Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Inster (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Inster (2024)
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    174
    4907
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zaxosm last edited by zaxosm

      Βλέπω πως το BYD Dolphin Mini αναμένεται στις ευρωπαϊκές αγορές προς τα τέλη του 2026 ή τις αρχές του 2027, και η αλήθεια είναι πως πάει αρκετά μακριά. Δηλαδή ιδανικά θα ήθελα να πάρουμε το αυτοκίνητο πριν το καλοκαίρι ώστε να φύγει και σχετικά πιο εύκολα το πετρελαιοκίνητο mito.

      Πολύ με μπερδεύει αυτό με τις επιδοτήσεις ρε παιδιά. Πρακτικά δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα είναι η αλήθεια. Αλλά να σας πω την αλήθεια μου έχει κάνει τρελό κλικ το inster γιατί πραγματικά είναι πάρα πολύ πρακτικό και άνετο αυτοκίνητο. Ισως τα 23700 με τη μικρή μπαταρία να είναι πιο σωστά για τη χρήση που το θέλουμε, και αν πάρουμε την επιδότηση έχει καλώς.

      Αν δούμε λίγο και τον ανταγωνισμό σε κλασικό θερμικο μοτερ, θα παίξουμε κάπου στα 21-23 για φουλ υβριδικό ή 18-19 για κλασικό θερμικό που θέλω να το αποφύγω εντελώς. Τα οποία με ένα πρόχειρο υπολογισμό τα αποσβένεις σε κόστη κίνησης - σερβις σε μία 5ετία.

      Βέβαια η άλλη λύση είναι να μείνω ως έχω με το mito για δεύτερο αλλά δεν είναι πρακτικό αυτοκίνητο (2πορτο και θορυβώδες). Και δεν ξέρω κατά πόσο ακόμα θα μπορώ να κινούμαι με αυτό εντός πόλης.

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        amcm @zaxosm last edited by

        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

        Αν δούμε λίγο και τον ανταγωνισμό σε κλασικό θερμικο μοτερ, θα παίξουμε κάπου στα 21-23 για φουλ υβριδικό ή 18-19 για κλασικό θερμικό που θέλω να το αποφύγω εντελώς. Τα οποία με ένα πρόχειρο υπολογισμό τα αποσβένεις σε κόστη κίνησης - σερβις σε μία 5ετία.

        Ας δούμε όμως και την μεταπώληση του ανταγωνισμού σε 5 χρόνια. Ένα Yaris hybrid 5ετίας σήμερα, πωλείται περίπου 5-6000€ λιγότερο από ένα καινούριο.
        Σε 5 χρόνια πόσο θα μπορείς να δώσεις το inster; Με βάση τη λογική ότι η τεχνολογία στα ηλεκτροκίνητα τρέχει, ποιος θα θέλει να πάρει ένα 5ετίας ηλεκτρικό και τι θα είναι πρόθυμος να πληρώσει.
        Για μένα χωρίς την επιδότηση δεν είναι λογικό να το ρισκάρει κανείς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          axel12p last edited by

          Σχετικά με το BYD Seagull, εκτός ότι θα αργήσει να έρθει, με άγνωστη μέχρι στιγμής τιμή, με προβληματίζουν και τα αποτελέσματα των crash tests (το δεύτερο test μου φαίνεται πιο αντιπροσωπευτικό, μιας και στο πρώτο δεν περίμενα κάτι καλύτερο!)
          Youtube Video

          Το Hyundai Inster/Casper φαίνεται να τα πάει καλύτερα.
          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vagkirk last edited by vagkirk

            Κάτσε ρε συ αυτοί στο πρώτο βίντεο κάνουν small overlap τεστ και μπροστά και από τον κώλο!!!
            Και μάλιστα κάνουν και small overlap με... καρότσα νταλίκας που ξυρίζει τις A pillar στα χαμηλά και ειδικά στα Supermini και μικρότερα.

            Πολύ σκληρά τέστ, και πολύ αντιπροσωπευτικά για πραγματικά επικίνδυνα ατυχήματα, καμία σχέση ειδικά με τα δικά μας ευρωπαϊκά τυποποιημένα τέστ.

            Ρε τους Κινέζους, ακόμη και σε αυτό είναι πολύ μπροστά.

            Δείτε το παρακάτω!
            Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο από Ευρωπαϊκο και Αμερικανικό φορέα.
            Youtube Video

            Edit1 : ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ SUVΑΡΑ Range Rover ξηλώθηκε μέχρι το πορτμπαγκάζ!!???!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              lap last edited by lap

              Teslara ! Για άλλη μια φορά εξαιρετική επίδοση συγκριτικά με τον ανταγωνισμό!

              Πολύ καλά τα Xiaomi , Volvo και η συνεργάτιδα της Volvo η Geely όπου ένα σχετικά φθηνό μοντέλο της παρουσίασε παρόμοια συμπεριφορά με το Volvo!

              Όλα τα άλλα απέτυχαν

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagkirk @lap last edited by vagkirk

                @lap said in Hyundai Inster (2024):

                Teslara ! Για άλλη μια φορά εξαιρετική επίδοση συγκριτικά με τον ανταγωνισμό!

                Πολύ καλά τα Xiaomi , Volvo και η συνεργάτιδα της Volvo Geely όπου ένα σχετικά φθηνό μοντέλο της παρουσίασε παρόμοια συμπεριφορά με το Volvo!

                Ακριβώς, ειδικά το Model 3 και το νέο Xiaomi ήταν κορυφαία, σταμάτησαν την παραμόρφωση πριν το A pillar.
                Ίσως να βοήθησε το σχήμα τους , ήταν σαν να... έσκυψαν για να αποφύγουν το δυνατό χτύπημα, εκατσσαν στιγμιαία στις αναρτήσεις τους , αλλά σίγουρα έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά στα δομικά στοιχεία μπροστά στο σημείο του small overlap, πρέπει να έχουν μελετήσει και την σχεδίαση της ανάρτησης και των τροχών ώστε να δρουν σαν μαξιλάρι.

                Στο Tesla ήταν κορυφαία και η απόκριση των αερόσακων και ο σχεδιασμός - μέγεθος τους που αγκάλιασαν τον συνεπιβάτη από παντού.
                Αντίστοιχη απόδοση στους αερόσακους είχαν μόνο η Maybach και η G class αλλά εκεί σκίστηκαν οι A pillar με ότι αυτό συνεπάγεται για τις δυνάμεις που δέχτηκε το κεφάλι και ο λαιμός του συνεπιβάτη.

                Πάντως γενικά μου έκανε μεγάλη πόσο προσεγμένα είναι τα τεστ που έκαναν, πόσα λεφτά και εργατοώρες, εξοπλισμό κλπ έχουν ξοδέψει, και δεν νομίζω πως πρόκειται για κάποιο επίσημο φορέα.

                Και τα τεστ που έχουν και οι δοκιμές και μάλιστα κάποια σε πίστες είναι πάρα πολύ υψηλού επιπέδου.

                Είναι σε άλλο παράλληλο σύμπαν οι άνθρωποι, πολύ μακριά από εμάς!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Εμείς ακόμα εδώ στην Ευρώπη δεν εξετάζουμε καν τη δοκιμή small overlap! Ούτε καν την πλευρική σύγκρουση πίσω επιβατών!

                  Βλέπεις νέα αυτοκίνητα, και δεν έχουν ζώνη παραμόρφωσης μπροστά από τον τροχό!

                  Από εκεί που είχαμε τα καλύτερα αυτοκίνητα του πλανήτη, μας ξεπέρασαν όλες οι χώρες!

                  Κσι το honda νομίζω πήγε καλά στο τεστ!

                  Αυτοί κάνουν ενδιαφέρουσες δοκιμές! Εξετάζουν πολλά! Περισσεύει το χρήμα, είναι φανερό!

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    axel12p last edited by axel12p

                    Θυμάμαι που όταν είχε γίνει "μόδα" η small overlap στην Αμερική, ορισμένοι κατασκευαστές ενίσχυαν μόνο την πλευρά του οδηγού, ώστε να έχουν καλά αποτελέσματα!
                    Μέχρι που τους πήρε χαμπάρι η IIHS!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • L
                      lap last edited by

                      Είδα στον δρόμο το inster!

                      Εκπληκτικό! Δεν είναι τόσο μικρό!!! Εχει όγκο!

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • polioan
                        polioan @lap last edited by

                        @lap said in Hyundai Inster (2024):

                        Είδα στον δρόμο το inster!

                        Εκπληκτικό! Δεν είναι τόσο μικρό!!! Εχει όγκο!

                        Το πούλησαν κιόλας? Ή ήταν το test drive?

                        CUPRA LEON 2025
                        1.5cc 150Hp MHV

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Z
                          zaxosm last edited by

                          Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

                          Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

                          Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

                          Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

                          D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 9
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Μάλλον τεστ ντραιβ.

                            Τολμώ να πω πως αυτό το αυτοκίνητο έχει το απόλυτο σχέδιο για αυτοκίνητο πόλης.

                            ΟΛΕΣ οι εταιρίες πρέπει να βγάλουν μοντέλο πόλης όπως αυτό και να ανταγωνίζονται.

                            Επιτέλους ευρωπαϊκά kei cars.

                            Γενικά εάν το δείτε από κοντά μόνο μικρό δεν δείχνει. Εχει υπερβολικά μεγάλο όγκο για αυτοκίνητο πόλης για αυτό και έχει τεραστίων διαστάσεων χώρους μέσα.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @zaxosm last edited by

                              @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                              Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

                              Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

                              Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

                              Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

                              Με το καλο να παραλαβεις! Ειμαι σιγουρος οτι θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος με τον νεο τροπο οδηγησης και το one pedal drive.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Z
                                zaxosm last edited by

                                Ευχαριστω! Αν κρινω απο το ποσο βολικο ειναι το e-pedal στο juke που δεν ακονητοποιειται πληρως, καταλαβαινω την ουσια του στο Inster. Ειδωμεν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • cirus
                                  cirus @zaxosm last edited by

                                  @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                  Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

                                  Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

                                  Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

                                  Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

                                  Με το καλό να παραλάβεις να σου πούμε και καλοριζικα. Πολύ ομορφο και αξιολογο αμαξάκι!!!

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by dimsabas

                                    Διαβάζω δοκιμή του σε πολύ μεγάλο περιοδικό της χώρας. Όλος ο πρόλογος αναλώνεται στο ότι με εξαίρεση το Spring, που απευθύνεται σε πιο αδύναμα πορτοφόλια, το Inster δεν έχει αντίπαλο. Και τι καλά που παίζει μόνο του στην κατηγορία... Κι απορώ για ποιον λόγο να γίνεται τέτοια παραποίηση της αλήθειας και προσπάθεια να ξεγελαστεί ο μέσος αναγνώστης. Ναι, καλά κατάλαβες, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά στο Leapmotor. Μόνο ευχολόγια για το πόσο απολαυστικό είναι να παίζεις μπάλα μόνος σου. Γενικά, τα περιοδικά πάνε από το κακό στο χειρότερο. Κι οι δοκιμές τους επίσης.

                                    https://cartalk.gr/

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Για αυτό δεν τα αγοράζουμε. Επέλεξαν να πληρώνονται για να επιβιώνουν από αλλού και όχι από τους αναγνώστες τους. Καθρέφτης της γενικότερης σήψης της κοινωνίας

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Ούτε εγώ τα αγοράζω, αλλά μου τα φέρνει ο φάδερ. Κάποιες συνήθειες δεν κόβονται στα 80+.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Ωραίος ο φάδερ.👍

                                          Γενικότερα, οποίος επενδύει στην ποιότητα σε ότι και αν κάνει σε βάθος χρόνου θα ανταμειφθεί

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            iceman7 @dimsabas last edited by

                                            @dimsabas said in Hyundai Inster (2024):

                                            Διαβάζω δοκιμή του σε πολύ μεγάλο περιοδικό της χώρας. Όλος ο πρόλογος αναλώνεται στο ότι με εξαίρεση το Spring, που απευθύνεται σε πιο αδύναμα πορτοφόλια, το Inster δεν έχει αντίπαλο. Και τι καλά που παίζει μόνο του στην κατηγορία... Κι απορώ για ποιον λόγο να γίνεται τέτοια παραποίηση της αλήθειας και προσπάθεια να ξεγελαστεί ο μέσος αναγνώστης. Ναι, καλά κατάλαβες, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά στο Leapmotor. Μόνο ευχολόγια για το πόσο απολαυστικό είναι να παίζεις μπάλα μόνος σου. Γενικά, τα περιοδικά πάνε από το κακό στο χειρότερο. Κι οι δοκιμές τους επίσης.

                                            Θεωρώ, έχοντας δει το leap εξωτερικά, ότι θα το θεωρούν καρυδότσουφλο σε σχέση με το Hyundai

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr