-
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Είδα την ενημέρωση σχεδόν ολόκληρη….το συμπέρασμα είναι ένα….φταίνε όλοι όσοι εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο τα τελευταία 15-20 χρόνια. Ο δε σταθμάρχης είναι απλά το σάπιο κερασάκι σε ένα εντελώς σάπιο κράτος με πλειοψηφία σάπιων πολιτών.
και υπαρχουν ποινικες ευθυνες που δεν εχουν παραγραφει...
μην ξεχναμε οτι η εκθεση μιλαει για αδυναμια ευρεσης στοιχειων(!!!) λογω παραποιησης του σημειου συμβαντων, ειτε εγινε απο ανικανοτητα, ειτε απο ευθυνοφοβια (το πιθανοτερο) ειτε απο προθεση - τα δυο τελευταια τιμωρουνται το ιδιο. επισης μην ξεχναμε τον ανηψιο με τη δηλωση περι ασφαλειας λιγες μερες πριν, αν αυτο δεν λεγεται απατη τι λεγεται...
ή της πολιτικης ηγεσιας που βγηκε να πει για ενοχους με το αιμα ακομη ζεστο παρεμποδιζοντας την οποια δικαιοσυνη
και δεν εχουμε καν μπει στο θεμα ευθυνες απο παραλειψεις και διαπλοκη που πρεπει να πανε πολυ πισω οι ελεγχομενοικαι εχω και μια μεγαλη απορια, συγκεντρωση στις Σερρες θα εχει?
-
Βρήκα την συντευξη τύπου.
Αναφέρει πως η έλλειψη προσωπικού ήταν τραγική.
Πέρα από τις ευθύνες ΟΛΩΝ περί των συστημάτων ασφαλείας ως δικλείδες ασφαλείας υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας.
Ανά χιλιόμετρο του δικτύου στην Ε.Ε κατά μέσο όρο υπάρχουν 2 εργαζόμενοι ή δαπανούνται ( μάλλον εννοεί για συντήρηση και όλα τα σχετικά) 170.000 ευρώ.
Στην Έλλαδα το 2020 είχαμε 0,5 εργαζόμενους και δαπανούσαμε 20.000 ευρώΕδώ ξεκινά κατά έμε και η ευθύνη (μάλλον ηθική) σε πολύ μεγαλύτερο εύρος το που πάνε τα χρήματα και αν υπάρχουν χρήματα αλλά και ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ υπάρχουν χρήματα. ..... που δεν άρεσε όταν την ανέφερα.
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Είδα την ενημέρωση σχεδόν ολόκληρη….το συμπέρασμα είναι ένα….φταίνε όλοι όσοι εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο τα τελευταία 15-20 χρόνια. Ο δε σταθμάρχης είναι απλά το σάπιο κερασάκι σε ένα εντελώς σάπιο κράτος με πλειοψηφία σάπιων πολιτών.
και υπαρχουν ποινικες ευθυνες που δεν εχουν παραγραφει...
μην ξεχναμε οτι η εκθεση μιλαει για αδυναμια ευρεσης στοιχειων(!!!) λογω παραποιησης του σημειου συμβαντων, ειτε εγινε απο ανικανοτητα, ειτε απο ευθυνοφοβια (το πιθανοτερο) ειτε απο προθεση - τα δυο τελευταια τιμωρουνται το ιδιο. επισης μην ξεχναμε τον ανηψιο με τη δηλωση περι ασφαλειας λιγες μερες πριν, αν αυτο δεν λεγεται απατη τι λεγεται...
ή της πολιτικης ηγεσιας που βγηκε να πει για ενοχους με το αιμα ακομη ζεστο παρεμποδιζοντας την οποια δικαιοσυνη
και δεν εχουμε καν μπει στο θεμα ευθυνες απο παραλειψεις και διαπλοκη που πρεπει να πανε πολυ πισω οι ελεγχομενοικαι εχω και μια μεγαλη απορια, συγκεντρωση στις Σερρες θα εχει?
Nai και στην προηγουμενη ειχε
-
Κρούζερ τα ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!! Καλύτερη ανάλυση δεν έχω διαβάσει!! ΜΠΡΑΒΟ.
Στέκομαι κυρίως στις 2 προτάσεις παρακάτω....τα λένε όλα!
