-
-
-
-
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
TI ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Κάποτε ήταν η προφανής επιλογή για τον Έλληνα που ήθελε να αγοράσει “τζιπ“. Με τα χρόνια, η μπογιά του ξεθώριασε, αλλά επιστρέφει με ένα πακέτο που έχει μόνο ένα μειονέκτημα.2 μειονεκτήματα: έχει κουτάλα. 2025 και να συζητάμε ακόμα για χειροκίνητο κιβώτιο ειναι το λιγότερο αστείο - στην πραγματικότητα ειναι τραγικό!
-
Το δεύτερο μειονεκτημα ποιο είναι;
Πάντως εάν μενεις επαρχια δεν έχει νόημα και το αυτόματο. Δύο χιλιόμετρα μήκος έχουν οι πόλεις με ένα δύο φανάρια και μονάχα ανοιχτούς επαρχιακους δρόμους. Ελάχιστες αλλαγές σχέσης και ξεγνοιασιά από μελλοντικά κόστη του αυτόματου που είναι πάνω από χιλιάρικο στο νερό.
Στην Αθήνα είναι θέμα το χειροκίνητο και όχι για όλους.
-
@lap said in CarTalk.gr:
Το δεύτερο μειονεκτημα ποιο είναι;
Αυτό που αναφέρει ο δοκιμαστής. Λέει ένα και εγώ λες ότι ειναι δύο.
@lap said in CarTalk.gr:
Στην Αθήνα είναι θέμα το χειροκίνητο και όχι για όλους.
Είναι θέμα γενικά. Και χειροκίνητο αβάνς μπορούμε να έχουμε για 2χλμ, δεν τρέχει κάτι, αλλά δεν έχουμε! Και πλατίνες μπορούμε να έχουμε και καρμπυρατές, αλλά η τεχνολογία εξελίσσεται. Τα χειροκίνητα κιβώτια πρέπει να καταργηθούν, τόσο απλά - όπως έχουν καταργηθεί όλες οι αναχρονιστικές τεχνολογίες (τσοκ, αβανς, πλατίνες, καρμπυρατές, κλπ.).
-
Ρε συ φανηβοπως σε όλα είσαι των άκρων. Άλλο οι πλατίνες άλλο το χειροκίνητο κιβώτιο.
Εάν ήσουν μάγειρας θα ήσουν σε φάση είτε όλο το πακέτο ζάχαρης είτε όλο το κουτί αλάτι. Κάτι ενδιάμεσο δεν έχει.
-
@lap said in CarTalk.gr:
Εάν ήσουν μάγειρας θα ήσουν σε φάση είτε όλο το πακέτο ζάχαρης είτε όλο το κουτί αλάτι. Κάτι ενδιάμεσο δεν έχει.
Εαν ήμουν μάγειρας θα είχα γκάζι ή επαγωγική εστία και όχι ξυλόσομπα και φουφού.
Καθόλου των άκρων, το χειροκίνητο κιβώτιο ειναι ένας αναχρονισμός, απομεινάρι του παρελθόντος μόνο και μόνο λόγω κόστους.
-
Για αυτό δεν είσαι. Στην ξυλόσομπα γίνονται τα καλύτερα φαγητά και δη ζυμαρικά
-
@lap said in CarTalk.gr:
Το δεύτερο μειονεκτημα ποιο είναι;
Πάντως εάν μενεις επαρχια δεν έχει νόημα και το αυτόματο. Δύο χιλιόμετρα μήκος έχουν οι πόλεις με ένα δύο φανάρια και μονάχα ανοιχτούς επαρχιακους δρόμους. Ελάχιστες αλλαγές σχέσης και ξεγνοιασιά από μελλοντικά κόστη του αυτόματου που είναι πάνω από χιλιάρικο στο νερό.
Στην Αθήνα είναι θέμα το χειροκίνητο και όχι για όλους.
Δεν είναι θέμα μόνο στην Αθήνα, αλλά και εκεί μόνο να ήταν μιλάμε για την μισή Ελλάδα πληθυσμιακά και για το 70-80% αγοραστικής δύναμης
.
Μη σου πω ότι είναι πιο ξεκούραστο σε επαρχιακό και εθνικό δίκτυο.
Και όσο έχω καταλάβει από το προηγούμενο τεστ του προ FL , το πρόβλημα είναι η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου, που πνίγει τον κινητήρα, πράγμα που βελτιώνεται αρκετά με το σειριακό 7αρι. -
@lap said in CarTalk.gr:
Για αυτό δεν είσαι. Στην ξυλόσομπα γίνονται τα καλύτερα φαγητά και δη ζυμαρικά
Ναι, οταν μαγειρεύεις για χόμπι - εσυ μίλησες για επαγγλεματία μάγειρα, όπου εκεί μετράει τι κάνει καλύτερα την δουλειά. Και σε τσουκάλι πάνω από την φωτία με ξύλα είναι σούπερ το φαγητό, αλλά άντε πες το σε ένα εστιατόριο.
-
Βασικά οι επαγγελματίες το λένε.
-
Το αυτόματο κιβώτιο είναι ευκολία και ξεκούραστο σε ποικίλες διαδρομές (άλλες περισσότερο,άλλες λιγότερο).
Όμως δεδομένου ότι τα κόστη επισκευής είναι 4ψηφια νούμερα και -στην Ελλάδα- δεν έχουν ιδέα από τη σωστή συντήρησή του ούτε οι επίσημες αντιπροσωπείες,το χειροκίνητο θα συνεχίσει να έχει προτιμήσεις και κοινό αγοράς, ειδικά στην Ελλάδα για τους παραπάνω λόγους(συν πως κάποιοι βρίσκουν οδηγική ευχαρίστηση στην αλλαγή ταχυτήτων).Άλλωστε,πλέον το μόνο αξιόπιστο αυτόματο είναι το CVT της Τοyota,Honda και ίσως Mazda.Όλα τα υπολοιπα στην αγορά είναι τα λιγότερο αξιόπιστα και σε περίπτωση βλάβης με αυξημένα κόστη επισκευής-αντικατάστασης διπλοσύμπλεκτα (επαναλαμβάνω,για Ελλάδα μιλάμε πάντα).
-
@panormus772 said in CarTalk.gr:
Άλλωστε,πλέον το μόνο αξιόπιστο αυτόματο είναι το CVT της Τοyota,Honda και ίσως Mazda.Όλα τα υπολοιπα στην αγορά είναι τα λιγότερο αξιόπιστα και σε περίπτωση βλάβης με αυξημένα κόστη επισκευής-αντικατάστασης διπλοσύμπλεκτα (επαναλαμβάνω,για Ελλάδα μιλάμε πάντα).
Δεν συμφωνώ ντοκ! Εκτός των διπλοσύμπλεκτων που ειναι αναξιόπιστα εκ κατασκευής, όλα τα αυτόματα με μετατροπέα (εκτός 1 μοντέλου της ZF), με σωστή συντήρηση και χρήση ξεπερνάνε την διάρκεια ζωής των κινητήρων. Του πατέρα μου π.χ. το μοτέρ εχει αρχίσει να ζητάει στις 300.000χλμ, το αυτόματο δεν έχει κάνει κιχ. ΟΚ της Τογιότα αντέχει 1 εκατ. χλμ, αλλα και τα περισσότερα άλλα ειναι μια χαρά αξιόπιστα.
Το κακό ειναι ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν διπλοσύμπλεκτες μπούρδες.
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
2 μειονεκτήματα: έχει κουτάλα. 2025 και να συζητάμε ακόμα για χειροκίνητο κιβώτιο ειναι το λιγότερο αστείο - στην πραγματικότητα ειναι τραγικό!
Και ομως Φανη εδω και 5 μηνες ειμαι με αυτοματο ολα του καλα αλλα υστερει τραγικα σε ενα θεμα, οταν για καποιο λογο χρειαστεις περισσοτερες στροφες και λιγο πατηναρισμα, για να ξεκινησεις φορτωμενος σε καλη ανηφορα, τραβηξεις κολλημενο αυτοκινητο, σε ορινες διαδρομες λιγο εξτριμ, ψαχνεις να βρεις 2 ή 4 κυλινδρους και καμια 1000αδα+ κυβικα ακομα που δεν τα εχεις.
-
@ilias-a said in CarTalk.gr:
Και ομως Φανη εδω και 5 μηνες ειμαι με αυτοματο ολα του καλα αλλα υστερει τραγικα σε ενα θεμα, οταν για καποιο λογο χρειαστεις περισσοτερες στροφες και λιγο πατηναρισμα, για να ξεκινησεις φορτωμενος σε καλη ανηφορα, τραβηξεις κολλημενο αυτοκινητο, σε ορινες διαδρομες λιγο εξτριμ, ψαχνεις να βρεις 2 ή 4 κυλινδρους και καμια 1000αδα+ κυβικα ακομα που δεν τα εχεις.
Μα αυτό που περιγράφεις ΔΕΝ χρειάζεται σε ένα αυτόματο κιβώτιο ποτέ! Ειναι ενγενής λειτουργία του.
Εκτός εαν με αυτόματο, εννοείς διπλοσύμπλεκτο ή αυτοματοποιημένο χειροκίνητο που όντως έχουν το πρόβλημα που λές. Αλλά για εμένα (και για την μηχανολογία), αυτά δεν λογίζονται ως αυτόματα κιβώτια αλλά ώς αυτοματοποιημένα χειροκίνητα, δλδ μια μπούρδα και μισή, αφού εκτός όλων των άλλων χάνουν και ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των αυτόματων κιβωτίων - αυτό ακριβώς που περιγράφεις πιο πάνω (crawling).
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@ilias-a said in CarTalk.gr:
Και ομως Φανη εδω και 5 μηνες ειμαι με αυτοματο ολα του καλα αλλα υστερει τραγικα σε ενα θεμα, οταν για καποιο λογο χρειαστεις περισσοτερες στροφες και λιγο πατηναρισμα, για να ξεκινησεις φορτωμενος σε καλη ανηφορα, τραβηξεις κολλημενο αυτοκινητο, σε ορινες διαδρομες λιγο εξτριμ, ψαχνεις να βρεις 2 ή 4 κυλινδρους και καμια 1000αδα+ κυβικα ακομα που δεν τα εχεις.
Μα αυτό που περιγράφεις ΔΕΝ χρειάζεται σε ένα αυτόματο κιβώτιο ποτέ! Ειναι ενγενής λειτουργία του.
Εκτός εαν με αυτόματο, εννοείς διπλοσύμπλεκτο ή αυτοματοποιημένο χειροκίνητο που όντως έχουν το πρόβλημα που λές. Αλλά για εμένα (και για την μηχανολογία), αυτά δεν λογίζονται ως αυτόματα κιβώτια αλλά ώς αυτοματοποιημένα χειροκίνητα, δλδ μια μπούρδα και μισή, αφού εκτός όλων των άλλων χάνουν και ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των αυτόματων κιβωτίων - αυτό ακριβώς που περιγράφεις πιο πάνω (crawling).
Ελα να σου δωσω το rav με cvt και παμε παρεα για να καταλαβεις.
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@panormus772 said in CarTalk.gr:
Άλλωστε,πλέον το μόνο αξιόπιστο αυτόματο είναι το CVT της Τοyota,Honda και ίσως Mazda.Όλα τα υπολοιπα στην αγορά είναι τα λιγότερο αξιόπιστα και σε περίπτωση βλάβης με αυξημένα κόστη επισκευής-αντικατάστασης διπλοσύμπλεκτα (επαναλαμβάνω,για Ελλάδα μιλάμε πάντα).
Δεν συμφωνώ ντοκ! Εκτός των διπλοσύμπλεκτων που ειναι αναξιόπιστα εκ κατασκευής, όλα τα αυτόματα με μετατροπέα (εκτός 1 μοντέλου της ZF), με σωστή συντήρηση και χρήση ξεπερνάνε την διάρκεια ζωής των κινητήρων. Του πατέρα μου π.χ. το μοτέρ εχει αρχίσει να ζητάει στις 300.000χλμ, το αυτόματο δεν έχει κάνει κιχ. ΟΚ της Τογιότα αντέχει 1 εκατ. χλμ, αλλα και τα περισσότερα άλλα ειναι μια χαρά αξιόπιστα.
Το κακό ειναι ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν διπλοσύμπλεκτες μπούρδες.
Μα αυτό λεω Φάνη.
Του πατέρα σου νομίζω είναι πάνω από δεκαετίας αμάξι και με μετατροπέα (που δεν υπάρχει πια και η Ford ως τελευταία μάρκα,το κατήργησε).Επίσης,ο πατέρας σου μπορεί πλέον και το συντηρεί σε συνεργείο της αρεσκείας του κι όχι στην πανάκριβη αντιπροσωπεία.
Εκτός 1-2 μάρκες που είναι cvt,όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν 2πλοσύμπλεκτα.
Ο.κ. πιο ευχάριστα στην οδήγηση,αλλά πιο αναξιόπιστα και για όσα χρόνια το πηγαίνεις στο εξουσιοδοτημένο για να'χεις την εγγύηση οι περισσότεροι είναι άσχετοι με τη συντήρησή του.
Άσε που αν προκύψει πρόβλημα ακόμη κι εντός εγγύησης,θα κοιτάξουν να σε βγαλουν εκτός, επικαλούμενοι κακή χρήση κ.λ.π.,όπως θα έκαναν και σ'ενα χειροκίνητο,αλλά έστω εκεί το κόστος που τυχόν θα επωμιστείς είναι χαμηλότερο. -
@ilias-a said in CarTalk.gr:
Ελα να σου δωσω το rav με cvt και παμε παρεα για να καταλαβεις.
Ευχαρίστω....και κερνάω καφέ!! Αν και τα cvt (οχι τα ecvt) ειναι περίεργη υπόθεση.
@panormus772 said in CarTalk.gr:
Μα αυτό λεω Φάνη.
Του πατέρα σου νομίζω είναι πάνω από δεκαετίας αμάξι και με μετατροπέα (που δεν υπάρχει πια και η Ford ως τελευταία μάρκα,το κατήργησε).Επίσης,ο πατέρας σου μπορεί πλέον και το συντηρεί σε συνεργείο της αρεσκείας του κι όχι στην πανάκριβη αντιπροσωπεία.
Εκτός 1-2 μάρκες που είναι cvt,όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν 2πλοσύμπλεκτα.Ναι του πατέρα μου ειναι 21 ετών. Και ναι τα περισσότερα ειναι διπλοσύμπλεκτα, αλλά έχει ακόμα μερικά με μετατροπέα, κυρίως σε ακριβές μάρκες βέβαια.
Όσο για την συντήρηση, δυστυχώς ακόμα και τα εξουσιοδοτημένα δεν ασχολούνται γιατι ακολουθούν τις οδηγίες του κατασκευαστή "sealed for life" ή δεν ξέρουν. Λίγες (π.χ. Τογιότα) έχουν περιοδική συντήρηση στο αυτόματο κιβώτιο με βάση τα χιλιόμετρα και γράφεται και στο βιβλίο σέρβις. Στην bmw που δεν το κάνουν, εγώ το ζητάω επισταμένα τόσο στο εξουσιοδοτημένο (όταν πήγαινε) όσο και στο εξειδικευμένο τώρα.
CarTalk.gr