Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 443
    • 444
    • 445
    • 446
    • 447
    • 448
    • 445 / 448
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    77
    8954
    203996
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg @redonto last edited by

      @redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      Έχει δοκιμάσει κανένας cyclon magma syn ultra 5-30 ή mannol 5-30 και να μας πει την γνώμη του? Έχουν αρκετά καλή τιμή σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως τα total που βάζω ας πούμε, από ποιότητα είναι εντάξει?

      Είχα πάρει mannol 10-60 και 0w40
      Για το 0-40 έχω να πω ότι είναι λεπτό 40αρι και φαίνεται να μην άντεχε σχετικά σύντομα σε σχέση με ένα 10-40 100% συνθετικό της mobil.
      Ρελαντί στο D πίεση λαδιού 0,8-0,9-1 ενώ το άλλο ποτέ κάτω από 1 bar όσα χιλιόμετρα και αν είχε.

      R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        otso last edited by otso

        @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

        cyclon

        Επ ευκαιρεια , επειδη τα χρησιμοποιημενα λαδια απο τα συνεργεια της περιοχης τα μαζευει η cyclon , οι μηχανικοι της περιοχης τα αποφευγουν οπως ο διαβολος το λιβανι , και κυκλοφορουν φημες οτι ειναι ανακυκλωμενα και γι αυτο υποδεεστερα .
        Μπορει να συμβαινει αυτο ; κι αν συμβαινει ειναι λογος που τα κανει υποδεεστερα απο ενα πρωτογενες ορυκτελαιο ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          redonto @w202-amg last edited by

          @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

          @redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

          Έχει δοκιμάσει κανένας cyclon magma syn ultra 5-30 ή mannol 5-30 και να μας πει την γνώμη του? Έχουν αρκετά καλή τιμή σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως τα total που βάζω ας πούμε, από ποιότητα είναι εντάξει?

          Είχα πάρει mannol 10-60 και 0w40
          Για το 0-40 έχω να πω ότι είναι λεπτό 40αρι και φαίνεται να μην άντεχε σχετικά σύντομα σε σχέση με ένα 10-40 100% συνθετικό της mobil.
          Ρελαντί στο D πίεση λαδιού 0,8-0,9-1 ενώ το άλλο ποτέ κάτω από 1 bar όσα χιλιόμετρα και αν είχε.

          Στα 5-30 ποια θεωρείται value for money επιλογή? Τελευταία βάζω total που τα δουλεύει ο μάστορας που πηγαίνω, τα θεωρεί καλά.

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg @redonto last edited by

            @redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

            @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

            @redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

            Έχει δοκιμάσει κανένας cyclon magma syn ultra 5-30 ή mannol 5-30 και να μας πει την γνώμη του? Έχουν αρκετά καλή τιμή σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως τα total που βάζω ας πούμε, από ποιότητα είναι εντάξει?

            Είχα πάρει mannol 10-60 και 0w40
            Για το 0-40 έχω να πω ότι είναι λεπτό 40αρι και φαίνεται να μην άντεχε σχετικά σύντομα σε σχέση με ένα 10-40 100% συνθετικό της mobil.
            Ρελαντί στο D πίεση λαδιού 0,8-0,9-1 ενώ το άλλο ποτέ κάτω από 1 bar όσα χιλιόμετρα και αν είχε.

            Στα 5-30 ποια θεωρείται value for money επιλογή? Τελευταία βάζω total που τα δουλεύει ο μάστορας που πηγαίνω, τα θεωρεί καλά.

            Εξαρτάται βενζίνη,diesel ,dpf? Αυτοκίνητο?

            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              redonto @w202-amg last edited by

              @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

              @redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

              @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

              @redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

              Έχει δοκιμάσει κανένας cyclon magma syn ultra 5-30 ή mannol 5-30 και να μας πει την γνώμη του? Έχουν αρκετά καλή τιμή σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως τα total που βάζω ας πούμε, από ποιότητα είναι εντάξει?

              Είχα πάρει mannol 10-60 και 0w40
              Για το 0-40 έχω να πω ότι είναι λεπτό 40αρι και φαίνεται να μην άντεχε σχετικά σύντομα σε σχέση με ένα 10-40 100% συνθετικό της mobil.
              Ρελαντί στο D πίεση λαδιού 0,8-0,9-1 ενώ το άλλο ποτέ κάτω από 1 bar όσα χιλιόμετρα και αν είχε.

              Στα 5-30 ποια θεωρείται value for money επιλογή? Τελευταία βάζω total που τα δουλεύει ο μάστορας που πηγαίνω, τα θεωρεί καλά.

              Εξαρτάται βενζίνη,diesel ,dpf? Αυτοκίνητο?

              υγραέριο-βενζίνη corolla 20ετιας 350.000χλμ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits last edited by

                Youtube Video

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Ωραίος ο μηχανικός του Hollywood
                  Οι κατασκευαστές που αναφέρει πουλάνε 80% λίζινγκ τα πανάκριβα status symbol αυτοκίνητα τους που περνάνε συνήθως την ζωή τους πηγαίνοντας με τα όρια (πόλης) για ψώνια και καφέ .

                  Δυσμενείς συνθήκες σιγά μην προλαβαίνουν να ζεστάνουν υγρά και να δουλέψουν έστω και 5% του χρόνου ζωής τους ιδανικά...

                  Αυτός που θα το πάρει 2ο χέρι αν είναι γνώστης και το θέλει για καμμιά πίστα θα στέλνει δείγματα από τα λάδια για να δει τι γίνεται και θα πράξει ανάλογα .

                  Αν όμως και αυτός το θέλει για εφέ και φιγούρα ,εεε τότε στον τρίτο στην σειρά ,youtuber συνήθως, σκάει ο στρόφαλος στο Μ, το διπλοσύμπλεκτο στο GTR ακόμα και τα amg βγαίνουν σάπια ...

                  Έτσι σου βγαίνει το όνομα και αντε να το συμμαζέψεις με ανακλήσεις και τεχνικές οδηγίες ... κάτι ξέρει η ferrari που πουλάει μόνο με συστάσεις 😇

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • W
                    wantone @alexandros-k last edited by

                    @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    Α γι αυτο δεν τα αλλαζουν? Για το περιβαλλον?
                    Η βενζινη κανει καλο , τα λαδια μας πειραξαν ?

                    το εγραψα ποιο πανω και για αυτο. το ενδιαφερον των εταιρειων ειναι να ειναι σε καλη κατασταση το αμαξι την 4ετια, εχουν κανει μελετες με το να αλλαζεις καθε 2 χρονια δεν εχει θεμα. Αυτο γιατι τα ξαναπουλανε τα αμαξια στην 4ετια. Οι περισσοτεροι πελατες της εταιρειας τα αγοραζουν και σε μερικα χρονια τα αλλαζουν η ληζινγκ/μπαλονι κλπ Μετα τα πουλανε οι Σπανοι και οι Σφακιανακηδες σαν μεταχειρα και μετα τα 7 χρονια δεν τα ξαναβλεπουν ποτε στα επισημα συνεργεια.

                    Αν σε ενδιαφερει να σου εξηγησω πως δουλευει η αυτοκινητοβιομηχανια. Δεν τους ενδιαφερει να αντεξει το αμαξι 30 χρονια. Μεχρι 11 χρονια ειναι υποχρεωμενοι να το υποστηριζουν. Αν αντεχαν τα αμαξια 30 χρονια ποιος θα αγοραζε καινουρια; Η BMW ειναι απο τις λιγες εταιρειες που εχει ανταλλακτικα για τα αμαξια της ακομα και αν ειναι 40 χρονων. Οι περισσοτεροι αλλοι τα παρατανε γρηγορα.

                    Το ειπα κι εγω κι ο Σπυρος πριν απο σενα και δεν καταλαβαινω γιατι το επαναλαμβανεις. Στα 3-4 χρονια του λιζινγκ δεν παθαινει κατι , εκτος απο μια παραπανω φθορα .
                    Επειδη ομως δεν τα εχουν ολοι λιγινγκ ή τα αγοραζουν μετα απο λιζινγκ καλο ειναι να ξερουν τι να περιμενουν . Γι αυτο τα γραφω.
                    Ποσο πιο απλα να το πω? Την επομενη θα αρχισω απο την αλφα βητα για να καταλαβαινουν ολοι

                    ο καθενας αλλαζει οποτε θελει. ενας αλλαξε στο καινουριο αμαζι στα 1000 χμ για να φυγουν τα ρινισματα μετα στον 1ο χρονο με τα ακριβοτερα λαδια στην αγορα και στον 1.5 χρονο το πουλησε. Ουτε Μ αμαξι να ηταν. Ηταν ενα ταπεινο 1.5 Β38.

                    Αν και ασχετο, προτιμουσα να παρω αυτο , παρα ενα λιζινγκ που αλλαζει στα 30

                    εγω κανενα απο τα δυο. επισης ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι ευαισθητος στις προαναφλεξεις μην σου πω ποιο σημαντικο ειναι η ποιοτητα της βενζινης παρα το λαδι.

                    Τοτε θελει SP

                    τι?

                    σε στοκ μορφη τον προστατευει το λογισμικο γιαυτο κιολας ειναι τοσο detuned. αν του βαλεις προγραμμα πρεπει να προσεχεις πολυ.

                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster @wantone last edited by

                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                      Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                      Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                      Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                      Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                      Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                      Εγω επιμενω?
                      Καλα οτι πεις

                      εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                      Μόνο τότε και μόνο αν έχεις σπουδάσει μηχανολογία !
                      ΔΙΑΔΩΣΤΕ !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @wantone last edited by

                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                        Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                        Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                        Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                        Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                        Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                        Εγω επιμενω?
                        Καλα οτι πεις

                        εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                        Ποιο ειναι το νοημα ? Αμα ειναι να παρω ενα για να μπω στο νοημα δηλαδη

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @wantone last edited by

                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          Α γι αυτο δεν τα αλλαζουν? Για το περιβαλλον?
                          Η βενζινη κανει καλο , τα λαδια μας πειραξαν ?

                          το εγραψα ποιο πανω και για αυτο. το ενδιαφερον των εταιρειων ειναι να ειναι σε καλη κατασταση το αμαξι την 4ετια, εχουν κανει μελετες με το να αλλαζεις καθε 2 χρονια δεν εχει θεμα. Αυτο γιατι τα ξαναπουλανε τα αμαξια στην 4ετια. Οι περισσοτεροι πελατες της εταιρειας τα αγοραζουν και σε μερικα χρονια τα αλλαζουν η ληζινγκ/μπαλονι κλπ Μετα τα πουλανε οι Σπανοι και οι Σφακιανακηδες σαν μεταχειρα και μετα τα 7 χρονια δεν τα ξαναβλεπουν ποτε στα επισημα συνεργεια.

                          Αν σε ενδιαφερει να σου εξηγησω πως δουλευει η αυτοκινητοβιομηχανια. Δεν τους ενδιαφερει να αντεξει το αμαξι 30 χρονια. Μεχρι 11 χρονια ειναι υποχρεωμενοι να το υποστηριζουν. Αν αντεχαν τα αμαξια 30 χρονια ποιος θα αγοραζε καινουρια; Η BMW ειναι απο τις λιγες εταιρειες που εχει ανταλλακτικα για τα αμαξια της ακομα και αν ειναι 40 χρονων. Οι περισσοτεροι αλλοι τα παρατανε γρηγορα.

                          Το ειπα κι εγω κι ο Σπυρος πριν απο σενα και δεν καταλαβαινω γιατι το επαναλαμβανεις. Στα 3-4 χρονια του λιζινγκ δεν παθαινει κατι , εκτος απο μια παραπανω φθορα .
                          Επειδη ομως δεν τα εχουν ολοι λιγινγκ ή τα αγοραζουν μετα απο λιζινγκ καλο ειναι να ξερουν τι να περιμενουν . Γι αυτο τα γραφω.
                          Ποσο πιο απλα να το πω? Την επομενη θα αρχισω απο την αλφα βητα για να καταλαβαινουν ολοι

                          ο καθενας αλλαζει οποτε θελει. ενας αλλαξε στο καινουριο αμαζι στα 1000 χμ για να φυγουν τα ρινισματα μετα στον 1ο χρονο με τα ακριβοτερα λαδια στην αγορα και στον 1.5 χρονο το πουλησε. Ουτε Μ αμαξι να ηταν. Ηταν ενα ταπεινο 1.5 Β38.

                          Αν και ασχετο, προτιμουσα να παρω αυτο , παρα ενα λιζινγκ που αλλαζει στα 30

                          εγω κανενα απο τα δυο. επισης ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι ευαισθητος στις προαναφλεξεις μην σου πω ποιο σημαντικο ειναι η ποιοτητα της βενζινης παρα το λαδι.

                          Τοτε θελει SP

                          τι?

                          σε στοκ μορφη τον προστατευει το λογισμικο γιαυτο κιολας ειναι τοσο detuned. αν του βαλεις προγραμμα πρεπει να προσεχεις πολυ.

                          API SP λιπαντικο , Ειναι κατα του LSPI

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wantone @alexandros-k last edited by

                            @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                            Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                            Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                            Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                            Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                            Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                            Εγω επιμενω?
                            Καλα οτι πεις

                            εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                            Ποιο ειναι το νοημα ? Αμα ειναι να παρω ενα για να μπω στο νοημα δηλαδη

                            Παρε να εχει νοημα και η συμμετοχη στο νημα.

                            alexandros-k R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • alexandros-k
                              alexandros-k @wantone last edited by

                              @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                              Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                              Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                              Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                              Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                              Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                              Εγω επιμενω?
                              Καλα οτι πεις

                              εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                              Ποιο ειναι το νοημα ? Αμα ειναι να παρω ενα για να μπω στο νοημα δηλαδη

                              Παρε να εχει νοημα και η συμμετοχη στο νημα.

                              Ναι συγνωμη , αλλά φορα θα σου ζηταω την αδεια πριν μπω

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster @wantone last edited by

                                @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                                Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                                Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                                Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                                Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                                Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                                Εγω επιμενω?
                                Καλα οτι πεις

                                εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                                Ποιο ειναι το νοημα ? Αμα ειναι να παρω ενα για να μπω στο νοημα δηλαδη

                                Παρε να εχει νοημα και η συμμετοχη στο νημα.

                                Για να συμμετάσχεις σε ένα νήμα πρέπει να έχεις το αντίστοιχο ιχ ;
                                Τόσο εσύ γιατί μας τα έχεις κάνει ζέπελιν στο νήμα της τεσλα κλπ ;

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @alexandros-k last edited by

                                  @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                                  Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                                  Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                                  Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                                  Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                                  Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                                  Εγω επιμενω?
                                  Καλα οτι πεις

                                  εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                                  Ποιο ειναι το νοημα ? Αμα ειναι να παρω ενα για να μπω στο νοημα δηλαδη

                                  Παρε να εχει νοημα και η συμμετοχη στο νημα.

                                  Ναι συγνωμη , αλλά φορα θα σου ζηταω την αδεια πριν μπω

                                  Καθε νημα ειναι κυριως για τους κατοχους. Εχει συζητηθει και σε αλλα θεματα. Αν γραφει συνεχως ο καθενας μη κατοχος χωρις να ξερει το καθε αμαξι δημιουργειται πολυ θορυβος.

                                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                                    Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                                    Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                                    Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                                    Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                                    Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                                    Εγω επιμενω?
                                    Καλα οτι πεις

                                    εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                                    Ποιο ειναι το νοημα ? Αμα ειναι να παρω ενα για να μπω στο νοημα δηλαδη

                                    Παρε να εχει νοημα και η συμμετοχη στο νημα.

                                    Για να συμμετάσχεις σε ένα νήμα πρέπει να έχεις το αντίστοιχο ιχ ;
                                    Τόσο εσύ γιατί μας τα έχεις κάνει ζέπελιν στο νήμα της τεσλα κλπ ;

                                    Σπανια γραφω στο συγκεκριμενο. Ουτε θυμαμαι ποτε εγραψα τελευταια φορα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k @wantone last edited by

                                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                                      Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                                      Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                                      Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                                      Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                                      Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                                      Εγω επιμενω?
                                      Καλα οτι πεις

                                      εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                                      Ποιο ειναι το νοημα ? Αμα ειναι να παρω ενα για να μπω στο νοημα δηλαδη

                                      Παρε να εχει νοημα και η συμμετοχη στο νημα.

                                      Ναι συγνωμη , αλλά φορα θα σου ζηταω την αδεια πριν μπω

                                      Καθε νημα ειναι κυριως για τους κατοχους. Εχει συζητηθει και σε αλλα θεματα. Αν γραφει συνεχως ο καθενας μη κατοχος χωρις να ξερει το καθε αμαξι δημιουργειται πολυ θορυβος.

                                      Βασικα τον αχρειαστο και ανεφ ουσιας θορυβο τον εκανες εσυ , αλλά δεν ηθελα να στο πω τοση ωρα για να μην σε θίξω

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wantone @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                                        Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                                        Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                                        Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                                        Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                                        Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                                        Εγω επιμενω?
                                        Καλα οτι πεις

                                        εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                                        Ποιο ειναι το νοημα ? Αμα ειναι να παρω ενα για να μπω στο νοημα δηλαδη

                                        Παρε να εχει νοημα και η συμμετοχη στο νημα.

                                        Ναι συγνωμη , αλλά φορα θα σου ζηταω την αδεια πριν μπω

                                        Καθε νημα ειναι κυριως για τους κατοχους. Εχει συζητηθει και σε αλλα θεματα. Αν γραφει συνεχως ο καθενας μη κατοχος χωρις να ξερει το καθε αμαξι δημιουργειται πολυ θορυβος.

                                        Βασικα τον αχρειαστο και ανεφ ουσιας θορυβο τον εκανες εσυ , αλλά δεν ηθελα να στο πω τοση ωρα για να μην σε θίξω

                                        το ιδιο θα πω και για σενα

                                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k @wantone last edited by

                                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

                                          Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
                                          Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

                                          Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

                                          Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

                                          Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

                                          Εγω επιμενω?
                                          Καλα οτι πεις

                                          εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

                                          Ποιο ειναι το νοημα ? Αμα ειναι να παρω ενα για να μπω στο νοημα δηλαδη

                                          Παρε να εχει νοημα και η συμμετοχη στο νημα.

                                          Ναι συγνωμη , αλλά φορα θα σου ζηταω την αδεια πριν μπω

                                          Καθε νημα ειναι κυριως για τους κατοχους. Εχει συζητηθει και σε αλλα θεματα. Αν γραφει συνεχως ο καθενας μη κατοχος χωρις να ξερει το καθε αμαξι δημιουργειται πολυ θορυβος.

                                          Βασικα τον αχρειαστο και ανεφ ουσιας θορυβο τον εκανες εσυ , αλλά δεν ηθελα να στο πω τοση ωρα για να μην σε θίξω

                                          το ιδιο θα πω και για σενα

                                          Ευχαριστω .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            Green Power last edited by

                                            Το ερώτημα είναι ένα. Θέλει να το κρατήσει ή να το δώσει;

                                            Αν είναι να το δώσει και μια φορά στα τρία χρόνια να αλλάξει λάδια αδιάφορο είναι.

                                            Αν είναι όμως να το κρατήσει τα λάδια είναι καλύτερο να τα αλλάζει ανά έτος. Μόνο καλό κάνει στον κινητήρα δεν χρειάζεται να έχεις γνώσεις μηχανολογίας για να το καταλάβεις.

                                            Ακόμα και στην μεταπώληση πλεονέκτημα είναι διότι θα έχει πλήρες βιβλίο σέρβις. Άντε να εξηγήσεις στον υποψήφιο αγοραστή και στον μηχανικό του για τα longlife απλά θα σε προσπεράσει και θα πάει στον επόμενο που θα τα αλλάζει ετησίως.

                                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 443
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 446
                                            • 447
                                            • 448
                                            • 445 / 448
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr