@andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
@redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
@skullone said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
@redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:
Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?Είναι συχνή αιτία η υπερθέρμανση. Μπορεί να σου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης κι έτσι να μη δίνει εντολή να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Μπορεί να έχει υπάρξει διαρροή στο ψυγείο ή στις σωληνώσεις του και να'χεις μείνει από παραφλού. Μπορεί να έχει χαλάσει το βεντιλατέρ. Εγώ πάντως, όταν μου κάηκε η φλάντζα σε δικό μου αυτοκίνητο λόγω διαρροής παραφλού, άλλαξα και το θερμοστάτη.
Αν βρεις την αιτία του προβλήματος, το λύνεις. Στη δική μου περίπτωση δεν υπήρχε διαρροή από πουθενά, ούτε είχε πρόβλημα ο θερμοστάτης. Ανέβασε θερμοκρασία λόγω καμμένης φλάτζας. Γιατί κάηκε η φλάτζα? Επειδή ανέβασε θερμοκρασία. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα?
Μπορεί να ήρθε η ώρα της φλάντζας και να μη στεγανοποιούσε πια. Αναλώσιμη είναι κι αυτή, δεν κρατάει για πάντα. Ή μπορεί να έχεις ρωγμή στην κυλινδροκεφαλή. Ή άλλοι πιθανοί λόγοι που δεν μου έρχονται στο μυαλό. Αν δεν έχεις διαρροή αντιψυκτικού από το κύκλωμα ψύξης, από αλλού προφανώς χανόταν το αντιψυκτικό. Θερμοστάτη αλλάζεις πάντα καλού, κακού, δεν είναι κάτι ακριβό εξάλου.
Έγινε έλεγχος για ρωγμή στο μηχανουργείο, δεν είχε ευτυχώς. Ο μανίσιος θερμοστάτης δεν έχει κάποιο πρόβλημα και το πλεονέκτημα του είναι ότι αν κολλήσει, κολλάει ανοιχτός. Ο γνήσιος έχει 50ευρώ, ιμιτασιόν δεν ξέρω ποιας μάρκας είναι αξιόπιστοι.