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Σε ένα σοβαρό κράτος θα είχαν εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες. Στο δικό μας, δεν έχουν μπει ούτε μέρα φυλακή, γιατί κατά νόμο δεν ευθύνονται οι ίδιοι για το ατύχημα.
Εχουμε λοιπόν βαριά ανθρώπινα λάθη, λάθη οργανισμών, λάθη κομμάτων, λάθη πολιτικών, λάθος δημόσιο και λάθος κράτος.
Επίσης, όπως σωστά λες το λαθρεμπόριο καυσίμων γίνεται χρόνια "επίσημα" με την βούλα κλπ. ακόμα και με τραπεζική χρηματοδότηση!
-
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Βρήκα την συντευξη τύπου.
Αναφέρει πως η έλλειψη προσωπικού ήταν τραγική.
Πέρα από τις ευθύνες ΟΛΩΝ περί των συστημάτων ασφαλείας ως δικλείδες ασφαλείας υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας.
Ανά χιλιόμετρο του δικτύου στην Ε.Ε κατά μέσο όρο υπάρχουν 2 εργαζόμενοι ή δαπανούνται ( μάλλον εννοεί για συντήρηση και όλα τα σχετικά) 170.000 ευρώ.
Στην Έλλαδα το 2020 είχαμε 0,5 εργαζόμενους και δαπανούσαμε 20.000 ευρώΕδώ ξεκινά κατά έμε και η ευθύνη σε πολύ μεγαλύτερο εύρος το που πάνε τα χρήματα και αν υπάρχουν χρήματα αλλά και ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ υπάρχουν χρήματα. ..... που δεν άρεσε όταν την ανέφερα.
Ασε βρε Λαπ που πάλι στην φοροδιαφυγή των τυροπιττάδων και των υδραυλικών θα τα ρίξεις.,
Δες τον προυπολογισμό του κράτους.
55 δις δαπάνες έχει.
Ολο το σιδηροδρομικό μας δίκτυο είναι κάπου 2000 χλμ.
Από αυτά είναι ανενεργά τα 800. Αρα 1200 χλμ δίκτυο έχουμε, πες 1500 με 170000 το χλμ είναι 250.000.000 που ουσιαστικά δεν έχουμε τόσο δίκτυο.
200 εκ στα 55 δις και σου λείπουν λεφτά ?
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Κρούζερ τα ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!! Καλύτερη ανάλυση δεν έχω διαβάσει!! ΜΠΡΑΒΟ.
Στέκομαι κυρίως στις 2 προτάσεις παρακάτω....τα λένε όλα!
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Σε ένα σοβαρό κράτος θα είχαν εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες. Στο δικό μας, δεν έχουν μπει ούτε μέρα φυλακή, γιατί κατά νόμο δεν ευθύνονται οι ίδιοι για το ατύχημα.
Εχουμε λοιπόν βαριά ανθρώπινα λάθη, λάθη οργανισμών, λάθη κομμάτων, λάθη πολιτικών, λάθος δημόσιο και λάθος κράτος.
Επίσης, όπως σωστά λες το λαθρεμπόριο καυσίμων γίνεται χρόνια "επίσημα" με την βούλα κλπ. ακόμα και με τραπεζική χρηματοδότηση!
ναι? για διαβασε
οι κυβερνήσεις ΓΑΠ, Παπαδήμου, Σαμαροβενιζέλου, Τσίπρα
καποιους αφηνει απεξω, αναγκαστηκαν λεει, και ριχνει τις ευθυνες σε μηχανοδηγους-σταθμαρχη, τον ανηψιο τον εχει ξεχασει χρονια τωρα, ειναι βλεπεις προεδρικος....
και μιλαει για τη συγκεντρωση, σε τριτο προσωπο φυσικα, αν και εγω του κανω προσκληση να ερθει αυριο στις 10 να παμε μαζι. οχι?
-
Οι δαπάνες 55 δις και τα μαύρα ως ανείσπρακτοι φόροι χοντρικά 15 δις
Γνωρίζεις @criuser ότι οι ισολογισμοί του κράτους έκλειναν με δανεισμό; Προφανώς λόγω υπερβολικών δαπανών (αχρείαστων) αλλά και φοροδιαφυγής. Δύο είναι οι αιτίες, όχι μονάχα μια.
Μα δεν μου φταίνε ούτε οι τυροπιταδες ούτε οι εργαζόμενοι. Το συστημα, που δεν έβρισκε χρήματα για τα βασικά της ασφάλειας και δεν έκοβαν κωλους να τα βρουν. Αλλά αντ' αυτού σκέφτονταν το πολιτικό κόστος.
Οπότε, προκειμένου να βγαίνουν και να μην έχουν πολιτικό κόστος, άφηναν τον κόσμο να κυκλοφορεί με μηδενική ασφάλεια για να μην πάρουν τα έξτρα 250-300 εκατομμύρια από τα 15 δις/ ετος των μαύρων ή μέσω δανεισμού.
Δηλαδή το 0,016% των 15 δις μαύρων που δεν εισπράχθηκαν ως φόροι. Ο μαύρος τζίρος είναι αρκετά μεγαλύτερος κοντά στα 60 δις
Για αυτό το ΚΩΛΟ ποσοστό κυκλοφορούσαν έτσι οι άνθρωποι και κανείς δεν ΕΚΟΒΕ ΚΩΛΟΥΣ για να βρεθούν. Δηλαδή και πάλι πολιτική ευθύνη, προφανως. Τι πάει να πει 20.000 ευρω ανά χιλιόμετρο ενώ ο μέσος όρος όρος είναι 170.000. Να βρεθούν τα χρηματα. Είναι θέμα ασφαλειας. Κλειστε το τρένο αν δεν υπάρχουν χρήματα.
Αντιστοίχως το ποσό αυτό ως μείωση των αχρείαστων δαπανων. Αλλά των αχρείαστων, όχι τις λαμογιες των μνημονίων. Βλέπεις πως όταν ξεκινούν τις μειώσεις υπάρχουν σοβαρές συνέπειες.
Να έχουμε μαύρα αφού δεν μπορείτε, αλλά να εξασφαλίζονται τουλάχιστον τα βασικά.
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
ναι? για διαβασε
οι κυβερνήσεις ΓΑΠ, Παπαδήμου, Σαμαροβενιζέλου, Τσίπρα
καποιους αφηνει απεξω, αναγκαστηκαν λεει, και ριχνει τις ευθυνες σε μηχανοδηγους-σταθμαρχη, τον ανηψιο τον εχει ξεχασει χρονια τωρα, ειναι βλεπεις προεδρικος....
Διάβασα, αλλά όχι επιλεκτικά όπως εσύ!! Για διάβασε πιο προσεκτικά:
Ολοι οι υπουργοί - υφυπουργοί και γγ μεταφορών από το 2010 έως το 2023. Ολοι οι υπεύθυνοι του ομίλου ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ κλπ που δεν έλεγχαν την προόδο του έργου και υπέγραφαν παρατάσεις. Οι εργολάβοι και κάθε άλλος που φαίνεται στα έγγραφα των συμβάσεων.
Όπως βλέπεις, δεν αφήνει κανέναν απέξω!!
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
ναι? για διαβασε
οι κυβερνήσεις ΓΑΠ, Παπαδήμου, Σαμαροβενιζέλου, Τσίπρα
καποιους αφηνει απεξω, αναγκαστηκαν λεει, και ριχνει τις ευθυνες σε μηχανοδηγους-σταθμαρχη, τον ανηψιο τον εχει ξεχασει χρονια τωρα, ειναι βλεπεις προεδρικος....
Διάβασα, αλλά όχι επιλεκτικά όπως εσύ!! Για διάβασε πιο προσεκτικά:
Ολοι οι υπουργοί - υφυπουργοί και γγ μεταφορών από το 2010 έως το 2023. Ολοι οι υπεύθυνοι του ομίλου ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ κλπ που δεν έλεγχαν την προόδο του έργου και υπέγραφαν παρατάσεις. Οι εργολάβοι και κάθε άλλος που φαίνεται στα έγγραφα των συμβάσεων.
Όπως βλέπεις, δεν αφήνει κανέναν απέξω!!
αμ δε
πες τα γραψει το ονομα του ανηψιου - δεν θα το κανει -
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
αμ δε
πες τα γραψει το ονομα του ανηψιου - δεν θα το κανειΑχαχαχα!! Δεν έχω λόγο να του πω να γράψει κάτι....δεν με απασχολεί. Με ενδιαφέρει που κάνει μια σωστή και αντικειμενική ανάλυση και ρίχνει ευθύνες σε όλες τις κυβερνήσεις από 2010 έως και 2023, άρα και ΝΔ!
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
αμ δε
πες τα γραψει το ονομα του ανηψιου - δεν θα το κανειΑχαχαχα!! Δεν έχω λόγο να του πω να γράψει κάτι....δεν με απασχολεί. Με ενδιαφέρει που κάνει μια σωστή και αντικειμενική ανάλυση και ρίχνει ευθύνες σε όλες τις κυβερνήσεις από 2010 έως και 2023, άρα και ΝΔ!
οχι, τους τελευταιους τους εχει στην απεξω, 'αναγκαστηκανε' λεει - τα αλλα τα βαζει για να θολωσει
και εντελει δικαιοσυνη δεν υπαρχει εαν αποκλειει ο καθεις καποιους συμφωνα με το πως ψηφιζει
ολοι μεσα, ολοι ελεγχομενοι και ολοι υποπτοι φυγης με βραχιολακι μεχρι να δικαιωθουν οι χαροκαμενοι -
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
οχι, τους τελευταιους τους εχει στην απεξω, 'αναγκαστηκανε' λεει - τα αλλα τα βαζει για να θολωσει
Δεν διαβάζω κάτι τέτοιο, ούτε "αναγκάστηκαν" γράφει κάπου. ίσα ίσα και τον Σαμαρά μέσα έχει και όλους. Να είμαστε αντικειμενικοί, δεν ξελασπώνει κανέναν, όλους μέσα τους έχει και καλά κάνει. Εξαιρετική τοποθέτηση του κρούζερ, του βγάζω το καπέλο! Από αμάξια μπορέι να μην ξέρει, αλλά σε τέτοιες αναλύσεις είναι ψύχραιμος και αντικειμενικός.
-
Τα τραινα ειναι ενα μερος μονο απο τα προβληματα που υπηρχαν και υπαρχουν με εργα υποδομης και σε επιπεδο χωρας και τοπικο επιπεδο. Ολα τα χρηματα που πεφτουν σε υποδομη ο ευρυτερος πληθυσμος θεωρει οτι πρεπει να τα βαλει στην τσεπη παρα να φτιαχτει κατι για την ασφαλεια της κοινωνιας και την εξυπερετηση του εμποριου ( που ειναι κακο γιατι πλουτιζουν οι εμποροι και οχι οι ΔΥ/τοπικη αυτοδιοικηση).
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
αμ δε
πες τα γραψει το ονομα του ανηψιου - δεν θα το κανειΑχαχαχα!! Δεν έχω λόγο να του πω να γράψει κάτι....δεν με απασχολεί. Με ενδιαφέρει που κάνει μια σωστή και αντικειμενική ανάλυση και ρίχνει ευθύνες σε όλες τις κυβερνήσεις από 2010 έως και 2023, άρα και ΝΔ!
οχι, τους τελευταιους τους εχει στην απεξω, 'αναγκαστηκανε' λεει - τα αλλα τα βαζει για να θολωσει
και εντελει δικαιοσυνη δεν υπαρχει εαν αποκλειει ο καθεις καποιους συμφωνα με το πως ψηφιζει
ολοι μεσα, ολοι ελεγχομενοι και ολοι υποπτοι φυγης με βραχιολακι μεχρι να δικαιωθουν οι χαροκαμενοιΑυτό.....ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ
-
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τα τραινα ειναι ενα μερος μονο απο τα προβληματα που υπηρχαν και υπαρχουν με εργα υποδομης και σε επιπεδο χωρας και τοπικο επιπεδο. Ολα τα χρηματα που πεφτουν σε υποδομη ο ευρυτερος πληθυσμος θεωρει οτι πρεπει να τα βαλει στην τσεπη παρα να φτιαχτει κατι για την ασφαλεια της κοινωνιας και την εξυπερετηση του εμποριου ( που ειναι κακο γιατι πλουτιζουν οι εμποροι και οχι οι ΔΥ/τοπικη αυτοδιοικηση).
Ρε συ εδώ κάποιοι κάνουν καριέρα με το να καταθέτουν ενστάσεις έργων υποδομών. Αυτό είναι το επάγγελμα τους.
ΣΑΠΙΛΑ σε κάθε επίπεδο και όχι μονάχα πολιτικό.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
οχι, τους τελευταιους τους εχει στην απεξω, 'αναγκαστηκανε' λεει - τα αλλα τα βαζει για να θολωσει
Δεν διαβάζω κάτι τέτοιο, ούτε "αναγκάστηκαν" γράφει κάπου. ίσα ίσα και τον Σαμαρά μέσα έχει και όλους. Να είμαστε αντικειμενικοί, δεν ξελασπώνει κανέναν, όλους μέσα τους έχει και καλά κάνει. Εξαιρετική τοποθέτηση του κρούζερ, του βγάζω το καπέλο! Από αμάξια μπορέι να μην ξέρει, αλλά σε τέτοιες αναλύσεις είναι ψύχραιμος και αντικειμενικός.
Σκατα αντικειμενικός είναι.... όλοι φταίνε και οι ευθύνες είναι γενικότερα πολιτικές αλλά και του λαού. Και για τις συμβάσεις, και για τ λαμόγια και για την πτώχευση που είχε ως αποτέλεσμα ένα ντόμινο εξελίξεων. Η χώρα πτώχευσε σε ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ. και κυρίως ΑΞΙΑΚΟ
Σαπίλα της μεταπολίτευσης και της γενιάς που διοικούσε. Στο διάολο ολοι
-
Βλέπω όλες τις σκατοφατσες να συμφωνούν.
Κωλο λαός
Να δω και τα τρολλς πόσο σκατοψυχα είναι.
Πως το είπε ο άλλος
προειδοποίηση για άσεμνη γλώσσα. [mod]
-
Η τελευταία γραμμή στα δεξιά Μέσα...
-
Εκείνος ο Κάππος που είχε βγεί στον Πορτοσαλτε και έλεγε για την κινητική ενέργεια των 2 τρένων που ισοδυναμούσε με κάτι τόνους TNT τι να λέει τώρα...
Δηλαδή ούτε λαμπάκι σε πλαφονιερα δεν θα τον εμπιστευόμουν να αλλάξει από εδώ και πέρα.
Δεν ντρέπεται καθόλου ως επαγγελματίας;
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Κρούζερ τα ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!! Καλύτερη ανάλυση δεν έχω διαβάσει!! ΜΠΡΑΒΟ.
Στέκομαι κυρίως στις 2 προτάσεις παρακάτω....τα λένε όλα!
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Σε ένα σοβαρό κράτος θα είχαν εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες. Στο δικό μας, δεν έχουν μπει ούτε μέρα φυλακή, γιατί κατά νόμο δεν ευθύνονται οι ίδιοι για το ατύχημα.
Εχουμε λοιπόν βαριά ανθρώπινα λάθη, λάθη οργανισμών, λάθη κομμάτων, λάθη πολιτικών, λάθος δημόσιο και λάθος κράτος.
Επίσης, όπως σωστά λες το λαθρεμπόριο καυσίμων γίνεται χρόνια "επίσημα" με την βούλα κλπ. ακόμα και με τραπεζική χρηματοδότηση!
ναι? για διαβασε
οι κυβερνήσεις ΓΑΠ, Παπαδήμου, Σαμαροβενιζέλου, Τσίπρα
καποιους αφηνει απεξω, αναγκαστηκαν λεει, και ριχνει τις ευθυνες σε μηχανοδηγους-σταθμαρχη, τον ανηψιο τον εχει ξεχασει χρονια τωρα, ειναι βλεπεις προεδρικος....
και μιλαει για τη συγκεντρωση, σε τριτο προσωπο φυσικα, αν και εγω του κανω προσκληση να ερθει αυριο στις 10 να παμε μαζι. οχι?
Ψευδεσαι και παρασερνεις και τους αγνούς αγωνιστές που σου κάνουν λαϊκή.
Οι αναφορές που σταματούν στον Τσίπρα είναι αυτές για την αποψίλωση των υπαλλήλων του ΟΣΕ που έγιναν με τα μνημόνια.
Ο Κούλης είναι μετά τα μνημόνια και δεν έδιωξε υπαλλήλους.
Δεν προσέλαβε όμως οπότε τον πιάνει παρακάτω που πάω μέχρι το ατύχημα αλλά ακόμα οι προσλήψεις είναι πίσω.
Οπότε φτηνή προπαγάνδα σαν τις επιδόσεις αυτόματου υβριδικού Βιταρα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3