Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
R
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 15
  • Best 1
  • Groups 0

redonto

@redonto

1
Reputation
1
Profile views
15
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Nov 11, 2021, 10:39 AM Last Online 29 days ago

redonto Unfollow Follow

Best posts made by redonto

  • RE: Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?

    @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    @skullone said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
    Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
    Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

    Είναι συχνή αιτία η υπερθέρμανση. Μπορεί να σου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης κι έτσι να μη δίνει εντολή να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Μπορεί να έχει υπάρξει διαρροή στο ψυγείο ή στις σωληνώσεις του και να'χεις μείνει από παραφλού. Μπορεί να έχει χαλάσει το βεντιλατέρ. Εγώ πάντως, όταν μου κάηκε η φλάντζα σε δικό μου αυτοκίνητο λόγω διαρροής παραφλού, άλλαξα και το θερμοστάτη.

    Αν βρεις την αιτία του προβλήματος, το λύνεις. Στη δική μου περίπτωση δεν υπήρχε διαρροή από πουθενά, ούτε είχε πρόβλημα ο θερμοστάτης. Ανέβασε θερμοκρασία λόγω καμμένης φλάτζας. Γιατί κάηκε η φλάτζα? Επειδή ανέβασε θερμοκρασία. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα?

    Μπορεί να ήρθε η ώρα της φλάντζας και να μη στεγανοποιούσε πια. Αναλώσιμη είναι κι αυτή, δεν κρατάει για πάντα. Ή μπορεί να έχεις ρωγμή στην κυλινδροκεφαλή. Ή άλλοι πιθανοί λόγοι που δεν μου έρχονται στο μυαλό. Αν δεν έχεις διαρροή αντιψυκτικού από το κύκλωμα ψύξης, από αλλού προφανώς χανόταν το αντιψυκτικό. Θερμοστάτη αλλάζεις πάντα καλού, κακού, δεν είναι κάτι ακριβό εξάλου.

    Έγινε έλεγχος για ρωγμή στο μηχανουργείο, δεν είχε ευτυχώς. Ο μανίσιος θερμοστάτης δεν έχει κάποιο πρόβλημα και το πλεονέκτημα του είναι ότι αν κολλήσει, κολλάει ανοιχτός. Ο γνήσιος έχει 50ευρώ, ιμιτασιόν δεν ξέρω ποιας μάρκας είναι αξιόπιστοι.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Nov 24, 2021, 7:02 PM

Latest posts made by redonto

  • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

    @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

    @redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

    @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

    @redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

    Έχει δοκιμάσει κανένας cyclon magma syn ultra 5-30 ή mannol 5-30 και να μας πει την γνώμη του? Έχουν αρκετά καλή τιμή σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως τα total που βάζω ας πούμε, από ποιότητα είναι εντάξει?

    Είχα πάρει mannol 10-60 και 0w40
    Για το 0-40 έχω να πω ότι είναι λεπτό 40αρι και φαίνεται να μην άντεχε σχετικά σύντομα σε σχέση με ένα 10-40 100% συνθετικό της mobil.
    Ρελαντί στο D πίεση λαδιού 0,8-0,9-1 ενώ το άλλο ποτέ κάτω από 1 bar όσα χιλιόμετρα και αν είχε.

    Στα 5-30 ποια θεωρείται value for money επιλογή? Τελευταία βάζω total που τα δουλεύει ο μάστορας που πηγαίνω, τα θεωρεί καλά.

    Εξαρτάται βενζίνη,diesel ,dpf? Αυτοκίνητο?

    υγραέριο-βενζίνη corolla 20ετιας 350.000χλμ

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Mar 29, 2025, 8:42 AM
  • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

    @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

    @redonto said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

    Έχει δοκιμάσει κανένας cyclon magma syn ultra 5-30 ή mannol 5-30 και να μας πει την γνώμη του? Έχουν αρκετά καλή τιμή σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως τα total που βάζω ας πούμε, από ποιότητα είναι εντάξει?

    Είχα πάρει mannol 10-60 και 0w40
    Για το 0-40 έχω να πω ότι είναι λεπτό 40αρι και φαίνεται να μην άντεχε σχετικά σύντομα σε σχέση με ένα 10-40 100% συνθετικό της mobil.
    Ρελαντί στο D πίεση λαδιού 0,8-0,9-1 ενώ το άλλο ποτέ κάτω από 1 bar όσα χιλιόμετρα και αν είχε.

    Στα 5-30 ποια θεωρείται value for money επιλογή? Τελευταία βάζω total που τα δουλεύει ο μάστορας που πηγαίνω, τα θεωρεί καλά.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Mar 29, 2025, 7:57 AM
  • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

    Έχει δοκιμάσει κανένας cyclon magma syn ultra 5-30 ή mannol 5-30 και να μας πει την γνώμη του? Έχουν αρκετά καλή τιμή σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως τα total που βάζω ας πούμε, από ποιότητα είναι εντάξει?

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Mar 27, 2025, 8:41 AM
  • RE: Υγραεριοκίνηση!

    Στο αυτοκίνητο μου( corolla 2005 1.6) ο κατασκευαστής μου προτείνει λάδια 5-30.
    Πρόσφατα εγκατέστησα υγραέριο και θέλω να ρωτήσω, αν έχετε να μου προτείνει λιπαντικά που να έχετε μείνει ευχαριστημένοι και κάθε πόσα κμ κάνετε αλλαγές?

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Dec 18, 2021, 9:15 PM
  • RE: Υγραεριοκίνηση!

    @margm said in Υγραεριοκίνηση!:

    @redonto said in Υγραεριοκίνηση!:

    Υπάρχει η άποψη ότι μετά από ρεκτιφιέ μηχανής, θα πρέπει το αυτοκίνητο να κινηθεί τα πρώτα 500-1000χλμ αποκλειστικά με βενζίνη και μετά με αέριο. Κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν ότι αν γίνει καλή ρύθμιση μετά το ρεκτιφιέ, δεν χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο.
    Τι γνώμη έχετε;

    Σε τι μοτέρ - μάρκα το έχεις βάλει ; Ρεκτιφιέ για ποιό λόγο έκανες ;
    Εάν τα fuel trims συμβαδίζουν με της βενζίνης δηλαδή οι 2 χάρτες δέν θα έχεις θέμα . Αυτό απαιτεί ο εγκαταστάτης να το έχει βγάλει στο δρόμο για ρύθμιση και να μην έχει κάνει στατική ρύθμιση .

    Σε corolla 2005 1.6. Ρεκτιφιέ έγινε λόγω καμμένης φλάτζας και μπήκαν καινούργιες βαλβίδες εξαγωγής.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Dec 18, 2021, 9:10 PM
  • RE: Υγραεριοκίνηση!

    Υπάρχει η άποψη ότι μετά από ρεκτιφιέ μηχανής, θα πρέπει το αυτοκίνητο να κινηθεί τα πρώτα 500-1000χλμ αποκλειστικά με βενζίνη και μετά με αέριο. Κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν ότι αν γίνει καλή ρύθμιση μετά το ρεκτιφιέ, δεν χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο.
    Τι γνώμη έχετε;

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Dec 7, 2021, 7:05 PM
  • RE: Υγραεριοκίνηση!

    Μετά από εγκατάσταση υγραερίου, συνεχίζουμε να βάζουμε τα ίδια λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής ή χρειάζεται να μπουν άλλου τύπου;

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Dec 7, 2021, 8:06 AM
  • RE: Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?

    @andya3 said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    @skullone said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
    Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
    Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

    Είναι συχνή αιτία η υπερθέρμανση. Μπορεί να σου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης κι έτσι να μη δίνει εντολή να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Μπορεί να έχει υπάρξει διαρροή στο ψυγείο ή στις σωληνώσεις του και να'χεις μείνει από παραφλού. Μπορεί να έχει χαλάσει το βεντιλατέρ. Εγώ πάντως, όταν μου κάηκε η φλάντζα σε δικό μου αυτοκίνητο λόγω διαρροής παραφλού, άλλαξα και το θερμοστάτη.

    Αν βρεις την αιτία του προβλήματος, το λύνεις. Στη δική μου περίπτωση δεν υπήρχε διαρροή από πουθενά, ούτε είχε πρόβλημα ο θερμοστάτης. Ανέβασε θερμοκρασία λόγω καμμένης φλάτζας. Γιατί κάηκε η φλάτζα? Επειδή ανέβασε θερμοκρασία. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα?

    Μπορεί να ήρθε η ώρα της φλάντζας και να μη στεγανοποιούσε πια. Αναλώσιμη είναι κι αυτή, δεν κρατάει για πάντα. Ή μπορεί να έχεις ρωγμή στην κυλινδροκεφαλή. Ή άλλοι πιθανοί λόγοι που δεν μου έρχονται στο μυαλό. Αν δεν έχεις διαρροή αντιψυκτικού από το κύκλωμα ψύξης, από αλλού προφανώς χανόταν το αντιψυκτικό. Θερμοστάτη αλλάζεις πάντα καλού, κακού, δεν είναι κάτι ακριβό εξάλου.

    Έγινε έλεγχος για ρωγμή στο μηχανουργείο, δεν είχε ευτυχώς. Ο μανίσιος θερμοστάτης δεν έχει κάποιο πρόβλημα και το πλεονέκτημα του είναι ότι αν κολλήσει, κολλάει ανοιχτός. Ο γνήσιος έχει 50ευρώ, ιμιτασιόν δεν ξέρω ποιας μάρκας είναι αξιόπιστοι.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Nov 24, 2021, 7:02 PM
  • RE: Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?

    @skullone said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    @redonto said in Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?:

    Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
    Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
    Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

    Είναι συχνή αιτία η υπερθέρμανση. Μπορεί να σου έχει χαλάσει ο θερμοστάτης κι έτσι να μη δίνει εντολή να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ. Μπορεί να έχει υπάρξει διαρροή στο ψυγείο ή στις σωληνώσεις του και να'χεις μείνει από παραφλού. Μπορεί να έχει χαλάσει το βεντιλατέρ. Εγώ πάντως, όταν μου κάηκε η φλάντζα σε δικό μου αυτοκίνητο λόγω διαρροής παραφλού, άλλαξα και το θερμοστάτη.

    Αν βρεις την αιτία του προβλήματος, το λύνεις. Στη δική μου περίπτωση δεν υπήρχε διαρροή από πουθενά, ούτε είχε πρόβλημα ο θερμοστάτης. Ανέβασε θερμοκρασία λόγω καμμένης φλάτζας. Γιατί κάηκε η φλάτζα? Επειδή ανέβασε θερμοκρασία. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα?

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Nov 24, 2021, 12:03 PM
  • RE: Φλάτζα Κεφαλής, Γιατι?

    Επειδή όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, θέλω να ρωτήσω για ποιους λόγους καίγεται μια φλάτζα?
    Η απάντηση που πήρα από τον μηχανικό είναι ότι κάηκε λόγω υπερθέρμανσης. Πράγματι μου ανέβασε θερμοκρασία και δεν είχε μείνει σταγόνα παραφλού μέσα. Μετά ελέγχθηκε όλο το σύστημα ψύξης και δεν έδειξε διαροές από πουθενά, για ποιο λόγο φλατζάρισε ?
    Και συνίσταται μετά από αλλαγή φλάτζας και η αλλαγή του θερμοστάτη, άσχετα αν δεν είναι χαλασμένος?

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    R
    redonto
    Nov 24, 2021, 10:13 AM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr