξι που θα πλησιάζει την 15ετία
Αυτά που αναφέρεις συμβαίνουν πάνω κάτω σε όλα τα αυτοκίνητα 15ετιας
-
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@billy84 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@billy84 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Αν είναι να κάνεις με το Ντήζελ ελάχιστα χιλιόμετρα δεν αξίζει να το κρατήσεις. Θεωρητικά θα σου βγάλει προβλήματα από την ακινησία. Το Swift είναι πιο ενδεδειγμένη λύση για αυτό που θες.
Σίγουρα η λογική επιτάσσει αυτό, απλώς λυπάμαι τα χρήματα που έχω δώσει. Το έχω πολύ προσεγμένο. Από την άλλη έχει πολύ πιο ακριβή συντήρηση από ό,τι περιμένα. Ο κουμπάρος μου με αντίστοιχης χρονολογίας civic diesel δίνει για αντίστοιχα σέρβις και αλλαγές αναλώσιμων γύρω στο 40% πιο κάτω (σε εξουσιοδοτημένο πάντα)
Είναι πραγματικά κρίμα γιατί είναι και ωραίο αυτοκίνητο και το έχεις προσέξει όμως φοβάμαι πως τα έξοδα θα εκτοξευτούν από την ακινησία. Σκέψου μήπως τελικά αξίζει να συνεχίσεις έτσι όπως είσαι με αυτά τα 2 αυτοκίνητα.
Θα ήθελα λίγο παραπάνω χώρους και πρακτικότητα είναι η αλήθεια. Επίσης, έχει φτάσει σε σημείο να μου κοστίζει αρκετά κατοστάρικα τον χρόνο η συντήρησή της. Την τελευταία τριετία, μαζί με τον ιμάντα, έχω δώσει πάνω από 2 χιλιάρικα απλώς για αναλώσιμα.. Αν συνεχίσει να ζητάει με αυτόν τον ρυθμό (έρχονται δίσκος πλατώ, αμορτισέρ και ποιος ξέρει τι άλλο), θα δουλευώ για να συντηρώ ένα αμάξι που θα πλησιάζει την 15ετία
Αυτά που αναφέρεις συμβαίνουν πάνω κάτω σε όλα τα αυτοκίνητα 15ετιας
Δεν έχεις καθόλου άδικο, αν και η αλήθεια είναι πως παρατσιμπάει η alfa romeo στα service, συγκρίνοντάς τα με ιαπωνικά αντίστοιχων κινητήρων και χιλιομέτρων (ακόμη και honda). Επειδή λοιπόν ήθελα λίγους χώρους παραπάνω, σκέφτομαι την αλλαγή, γιατί όσο και να' ναι ξινίζει σε όλους να δίνουν χιλιάρικα κάθε χρόνο για αυτοκίνητο που πλεόν έχει κα΄τω από 10.000 ονομαστική αξία..
Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί