-
Φτωχά επιχειρήματα...
Πάντως το σέρβις του 3008 που είναι ακριβότερο από το πανάσχημο εσιξ 4 ήταν φτηνότερο στα 270, έναντι 290 που έδωσες χωρίς τα τακάκια...
-
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Φτωχά επιχειρήματα...
Πάντως το σέρβις του 3008 που είναι ακριβότερο από το πανάσχημο εσιξ 4 ήταν φτηνότερο στα 270, έναντι 290 που έδωσες χωρίς τα τακάκια...
επειδης ειδες τις εργασιες και την απυ, υποθετω, θα ειδες οτι στην εργασια ηταν και για τα τακακια.
οχι σε εμενα αυτα, στα θυματα να τα λες....
40+φπα = 50 η εργασια για τακακια
και τα τακακια με το φπα ειναι 133
που σημαινει το σερβις χωρις τακακια ηταν 217 κομπλε με φπα
οχι? -
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Μόνο όσοι ΘΈΛΟΥΝ να πεισθούν πείθονται από τον γάτο.
Είπαμε το αμάξι πούλησε πολύ και τα προβλήματα σαν ποσοστό ελάχιστα.
Επίσημα κάτω από 5 %.
Το 5%, αν ισχύει, είναι μεγάλο ποσοστό.
-
Από ότι είχα ακούσει ότι για τις ασφαλιστικές εταιρείες το 5 % είναι το όριο πάνω από το οποίο έχουν θέματα οι εταιρείες.
Είπαν ότι είναι πολύ χαμηλότερο και δεν είναι μεγάλο τελικά.
Απλά όσοι έχουν θέμα και πολύ καλά κάνουν το αναφέρουν και κράζουν.
Και οι χέητερς το αναπαράγουν.
-
@kozani76 said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Μόνο όσοι ΘΈΛΟΥΝ να πεισθούν πείθονται από τον γάτο.
Είπαμε το αμάξι πούλησε πολύ και τα προβλήματα σαν ποσοστό ελάχιστα.
Επίσημα κάτω από 5 %.
Το 5%, αν ισχύει, είναι μεγάλο ποσοστό.
Δηλαδή στα 100 τα 5 θα βγάλουν πρόβλημα και είναι αυτό μεγάλο ποσοστό; Συνήθως 3-6% είναι η αποδεκτή αποτυχία σε ένα προϊόν.
-
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Από ότι είχα ακούσει ότι για τις ασφαλιστικές εταιρείες το 5 % είναι το όριο πάνω από το οποίο έχουν θέματα οι εταιρείες.
Είπαν ότι είναι πολύ χαμηλότερο και δεν είναι μεγάλο τελικά.
Απλά όσοι έχουν θέμα και πολύ καλά κάνουν το αναφέρουν και κράζουν.
Και οι χέητερς το αναπαράγουν.
σορτάρεις;
-
@panos2171 said in Peugeot 3008 2016:
@kozani76 said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Μόνο όσοι ΘΈΛΟΥΝ να πεισθούν πείθονται από τον γάτο.
Είπαμε το αμάξι πούλησε πολύ και τα προβλήματα σαν ποσοστό ελάχιστα.
Επίσημα κάτω από 5 %.
Το 5%, αν ισχύει, είναι μεγάλο ποσοστό.
Δηλαδή στα 100 τα 5 θα βγάλουν πρόβλημα και είναι αυτό μεγάλο ποσοστό; Συνήθως 3-6% είναι η αποδεκτή αποτυχία σε ένα προϊόν.
Το κακό είναι ότι εδώ τα προβλήματα είναι συνήθως μεγάλα, δαπανηρά στη λύση τους, αν μιλάμε για οριστική λύση. Και δεν υπάρχει διασπορά προβλημάτων όπως το εννοούν οι εταιρείες.
-
Που τα είδες τα μεγάλα και δαπανηρά προβλήματα ?
Ο ιμάντας αλλάζει αρχικά σε εγγύηση και μετά δεν είναι κανένα τεράστιο ποσό και μιλάμε για μετά τα 5 χρόνια ή 100000 χλμ και αυτό γίνεται και μέχρι τα 8 χρόνια που πληρώνεις μόνο την εργασία γύρω στα 200-300 ευρώ.
Το ίδιο και το δοχείο αντ-μπλού στα ντίζελ, ενώ η καδένα αλλάζει αν χρειάζεται σε 8άρα και τελειώνει.
Εκτός αν θεωρείς τα προβλήματα που έχει βγάλει μόνο το αυτοκίνητο του γάτου, επειδή το σπάει στα βουνά και δεν έχουν αναφερθεί τέτοια στα φόρουμ.
-
Θα ήταν μεγάλο και δαπανηρό πρόβλημα οι συνέπειες που θα υπήρχαν αν κοβόταν ο ιμάντας ή η καδένα.
Βέβαια είναι ένα θέμα που λογικά πλέον το γνωρίζουν οι περισσότεροι, οπότε δεν το αφήνεις στην τύχη του.
Δεν ξέρω βέβαια τι κάνουν οι αντιπροσωπείες και αν υπάρχει οδηγία από την Peugeot να τα αλλάζουν προληπτικά. -
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Θα ήταν μεγάλο και δαπανηρό πρόβλημα οι συνέπειες που θα υπήρχαν αν κοβόταν ο ιμάντας ή η καδένα.
Βέβαια είναι ένα θέμα που λογικά πλέον το γνωρίζουν οι περισσότεροι, οπότε δεν το αφήνεις στην τύχη του.
Δεν ξέρω βέβαια τι κάνουν οι αντιπροσωπείες και αν υπάρχει οδηγία από την Peugeot να τα αλλάζουν προληπτικά.Στο αιρκρος την καδένα την άλλαξαν προληπτικά, λίγο πριν λήξει η εγγύηση.
Στο 3008 έχει ακόμα πολύ εγγύηση και θέλουν να ακούγεται...
-
Σε 1,2 πάντως παρά τα σημάδια και παρά τις άμεσες επισκέψεις στην αντιπροσωπεία κατόχου μετά από κάθε τσεκ ( 2 ή 3 φορές) , δεν αλλάχτηκε τίποτα προληπτικά.
Το μοτέρ κόλλησε.
Ε δε το λες και μικρό πρόβλημα , μικρή (μεσαία μάλλον) ταλαιπωρία είναι να κολλάει η οθόνη όχι το μοτέρ. Προς τιμήν τους αλλάχτηκε άμεσα χωρίς καμία "διαπραγμάτευση¨.
Σε σιτροέν τα παραπάνω. -
@civil357 said in Peugeot 3008 2016:
Σε 1,2 πάντως παρά τα σημάδια και παρά τις άμεσες επισκέψεις στην αντιπροσωπεία κατόχου μετά από κάθε τσεκ ( 2 ή 3 φορές) , δεν αλλάχτηκε τίποτα προληπτικά.
Το μοτέρ κόλλησε.
Ε δε το λες και μικρό πρόβλημα , μικρή (μεσαία μάλλον) ταλαιπωρία είναι να κολλάει η οθόνη όχι το μοτέρ. Προς τιμήν τους αλλάχτηκε άμεσα χωρίς καμία "διαπραγμάτευση¨.
Σε σιτροέν τα παραπάνω.Ξερω γω και εγω ατομα που ενω ειχανε μιλησει με το συνεργειο δεν αλλαξανε προληπτικα καδενα ή ιμαντα.
Περιμενανε το μοιραιο. Ασχετο βεβαια που μπορει να συμβει σε περιεργη στιγμη ή να εισαι κανα ταξιδι ξερω γω και να στα γ@μησουν ολα.
Το ξερουν και κανουν τον Αλεκο μεχρι να καρφωσει...
Πολυ λογικο μου ακουγεται αυτο. -
Μεγάλη ταλαιπωρία και θυσία για μια πιο κομψή οθόνη στο εσωτερικό και κάποιο νίκελ παραπάνω από τον ανταγωνισμό
-
@chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:
Το ξερουν και κανουν τον Αλεκο μεχρι να καρφωσει...
Εδώ είναι η απορία....
Μήπως η "γιατρειά" δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό από θεραπεία;
Μήπως η γιατρειά κοστίζει περισσότερο από ένα καινούργιο μοτέρ; (δύσκολο).
Μήπως έχουν κάποια στρατηγική διαφορετική;Το θέμα είναι ότι το 90% των αγοραστών δεν έχει ιδέα από κινητήρες εσωτερικές καύσης , και από τη στιγμή που ο άνθρωπος ότι όφειλε να κάνει το έκανε ( συντήρηση - επίσκεψη αντιπροσωπεία κλπ) , ε όταν ακούσει το "κράου" , εκτός της ταλαιπωρίας , χάνει και την όποια εμπιστοσύνη στην εταιρία. Οι σκέψεις, αν θα επαναληφθεί το ατυχές συμβάν θα είναι πάντα εκεί.
-
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Που τα είδες τα μεγάλα και δαπανηρά προβλήματα ?
Ο ιμάντας αλλάζει αρχικά σε εγγύηση και μετά δεν είναι κανένα τεράστιο ποσό και μιλάμε για μετά τα 5 χρόνια ή 100000 χλμ και αυτό γίνεται και μέχρι τα 8 χρόνια που πληρώνεις μόνο την εργασία γύρω στα 200-300 ευρώ.
Το ίδιο και το δοχείο αντ-μπλού στα ντίζελ, ενώ η καδένα αλλάζει αν χρειάζεται σε 8άρα και τελειώνει.
Εκτός αν θεωρείς τα προβλήματα που έχει βγάλει μόνο το αυτοκίνητο του γάτου, επειδή το σπάει στα βουνά και δεν έχουν αναφερθεί τέτοια στα φόρουμ.
φυσικα και λες ψεματα
του γατου ειναι τριμπουρδελο οπως ολα τα αχρηστα γαλλοχρεπα. και βουνο δεν παει καθολου γιατι απλα και δεν μπορει αλλα και να μπορουσε θα με τρωγανε οι λυκοι με το ρημαδι καπου χαλασμενο
και το γεγονος οτι αναγκαστηκαν μετα απο νομικους αγωνες να φτιαχνουν τα γαμαμαξα στην εγγυηση δεν σημαινει οτι δεν σου πηδανε την δουλεια και τη βολτα σου καθε τρεις και λιγο με καποιο θεμα ή με το μενουν συνεργειο μερες και βδομαδες για καποια νεα βλαβη -
Παραμύθια ως συνήθως.
Εσύ μας έχεις γράψει εδώ μέσα ιστορίες για αγρίους σε απάτητα βουνά με το έρμο το 3008 που για τα σαλόνια γεννήθηκε στα λαγκάδια το πας.
Και ενώ το σουζούκι του είχες κάθε εβδομάδα ΔΕ-ΠΑ στο συνεργείο για να στο φτιάχνουν για να κάνεις τις καυ................λες σου, όταν δεν προλάβαιναν ή ήταν μακριά το βουνό και δεν άντεχες να πηγαίνεις με τα 50 χαω που πήγαινε το σουζούκι, έπαιρνες και έσπαγες το 3008.
Εχεις βάλει και φωτογραφίες εδώ μέσα.
Αλλωστε όταν το μπλέ του άλλου φίλου εδώ μέσα δεν έχει πάθει τίποτα, είναι προφανές ότι φταίς εσύ και μόνον εσύ.
-
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Παραμύθια ως συνήθως.
Εσύ μας έχεις γράψει εδώ μέσα ιστορίες για αγρίους σε απάτητα βουνά με το έρμο το 3008 που για τα σαλόνια γεννήθηκε στα λαγκάδια το πας.
Και ενώ το σουζούκι του είχες κάθε εβδομάδα ΔΕ-ΠΑ στο συνεργείο για να στο φτιάχνουν για να κάνεις τις καυ................λες σου, όταν δεν προλάβαιναν ή ήταν μακριά το βουνό και δεν άντεχες να πηγαίνεις με τα 50 χαω που πήγαινε το σουζούκι, έπαιρνες και έσπαγες το 3008.
Εχεις βάλει και φωτογραφίες εδώ μέσα.
Αλλωστε όταν το μπλέ του άλλου φίλου εδώ μέσα δεν έχει πάθει τίποτα, είναι προφανές ότι φταίς εσύ και μόνον εσύ.
εισαι απλα ψευτης και αναρωτιεμαι τι θα κανεις οταν θα σε πετυχει καποιος που τον επεισες να παρει καποια αυτοκινουμενη-λεμε τωρα αυτοκινουμενη, ας ειναι καλη η οδικη-αυνανια
-
@civil357 said in Peugeot 3008 2016:
Σε 1,2 πάντως παρά τα σημάδια και παρά τις άμεσες επισκέψεις στην αντιπροσωπεία κατόχου μετά από κάθε τσεκ ( 2 ή 3 φορές) , δεν αλλάχτηκε τίποτα προληπτικά.
Το μοτέρ κόλλησε.
Ε δε το λες και μικρό πρόβλημα , μικρή (μεσαία μάλλον) ταλαιπωρία είναι να κολλάει η οθόνη όχι το μοτέρ. Προς τιμήν τους αλλάχτηκε άμεσα χωρίς καμία "διαπραγμάτευση¨.
Σε σιτροέν τα παραπάνω.Παίζει να το έκαναν και επίτηδες για να πάρουν παραπάνω χρήμα από τη μαμά εταιρεία;
-
Δυστυχώς το 3008 phev έχει θεματάκια. Και δεν είναι μόνο ο γάτος , κακά τα ψέματα , με εύκολο γκουγκλάρισμα ανακαλύπτονται αρκετές περιπτώσεις με "ανεξήγητα" θέματα. Ναι πούλησε πολύ και λογικό να υπάρχουν θέματα, ναι και άλλα phev βγάζουν θέματα, ναι έχει 8ετή εγγύση μπαταρίας ( αλλά δεν πονάει μόνο στην μπαταρία δυστυχώς).
Αλλά στην περίπτωση του 3008 είναι μεγάλη αμαρτία , καθώς σήμερα με μπάτζετ πέριξ των 30-32 χιλιάρικων εισάγεις κορυφαία έκδοση με ελάχιστα χιλιόμετρα με όλα εξοφλημένα ( έχουν πολύ χαμηλό συγκριτικά τέλος ταξινόμησης) και το αυτοκίνητο για εμένα προσωπικά στέκεται πάρα πολύ καλά απέναντι σχεδόν σε όλους τους ανταγωνιστές του , πόσο μάλλον τον αντικαταστάτη του.
Το θέμα είναι μπλέκεις;;;
Και άντε εσύ δεν μπλέκεις , σταδιακά οι μαντράδες ( ελλείψη και του πετρελαίου και λόγω ευνοϊκής εισαγωγής) , θα φέρουν αρκετές νταλίκες με phev , όχι μόνο 3008 , εκεί θα υπάρξουν δράματα. -
Εγώ απαντώντας και στον γάτο, μετά από τόσα σιτροέν γενικά απροβλημάτιστα, δεν φοβάμαι να πω τίποτα στον οποιονδήποτε.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σιδεροφάγοι.
Είχα παλιότερα ένα τέτοιο στον κύκλο μου....
Δεν είχε θέμα τι θα μασήσει, ευρωπαϊκό, γαλλικό, γερμανικό, ιταλικό, γιαπωνέζικο, μάζντα, νισσάν, τα μάσαγε όλα.
Απαντώντας στον σιβιλ, θα είμαι απόλυτος.
Τα phev και τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα, είναι στημένα με τεράστιες φοροαπαλλαγές για εταιρική χρήση.
Προφανώς και έξω θα ισχύουν κάτι ανάλογα στις διάφορες χώρες.
Γενικά η αγορά μτχ που είναι ακριβό σαν αρχική τιμή, έχει πάντα την ακριβή συντήρηση και τις ακριβές βλάβες που θα έβγαζε ένα ακριβό αμάξι.
Αν κάποιος λοιπόν δεν είναι επιδέξιος στα οπίσθια αποφεύγει τα μεταξωτά βρακιά.
Αλλιώς να ξέρει ότι μεγάλο μέρος της απαξίωσης που γλύτωσε θα την πληρώσει στα συνεργεία.
Είναι θέμα άποψης.
Παράδειγμα υδραυλικός πήρε τρακαρισμένο χάτς κατηγορίας C. .
Οχι πρίμιουμ. Κάθισε το έφτιαξε και κέρδισε μερικά χιλιάρικα.Και όπου έπιαναν τα χέρια του τα έφτιαχνε αυτός.
Δεν του έλλειπαν τα 5-6000 να πάρει ένα ατρακάριστο, ίδιας ηλικίας. Ηταν η άποψη του. Να δώσει λίγα λεφτά και σταδιακά.
Peugeot 3008 2016