-
@ss_76 said in Αντίο δάσκαλε:
Το γεγονός ότι ακόμα κι σήμερα 10.04.2025 ΔΕΝ έχει γραφτεί τίποτα στο site των 4Τ, υπογραμμίζει το γεγονός ότι απλώς έχει μείνει ο τίτλος κι δυστυχώς αγνωμοσύνη
Νομίζω κάπου γράφτηκε ότι έχει τεχνικό θέμα το site και έχει να ανανεωθεί από 7 Απριλίου.
-
@ss_76 said in Αντίο δάσκαλε:
Το γεγονός ότι ακόμα κι σήμερα 10.04.2025 ΔΕΝ έχει γραφτεί τίποτα στο site των 4Τ, υπογραμμίζει το γεγονός ότι απλώς έχει μείνει ο τίτλος κι δυστυχώς αγνωμοσύνη
Για ακόμα μια φορά:
"Ο σεβασμός δεν είναι μετρήσιμος. Ο δικός μας για τον ΚΚ λοιπόν είναι σε επίπεδα όπως όταν έφυγε ο Πατέρας μας,
Σε κάθε περίπτωση όμως, μείνετε ψύχραιμοι και ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ
Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ 4Τ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΟΥΤΕ ΣΤΟ SITE ΟΥΤΕ ΣΤΑ Σόσιαλ media του περιοδικού
Μια στάλα ψυχραιμία -υπομονή και από τη μεριά μας, θα γίνουν τα πάντα όλα όπως ταιριάζει σε σπουδαίους"
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1646496503410304&set=a.107158257344144
-
Αν και έχω αποχωρήσει από το 4TF εδώ και χρόνια, μπήκα μόνο και μόνο για να γράψω και εγώ το "Αντίο" μου στον ΚΚ, εδώ στο μοναδικό "πνευματικό του παιδί" που έχει απομείνει.
Όπως πολλοί -ηντάρηδες που μεγαλώσαμε με 4Τ το '70 και το '80, έχει εντυπωθεί στην αυτοκινητιστική μας ψυχή όλο αυτό που σήμαιναν οι 4Τ για μας, από τότε τα παλιά τα χρόνια μέχρι και αρχές του '00. Μετά συνέβησαν όσα ξέρουμε όλοι ότι συνέβησαν και πλέον οι 4Τ δεν ήταν αυτό που ήταν....
Αντίο ΚΚ, θα θυμάμαι πάντα τη συμμετοχή μου και τη γνωριμία μας στο "Γίνε Οδηγός" (για όσους θυμούνται) και κάποιες ακόμα σκόρπιες συναντήσεις σε εκθέσεις και παρουσιάσεις.
-
Καλό ταξίδι δάσκαλε... Άνοιξες δρόμους στην Ελλάδα, όχι μόνο για τα θέματα του αυτοκινήτου, με ανοιχτούς ορίζοντες και ανοιχτά μυαλά... Τώρα θα είσαι εκεί πάνω στις πίστες του ουρανού, με την καλύτερη παρέα τώρα πια, τον Ένζο, τον Φάντζιο, το Σέννα και τόσους τόσους άλλους που αγάπησες και μας έκανες και εμάς να αγαπήσουμε, όχι μόνο για τον τρόπο που οδηγούσαν αλλά κυρίως για τον τρόπο που σκέφτονταν...
Με μεγάλη μου λύπη μόλις διαπίστωσα πως μια μέρα μετά, στο 4troxoi.gr δεν υπάρχει ούτε μια απλή αναφορά στο ιδρυτή τους και σε μια εμβληματική προσωπικότητα στο χώρο της δημοσιογραφίας και του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω το τρέχον ιδιοκτησιακό καθεστώς των 4 τροχών (και τις πιθανόν διαφορές που μπορεί να είχαν προκύψει με τον Καββαθά) αλλά όπως και να είναι 4τροχοί και Καββαθάς είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και είναι πολύ κρίμα που δεν τον τιμούν με κάποιο τρόπο. Ενδεικτικό ίσως της ελληνικής νοοτροπίας που με τόσο πάθος πολέμησε σε όλη του τη ζωή ο Κώστα Καββαθάς! Δεν πειράζει δάσκαλε, καλές βόλτες στις πίστες του παραδείσου... -
@the_ace said in Αντίο δάσκαλε:
Αντίο ΚΚ, θα θυμάμαι πάντα τη συμμετοχή μου και τη γνωριμία μας στο "Γίνε Οδηγός" (για όσους θυμούνται).
"Γίνε πρωταθλητής" λεγόταν και ήταν μια ωραία συνεργασία 4Τ-Toyota Hellas-Οδηγων που διέθεταν τα χωματινα Starlet/Yaris τους, στα τέλη του '90 αρχές 2000. Ο καλύτερος από αυτή τη πρωτοβουλία ο Λάμπρος Αθανασούλας, που κατάφερε να επαναλάβει την αντίστοιχη επιτυχία του ΣΧ στο Ακρόπολις το 2009.
Γενικά η εποχή '98-'06 ήταν απίστευτη για όσους διαβάζουμε ανάποδα το περιοδικό και ειδικά οι των ράλι, αφού οδηγήθηκαν όλα σχεδόν τα εργοστασιακά WRC αλλά και F2 αυτοκίνητα καθώς και τα κορυφαία ελληνικά αγωνιστικά από το περιοδικό. Μετά ξεκίνησε ο κατήφορος, αλλά είναι συνολικός για όλο τον ειδικό τύπο και απλά οι 4Τ βασιλεύουν στους μονόφθαλμους.
ΥΓ: Γίνονται που και που κάποιες δοκιμές αλλά είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τότε.
-
-
-
Από τον μακρινό Ιούλη του 2013, πραγματικά αποκαλυπτική συνέντευξη στον (προδήλως ανίδεο και ακατάλληλο για αυτή την δουλειά) Σαρημπαλίδη του Zougla TV.
Ο πληγωμένος, πολύ θυμωμένος, αλλά σε εξαιρετική - τότε - φόρμα, pilot μας λέει πολλά ... αξίζει να ακουστεί προσεκτικά ...
-
@argyn said in Αντίο δάσκαλε:
1744340905676-img_0219.jpegΌποιος και να έχει αυτή τη στιγμή τον έλεγχο του μπραντ "4Τ" απλά ζημίωσε την "περιουσία" του, την αξία του μπραντ αυτού, με το να μην αποτισει ΕΠΙΣΗΜΑ φόρο τιμής στον ξεχωριστό δημιουργό του.
Και κατά μία έννοια "τυχερός" ο πατέρας που πια δεν ζει να δει την κατάντια του παιδιού του.
Για τους περισσότερους από μας, μαζί με τον Καββαθά έσβησε και ότι το μπραντ αυτό αντιπροσώπευε, αν και για τον ίδιο μάλλον το πνευματικο παιδί του ήταν νεκρό από χρόνια.
Οι νεότεροι δεν ήξεραν ποτέ ΤΙ αντιπροσώπευε, ήταν μια ακόμη φίρμα απ το σωρό του ίντερνετ, που ένας γραφίστας φτιάχνει σε ένα μεροκάματο... -
Πάντως η ΠΤΗΣΗ μπήκε στον κόπο: https://flight.com.gr/kostas-kavvathas-pilot/
-
Για όποιον ενδιαφέρεται το https://www.facebook.com/@kavvathas/ είναι ακόμα ζωντανό ...
Κώστας Καββαθάς – Ο τελευταίος των Μοϊκανών
Ανδρών επιφανών, πάσα γη τάφος.Δεν ήταν μόνο ο καλύτερος δημοσιογράφος αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Ούτε μόνο ένας ρομαντικός των μηχανών, των αεροπλάνων και της επιστήμης. Ήταν ένας κανονικός homo universalis – ένας παθιασμένος με την τελειότητα, την αισθητική, το μέτρο και τη γνώση. Ένας Έλληνας που τα κατάφερε – παλεύοντας με θηρία, χωρίς πλάτες, χωρίς "κόμματα", χωρίς "εκδότες". Μόνος του. Με τη Σοφία του. Με μια γραφομηχανή, ένα Leica, μια Lancia Fulvia και μια ψυχή ακατέργαστη – σαν πεζούρα χειμωνιάτικη.
Ο Κώστας Καββαθάς δεν «έγραφε» – δημιουργούσε κόσμους. Τα δοκίμια του, ακόμα κι αν μιλούσαν για το τιμόνι μιας Citroën ή την ανάρτηση μιας Alfa, ήταν γεμάτα υπαρξιακή αγωνία, φιλοσοφία, ελληνική γη και πολιτισμό. Μιλούσαν για μας, για την Ελλάδα, για το «τι εστί ανήρ».
Με τις Τεχνικές Εκδόσεις δεν έκανε απλώς εκδοτική επανάσταση. Έχτισε έναν ολόκληρο πολιτισμό.
Το προφίλ της εταιρίας από το 1970 ως το 2008 γιατί είναι πολλοί αυτοί Που Δεν Γνωρίζουν τι έκαναν οι #Τεχνικές_Εκδόσεις###############
1970: Ο Κώστας και η Σοφία Καββαθά ιδρύουν την «ΤΕΧΝΙΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Ε.Π.Ε.» και εκδίδουν (τον Οκτώβριο του ίδιου έτους) το μηνιαίο περιοδικό «4ΤΡΟΧΟΙ».
1973: Ίδρυση της εταιρίας «ΤΕΧΝΙΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑΙ ΕΚΟΣΕΙΣ Ε.Π.Ε.» και έκδοση του περιοδικού «ΗΧΟΣ & Hi-Fi».
1974: Δημιουργία εργαστηρίου μετρήσεων και δοκιμών για τις ανάγκες του περιοδικού «ΗΧΟΣ & Hi-Fi».
1975: Κυκλοφορεί το περιοδικό για την Επιστήμη και την Επιστημονική φαντασία «ΑΝΑΛΟΓΙΟ».
1976: Έκδοση του περιοδικού «ΣΚΑΦΟΣ & ΘΑΛΑΣΣΑ».
1977: Έκδοση του περιοδικού «ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ»
1979: Έκδοση του διμηνιαίου περιοδικού «ΠΤΗΣΗ & Διάστημα».
1982: Ίδρυση της εταιρίας «ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε.» με συγχώνευση των δύο Ε.Π.Ε
1984: Προμήθεια ειδικών ηλεκτρονικών συσκευών για την μέτρηση των επιδόσεων αυτοκινήτων, για τις ανάγκες του περιοδικού «4ΤΡΟΧΟΙ».
1985: Κυκλοφορεί το περιοδικό «ΜΟΝΤΕΛΟ».
1987: Έκδοση των περιοδικών RAM και VIDEO INN σε συνεργασία με τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη.
1987: Έκδοση του περιοδικού «ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ TV».
1988: Αυτόνομη έκδοση του διμηνιαίου περιοδικού «2ΤΡΟΧΟΙ».
1989: Πρώτη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών τεχνολογιών στο τμήμα σελιδοποίησης και έκδοση του περιοδικού «ΓΕΥΣΗ».
1990: Το περιοδικό «ΠΤΗΣΗ & ΔΙΑΣΤΗΜΑ», κυκλοφορεί σε μηνιαία βάση.
1991: Κυκλοφορεί το περιοδικό «ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ».
1993: Δημιουργία του TechLink Bulleting Board System (BBS) με σκοπό την παροχή του υλικού των περιοδικών σε ηλεκτρονική μορφή.
1993: Δημιουργία του συστήματος ηλεκτρονικής διαχείρισης κειμένων και εικόνων Techlink. Δεύτερο παρόμοιο σύστημα στην Ελλάδα και ένα από τα πρώτα στον κόσμο.
1994: Παραγωγή Multimedia CD-ROM, η πρώτη παραγωγή παρόμοιου προϊόντος από εκδοτική εταιρία στο κόσμο.
1995: Σύνδεση του κόμβου Techlink με το διαδίκτυο και έναρξη της λειτουργίας του εξελιγμένου Web Server του TechLink.
1996: Επανέκδοση του περιοδικού «ΓΕΥΣΗ» σε τριμηνιαία βάση.
1997: Έναρξη λειτουργίας ολοκληρωμένου τμήματος Pre-Press.
1997: Παγκόσμια «πρωτιά» στο χώρο της on-line ενημέρωσης για τους αγώνες αυτοκινήτου. Στο Rally Acropolis υπάρχει real-time μετάδοση εικόνων και αποτελεσμάτων των ειδικών διαδρομών στο Διαδίκτυο.
1997: Η εταιρία μισθώνει χώρο στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου, με στόχο την μελλοντική ανάπτυξη εφαρμογών στον χώρο των πολυμέσων (Multimedia)
(Σημ Κ.Κ: Το "καθηγηταριό" δεν αποδέχτηκε την παρουσία μας με αποτέλεσμα η πρωτοβουλία να χαθεί στις ...στοές των ορυχείων!)
1997: Έκδοση του περιοδικού «2ο ΧΕΡΙ» (ένθετο στο περιοδικό «2ΤΡΟΧΟΙ»)
1998: Κυκλοφορεί η ελληνική έκδοση του αγγλικού περιοδικού «Computer Arts».
1998: Έκδοση του μηνιαίου περιοδικού «ΓΕΥΣΗ ΚΟΥΖΙΝΑ».
1998: Έναρξη λειτουργίας του ραδιοφωνικού σταθμού 94.4 FM Εν Λευκώ.
1998: Υποβολή πρότασης για υπαγωγή στην ενέργεια «ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΡΓΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ» του ΕΒΠ, και έγκριση επιχορήγησης για ανάπτυξη on-line CD Shop στο Internet με χρήση τεχνολογιών EDI (Electronic Data Interchange), e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο), Web-EDI.
1998: Συμμετοχή κατά 40% στο μετοχικό κεφάλαιο της λιθογραφικής μονάδας «ΑΛΦΑ ΠΡΕΣ Α.Ε.»
1999: Συμμετοχή (11%) στο νέο πρακτορείο διανομής τύπου, με την επωνυμία «ΕΥΡΩΠΗ Α.Ε.»
14-18 Ιανουαρίου 2000: Δημόσια Εγγραφή της εταιρίας στην Παράλληλη Αγορά του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών
2000: Υπογραφή 7ετούς συμφωνίας με το BBC για την αναμετάδοση από τον 94.4 FM Εν Λευκώ του αγγλόφωνου προγράμματος του BBC World Service.
2000: Έκδοση του διμηνιαίου περιοδικού «ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑ-Ανθολόγιο».
2000: Έναρξη και λειτουργία του 4Τ-SAFETRACK, του 1ου Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Οδήγησης.
2000 Το περιοδικό Echo and artis.
2001: Συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο των εταιριών «ΗIGHSIDING A.E.» (κατά 35%) και «VISION PRESS A.E.» (κατά 36%).
2001: Συμμετοχή (κατά 35%) στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας «ΤΕΧΝΟΚΙΝΗΣΗ Α.Ε.» που εκδίδει το μηνιαίο περιοδικό «FORMULA 1» και το εβδομαδιαίο περιοδικό «Οδηγώντας», που κυκλοφορεί κάθε Σάββατο ως ένθετο στην οικονομική εφημερίδα Ισοτιμία.
(Σημ ΚΚ: Μεγάλο ατόπημα)
Από το 2001 και μετά η ιστορία των Τ.Ε δεν πήγε καλά –λόγω της συμμετοχής της Εταιρίας (κατά 40%) στο μετοχικό κεφάλαιο του λιθογραφείου της Άλφα Πρες και στα όσα εγκληματικά συνέβησαν εκεί απ' τους Διεθύνοντας Συμβούλους)
Οι τεράστιες οικονομικές υποχρεώσεις προς τις τράπεζες και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς, που δημιούργησε η «διαχείριση» του λιθογραφείου οδήγησαν την εταιρία σε καθοδική τροχιά. Πολλά από τα περιοδικά που, πρώτοι εκδώσαμε στην Ελλάδα, αναγκάστηκαν να αναστείλουν τη λειτουργία ή να πουληθούν.
Λόγω των ανωτέρω το 2006 η «Εκδόσεις Λυμπέρη Α.Ε» απόκτησε το 33,33% του μετοχικού κεφαλαίου (το 31,638 ανήκει στους Κώστα και Σοφία Καββαθά και το υπόλοιπο στο επενδυτικό κοινό). Μαζί με τις Τ.Ε «έφυγε» και ο Ρ/Σ «Εν Λευκώ»)
###############Ο Κώστας Καββαθάς δεν ήταν μόνος. Είχε στρατιές αναγνωστών που διάβαζαν κάθε του λέξη σαν ευαγγέλιο. Μαθητές του, θαυμαστές, απλοί αναγνώστες, εραστές της μηχανολογίας, της γλώσσας, της αισθητικής.
Τον ευχαριστούμε. Για όλα. Για τις λέξεις, τις σελίδες, τη μαχητικότητα, την επιμονή να μην γίνει «περιοδικάκιας», την ελευθερία που μας δίδαξε χωρίς ποτέ να την πουλήσει.
Ανδρών επιφανών, πάσα γη τάφος.
Αλλά για τον Καββαθά… τόπος του είναι τα χιλιόμετρα της Εθνικής, ο ήχος από τις Webers μιας Fulvia, το κύμα του Σαρωνικού, η στροφή στο Ρεγγίνι, και τα πρόσωπα χιλιάδων παιδιών που άναψε μέσα τους τη φλόγα για ό,τι έχει ψυχή, τεχνολογία και ομορφιά.
Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ θα είσαι μέσα στις καρδιές μας !️
-
@piliourits said in Αντίο δάσκαλε:
Όποιος και να έχει αυτή τη στιγμή τον έλεγχο του μπραντ "4Τ" απλά ζημίωσε την "περιουσία" του, την αξία του μπραντ αυτού, με το να μην αποτισει ΕΠΙΣΗΜΑ φόρο τιμής στον ξεχωριστό δημιουργό του.
Βρίσκεται σε στάδιο μεταβίβασης του ιδιοκτησιακού καθεστώτος. Ακόμα και που λειτουργεί το site και το forum είναι θαύμα. Χθες το απόγευμα είχε δοθεί εντολή από τον ως τώρα ιδιοκτήτη να κλείσουν, και για αυτό έπεσαν για 3 ώρες. Επιτεύχθηκε ένας συμβιβασμός με την εταιρεία που έχει τον server και ξανάνοιξαν, χωρίς όμως να ανεβαίνουν νέες ειδήσεις. Αν δείτε, η τελευταία είδηση γράφηκε στις 7/4. Δεν είναι λοιπόν θέμα αδιαφορίας εκ μέρους των στελεχών των 4Τ, αλλά καθαρά θέμα αλλαγής του ιδιοκτησιακού που εμποδίζει κάθε κίνηση.
RIP Δάσκαλε ΚΚ. Σπουδαίος, παρά τον πολύ δύσκολο χαρακτήρα και τα πολλά διαχειριστικά λάθη. Αλλά δεν είναι τώρα ώρα για τέτοιες αναλύσεις. Τώρα τιμούμε τον πρωτοπόρο δημοσιογράφο και εκδότη.
-
Άντε με το καλό ... https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kostas-kavvathas-1939-2025/
-
... Η επιτηδευμένη ...
Μια κηδεία Μυστικός Δείπνος (κηδεία Κώστα Καββαθά)
... Και η ρεπορταζιακή εκδοχή ...
Βυτινέικα Πύργου: Σε μικρό κύκλο η κηδεία του Κώστα Καββαθά
... Ενός αποχαιρετισμού κατώτερου του μεγέθους του και των περιστάσεων ... Τρείς και ο κούκος εν ολίγοις (ευσχήμως "Ούτε παρουσίες, ούτε απουσίες. Να είμαστε γεροί να τον θυμόμαστε") γιατί όλοι μας, παλιοί αναγνώστες ή ότι άλλο, 'είχαμε δουλειά', 'που να τρέχουμε τώρα' κτλ κτλ
Κατά τα λοιπά όσοι τυμβωρύχοι ανατρέξετε στα σχόλια του https://www.facebook.com/stratis.chatzipanagiotou.3 ή του https://www.facebook.com/@kavvathas/ με ανίερη ορμή σκύλευσης και διάθεση κλειδαρότρυπας - όπως εγώ - έχετε υπόψη σας ότι το "“Η Μαστόρισσα" των 4Τ. … τι άλλο θα διαβάσουμε, τέτοιες ημέρες;" αφορά στο https://www.protagon.gr/apopseis/kwstas-kavvathas-apoxairetismos-ek-vathewn-44343125943
-
Να ρωτήσω,η σύζυγος του Σοφία έχει πεθανει
-
@dimitrioskosmas said in Αντίο δάσκαλε:
Να ρωτήσω,η σύζυγος του Σοφία έχει πεθανει
Νομίζω πως πριν 1-2 χρόνια τον χώρισε, κάπου το είπε σε μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του , πως είναι ολομόναχος.
Κάτι λέει και η Ρέα Βιτάλη στο άρθρο της για κάποιο Ιούδα στην κηδεία του , ίσως να εννοεί την Σοφία.
-
Παιδιά υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν έχουν βγει στο φως και δεν είναι η ώρα τώρα, και ίσως να μην υπάρχει και λόγος να βγούνε ποτέ. Ο νεκρός δεδικαίωται, λένε. Ας πούμε απλά ότι δεν ισχύει το ότι του γύρισαν την πλάτη οι παλαιοί συνεργάτες του... Αυτά περί τυμβωρυχίας.
Η Σόφη έφυγε όταν ο Καββαθάς την έδιωξε σε έναν καυγά, πάνω σε ένα τραπέζι με φίλους. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν θέλω να πω, σεβόμενος τον νεκρό.
Αντί να κυνηγάμε ανεμόμυλους και φανταστικούς εχθρούς, καλύτερο θα ήταν να εξυμνούμε τα κατορθώματα του ΚΚ.
ΥΓ: Μη μιλήσω για την ΡΒ...
-
@vagkirk said in Αντίο δάσκαλε:
Κάτι λέει και η Ρέα Βιτάλη στο άρθρο της για κάποιο Ιούδα στην κηδεία του , ίσως να εννοεί την Σοφία.
Ντεντέκτιβ δεν είμαι και εσωτερική πληροφόρηση δεν έχω όμως από τα συμφραζόμενα και τις εκατέρωθεν δηλώσεις περί/του 2013 προκύπτει ότι εννοεί τον Στρατισίνο.
-
@realzeus said in Αντίο δάσκαλε:
ΥΓ: Μη μιλήσω για την ΡΒ...
Η οποία φαίνεται να είναι, ή τέλος πάντων να σχετίζεται, με την μεταθανάτια διαχείριση του https://www.facebook.com/@kavvathas/
-
Ακριβώς... Για κάποιον λόγο ο ΚΚ την εμπιστεύθηκε.
Αντίο δάσκαλε