Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift (2024)
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 44 / 45
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    66
    883
    29926
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz last edited by

      το a/c εχει ρυθμιση πως θα παιζει σε σχεση με το start stop

      #milf-a-man

      B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        bouzou @npapanik last edited by

        @npapanik said in Suzuki Swift (2024):

        @bouzou Εξαιρετικό post! Καλοτάξιδο!

        Ευχαριστώ πολύ !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bouzou @super-t last edited by

          @super-t said in Suzuki Swift (2024):

          Και δεν ακούγεται ο κινητήρας στις επιταχύνσεις και κινείται/επιταχύνει άνετα με 5η (~ 1300 στροφές) και 50 km/h;

          Οχι ! αν λέγοντας ακούγεται εννοούμαι ότι ρετάρει , όχι καθόλου .
          Φυσικά ο ρυθμός της επιτάχυνσης είναι αναμενόμενα ράθυμος .
          Και φυσικά δεν λέω ότι είναι σωστό να οδηγείται κατ αυτόν τον τρόπο καθώς λογικά θα ζορίζεται και θα καταναλώνει περισσότερο .
          Όμως το τεστ το πέρασε και με το παραπάνω . Είναι η χαρά του τεμπέλη που βαριέται να αλλάξει ταχύτητες (εντός και εκτός πόλης)

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bouzou @gatoz last edited by

            @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

            το a/c εχει ρυθμιση πως θα παιζει σε σχεση με το start stop

            Δεν είχα ιδέα ! Πολύ ενδιαφέρον ..
            Θα το ψάξω καθώς το ac ελάχιστα το χρησιμοποίησα και δεν έχω καταλάβει ακριβώς πως λειτουργούν οι διακόπτες (εχει κάποια ιδιαιτερότητα στα modes λειτουργίας ποτε ενεργοποιούνται και πότε ακυρώνονται αν εχω καταλάβει καλά )

            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gatoz
              gatoz @bouzou last edited by gatoz

              @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

              @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

              το a/c εχει ρυθμιση πως θα παιζει σε σχεση με το start stop

              Δεν είχα ιδέα ! Πολύ ενδιαφέρον ..
              Θα το ψάξω καθώς το ac ελάχιστα το χρησιμοποίησα και δεν έχω καταλάβει ακριβώς πως λειτουργούν οι διακόπτες (εχει κάποια ιδιαιτερότητα στα modes λειτουργίας ποτε ενεργοποιούνται και πότε ακυρώνονται αν εχω καταλάβει καλά )

              κρατα πατημενα μαζι τα δυο κουμπακια αριστερα και δεξια μεσα στον πινακα οργανων στο πανω μερος, εκει που αλλαζεις και μηδενιζεις χιλιομετρητη
              θα σε βγαλει σε ενα μενου στην οθονουλα αναμεσα στα οργανα οποτε ελευθερωσε τα
              με το δεξι κουμπακι με περιστροφη του ανεβαινεις-κατεβαινεις στα μενου, με πατημα μεσα μπαινεις στο μενου και επιλεγεις
              στο ac/auto start stop μπορεις να διαλεξεις mode. το comfort καταργει το start stop εαν λειτουργει τo a/c, τα αλλα τα δοκιμαζεις τι σου αρεσει
              στα μενου ρυθμιζεις και το tpms για να μην εχεις καργα φουσκωμενα τα λαστιχα....

              ...και εμενα μου αρεσε πολυ το μικρουλι
              στη πραξη ειναι πολυ καλυτερο απο οτι στα χαρτια

              #milf-a-man

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • V
                v_a last edited by

                Με την ιδια διαδικασία που είπε ο gatoz, στο κρυφό μενού κάπου έχει και ειδοποίηση για traffic signs. Μάλλον μπορείς να απενεργοποιήσεις τις ηχητικές ειδοποιήσεις υπέρβασης ταχύτητας από εκεί, αλλά όχι μόνιμα.

                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • gatoz
                  gatoz @v_a last edited by

                  @v_a said in Suzuki Swift (2024):

                  Με την ιδια διαδικασία που είπε ο gatoz, στο κρυφό μενού κάπου έχει και ειδοποίηση για traffic signs. Μάλλον μπορείς να απενεργοποιήσεις τις ηχητικές ειδοποιήσεις υπέρβασης ταχύτητας από εκεί, αλλά όχι μόνιμα.

                  μηδενιζουν στο μιζαρισμα.... κλαψ....

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    antoniokon last edited by

                    Καλοτάξιδο και να το χαίρεσαι!

                    Και πολύ ωραίο χρώμα😊

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      groover1972 @bouzou last edited by

                      @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

                      Καλησπέρα παιδες .
                      Παραλάβαμε προχθές και δηλώνω ενθουσιασμένος .
                      Αν κάποιος έχει οδηγήσει kart 50cc που δεν σπινιάρει στην εκκίνηση αλλά γουστάρεις να το οδηγάς γιατί απλά "έχει πλάκα" ακριβώς έτσι θα νιώσει με αυτό το αμαξάκι .
                      Αρχικά να πω ότι είναι αγχολυτικό οδηγικά , όμως ...(και ακολουθεί το μοναδικό αρνητικό) ...με αυτά τα μπιπ μπιπ στα συστήματα ασφαλείας το έχουν παρακάνει ρε γμτ . Εκεί που πας ομορφα κι ωραία .. μπιπ μπιμ , μετά γκλιν γκλιν μετά γκλον γκλον ....και δεν σε αφήνουν να απολαύσεις την ησυχία που επιτέλους έχει στην καμπίνα ένα suzuki .
                      Οκ κάποιες ειδοποιήσεις (οι περισσότερες) όπως πχ του τυφλού σημείου με ήχο και με ένδειξη είναι σωτήριες αλλά κάποιες άλλες σπαστικές και υπερβολικές κατά τη γνώμη μου.
                      Nα πω εδώ ότι ο τρικύλινδρος δεν ακούγεται καθόλου ως τέτοιος ούτε οταν είσαι στο ρελαντί ούτε όταν επιταχύνεις .Αντίθετα πχ στο Puma που έχω ,γρυλιζει μια χαρά το μοτεράκι .
                      Εκεί που έπαθα όμως την μεγαλύτερη πλάκα είναι με το κιβώτιο και την ελαστικότητα του κινητήρα . Εχω οδηγήσει αρκετά αλλά στην κατοχή μου ειχα (clio α γενιας , mazda 3 , bmw 320 , swift 08 , cupra formentor 1.5 tsi dsg , Puma 125 manual ) E λοιπόν το κιβώτιο του ίσως μαζί με του μαζντα είναι ότι πιο σωστό σε κλιμάκωση είχα ποτέ . Δεν ξέρω αν οφείλεται στον ατμοσφαιρικό - ίσως καλά τα τουρμπο που εχουν κυριαρχήσει βγάζοντας δύναμη απο μικρούς κινητήρες αλλά τελικά τα ατμοσφαιρικά έχουν άλλη χάρη .
                      Ειχα cruise control στα 100 χλμ και πηγαινα στην Εθνική ...μειωνε ο μπροστινός και επέμενα να μην κατεβάζω σχέση απο 5η που ειχα .Ε λοιπόν το αμάξι "ακουγε" και επιτάχυνε το adaptive ακομα και με 50χλμ χωρίς να παραπονεθεί . Είναι επομένως ότι πιο κοντινό σε αυτόματο μπορείς να βρείς απο ένα manual αυτοκίνητο σε ταξίδι .
                      Ναι οκ δεν θα πώ ότι είναι αυτοκίνητο που θα το πάρεις αν ταξιδεύεις συνέχεια καθώς θα σου λείψουν ρεπριζ και ησυχία σε ταχύτητες πάνω απο 120 που πιθανά να βρείς σε ενα clio ή fabia .. Ομως ιδίως στην πόλη νομίζω παίζει μόνο του για το fun to drive σε συνδιασμό με την οικονομία .
                      Λέγοντας για οικονομία αν και έχουμε κάνει εγω και η γυναίκα μου μόνο 100 χλμ , Οταν το παραλάβαμε είχε 11χλμ και μεση κατανάλωση έλεγε πανω απο 10 (προφανως μπες βγες σε νταλικες ,τελωνεια και πλυντήρια) ...τωρα χωρις να μηδενισω λεει 4.9 λ/100 .
                      Επίσης να πώ ότι το pdi που γίνεται απ τις εταιρίες ειναι της πλάκας γενικά . Τα αμαξια δυστυχώς έρχονται με αραχνη και ακομα με γραμμές απ τα κεριά κλπ .
                      Είναι στα πλάνα μου να το πάω για περιποίηση και ίσως και κεραμική μιας και το χρώμα του (κόκκινο) τα σπάει. Αν έχετε προτάσεις στο κομμάτι αυτό καλοδεχούμενες. Για NS care έλεγα που είναι γνωστοί γενικά
                      Αυτά τα λίγα απ την μικρή εμπειρία ...Δεν εχω οδηγήσει πχ σε επαρχιακό με στροφές για να το δώ κι εκεί .Επιφυλάσσομαι λοιπόν οτι θα επανέλθω ιδίως αν βρω τίποτα ξινά ωστε να βοηθήσω υποψήφιους αγοραστές .
                      Κάποιες μικρες παρατηρήσεις ...Το σταρτ στοπ δεν δουλευε για τα πρωτα 70 χλμ (πιθανά λογω ακινησίας ) και όταν αργότερα εβαλα AC πάλι σταμάτησε να λειτουργεί .Μάλλον έχει αυστηρή ρύθμιση ο αλγόριθμος . Ενώ πχ στο Puma ακόμα και 10 μερες να το εχω σε ακινησία δουλεύει κατευθείαν. Παρένθεση το υβριδικό Puma έχει την καλύτερη υλοποίηση σε αυτό το συστημα που εχω συναντήσει ιδίως για το πόσο smooth δουλεύει, όμως για την μακροζωία των μπαταριών δεν ξέρω τι είναι καλύτερο τελικά . Τέλος στα αρχικά χιλιόμετρα η σύζηγος έλεγε ότι δεν μπαίνει εύκολα η πρώτη .Μου έτυχε κι εμένα μια δυο φορές αλλά πλεον έστρωσε δεν νομίζω να είναι θέμα .

                      ευχαριστώ ,συγνώμη αν κούρασα κι ελπίζω να ήταν χρήσιμα τα παραπάνω

                      Υπάρχει ρύθμιση για τον κλιματισμό, να δουλεύει, αν ενεργοποιεί και το S/S. Αν θυμάμαι καλά, υπάρχουν 3 εκδοχές, δοκιμάζεις και βλέπεις ποια σε βολεύει καλύτερα.

                      Έκανες πολύ καλή επιλογή, το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο και ομορφότερο από κοντά, καλοτάξιδο, με ασφάλεια, εύχομαι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        super-t @bouzou last edited by

                        @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

                        @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                        Και δεν ακούγεται ο κινητήρας στις επιταχύνσεις και κινείται/επιταχύνει άνετα με 5η (~ 1300 στροφές) και 50 km/h;

                        Οχι ! αν λέγοντας ακούγεται εννοούμαι ότι ρετάρει , όχι καθόλου .
                        Φυσικά ο ρυθμός της επιτάχυνσης είναι αναμενόμενα ράθυμος .
                        Και φυσικά δεν λέω ότι είναι σωστό να οδηγείται κατ αυτόν τον τρόπο καθώς λογικά θα ζορίζεται και θα καταναλώνει περισσότερο .
                        Όμως το τεστ το πέρασε και με το παραπάνω . Είναι η χαρά του τεμπέλη που βαριέται να αλλάξει ταχύτητες (εντός και εκτός πόλης)

                        Έχω ακριβώς την αντίθετη άποψη/εμπειρία, κάτω από τις 2000 (άντε να σου πω 1800) στροφές (70-80 κμ/ω με 5η), άσχημος ήχος και δεν αξίζει να προσπαθείς για επιτάχυνση, όχι έντονο, αλλά αρκετό κρέμασμα.

                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bouzou @super-t last edited by

                          @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                          @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

                          @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                          Και δεν ακούγεται ο κινητήρας στις επιταχύνσεις και κινείται/επιταχύνει άνετα με 5η (~ 1300 στροφές) και 50 km/h;

                          Οχι ! αν λέγοντας ακούγεται εννοούμαι ότι ρετάρει , όχι καθόλου .
                          Φυσικά ο ρυθμός της επιτάχυνσης είναι αναμενόμενα ράθυμος .
                          Και φυσικά δεν λέω ότι είναι σωστό να οδηγείται κατ αυτόν τον τρόπο καθώς λογικά θα ζορίζεται και θα καταναλώνει περισσότερο .
                          Όμως το τεστ το πέρασε και με το παραπάνω . Είναι η χαρά του τεμπέλη που βαριέται να αλλάξει ταχύτητες (εντός και εκτός πόλης)

                          Έχω ακριβώς την αντίθετη άποψη/εμπειρία, κάτω από τις 2000 (άντε να σου πω 1800) στροφές (70-80 κμ/ω με 5η), άσχημος ήχος και δεν αξίζει να προσπαθείς για επιτάχυνση, όχι έντονο, αλλά αρκετό κρέμασμα.

                          Μου κάνει εντύπωση ιδίως με τις ταχύτητες που ανέφερες . Μήπως το δοκίμασες σε σχετική ανηφόρα ; Σιγουρα η επιτάχυνση ειναι αργή αν δεν κατεβάσεις αλλά γενικά ο κινητήρας είναι ελαστικότατος .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bouzou last edited by

                            Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !~
                            Θα ήταν πολύ χρήσιμο ,όπως έκανε και ο φίλος παραπάνω , σε όσους το έχουν πάρει και έχουν γράψει κάποια χιλιόμετρα να μας πουν εντυπώσεις και παρατηρήσεις .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              v_a last edited by v_a

                              Καλοτάξιδο και από εμένα !
                              Τι παρατηρήσεις και σχόλια να σου γράψουν...
                              Η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία του είναι, αν ήταν και ένα χιλιάρικο κάτω, θα γέμιζαν οι δρόμοι με αυτό.
                              💪εργαλείο πόλης, κατανάλωση που πλησιάζει φουλ hybrids (χωρίς την πολυπλοκότητά τους), Ιαπωνική κατασκευή, σου εύχομαι να βγει και bulletproof (όπως και οι πρόγονοί του).
                              Έτοιμος είμαι και εγώ να μπω στο club, να ξερεις..
                              (η τιμή με κρατάει)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                v_a last edited by

                                Σκέψου σήμερα που το είδα στατικά στην αντιπροσωπεία (για να πάρω προσφορά με τις νέες τιμές) μου έκαναν εντύπωση τα καθίσματα.
                                Σίγουρα πιο άνετα και μαλακά από τα αντίστοιχα του yaris ( ψιλομπακετιζουν νομίζω). Το μόνο αρνητικό (το είχε γράψει και ο Dimsabas) είναι ότι έβρισκε το πόδι μου στην 1ή ταχύτητα (και ο ψεύτικος ήχος των πισω χειρολαβων).
                                Κατά τ'άλλα, χώροι εσωτερικά που αναλογούν σε αμάξωμα 4 με 4,05 μέτρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Μπράβο bouzou. Καλοτάξιδο με χαρά και υγεία να το χαρείτε.

                                  Ενημέρωνε μας, να έχουμε και εμείς κάτι σοβαρό να διαβάζουμε στο forum αυτό.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap @gatoz last edited by lap

                                    @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                    @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

                                    @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                    το a/c εχει ρυθμιση πως θα παιζει σε σχεση με το start stop

                                    Δεν είχα ιδέα ! Πολύ ενδιαφέρον ..
                                    Θα το ψάξω καθώς το ac ελάχιστα το χρησιμοποίησα και δεν έχω καταλάβει ακριβώς πως λειτουργούν οι διακόπτες (εχει κάποια ιδιαιτερότητα στα modes λειτουργίας ποτε ενεργοποιούνται και πότε ακυρώνονται αν εχω καταλάβει καλά )

                                    κρατα πατημενα μαζι τα δυο κουμπακια αριστερα και δεξια μεσα στον πινακα οργανων στο πανω μερος, εκει που αλλαζεις και μηδενιζεις χιλιομετρητη
                                    θα σε βγαλει σε ενα μενου στην οθονουλα αναμεσα στα οργανα οποτε ελευθερωσε τα
                                    με το δεξι κουμπακι με περιστροφη του ανεβαινεις-κατεβαινεις στα μενου, με πατημα μεσα μπαινεις στο μενου και επιλεγεις
                                    στο ac/auto start stop μπορεις να διαλεξεις mode. το comfort καταργει το start stop εαν λειτουργει τo a/c, τα αλλα τα δοκιμαζεις τι σου αρεσει
                                    στα μενου ρυθμιζεις και το tpms για να μην εχεις καργα φουσκωμενα τα λαστιχα....

                                    ...και εμενα μου αρεσε πολυ το μικρουλι
                                    στη πραξη ειναι πολυ καλυτερο απο οτι στα χαρτια

                                    Αυτο γίνεται και σε εμένα;🤔

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @lap last edited by

                                      @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                      @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                      @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

                                      @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                      το a/c εχει ρυθμιση πως θα παιζει σε σχεση με το start stop

                                      Δεν είχα ιδέα ! Πολύ ενδιαφέρον ..
                                      Θα το ψάξω καθώς το ac ελάχιστα το χρησιμοποίησα και δεν έχω καταλάβει ακριβώς πως λειτουργούν οι διακόπτες (εχει κάποια ιδιαιτερότητα στα modes λειτουργίας ποτε ενεργοποιούνται και πότε ακυρώνονται αν εχω καταλάβει καλά )

                                      κρατα πατημενα μαζι τα δυο κουμπακια αριστερα και δεξια μεσα στον πινακα οργανων στο πανω μερος, εκει που αλλαζεις και μηδενιζεις χιλιομετρητη
                                      θα σε βγαλει σε ενα μενου στην οθονουλα αναμεσα στα οργανα οποτε ελευθερωσε τα
                                      με το δεξι κουμπακι με περιστροφη του ανεβαινεις-κατεβαινεις στα μενου, με πατημα μεσα μπαινεις στο μενου και επιλεγεις
                                      στο ac/auto start stop μπορεις να διαλεξεις mode. το comfort καταργει το start stop εαν λειτουργει τo a/c, τα αλλα τα δοκιμαζεις τι σου αρεσει
                                      στα μενου ρυθμιζεις και το tpms για να μην εχεις καργα φουσκωμενα τα λαστιχα....

                                      ...και εμενα μου αρεσε πολυ το μικρουλι
                                      στη πραξη ειναι πολυ καλυτερο απο οτι στα χαρτια

                                      Αυτο γίνεται και σε εμένα;🤔

                                      ναι

                                      #milf-a-man

                                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Εντωμεταξύ τώρα το κατάλαβα μετά τόσα έτη.

                                        Δείτε τι έχουν κάνει τα τσακάλια της Suzuki. Σου λέει θα κάνουμε πιο ορθή την γωνία του a pillar με την οροφή. Αυτό όμως καταστρερει την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Τι έκαναν;

                                        Έφτιαξαν ένα ημικυκλικό παρμπρίζ που βυθίζεται πιο μπροστά από την βάση του a pillar και έτσι επιτυγχάνουν μια καλύτερη κλίση χωρίς να χάνουν το προτέρημα της κάθετης γωνίας οροφής και a pillar.

                                        e068ea35-d3ef-48c5-9331-78fe94f3b19c-image.png

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • npapanik
                                          npapanik @gatoz last edited by

                                          @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                          @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                          @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                          @bouzou said in Suzuki Swift (2024):

                                          @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                          το a/c εχει ρυθμιση πως θα παιζει σε σχεση με το start stop

                                          Δεν είχα ιδέα ! Πολύ ενδιαφέρον ..
                                          Θα το ψάξω καθώς το ac ελάχιστα το χρησιμοποίησα και δεν έχω καταλάβει ακριβώς πως λειτουργούν οι διακόπτες (εχει κάποια ιδιαιτερότητα στα modes λειτουργίας ποτε ενεργοποιούνται και πότε ακυρώνονται αν εχω καταλάβει καλά )

                                          κρατα πατημενα μαζι τα δυο κουμπακια αριστερα και δεξια μεσα στον πινακα οργανων στο πανω μερος, εκει που αλλαζεις και μηδενιζεις χιλιομετρητη
                                          θα σε βγαλει σε ενα μενου στην οθονουλα αναμεσα στα οργανα οποτε ελευθερωσε τα
                                          με το δεξι κουμπακι με περιστροφη του ανεβαινεις-κατεβαινεις στα μενου, με πατημα μεσα μπαινεις στο μενου και επιλεγεις
                                          στο ac/auto start stop μπορεις να διαλεξεις mode. το comfort καταργει το start stop εαν λειτουργει τo a/c, τα αλλα τα δοκιμαζεις τι σου αρεσει
                                          στα μενου ρυθμιζεις και το tpms για να μην εχεις καργα φουσκωμενα τα λαστιχα....

                                          ...και εμενα μου αρεσε πολυ το μικρουλι
                                          στη πραξη ειναι πολυ καλυτερο απο οτι στα χαρτια

                                          Αυτο γίνεται και σε εμένα;🤔

                                          ναι

                                          Πατάς το δεξί κουμπί μόνο για μερικά δευτερόλεπτα και μόνο αν είσαι σταματημένος. Μετά πάλι με το δεξί ανεβοκαταβαίνεις στα menu/ρυθμίσεις.

                                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Οκ λιγάκι παραμορφωτικός ο φακός. Αλλά ωραία λήψη από τη θέση οδήγησης.

                                            Τελικά και το εσωτερικό του είναι πολύ καλό. Συντηρητικό μεν αλλά πρακτικό και διαχρονικό.

                                            Youtube Video

                                            Ο ήχος από τον τρικύλινδρο έχει αισθητή διαφορά από τον τετρακύλινδρο στο προηγούμενο, τουλάχιστον όπως τον ακούω στο βίντεο.

                                            Τολμώ να πω καλύτερος. Πιο σπορτίφ.

                                            Υ.γ Ο οδηγός είναι ιδιαιτέρως ψηλός αλλά τα πόδια του είναι άνετα.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 44 / 45
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr