Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Junior (B-SUV)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Junior (B-SUV)
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 30 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    65
    606
    50511
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • k-m
      k-m last edited by k-m

      Κοιτάω μέσω εταιρικού leasing. Θα δω τι θα έχω μέσα στο όριο μου.

      Ex30 όπως είπα ειναι αρνητικό σκορ από τα αποδυτήρια. Καλύτερα αγροτικό να ξέρεις τι έχεις τουλάχιστον

      Θα δω και τα υπόλοιπα. Ευχαριστώ για τις προτάσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • cirus
        cirus @dettol last edited by cirus

        @dettol said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

        @k-m said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

        @wantone said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

        τι μηκος εχει; υπαρχουν αγοραστες που θα πληρωσουν περισσοτερο κατι που ειναι μικροτερο less is more

        4.17

        Και εγώ ένα.μικρο πόλης ψαχνω

        Το puma με 4.18 έχει πολύ καλύτερους χώρους αλλά θέλει 36+ εβδομάδες για να ερθει

        Inster, ec3, leapmotor, άντε και το ex30, που δεν με ξετρελαίνει

        Σωστός και αυτά φυσικά απλά δεν ξέρω για ετοιμοπαραδοτα που ψάχνει ο φίλος

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Σήμερα είδα για πρώτη φορά ζωντανό το αμάξι. Και μάλιστα ένα δίπλα μου και μετά ένα άλλο παρκαρισμένο. Σε σκούρα χρώματα ήταν αποχρώσεις του γκρι.

          Μεγάλο φαίνεται από κοντά και όμορφο θα έλεγα.

          Το είχα δει στην έκθεση μου είχε φανεί πολύ μικρό.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @criuser last edited by

            @criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

            Μεγάλο φαίνεται από κοντά και όμορφο θα έλεγα.

            Βγάλε τα γυαλιά της Στελλάντις και θα το δεις κανονικά....😂

            το είδα πριν 10 μέρες στην Κυψέλη....στην Άννα ψιλοάρεσε. Εμένα μου φάνηκε ωραίο μπροστά (όπως και στην έκθεση), αλλά πίσω εξακολουθεί να είναι ένα άθλιο έκτρωμα, δεν βλέπεται, πονάνε τα μάτια του όταν το κοιτάς.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A d P
              A d P moderator @fanis75 last edited by A d P

              @fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

              @criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

              Μεγάλο φαίνεται από κοντά και όμορφο θα έλεγα.

              Βγάλε τα γυαλιά της Στελλάντις και θα το δεις κανονικά....😂

              το είδα πριν 10 μέρες στην Κυψέλη....στην Άννα ψιλοάρεσε. Εμένα μου φάνηκε ωραίο μπροστά (όπως και στην έκθεση), αλλά πίσω εξακολουθεί να είναι ένα άθλιο έκτρωμα, δεν βλέπεται, πονάνε τα μάτια του όταν το κοιτάς.

              Από Μπροστά είναι πολύ ωραίο, από πίσω πάλι.... εξαρτάται από την γωνία...... πολύ χαμηλοκωλα.... μου θυμίζει και κάποια παλιά Alfa Romeo, αλλά δεν ξέρω ποια να σας πω, ίσως Alfasud 🤔🤔

              R-LINE

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • katafractos17
                katafractos17 last edited by

                4κινητη η Junior

                Η νέα τετρακίνητη έκδοση του ολοκαίνουργιου μικρού SUV της Alfa Romeo, η Junior Ibrida Q4 έρχεται να ολοκληρώσει την γκάμα της Alfa Romeo, έχοντας ήδη κάνει πολύ δυναμικό εμπορικό ξεκίνημα με πάνω από 27.000 παραγγελίες σε 38 χώρες. Η νέα έκδοση της Alfa Romeo Junior θα είναι διαθέσιμη πολύ σύντομα για παραγγελίες στην Ελλάδα, συνοδευόμενη από τέσσερα χρόνια εγγύησης και πολύ πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

                Η νέα γενιά της τετρακίνησης Q4 δίνει απόλυτη ελευθερία κινήσεων σε όλους τους οδηγούς. Τόσο σε εκείνους που θέλουν να απολαμβάνουν το μέγιστο κράτημα όσο και σε εκείνους που θέλουν ένα αυτοκίνητο με διευρυμένες δυνατότητες σε εδάφη με χαμηλή πρόσφυση. Το ολοκαίνουργιο σύστημα Ibrida Q4 σχεδιάστηκε με σκοπό τον κορυφαίο συνδυασμό αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας. Λειτουργεί χωρίς μηχανική σύνδεση των εμπρός τροχών με τους πίσω, αυξάνει πολύ λίγο το συνολικό βάρος και διατηρεί χαμηλά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Το σύστημα αποτελείται από ένα 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ. με ισχύ 136 hp, δύο ηλεκτρικούς ισχύος 28,5 hp έκαστος και μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 0,89 kWh (0,42 kWh ωφέλιμη). Ο ένας ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων με τους δύο συμπλέκτες και τις έξι σχέσεις (eDCT6), ενώ ο δεύτερος έχει τοποθετηθεί στο πίσω σύστημα, ανάμεσα στους τροχούς. Με αυτόν τον τρόπο η κατανομή της ροπής είναι πάντα τέλεια προσαρμοσμένη στις εκάστοτε συνθήκες, οπότε η πρόσφυση η μέγιστη δυνατή. Με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων και 230 Nm στις 1.500 σ.α.λ., η Junior Ibrida Q4 των 1.305 κιλών επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ., φτάνει τα 200 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, καταναλώνει σε μεικτή χρήση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 119 γρ./χλμ. CO2.

                Βασικό χαρακτηριστικό της Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 είναι επίσης το νέο πίσω σύστημα που ενσωματώνει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Τα αμορτισέρ, τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν νέες ρυθμίσεις ειδικές για τη συγκεκριμένη έκδοση της Junior, προκειμένου να υποστηρίζονται ακόμα καλύτερα τα οφέλη της τετρακίνησης. Οι ολισθηροί δρόμοι, το χιόνι και η λάσπη δεν αποτελούν εμπόδιο για την τετρακίνητη Junior, ενώ η τεχνολογία «Power Looping» εξασφαλίζει την τροφοδοσία του πίσω ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια ανεξάρτητα από επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Με απλά λόγια, η Junior Ibrida Q4 μπορεί να είναι τετρακίνητη όποτε και για όσο χρειάζεται.

                Το «παρών» δίνει επίσης ο επιλογέας οδηγικού προφίλ Alfa DNA, που εξασφαλίζει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού και τις απαιτήσεις του περιβάλλοντος. Η επιλογή «Dynamic» εξασφαλίζει τη μέγιστη παροχή ισχύος και σπορ συμπεριφορά, ενώ η «Natural» είναι η ιδανική για την καθημερινή οδήγηση. Υπάρχει επίσης η «Q4» για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης που μεγιστοποιεί τον έλεγχο και την ευστάθεια του αυτοκινήτου, ενώ αντίστοιχα η «Advanced Efficiency» μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα και την οικονομία καυσίμου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • katafractos17
                  katafractos17 last edited by

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ektoras
                    ektoras last edited by

                    Δύσκολα βγάζει αξιοπρεπές ταξίδι:

                    Youtube Video

                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • katafractos17
                      katafractos17 last edited by

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • katafractos17
                        katafractos17 last edited by

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • katafractos17
                          katafractos17 last edited by

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • katafractos17
                            katafractos17 last edited by

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              civil357 last edited by

                              36.500 η Q4 !!!!
                              Δεν υπάρχει σωτηρία, στην ίδια τιμή απέναντί του βρίσκει πλήθος καταξιωμένων C Suv μεταξύ των οποίων και το ντιζαϊνάτο (πες τώρα ....) mini countryman ( εμφανισιακά κανένα δε μου αρέσει πάντως), με 170 άλογα και πλατφόρμα μεγαλύτερης κατηγορίας.
                              Πρέπει να έχουν κάνει θαύματα οι μηχανικοί για να δικαιολογηθεί κάπως η επιλογή της αγοράς της ( σχεδόν απίθανο ).
                              Πρέπει κάπως να "ξεκαβαλήσουν" στις τιμές .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Έχουν να πληρώσουν τις ανακλήσεις για διάφορα μηχανικά θέματα. Κλέφτες να γίνουν;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Μπορεί και για μένα να είναι υπερβολικά τα 36400, αλλά το αυτοκίνητο μπαίνει απέναντι στο LBX στο μίνι, στο DS3 και στα άλλα πρίμιουμ της κατηγορίας και με αυτή την λογική για 4κίνητο με πολλαπλούς πίσω, υβριδικό με 150+ άλογα μια χαρά είναι η τιμή.

                                  Οπως θα γράψω και αλλού η ιπποδύναμη των υβριδικών μέχρι τώρα έγραφε μόνο αυτήν του θερμικού κινητήρα που είναι 136 άλογα. Από 6 Μαρτίου λόγω προσαρμογής στους κανονισμού θα αναφέρεται η συνδυασμένη των 136 θερμικών και των 29 ηλεκτρικών και έτσι έχουμε πλέον 145 άλογα ισχύ.

                                  Στην περίπτωση της 4κίνητης τζούνιορ έχουμε προφανώς πάνω από 150 άλογα, ενώ στην περίπτωση των μικρότερων μοντέλων των 100 θερμικών έχουμε πλέον 110 άλογα.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 @criuser last edited by

                                    @criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                    Μπορεί και για μένα να είναι υπερβολικά τα 36400, αλλά το αυτοκίνητο μπαίνει απέναντι στο LBX στο μίνι, στο DS3 και στα άλλα πρίμιουμ της κατηγορίας

                                    Έχω γράψει σχεδόν ύμνους για το πόσο μου αρέσει το αυτοκίνητο, αλλά δυστυχώς με την ποιότητα της πλαστικούρας που έχει μέσα καθώς και τη συναρμογή αυτών, ούτε καν δίπλα από τα πρίμιουμ δεν περνάει.

                                    Κατά τα άλλα πολύ όμορφο σχεδιαστικά μέσα έξω, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και fun to drive απ' ότι διαβάζουμε από τότε που βγήκε.

                                    Υ.Γ. Η απόφαση να μην έχει στις πίσω πόρτες αποθηκευτικό χώρο αλλά και γενικά τίποτα για τους πίσω επιβάτες, ήθελα να ήξερα με τι κριτήριο πάρθηκε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      civil357 last edited by

                                      Το ds3 μάλλον το έχει ξεχάσει και η ίδια η ds , μόνο οι leasing το ξεστοκάρουν στη χώρα. Tο Lbx , είναι άλλης αυτοκινητιστικής σχολής μετακίνησης.
                                      Στα μοντέλα που προτάσσουν και μία σπορτίφ ( όσο μπορείς να το πείς) αίσθηση , γιατί αλφα είσαι :
                                      Το μινι , είναι μία πλατφόρμα πάνω σε ίδια τιμή ,
                                      Παρόμοια το cupra, τώρα αν κρίνεις εσύ ότι σώζεται το μοντέλο από ένα ηλεκτρομοτέρ πίσω , διαφωνούμε.
                                      Η πριμιοσύνη δεν έρχεται κολλώντας απλά σηματάκια αλφα στην πλατφόρμα του 2008. Ούτε κανένα ιδιαίτερα εμπνευσμένο σχεδιασμό εσωτερικά - εξωτερικά έχει για να δικαιολογηθεί (γνώμη μου).
                                      Στην πράξη , για όποιον σκέφτεται με τα κριτήρια αγοράς μιας αλφα ( οδηγική συμπεριφορά) , ο άμεσος ανταγωνιστής στην κατηγορία του , είναι το πιο σπορτίφ B suv , το puma και ας μην πουλάει πριμιοσύνη ( δυστυχώς το κατέστρεψαν εσωτερικά).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Ρε παιδιά δεν ειναι πρίμιο η Άλφα....πότε έγινε και ξέχασαν να της το πουν? Σπορτίφ αυτοκίνητα ήταν (κάποτε), πλέον προσπαθούν να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους με Γαλλικό τρόπο, δηλαδή να βάλουν 27 σηματάκια όπου μπορούν για να θυμάται ο οδηγός ότι ειναι σε Άλφα (γιατί αλλιώς δεν το καταλαβαίνει). Ότι έκαναν και με το Αβεντζερ, σηματάκι jeep όπου βρουν και εκεί σταματάει η όποια σχέση με jeep. Εεε το ίδιο και η τζούνιορ.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Δεν είπα ότι εγώ θα έδινα αυτά τα λεφτά ποτέ. Ούτε ότι μου αρέσει. Δεν έχω μπει μέσα άλλωστε γιατί μου φάνηκε μικρό και το πίσω μέρος δεν μου αρέσει.

                                          Και το ds3 έχει τα θέματα του σχεδιαστικά αν και σαν χώρος μπροστά είναι καλό.

                                          Από την άλλη αν ρωτήσεις 10 ανθρώπους στην τύχη ποια είναι η άλφα ρομέο θα την ξέρουν οι 11.

                                          Αν ρωτήσεις ποια είναι η Κούπρα. Θα την ξέρει το πολύ ένας.

                                          Και αν μάλιστα σε ρωτήσουν πως λεγόταν παλιά και τους πεις Σέατ, θα γελάσουν και θα σε αφήσουν στον πόνο σου.

                                          Οπως και να το κάνουμε η ιστορία μετράει.

                                          Σαν μτχ ένα Α3 θα πιάσει ας πούμε το 60 % της αξίας του, ένα γκόλφ θα πιάσει το 50, ένα σκόντα θα πιάσει το 35 % και ένα κούπρα δεν θα πιάσει τίποτα γιατί κανείς δεν θα το ξέρει.

                                          Οπως βλέπουμε επίσης στον δρόμο αρκετά αβέντζερ.

                                          Είναι μικρά στενάχωρα, ακριβούτσικα αλλά η μάσκα αυτή πουλάει.

                                          Επίσης στον τάρανδο το Πούμα πέρασε με 78, ενώ το νέο ηλεκτρικό C3 με 81.

                                          Ξέρω, ξέρω όταν δεν μας βολεύει η πραγματικότητα τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            civil357 last edited by

                                            Δεν καταλαβαίνω εμείς ως καταναλωτές γιατί να "υποστηρίξουμε" και να φάμε την πριμιοσύνη , γιατί για να πληρώνουμε περισσότερο;
                                            Εγώ θυμάμαι ότι στα λεφτά μιας 156 2.0 (σίγουρα 1.8) αγόραζες 316 , και ότι η τζουλιέτα με τα 170 άλογα ήταν πιο φθηνή από 118 και λίγο πιο ακριβή από το αντίστοιχης ιπποδύναμης φόκους ( χονδρικές οι συγκρίσεις, δε θυμάμαι ακριβώς ).
                                            Πως φθάσαμε να αντιστραφούν οι όροι και ξαφνικά στα λεφτά μιας μικρής αλφα να βρίσκονται αξιόλογα σπορτίφ μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας , δε ξέρω.
                                            Καταλαβαίνω την περίπτωση του διδύμου, αλλά εδώ δε μιλάμε για αυτή την περίπτωση.
                                            Επίσης κάτι που έχει αντιστραφεί είναι ότι η τζούνιορ λαμβάνει τεχνολογία -πάτωμα μισής γενιάς πίσω από τους Γάλλους. Η λογική λέει ότι πρέπει να αναμένεται νέο 2008 το οποίο θα είναι μισή γενιά μπροστά ( χονδρικά και τα παραπάνω). Επί φιατ γινόνταν το αντίστροφο , συνήθως.

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 30 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr