-
Μπερδεύεις τα rex/reev με τα dual motor hybrids είναι δύο τελείως διαφορετικές τεχνολογίες, τα rex δουλεύουν αποκλειστικά με μπαταρία και όταν αυτή φτάσει στο 5% ο θερμικός μπαίνει σε λειτουργία με σταθερές σαλ και κρατάει σταθερή την τάση (δες πανυγήρι χωριού) με αποτέλεσμα να μην καταναλώνεται ενέργεια από την μπαταρία. Η σταθερή τάση δημιουργεί αρκετό ρεύμα για να κινηθεί ο traction motor με μειωμένη βέβαια απόδοση μέχρι να φτάσεις σε πρίζα. Είναι δηλαδή σύστημα ¨ασφαλείας". Τα dual motor έχουν γεννήτρια/inverter/traction motor και μπορούν να κινήσουν το όχημα και να φορτίσουν ταυτόχρονα την μπαταρία κάτι που δεν το κάνουν τα reev.
Το c10 συνεπώς είναι dual motor όχι reev και θα ήθελα να φάνε και αυτοί μια μηνυσούλα για παραπλάνηση.
-
https://carselectric.gr/i-geely-xeperna-tin-byd-me-to-plug-in-yvridiko-systima-em-i/
Μπαίνει στο παιχνίδι και η Geely
-
https://carselectric.gr/i-geely-xeperna-tin-byd-me-to-plug-in-yvridiko-systima-em-i/
Μπαίνει στο παιχνίδι και η Geely
ωω ρε φίλε, αυτοί θέλουν δασμούς άμεσα!
Έχουν πάρει παλιούς γιαπωνέζικους κινητήρες και κοτσάρουν κάτι αποδόσεις τύπου 46% οι οποίες δεν παίζουν με την καμία. Λες και πουλάνε φίλτρα νερού με την πιστοποιήση από το ίδρυμα gongfanglu. Οι legacy έχουν πρόβλημα.
-
-
Φυσικά το να δουλεύει με σταθερό ρυθμό επιτυγχάνουν μέγιστη απόδοση! Πλέον πολλά τέτοια μοτέρ-γεννήτριες έχουν φτάσει στο 44% θερμικής απόδοσης!
Εδώ ο Cadogan αναλύει τις απώλειες της διάταξης, δεν λαμβάνει βέβαια υπόψη του ότι ο θερμικός όντως θα δουλέψει σε πολύ υψηλή απόδοση.
Youtube Videoκαι εδώ ξεβρακώνει όλο το τμήμα marketing της Nissan για τις μλκιες που ισχυρίζονται και για τα διαγράμματά τους, https://www.youtube.com/watch?v=wz2DgcWvSNM
Στην αγγλία έχουν καταχωρηθεί μηνύσεις και βεβαιωθεί πρόστιμα στην Nissan για misleading διαφημίσεις. Τα ίδια τώρα βλέπω κάνουν και οι κινέζοι με την Leapmotor να βαφτίζει reev το σύστημά τους.
Τον cadogan αν και τον γουστάρω, δεν μπορώ να τον πάρω σοβαρά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με ηλεκτρισμό. Εχει αποδειχτεί μέγιστος hater. Δεν έχει πάντα άδικο, αλλά το πάει σε υπερθετικό βαθμό. Υποπτεύομαι ότι έχει να κάνει με το κοινό του (παππουδι αυτός, παππουδια και το κοινό του, που δεν δέχονται εύκολα κάτι διαφορετικό).
Οσο για το θέμα της κατανάλωσης, έχει ειπωθεί και από ελληνικά μέσα (ο σάμπας σίγουρα το είχε γράψει) ότι τα epower δεν έχουν τόσο χαμηλή κατανάλωση όσο τα υβριδικά Τογιοτα
-
Παππούς και εσύ που ξεχνάς!
Σβήσε την παράθεση βίντεο!
-
-
Την οδοντόβουρτσα σου να πάρεις και υγρό σαπουνι!
-
...
Τον cadogan αν και τον γουστάρω, δεν μπορώ να τον πάρω σοβαρά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με ηλεκτρισμό. Εχει αποδειχτεί μέγιστος hater. Δεν έχει πάντα άδικο, αλλά το πάει σε υπερθετικό βαθμό. Υποπτεύομαι ότι έχει να κάνει με το κοινό του (παππουδι αυτός, παππουδια και το κοινό του, που δεν δέχονται εύκολα κάτι διαφορετικό).
Οσο για το θέμα της κατανάλωσης, έχει ειπωθεί και από ελληνικά μέσα (ο σάμπας σίγουρα το είχε γράψει) ότι τα epower δεν έχουν τόσο χαμηλή κατανάλωση όσο τα υβριδικά Τογιοτα
Απάλευτος ο τύπος, όσες φορές είχα προσπαθήσει να δω το κλείνω στο δίλεπτο.
Πιο γραφικός και από τα ζαγοροχώρια, με υφάκι απόλυτης ξερολίασης.
Ότι καινούργιο και ότι δεν του αρέσει είναι αποτυχία και δεν έπρεπε καν να το δοκιμάσουν οι εταιρίες, αυτός μόνο ξέρει καλύτερα τι πρέπει να κάνουν.Σε ένα παράλληλο σύμπαν αν είχε βίντεο πριν 30-40-50 χρόνια, ό,τι θεωρούμε δεδομένο σήμερα θα το είχε βγάλει προφανώς άχρηστο τότε που παρουσιαζόταν πρώτη φορά.
-
Μπερδεύεις τα rex/reev με τα dual motor hybrids είναι δύο τελείως διαφορετικές τεχνολογίες, τα rex δουλεύουν αποκλειστικά με μπαταρία και όταν αυτή φτάσει στο 5% ο θερμικός μπαίνει σε λειτουργία με σταθερές σαλ και κρατάει σταθερή την τάση (δες πανυγήρι χωριού) με αποτέλεσμα να μην καταναλώνεται ενέργεια από την μπαταρία. Η σταθερή τάση δημιουργεί αρκετό ρεύμα για να κινηθεί ο traction motor με μειωμένη βέβαια απόδοση μέχρι να φτάσεις σε πρίζα. Είναι δηλαδή σύστημα ¨ασφαλείας". Τα dual motor έχουν γεννήτρια/inverter/traction motor και μπορούν να κινήσουν το όχημα και να φορτίσουν ταυτόχρονα την μπαταρία κάτι που δεν το κάνουν τα reev.
Το c10 συνεπώς είναι dual motor όχι reev και θα ήθελα να φάνε και αυτοί μια μηνυσούλα για παραπλάνηση.
Πάντως, στα μέσα ενημέρωσης αναφέρονται και οι δύο κατηγορίες ως REEV ή EREV. Δεν κρίνω αν είναι σωστό ή λάθος, απλώς το αναφέρω.
-
-
Θα συναρμολογούν το b10 στην Ισπανία; Θα ξεπουλήσουν.
Leapmotor