-
Σόου αντάξιο μεγάλων σκηνοθετών, για το φιλοθεάμον κοινό που δε γνωρίζει τα της χρηματοδότησης έργων.
Εννοείται ότι για κάθε ένα από τα εκατομμύρια που ζήτησε η τοπική αρχαιολογία , κατέθεσε και έκθεση τεκμηρίωσης της πράξης. Εννοείται ότι την προτεραιοποίηση έργων, την έχει KAI το Υπουργείο!!! Δεν έχει ίδιους πόρους η τοπική αρχαιολογία και για γραφική ύλη , έγκριση θα πάρει.
Ότι καλό ή κακό έγινε 25 χρόνια τώρα (Γ.Γ. 1998-2015 και Υπουργός 2019 εώς σήμερα) ,σε αρχαιολογικούς χώρους έχει την άμεση ευθύνη , αν αυτή κρίνει τον ευατό της επιτυχημένο τόσα χρόνια , μπορεί άνετα να πρωταγωνιστεί σε παρόμοια σόου.
Τη διευθύντρια ΔΕΝ τη γνωρίζω , αλλά κατέχει θέση προϊσταμένης αρχαιολογίας σε ένα από τα πιο ιστορικά μέρη και με αδιάλειπτη διαχρονικά παρουσία πολιτισμού της χώρας το Άργος. Ε, δεν μπορεί λογικά , δεν είναι απλά, η φιλόλογος-ιστορικός του Γυμνασίου μας.
Άσχετο , σε κάθε(υποθέτω) αρχαιολογία , υπάρχει η υπερθέση , ο φωτογράφος. Πας τον παίρνεις με το όχημά σου (τα λέτε στο δρόμο) και φωτογραφίζει το χώρο του έργου (αν υπάρχει αρχαιολογικό ενδιαφέρον). Αυτό ..... Απορώ πως τη γλύτωσε η θέση επί μνημονίων , αν την γλύτωσε και δεν κάνει και κάτι άλλο παράλληλα...
-
@civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Σόου αντάξιο μεγάλων σκηνοθετών, για το φιλοθεάμον κοινό που δε γνωρίζει τα της χρηματοδότησης έργων.
Εννοείται ότι για κάθε ένα από τα εκατομμύρια που ζήτησε η τοπική αρχαιολογία , κατέθεσε και έκθεση τεκμηρίωσης της πράξης. Εννοείται ότι την προτεραιοποίηση έργων, την έχει KAI το Υπουργείο!!! Δεν έχει ίδιους πόρους η τοπική αρχαιολογία και για γραφική ύλη , έγκριση θα πάρει.
Ασχέτως του show και του δασκαλιστικου ύφους, προκύπτει από κάπου ότι η προϊσταμένη έχει ζητήσει χρήματα για την συγκεκριμένη επισκευή και το υπουργείο την έχει απορρίψει η της έχει δώσει χαμηλή προτεραιοτητα;
Δεν είναι απίθανο να εχει συμβει, απλά ρωτάω... -
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ασχέτως του show και του δασκαλιστικου ύφους, προκύπτει από κάπου ότι η προϊσταμένη έχει ζητήσει χρήματα για την συγκεκριμένη επισκευή και το υπουργείο την έχει απορρίψει η της έχει δώσει χαμηλή προτεραιοτητα;
Δεν είναι απίθανο να εχει συμβει, απλά ρωτάω...Όχι βέβαια, δίκιο έχεις.
Αλλά , εδώ υπάρχει ένα αλλά , τέτοια έργα , τα ομαδοποιούν . Είναι αναπλάσεις.Δεν είναι ότι στέλνει απλά ένα χαρτί και εγκρίνεται το έργο, πρέπει να βγεί πρόσκληση για το συγκεκριμένο. Όταν ήταν ενεργή, μία παρόμοια πρόσκληση, ή η προϊσταμένη δεν ιεράρχησε το συγκεκριμένο έργο ή έβαλε άλλο ή αδιαφόρησε πλήρως.
Για να σου περάσει έτσι έργο εκτός πρόσκλησης , πρέπει να έχεις θείο στην Κορώνη ( μπορεί και να έχει βέβαια , δε ξέρω λεπτομέρειες).
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@chrisk6 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ανατσουτσουριασαμε μαρη Μενδωνη...
Εκανες το κομματι σου μπροστα στις καμερες.
Βεβαια στην γνωστη υποθεση σφυραγες κλεφτικα...και δεν ηξερα. Δεν, δεν , δεν...και βεβαια θα επρεπε να μας πει καποιος αν ηταν στημενο για τις καμεραι ή οχι...
λεμε τωρα....μια και ευθυνη δεν εχει μονο οποιος δεν κανει τη δουλεια του αλλα και οποιος του χωνει το χρημα χωρις να βλεπει αν κανει τη δουλεια του. εξι χρονια τωρα .
τι οχι?
ο τσιπρας θα φταιει και αγπ...
και ο σταθμαρχηςΜάθανε μπαλίτσα όλοι απ τον Μπέο, τον μεγάλο διδάξαντα της άβλης παράδοσης της ελληνικής πολιτικής, του βρείτε έναν δικό σας να μπινελικώσετε όλως τυχαίως κάμερας παρούσης, σε κάθε ευκαιρία.
-
Κι ένα άρθρο από κάτι ανθέλληνες εθνοπροδότες εθνομηδενιστές που έτυχε να δω:
https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/445672_diakopes-sto-mpilmpao-nai-stin-ellada-pote-pia
-
Κάρτα εργασίας...... Ο πρόεδρος ξενοδόχων το θεωρεί αδύνατον να εφαρμοστεί.....οι κυβερνώντες εφάρμοσαν υποχρεωτικότητα σε όλους τους άλλους κλάδους πλην τουρισμού που στόχευαν και μας έχουν @@@@@ την καθημερινότητα.
10.500€ το πρόστιμο για μη εφαρμογή ή λανθασμένη .
Ο εργοδότης ελέγχει τον εργαζόμενο μιας που δεν είχε άλλη δουλειά μέχρι χθές! -
τι λες???
-
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τι γένεται ρι πιδιά;
(α) σε ποια σχολή δεν πέφτει η ποιότητα των εισερχόμενων "φοιτητών" στην Ελλάδα δηλ πλην των πολύ δημοφιλών?
(β) οι βάσεις πέφτουν διότι δεν μπαίνει κόσμος στις ΕΔ πλέον με τους μισθούς και τις απαιτήσεις που επικρατούν.
(γ) κρίνουμε την ποιότητα από τα συνθήματα? ανέκαθεν υπήρχαν και θα υπάρχουν, μιλάμε για στρατό όχι το ΕΜΠ. Τα έχουμε κάνει όλα ίσιωμα σε αυτή την χώρα και όλοι είμαστε υπεράνω σχολιαστές. Αηδία κατάντησε όλο αυτό. -
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Κι ένα άρθρο από κάτι ανθέλληνες εθνοπροδότες εθνομηδενιστές που έτυχε να δω:
https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/445672_diakopes-sto-mpilmpao-nai-stin-ellada-pote-pia
Μπα απλά χαζούληδες είναι.
Συγκρίνουν το κόστος οδικής διαδρομής με διαδρομή με πλοίο.
Τορτίγιες με φάβα Σαντορίνης δηλαδή.
Ως προς τις τιμές, προφανώς και εδώ υπάρχουν και φτηνά και ακριβά. Γενικά η εστίαση έχει ακριβύνει αρκετά τα τελευταία χρόνια.
Οσο για τους τζάμπα αυτοκινητόδρομους, είναι από τα καλά των φασιστικών δικτατοριών που είχε η Ισπανία για 50 χρόνια.
Οπως και στην Γερμανία και στην Ιταλία οι αντίστοιχοι τους έφτιαξαν και εδώ ο Μεταξάς έκανε δρόμους, όπως και η Χούντα με την ΜΟΜΑ και με εργολάβους.
Τουλάχιστον εκεί ο κόσμος υπέφερε, αλλά τους έμειναν οι δρόμοι.
Στα δίδυμα αδελφάκια τους τους κομμουνιστές και υπέφεραν και τους έμειναν τα αυτά των κομμουνιστών δικτατόρων...
Διπλά χαμένοι, για αυτό τους έχουν απαγορεύσει...
-
@i-hasu said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τι γένεται ρι πιδιά;
(α) σε ποια σχολή δεν πέφτει η ποιότητα των εισερχόμενων "φοιτητών" στην Ελλάδα δηλ πλην των πολύ δημοφιλών?
(β) οι βάσεις πέφτουν διότι δεν μπαίνει κόσμος στις ΕΔ πλέον με τους μισθούς και τις απαιτήσεις που επικρατούν.
(γ) κρίνουμε την ποιότητα από τα συνθήματα? ανέκαθεν υπήρχαν και θα υπάρχουν, μιλάμε για στρατό όχι το ΕΜΠ. Τα έχουμε κάνει όλα ίσιωμα σε αυτή την χώρα και όλοι είμαστε υπεράνω σχολιαστές. Αηδία κατάντησε όλο αυτό.Καλά περιμένεις από την φυλλάδα που λέει για τα συνθήματα ότι είναι βωμολοχίες ?
Οταν απέναντι σου λένε ότι θα έρθουμε βράδυ και άλλα τέτοια και τα λέει ο Ερντι και άλλοι στο ΑΝΩΤΑΤΟ επίπεδο ηγεσίας της Τουρκίας.
Για αυτό και σε κάτι δημοσκοπήσεις που βγήκαν για την ΕΔΕ και στα κοινωνικά δίκτυα τρώνε κράξιμο ο Κούλης και όποιος άλλος ανόητος μιλάει για ΕΔΕ.
Επί της ουσίας πάντως , οι στρατιωτικές σχολές είχαν μεγάλη ζήτηση γιατί έδιναν μισθό από την πρώτη μέρα και σίγουρη αποκατάσταση.
Τώρα δίνουν φιλοδώρημα στους σπουδαστές και μισθό γύρω στο 1000άρικο για να λείπεις τόσες ώρες από το σπίτι σου.
Προφανώς και δεν πάνε και φεύγουν το πρώτο τρίμηνο πολλοί.
Από την άλλη επειδή υπάρχει μια ιδιαιτερότητα μοναδική στην χώρα μας με τους υπαξιωματικούς, που γίνονται αξιωματικοί, ενώ πουθενά δεν γίνονται, λένε ότι πάνε για κλείσιμο οι σχολές υπαξιωματικών και θα έχουμε περισσότερους ΕΠΟΠ κάποιες ειδικές σχολές τεχνικών.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Από την άλλη επειδή υπάρχει μια ιδιαιτερότητα μοναδική στην χώρα μας με τους υπαξιωματικούς, που γίνονται αξιωματικοί, ενώ πουθενά δεν γίνονται, λένε ότι πάνε για κλείσιμο οι σχολές υπαξιωματικών και θα έχουμε περισσότερους ΕΠΟΠ κάποιες ειδικές σχολές τεχνικών.
οι περισσότεροι υπξκοι από ΣΜΥ είναι σε τεχνικές ειδικότητες με τις οποίες ασχολούνται και όταν γίνουν αξκοι.
υπάρχει μεγάλη φυγή από παραιτήσεις στις ΕΔ και θα έχουμε θέμα στο πολύ άμεσο μέλλον.
-
@i-hasu said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Από την άλλη επειδή υπάρχει μια ιδιαιτερότητα μοναδική στην χώρα μας με τους υπαξιωματικούς, που γίνονται αξιωματικοί, ενώ πουθενά δεν γίνονται, λένε ότι πάνε για κλείσιμο οι σχολές υπαξιωματικών και θα έχουμε περισσότερους ΕΠΟΠ κάποιες ειδικές σχολές τεχνικών.
οι περισσότεροι υπξκοι από ΣΜΥ είναι σε τεχνικές ειδικότητες με τις οποίες ασχολούνται και όταν γίνουν αξκοι.
υπάρχει μεγάλη φυγή από παραιτήσεις στις ΕΔ και θα έχουμε θέμα στο πολύ άμεσο μέλλον.
Δεν ασχολούνται, ειδικά στο ΠΝ που φεύγουν από τα πλοία, σχεδόν όταν γίνουν παλιοί ανθυπασπιστές.
-
Το αφήγημα ότι ο Φράνκο έφτιαξε τζάμπα αυτοκινητόδρομους προκύπτει από κάπου;
https://en.wikipedia.org/wiki/Highways_in_Spain ( μεταξύ 1990 -2012 , οι περισσότεροι).
Το αφήγημα ότι ο Μουσολίνι έφτιαξε και αυτός αυτοκινητόδρομους προκύπτει από κάπου .
O αδριατικός δρόμος ( αυτόν που κάνουμε οι Έλληνες συνήθως , διαβάζω πχ το 1961). Ναι οι Ιταλοί έφτιαξαν τον πρώτο στον κόσμο , λίγο προ του Ντούτσε , και δεν είναι τζάμπα, μια χαρά διόδια έχουν σήμερα όλοι τους.Όποιος διακοπάρει εξωτερικό , εύκολα ανακαλύπτει ότι για παρόμοιες παροχές , η σύγκριση δεν κολακεύει τη χώρα μας.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@i-hasu said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Από την άλλη επειδή υπάρχει μια ιδιαιτερότητα μοναδική στην χώρα μας με τους υπαξιωματικούς, που γίνονται αξιωματικοί, ενώ πουθενά δεν γίνονται, λένε ότι πάνε για κλείσιμο οι σχολές υπαξιωματικών και θα έχουμε περισσότερους ΕΠΟΠ κάποιες ειδικές σχολές τεχνικών.
οι περισσότεροι υπξκοι από ΣΜΥ είναι σε τεχνικές ειδικότητες με τις οποίες ασχολούνται και όταν γίνουν αξκοι.
υπάρχει μεγάλη φυγή από παραιτήσεις στις ΕΔ και θα έχουμε θέμα στο πολύ άμεσο μέλλον.
Δεν ασχολούνται, ειδικά στο ΠΝ που φεύγουν από τα πλοία, σχεδόν όταν γίνουν παλιοί ανθυπασπιστές.
ΣΜΥ είπα όχι ΣΜΥΝ
-
@civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Το αφήγημα ότι ο Φράνκο έφτιαξε τζάμπα αυτοκινητόδρομους προκύπτει από κάπου;
Προκύπτει απ την ανάγκη, ελεύθεροι στοχαστές Αστοί με μεταχειρισμένα σιτροενάκια που δεν παίρνουν γραμμή από πουθενά και προ πάντων ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ, να πουν κάτι εμφυλιοπολεμικό/φασιστολάγνο προς υπεράσπιση του ρουμς του λετ ki oti arpaksei o kolos mas μοντέλου ..."Ανάπτυξης" στο οποίο μας κατάντησαν όλοι αυτοί οι μπατριωτες που αγωνίστηκαν δεκαετίες για να
μηνγίνουμε τα γκαρσόνια της Ευρώπης!
Γιατί όταν τους τα παίρνουμε χοντρά, στα πλαίσια της αρπαχτής που είναι χαραγμένη στο ελληνικό ντιενεη, μπορεί να είμαστε γκαρσόνια, αλλά είμαστε και μάγκες με σταυρουδάκι στο δασύτριχο στέρνο μας και φοβεροί γκόμενοι... -
Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Πατριδοκάπηλοι όλων των κομμάτων. Αναρχοκαπιταλιστες.
Αλλά ούτε αυτοί φταίνε σε τελική ανάλυση. Οταν δεν υπάρχει στρατηγική προοπτική της οικονομίας, ότι αρπάξει ο καθένας.
-
@civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Το αφήγημα ότι ο Φράνκο έφτιαξε τζάμπα αυτοκινητόδρομους προκύπτει από κάπου;
https://en.wikipedia.org/wiki/Highways_in_Spain ( μεταξύ 1990 -2012 , οι περισσότεροι).
Το αφήγημα ότι ο Μουσολίνι έφτιαξε και αυτός αυτοκινητόδρομους προκύπτει από κάπου .
O αδριατικός δρόμος ( αυτόν που κάνουμε οι Έλληνες συνήθως , διαβάζω πχ το 1961). Ναι οι Ιταλοί έφτιαξαν τον πρώτο στον κόσμο , λίγο προ του Ντούτσε , και δεν είναι τζάμπα, μια χαρά διόδια έχουν σήμερα όλοι τους.Όποιος διακοπάρει εξωτερικό , εύκολα ανακαλύπτει ότι για παρόμοιες παροχές , η σύγκριση δεν κολακεύει τη χώρα μας.
Απαντώ σε σένα και όχι στις αριστερές γραφικότητες.
Για τον Ντούτσε και τους δρόμους, το άκουγα από τους Ελληνες φοιτητές της δεκαετίας του 70, τότε που εμείς είχαμε δρομίσκους και αυτοί εκεί έβλεπαν δρομάρες.
Για τον Φράνκο δεν το έψαξα, το θεώρησα λογικό αφού οι αγωνιστές της εφσυν είπαν ότι δεν έχουν διόδια οι δρόμοι εκεί.
Οπότε λέω παλιοί δρόμοι είναι για να έχουν αποπληρωθεί, ο Φράνκο έφτασε μέχρι πρόσφατα σχετικά, λογικά αυτός θα τους έφτιαξε. Για αυτούς της Γερμανίας είναι γνωστό ότι έγινε μεγάλο μέρος τους επί ναζί.
Αλλά το λίνκ που ανέβασες λέει πολλά και διάφορα. Και μέσα στα άλλα μας λέει το εξής :
Παρά τη χαμηλότερη πυκνότητα κυκλοφορίας, οι ισπανικοί αυτοκινητόδρομοι παραμένουν κερδοφόροι, επειδή τα διόδια είναι δύο φορές υψηλότερα στην Ισπανία από ό,τι στη Γαλλία.
Επειδή τα διόδια στην Γαλλία είναι πολύ ακριβά, πως γίνεται εδώ να μας λέει για διπλά της Γαλλίας και τα συντρόφια του Πήλιου να μας λένε ότι δεν είχε καθόλου διόδια ?
Προφανώς όλοι αυτοί οι λυσσασμένοι κομματικοί, μας λένε μισές αλήθειες και ολόκληρα ψέμματα για να στηρίξουν την προπαγάνδα τους.
Οπότε ας βάλω και εγώ τα λινκ και τα κείμενα για να έχουν εκείνοι την ευθύνη των όσων γράφουν.
Ιταλία :
https://el.wikipedia.org/wiki/Αυτοκινητόδρομοι_στην_Ιταλία
Η Ιταλία διαθέτει ένα από τα πιο εκτενή αυτοκινητοδρομικά δίκτυα στην Ευρώπη και το πιο παλιό οδικό δίκτυο στην Ευρώπη. Το δίκτυο αυτοκινητόδρομων της ονομάζεται Autostrade και εκτείνεται σε μήκος μεγαλύτερο των 6.400 χιλιομέτρων. Η Ιταλία ήταν η πρώτη χώρα που κατασκεύασε αυτοκινητόδρομους, οι οποίοι χρονολογούνται από τα τέλη της δεκαετίας του 1920 και επεκτάθηκαν τη δεκαετία του 1930 επί Μουσολίνι. Το όριο ταχύτητας στους Ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους είναι τα 130 χιλιόμετρα/ώρα, ωστόσο οι τοπικές αρχές επιτρέπουν μέχρι και τα 150 χλμ/ώρα.
Για την Γερμανία βρήκα αυτό.
https://el.wikipedia.org/wiki/Οργάνωση_Τοτ
ο σύστημα των αυτοκινητοδρόμων της Γερμανίας, που αποκλήθηκαν "Autobahn" ήταν το πρώτο σύγχρονο σύστημα παγκοσμίως και απηχούσε τις νεοτερικές απόψεις του Τοτ: Σχεδιάστηκε με γνώμονες την ασφάλεια αλλά και την αισθητική προσέγγιση σε σχέση με το περιβάλλον: Ήταν η εποχή που οι Ναζιστές έδιναν κάποια σχετική σημασία σε περιβαλλοντικά θέματα. Το σημείο - κλειδί, όμως, για το Ναζιστικό καθεστώς ήταν ότι η κατασκευή τους προσέφερε εργασία στα εκατομμύρια των (τότε) ανέργων πολιτών. Αν και οι αυτοκινητόδρομοι κατασκευάστηκαν, δεν διαδραμάτισαν σοβαρό ρόλο στη γερμανική πολεμική προσπάθεια: Αυτή στηρίχθηκε κατά κύριο λόγο στο πυκνό δίκτυο των σιδηροδρόμων που διέθετε η χώρα.
Έπαιξαν, ωστόσο, σημαντικό ρόλο για την προώθηση των Συμμάχων: Η αμερικανική προέλαση στο γερμανικό έδαφος το 1945 στηρίχθηκε κατά κύριο λόγο σε αυτούς. Ο Αρχιστράτηγος των συμμαχικών δυνάμεων Ντουάιτ Αϊζενχάουερ εντυπωσιάστηκε τόσο από τους γερμανικούς "Autobahn" ώστε όταν εκλέχτηκε Πρόεδρος των ΗΠΑ το 1952 ξεκίνησε το πρόγραμμα κατασκευής των διαπολιτειακών αυτοκινητοδρόμων (Interstate Highways) στις ΗΠΑ.
-
Τελικά αυτοί οι λυσσασμένοι αριστερούληδες πρέπει να αναγνωρίσω ότι έχουν πολύ δυνατό σβέρκο.
Τόσες σφαλιάρες τρώνε με τις ανακρίβειες και τα εμφυλιοπολεμικά που αγαπούν να γράφουν, αλλά δεν καταλαβαίνουν Μάρξ, ή Στάλιν, δεν ξέρω ποιόν πιστεύουν...
-
Στην Ισπανία η μόνη επαρχία που δεν έχει διόδια είναι η Καταλονία γιατί το τοπικό κοινοβούλιο ψήφισε νόμο για την κατάργηση τους ώστε να μην παίρνει φράγκο από αυτούς η κεντρική κυβέρνηση. Το κορυφαίο είναι πως έχουν αφήσει τις βάσεις των διοδίων ανέπαφες σαν μνημείο του στυλ «δείτε τι κάναμε στην κυβέρνηση».
Στην Ιταλία μέχρι το 2000 περίπου τα όρια ήταν στα χαρτιά. Εγώ πήγαινα στην μεσαία με 170-180 γιατί αριστερά με περνούσαν με 200+. Τότε άρχισαν να βάζουν το σύστημα Tutor που μετρούσε από σταθμό σε σταθμό πόση ώρα έκανες, υπολόγιζε τη μέση ταχύτητα και αν ήσουν υπερβολικός στο έστελναν το ραβασάκι στο σπίτι.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3